Zometeen niet gaan klagen dat het eten niet meer lekker is.quote:Op maandag 3 november 2025 11:11 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar daarvoor hoef je niet 3000 netto binnen te halen
elke dag sushiquote:Op maandag 3 november 2025 11:11 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar daarvoor hoef je niet 3000 netto binnen te halen
Dat doe ik nooit.quote:Op maandag 3 november 2025 11:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zometeen niet gaan klagen dat het eten niet meer lekker is.
Wat denk je dat de eerste grote veranderingen zijn? Ik heb niet gelezen wat hun plannen allemaal zijnquote:Op maandag 3 november 2025 11:17 schreef Recce het volgende:
Ah, het is dus Klaver geworden. Tenminste een aantal redelijke en wat jongere politici nu: Klaver, Jetten en Bontenbal.
Ik denk dat ze @UitStraling 100% gaan belasten. Die moet alles inleveren.quote:Op maandag 3 november 2025 11:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wat denk je dat de eerste grote veranderingen zijn? Ik heb niet gelezen wat hun plannen allemaal zijn
quote:Op maandag 3 november 2025 11:22 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik denk dat ze @:uitstraling 100% gaan belasten. Die moet alles inleveren.
Ik lees nu pas dat ik ouder ben dan Bontebal, dacht dat hij al 50+ wasquote:Op maandag 3 november 2025 11:17 schreef Recce het volgende:
Ah, het is dus Klaver geworden. Tenminste een aantal redelijke en wat jongere politici nu: Klaver, Jetten en Bontenbal.
Sandoquote:Op maandag 3 november 2025 10:40 schreef bitterbal het volgende:
Geen gebrek aan 7/11 hier. de rechter is gisteren open gegaan
[ afbeelding ]
oh fijn, kunnen ik en @Ama meer LEGO kopenquote:Op maandag 3 november 2025 11:22 schreef Recce het volgende:
[..]
Gelukkig behoudt hij zijn kasteel in Schotlandquote:Op maandag 3 november 2025 11:22 schreef Recce het volgende:
[..]
Alsnog is het duur tegenwoordig dat er iemand alleen goed is voor eten voor zo'n salaris.quote:Op maandag 3 november 2025 11:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze het zelf betaalde van haar salaris.
dekentjequote:Op maandag 3 november 2025 11:28 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik moet eigenlijk de verwarming aan gaan zetten.
Maar. Ik. Wil. Nog. Niet!
Gelukkig maar, waar moesten we anders elk jaar onze erudiete schotland meet houden?quote:Op maandag 3 november 2025 11:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gelukkig behoudt hij zijn kasteel in Schotland
Ja, ik zou de mooie torenkamer met uitzicht over het loch wel missenquote:Op maandag 3 november 2025 11:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gelukkig maar, waar moesten we anders elk jaar onze erudiete schotland meet houden?
En de shortbread koekjes op m'n kussen.quote:Op maandag 3 november 2025 11:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ik zou de mooie torenkamer met uitzicht over het loch wel missen
En de kwekhete kieeeep.quote:Op maandag 3 november 2025 11:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En de shortbread koekjes op m'n kussen.
Ik merk dat ook wel. Het geld vliegt eruit als ik even boodschappen doe. Luxe kaasjes, bio-dynamisch vlees, maar ook brood is flink duurder geworden.quote:
Ja ik gaf ook altijd veel uit maar kies ook snel voor gemakquote:Op maandag 3 november 2025 11:36 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Ik merk dat ook wel. Het geld vliegt eruit als ik even boodschappen doe. Luxe kaasjes, bio-dynamisch vlees, maar ook brood is flink duurder geworden.
Stoofplaatje dan maar.quote:Op maandag 3 november 2025 11:28 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik moet eigenlijk de verwarming aan gaan zetten.
Maar. Ik. Wil. Nog. Niet!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |