Ik heb nu wel nieuwe ramen die hopenlijk zorgen dat de warmte beter binnen blijft, maar het huis is enkelsteens en meer dan 100 jaar oud.quote:Op maandag 3 november 2025 11:59 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja sommige mensen begrijpen nog steeds niet dat niet ieder huis hetzelfde is.
Ik weet echt 100% zeker dat bij het verzorgingstehuis verderop gewoon een alarmpaal staat en dat ik dit niet verzin.quote:Op maandag 3 november 2025 12:01 schreef CherryLips het volgende:
Emmen is als eerste gevallen lees ik net.
quote:
*pakt bezemquote:
"Zeg Herman, hoor jij ook wat?"quote:Op maandag 3 november 2025 12:02 schreef Ama het volgende:
Misschien passen ze zich aan aan het tempo van de bejaarden.
Elk straaltje zon op het raam helpt ook.quote:Op maandag 3 november 2025 11:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zijn jouw buren liever dan de mijne dan.
C label genotquote:Op maandag 3 november 2025 11:59 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja sommige mensen begrijpen nog steeds niet dat niet ieder huis hetzelfde is.
Dat kan je uit zettenquote:
20,5ēC hier en ik woon naast een rivier op zes hoog. Mijn moeder stookt zich kapot met haar benedenwoning. Ik woonde in Oostende op de eerste etage met een leeg winkelpand onder me. Niet warm te krijgen. Gelukkig had ik een voordelig energiecontract. M'n broer is nog een kleed komen brengen dat ik een beetje warme voetjes had achter m'n PC.quote:Op maandag 3 november 2025 11:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb niets van dat. Elke muur voelt koud aan, net als de vloer. Het is nu 18,4 en dat is op zich wel prima.
Ja die mis ik een beetje. Richting december duurt het gewoon te lang voor de zon boven de flat tegenover me komt, en na 14:00 heb ik er niets meer aan.quote:Op maandag 3 november 2025 12:04 schreef dud0r het volgende:
[..]
Elk straaltje zon op het raam helpt ook.
Hier op Rotterdamstra stipt om 12u.quote:
ik niet waarschijnlijkquote:Op maandag 3 november 2025 12:03 schreef Ama het volgende:
Toch vraag ik me af hoe erg ik hiervan opkijk als dat ding ineens wel afgaat.
Ik leer vandaag wat nieuws.quote:
officieel D label hier. maar ik geloof er weinig van, misschien dat het nu klopt met de nieuwe ramen enzo..quote:
ik hoor het wel van omstanders als er echt wat mis isquote:Op maandag 3 november 2025 12:07 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik leer vandaag wat nieuws.
Maar is het handig? Het gaat immers ook af bij gevaar in je omgeving als er wat serieus aan de hand is.
Net hoe vaak je compleet in je upje zit. Als er rondom ineens tig telefoons beginnen te gillen, weet je ook wel dat er wat speelt.quote:Op maandag 3 november 2025 12:07 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik leer vandaag wat nieuws.
Maar is het handig? Het gaat immers ook af bij gevaar in je omgeving als er wat serieus aan de hand is.
Dan moeten die er wel zijn, ik was eens alleen in de auto toen er wat gebeurde.quote:Op maandag 3 november 2025 12:08 schreef mschol het volgende:
[..]
ik hoor het wel van omstanders als er echt wat mis is![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |