Ik heb hier nadat de badkamer vernieuwd werd een waterval in de leidingen gehad. Ontzettend irritant... je hoorde gewoon het water naar beneden stromen.quote:Op maandag 3 november 2025 12:23 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
No shit sherlock, maar ik hoor ook geen lucht meer
lol. Ik ben van Shell dus dedicated tools. Ik doe ook wel eens een noodgreep, maar dan bestel ik wel gelijk dat het me niet een tweede keer overkomt.quote:Op maandag 3 november 2025 12:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Platkop schroevendraaier werkt ook
Ik weet wel hoe ik moet doen
Zal hier ook wel moeten. Ik ben bovenste verdieping en ik heb niet het idee dat de onderburen aan ontluchten doenquote:Op maandag 3 november 2025 12:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik heb hier nadat de badkamer vernieuwd werd een waterval in de leidingen gehad. Ontzettend irritant... je hoorde gewoon het water naar beneden stromen.
Nadat ze een nieuwe verwarming (andere afmeting enzo) er op hebben gezet hebben ze dus gewoon niets er mee gedaan.
Heeft een aantal keren vullen ontluchten en opstoken gekost om dat te fixen.
quote:Op maandag 3 november 2025 12:30 schreef mschol het volgende:
ik hoef volgens mij helemaal niet te ontluchten. al weet ik niet zeker hoe dat werkt in een blokverwarming
altijd gezellig iddquote:Op maandag 3 november 2025 12:35 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zal hier ook wel moeten. Ik ben bovenste verdieping en ik heb niet het idee dat de onderburen aan ontluchten doen
Waarom zit jouw verwarming gekoppeld aan die van de buren?quote:Op maandag 3 november 2025 12:35 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zal hier ook wel moeten. Ik ben bovenste verdieping en ik heb niet het idee dat de onderburen aan ontluchten doen
Tja bal, hou hem dan ook aangelijnd.quote:
Blokverwarming heet datquote:Op maandag 3 november 2025 12:36 schreef dud0r het volgende:
[..]
Waarom zit jouw verwarming gekoppeld aan die van de buren?
hij is iets te sterkquote:Op maandag 3 november 2025 12:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Tja bal, hou hem dan ook aangelijnd.
En je bent nog wel zo'n sportvrouw!quote:
Liever een privé-CV. Ik had ooit een appartement in Spijkenisse en daar zat op elke radiator een verdampingsmechanisme. Moet je jaarlijks Eneco in elke kamer toelaten om het op te nemen. Weg privacy.quote:Op maandag 3 november 2025 12:36 schreef dud0r het volgende:
[..]
Waarom zit jouw verwarming gekoppeld aan die van de buren?
Verschilt ook per gebouw.quote:Op maandag 3 november 2025 12:40 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Liever een privé-CV. Ik had ooit een appartement in Spijkenisse en daar zat op elke radiator een verdampingsmechanisme. Moet je jaarlijks Eneco in elke kamer toelaten om het op te nemen. Weg privacy.
Dat heb ik in de keuken maar ontluchten helpt niet dus ik heb hem weer uitgezet.quote:Op maandag 3 november 2025 12:29 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik word een beetje gek van dat ik steeds water hoor lopen als ik de verwarming aan zet
Het is dat je zo ver weg woont. Anders kwam ik het zo doen. Is maar vijf minuutjes werk.quote:Op maandag 3 november 2025 12:45 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat heb ik in de keuken maar ontluchten helpt niet dus ik heb hem weer uitgezet.
Als een monteur het niet voor elkaar krijgt denk ik dat jij dat ook niet krijgt.quote:Op maandag 3 november 2025 12:48 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Het is dat je zo ver weg woont. Anders kwam ik het zo doen. Is maar vijf minuutjes werk.
Niemand houd je tegenquote:Op maandag 3 november 2025 12:51 schreef CherryLips het volgende:
Zin in een dikke bak frieten met mayo en een frikandel.
Poh zo'n puntzak patat met zo'n dikke klodder mayo.quote:Op maandag 3 november 2025 12:51 schreef CherryLips het volgende:
Zin in een dikke bak frieten met mayo en een frikandel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |