Wil je nu een schouderklopje of wat?quote:Op maandag 3 november 2025 16:54 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Cavitatie heet dat technisch. Te weinig luchtdruk om vloeistof te verpompen in combinatie met lucht in de leiding. Kijk @:ama . Dat weten de meeste CV-monteurs niet.
Als ze er wat vaker mee te maken hebben wellicht wel. Voor mij is het een puur technische aangelegenheid uit het boekje. Dus ja, misschien.quote:Op maandag 3 november 2025 16:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Waarom zouden ze dat niet weten?
Niet nodig.quote:Op maandag 3 november 2025 17:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wil je nu een schouderklopje of wat?
Die lui die er dagelijks mee werken zullen dat vast niet weten nee.quote:Op maandag 3 november 2025 17:01 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Als ze er wat vaker mee te maken hebben wellicht wel. Voor mij is het een puur technische aangelegenheid uit het boekje. Dus ja, misschien.
De gemiddelde loodgieter vind ik niet veel waard.quote:Op maandag 3 november 2025 17:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die lui die er dagelijks mee werken zullen dat vast niet weten nee.
Dat gaat wel heel ver.quote:
quote:
maar wel begrijpelijk.quote:
Ben je aan het ijlen?quote:
*psych belt*quote:
Net nog gekeken en bij beide geen streep door de naamquote:
Ik ga als een brave KSCert aan de broccoli.quote:Op maandag 3 november 2025 17:34 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ga de airfryer aan zetten
als je niet oppast wel straksquote:Op maandag 3 november 2025 18:10 schreef Ama het volgende:
Ik krijg net dit voor Hedwig en zaterdag kreeg ze ook al iets van gestoomde kipfilet snack van mijn beste vriendin.Zwaar leven heeft ze.
[ link | afbeelding ]
Moet kunnen. Durk ik wel aan.quote:Op zondag 2 november 2025 12:02 schreef Ludachrist het volgende:
Mensen die in discussie gaan met torentje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |