Niks bijzonders. Tijdens het autorijden begon ie pijn te doen.quote:
Behalve pijn nog andere dingen? Zoals slechtzicht of iets dergelijks?quote:Op maandag 3 november 2025 11:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Niks bijzonders. Tijdens het autorijden begon ie pijn te doen.
Nee, dat niet. Alleen pijn in en rond het rechteroog.quote:Op maandag 3 november 2025 11:49 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Behalve pijn nog andere dingen? Zoals slechtzicht of iets dergelijks?
Hier ook. Gelijk weer vochtige okselsquote:
Ik ben zelf die expert, hou niet van die smeuïge pompoensoepen van anderen.quote:Op maandag 3 november 2025 11:45 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Ik ben van de reclamefolders. Daar pas ik mijn dieet op aan. Seizoengebonden. Mijn zus is trouwens pompoensoepexpert, ga ik niet eens proberen.Ikzelf lever snert, Hollandse groentesoep en traditionele Franse uiensoep.
Bekend met migraine?quote:Op maandag 3 november 2025 11:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Alleen pijn in en rond het rechteroog.
En zijn waardering voor het landquote:Op maandag 3 november 2025 11:42 schreef mschol het volgende:
[..]
gaat die het hebben over de vergane glorie van biljetjes?
Ik eet best luxe en gemak en ben ik de week gemiddeld 40 euro kwijt.quote:Op maandag 3 november 2025 11:51 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik ben zelf die expert, hou niet van die smeuïge pompoensoepen van anderen.
Ik haal verder voornamelijk too good to go, anders kan ik echt geen boodschappen meer betalen.
hmm misschien stofje of een haartje wat er in zit?quote:Op maandag 3 november 2025 11:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Niks bijzonders. Tijdens het autorijden begon ie pijn te doen.
Ik ken de term. Maar daar heb ik zelf geen geschiedenis mee.quote:
okequote:Op maandag 3 november 2025 11:49 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Hey maar luitjes. Ik ruil KLB in voor hier.
Dan ga je dood volgens Googlequote:Op maandag 3 november 2025 11:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ken de term. Maar daar heb ik zelf geen geschiedenis mee.
quote:Op maandag 3 november 2025 11:53 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dan ga je dood volgens Google
FB / Apakah Tokopedia punya WA? Spamquote:Op maandag 3 november 2025 11:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hier ook. Gelijk weer vochtige oksels
Er is een reden dat ik thuis nog niet stook
Ik heb senioren boven me, onder me, naast me, schuin onder en schuin boven me. Goed geïsoleerd huis ook. Mijn broer heeft surinamers onder zich. Altijd klagen over kookluchten, maar ondertussen hoeft zijn verwarming niet aan.quote:Op maandag 3 november 2025 11:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hier ook. Gelijk weer vochtige oksels
Er is een reden dat ik thuis nog niet stook
Kloptquote:Op maandag 3 november 2025 11:54 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Volgens google ga je altijd dood
Oh gelukkig. Ik dacht dat het iets ernstigs zou zijn.quote:Op maandag 3 november 2025 11:53 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dan ga je dood volgens Google
Ik nu ook dankzij die pakketjes, zit vast wel iets van luxe in.quote:Op maandag 3 november 2025 11:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik eet best luxe en gemak en ben ik de week gemiddeld 40 euro kwijt.
Ik heb niets van dat. Elke muur voelt koud aan, net als de vloer. Het is nu 18,4 en dat is op zich wel prima.quote:Op maandag 3 november 2025 11:55 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Ik heb senioren boven me, onder me, naast me, schuin onder en schuin boven me. Goed geïsoleerd huis ook. Mijn broer heeft surinamers onder zich. Altijd klagen over kookluchten, maar ondertussen hoeft zijn verwarming niet aan.
Zo koud is het hier nog niet gelukkigquote:Op maandag 3 november 2025 11:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb niets van dat. Elke muur voelt koud aan, net als de vloer. Het is nu 18,4 en dat is op zich wel prima.
Eet je geen vlees en vis dan ofzo? De tijden dat ik (in duitsland) voor minder dan 40 euro per week voor 1 persoon boodschappen kon doen zijn volgens mij al bijna 10 jaar voorbijquote:Op maandag 3 november 2025 11:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat valt toch mee? Ik zit op 75 ongeveer voor een enkel persoon en dan deel ik wel uit aan mijn zus twee maaltijden p/w.quote:Op maandag 3 november 2025 11:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zijn jouw buren liever dan de mijne dan.quote:Op maandag 3 november 2025 11:58 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zo koud is het hier nog niet gelukkig
Ja sommige mensen begrijpen nog steeds niet dat niet ieder huis hetzelfde is.quote:Op maandag 3 november 2025 11:58 schreef drakin het volgende:
Zo warm?
Ik stook al omdat het rond de 12 graden is anders
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |