Helaas wel tegenwoordigquote:Op maandag 3 november 2025 14:20 schreef mschol het volgende:
[..]
enige waar die goed voor is zijn kruidnoten
Daar hoef je toch niet mee te trainen?quote:
daarom gewoon overslaanquote:Op maandag 3 november 2025 14:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Helaas wel tegenwoordig
Neinquote:Op maandag 3 november 2025 14:29 schreef ieniminimuis het volgende:
Kennen jullie bezorgbedrijf Dragonfly?
Bezorgen die de Libelle??quote:Op maandag 3 november 2025 14:29 schreef ieniminimuis het volgende:
Nee, nooit van gehoord.quote:Op maandag 3 november 2025 14:29 schreef ieniminimuis het volgende:
geheugentraining geslaagd muisquote:Op maandag 22 september 2025 16:02 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn pakketje wordt bezorgd door Dragonfly. Nog nooit van gehoord
Hoe kun je levensbehoefte 1 vergeten te kopenquote:
RIPquote:
Oh dat is wel irritant.quote:Op maandag 3 november 2025 14:57 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik vind het een kut bezorgbedrijf. Ze mail gewoon: we komen. Geen tijdstip, niets. Geen bezorgpunt.
mja heb nog wel gember thee maar das morgen ochtend denk ik niet zo lekkerquote:Op maandag 3 november 2025 15:04 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hoe kun je levensbehoefte 1 vergeten te kopen
Dat kan alleen maar goed gaan.quote:Op maandag 3 november 2025 15:10 schreef ieniminimuis het volgende:
https://nl.trustpilot.com/review/dragonflyshipping.nl
Iedereen is laaiend enthousiast.
We biddenquote:Op maandag 3 november 2025 15:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat kan alleen maar goed gaan.
Ja die hebben gewoon een keertje een zak kattenvoer van 10 kilo kwijt gemaakt.quote:Op maandag 3 november 2025 15:14 schreef bitterbal het volgende:
Beetje zoals DPD . Wat een idioten waren dat
Hadden honger blijkbaar.quote:Op maandag 3 november 2025 15:14 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja die hebben gewoon een keertje een zak kattenvoer van 10 kilo kwijt gemaakt.
ah, de "allezeurpietenverzamelen.nl" review site ; sounds legitquote:Op maandag 3 november 2025 15:10 schreef ieniminimuis het volgende:
https://nl.trustpilot.com/review/dragonflyshipping.nl
Iedereen is laaiend enthousiast.
Ja, weet ik ook alles van.quote:Op maandag 3 november 2025 15:14 schreef bitterbal het volgende:
Beetje zoals DPD . Wat een idioten waren dat
tja, zo ken ik er ook een paar van UPS en postnl..quote:Op maandag 3 november 2025 15:14 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja die hebben gewoon een keertje een zak kattenvoer van 10 kilo kwijt gemaakt.
Als je helemaal bovenin zit en andere nooit ontluchten? Nou...quote:Op maandag 3 november 2025 15:39 schreef ieniminimuis het volgende:
Hoeveel lucht kan er in een verwarming zitten? Zeg
Huehuehuequote:Op maandag 3 november 2025 15:43 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar als alleen de eerste 10 cm warm worden, dan gaat het nooit werken
het wordt nu alweer donkerquote:Op maandag 3 november 2025 15:57 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik vroeg aan de hond: wandelen? Noppes geen respons, want hij is net 1,5 uur thuis. Ik dacht kan het nog proberen. Dat wordt straks in het donker wandelen
heb je wel water toegevoegd om de lucht te vervangen?quote:Op maandag 3 november 2025 15:45 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar de lucht komt er ook niet meer uit, omdat de verwarming niet warm wordt
Ik doe nog een poging en dan bel ik de woningbouw
Centrale ketel, geen idee waar die staat.quote:Op maandag 3 november 2025 16:02 schreef Nizno het volgende:
[..]
heb je wel water toegevoegd om de lucht te vervangen?
hmm... dan verwacht ik niet dat je het probleem bij jou opgelost krijgtquote:Op maandag 3 november 2025 16:03 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Centrale ketel, geen idee waar die staat.
Ik heb woningbouw gemaild. Ondertussen wordt het wel max 18 graden in huisquote:Op maandag 3 november 2025 16:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
hmm... dan verwacht ik niet dat je het probleem bij jou opgelost krijgt
dan ga je een rondje rennenquote:Op maandag 3 november 2025 16:05 schreef bitterbal het volgende:
Ik wil wel naar bed maar geloof dat ik nog niet moe genoeg ben
helemaal vol? #eigen ervaringquote:Op maandag 3 november 2025 15:39 schreef ieniminimuis het volgende:
Hoeveel lucht kan er in een verwarming zitten? Zeg
Zo ongeveer, maar er komt ook niets meer uit, dus ik ben er klaar meequote:
mijn ervaring was (in een 1 gezinswoning) om dan de boel te vullen en weer op te stoken, alles even goed open en dan kon je na een tijdje dezelfde radiator weer stukje ontluchten om echt alle lucht eruit te hebbenquote:Op maandag 3 november 2025 16:09 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zo ongeveer, maar er komt ook niets meer uit, dus ik ben er klaar mee
Het water loopt rechtstreeks weer richting uitgang en zelfs na 10 min wordt het niet meer warm.quote:Op maandag 3 november 2025 16:13 schreef mschol het volgende:
[..]
mijn ervaring was (in een 1 gezinswoning) om dan de boel op te stoken, alles even goed open en dan kon je na een tijdje dezelfde radiator weer stukje ontluchten om echt alle lucht eruit te hebben
Gaat hier normaal gesproken wel vrij voorspoedig; maar vandaag mensen die geen zin hebben om antwoorden te geven op simpele vragen.quote:
klagen bij woningbouw of complexbeheer dan, geheid dat ze bij moeten vullen ofzoquote:Op maandag 3 november 2025 16:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het water loopt rechtstreeks weer richting uitgang en zelfs na 10 min wordt het niet meer warm.
Ik hoor ook echt het water lopen en vallen zeg maar. Ook alsof er niet genoeg waterdruk achterzit.
Al gedaanquote:Op maandag 3 november 2025 16:16 schreef mschol het volgende:
[..]
klagen bij woningbouw of complexbeheer dan, geheid dat ze bij moeten vullen ofzo
Zit jij aan de gevende of ontvangende kant?quote:Op maandag 3 november 2025 16:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gaat hier normaal gesproken wel vrij voorspoedig; maar vandaag mensen die geen zin hebben om antwoorden te geven op simpele vragen.
Ik moet nog antwoorden ontvangen; maar mensen hebben geen zin dat ze vastgepind worden op hun antwoorden.quote:Op maandag 3 november 2025 16:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zit jij aan de gevende of ontvangende kant?
Daarom anoniem laten antwoorden.quote:Op maandag 3 november 2025 16:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik moet nog antwoorden ontvangen; maar mensen hebben geen zin dat ze vastgepind worden op hun antwoorden.
Met een mes lijkt me wel goede manier inderdaad.quote:Op maandag 3 november 2025 16:25 schreef ieniminimuis het volgende:
Als ik geen antwoorden krijg van collega's dan zorg ik wel dat ik ze krijg. Ze in een hoekje jagen met een mes werkt daarvoor prima.
Vastgeplakt aan hun bureaustoel met ductape werkt ookquote:Op maandag 3 november 2025 16:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Met een mes lijkt me wel goede manier inderdaad.
Het is koud in huis jaquote:Op maandag 3 november 2025 16:39 schreef Ama het volgende:
Of je wacht gewoon even af wat de woningbouw zegt en doet?
dat is gewoon klote ja, geen dekentjes enzo?quote:Op maandag 3 november 2025 16:39 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het is koud in huis ja
En de woningbouw komt dan toch pas eind van de week langs als je mazzel hebt.
ze heb een hondquote:Op maandag 3 november 2025 16:46 schreef mschol het volgende:
[..]
dat is gewoon klote ja, geen dekentjes enzo?
Cavitatie heet dat technisch. Te weinig luchtdruk om vloeistof te verpompen in combinatie met lucht in de leiding. Kijk @Ama . Dat weten de meeste CV-monteurs niet.quote:Op maandag 3 november 2025 16:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het water loopt rechtstreeks weer richting uitgang en zelfs na 10 min wordt het niet meer warm.
Ik hoor ook echt het water lopen en vallen zeg maar. Ook alsof er niet genoeg waterdruk achterzit.
Waarom zouden ze dat niet weten?quote:Op maandag 3 november 2025 16:54 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Cavitatie heet dat technisch. Te weinig luchtdruk om vloeistof te verpompen in combinatie met lucht in de leiding. Kijk @:ama . Dat weten de meeste CV-monteurs niet.
Waarom is het zo erg vriendje?quote:
Lijkt me inderdaad iets dat een cv monteur juist wel zou wetenquote:Op maandag 3 november 2025 16:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Waarom zouden ze dat niet weten?
Wil je nu een schouderklopje of wat?quote:Op maandag 3 november 2025 16:54 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Cavitatie heet dat technisch. Te weinig luchtdruk om vloeistof te verpompen in combinatie met lucht in de leiding. Kijk @:ama . Dat weten de meeste CV-monteurs niet.
Als ze er wat vaker mee te maken hebben wellicht wel. Voor mij is het een puur technische aangelegenheid uit het boekje. Dus ja, misschien.quote:Op maandag 3 november 2025 16:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Waarom zouden ze dat niet weten?
Niet nodig.quote:Op maandag 3 november 2025 17:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wil je nu een schouderklopje of wat?
Die lui die er dagelijks mee werken zullen dat vast niet weten nee.quote:Op maandag 3 november 2025 17:01 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Als ze er wat vaker mee te maken hebben wellicht wel. Voor mij is het een puur technische aangelegenheid uit het boekje. Dus ja, misschien.
De gemiddelde loodgieter vind ik niet veel waard.quote:Op maandag 3 november 2025 17:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die lui die er dagelijks mee werken zullen dat vast niet weten nee.
Dat gaat wel heel ver.quote:
quote:
maar wel begrijpelijk.quote:
Ben je aan het ijlen?quote:
*psych belt*quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |