Sandoquote:Op maandag 3 november 2025 10:40 schreef bitterbal het volgende:
Geen gebrek aan 7/11 hier. de rechter is gisteren open gegaan
[ afbeelding ]
oh fijn, kunnen ik en @Ama meer LEGO kopenquote:Op maandag 3 november 2025 11:22 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik denk dat ze @:uitstraling 100% gaan belasten. Die moet alles inleveren.
Gelukkig behoudt hij zijn kasteel in Schotlandquote:Op maandag 3 november 2025 11:22 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik denk dat ze @:uitstraling 100% gaan belasten. Die moet alles inleveren.
Alsnog is het duur tegenwoordig dat er iemand alleen goed is voor eten voor zo'n salaris.quote:Op maandag 3 november 2025 11:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze het zelf betaalde van haar salaris.
dekentjequote:Op maandag 3 november 2025 11:28 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik moet eigenlijk de verwarming aan gaan zetten.
Maar. Ik. Wil. Nog. Niet!
Gelukkig maar, waar moesten we anders elk jaar onze erudiete schotland meet houden?quote:Op maandag 3 november 2025 11:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gelukkig behoudt hij zijn kasteel in Schotland
Ja, ik zou de mooie torenkamer met uitzicht over het loch wel missenquote:Op maandag 3 november 2025 11:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gelukkig maar, waar moesten we anders elk jaar onze erudiete schotland meet houden?
En de shortbread koekjes op m'n kussen.quote:Op maandag 3 november 2025 11:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ik zou de mooie torenkamer met uitzicht over het loch wel missen
En de kwekhete kieeeep.quote:Op maandag 3 november 2025 11:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En de shortbread koekjes op m'n kussen.
Ik merk dat ook wel. Het geld vliegt eruit als ik even boodschappen doe. Luxe kaasjes, bio-dynamisch vlees, maar ook brood is flink duurder geworden.quote:
Ja ik gaf ook altijd veel uit maar kies ook snel voor gemakquote:Op maandag 3 november 2025 11:36 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Ik merk dat ook wel. Het geld vliegt eruit als ik even boodschappen doe. Luxe kaasjes, bio-dynamisch vlees, maar ook brood is flink duurder geworden.
Stoofplaatje dan maar.quote:Op maandag 3 november 2025 11:28 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik moet eigenlijk de verwarming aan gaan zetten.
Maar. Ik. Wil. Nog. Niet!
Gastspreker tijdens komende editie van de Schotlandbijeenkomst is @Dr_Flash . Maar we zoeken nog iemand voor volgend jaarquote:
Ik heb het geluk via landweggetjes 1 keer per week naar het werk te moeten, dan vind je nog wel eens standjes met voordelige eieren of groente of andere dingen.quote:Op maandag 3 november 2025 11:36 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Ik merk dat ook wel. Het geld vliegt eruit als ik even boodschappen doe. Luxe kaasjes, bio-dynamisch vlees, maar ook brood is flink duurder geworden.
Spookt het daar?quote:Op maandag 3 november 2025 11:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Er staat nog een bed in de kelder, als je ook mee wil?
Op de kamerdeur hangt een bordje "dungeon of doom". Dus denk dat je daar wel aan je trekken komtquote:
Was hij dat nog niet?quote:Op maandag 3 november 2025 11:39 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, zo gaat dat. In ander nieuws: Frans Bauer wordt opa.
Gezellig.quote:Op maandag 3 november 2025 11:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Op de kamerdeur hangt een bordje "dungeon of doom". Dus denk dat je daar wel aan je trekken komt
Nou leuk, kan ik mijn eigen documentaire maken.quote:Op maandag 3 november 2025 11:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Op de kamerdeur hangt een bordje "dungeon of doom". Dus denk dat je daar wel aan je trekken komt
gaat die het hebben over de vergane glorie van biljetjes?quote:Op maandag 3 november 2025 11:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gastspreker tijdens komende editie van de Schotlandbijeenkomst is @:Dr_Flash . Maar we zoeken nog iemand voor volgend jaar
Ik ben van de reclamefolders. Daar pas ik mijn dieet op aan. Seizoengebonden. Mijn zus is trouwens pompoensoepexpert, ga ik niet eens proberen.quote:Op maandag 3 november 2025 11:39 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb het geluk via landweggetjes 1 keer per week naar het werk te moeten, dan vind je nog wel eens standjes met voordelige eieren of groente of andere dingen.
Zo heb ik nu 2 mooie grote pompoenen dus dat wordt veel soep
wat heb je gedaan?quote:Op maandag 3 november 2025 11:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mijn oog doet nog steeds pijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |