Vorkje pakkenquote:Op maandag 3 november 2025 12:56 schreef mschol het volgende:
[..]
en naderhand klauwen vol mayo omdat je in de mayo moet grijpe voor een patatje
klinkt goed!quote:Op maandag 3 november 2025 12:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wortel en kip en rijst en wat teriyakisaus
Mijn cv-ketel en verwarming in de keuken moeten normaal doen maar verder hoeft er geen schip of heel booreiland gerepareerd te worden.quote:Op maandag 3 november 2025 12:56 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Geloof ik ook niet. Ik kan een heel schip en booreiland repareren. Dat is het veschil.
Klinkt ineens toch minder overtuigend.quote:Op maandag 3 november 2025 12:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die teriyakisaus maakt het eetbaar.
dan kun je die inderdaad prima weg latenquote:Op maandag 3 november 2025 12:57 schreef CherryLips het volgende:
Kan er ook een bosuitje doorheen gooien maar ik heb maar heel weinig nodig en eet het verder nooit, dus dan sla ik dat maar over.
Hoe ga je de spinazie doen? Ik doe of met aardappelen, een gekookt ei en een peperburger. Of ik doe met penne icm met roomkaas.quote:Op maandag 3 november 2025 12:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die teriyakisaus maakt het eetbaar.
ik heb ook genoeg om te bouwen.. ben wel van plan wat te bouwen..quote:Op maandag 3 november 2025 12:59 schreef Ama het volgende:
Ik ga deze week ook maar weer eens verder met LEGO bouwen. Maar mijn nieuwe grote set bewaar ik nog eventjes.
Ik kom er nu aan.quote:Op maandag 3 november 2025 13:00 schreef Nizno het volgende:
schnitzel met pepersaus, gebakken spruitjes met spekjes, gebakken aardappelplakjes...
Gewoon een zak van 400gr in de pan flikkeren en dan 3 natte blaadjes overhouden.quote:Op maandag 3 november 2025 12:59 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Hoe ga je de spinazie doen? Ik doe of met aardappelen, een gekookt ei en een peperburger. Of ik doe met penne icm met roomkaas.
spinazie blijft inderdaad wel de meest magische groentequote:Op maandag 3 november 2025 13:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gewoon een zak van 400gr in de pan flikkeren en dan 3 natte blaadjes overhouden.
Een drijvend dorp op de oceaan heeft geen CV-monteur en ook geen Gamma in de buurt, maar het moet wel gefixt worden. Mensen mogen best wel eens begrijpen waarom wij technisch zo hoog opgeleid zijn.quote:Op maandag 3 november 2025 12:57 schreef Ama het volgende:
[..]
Mijn cv-ketel en verwarming in de keuken moeten normaal doen maar verder hoeft er geen schip of heel booreiland gerepareerd te worden.
Nou ja, ik hou ook een handje apart voor de caafs.quote:Op maandag 3 november 2025 13:02 schreef Nizno het volgende:
[..]
spinazie blijft inderdaad wel de meest magische groente
Goorste groente ook.quote:Op maandag 3 november 2025 13:02 schreef Nizno het volgende:
[..]
spinazie blijft inderdaad wel de meest magische groente
Ja ik kan ook wel eventjes vooruit maar ik zit even te twijfelen wat ik dan ga maken.quote:Op maandag 3 november 2025 13:00 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb ook genoeg om te bouwen.. ben wel van plan wat te bouwen..
ja dat ene handje vol dat doet het hemquote:Op maandag 3 november 2025 13:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou ja, ik hou ook een handje apart voor de caafs.
Boh.quote:Op maandag 3 november 2025 13:00 schreef Nizno het volgende:
schnitzel met pepersaus, gebakken spruitjes met spekjes, gebakken aardappelplakjes...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |