WHIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEepquote:Op maandag 3 november 2025 13:03 schreef CherryLips het volgende:
M'n ouders stonden net voor de deur met een zak vol bloemkoolblad voor het vee en die beesten sloegen al aan
Wel eens met zuurkool ja.quote:Op maandag 3 november 2025 13:03 schreef mschol het volgende:
[..]
nee dat zijn zuurkool en boerenkool
Ja zo jaquote:Op maandag 3 november 2025 13:03 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
WHIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEep
*WHIEEEEEP*quote:Op maandag 3 november 2025 13:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou ja, ik hou ook een handje apart voor de caafs.
doe dat maar snelquote:
Zuurkool verschrikkelijk indd. Boerenkool kan ik prima hebben met aardappelen, mosterd en spekjes.quote:Op maandag 3 november 2025 13:03 schreef mschol het volgende:
[..]
in je nakie lopen is niet netjesquote:Op maandag 3 november 2025 13:07 schreef mschol het volgende:
[..]
waarom snel? ik heb geen haast verder..
Omdat nizzie zich anders niet kan bedwingen met de gedachte dat je naakt hier zit te postenquote:Op maandag 3 november 2025 13:07 schreef mschol het volgende:
[..]
waarom snel? ik heb geen haast verder..
rabarber vond ik vroeger wel lekker, nu niet meerquote:Op maandag 3 november 2025 13:08 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Zuurkool verschrikkelijk indd. Boerenkool kan ik prima hebben met aardappelen, mosterd en spekjes.
Rabarber griezel ik van. Nooit gelust, als kind al niet.
Boerenkool is godenvoer.quote:Op maandag 3 november 2025 13:03 schreef mschol het volgende:
[..]
dat is niet mijn probleem gelukkigquote:Op maandag 3 november 2025 13:08 schreef dud0r het volgende:
[..]
Omdat nizzie zich anders niet kan bedwingen met de gedachte dat je naakt hier zit te posten
niemand die het kan zien gelukkigquote:
Ja. Het is goor.quote:
Moet je die dan ook in dat mandje stoppenquote:Op maandag 3 november 2025 13:08 schreef CherryLips het volgende:
Ik dacht dat een boo basket voor Halloween was met leuke Halloweendingen, maar met boo bedoelen ze een vriendin ofzogoddomme.
Goorgonzola?quote:
oke dan blijf je maar de hele dag in je nakie lopenquote:
okequote:Op maandag 3 november 2025 13:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
oke dan blijf je maar de hele dag in je nakie lopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |