Dat heb ik in de keuken maar ontluchten helpt niet dus ik heb hem weer uitgezet.quote:Op maandag 3 november 2025 12:29 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik word een beetje gek van dat ik steeds water hoor lopen als ik de verwarming aan zet
Het is dat je zo ver weg woont. Anders kwam ik het zo doen. Is maar vijf minuutjes werk.quote:Op maandag 3 november 2025 12:45 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat heb ik in de keuken maar ontluchten helpt niet dus ik heb hem weer uitgezet.
Als een monteur het niet voor elkaar krijgt denk ik dat jij dat ook niet krijgt.quote:Op maandag 3 november 2025 12:48 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Het is dat je zo ver weg woont. Anders kwam ik het zo doen. Is maar vijf minuutjes werk.
Niemand houd je tegenquote:Op maandag 3 november 2025 12:51 schreef CherryLips het volgende:
Zin in een dikke bak frieten met mayo en een frikandel.
Poh zo'n puntzak patat met zo'n dikke klodder mayo.quote:Op maandag 3 november 2025 12:51 schreef CherryLips het volgende:
Zin in een dikke bak frieten met mayo en een frikandel.
Ik ben Sr elektro- & Instrumentatietechnicus en Elektrotechisch Officier Zeevaart als rang binnen de Verenigde Naties. Mij lukt dat.quote:Op maandag 3 november 2025 12:49 schreef Ama het volgende:
[..]
Als een monteur het niet voor elkaar krijgt denk ik dat jij dat ook niet krijgt.
Ja ik denk inderdaad dat een verwarmingsmonteur niet weet wat hij doet.quote:Op maandag 3 november 2025 12:53 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Ik ben Sr elektro- & Instrumentatietechnicus en Elektrotechisch Officier Zeevaart als rang binnen de Verenigde Naties. Mij lukt dat.
quote:
met wat?quote:
Lololquote:Op maandag 3 november 2025 12:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb zin in groene poep morgen.
en naderhand klauwen vol mayo omdat je in de mayo moet grijpe voor een patatjequote:Op maandag 3 november 2025 12:52 schreef Ama het volgende:
[..]
Poh zo'n puntzak patat met zo'n dikke klodder mayo.
Geloof ik ook niet. Ik kan een heel schip en booreiland repareren. Dat is het veschil.quote:Op maandag 3 november 2025 12:54 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja ik denk inderdaad dat een verwarmingsmonteur niet weet wat hij doet.
quote:Op maandag 3 november 2025 12:56 schreef mschol het volgende:
[..]
en naderhand klauwen vol mayo omdat je in de mayo moet grijpe voor een patatje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |