SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
Ik denk dat de aanleiding nog een klein beetje verder richting het noorden was, voorbij de plek waar mijn oprit is.quote:Op maandag 3 november 2025 09:37 schreef Recce het volgende:
[..]
Daarom moet je altijd even vaart minderen, dan kun je beter kijken.
Ik las sok.quote:Op maandag 3 november 2025 09:39 schreef Recce het volgende:
[..]
De jeugd van tegenwoordig weet ook niets! *heft trillend stok in de lucht*
quote:Op maandag 3 november 2025 09:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik las sok.
En de koffie is op, verdomme.
Eh, niks nieuws daar.quote:Op maandag 3 november 2025 09:48 schreef Recce het volgende:
[..]Dat wordt een onproductief dagje dan.
Nieuwe halen danquote:Op maandag 3 november 2025 09:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik las sok.
En de koffie is op, verdomme.
Heb je nu een zonnesteek?quote:Op maandag 3 november 2025 09:48 schreef bitterbal het volgende:
![]()
ik had echt een meesterlijke frituurdag op het strand vandaag
quote:Op maandag 3 november 2025 09:56 schreef mschol het volgende:
[..]
je stelt niet teleurmisschien bij anderen wel, dat weet ik niet
Wat een geluk voor jou.quote:Op maandag 3 november 2025 10:11 schreef bitterbal het volgende:
Ik heb echt een grote financiële meevaller![]()
Ipv een nieuwe company te moeten openen wat zo'n 3 duizend euro kost kan ik een bestaande company overnemen leeg en alles wijzigen wat zo'n 100 euro kost
Ja de koper die de company eigenlijk zou overnemen heeft al een eigen company dus kwam deze vrij voor mijquote:
Krijg je het gezeik van de bestaande company nog over je heen.quote:Op maandag 3 november 2025 10:11 schreef bitterbal het volgende:
Ik heb echt een grote financiële meevaller![]()
Ipv een nieuwe company te moeten openen wat zo'n 3 duizend euro kost kan ik een bestaande company overnemen leeg en alles wijzigen wat zo'n 100 euro kost
Achterstallige rekeningen, belastingschulden.quote:Op maandag 3 november 2025 10:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Krijg je het gezeik van de bestaande company nog over je heen.
en dan blijkt het ook nog een schimmige geschiedenis te hebbenquote:Op maandag 3 november 2025 10:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Krijg je het gezeik van de bestaande company nog over je heen.
Jullie doemdenken?quote:Op maandag 3 november 2025 10:25 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien kun je je advocaat dit ook even laten checken?
quote:
quote:
ja dat sowieso :pquote:Op maandag 3 november 2025 10:26 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja? Nee, of die company wel in orde is.
*hengel paktquote:
omdat het kennelijk goud scheppen is, als niemand thuis eten maakt (dat was een ding toch daar, alles buiten de deur doen?)quote:
ja meeste mensen eten buiten de deur. in 7/11 zijn altijd mensenquote:Op maandag 3 november 2025 10:55 schreef mschol het volgende:
[..]
omdat het kennelijk goud scheppen is, als niemand thuis eten maakt (dat was een ding toch daar, alles buiten de deur doen?)
Hmm?quote:Op maandag 3 november 2025 10:59 schreef ieniminimuis het volgende:
Och wat jammer de nietsnut verlaat ook het schip vanaf 1 januari. Wat errug
Collega op werk die zichzelf van assistent van directeur had opgeneukt naar project manager, verlaat het bedrijf.quote:
Meer ruimte voor koopwaar.quote:
Aaah, op die manier.quote:Op maandag 3 november 2025 11:02 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Collega op werk die zichzelf van assistent van directeur had opgeneukt naar project manager, verlaat het bedrijf.
Ze was heel goed in eten regelen, de rest niet zo.
Ondergewaardeerd talent.quote:Op maandag 3 november 2025 11:02 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Collega op werk die zichzelf van assistent van directeur had opgeneukt naar project manager, verlaat het bedrijf.
Ze was heel goed in eten regelen, de rest niet zo.
Het eten deed ze echt goedquote:
Goed eten is ook belangrijk.quote:Op maandag 3 november 2025 11:07 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het eten deed ze echt goed, maar meer inhoudelijks kon ze ook niet aan.
Maar daarvoor hoef je niet 3000 netto binnen te halenquote:Op maandag 3 november 2025 11:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Goed eten is ook belangrijk.
Zometeen niet gaan klagen dat het eten niet meer lekker is.quote:Op maandag 3 november 2025 11:11 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar daarvoor hoef je niet 3000 netto binnen te halen
elke dag sushiquote:Op maandag 3 november 2025 11:11 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar daarvoor hoef je niet 3000 netto binnen te halen
Dat doe ik nooit.quote:Op maandag 3 november 2025 11:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zometeen niet gaan klagen dat het eten niet meer lekker is.
Wat denk je dat de eerste grote veranderingen zijn? Ik heb niet gelezen wat hun plannen allemaal zijnquote:Op maandag 3 november 2025 11:17 schreef Recce het volgende:
Ah, het is dus Klaver geworden. Tenminste een aantal redelijke en wat jongere politici nu: Klaver, Jetten en Bontenbal.
Ik denk dat ze @UitStraling 100% gaan belasten. Die moet alles inleveren.quote:Op maandag 3 november 2025 11:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wat denk je dat de eerste grote veranderingen zijn? Ik heb niet gelezen wat hun plannen allemaal zijn
quote:Op maandag 3 november 2025 11:22 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik denk dat ze @:uitstraling 100% gaan belasten. Die moet alles inleveren.
Ik lees nu pas dat ik ouder ben dan Bontebal, dacht dat hij al 50+ wasquote:Op maandag 3 november 2025 11:17 schreef Recce het volgende:
Ah, het is dus Klaver geworden. Tenminste een aantal redelijke en wat jongere politici nu: Klaver, Jetten en Bontenbal.
Sandoquote:Op maandag 3 november 2025 10:40 schreef bitterbal het volgende:
Geen gebrek aan 7/11 hier. de rechter is gisteren open gegaan
[ afbeelding ]
oh fijn, kunnen ik en @Ama meer LEGO kopenquote:Op maandag 3 november 2025 11:22 schreef Recce het volgende:
[..]
Gelukkig behoudt hij zijn kasteel in Schotlandquote:Op maandag 3 november 2025 11:22 schreef Recce het volgende:
[..]
Alsnog is het duur tegenwoordig dat er iemand alleen goed is voor eten voor zo'n salaris.quote:Op maandag 3 november 2025 11:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze het zelf betaalde van haar salaris.
dekentjequote:Op maandag 3 november 2025 11:28 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik moet eigenlijk de verwarming aan gaan zetten.
Maar. Ik. Wil. Nog. Niet!
Gelukkig maar, waar moesten we anders elk jaar onze erudiete schotland meet houden?quote:Op maandag 3 november 2025 11:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gelukkig behoudt hij zijn kasteel in Schotland
Ja, ik zou de mooie torenkamer met uitzicht over het loch wel missenquote:Op maandag 3 november 2025 11:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gelukkig maar, waar moesten we anders elk jaar onze erudiete schotland meet houden?
En de shortbread koekjes op m'n kussen.quote:Op maandag 3 november 2025 11:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ik zou de mooie torenkamer met uitzicht over het loch wel missen
En de kwekhete kieeeep.quote:Op maandag 3 november 2025 11:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En de shortbread koekjes op m'n kussen.
Ik merk dat ook wel. Het geld vliegt eruit als ik even boodschappen doe. Luxe kaasjes, bio-dynamisch vlees, maar ook brood is flink duurder geworden.quote:
Ja ik gaf ook altijd veel uit maar kies ook snel voor gemakquote:Op maandag 3 november 2025 11:36 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Ik merk dat ook wel. Het geld vliegt eruit als ik even boodschappen doe. Luxe kaasjes, bio-dynamisch vlees, maar ook brood is flink duurder geworden.
Stoofplaatje dan maar.quote:Op maandag 3 november 2025 11:28 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik moet eigenlijk de verwarming aan gaan zetten.
Maar. Ik. Wil. Nog. Niet!
Gastspreker tijdens komende editie van de Schotlandbijeenkomst is @Dr_Flash . Maar we zoeken nog iemand voor volgend jaarquote:
Ik heb het geluk via landweggetjes 1 keer per week naar het werk te moeten, dan vind je nog wel eens standjes met voordelige eieren of groente of andere dingen.quote:Op maandag 3 november 2025 11:36 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Ik merk dat ook wel. Het geld vliegt eruit als ik even boodschappen doe. Luxe kaasjes, bio-dynamisch vlees, maar ook brood is flink duurder geworden.
Spookt het daar?quote:Op maandag 3 november 2025 11:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Er staat nog een bed in de kelder, als je ook mee wil?
Op de kamerdeur hangt een bordje "dungeon of doom". Dus denk dat je daar wel aan je trekken komtquote:
Was hij dat nog niet?quote:Op maandag 3 november 2025 11:39 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, zo gaat dat. In ander nieuws: Frans Bauer wordt opa.
Gezellig.quote:Op maandag 3 november 2025 11:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Op de kamerdeur hangt een bordje "dungeon of doom". Dus denk dat je daar wel aan je trekken komt
Nou leuk, kan ik mijn eigen documentaire maken.quote:Op maandag 3 november 2025 11:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Op de kamerdeur hangt een bordje "dungeon of doom". Dus denk dat je daar wel aan je trekken komt
gaat die het hebben over de vergane glorie van biljetjes?quote:Op maandag 3 november 2025 11:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gastspreker tijdens komende editie van de Schotlandbijeenkomst is @:Dr_Flash . Maar we zoeken nog iemand voor volgend jaar
Ik ben van de reclamefolders. Daar pas ik mijn dieet op aan. Seizoengebonden. Mijn zus is trouwens pompoensoepexpert, ga ik niet eens proberen.quote:Op maandag 3 november 2025 11:39 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb het geluk via landweggetjes 1 keer per week naar het werk te moeten, dan vind je nog wel eens standjes met voordelige eieren of groente of andere dingen.
Zo heb ik nu 2 mooie grote pompoenen dus dat wordt veel soep
wat heb je gedaan?quote:Op maandag 3 november 2025 11:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mijn oog doet nog steeds pijn.
Niks bijzonders. Tijdens het autorijden begon ie pijn te doen.quote:
Behalve pijn nog andere dingen? Zoals slechtzicht of iets dergelijks?quote:Op maandag 3 november 2025 11:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Niks bijzonders. Tijdens het autorijden begon ie pijn te doen.
Nee, dat niet. Alleen pijn in en rond het rechteroog.quote:Op maandag 3 november 2025 11:49 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Behalve pijn nog andere dingen? Zoals slechtzicht of iets dergelijks?
Hier ook. Gelijk weer vochtige okselsquote:
Ik ben zelf die expert, hou niet van die smeuīge pompoensoepen van anderen.quote:Op maandag 3 november 2025 11:45 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Ik ben van de reclamefolders. Daar pas ik mijn dieet op aan. Seizoengebonden. Mijn zus is trouwens pompoensoepexpert, ga ik niet eens proberen.Ikzelf lever snert, Hollandse groentesoep en traditionele Franse uiensoep.
Bekend met migraine?quote:Op maandag 3 november 2025 11:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Alleen pijn in en rond het rechteroog.
En zijn waardering voor het landquote:Op maandag 3 november 2025 11:42 schreef mschol het volgende:
[..]
gaat die het hebben over de vergane glorie van biljetjes?
Ik eet best luxe en gemak en ben ik de week gemiddeld 40 euro kwijt.quote:Op maandag 3 november 2025 11:51 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik ben zelf die expert, hou niet van die smeuīge pompoensoepen van anderen.
Ik haal verder voornamelijk too good to go, anders kan ik echt geen boodschappen meer betalen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |