Indien op de juiste wijze gemacht ja. Belangrijk in herfst- en wintertijd ivm zink en ijzer. Spinazie heeft dat eveneens net als sla. Groene bladgroente. Ik kook zelf nooit prakjes, maar prik graag een vorkje mee. Ik ben meer van aziatisch (India en Thailand), italiaans en frans koken.quote:Op maandag 3 november 2025 13:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Boerenkool is godenvoer.
CL: jokes on you muisquote:Op maandag 3 november 2025 13:13 schreef CherryLips het volgende:
CL: scrolt omlaag
Muis: Haha fuck you, ik ga lekker omhoog
Ew.quote:Op maandag 3 november 2025 13:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Boerenkool is godenvoer.
Je moet het ook echt willen. Is net zoals bij paarden, die doen ook maar wat als je niet echt uitstraalt dat je het wil.quote:Op maandag 3 november 2025 13:13 schreef CherryLips het volgende:
CL: scrolt omlaag
Muis: Haha fuck you, ik ga lekker omhoog
Muisje 2,5km verderop vrijgelaten en daarna weer terug gefietstquote:
Die kant gaan we wel op.quote:Op maandag 3 november 2025 13:13 schreef mschol het volgende:
[..]
CL: jokes on you muis
CL gooit muis in prullenbak en koopt een nieuwe
Buitenquote:
Hier was het best okequote:Op maandag 3 november 2025 13:14 schreef mschol het volgende:
[..]
misschien ook wel stukkie fietsen vandaag, dunno; alleen als het redelijk weer is
Ok, Ik ben trots op je. Ik fiets dagelijks op mijn Gazelle omafiets.quote:
Je moet even de gebruikersnamen in de gaten houden.quote:Op maandag 3 november 2025 13:17 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Ok, Ik ben trots op je. Ik fiets dagelijks op mijn Gazelle omafiets.
Roze muismatje erbij:quote:Op maandag 3 november 2025 13:16 schreef CherryLips het volgende:
https://www.mediamarkt.nl(...)is-roze-1716889.html
Oeh een roze
Ga je dan naakt op je balkon staan?quote:Op maandag 3 november 2025 13:17 schreef mschol het volgende:
en ik ben benieuwd wanneer die stomme privacy schermen worden teruggeplaatst, dan heb ik mn balkon weer terug
je bent nog erger dan essn met onleesbare tekstenquote:
Oh ja. Gezien. Thnx for the head up. Vergiste me inderdaad.quote:Op maandag 3 november 2025 13:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je moet even de gebruikersnamen in de gaten houden.
wie weetquote:Op maandag 3 november 2025 13:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ga je dan naakt op je balkon staan?
@:nizno
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |