hmm misschien stofje of een haartje wat er in zit?quote:Op maandag 3 november 2025 11:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Niks bijzonders. Tijdens het autorijden begon ie pijn te doen.
Ik ken de term. Maar daar heb ik zelf geen geschiedenis mee.quote:
okequote:Op maandag 3 november 2025 11:49 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Hey maar luitjes. Ik ruil KLB in voor hier.
Dan ga je dood volgens Googlequote:Op maandag 3 november 2025 11:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ken de term. Maar daar heb ik zelf geen geschiedenis mee.
quote:Op maandag 3 november 2025 11:53 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dan ga je dood volgens Google
FB / Apakah Tokopedia punya WA? Spamquote:Op maandag 3 november 2025 11:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hier ook. Gelijk weer vochtige oksels
Er is een reden dat ik thuis nog niet stook
Ik heb senioren boven me, onder me, naast me, schuin onder en schuin boven me. Goed geīsoleerd huis ook. Mijn broer heeft surinamers onder zich. Altijd klagen over kookluchten, maar ondertussen hoeft zijn verwarming niet aan.quote:Op maandag 3 november 2025 11:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hier ook. Gelijk weer vochtige oksels
Er is een reden dat ik thuis nog niet stook
Kloptquote:Op maandag 3 november 2025 11:54 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Volgens google ga je altijd dood
Oh gelukkig. Ik dacht dat het iets ernstigs zou zijn.quote:Op maandag 3 november 2025 11:53 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dan ga je dood volgens Google
Ik nu ook dankzij die pakketjes, zit vast wel iets van luxe in.quote:Op maandag 3 november 2025 11:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik eet best luxe en gemak en ben ik de week gemiddeld 40 euro kwijt.
Ik heb niets van dat. Elke muur voelt koud aan, net als de vloer. Het is nu 18,4 en dat is op zich wel prima.quote:Op maandag 3 november 2025 11:55 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Ik heb senioren boven me, onder me, naast me, schuin onder en schuin boven me. Goed geīsoleerd huis ook. Mijn broer heeft surinamers onder zich. Altijd klagen over kookluchten, maar ondertussen hoeft zijn verwarming niet aan.
Zo koud is het hier nog niet gelukkigquote:Op maandag 3 november 2025 11:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb niets van dat. Elke muur voelt koud aan, net als de vloer. Het is nu 18,4 en dat is op zich wel prima.
Eet je geen vlees en vis dan ofzo? De tijden dat ik (in duitsland) voor minder dan 40 euro per week voor 1 persoon boodschappen kon doen zijn volgens mij al bijna 10 jaar voorbijquote:Op maandag 3 november 2025 11:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat valt toch mee? Ik zit op 75 ongeveer voor een enkel persoon en dan deel ik wel uit aan mijn zus twee maaltijden p/w.quote:Op maandag 3 november 2025 11:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zijn jouw buren liever dan de mijne dan.quote:Op maandag 3 november 2025 11:58 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zo koud is het hier nog niet gelukkig
Ja sommige mensen begrijpen nog steeds niet dat niet ieder huis hetzelfde is.quote:Op maandag 3 november 2025 11:58 schreef drakin het volgende:
Zo warm?
Ik stook al omdat het rond de 12 graden is anders
Ik heb nu wel nieuwe ramen die hopenlijk zorgen dat de warmte beter binnen blijft, maar het huis is enkelsteens en meer dan 100 jaar oud.quote:Op maandag 3 november 2025 11:59 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja sommige mensen begrijpen nog steeds niet dat niet ieder huis hetzelfde is.
Ik weet echt 100% zeker dat bij het verzorgingstehuis verderop gewoon een alarmpaal staat en dat ik dit niet verzin.quote:Op maandag 3 november 2025 12:01 schreef CherryLips het volgende:
Emmen is als eerste gevallen lees ik net.
quote:
*pakt bezemquote:
"Zeg Herman, hoor jij ook wat?"quote:Op maandag 3 november 2025 12:02 schreef Ama het volgende:
Misschien passen ze zich aan aan het tempo van de bejaarden.
Elk straaltje zon op het raam helpt ook.quote:Op maandag 3 november 2025 11:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zijn jouw buren liever dan de mijne dan.
C label genotquote:Op maandag 3 november 2025 11:59 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja sommige mensen begrijpen nog steeds niet dat niet ieder huis hetzelfde is.
Dat kan je uit zettenquote:
20,5ēC hier en ik woon naast een rivier op zes hoog. Mijn moeder stookt zich kapot met haar benedenwoning. Ik woonde in Oostende op de eerste etage met een leeg winkelpand onder me. Niet warm te krijgen. Gelukkig had ik een voordelig energiecontract. M'n broer is nog een kleed komen brengen dat ik een beetje warme voetjes had achter m'n PC.quote:Op maandag 3 november 2025 11:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb niets van dat. Elke muur voelt koud aan, net als de vloer. Het is nu 18,4 en dat is op zich wel prima.
Ja die mis ik een beetje. Richting december duurt het gewoon te lang voor de zon boven de flat tegenover me komt, en na 14:00 heb ik er niets meer aan.quote:Op maandag 3 november 2025 12:04 schreef dud0r het volgende:
[..]
Elk straaltje zon op het raam helpt ook.
Hier op Rotterdamstra stipt om 12u.quote:
ik niet waarschijnlijkquote:Op maandag 3 november 2025 12:03 schreef Ama het volgende:
Toch vraag ik me af hoe erg ik hiervan opkijk als dat ding ineens wel afgaat.
Ik leer vandaag wat nieuws.quote:
officieel D label hier. maar ik geloof er weinig van, misschien dat het nu klopt met de nieuwe ramen enzo..quote:
ik hoor het wel van omstanders als er echt wat mis isquote:Op maandag 3 november 2025 12:07 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik leer vandaag wat nieuws.
Maar is het handig? Het gaat immers ook af bij gevaar in je omgeving als er wat serieus aan de hand is.
Net hoe vaak je compleet in je upje zit. Als er rondom ineens tig telefoons beginnen te gillen, weet je ook wel dat er wat speelt.quote:Op maandag 3 november 2025 12:07 schreef drakin het volgende:
[..]
Maar is het handig? Het gaat immers ook af bij gevaar in je omgeving als er wat serieus aan de hand is.
Dan moeten die er wel zijn, ik was eens alleen in de auto toen er wat gebeurde.quote:Op maandag 3 november 2025 12:08 schreef mschol het volgende:
[..]
ik hoor het wel van omstanders als er echt wat mis is![]()
Je hebt toch net gegeten.quote:Op maandag 3 november 2025 12:06 schreef bitterbal het volgende:
hmm het is weer etenstijd. Geen honger ook
Ik eet wel vis. Maar niet elke dag.quote:Op maandag 3 november 2025 11:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Eet je geen vlees en vis dan ofzo? De tijden dat ik (in duitsland) voor minder dan 40 euro per week voor 1 persoon boodschappen kon doen zijn volgens mij al bijna 10 jaar voorbij
mja, hier zijn altijd wel buren als ik thuis ben, collega's op werk en daartussen mensen die in de stad wonenquote:Op maandag 3 november 2025 12:09 schreef drakin het volgende:
[..]
Dan moeten die er wel zijn, ik was eens alleen in de auto toen er wat gebeurde.
Ook niet handig want dan kan je niet op je telefoon kijken
En dan voor zichzelf gaan houden wat de melding isquote:Op maandag 3 november 2025 12:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Net hoe vaak je compleet in je upje zit. Als er rondom ineens tig telefoons beginnen te gillen, weet je ook wel dat er wat speelt.
Beetje zijdelings op je scherm kijken.quote:Op maandag 3 november 2025 12:11 schreef drakin het volgende:
[..]
En dan voor zichzelf gaan houden wat de melding is
Nee?quote:Op maandag 3 november 2025 12:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Je hebt toch net gegeten.
Dat was achter het stuur in de buurt van Apeldoorn.quote:Op maandag 3 november 2025 12:11 schreef mschol het volgende:
[..]
mja, hier zijn altijd wel buren als ik thuis ben, collega's op werk en daartussen mensen die in de stad wonen
verder kom ik niet veel in onbevolkte gebieden
Ik ben gek op vis, maar is wel takkeduur.quote:Op maandag 3 november 2025 12:11 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik eet wel vis. Maar niet elke dag.
Die zit in de tasquote:Op maandag 3 november 2025 12:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Beetje zijdelings op je scherm kijken.
mja, dan kan je de radio aanzetten toch?quote:Op maandag 3 november 2025 12:12 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat was achter het stuur in de buurt van Apeldoorn.
Dan wordt het toch een keer stoken.quote:Op maandag 3 november 2025 12:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja die mis ik een beetje. Richting december duurt het gewoon te lang voor de zon boven de flat tegenover me komt, en na 14:00 heb ik er niets meer aan.
Hoe vaak ben je alleen? Als je veel alleen bent is het handig om aan te hebben. Als je veel onder de mensen bent merk je het dan ook wel omdat er 800 mobieltjes in je omgeving af gaan.quote:Op maandag 3 november 2025 12:07 schreef drakin het volgende:
[..]
quote:Op maandag 3 november 2025 12:08 schreef mschol het volgende:
[..]
ik hoor het wel van omstanders als er echt wat mis is![]()
(ja hier staat de functie ook uit op mobiel)
Dit dus.quote:Op maandag 3 november 2025 12:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Net hoe vaak je compleet in je upje zit. Als er rondom ineens tig telefoons beginnen te gillen, weet je ook wel dat er wat speelt.
Ik had diepvries zalm 3 stuks ofzo voor 4 of 5 euro. Vond ik wel te doen.quote:Op maandag 3 november 2025 12:13 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Ik ben gek op vis, maar is wel takkeduur.
Even snel zoeken naar wat er voor alert is uitgegaan kan natuurlijk ook zonder interactie.quote:Op maandag 3 november 2025 12:11 schreef drakin het volgende:
[..]
En dan voor zichzelf gaan houden wat de melding is
Daar werd niks op gemeld, als iets lokaal gebeurd zeggen ze echt niks eroverquote:Op maandag 3 november 2025 12:14 schreef mschol het volgende:
[..]
mja, dan kan je de radio aanzetten toch?
kan ik op fiets minder makkelijk
Jep.quote:Op maandag 3 november 2025 12:14 schreef mschol het volgende:
[..]
mja, dan kan je de radio aanzetten toch?
kan ik op fiets minder makkelijk
Heel veel alleen en zou nog wel meer alleen willen zijn.quote:Op maandag 3 november 2025 12:14 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dan wordt het toch een keer stoken.
[..]
Hoe vaak ben je alleen? Als je veel alleen bent is het handig om aan te hebben. Als je veel onder de mensen bent merk je het dan ook wel omdat er 800 mobieltjes in je omgeving af gaan.
[..]
[..]
Dit dus.
Oh, daar ben ik niet zo van. Noordzeekrab. Gevulde met lenteui. Ik heb dat ooit geleerd van thaise omadames. Moest maar weer 'ns buurten.quote:
dan zit er wel erg veel lucht in....quote:Op maandag 3 november 2025 12:20 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik probeer ondertussen ook een verwarming te ontluchten. Er komt maar geen water uit...
Dan zou ik het aan laten.quote:Op maandag 3 november 2025 12:18 schreef drakin het volgende:
[..]
Heel veel alleen en zou nog wel meer alleen willen zijn.
Maar heb nou eenmaal enkele verplichtingen.
No shit sherlock, maar ik hoor ook geen lucht meerquote:Op maandag 3 november 2025 12:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan zit er wel erg veel lucht in....
Ontluchtingkraantje gebruiken. Een minivierkantsleuteltje is dat voor bovenop radiatoren. Een kwart inch dacht ik zo uit mijn hoofd.quote:Op maandag 3 november 2025 12:23 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
No shit sherlock, maar ik hoor ook geen lucht meer
Platkop schroevendraaier werkt ookquote:Op maandag 3 november 2025 12:26 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Ontluchtingkraantje gebruiken. Een minivierkantsleuteltje is dat voor bovenop radiatoren. Een kwart inch dacht ik zo uit mijn hoofd.
quote:Op maandag 3 november 2025 12:26 schreef ieniminimuis het volgende:
Oh ik moet ook eerst de verwarming aanzetten en dan onluchten
Ik heb hier nadat de badkamer vernieuwd werd een waterval in de leidingen gehad. Ontzettend irritant... je hoorde gewoon het water naar beneden stromen.quote:Op maandag 3 november 2025 12:23 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
No shit sherlock, maar ik hoor ook geen lucht meer
lol. Ik ben van Shell dus dedicated tools. Ik doe ook wel eens een noodgreep, maar dan bestel ik wel gelijk dat het me niet een tweede keer overkomt.quote:Op maandag 3 november 2025 12:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Platkop schroevendraaier werkt ook
Ik weet wel hoe ik moet doen
Zal hier ook wel moeten. Ik ben bovenste verdieping en ik heb niet het idee dat de onderburen aan ontluchten doenquote:Op maandag 3 november 2025 12:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik heb hier nadat de badkamer vernieuwd werd een waterval in de leidingen gehad. Ontzettend irritant... je hoorde gewoon het water naar beneden stromen.
Nadat ze een nieuwe verwarming (andere afmeting enzo) er op hebben gezet hebben ze dus gewoon niets er mee gedaan.
Heeft een aantal keren vullen ontluchten en opstoken gekost om dat te fixen.
quote:Op maandag 3 november 2025 12:30 schreef mschol het volgende:
ik hoef volgens mij helemaal niet te ontluchten. al weet ik niet zeker hoe dat werkt in een blokverwarming
altijd gezellig iddquote:Op maandag 3 november 2025 12:35 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zal hier ook wel moeten. Ik ben bovenste verdieping en ik heb niet het idee dat de onderburen aan ontluchten doen
Waarom zit jouw verwarming gekoppeld aan die van de buren?quote:Op maandag 3 november 2025 12:35 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zal hier ook wel moeten. Ik ben bovenste verdieping en ik heb niet het idee dat de onderburen aan ontluchten doen
Tja bal, hou hem dan ook aangelijnd.quote:
Blokverwarming heet datquote:Op maandag 3 november 2025 12:36 schreef dud0r het volgende:
[..]
Waarom zit jouw verwarming gekoppeld aan die van de buren?
hij is iets te sterkquote:Op maandag 3 november 2025 12:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Tja bal, hou hem dan ook aangelijnd.
En je bent nog wel zo'n sportvrouw!quote:
Liever een privé-CV. Ik had ooit een appartement in Spijkenisse en daar zat op elke radiator een verdampingsmechanisme. Moet je jaarlijks Eneco in elke kamer toelaten om het op te nemen. Weg privacy.quote:Op maandag 3 november 2025 12:36 schreef dud0r het volgende:
[..]
Waarom zit jouw verwarming gekoppeld aan die van de buren?
Verschilt ook per gebouw.quote:Op maandag 3 november 2025 12:40 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Liever een privé-CV. Ik had ooit een appartement in Spijkenisse en daar zat op elke radiator een verdampingsmechanisme. Moet je jaarlijks Eneco in elke kamer toelaten om het op te nemen. Weg privacy.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |