SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
Ik denk dat de aanleiding nog een klein beetje verder richting het noorden was, voorbij de plek waar mijn oprit is.quote:Op maandag 3 november 2025 09:37 schreef Recce het volgende:
[..]
Daarom moet je altijd even vaart minderen, dan kun je beter kijken.
Ik las sok.quote:Op maandag 3 november 2025 09:39 schreef Recce het volgende:
[..]
De jeugd van tegenwoordig weet ook niets! *heft trillend stok in de lucht*
quote:Op maandag 3 november 2025 09:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik las sok.
En de koffie is op, verdomme.
Eh, niks nieuws daar.quote:Op maandag 3 november 2025 09:48 schreef Recce het volgende:
[..]Dat wordt een onproductief dagje dan.
Nieuwe halen danquote:Op maandag 3 november 2025 09:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik las sok.
En de koffie is op, verdomme.
Heb je nu een zonnesteek?quote:Op maandag 3 november 2025 09:48 schreef bitterbal het volgende:
![]()
ik had echt een meesterlijke frituurdag op het strand vandaag
quote:Op maandag 3 november 2025 09:56 schreef mschol het volgende:
[..]
je stelt niet teleurmisschien bij anderen wel, dat weet ik niet
Wat een geluk voor jou.quote:Op maandag 3 november 2025 10:11 schreef bitterbal het volgende:
Ik heb echt een grote financiële meevaller![]()
Ipv een nieuwe company te moeten openen wat zo'n 3 duizend euro kost kan ik een bestaande company overnemen leeg en alles wijzigen wat zo'n 100 euro kost
Ja de koper die de company eigenlijk zou overnemen heeft al een eigen company dus kwam deze vrij voor mijquote:
Krijg je het gezeik van de bestaande company nog over je heen.quote:Op maandag 3 november 2025 10:11 schreef bitterbal het volgende:
Ik heb echt een grote financiële meevaller![]()
Ipv een nieuwe company te moeten openen wat zo'n 3 duizend euro kost kan ik een bestaande company overnemen leeg en alles wijzigen wat zo'n 100 euro kost
Achterstallige rekeningen, belastingschulden.quote:Op maandag 3 november 2025 10:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Krijg je het gezeik van de bestaande company nog over je heen.
en dan blijkt het ook nog een schimmige geschiedenis te hebbenquote:Op maandag 3 november 2025 10:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Krijg je het gezeik van de bestaande company nog over je heen.
Jullie doemdenken?quote:Op maandag 3 november 2025 10:25 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien kun je je advocaat dit ook even laten checken?
quote:
quote:
ja dat sowieso :pquote:Op maandag 3 november 2025 10:26 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja? Nee, of die company wel in orde is.
*hengel paktquote:
omdat het kennelijk goud scheppen is, als niemand thuis eten maakt (dat was een ding toch daar, alles buiten de deur doen?)quote:
ja meeste mensen eten buiten de deur. in 7/11 zijn altijd mensenquote:Op maandag 3 november 2025 10:55 schreef mschol het volgende:
[..]
omdat het kennelijk goud scheppen is, als niemand thuis eten maakt (dat was een ding toch daar, alles buiten de deur doen?)
Hmm?quote:Op maandag 3 november 2025 10:59 schreef ieniminimuis het volgende:
Och wat jammer de nietsnut verlaat ook het schip vanaf 1 januari. Wat errug
Collega op werk die zichzelf van assistent van directeur had opgeneukt naar project manager, verlaat het bedrijf.quote:
Meer ruimte voor koopwaar.quote:
Aaah, op die manier.quote:Op maandag 3 november 2025 11:02 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Collega op werk die zichzelf van assistent van directeur had opgeneukt naar project manager, verlaat het bedrijf.
Ze was heel goed in eten regelen, de rest niet zo.
Ondergewaardeerd talent.quote:Op maandag 3 november 2025 11:02 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Collega op werk die zichzelf van assistent van directeur had opgeneukt naar project manager, verlaat het bedrijf.
Ze was heel goed in eten regelen, de rest niet zo.
Het eten deed ze echt goedquote:
Goed eten is ook belangrijk.quote:Op maandag 3 november 2025 11:07 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het eten deed ze echt goed, maar meer inhoudelijks kon ze ook niet aan.
Maar daarvoor hoef je niet 3000 netto binnen te halenquote:Op maandag 3 november 2025 11:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Goed eten is ook belangrijk.
Zometeen niet gaan klagen dat het eten niet meer lekker is.quote:Op maandag 3 november 2025 11:11 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar daarvoor hoef je niet 3000 netto binnen te halen
elke dag sushiquote:Op maandag 3 november 2025 11:11 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar daarvoor hoef je niet 3000 netto binnen te halen
Dat doe ik nooit.quote:Op maandag 3 november 2025 11:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zometeen niet gaan klagen dat het eten niet meer lekker is.
Wat denk je dat de eerste grote veranderingen zijn? Ik heb niet gelezen wat hun plannen allemaal zijnquote:Op maandag 3 november 2025 11:17 schreef Recce het volgende:
Ah, het is dus Klaver geworden. Tenminste een aantal redelijke en wat jongere politici nu: Klaver, Jetten en Bontenbal.
Ik denk dat ze @UitStraling 100% gaan belasten. Die moet alles inleveren.quote:Op maandag 3 november 2025 11:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wat denk je dat de eerste grote veranderingen zijn? Ik heb niet gelezen wat hun plannen allemaal zijn
quote:Op maandag 3 november 2025 11:22 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik denk dat ze @:uitstraling 100% gaan belasten. Die moet alles inleveren.
Ik lees nu pas dat ik ouder ben dan Bontebal, dacht dat hij al 50+ wasquote:Op maandag 3 november 2025 11:17 schreef Recce het volgende:
Ah, het is dus Klaver geworden. Tenminste een aantal redelijke en wat jongere politici nu: Klaver, Jetten en Bontenbal.
Sandoquote:Op maandag 3 november 2025 10:40 schreef bitterbal het volgende:
Geen gebrek aan 7/11 hier. de rechter is gisteren open gegaan
[ afbeelding ]
oh fijn, kunnen ik en @Ama meer LEGO kopenquote:Op maandag 3 november 2025 11:22 schreef Recce het volgende:
[..]
Gelukkig behoudt hij zijn kasteel in Schotlandquote:Op maandag 3 november 2025 11:22 schreef Recce het volgende:
[..]
Alsnog is het duur tegenwoordig dat er iemand alleen goed is voor eten voor zo'n salaris.quote:Op maandag 3 november 2025 11:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze het zelf betaalde van haar salaris.
dekentjequote:Op maandag 3 november 2025 11:28 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik moet eigenlijk de verwarming aan gaan zetten.
Maar. Ik. Wil. Nog. Niet!
Gelukkig maar, waar moesten we anders elk jaar onze erudiete schotland meet houden?quote:Op maandag 3 november 2025 11:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gelukkig behoudt hij zijn kasteel in Schotland
Ja, ik zou de mooie torenkamer met uitzicht over het loch wel missenquote:Op maandag 3 november 2025 11:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gelukkig maar, waar moesten we anders elk jaar onze erudiete schotland meet houden?
En de shortbread koekjes op m'n kussen.quote:Op maandag 3 november 2025 11:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ik zou de mooie torenkamer met uitzicht over het loch wel missen
En de kwekhete kieeeep.quote:Op maandag 3 november 2025 11:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En de shortbread koekjes op m'n kussen.
Ik merk dat ook wel. Het geld vliegt eruit als ik even boodschappen doe. Luxe kaasjes, bio-dynamisch vlees, maar ook brood is flink duurder geworden.quote:
Ja ik gaf ook altijd veel uit maar kies ook snel voor gemakquote:Op maandag 3 november 2025 11:36 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Ik merk dat ook wel. Het geld vliegt eruit als ik even boodschappen doe. Luxe kaasjes, bio-dynamisch vlees, maar ook brood is flink duurder geworden.
Stoofplaatje dan maar.quote:Op maandag 3 november 2025 11:28 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik moet eigenlijk de verwarming aan gaan zetten.
Maar. Ik. Wil. Nog. Niet!
Gastspreker tijdens komende editie van de Schotlandbijeenkomst is @Dr_Flash . Maar we zoeken nog iemand voor volgend jaarquote:
Ik heb het geluk via landweggetjes 1 keer per week naar het werk te moeten, dan vind je nog wel eens standjes met voordelige eieren of groente of andere dingen.quote:Op maandag 3 november 2025 11:36 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Ik merk dat ook wel. Het geld vliegt eruit als ik even boodschappen doe. Luxe kaasjes, bio-dynamisch vlees, maar ook brood is flink duurder geworden.
Spookt het daar?quote:Op maandag 3 november 2025 11:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Er staat nog een bed in de kelder, als je ook mee wil?
Op de kamerdeur hangt een bordje "dungeon of doom". Dus denk dat je daar wel aan je trekken komtquote:
Was hij dat nog niet?quote:Op maandag 3 november 2025 11:39 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, zo gaat dat. In ander nieuws: Frans Bauer wordt opa.
Gezellig.quote:Op maandag 3 november 2025 11:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Op de kamerdeur hangt een bordje "dungeon of doom". Dus denk dat je daar wel aan je trekken komt
Nou leuk, kan ik mijn eigen documentaire maken.quote:Op maandag 3 november 2025 11:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Op de kamerdeur hangt een bordje "dungeon of doom". Dus denk dat je daar wel aan je trekken komt
gaat die het hebben over de vergane glorie van biljetjes?quote:Op maandag 3 november 2025 11:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gastspreker tijdens komende editie van de Schotlandbijeenkomst is @:Dr_Flash . Maar we zoeken nog iemand voor volgend jaar
Ik ben van de reclamefolders. Daar pas ik mijn dieet op aan. Seizoengebonden. Mijn zus is trouwens pompoensoepexpert, ga ik niet eens proberen.quote:Op maandag 3 november 2025 11:39 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb het geluk via landweggetjes 1 keer per week naar het werk te moeten, dan vind je nog wel eens standjes met voordelige eieren of groente of andere dingen.
Zo heb ik nu 2 mooie grote pompoenen dus dat wordt veel soep
wat heb je gedaan?quote:Op maandag 3 november 2025 11:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mijn oog doet nog steeds pijn.
Niks bijzonders. Tijdens het autorijden begon ie pijn te doen.quote:
Behalve pijn nog andere dingen? Zoals slechtzicht of iets dergelijks?quote:Op maandag 3 november 2025 11:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Niks bijzonders. Tijdens het autorijden begon ie pijn te doen.
Nee, dat niet. Alleen pijn in en rond het rechteroog.quote:Op maandag 3 november 2025 11:49 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Behalve pijn nog andere dingen? Zoals slechtzicht of iets dergelijks?
Hier ook. Gelijk weer vochtige okselsquote:
Ik ben zelf die expert, hou niet van die smeuīge pompoensoepen van anderen.quote:Op maandag 3 november 2025 11:45 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Ik ben van de reclamefolders. Daar pas ik mijn dieet op aan. Seizoengebonden. Mijn zus is trouwens pompoensoepexpert, ga ik niet eens proberen.Ikzelf lever snert, Hollandse groentesoep en traditionele Franse uiensoep.
Bekend met migraine?quote:Op maandag 3 november 2025 11:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Alleen pijn in en rond het rechteroog.
En zijn waardering voor het landquote:Op maandag 3 november 2025 11:42 schreef mschol het volgende:
[..]
gaat die het hebben over de vergane glorie van biljetjes?
Ik eet best luxe en gemak en ben ik de week gemiddeld 40 euro kwijt.quote:Op maandag 3 november 2025 11:51 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik ben zelf die expert, hou niet van die smeuīge pompoensoepen van anderen.
Ik haal verder voornamelijk too good to go, anders kan ik echt geen boodschappen meer betalen.
hmm misschien stofje of een haartje wat er in zit?quote:Op maandag 3 november 2025 11:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Niks bijzonders. Tijdens het autorijden begon ie pijn te doen.
Ik ken de term. Maar daar heb ik zelf geen geschiedenis mee.quote:
okequote:Op maandag 3 november 2025 11:49 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Hey maar luitjes. Ik ruil KLB in voor hier.
Dan ga je dood volgens Googlequote:Op maandag 3 november 2025 11:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ken de term. Maar daar heb ik zelf geen geschiedenis mee.
quote:Op maandag 3 november 2025 11:53 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dan ga je dood volgens Google
FB / Apakah Tokopedia punya WA? Spamquote:Op maandag 3 november 2025 11:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hier ook. Gelijk weer vochtige oksels
Er is een reden dat ik thuis nog niet stook
Ik heb senioren boven me, onder me, naast me, schuin onder en schuin boven me. Goed geīsoleerd huis ook. Mijn broer heeft surinamers onder zich. Altijd klagen over kookluchten, maar ondertussen hoeft zijn verwarming niet aan.quote:Op maandag 3 november 2025 11:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hier ook. Gelijk weer vochtige oksels
Er is een reden dat ik thuis nog niet stook
Kloptquote:Op maandag 3 november 2025 11:54 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Volgens google ga je altijd dood
Oh gelukkig. Ik dacht dat het iets ernstigs zou zijn.quote:Op maandag 3 november 2025 11:53 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dan ga je dood volgens Google
Ik nu ook dankzij die pakketjes, zit vast wel iets van luxe in.quote:Op maandag 3 november 2025 11:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik eet best luxe en gemak en ben ik de week gemiddeld 40 euro kwijt.
Ik heb niets van dat. Elke muur voelt koud aan, net als de vloer. Het is nu 18,4 en dat is op zich wel prima.quote:Op maandag 3 november 2025 11:55 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Ik heb senioren boven me, onder me, naast me, schuin onder en schuin boven me. Goed geīsoleerd huis ook. Mijn broer heeft surinamers onder zich. Altijd klagen over kookluchten, maar ondertussen hoeft zijn verwarming niet aan.
Zo koud is het hier nog niet gelukkigquote:Op maandag 3 november 2025 11:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb niets van dat. Elke muur voelt koud aan, net als de vloer. Het is nu 18,4 en dat is op zich wel prima.
Eet je geen vlees en vis dan ofzo? De tijden dat ik (in duitsland) voor minder dan 40 euro per week voor 1 persoon boodschappen kon doen zijn volgens mij al bijna 10 jaar voorbijquote:Op maandag 3 november 2025 11:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat valt toch mee? Ik zit op 75 ongeveer voor een enkel persoon en dan deel ik wel uit aan mijn zus twee maaltijden p/w.quote:Op maandag 3 november 2025 11:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zijn jouw buren liever dan de mijne dan.quote:Op maandag 3 november 2025 11:58 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zo koud is het hier nog niet gelukkig
Ja sommige mensen begrijpen nog steeds niet dat niet ieder huis hetzelfde is.quote:Op maandag 3 november 2025 11:58 schreef drakin het volgende:
Zo warm?
Ik stook al omdat het rond de 12 graden is anders
Ik heb nu wel nieuwe ramen die hopenlijk zorgen dat de warmte beter binnen blijft, maar het huis is enkelsteens en meer dan 100 jaar oud.quote:Op maandag 3 november 2025 11:59 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja sommige mensen begrijpen nog steeds niet dat niet ieder huis hetzelfde is.
Ik weet echt 100% zeker dat bij het verzorgingstehuis verderop gewoon een alarmpaal staat en dat ik dit niet verzin.quote:Op maandag 3 november 2025 12:01 schreef CherryLips het volgende:
Emmen is als eerste gevallen lees ik net.
quote:
*pakt bezemquote:
"Zeg Herman, hoor jij ook wat?"quote:Op maandag 3 november 2025 12:02 schreef Ama het volgende:
Misschien passen ze zich aan aan het tempo van de bejaarden.
Elk straaltje zon op het raam helpt ook.quote:Op maandag 3 november 2025 11:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zijn jouw buren liever dan de mijne dan.
C label genotquote:Op maandag 3 november 2025 11:59 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja sommige mensen begrijpen nog steeds niet dat niet ieder huis hetzelfde is.
Dat kan je uit zettenquote:
20,5ēC hier en ik woon naast een rivier op zes hoog. Mijn moeder stookt zich kapot met haar benedenwoning. Ik woonde in Oostende op de eerste etage met een leeg winkelpand onder me. Niet warm te krijgen. Gelukkig had ik een voordelig energiecontract. M'n broer is nog een kleed komen brengen dat ik een beetje warme voetjes had achter m'n PC.quote:Op maandag 3 november 2025 11:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb niets van dat. Elke muur voelt koud aan, net als de vloer. Het is nu 18,4 en dat is op zich wel prima.
Ja die mis ik een beetje. Richting december duurt het gewoon te lang voor de zon boven de flat tegenover me komt, en na 14:00 heb ik er niets meer aan.quote:Op maandag 3 november 2025 12:04 schreef dud0r het volgende:
[..]
Elk straaltje zon op het raam helpt ook.
Hier op Rotterdamstra stipt om 12u.quote:
ik niet waarschijnlijkquote:Op maandag 3 november 2025 12:03 schreef Ama het volgende:
Toch vraag ik me af hoe erg ik hiervan opkijk als dat ding ineens wel afgaat.
Ik leer vandaag wat nieuws.quote:
officieel D label hier. maar ik geloof er weinig van, misschien dat het nu klopt met de nieuwe ramen enzo..quote:
ik hoor het wel van omstanders als er echt wat mis isquote:Op maandag 3 november 2025 12:07 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik leer vandaag wat nieuws.
Maar is het handig? Het gaat immers ook af bij gevaar in je omgeving als er wat serieus aan de hand is.
Net hoe vaak je compleet in je upje zit. Als er rondom ineens tig telefoons beginnen te gillen, weet je ook wel dat er wat speelt.quote:Op maandag 3 november 2025 12:07 schreef drakin het volgende:
[..]
Maar is het handig? Het gaat immers ook af bij gevaar in je omgeving als er wat serieus aan de hand is.
Dan moeten die er wel zijn, ik was eens alleen in de auto toen er wat gebeurde.quote:Op maandag 3 november 2025 12:08 schreef mschol het volgende:
[..]
ik hoor het wel van omstanders als er echt wat mis is![]()
Je hebt toch net gegeten.quote:Op maandag 3 november 2025 12:06 schreef bitterbal het volgende:
hmm het is weer etenstijd. Geen honger ook
Ik eet wel vis. Maar niet elke dag.quote:Op maandag 3 november 2025 11:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Eet je geen vlees en vis dan ofzo? De tijden dat ik (in duitsland) voor minder dan 40 euro per week voor 1 persoon boodschappen kon doen zijn volgens mij al bijna 10 jaar voorbij
mja, hier zijn altijd wel buren als ik thuis ben, collega's op werk en daartussen mensen die in de stad wonenquote:Op maandag 3 november 2025 12:09 schreef drakin het volgende:
[..]
Dan moeten die er wel zijn, ik was eens alleen in de auto toen er wat gebeurde.
Ook niet handig want dan kan je niet op je telefoon kijken
En dan voor zichzelf gaan houden wat de melding isquote:Op maandag 3 november 2025 12:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Net hoe vaak je compleet in je upje zit. Als er rondom ineens tig telefoons beginnen te gillen, weet je ook wel dat er wat speelt.
Beetje zijdelings op je scherm kijken.quote:Op maandag 3 november 2025 12:11 schreef drakin het volgende:
[..]
En dan voor zichzelf gaan houden wat de melding is
Nee?quote:Op maandag 3 november 2025 12:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Je hebt toch net gegeten.
Dat was achter het stuur in de buurt van Apeldoorn.quote:Op maandag 3 november 2025 12:11 schreef mschol het volgende:
[..]
mja, hier zijn altijd wel buren als ik thuis ben, collega's op werk en daartussen mensen die in de stad wonen
verder kom ik niet veel in onbevolkte gebieden
Ik ben gek op vis, maar is wel takkeduur.quote:Op maandag 3 november 2025 12:11 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik eet wel vis. Maar niet elke dag.
Die zit in de tasquote:Op maandag 3 november 2025 12:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Beetje zijdelings op je scherm kijken.
mja, dan kan je de radio aanzetten toch?quote:Op maandag 3 november 2025 12:12 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat was achter het stuur in de buurt van Apeldoorn.
Dan wordt het toch een keer stoken.quote:Op maandag 3 november 2025 12:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja die mis ik een beetje. Richting december duurt het gewoon te lang voor de zon boven de flat tegenover me komt, en na 14:00 heb ik er niets meer aan.
Hoe vaak ben je alleen? Als je veel alleen bent is het handig om aan te hebben. Als je veel onder de mensen bent merk je het dan ook wel omdat er 800 mobieltjes in je omgeving af gaan.quote:Op maandag 3 november 2025 12:07 schreef drakin het volgende:
[..]
quote:Op maandag 3 november 2025 12:08 schreef mschol het volgende:
[..]
ik hoor het wel van omstanders als er echt wat mis is![]()
(ja hier staat de functie ook uit op mobiel)
Dit dus.quote:Op maandag 3 november 2025 12:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Net hoe vaak je compleet in je upje zit. Als er rondom ineens tig telefoons beginnen te gillen, weet je ook wel dat er wat speelt.
Ik had diepvries zalm 3 stuks ofzo voor 4 of 5 euro. Vond ik wel te doen.quote:Op maandag 3 november 2025 12:13 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Ik ben gek op vis, maar is wel takkeduur.
Even snel zoeken naar wat er voor alert is uitgegaan kan natuurlijk ook zonder interactie.quote:Op maandag 3 november 2025 12:11 schreef drakin het volgende:
[..]
En dan voor zichzelf gaan houden wat de melding is
Daar werd niks op gemeld, als iets lokaal gebeurd zeggen ze echt niks eroverquote:Op maandag 3 november 2025 12:14 schreef mschol het volgende:
[..]
mja, dan kan je de radio aanzetten toch?
kan ik op fiets minder makkelijk
Jep.quote:Op maandag 3 november 2025 12:14 schreef mschol het volgende:
[..]
mja, dan kan je de radio aanzetten toch?
kan ik op fiets minder makkelijk
Heel veel alleen en zou nog wel meer alleen willen zijn.quote:Op maandag 3 november 2025 12:14 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dan wordt het toch een keer stoken.
[..]
Hoe vaak ben je alleen? Als je veel alleen bent is het handig om aan te hebben. Als je veel onder de mensen bent merk je het dan ook wel omdat er 800 mobieltjes in je omgeving af gaan.
[..]
[..]
Dit dus.
Oh, daar ben ik niet zo van. Noordzeekrab. Gevulde met lenteui. Ik heb dat ooit geleerd van thaise omadames. Moest maar weer 'ns buurten.quote:
dan zit er wel erg veel lucht in....quote:Op maandag 3 november 2025 12:20 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik probeer ondertussen ook een verwarming te ontluchten. Er komt maar geen water uit...
Dan zou ik het aan laten.quote:Op maandag 3 november 2025 12:18 schreef drakin het volgende:
[..]
Heel veel alleen en zou nog wel meer alleen willen zijn.
Maar heb nou eenmaal enkele verplichtingen.
No shit sherlock, maar ik hoor ook geen lucht meerquote:Op maandag 3 november 2025 12:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan zit er wel erg veel lucht in....
Ontluchtingkraantje gebruiken. Een minivierkantsleuteltje is dat voor bovenop radiatoren. Een kwart inch dacht ik zo uit mijn hoofd.quote:Op maandag 3 november 2025 12:23 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
No shit sherlock, maar ik hoor ook geen lucht meer
Platkop schroevendraaier werkt ookquote:Op maandag 3 november 2025 12:26 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Ontluchtingkraantje gebruiken. Een minivierkantsleuteltje is dat voor bovenop radiatoren. Een kwart inch dacht ik zo uit mijn hoofd.
quote:Op maandag 3 november 2025 12:26 schreef ieniminimuis het volgende:
Oh ik moet ook eerst de verwarming aanzetten en dan onluchten
Ik heb hier nadat de badkamer vernieuwd werd een waterval in de leidingen gehad. Ontzettend irritant... je hoorde gewoon het water naar beneden stromen.quote:Op maandag 3 november 2025 12:23 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
No shit sherlock, maar ik hoor ook geen lucht meer
lol. Ik ben van Shell dus dedicated tools. Ik doe ook wel eens een noodgreep, maar dan bestel ik wel gelijk dat het me niet een tweede keer overkomt.quote:Op maandag 3 november 2025 12:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Platkop schroevendraaier werkt ook
Ik weet wel hoe ik moet doen
Zal hier ook wel moeten. Ik ben bovenste verdieping en ik heb niet het idee dat de onderburen aan ontluchten doenquote:Op maandag 3 november 2025 12:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik heb hier nadat de badkamer vernieuwd werd een waterval in de leidingen gehad. Ontzettend irritant... je hoorde gewoon het water naar beneden stromen.
Nadat ze een nieuwe verwarming (andere afmeting enzo) er op hebben gezet hebben ze dus gewoon niets er mee gedaan.
Heeft een aantal keren vullen ontluchten en opstoken gekost om dat te fixen.
quote:Op maandag 3 november 2025 12:30 schreef mschol het volgende:
ik hoef volgens mij helemaal niet te ontluchten. al weet ik niet zeker hoe dat werkt in een blokverwarming
altijd gezellig iddquote:Op maandag 3 november 2025 12:35 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zal hier ook wel moeten. Ik ben bovenste verdieping en ik heb niet het idee dat de onderburen aan ontluchten doen
Waarom zit jouw verwarming gekoppeld aan die van de buren?quote:Op maandag 3 november 2025 12:35 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zal hier ook wel moeten. Ik ben bovenste verdieping en ik heb niet het idee dat de onderburen aan ontluchten doen
Tja bal, hou hem dan ook aangelijnd.quote:
Blokverwarming heet datquote:Op maandag 3 november 2025 12:36 schreef dud0r het volgende:
[..]
Waarom zit jouw verwarming gekoppeld aan die van de buren?
hij is iets te sterkquote:Op maandag 3 november 2025 12:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Tja bal, hou hem dan ook aangelijnd.
En je bent nog wel zo'n sportvrouw!quote:
Liever een privé-CV. Ik had ooit een appartement in Spijkenisse en daar zat op elke radiator een verdampingsmechanisme. Moet je jaarlijks Eneco in elke kamer toelaten om het op te nemen. Weg privacy.quote:Op maandag 3 november 2025 12:36 schreef dud0r het volgende:
[..]
Waarom zit jouw verwarming gekoppeld aan die van de buren?
Verschilt ook per gebouw.quote:Op maandag 3 november 2025 12:40 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Liever een privé-CV. Ik had ooit een appartement in Spijkenisse en daar zat op elke radiator een verdampingsmechanisme. Moet je jaarlijks Eneco in elke kamer toelaten om het op te nemen. Weg privacy.
Dat heb ik in de keuken maar ontluchten helpt niet dus ik heb hem weer uitgezet.quote:Op maandag 3 november 2025 12:29 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik word een beetje gek van dat ik steeds water hoor lopen als ik de verwarming aan zet
Het is dat je zo ver weg woont. Anders kwam ik het zo doen. Is maar vijf minuutjes werk.quote:Op maandag 3 november 2025 12:45 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat heb ik in de keuken maar ontluchten helpt niet dus ik heb hem weer uitgezet.
Als een monteur het niet voor elkaar krijgt denk ik dat jij dat ook niet krijgt.quote:Op maandag 3 november 2025 12:48 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Het is dat je zo ver weg woont. Anders kwam ik het zo doen. Is maar vijf minuutjes werk.
Niemand houd je tegenquote:Op maandag 3 november 2025 12:51 schreef CherryLips het volgende:
Zin in een dikke bak frieten met mayo en een frikandel.
Poh zo'n puntzak patat met zo'n dikke klodder mayo.quote:Op maandag 3 november 2025 12:51 schreef CherryLips het volgende:
Zin in een dikke bak frieten met mayo en een frikandel.
Ik ben Sr elektro- & Instrumentatietechnicus en Elektrotechisch Officier Zeevaart als rang binnen de Verenigde Naties. Mij lukt dat.quote:Op maandag 3 november 2025 12:49 schreef Ama het volgende:
[..]
Als een monteur het niet voor elkaar krijgt denk ik dat jij dat ook niet krijgt.
Ja ik denk inderdaad dat een verwarmingsmonteur niet weet wat hij doet.quote:Op maandag 3 november 2025 12:53 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Ik ben Sr elektro- & Instrumentatietechnicus en Elektrotechisch Officier Zeevaart als rang binnen de Verenigde Naties. Mij lukt dat.
quote:
met wat?quote:
Lololquote:Op maandag 3 november 2025 12:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb zin in groene poep morgen.
en naderhand klauwen vol mayo omdat je in de mayo moet grijpe voor een patatjequote:Op maandag 3 november 2025 12:52 schreef Ama het volgende:
[..]
Poh zo'n puntzak patat met zo'n dikke klodder mayo.
Geloof ik ook niet. Ik kan een heel schip en booreiland repareren. Dat is het veschil.quote:Op maandag 3 november 2025 12:54 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja ik denk inderdaad dat een verwarmingsmonteur niet weet wat hij doet.
quote:Op maandag 3 november 2025 12:56 schreef mschol het volgende:
[..]
en naderhand klauwen vol mayo omdat je in de mayo moet grijpe voor een patatje
Vorkje pakkenquote:Op maandag 3 november 2025 12:56 schreef mschol het volgende:
[..]
en naderhand klauwen vol mayo omdat je in de mayo moet grijpe voor een patatje
klinkt goed!quote:Op maandag 3 november 2025 12:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wortel en kip en rijst en wat teriyakisaus
Mijn cv-ketel en verwarming in de keuken moeten normaal doen maar verder hoeft er geen schip of heel booreiland gerepareerd te worden.quote:Op maandag 3 november 2025 12:56 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Geloof ik ook niet. Ik kan een heel schip en booreiland repareren. Dat is het veschil.
Klinkt ineens toch minder overtuigend.quote:Op maandag 3 november 2025 12:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die teriyakisaus maakt het eetbaar.
dan kun je die inderdaad prima weg latenquote:Op maandag 3 november 2025 12:57 schreef CherryLips het volgende:
Kan er ook een bosuitje doorheen gooien maar ik heb maar heel weinig nodig en eet het verder nooit, dus dan sla ik dat maar over.
Hoe ga je de spinazie doen? Ik doe of met aardappelen, een gekookt ei en een peperburger. Of ik doe met penne icm met roomkaas.quote:Op maandag 3 november 2025 12:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die teriyakisaus maakt het eetbaar.
ik heb ook genoeg om te bouwen.. ben wel van plan wat te bouwen..quote:Op maandag 3 november 2025 12:59 schreef Ama het volgende:
Ik ga deze week ook maar weer eens verder met LEGO bouwen. Maar mijn nieuwe grote set bewaar ik nog eventjes.
Ik kom er nu aan.quote:Op maandag 3 november 2025 13:00 schreef Nizno het volgende:
schnitzel met pepersaus, gebakken spruitjes met spekjes, gebakken aardappelplakjes...
Gewoon een zak van 400gr in de pan flikkeren en dan 3 natte blaadjes overhouden.quote:Op maandag 3 november 2025 12:59 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Hoe ga je de spinazie doen? Ik doe of met aardappelen, een gekookt ei en een peperburger. Of ik doe met penne icm met roomkaas.
spinazie blijft inderdaad wel de meest magische groentequote:Op maandag 3 november 2025 13:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gewoon een zak van 400gr in de pan flikkeren en dan 3 natte blaadjes overhouden.
Een drijvend dorp op de oceaan heeft geen CV-monteur en ook geen Gamma in de buurt, maar het moet wel gefixt worden. Mensen mogen best wel eens begrijpen waarom wij technisch zo hoog opgeleid zijn.quote:Op maandag 3 november 2025 12:57 schreef Ama het volgende:
[..]
Mijn cv-ketel en verwarming in de keuken moeten normaal doen maar verder hoeft er geen schip of heel booreiland gerepareerd te worden.
Nou ja, ik hou ook een handje apart voor de caafs.quote:Op maandag 3 november 2025 13:02 schreef Nizno het volgende:
[..]
spinazie blijft inderdaad wel de meest magische groente
Goorste groente ook.quote:Op maandag 3 november 2025 13:02 schreef Nizno het volgende:
[..]
spinazie blijft inderdaad wel de meest magische groente
Ja ik kan ook wel eventjes vooruit maar ik zit even te twijfelen wat ik dan ga maken.quote:Op maandag 3 november 2025 13:00 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb ook genoeg om te bouwen.. ben wel van plan wat te bouwen..
ja dat ene handje vol dat doet het hemquote:Op maandag 3 november 2025 13:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou ja, ik hou ook een handje apart voor de caafs.
Boh.quote:Op maandag 3 november 2025 13:00 schreef Nizno het volgende:
schnitzel met pepersaus, gebakken spruitjes met spekjes, gebakken aardappelplakjes...
WHIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEepquote:Op maandag 3 november 2025 13:03 schreef CherryLips het volgende:
M'n ouders stonden net voor de deur met een zak vol bloemkoolblad voor het vee en die beesten sloegen al aan
Wel eens met zuurkool ja.quote:Op maandag 3 november 2025 13:03 schreef mschol het volgende:
[..]
nee dat zijn zuurkool en boerenkool
Ja zo jaquote:Op maandag 3 november 2025 13:03 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
WHIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEep
*WHIEEEEEP*quote:Op maandag 3 november 2025 13:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou ja, ik hou ook een handje apart voor de caafs.
doe dat maar snelquote:
Zuurkool verschrikkelijk indd. Boerenkool kan ik prima hebben met aardappelen, mosterd en spekjes.quote:Op maandag 3 november 2025 13:03 schreef mschol het volgende:
[..]
in je nakie lopen is niet netjesquote:Op maandag 3 november 2025 13:07 schreef mschol het volgende:
[..]
waarom snel? ik heb geen haast verder..
Omdat nizzie zich anders niet kan bedwingen met de gedachte dat je naakt hier zit te postenquote:Op maandag 3 november 2025 13:07 schreef mschol het volgende:
[..]
waarom snel? ik heb geen haast verder..
rabarber vond ik vroeger wel lekker, nu niet meerquote:Op maandag 3 november 2025 13:08 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Zuurkool verschrikkelijk indd. Boerenkool kan ik prima hebben met aardappelen, mosterd en spekjes.
Rabarber griezel ik van. Nooit gelust, als kind al niet.
Boerenkool is godenvoer.quote:Op maandag 3 november 2025 13:03 schreef mschol het volgende:
[..]
dat is niet mijn probleem gelukkigquote:Op maandag 3 november 2025 13:08 schreef dud0r het volgende:
[..]
Omdat nizzie zich anders niet kan bedwingen met de gedachte dat je naakt hier zit te posten
niemand die het kan zien gelukkigquote:
Ja. Het is goor.quote:
Moet je die dan ook in dat mandje stoppenquote:Op maandag 3 november 2025 13:08 schreef CherryLips het volgende:
Ik dacht dat een boo basket voor Halloween was met leuke Halloweendingen, maar met boo bedoelen ze een vriendin ofzogoddomme.
Goorgonzola?quote:
oke dan blijf je maar de hele dag in je nakie lopenquote:
okequote:Op maandag 3 november 2025 13:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
oke dan blijf je maar de hele dag in je nakie lopen
Indien op de juiste wijze gemacht ja. Belangrijk in herfst- en wintertijd ivm zink en ijzer. Spinazie heeft dat eveneens net als sla. Groene bladgroente. Ik kook zelf nooit prakjes, maar prik graag een vorkje mee. Ik ben meer van aziatisch (India en Thailand), italiaans en frans koken.quote:Op maandag 3 november 2025 13:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Boerenkool is godenvoer.
CL: jokes on you muisquote:Op maandag 3 november 2025 13:13 schreef CherryLips het volgende:
CL: scrolt omlaag
Muis: Haha fuck you, ik ga lekker omhoog
Ew.quote:Op maandag 3 november 2025 13:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Boerenkool is godenvoer.
Je moet het ook echt willen. Is net zoals bij paarden, die doen ook maar wat als je niet echt uitstraalt dat je het wil.quote:Op maandag 3 november 2025 13:13 schreef CherryLips het volgende:
CL: scrolt omlaag
Muis: Haha fuck you, ik ga lekker omhoog
Muisje 2,5km verderop vrijgelaten en daarna weer terug gefietstquote:
Die kant gaan we wel op.quote:Op maandag 3 november 2025 13:13 schreef mschol het volgende:
[..]
CL: jokes on you muis
CL gooit muis in prullenbak en koopt een nieuwe
Buitenquote:
Hier was het best okequote:Op maandag 3 november 2025 13:14 schreef mschol het volgende:
[..]
misschien ook wel stukkie fietsen vandaag, dunno; alleen als het redelijk weer is
Ok, Ik ben trots op je. Ik fiets dagelijks op mijn Gazelle omafiets.quote:
Je moet even de gebruikersnamen in de gaten houden.quote:Op maandag 3 november 2025 13:17 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Ok, Ik ben trots op je. Ik fiets dagelijks op mijn Gazelle omafiets.
Roze muismatje erbij:quote:Op maandag 3 november 2025 13:16 schreef CherryLips het volgende:
https://www.mediamarkt.nl(...)is-roze-1716889.html
Oeh een roze
Ga je dan naakt op je balkon staan?quote:Op maandag 3 november 2025 13:17 schreef mschol het volgende:
en ik ben benieuwd wanneer die stomme privacy schermen worden teruggeplaatst, dan heb ik mn balkon weer terug
je bent nog erger dan essn met onleesbare tekstenquote:
Oh ja. Gezien. Thnx for the head up. Vergiste me inderdaad.quote:Op maandag 3 november 2025 13:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je moet even de gebruikersnamen in de gaten houden.
wie weetquote:Op maandag 3 november 2025 13:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ga je dan naakt op je balkon staan?
@:nizno
Nergens voor nodig. Jullie zijn praktisch hetzelfde.quote:Op maandag 3 november 2025 13:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je moet even de gebruikersnamen in de gaten houden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |