Ik ben ook wel echt fan van dilling, dus ben wel benieuwd naar de aflevering.quote:Op zondag 2 november 2025 10:57 schreef Lostit het volgende:
Had niet gezien dat ik de laatste poster zou zijn…
Maar goed, Milou is flink aan het kopiëren en er komt dus een aflevering over wol aan. Kijken of iedereen nog zo’n fan is van dilling als dat ze nu doen voorkomen.
Mee eens. Die regels zouden beter uitgevoerd en gehandhaafd mogen worden.quote:Op zondag 2 november 2025 11:22 schreef Geertje_G het volgende:
We snappen natuurlijk allemaal dat die producten van influencers reclame is. Maar 9 vd 10 doen net alsof het niet zo is. Alsof ze al jaren product x gebruiken.
Bv die koffie bij AM, pas na een hele tijd werd duidelijk dat dat een samenwerking was.
Bij mij viel het kwartje echt pas laat.
In tijdschriften staat tenminste nog advertorial boven aan een blz.
Ja, echt jammer. Was altijd wel fan dit merk, maar ik vind die influencersreisjes steeds echt zwaar overdreven.quote:Op zondag 2 november 2025 09:57 schreef Huisopdehoek het volgende:
Kapten en Son heeft ook weer flink uitgepakt met allerlei fluflus, naar het buitenland, feesten, hotels, eten en programma’s.
= overpriced kleding en tassen.
En omdat veel fluflus het nooit vermelden, of wit op een witte achtergrond/achteraf een keer in één van de vele posts, ga ik er van uit dat vrijwel alles (verkapte) reclame is.quote:Op zondag 2 november 2025 11:22 schreef Geertje_G het volgende:
We snappen natuurlijk allemaal dat die producten van influencers reclame is. Maar 9 vd 10 doen net alsof het niet zo is. Alsof ze al jaren product x gebruiken.
Bv die koffie bij AM, pas na een hele tijd werd duidelijk dat dat een samenwerking was.
Bij mij viel het kwartje echt pas laat.
In tijdschriften staat tenminste nog advertorial boven aan een blz.
Dan ben je denk ik geblokkeerd, account bestaat nog steedsquote:Op zondag 2 november 2025 12:04 schreef Rimboequeen het volgende:
Onlangs door een tip even gekeken bij Willines warme huis. Account is nu leeg/weg? Ik vond het een heel sneu meisje, net zoals Elyse, zo labiel.
Huh wat vreemd, 1x gekekenquote:Op zondag 2 november 2025 12:20 schreef dertigjarenzon het volgende:
[..]
Dan ben je denk ik geblokkeerd, account bestaat nog steeds
Wat zei ze erover, qua gelijkwaardigheid? Ik kom echt niet door die podcast heen, en het script is nog ergerquote:Op zondag 2 november 2025 11:43 schreef JaNeeDan het volgende:
Iemand de nieuwe podcast al geluisterd? Ik heb hem aangezet terwijl ik in huis aan het aanrommelen was. Wat mij opviel is dat MB eigenlijk de hele gelijkwaardigheid in de poly ontkrachtte. Terwijl ze toch al die tijd hebben verkondigd dat het o zo gelijkwaardig was.
Verder vind ik het vooral een hoop van de hak op de tak en door elkaar heen praten.
Hij rent maar kijkt naar de camera 🤦♀ dat Judith dat zelf niet zietquote:Op zondag 2 november 2025 11:49 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Judith 🤦♂️ echt... Bob deed een femke bolletje op zijn veel oudere tegenstander 🤦♂️ och vrouw... echt... je ziet hem kijken "oh mama filmt dan moet ik presteren " en whyyyyy moet je vermelden dat die ander ouder is? Nee VEEL ouder zelfs? Misschien boeit het dat kind totaal niet en heeft hij gewoon lol met zijn eigen tijd schema?
Arme bob zal eens een off day hebben zeg
Jaaa dit denk ik ook. Ik had het er laatst met vrienden over hoe gevaarlijk het eigenlijk is. Dat je “fan” bent van iemand vanwege zijn levensstijl terwijl dat dus compleet nep is. Dat je het ene moment zweert bij je wolletjes en daarna het meest synthetische pakje ooit aanprijst. Dat influencers producten krijgen en vervolgens op vinted knallen nadat ze er geld mee hebben verdiend.quote:Op zondag 2 november 2025 12:13 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
En omdat veel fluflus het nooit vermelden, of wit op een witte achtergrond/achteraf een keer in één van de vele posts, ga ik er van uit dat vrijwel alles (verkapte) reclame is.
Ja dat las ik ook in de comments, maar ik heb geen idee wat mulesing is.quote:Op zondag 2 november 2025 12:25 schreef Rimboequeen het volgende:
Over de merinowol, ik denk dat het oa gaat over mulesing. Zo zielig!
Nou,echt smullen 🤣🤣🤣quote:Op zondag 2 november 2025 12:29 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Jij ging zeker kijken voor lekkere recepten inspo 🫣
Het in elke post vermelden hoeft niet. Alleen in de eerste en laatste post van het "reclameblok".quote:Op zondag 2 november 2025 12:13 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
En omdat veel fluflus het nooit vermelden, of wit op een witte achtergrond/achteraf een keer in één van de vele posts, ga ik er van uit dat vrijwel alles (verkapte) reclame is.
Dat is waar stroken wol/huid afgeknipt word (zonder verdoving) bij het achterwerk om het schoon te houden zodat er geen ‘flystrike’ kan ontstaan. Vreselijke praktijkquote:Op zondag 2 november 2025 12:30 schreef Lostit het volgende:
[..]
Ja dat las ik ook in de comments, maar ik heb geen idee wat mulesing is.
Maar het lijkt mij ook wel leuk dat blijkt dat alle wol gewoon wol is met dezelfde “speciale” eigenschappen en dat half Nederland in veel te dure wolletjes loopt. Zoiets.
Ze hadden het over gelijkwaardigheid in een relatie, dat ze dat beiden (Iris en MB) heel belangrijk vinden. MB zei niet wat er niet gelijkwaardig was maar ze maakte wel duidelijk dat dit in de poly ontbrak.quote:Op zondag 2 november 2025 12:25 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Wat zei ze erover, qua gelijkwaardigheid? Ik kom echt niet door die podcast heen, en het script is nog erger
Ho ho, dat kan ze niet hoor. Plannen, autisme, wind. Zo al drie redenen waarom dat allemaal niet lukt.quote:Op zondag 2 november 2025 13:22 schreef papierentas het volgende:
Sanneke heeft wel echt een heel vol weekend ja. Boodschappen doen, lunchen, op visite. Die boodschappen kan ze toch prima doordeweeks doen op de bakfiets. Dan ga je voor een paar dagen wat halen en je bent eruit. Ze doet nu net of het weekend vol is, maar dat is het niet en als het wel zo voelt, moet je minder plannen in het weekend en je bakfiets doordeweeks eens gaan gebruiken.
Dan moet ze de planner van haar bestie aanschaffen.quote:Op zondag 2 november 2025 13:26 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ho ho, dat kan ze niet hoor. Plannen, autisme, wind. Zo al drie redenen waarom dat allemaal niet lukt.
Dat vind ik dus zo irritant aan die podcast. Ze zeggen van alles maar ook totaal niks. Er zit geen verdieping in, geen doorvragen. Het is gewoon leeg gekletsquote:Op zondag 2 november 2025 13:24 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ze hadden het over gelijkwaardigheid in een relatie, dat ze dat beiden (Iris en MB) heel belangrijk vinden. MB zei niet wat er niet gelijkwaardig was maar ze maakte wel duidelijk dat dit in de poly ontbrak.
Eens. Het lijkt er ook op dat ze gewoon over vragen heen praten wanneer ze ze niet willen beantwoorden. En het is één grote wedstrijd tussen Iris en MB: wie is er beter, leuker. Triest bestaan eigenlijk.quote:Op zondag 2 november 2025 13:31 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Dat vind ik dus zo irritant aan die podcast. Ze zeggen van alles maar ook totaal niks. Er zit geen verdieping in, geen doorvragen. Het is gewoon leeg geklets
Ik vind die Iris ook echt niet leuk eigenlijkquote:Op zondag 2 november 2025 13:39 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Eens. Het lijkt er ook op dat ze gewoon over vragen heen praten wanneer ze ze niet willen beantwoorden. En het is één grote wedstrijd tussen Iris en MB: wie is er beter, leuker. Triest bestaan eigenlijk.
Misschien heeft ze een lijntje met andere z-list flu’s, over wie ze moet blokkeren?quote:Op zondag 2 november 2025 13:58 schreef Die_van_verderop het volgende:
[..]
Ik kan me niet eens herinneren dat ik bij haar heb gekeken, maar kan haar ook niet vinden?
Nee absoluut niet. Die vind zichzelf echt heel heel erg speciaal. Heel de tijd dat engelse geleuter en hoe ze alleen al praat... zij irriteert me mateloos. Ik houd niet van mensen met dit soort karakters.quote:Op zondag 2 november 2025 14:10 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Ik vind die Iris ook echt niet leuk eigenlijk
Ahw nee dat is echt heel naar. Bah.quote:Op zondag 2 november 2025 13:11 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Dat is waar stroken wol/huid afgeknipt word (zonder verdoving) bij het achterwerk om het schoon te houden zodat er geen ‘flystrike’ kan ontstaan. Vreselijke praktijk
Ze heeft haar account omgedoopt naarquote:Op zondag 2 november 2025 14:12 schreef Wijkje79 het volgende:
Het is Wiline met 1 l, misschien dat jullie het daarom niet kunnen vinden?!
Die is vast al aan het knuffelen met koeien.quote:Op zondag 2 november 2025 14:11 schreef Muisjeruisje het volgende:
Zou de Feniks trouwens al herrezen zijn uit haar grot?
Dat is het!quote:Op zondag 2 november 2025 14:12 schreef Wijkje79 het volgende:
Het is Wiline met 1 l, misschien dat jullie het daarom niet kunnen vinden?!
Ze praten over mensen en situaties die niet zijn ingeleid. Iris weet iedere vraag of verhaal zo te draaien dat het over haar gaat en ze neemt daarbij zoveel zijwegen dat ik de draad kwijtraak. En Michelle heeft ook niet zoveel interessants te melden.quote:Op zondag 2 november 2025 13:39 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Eens. Het lijkt er ook op dat ze gewoon over vragen heen praten wanneer ze ze niet willen beantwoorden. En het is één grote wedstrijd tussen Iris en MB: wie is er beter, leuker. Triest bestaan eigenlijk.
Dat vond ik inderdaad ook heel apart. Alsof zij beter dan MB zelf weet wat ze voelt. Wat ik ook apart vond is dat MB zei geen relatie weer te willen met een vrouw of niet meer verliefd te worden op een vrouw. Hoe kan ze dat weten? Sex met een vrouw wil ze wel. Gewoon een uurtje er bovenop en dan klaar. Ik vond het rare uitspraken.quote:Op zondag 2 november 2025 15:34 schreef Cyan het volgende:
[..]
Ze praten over mensen en situaties die niet zijn ingeleid. Iris weet iedere vraag of verhaal zo te draaien dat het over haar gaat en ze neemt daarbij zoveel zijwegen dat ik de draad kwijtraak. En Michelle heeft ook niet zoveel interessants te melden.
Deze podcast beweerde Iris dat Michelle niet op vrouwen valt. Michelle gaf aan dat dat wel zo was. Maar volgens Iris was het echt niet zo. 🧐 Het lijkt wel alsof Iris het bestaan van Jacqueline ontkent. Ze heeft het alleen maar over Koen en de relatie tussen Michelle en Koen.
Dat heeft ze letterlijk zo gezegd dus dat heb ik ook zo geïnterpreteerd. En ik kreeg de indruk dat er toch wel sprake was van (een beetje) jaloezie in de poly. Ondanks dat ze het hardste riep dat er van jaloezie geen sprake was.quote:Op zondag 2 november 2025 15:39 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Dat vond ik inderdaad ook heel apart. Alsof zij beter dan MB zelf weet wat ze voelt. Wat ik ook apart vond is dat MB zei geen relatie weer te willen met een vrouw of niet meer verliefd te worden op een vrouw. Hoe kan ze dat weten? Sex met een vrouw wil ze wel. Gewoon een uurtje er bovenop en dan klaar. Ik vond het rare uitspraken.
Of ik heb niet goed geluisterd en blijkt het toch anders te zijn.
Zou zij echt pas 30 zijn??? Ik dacht halverwege de 40 joh 😅🫣quote:Op zondag 2 november 2025 15:13 schreef Rimboequeen het volgende:
[..]
Ze heeft haar account omgedoopt naar
Wiline1996. Ik heb haar gevonden.
Edit, dat is haar 2e account, voor de andere ben ik blijkbaar geblokkeerd 🤣🤣🤣
Plus 1, kan me niet heugen dat ik ooit heb gekeken bij haar.quote:Op zondag 2 november 2025 13:30 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ik heb ook gekeken n.a.v. een bericht hier en kan haar nu ook niet meer vinden😆
Een bestseller zegt natuurlijk niks over de kwaliteit. De volgmoekes kopen massaal dat boek en dan komt ze bovenaan in die top 60.quote:Op zondag 2 november 2025 15:37 schreef Lampje88 het volgende:
Nou ik heb het boek gelezen, was toch wel benieuwd. Maar het is echt saai. Eigenlijk heb ik niets nieuws gelezen. Niets over broer, niets over ouders en niets over pleegkind. Ben gisteravond begonnen, rest vanmorgen was er met denk 5 uurtjes doorheen. Weinig tekst per pagina, als zogenaamde bestseller echt een aanfluiting
Als ze van 1996 is is ze nog geen 30. Veel van die refomeisjes zien er al heel vroeg oud uit. Ik ben regelmatig in de biblebelt en wat je daar ziet!!! Vrouwen die halverwege 30 zijn en er uitzien als bejaarde vrouwen, stoet kinderen er achteraan. Helemaal in zwart/donkergrijs gekleed, altijd lange rok en knotje, geen make up.quote:Op zondag 2 november 2025 15:50 schreef Jenn1806 het volgende:
[..]
Zou zij echt pas 30 zijn??? Ik dacht halverwege de 40 joh 😅🫣
Dinanentjes is ook zo een..quote:Op zondag 2 november 2025 16:09 schreef Rimboequeen het volgende:
[..]
Als ze van 1996 is is ze nog geen 30. Veel van die refomeisjes zien er al heel vroeg oud uit. Ik ben regelmatig in de biblebelt en wat je daar ziet!!! Vrouwen die halverwege 30 zijn en er uitzien als bejaarde vrouwen, stoet kinderen er achteraan. Helemaal in zwart/donkergrijs gekleed, altijd lange rok en knotje, geen make up.
De mannen in zwart pak, altijd zwarte, donkerblauwe of donkergrijze auto. Ne*ken in het donker om weer een zieltje op de wereld te zetten.
Verschrikkelijk!!!
Oh wow, ik zat me al af te vragen of ze nog bevriend was met haar 🫣quote:Op zondag 2 november 2025 15:52 schreef Sstt1993 het volgende:
Debbie lekker een nachtje weg met tante Saraaaaaa, even tot rust komen in de natuur 🥱
Welkom!quote:Op zondag 2 november 2025 16:01 schreef KeurigeKakatoe het volgende:
[..]
Plus 1, kan me niet heugen dat ik ooit heb gekeken bij haar.
(En hoi, ik ben nieuw member en lees al even mee 🙋🏼♀)
Edit: ik lees nu dat de naam anders is. Dank!
En ze zit ook in de MLM (multi level marketing/piramide), dat is nogal populair in de Biblebelt. (Zag daar laatst iets interessants over op tv, veel Mormonen doen dat, de meest grote MLM bedrijven waaronder DoTerra en Livingoils komen uit Utah, waar veel mormonen wonen)quote:Op zondag 2 november 2025 16:09 schreef Rimboequeen het volgende:
[..]
Als ze van 1996 is is ze nog geen 30. Veel van die refomeisjes zien er al heel vroeg oud uit. Ik ben regelmatig in de biblebelt en wat je daar ziet!!! Vrouwen die halverwege 30 zijn en er uitzien als bejaarde vrouwen, stoet kinderen er achteraan. Helemaal in zwart/donkergrijs gekleed, altijd lange rok en knotje, geen make up.
De mannen in zwart pak, altijd zwarte, donkerblauwe of donkergrijze auto. Ne*ken in het donker om weer een zieltje op de wereld te zetten.
Verschrikkelijk!!!
Ach, ze is vrijgezel. En vind t best positief dat ze een keer niet 4 dagen in Amsterdam is😅quote:Op zondag 2 november 2025 15:41 schreef Die_van_verderop het volgende:
MB een weekend alleen op de boerderij, maar volgens een juicechannel in Uden gespot met Tim 👀.
I’m heb echt geen zin om te luisteren naar dat geleuter maar hoezo ontkrachte M de gelijkwaardigheid? Wat zei ze dan?quote:Op zondag 2 november 2025 11:43 schreef JaNeeDan het volgende:
Iemand de nieuwe podcast al geluisterd? Ik heb hem aangezet terwijl ik in huis aan het aanrommelen was. Wat mij opviel is dat MB eigenlijk de hele gelijkwaardigheid in de poly ontkrachtte. Terwijl ze toch al die tijd hebben verkondigd dat het o zo gelijkwaardig was.
Verder vind ik het vooral een hoop van de hak op de tak en door elkaar heen praten.
Blijkbaar niet alleen volgmoekes. Zo verdient ze de centen wel.quote:Op zondag 2 november 2025 16:01 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Een bestseller zegt natuurlijk niks over de kwaliteit. De volgmoekes kopen massaal dat boek en dan komt ze bovenaan in die top 60.
Haar vorige boek vond ik echt een aanfluiting, kan me niet voorstellen dat het 2e boek beter is 😅
Ik heb haar vorige boek geprobeerd te luisteren via Spotify (zal ze vast iets voor krijgen, ik weet niet hoe dat werkt), maar ben afgehaakt, wat een verschrikking.quote:Op zondag 2 november 2025 16:53 schreef NineMilka het volgende:
[..]
Blijkbaar niet alleen volgmoekes. Zo verdient ze de centen wel.
Zie bericht 25 in dit topic. Ik weet niet meer wat de exacte woorden van MB waren maar wel dat de gelijkwaardigheid ontbrak.quote:Op zondag 2 november 2025 16:50 schreef proud_mami het volgende:
[..]
I’m heb echt geen zin om te luisteren naar dat geleuter maar hoezo ontkrachte M de gelijkwaardigheid? Wat zei ze dan?
De eerdere 3 afl. lukten mij ook niet. Deze heb ik gewoon aangezet terwijl ik andere dingen deed.quote:Op zondag 2 november 2025 16:57 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ik heb haar vorige boek geprobeerd te luisteren via Spotify (zal ze vast iets voor krijgen, ik weet niet hoe dat werkt), maar ben afgehaakt, wat een verschrikking.
Ik had t over t boek van AM, die had ik aangezet tijdens het huishouden en de honden uitlaten, maar kwam er niet doorheen.quote:Op zondag 2 november 2025 17:01 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
De eerdere 3 afl. lukten mij ook niet. Deze heb ik gewoon aangezet terwijl ik andere dingen deed.
Oeps, hoe kom ik er nou bij dat het om de podcast ging😬.quote:Op zondag 2 november 2025 17:19 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ik had t over t boek van AM, die had ik aangezet tijdens het huishouden en de honden uitlaten, maar kwam er niet doorheen.
De podcast van MB ben ik niet aan begonnen, die kleine stukjes op insta kan ik al niet naar luisteren met dat constante Engels tussendoor en het nikszeggende gezwets🙈
Precies dit!! Het ontmaskeren en shamen van forummers vond ze een geweldig spelletje. Blijkt ze zelf ook in de door Marina omschreven groep te passen. (Ik las een fragment bii kluijvje)quote:Op zondag 2 november 2025 16:51 schreef Danielle_ het volgende:
Ik wil nog even iets toevoegen aan de influencers in slachtofferrol: laten we niet vergeten hoe ze zelf denken mensen te mogen exposen en bedreigen! Zeker Annemarie is daar in het verleden niet vies van gebleken, met haar zoon die iedereen wel even zou ontmaskeren onder andere. Maar oh, wat is het toch zielig als iemand iets aan durft te kaarten wat de influ’s niet in willen zien…
Dit is wat ze er over zegt:quote:Op zondag 2 november 2025 17:00 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Zie bericht 25 in dit topic. Ik weet niet meer wat de exacte woorden van MB waren maar wel dat de gelijkwaardigheid ontbrak.
Mijn eigen invulling (die ik ook al eens beschreef toen de poly net was gestart): K en MB hadden al een heel verleden samen en hun gezamenlijke kinderen waren er altijd en de kinderen van J niet.
quote:Nou ja, ik denk bij het principe van dat dat de hele situatie zoals die was zeg maar dat dat in die end gewoon niet werkte. Dat dat niet lukte. En als je het dan hebt weet je, dingen moeten gelijkwaardig zijn eh om iets te laten lukken. Dat geldt maar twee, dat geldt maar drie, dat geldt denk ik überhaupt zo. En als dat niet is, dan wordt het gewoon heel lastig.
Wat jij omschrijft, dat gevoel heb ik ook bij Iris. Ze voelt zich ook duidelijk verheven boven MB.quote:Op zondag 2 november 2025 18:33 schreef Gooischevrouw het volgende:
Man man man ik heb me door de podcast van Michelle en Iris doorgeworsteld, en dat ging niet makkelijk. Wat is Iris een vreselijke vrouw, heel de tijd met dat Engels tussendoor. Ze geeft Michelle amper de ruimte om überhaupt een vraag te beantwoorden en dan nog niet gesproken over het stukje waarvan ze zelf beter denkt te weten of Michelle wel of niet op vrouwen valt… vreselijk mens, maar echt vreselijk. Als ik Michelle was zou ik afstand van die meid nemen, ik heb echt een red flag gevoel bij die Iris. Ik krijg ook zwaar het idee dat zij maar al te graag zou willen exposen wat er nou werkelijk speelt tussen K, J&M. Die heeft een bloedhekel aan J en het lijkt wel of ze M helemaal in haar team wil trekken terwijl ik juist het gevoel heb dat het nog prima (vriendschappelijk) botert tussen M&J. Ik vind Iris echt een stoker in die podcast. Als dit een voorproefje is van hoe ze buiten de podcast is…. 🚩
Anyway, ik luisterde even vanweg de post van JaNee en ik heb ook het idee dat er iets mis was met de gelijkwaardigheid, maar is dit niet al eerder erkend door hun? Dat voornamelijk Jacqueline het hier moeilijk mee had? Ik denk wanneer dit constant terug komt binnen de relatie dat het dan idd niet werkt. Ik zie zomaar voor mij dat J daar veelvoudig over geklaagd heeft en ik denk wel dat je dit op een gegeven moment zat bent als je de andere twee bent. Je kan immers het verleden tussen Koen en Michelle niet uitwissen hoe gelijkwaardig je het ook wil maken, dat kan nooit 100% in die positie. Overigens kreeg ik wel echt de vibes dat het óf K of J (of beide) was die wilde stoppen en niet perse M.
Ben echt reuze benieuwd of K&J uiteindelijk samen eindigen.
Kijk naar Teunie van eenvoudig leven, ze is 58 maar ziet er uit als 85quote:Op zondag 2 november 2025 16:09 schreef Rimboequeen het volgende:
[..]
Verschrikkelijk!!!
Ik denk sowieso dat het nooit gelijkwaardig zou kunnen worden in deze poly.quote:Op zondag 2 november 2025 18:40 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Wat jij omschrijft, dat gevoel heb ik ook bij Iris. Ze voelt zich ook duidelijk verheven boven MB.
Naar mijn idee benadrukte MB juist dat alles gelijkwaardig was in de poly. Ik heb daar altijd vraagtekens bij gehad.
J en K heb ik nog niet opgegeven.
Ja en toch is dit wel een keer benoemd in een vlog dacht ik bij een q&A (want de rest keek ik niet), dat J hier wel eens moeite mee had. Ik zal eens kijken of ik het terug kan vinden.quote:Op zondag 2 november 2025 18:40 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Wat jij omschrijft, dat gevoel heb ik ook bij Iris. Ze voelt zich ook duidelijk verheven boven MB.
Naar mijn idee benadrukte MB juist dat alles gelijkwaardig was in de poly. Ik heb daar altijd vraagtekens bij gehad.
J en K heb ik nog niet opgegeven.
Ja de jurk lijkt een positiejurkquote:Op zondag 2 november 2025 18:49 schreef Nieve het volgende:
Die post van hvk… Die jurk van haar ziet er toch wel erg positiejurkachtig uit. Het zal toch niet?! 🙈
Prima vergelijking!quote:
Dan heb ik het sowieso gemist want de vlogs keek ik niet. Een keer een poging gedaan maar het geratel van MB en het gedrag van JvP (niks zeggen maar steeds als een bakvis lachen om en naar MB) maakten dat het me niet lukte.quote:Op zondag 2 november 2025 18:52 schreef Gooischevrouw het volgende:
[..]
Ja en toch is dit wel een keer benoemd in een vlog dacht ik bij een q&A (want de rest keek ik niet), dat J hier wel eens moeite mee had. Ik zal eens kijken of ik het terug kan vinden.
Ja die Iris vind zichzelf heel wat… vreselijk (heb ik dat woord al gezegd 🤣)
Ja sorry, zag later dat je al had geantwoord 🤦🏼♀ ik ben ook hip want adhd 😂quote:Op zondag 2 november 2025 17:00 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Zie bericht 25 in dit topic. Ik weet niet meer wat de exacte woorden van MB waren maar wel dat de gelijkwaardigheid ontbrak.
Mijn eigen invulling (die ik ook al eens beschreef toen de poly net was gestart): K en MB hadden al een heel verleden samen en hun gezamenlijke kinderen waren er altijd en de kinderen van J niet.
Ze hebben veel volgers die fan zijn.quote:Op zondag 2 november 2025 18:56 schreef Lalaland79 het volgende:
Wel apart om te lezen dat de podcast van MB niet doorheen te komen is. Qua Engelse woorden en onduidelijk gesproken. Maar wat zijn de luistercijfers dan? Ze blijven er toch mee doorgaan.
Je hoeft geen sorry te zeggen hoor. Voor mij was verwijzen naar dat bericht gewoon wat makkelijker. Had het ook even kunnen kopiëren😉quote:Op zondag 2 november 2025 19:30 schreef proud_mami het volgende:
[..]
Ja sorry, zag later dat je al had geantwoord 🤦🏼♀ ik ben ook hip want adhd 😂
Dit is, weliswaar uitgebreider, wat ik ook schreef.quote:Op zondag 2 november 2025 18:48 schreef Henrike het volgende:
[..]
Ik denk sowieso dat het nooit gelijkwaardig zou kunnen worden in deze poly.
K en M hebben nu eenmaal een geschiedenis samen. Zij hebben gezamenlijk 4 kinderen , de andere 3 zijn van J .
Dat lijkt mij gewoon al moeilijker, ook al
Houd je nog zo van de andere 3, je eigen voelt toch anders( ook al wordt dat vaak ontkend)
Als puntje bij paaltje komt kies je toch voor je eigen.
Ik kan mij heel goed voorstellen dat beide punten wat doet met je gelijkwaardigheid.
Een vrouw als J moet zich overal tussen werken, bij familie, bij vrienden.
Het was blijkbaar toch moeilijker dan het leek.
En ja , voor hetzelfde geld was het wel gelukt, nu is het niet zo en dat is gewoon jammer, vooral voor de kinderen.
Ik hoop ook dat het toch nog goed komt tussen mb en k , maar denk het eerlijk gezegd niet.
Hopelijk vinden ze alle 3 hun weg en nieuw geluk
Ja daar hebben geen ervaring mee maar denk echt dat dat gewoon zo is, ook al doe je nog zo je best.quote:Op zondag 2 november 2025 19:34 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Dit is, weliswaar uitgebreider, wat ik ook schreef.
En uit ervaring weet ik, en durf ik toe te geven, eigen kinderen voelen anders.
Als je Iris haar stories moet geloven wordt de podcast erg goed ontvangen. Dit is hun manier om iets terug te doen voor vrouwen. 🤔 Maar Iris heeft volgens mij nogal het idee dat zij Gods gift to women is dus ik zou het met een korreltje zout nemen.quote:Op zondag 2 november 2025 18:56 schreef Lalaland79 het volgende:
Wel apart om te lezen dat de podcast van MB niet doorheen te komen is. Qua Engelse woorden en onduidelijk gesproken. Maar wat zijn de luistercijfers dan? Ze blijven er toch mee doorgaan.
Maar dit weet je toch helemaal niet, misschien zien ze elkaar achter de schermen nog gewoon maar wordt dat niet in beeld gebracht om zo de meningen van buitenaf niet te hoeven incasseren.quote:Op zondag 2 november 2025 19:44 schreef Kletsdoos165 het volgende:
Wel bijzonder dat ze nu toegeven dat de poly nooit gelijkwaardig is geweest.
Ik vind er echt van alles van. Maar ik houd mijn mond want ik vind het zo verschrikkelijk zielig voor de zeven betrokken kinderen. Ineens moeten ze elkaar en hun bonus papa/mama missen. En dan wordt er online toch onderling subtiel met modder gegooid.
Die Iris zit echt in mijn irritatie. Hoe ze praat, hoe ze zich voordoet.quote:Op zondag 2 november 2025 19:47 schreef Cyan het volgende:
[..]
Als je Iris haar stories moet geloven wordt de podcast erg goed ontvangen. Dit is hun manier om iets terug te doen voor vrouwen. 🤔 Maar Iris heeft volgens mij nogal het idee dat zij Gods gift to women is dus ik zou het met een korreltje zout nemen.
Ik heb hem ook geluisterd en echt puur en alleen uit nieuwsgierigheid en omdat ik juice wil.😂 denk dat daar ook de meeste luisteraars van komen.. want inhoudelijk is het echt he le maal niks.quote:Op zondag 2 november 2025 19:47 schreef Cyan het volgende:
[..]
Als je Iris haar stories moet geloven wordt de podcast erg goed ontvangen. Dit is hun manier om iets terug te doen voor vrouwen. 🤔 Maar Iris heeft volgens mij nogal het idee dat zij Gods gift to women is dus ik zou het met een korreltje zout nemen.
Op zondag 2 november 2025 15:37 schreef Lampje88 het volgende:
Ik ook niet. Misschien had het niets met de poly te maken, maar is de bom gebarsten toen Koen en Jacq achter de affaire van MB kwamen, zoals de juicekanalen ten tijde van de breuk vermeldden.quote:Op zondag 2 november 2025 20:10 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
Volgens RealityFBI is MB met Tim in Uden in haar auto gespot (de man met wie ze volgens de juice nu al ruim 2 jaar een affaire heeft). Mies die voor het eerst een weekend alleen op de boerderie zou zijn, is daar dan dus met Tim. Klopt de juice toch.
Wat een drama als ze met hem verder gaat lijkt me dat (ivm alle kinderen en Koen en Robin die teamgenoten van hem zijn geweest). Ik snap haar gezeur over gelijkwaardigheid in de poly ook niet als ze er al die tijd iemand bij had. 🤔
Een soort poly poly...quote:Op zondag 2 november 2025 20:10 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
Wat een drama als ze met hem verder gaat lijkt me dat (ivm alle kinderen en Koen en Robin die teamgenoten van hem zijn geweest). Ik snap haar gezeur over gelijkwaardigheid in de poly ook niet als ze er al die tijd iemand bij had. 🤔
Ja, dat was in januari.quote:Op zondag 2 november 2025 20:30 schreef lila01 het volgende:
[..]
Ik ook niet. Misschien had het niets met de poly te maken, maar is de bom gebarsten toen Koen en Jacq achter de affaire van MB kwamen, zoals de juiceksnalen ten tijde van de breuk vermeldden.
Ja, dat was in januari.quote:Op zondag 2 november 2025 20:30 schreef lila01 het volgende:
[..]
Ik ook niet. Misschien had het niets met de poly te maken, maar is de bom gebarsten toen Koen en Jacq achter de affaire van MB kwamen, zoals de juiceksnalen ten tijde van de breuk vermeldden.
OMG, RealityFBI plaatst een foto van Koen en Tim naast elkaar in voetbaltenue, om te laten zien dat Mies een type heeft. Koen 2.0 inderdaad 😂quote:Op zondag 2 november 2025 20:30 schreef lila01 het volgende:
[..]
Nee inderdaad ... Maar dat is ook wat we hier al zeiden.quote:Op zondag 2 november 2025 20:43 schreef Lalaland79 het volgende:
Eerste review op het boek van AM staat al op Bol...
Dat helpt niet bij de verkoop ervan🙃
Kan ze weer zeggen dat ze haat krijgtquote:Op zondag 2 november 2025 20:43 schreef Lalaland79 het volgende:
En dat dit dé reden is dat ze dit boek MOEST schrijven. Annemarie, onze influencende Messias.quote:Op zondag 2 november 2025 21:04 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Kan ze weer zeggen dat ze haat krijgt
Dat de medicatie niet helpt lees ik niet in deze post, het is vooral heimwee naar de Antillen en dan het feit dat ze daar minder last heeft van EDS.quote:Op zondag 2 november 2025 21:18 schreef Lalaland79 het volgende:
De laatste post van Kyra is ook niet zo mooi. Erg balen dat de medicijnen voor de depressie nog niet helpen. Hopelijk gaat ze ook dr draai hier in Nederland weer vinden want dat helpt niet bij je mentale gezondheid
Op hebban is de review ook niet positiefquote:Op zondag 2 november 2025 20:43 schreef Lalaland79 het volgende:
Daar is 1 slechte review, de rest allemaal positieve volgmoekes die AM lijken te adoreren 😅quote:Op zondag 2 november 2025 21:42 schreef IlseMarije het volgende:
[..]
Op hebban is de review ook niet positief
Ik geloof het direct. Is ook wel realistischer dan zeggen dat alles gelijkwaardig is.quote:Op zondag 2 november 2025 20:04 schreef Gooischevrouw het volgende:
[..]
Maar dit weet je toch helemaal niet, misschien zien ze elkaar achter de schermen nog gewoon maar wordt dat niet in beeld gebracht om zo de meningen van buitenaf niet te hoeven incasseren.
En modder gooien is wel een groot woord, ik heb de podcast geluisterd en ze geeft antwoord op een vraag van twee zinnen, verder heeft ze het er niet over gehad.
@:janeedan, ik kan het stukje zo snel niet vinden maar ik ben er 99% zeker van dat er toen kort iets over is gezegd in de trant dat het voor J niet altijd makkelijk is en dat ze daar zoveel mogelijk rekening mee houden, dat ze het niet constant over vroeger hebben en of over dingen die ze hebben meegemaakt.
Misschien was die aankoop juist om gelijkwaardigheid te creëeren. Allemaal 1/3 inbreng.quote:Op zondag 2 november 2025 21:50 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Als de poly nooit gelijkwaardig was waarom dan toch die boerderij kopen? Alleen maar om de schoneschijn op te houden? Is er wel iets echt in het leven van MB?
Dan hadden ze beter kunnen kiezen voor relatietherapie ipv zo’n kostbaar en ingrijpend project.quote:Op zondag 2 november 2025 21:51 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Misschien was die aankoop juist om gelijkwaardigheid te creëeren. Allemaal 1/3 inbreng.
en ze gehad toch? Dat heeft ze laatst ergens vermeldt.quote:Op zondag 2 november 2025 21:54 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Dan hadden ze beter kunnen kiezen voor relatietherapie ipv zo’n kostbaar en ingrijpend project.
Gelukkig wat er iemand in haar comments die het brutaal vroeg (ik haat de “ben je zwanger?” vraag zo). Ze reageerde met “no”. Dus dat ook weer helder haha.quote:Op zondag 2 november 2025 19:19 schreef Kletsdoos165 het volgende:
HVK heeft een foto van haarzelf en de kinderen gepost bij de zoete zusjes. Er werd hier al over gespeculeerd, zou ze weer zwanger zijn?
Een juicekanaal vermeldde dat ze een relatietherapeut volgde. MB heeft verteld dat ze zelf in therapie was. Maar of ze nu relatietherapie hebben gehad? Geen idee.quote:Op zondag 2 november 2025 21:58 schreef Henrike het volgende:
Hebb
[..]
en ze gehad toch? Dat heeft ze laatst ergens vermeldt.
Zeker! Dan had J nu misschien niet in CP hoeven zitten.quote:Op zondag 2 november 2025 21:54 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Dan hadden ze beter kunnen kiezen voor relatietherapie ipv zo’n kostbaar en ingrijpend project.
Misschien gebeurt het andersom ook wel. Wat ik niet begrijp is haar wekelijke riedeltje: niet mijn weekend, toch naar voetbal.quote:Op zondag 2 november 2025 22:09 schreef Jenn1806 het volgende:
Ik krijg wel heel erg het idee dat MB de kinderen zoveel mogelijk claimt. En ik snap heus dat ze haar kinderen mist en zoveel mogelijk bij ze wil zijn maar zo krijgt Koen toch ook niet zijn tijd? Ik zou daar als vader zijnde niet blij mee zijn denk ik. Maar wellicht vindt Koen het prima en dat vind ik dan erg nobel van hem!
Heftig ja. Ook voor de meisjes. Het is niet fraai in zo’n situatie op te groeien (kan ik uit ervaring vertellen). Ik hoop dat het gezin hulp heeft.quote:Op zondag 2 november 2025 21:18 schreef Lalaland79 het volgende:
De laatste post van Kyra is ook niet zo mooi. Erg balen dat de medicijnen voor de depressie nog niet helpen. Hopelijk gaat ze ook dr draai hier in Nederland weer vinden want dat helpt niet bij je mentale gezondheid
Van wat ze eerder deelden, waren ze volgens mij sowieso weinig bij koen(/jvp)'s familie en vrienden. Ook geen idee wat koen hele tijd met die kinderen doet natuurlijk.quote:Op zondag 2 november 2025 22:09 schreef Jenn1806 het volgende:
Ik krijg wel heel erg het idee dat MB de kinderen zoveel mogelijk claimt. En ik snap heus dat ze haar kinderen mist en zoveel mogelijk bij ze wil zijn maar zo krijgt Koen toch ook niet zijn tijd? Ik zou daar als vader zijnde niet blij mee zijn denk ik. Maar wellicht vindt Koen het prima en dat vind ik dan erg nobel van hem!
quote:Op zondag 2 november 2025 21:24 schreef Danielle_ het volgende:
[..]
En dat dit dé reden is dat ze dit boek MOEST schrijven. Annemarie, onze influencende Messias.
😂😂
Koen was er zelf ook zag ik.quote:Op zondag 2 november 2025 22:02 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Ik lees bij Kyra vooral de heimwee, al kan ik me nog een tijd herinneren dat Curaçao niet als positief beschreven werd of iig haar jeugd op curaçao niet. Ik vind haar op de foto uitgeblust ogen.
Wat ik me bij MB dan weer afvraag; na de voetbal was het tijd voor worstenbroodjes bij opa&oma, gaan de kinderen dan in Koen zijn weekend mee naar haar ouders?
komt denk ik ook omdat Koen trainer is, de 2 kleintjes kan hij dan niet ook in de gaten houden.quote:Op zondag 2 november 2025 22:12 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Misschien gebeurt het andersom ook wel. Wat ik niet begrijp is haar wekelijke riedeltje: niet mijn weekend, toch naar voetbal.
Eens, al voor de derde in aantocht was vond ik het gezin door Kyra haar (mentale) welzijn erg kwetsbaar en zag ik wat zorgelijke dynamieken. Ik begreep daarom ook niet dat ze de meisjes niet naar een opvang of psz deed, dat was voor beide partijen goed geweest denk ik.quote:Op zondag 2 november 2025 22:12 schreef NineMilka het volgende:
[..]
Heftig ja. Ook voor de meisjes. Het is niet fraai in zo’n situatie op te groeien (kan ik uit ervaring vertellen). Ik hoop dat het gezin hulp heeft.
Haha same. Was toevallig zaterdagochtend in de winkel hier. Allemaal oude mensen en dacht dus precies hetzelfde. WHY. Superdruk.quote:Op zondag 2 november 2025 14:44 schreef Farfallefalle het volgende:
Ik snap ook echt niet waarom je, als je elke dag de hele dag thuis bent, in het weekend boodschappen zou gaan doen. Ik heb geen hekel aan boodschappen doen maar in het weekend vind ik het vaak echt veel te druk. Ik werk full-time maar probeer het zelfs dan nog door de week te doen.
EDS is echt een heftige ziekte. Maar hoe het zich uit bij iemand weet je niet altijd. Ik ken iemand die niet meer kan lopen, volledig rolstoelafhankelijk, en een stoma en sondevoeding heeft door eds. Meisje is 38. versus iemand die wel veel pijn heeft en vermoeidheid maar op zich nog wel het e.e.a. kan.quote:Op zondag 2 november 2025 23:34 schreef Beertjeteddy het volgende:
Ik vind het ontzettend sneu voor Kyra. Ik vind het zoals hier al gezegd is wel goed dat ze inderdaad is gestopt met haar kinderen te delen en hun problemen. Dat kan ik alleen maar toejuichen. Vind ik een goede verandering en ik hoop dat het zo blijft.
Ik vind het ook goed dat ze open is over haar gevoelens en ik verwacht ook wel dat ze goede, mentale ondersteuning heeft. Ik denk ook dat zij de juiste hulp krijgt vanuit haar familie en netwerk dus dat is alleen maar mooi. Hoop dat ze gauw mentaal in ieder geval op mag knappen.
Lichamelijk is met EDS heel erg moeilijk heb ik wel eens begrepen en gehoord in podcasts waar ze over deze ziekte spraken. Heel verschillend ook.
Ik las het alsof ze op Curaçao minder last had van de EDS, maar dat zegt ze idd niet letterlijk.quote:Op maandag 3 november 2025 07:48 schreef SophiaLoren het volgende:
[..]
EDS is echt een heftige ziekte. Maar hoe het zich uit bij iemand weet je niet altijd. Ik ken iemand die niet meer kan lopen, volledig rolstoelafhankelijk, en een stoma en sondevoeding heeft door eds. Meisje is 38. versus iemand die wel veel pijn heeft en vermoeidheid maar op zich nog wel het e.e.a. kan.
Hoop echt dat Kyra zich beter gaat voelen. Vind het ook goed dat ze erover deelt hoor. Maar over EDS zegt ze eigenlijk vrij weinig toch? Vooral de depressie.
Zal hvk de waarheid zeggen? Ik twijfel.quote:Op maandag 3 november 2025 06:53 schreef Loveischocolala het volgende:
Owh owh owh mb toch…nu de roddel er is dat ze gezien is met die andere kerel post ze een foto van koen bij haar ouders hahaha
Gelukkig dat hvk niet zwanger is dan!
Degene wou haar wel zwanger maken haha…quote:Op maandag 3 november 2025 08:13 schreef Henrike het volgende:
[..]
Zal hvk de waarheid zeggen? Ik twijfel.
O echt hè, wat er dan ook voor engerds reageren.quote:Op maandag 3 november 2025 08:43 schreef Loveischocolala het volgende:
[..]
Degene wou haar wel zwanger maken haha…
Ik keek eerst zonder geluid toen viel het mij niet zo op. Maar nu net met geluid; Die klopt niet hoor.quote:Op maandag 3 november 2025 00:23 schreef poohenzo het volgende:
Heeft Brenda van liefslabel ze niet alle 24 in het kratje of waarom is die story over de mammavan zo ontzettend weird ?
Eerlijk? Ik heb bij veel influencers het idee dat ze kinderen krijgen uit commercieel oogpunt. Een baby scoort nou eenmaal beter dan een puber.quote:Op maandag 3 november 2025 09:00 schreef Weerikier het volgende:
Ik heb bij zowel Debbie, AM, Kyra, Michelle en hvk het vermoeden dat ze zoveel kinderen hebben omdat ze verslaafd zijn aan de aandacht die zwanger zijn en kinderen krijgen met zich mee brengt. Of dat nou 3 of 8 kinderen zijn. Wanneer je zwanger bent of een klein kindje hebt krijg je ook gewoon heel veel aandacht en interesse van anderen.
En krijgen ze die aandacht niet (meer) , dan proberen ze dat te krijgen via een andere weg (instagram).
Het was beter geweest als bovenstaande dames goed naar zichzelf hadden gekeken. En het bij 1 of 2 kinderen hadden gehouden.
Hahaha, nu wel😂quote:Op maandag 3 november 2025 09:14 schreef Roesssst het volgende:
Hebben jullie ook dat al je die titel van het boek hoort of leest; Wat niemand weet. Dat je dan in je hoofd steeds zo'n stemmetje hoort dat zegt: "Dat ik Repelsteeltje heet"
Dat gevoel dat ze daarom zoveel kinderen hebben heb ik niet. Dat van die aandacht ben ik wel met je eens, sommige mensen hebben dat blijkbaar nodig.quote:Op maandag 3 november 2025 09:00 schreef Weerikier het volgende:
Ik heb bij zowel Debbie, AM, Kyra, Michelle en hvk het vermoeden dat ze zoveel kinderen hebben omdat ze verslaafd zijn aan de aandacht die zwanger zijn en kinderen krijgen met zich mee brengt. Of dat nou 3 of 8 kinderen zijn. Wanneer je zwanger bent of een klein kindje hebt krijg je ook gewoon heel veel aandacht en interesse van anderen.
En krijgen ze die aandacht niet (meer) , dan proberen ze dat te krijgen via een andere weg (instagram).
Het was beter geweest als bovenstaande dames goed naar zichzelf hadden gekeken. En het bij 1 of 2 kinderen hadden gehouden.
Maar autonoom opvoeden, Bob moet dat zelf doenquote:Op maandag 3 november 2025 09:13 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
😨 zegt Judith nu echt dat ze nu maandag ochtend pas bob zijn schooltas leeg maakt om weer te vullen? Ik... wow... heel weekend liggen kweken... sprakeloos!
(Ga mij aub niet vertellen dat het raar is dat wij iedere dag na school direct onze tassen leeg halen en de bakjes leeg maken en iedere dag afwassen?? )
Ik denk dat ze al met m aan het dm’en is voor een date!quote:Op maandag 3 november 2025 08:43 schreef Loveischocolala het volgende:
[..]
Degene wou haar wel zwanger maken haha…
Nee, dat is niet raar. Een schooltas pak je uit. Ik ben vooral verbaasd dat haar zoon dat niet zelf moet doen. Misschien is dat ook een stukje autonomie, geen zin dus gebeurt het niet.quote:Op maandag 3 november 2025 09:13 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
😨 zegt Judith nu echt dat ze nu maandag ochtend pas bob zijn schooltas leeg maakt om weer te vullen? Ik... wow... heel weekend liggen kweken... sprakeloos!
(Ga mij aub niet vertellen dat het raar is dat wij iedere dag na school direct onze tassen leeg halen en de bakjes leeg maken en iedere dag afwassen?? )
Die reel doet me een beetje denken aan de filmpjes van LuckyTV over werken bij de NOS.quote:Op maandag 3 november 2025 09:10 schreef Roesssst het volgende:
[..]
Ik keek eerst zonder geluid toen viel het mij niet zo op. Maar nu net met geluid; Die klopt niet hoor.
Alsof ze een kleuterklas voorleest. Niet om aan te horen.
Och jongens mijn maag deed even alsof we in de python zaten toen ik dit las🤢quote:Op maandag 3 november 2025 09:25 schreef Loveischocolala het volgende:
Huh moet je dat schoonmaken dan die bakjes? Nee toch… de restjes wat overblijft gaan toch de dag erna ook weer mee erin hahahah
Tja mijn zoon doet dat ook zelf.. maar zoals alles in het leven is dit hem geleerd door ons als ouders.. al vanaf peuterspeelzaal.. eerst bakje uit je tas en op het aanrecht zetten daarna kan je spelen 🤷 nu loopt hij naar binnen en doet dit automatisch 😂🤷quote:Op maandag 3 november 2025 09:32 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Nee, dat is niet raar. Een schooltas pak je uit. Ik ben vooral verbaasd dat haar zoon dat niet zelf moet doen. Misschien is dat ook een stukje autonomie, geen zin dus gebeurt het niet.
Ik wil nu niet weten hoe het zit met sporttassen.
Juist bij Michelle heb ik het gevoel dat ze nooit 4 kinderen met Koen had moeten krijgen.quote:Op maandag 3 november 2025 09:16 schreef Henrike het volgende:
[..]
Dat gevoel dat ze daarom zoveel kinderen hebben heb ik niet. Dat van die aandacht ben ik wel met je eens, sommige mensen hebben dat blijkbaar nodig.
Debbie vraagt vooral aandacht met haar ziek zijn.
Toen ze aan kinderen begon was ze dat nog niet.
Ik denk juist dat het dames zijn die zichzelf vooral op 1 zetten.
Hvk onderneemt veel met de kinderen maar sociaal emotioneel vind ik haar echt tekortschieten, dat heb ik bij Debbie ook.
AM gebruikt haar kinderen voor eigen inkomsten, dat vind ik vreselijk.
Mb is ontzettend gek met haar kinderen, lief voor ze maar heeft het zelf allemaal niet rustig en steady in haar leven.
Ik geloof oprecht dat ze veel van hun kinderen houden ,en als wij als moeder alles zo in beeld zouden zetten geloof ik ook dat we allemaal niet perfect zijn.
En dat hoeft ook niet.
Maar de drang om alles van je gezin op social media te zetten, die zal ik nooit begrijpen.
Bij sommige mensen heb ik door hun manier van praten het idee dat ze onder invloed zijn.quote:Op maandag 3 november 2025 00:23 schreef poohenzo het volgende:
Heeft Brenda van liefslabel ze niet alle 24 in het kratje of waarom is die story over de mammavan zo ontzettend weird ?
Zijn jullie echt verbaasd? Dit is het niveau van AM haar doelgroep....quote:Op maandag 3 november 2025 10:13 schreef Vingerkeautje het volgende:
[..]
Bij sommige mensen heb ik door hun manier van praten het idee dat ze onder invloed zijn.
Hier wordt dat regelmatig vergeten en ik vergeet het ook regelmatig zelf. Ik zie geloof ik het probleem ook niet zo. Gewoon afwassen en klaar.quote:Op maandag 3 november 2025 09:32 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Nee, dat is niet raar. Een schooltas pak je uit. Ik ben vooral verbaasd dat haar zoon dat niet zelf moet doen. Misschien is dat ook een stukje autonomie, geen zin dus gebeurt het niet.
Ik wil nu niet weten hoe het zit met sporttassen.
MB zet haar kinderen net zo goed in voor haar eigen inkomsten. Of zijn we de dansende Olivia waar vieze mannetjes op reageerde voor ter stal even vergeten?quote:Op maandag 3 november 2025 09:16 schreef Henrike het volgende:
[..]
Dat gevoel dat ze daarom zoveel kinderen hebben heb ik niet. Dat van die aandacht ben ik wel met je eens, sommige mensen hebben dat blijkbaar nodig.
Debbie vraagt vooral aandacht met haar ziek zijn.
Toen ze aan kinderen begon was ze dat nog niet.
Ik denk juist dat het dames zijn die zichzelf vooral op 1 zetten.
Hvk onderneemt veel met de kinderen maar sociaal emotioneel vind ik haar echt tekortschieten, dat heb ik bij Debbie ook.
AM gebruikt haar kinderen voor eigen inkomsten, dat vind ik vreselijk.
Mb is ontzettend gek met haar kinderen, lief voor ze maar heeft het zelf allemaal niet rustig en steady in haar leven.
Ik geloof oprecht dat ze veel van hun kinderen houden ,en als wij als moeder alles zo in beeld zouden zetten geloof ik ook dat we allemaal niet perfect zijn.
En dat hoeft ook niet.
Maar de drang om alles van je gezin op social media te zetten, die zal ik nooit begrijpen.
Maar jij vind het belangrijk. Mij boeit het echt niet zo. En zo heeft ieder zijn eigen speerpunten in de opvoeding. Ik zie echt het probleem niet.quote:Op maandag 3 november 2025 09:57 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Tja mijn zoon doet dat ook zelf.. maar zoals alles in het leven is dit hem geleerd door ons als ouders.. al vanaf peuterspeelzaal.. eerst bakje uit je tas en op het aanrecht zetten daarna kan je spelen 🤷 nu loopt hij naar binnen en doet dit automatisch 😂🤷
Tuurlijk vergeten ze dit direct in de puberteit en als ze naar de middelbare gaan 😂 maar op de basisschool
Oh jongens hoe doet ze dit in vakanties????
Maar het ging toch alleen om een schoolfoto briefje?quote:Op maandag 3 november 2025 09:13 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Je hebt een tijdje terug de story gemist dat ze 's ochtends Bob zijn lunch in een al vies (lees: gewoonweg smerig) trommeltje deed? Wil natuurlijk niet zeggen dat dat nu het hele weekend in zn tas heeft gezeten maar het zou mij niet verbazen. Ze heeft in ieder geval niet zelf die tas leeggehaald vrijdag 😉quote:Op maandag 3 november 2025 10:11 schreef Barbamamaatje het volgende:
Ik heb de story van Juud 3 keer terug gekeken maar ik zie toch nergens dat ze de trommels en bekers er vandaag pas uitgehaald heeft....
Mijn kind is even oud als Bob en haalt zelf (heel autonoom) haar trommel uit haar tas einde van de dag en dan kan het ook zomaar gebeuren dat ik de volgende dag bij het vullen ineens een brief, werkje of uitnodiging tegenkom....
Ik begrijp niet hoe jullie hier aan de haal gaan op basis van eigen invulling?
Ze klinkt een beetje alsof ze traag van begrip is 😅🙈quote:Op maandag 3 november 2025 10:24 schreef ZombieQueen het volgende:
Oh potjandosie die voice over van Brenda / liefslabel. Oh wat erg hahahahahaha.
Nouja... goed voor de weerstand wel. Gadverdamme wat een gorigheid.quote:Op maandag 3 november 2025 10:26 schreef Jenn1806 het volgende:
[..]
Je hebt een tijdje terug de story gemist dat ze 's ochtends Bob zijn lunch in een al vies (lees: gewoonweg smerig) trommeltje deed? Wil natuurlijk niet zeggen dat dat nu het hele weekend in zn tas heeft gezeten maar het zou mij niet verbazen. Ze heeft in ieder geval niet zelf die tas leeggehaald vrijdag 😉
Ze klinkt een beetje achtergebleven ja...quote:Op maandag 3 november 2025 10:28 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ze klinkt een beetje alsof ze traag van begrip is 😅🙈
Hier is het echt tas leeg.. dus geen papiertjes of rommel erin 🤷 we zijn dus misschien best raar daarin 😂👍 trommels en bekers op aanrecht de rest op de eettafel...quote:Op maandag 3 november 2025 10:25 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Maar het ging toch alleen om een schoolfoto briefje?
Hier pakken ze zelf hun tas uit als ze uit school komen (als we laat zijn van de bso willen wij het nog wel eens doen) en dan komt t ook wel voor dat ik eens een traktatie of briefje later vind dan de dag zelf.
Die heb ik gemist (of juist niet)quote:Op maandag 3 november 2025 10:26 schreef Jenn1806 het volgende:
[..]
Je hebt een tijdje terug de story gemist dat ze 's ochtends Bob zijn lunch in een al vies (lees: gewoonweg smerig) trommeltje deed? Wil natuurlijk niet zeggen dat dat nu het hele weekend in zn tas heeft gezeten maar het zou mij niet verbazen. Ze heeft in ieder geval niet zelf die tas leeggehaald vrijdag 😉
Zij doet toch een winterslaap? Juist handig danquote:Op maandag 3 november 2025 09:51 schreef papierentas het volgende:
Sanneke moet nog een keer klagen over hoe een onzin de wintertijd is. Mens je hebt de hele dag de tijd om te liggen.
Dit. Ook zij heeft jarenlang gewerkt aan het neerzetten van een mooi plaatje van haar gezin, ideaal om spullen aan de man te brengen.quote:Op maandag 3 november 2025 10:21 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
MB zet haar kinderen net zo goed in voor haar eigen inkomsten. Of zijn we de dansende Olivia waar vieze mannetjes op reageerde voor ter stal even vergeten?
[/umaar dat zeg of ontken ik toch ook niet ? Dat ze dat niet doetquote:Op maandag 3 november 2025 10:21 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
MB zet haar kinderen net zo goed in voor haar eigen inkomsten. Of zijn we de dansende Olivia waar vieze mannetjes op reageerde voor ter stal even vergeten?
🤢 viezerikquote:Op maandag 3 november 2025 09:13 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Misschien kan ze de bakjes wassen in het badwater, nadat zij en en Bob er in hebben liggen marinerenquote:Op maandag 3 november 2025 09:13 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Als ze de sokken gebruikt om af te wassen zijn die ook gelijk schoon 😂quote:Op maandag 3 november 2025 11:00 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Misschien kan ze de bakjes wassen in het badwater, nadat zij en en Bob er in hebben liggen marineren
🤢quote:Op maandag 3 november 2025 11:12 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Als ze de sokken gebruikt om af te wassen zijn die ook gelijk schoon 😂
En belonen met hartjes en duimpjes. AM zit in een echoput en komt daar niet meer uitquote:Op maandag 3 november 2025 10:56 schreef Weerikier het volgende:
AM wil graag recensies voor haar boek.
Maar alleen alsjeblieft positieve. Als je iets negatiefs ziet, graag meteen melden want dat is natuurlijk haat!
Nee joh, god bewaar dat iemand je schrijfsel niet de hemel in prijst.
Als het allemaal zo zwaar en vreselijk is dat influencer zijn, hou er dan gewoon mee op. Je kinderen zullen je later dankbaar zijn.
Maar nee, die dopamine shotjes die ze krijgt van Ina uit Alkmaar en Jolanda uit Lekkerkerk die zo vreselijk genieten van Lotje die een pannenkoek eet voor de lunch zijn haar meer waard.
Ze doet de voiceover alsof ze een Nijntje-boek voorleest.quote:Op maandag 3 november 2025 00:23 schreef poohenzo het volgende:
Melden omdat? Mensen hun mening niet mogen geven?quote:Op maandag 3 november 2025 10:56 schreef Weerikier het volgende:
AM wil graag recensies voor haar boek.
Maar alleen alsjeblieft positieve. Als je iets negatiefs ziet, graag meteen melden want dat is natuurlijk haat!
Nee joh, god bewaar dat iemand je schrijfsel niet de hemel in prijst.
Als het allemaal zo zwaar en vreselijk is dat influencer zijn, hou er dan gewoon mee op. Je kinderen zullen je later dankbaar zijn.
Maar nee, die dopamine shotjes die ze krijgt van Ina uit Alkmaar en Jolanda uit Lekkerkerk die zo vreselijk genieten van Lotje die een pannenkoek eet voor de lunch zijn haar meer waard.
Zie nu dat slechte recensies melden ik zelf gemaakt heb van het verhaal. Maar zo kwam het op mij over met die hashtag #stukjeonlineopvoeding die AM bij haar storie over die recensies plaatst.quote:Op maandag 3 november 2025 11:54 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
Me
[..]
Melden omdat? Mensen hun mening niet mogen geven?
Dat zou pas echt een soap zijn zeg, reviews melden omdat ze niet in jouw grote " steek zoveel mogelijk veren in de bips van vrouw Geerts-show" passen.
Wat een zielig vrouwtje is het toch ook.
Zo blij dat ik die hele enge kleeffamilie geblokkeerd heb.
Ik vind het wel een patroon, AM omringt zich met behoorlijk vreemde dames. Ik noem een paar namen, Brenda van LiefsLabel, Marina vd Wal, zelfbenoemd psycholoog en coach, Fieke Opdam, ex non en cabaretier schijnt, Anke v Delden, professioneel gekkie.quote:Op maandag 3 november 2025 11:36 schreef AccurateAllegiance het volgende:
[..]
Ze doet de voiceover alsof ze een Nijntje-boek voorleest.
Zijn inderdaad bijzondere mensen.quote:Op maandag 3 november 2025 12:16 schreef Rimboequeen het volgende:
[..]
Ik vind het wel een patroon, AM omringt zich met behoorlijk vreemde dames. Ik noem een paar namen, Brenda van LiefsLabel, Marina vd Wal, zelfbenoemd psycholoog en coach, Fieke Opdam, ex non en cabaretier schijnt, Anke v Delden, professioneel gekkie.
Geen idee, maar grote kans dat t van een samenwerking is en ze dus dezelfde hebben 😅quote:Op maandag 3 november 2025 12:19 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Heeft de vader van jvp dezelfde armband als Koen?
Eens met alles wat je zegt, ik vind het juist ook positief hoe ze met de kinderen omgaan en dat ze gewoon beide ouders zien ook al is het iemand anders zijn weekend. Dat is toch alleen maar fijn voor de kinderen? Ik zie het probleem ook niet zo.quote:Op maandag 3 november 2025 08:27 schreef Snaky het volgende:
Dat MB ook naar voetbal gaat in Koen zijn weekend vind ik heel positief. Inclusief dat ze samen naar de ouders van Michelle gaan.
Ze vertelde in de podcast dat ze rechtstreeks uit Amsterdam naar huis is gereden, dus eerst tot 5 uur op stap en daarna doorrijden. Dat lijkt me niet zo slim.
En die Iris, vreselijk wat een portret met haar gemaakte Engelse accent en 'so' en 'like' in elke zin. Ik snap echt niet wat MB in die griet ziet.
En met mensen die haar naar de mond praten. Als je kritisch bent richting AM wordt je in het echte leven ook gewoon 'geblokkeerd'.quote:Op maandag 3 november 2025 12:16 schreef Rimboequeen het volgende:
[..]
Ik vind het wel een patroon, AM omringt zich met behoorlijk vreemde dames. Ik noem een paar namen, Brenda van LiefsLabel, Marina vd Wal, zelfbenoemd psycholoog en coach, Fieke Opdam, ex non en cabaretier schijnt, Anke v Delden, professioneel gekkie.
Sanneke niet anders. Een jaar geleden een keer een gesprek met haar gehad via DM. Een normaal en vriendelijk gesprek over een simpel onderwerp. Maar de toon veranderde toen ik het anders zag. Kreeg een hoop shit over me heen en toen werd ik geblokt. Compleet verbaasd was ik. Wel jammer dat ik niet meet kan neuzen nu :-Pquote:Op maandag 3 november 2025 13:04 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
En met mensen die haar naar de mond praten. Als je kritisch bent richting AM wordt je in het echte leven ook gewoon 'geblokkeerd'.
Het zijn idd allemaal aparte dames.
Je kunt gewoon anoniem kijken. Ik kijk geen enkele fluflu via IG omdat ik ze geen views gun.quote:Op maandag 3 november 2025 13:08 schreef KeurigeKakatoe het volgende:
[..]
Sanneke niet anders. Een jaar geleden een keer een gesprek met haar gehad via DM. Een normaal en vriendelijk gesprek over een simpel onderwerp. Maar de toon veranderde toen ik het anders zag. Kreeg een hoop shit over me heen en toen werd ik geblokt. Compleet verbaasd was ik. Wel jammer dat ik niet meet kan neuzen nu :-P
Inderdaad! Nog een eigenschap die veel fluflu's gemeen hebben...issues, heel veel issues.quote:Op maandag 3 november 2025 13:30 schreef Maretakje het volgende:
Ik vind het zo vreemd dat elke influencer / momfluenecer alles als haat ziet.
Vaak zie je iemand neergehaald worden met naam en toenaam in een verhaal. Als je dan de reactie leest zie ik alleen maar een kritische noot.
Bij het inkijk exemplaar van het boek van AM las ik al bij het voorwoord:
Als ik erover nadenk, vind ik het best bijzonder dat juist ík in-
fluencer ben geworden – en er vrouwen zijn die naar mij kijken
ter inspiratie. Als kind viel ik vaak buiten de groep….. Ik had geen behoefte
aan de spotlights; het voelde veiliger om onzichtbaar te blij-
ven….. Mijn broertje en zusje hebben me nog jaren-
lang gepest vanwege mijn, zoals zij het noemden, ‘waardeloze’
vertolking. ging over musical…
Het applaus dat ik kreeg, vond ik wel fijn.Wellicht omdat het
gedoe voorbij was en er een nieuwe fase begon; eindelijk naar
de middelbare school. Een nieuwe start maken, ergens waar
niemand me kende.
Als je het hele voorwoord lees dan zie je dat ze een beeld gecreëerd heeft wat waarschijnlijk alleen maar haar gevoel was en niet de werkelijkheid en zo is ze nog steeds. Heel hard roepen ik wil niet in de belangstelling staan, maar het juist wel doen met “baanbrekende “ onzin. En ze geniet alleen van het applaus, als iemand kritisch is dan is het pesten of haat (zie broer en zus hebben haar jaren gepest).
Zij heeft echt een goede therapeut nodig en niet de zelfbenoemde psycholoog Marina van de Wal (die mij na een kritische vraag geblokkeerd heeft)
Mijn god zeg, dan ben je 50 jaar en zit je nóg met de reacties van je broer en zus op je schoolmusical? Heeft zij überhaupt ooit geleerd om dingen te verwerken en te laten rusten? Ze blijft echt alles dat ooit gebeurd is in het leven maar herkauwen en herkauwen. Dat niemand die vrouw eens naar goede therapie heeft gestuurd is echt een raadselquote:Op maandag 3 november 2025 13:30 schreef Maretakje het volgende:
Vaak zie je iemand neergehaald worden met naam en toenaam in een verhaal. Als je dan de reactie leest zie ik alleen maar een kritische noot.
niemand me kende.
Als je het hele voorwoord lees dan zie je dat ze een beeld gecreëerd heeft wat waarschijnlijk alleen maar haar gevoel was en niet de werkelijkheid en zo is ze nog steeds. Heel hard roepen ik wil niet in de belangstelling staan, maar het juist wel doen met “baanbrekende “ onzin. En ze geniet alleen van het applaus, als iemand kritisch is dan is het pesten of haat (zie broer en zus hebben haar jaren gepest).
Zij heeft echt een goede therapeut nodig en niet de zelfbenoemde psycholoog Marina van de Wal (die mij na een kritische vraag geblokkeerd heeft)
Wat zou de reden zijn dat ouders van nu, eo eva enz dit soort gekkies toch een podium geven?quote:Op maandag 3 november 2025 13:45 schreef Pimpelpaars123 het volgende:
De meeste fluflus zijn geen fluflu geworden omdat ze het buskruit hebben uitgevonden en zo lekker kunnen functioneren in de maatschappij. Enkele uitzonderingen daargelaten uiteraard, maar AM, Debbie, Milou, Sarah Rebecca, DBM, Sanneke en nog een hele eindeloze lijst, hebben allemaal externe validatie nodig en storten in wanneer iemand een andere mening heeft. Zelfreflectie en flexibiliteit is ze vreemd en wanen zich veilig in hun bubbel met mensen die het met ze eens zijn.
🤑🤑🤑quote:Op maandag 3 november 2025 13:59 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
[..]
Wat zou de reden zijn dat ouders van nu, eo eva enz dit soort gekkies toch een podium geven?
Waar heb jij een inkijkexemplaar gevonden? Bij bol en Bruna zie ik het niet.quote:Op maandag 3 november 2025 13:30 schreef Maretakje het volgende:
niemand me kende.
Koen draagt zijn armband al jaren dus ik denk niet dat het van een samenwerking komt. Maar het kan natuurlijk dat haar vader dezelfde heeft. Ik denk het nietquote:Op maandag 3 november 2025 12:50 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Geen idee, maar grote kans dat t van een samenwerking is en ze dus dezelfde hebben 😅
Precies dit.quote:Op maandag 3 november 2025 14:27 schreef Tarantelle het volgende:
Ik heb ook even het inkijkexemplaar ingekeken (kijk bij google books) en ik moet zeggen dat het voorwoord en het eerste hoofdstuk mij niet echt uitnodigden om verder te lezen (het is vooral veel van hetzelfde en ik vind het niet echt pakkend/boeiend). Verder schrok ik best van de hoeveelheid interpunctie-fouten op vrijwel iedere bladzijde, maar goed, waarschijnlijk ben ik een bejaarde taalnazi (ik vind het niet overkomen alsof er aandacht aan besteed is, wat ik toch wel zou verwachten als ik 20 euro voor een boek zou betalen.
Wat mij daarnaast opviel: Annemarie schreef nog geen 10 dagen geleden in een story dat de tweeling al met 2 jaar zonder zijwielen kon fietsen (er zullen ongetwijfeld kinderen zijn die dat kunnen, ik ken er ook wel eentje, maar het is echt vroeg). Nu in het boek schrijft ze dat een van haar eerste posts tips vroeg om de tweeling te leren fietsen (het lijkt mij niet dat je dat doet bij tweejarigen).
Nu doet dat niet terzake, en het is een klein detail, maar het geeft wel een beetje weer dat ze soms ook maar wat in de rondte schrijft en beweert.
Daarnaast schrijft ze over het perfecte ouderschap en de rozengeur- en zonneschijn, die domineerden in de media. Mijn oudste scheelt niet heel veel met die van Annemarie en ik herken hier helemaal niets van. Mijn ervaring is juist tegengesteld: door alle negatieve ervaringen die ik las en hoorde, zag ik juist als een berg op tegen de kraamweek en net eerste jaar (tot mijn stomme verbazing bleek het allemaal mee te vallen en veel minder erg dan ik verwacht had). Ik kan mij best voorstellen dat de verwachtingen van Annemarie zelf vooral hoog waren.
Ook schreef ik 24 jaar geleden ook online met een aantal vrouwen en met de meesten heb ik nog steeds contact.
Bij boekenwereld .comquote:Op maandag 3 november 2025 14:06 schreef Jenn1806 het volgende:
[..]
Waar heb jij een inkijkexemplaar gevonden? Bij bol en Bruna zie ik het niet.
In vrijwel hetzelfde stuk schrijft ze zelf nota bene dat ze al heel snel wist wat mensen wilden zien en wat het goed deed bij volgers. Hoe spontaan en echt is het dan nog? Maar volgens Annemarie is het het onzichtbare wat ons verbindt.quote:Op maandag 3 november 2025 15:08 schreef Harper het volgende:
Ik heb ook het inkijkexemplaar van "Wat niemand weet" (er bestaan overigens meer boeken met deze titel).
Het voorwoord is net zo van de hak op de tak als haar stories (en haar vorige boek blijkbaar, maar dat heb ik niet gelezen).
En vol kenmerken van ChatGPT. Ik vind het echt vreemd dat een uitgever die laat staan.
Opvallend: ze zegt dat ze zelf nooit gefilmd wilde worden of op de foto wilde. Toch besloot ze Guus te filmen en online te zetten. Dat voelde als een overwinning: ze liet iets van zichzelf zien.
Ehm nee, ze liet haar kind zien.
Toen ging ze door met haar kinderen en gezin laten zien. Hoe het echt was, het échte leven, zonder perfecte plaatjes.
Wederom ben ik het niet met haar eens. Ook zij zet al jarenlang het plaatje neer van het perfect gelukkige grote gezin. Dat het een gelukkig gezin is geloof ik best, maar die (bijna) perfectie? Juist in dit boek zegt ze dat ze niet alles laat zien. Dus wat is het nou?
Goed punt. Ze blaat duidelijk maar wat.quote:Op maandag 3 november 2025 15:15 schreef Tarantelle het volgende:
[..]
In vrijwel hetzelfde stuk schrijft ze zelf nota bene dat ze al heel snel wist wat mensen wilden zien en wat het goed deed bij volgers. Hoe spontaan en echt is het dan nog? Maar volgens is het het onzichtbare wat ons verbindt.
Ik denk het dagelijks delen van linkjes van haar horloge. Wat een wonder horloge, zomaar 15,5 k opgeleverd. Ik ga dat horloge kopen, hopelijk deelt ze morgen een linkje 🙌🏻quote:Op maandag 3 november 2025 14:51 schreef Danielle_ het volgende:
Milou heeft een nieuwe auto, vraagprijs 15,5K. Ik kan er niks aan doen, maar in het geval van Milou ben ik toch benieuwd hoe zoiets bekostigd wordt. De Chinezen zullen niet echt helpen voor haar inkomen verwacht ik en gejatte werkboeken evenmin? Zal wel weer voor rekening van haar man komen, omdat ze er samen in blijven geloven dat Milou echt een grote influencer kan worden. Ofzo. Met driekwart gekochte volgers.
Ze zei zelf dat ze de auto weinig gebruikt. Hij heeft een grote gezinsauto (van de zaak?). Ik vind het ook een hoop geld. Een kleiner model is goedkoper op vele vlakken en daar passen ook 4 personen in. Ze heeft geen grote kofferbak nodig voor op vakantie te gaan. De achterbank kunnen ook boodschappen op.quote:Op maandag 3 november 2025 14:51 schreef Danielle_ het volgende:
Milou heeft een nieuwe auto, vraagprijs 15,5K. Ik kan er niks aan doen, maar in het geval van Milou ben ik toch benieuwd hoe zoiets bekostigd wordt. De Chinezen zullen niet echt helpen voor haar inkomen verwacht ik en gejatte werkboeken evenmin? Zal wel weer voor rekening van haar man komen, omdat ze er samen in blijven geloven dat Milou echt een grote influencer kan worden. Ofzo. Met driekwart gekochte volgers.
Nee die grote kofferbak snap ik wel! Die is om de Action en de lekkeredingetjeswinkel leeg te kopen. 😂quote:Op maandag 3 november 2025 15:53 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Ze zei zelf dat ze de auto weinig gebruikt. Hij heeft een grote gezinsauto (van de zaak?). Ik vind het ook een hoop geld. Een kleiner model is goedkoper op vele vlakken en daar passen ook 4 personen in. Ze heeft geen grote kofferbak nodig voor op vakantie te gaan. De achterbank kunnen ook boodschappen op.
Misschien is de grote kofferbak nodig voor die grote onhandige/ onnodige wandelwagen die ze incidenteel gebruikt🧐
Ik heb een stuk gelezen via Google Books maar meer dan wat hoogdravend gebral zoals we al gewend zijn van haar is het niet.quote:Op maandag 3 november 2025 15:56 schreef Klaverblauwtje het volgende:
Ik had het boek van AM toch beste willen lezen als het op Kobo Plus staat, maar helaas, dan maar niet.
Het luisterboek heb ik geen interesse in.
En die grijze trui 😂quote:Op maandag 3 november 2025 11:12 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Als ze de sokken gebruikt om af te wassen zijn die ook gelijk schoon 😂
Dit vind ik altijd zulke rare opmerkingen, hoezo voor rekening van haar man komen? Veel gezinnen hebben gewoon geld gezamenlijk hoor, ook als de vrouw minder verdient mag daar dan gewoon een auto van gekocht worden.quote:Op maandag 3 november 2025 14:51 schreef Danielle_ het volgende:
En dat ze taboes heeft doorbroken!quote:Op maandag 3 november 2025 16:17 schreef Fenne het volgende:
Ik las ook de preview van het boek van AM en ze vindt zichzelf wel heel geweldig hè. Pffff zeg wat een zeurverhaal.
Nieuwe boeken staan er toch zelden direct op? Over een paar maanden verwacht ik hem wel. Was ook zo met de vorige.quote:Op maandag 3 november 2025 15:56 schreef Klaverblauwtje het volgende:
Ik had het boek van AM toch beste willen lezen als het op Kobo Plus staat, maar helaas, dan maar niet.
Het luisterboek heb ik geen interesse in.
Ik zeg dit, omdat ik in het geval van Milou het idee heb dat het ‘influencerschap’ hun maandelijks meer kost dan het oplevert. Prima dat haar man haar dit dan gunt omdat ze hun geld als gezamenlijk zien, maar ik vind dit bedrag voor een auto als ze ‘m ook nog eens niet veel gebruikt best wel over de top in het geval van Milou. Ze heeft het zelf toch ook over HAAR auto die ZIJ gekocht heeft?quote:Op maandag 3 november 2025 16:09 schreef Fenne het volgende:
[..]
Dit vind ik altijd zulke rare opmerkingen, hoezo voor rekening van haar man komen? Veel gezinnen hebben gewoon geld gezamenlijk hoor, ook als de vrouw minder verdient mag daar dan gewoon een auto van gekocht worden.
Eens.quote:Op maandag 3 november 2025 16:09 schreef Fenne het volgende:
[..]
Dit vind ik altijd zulke rare opmerkingen, hoezo voor rekening van haar man komen? Veel gezinnen hebben gewoon geld gezamenlijk hoor, ook als de vrouw minder verdient mag daar dan gewoon een auto van gekocht worden.
Lekker zelf weten toch?quote:Op maandag 3 november 2025 16:46 schreef Danielle_ het volgende:
[..]
Ik zeg dit, omdat ik in het geval van Milou het idee heb dat het ‘influencerschap’ hun maandelijks meer kost dan het oplevert. Prima dat haar man haar dit dan gunt omdat ze hun geld als gezamenlijk zien, maar ik vind dit bedrag voor een auto als ze ‘m ook nog eens niet veel gebruikt best wel over de top in het geval van Milou. Ze heeft het zelf toch ook over HAAR auto die ZIJ gekocht heeft?
En ik mag me daar lekker over verwonderen en nieuwsgierig naar zijn toch, hoe het bij Milou gaat?quote:Op maandag 3 november 2025 17:06 schreef Fenne het volgende:
[..]
Lekker zelf weten toch?
Ik heb het ook altijd over mijn auto, al is ie van ons beiden, want ik rij er meestal in.
Voor deze uitgever is AM gewoon een makkelijke melkkoe. Verkoop gegarandeerd natuurlijk.quote:Op maandag 3 november 2025 17:13 schreef Jenn1806 het volgende:
Jemig wat een ellenlang voorwoord in het boek van AM en al die blanco regels ertussen leest niet prettig. Overduidelijk dat chat GPT hier veelvuldig voor ingezet is, ik snap werkelijk niet waarom een uitgeverij dit oké vindt!
Liegen doet ze al jaren toch, ook toen ze het nog niet in boeken schreef 🤣quote:Op maandag 3 november 2025 17:28 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
[..]
Voor deze uitgever is AM gewoon een makkelijke melkkoe. Verkoop gegarandeerd natuurlijk.
En als je tegen AM zegt dat ze een echte auteur is doet ze alles voor je. Zelfs liegen.
Wat erg. 😱quote:Op maandag 3 november 2025 17:39 schreef Muisjeruisje het volgende:
Triest weer bij hvk, pizza lusten ze niet vandaag, dus maar weer een restje droge pasta en een banaan delen?
Klopt, maar voor de verkoopcijfers scoort de ene fantasie net ff lekkerder dan de ander.quote:Op maandag 3 november 2025 17:31 schreef Danielle_ het volgende:
[..]
Liegen doet ze al jaren toch, ook toen ze het nog niet in boeken schreef 🤣
Dit! Maak dan een broodje ei, soep met een tosti oid, maar nee, droge pastaquote:Op maandag 3 november 2025 18:07 schreef Clavis het volgende:
Voedzame maaltijd weer bij HvK. Waarom niet probreren om met radijsjes, komkommers, wortels weet ik het wat toch er iets van te maken. Als je het voorschotelt gaan ze misschien toch iets proeven. Echt triest om te zien.
Huisvolkidsquote:Op maandag 3 november 2025 18:06 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
Wie is HvK eigenlijk? Volg haar niet....
Ze laat nu toch ook nog steeds de geboortefilmpjes/fotos zien van meer dan 20 jaar geledenquote:Op maandag 3 november 2025 13:53 schreef Louuuu_lou het volgende:
[..]
Mijn god zeg, dan ben je 50 jaar en zit je nóg met de reacties van je broer en zus op je schoolmusical? Heeft zij überhaupt ooit geleerd om dingen te verwerken en te laten rusten? Ze blijft echt alles dat ooit gebeurd is in het leven maar herkauwen en herkauwen. Dat niemand die vrouw eens naar goede therapie heeft gestuurd is echt een raadsel
De Feesboek moeders vinden het boek ook pRaChTiG.quote:Op maandag 3 november 2025 18:12 schreef Geertje_G het volgende:
Nu staan alle leugens van AM in boeken. Voorheen swifferde ze haar posts op insta (om te voorkomen dat we zien dat ze veel stukken tekst hergebruikt, en het werd zichtbaar dat ze zichzelf tegenspreekt). Vind ik grappig.
15 k voor een auto is toch niet zo gek. En heel eerlijk, ik denk dat je kunt verbazen wat er fluflu van haar formaat al kan verdienen.quote:Op maandag 3 november 2025 14:51 schreef Danielle_ het volgende:
Ik denk dat er meer binnenkomt dan “wij” denken. Hoewel ze nu noodgedwongen moet stoppen met haar werkboek over schoonmaken, dus dat zal een flinke kostenpost zijn. Daarbij denk ik dat ze bijv minder geld sparen voor het onderhoud en verbouwing van het huis. Ik moet altijd gruwelen als ik zie hoeveel schimmel er in de badkamers te vinden is en al die viezigheid in de wc’s. Maargoed, als ze het bij elkaar heeft verdiend met alle linkjes, dan heeft ze dat gewoon goed gedaan.quote:Op maandag 3 november 2025 18:43 schreef SophiaLoren het volgende:
[..]
15 k voor een auto is toch niet zo gek. En heel eerlijk, ik denk dat je kunt verbazen wat er fluflu van haar formaat al kan verdienen.![]()
Buiten de linkjes, de samenwerking. Daar gaan flinke bedragen doorheen.
Voor 15K kun je niet eens meer een nieuwe koektrommel kopen tegenwoordig. Dus 15K zegt mij weinig. Maar het kan ook private lease zijn of wat dan ook.quote:Op maandag 3 november 2025 18:43 schreef SophiaLoren het volgende:
[..]
15 k voor een auto is toch niet zo gek. En heel eerlijk, ik denk dat je kunt verbazen wat er fluflu van haar formaat al kan verdienen.![]()
¤15000 voor een gezinsauto is toch niet bijzonder veel? Ik volg haar niet dus ik weet niet wat voor auto ze gekocht heeft maar dit zal vast geen hele dikke luxe bak zijn.quote:Op maandag 3 november 2025 17:22 schreef Danielle_ het volgende:
[..]
En ik mag me daar lekker over verwonderen en nieuwsgierig naar zijn toch, hoe het bij Milou gaat?
Nou dit! Zet er lekker bakjes komkommer, tomaat en wortel naast de droge pasta. En hoezo een banaan delen? Waarom niet gewoon een hele banaan?quote:Op maandag 3 november 2025 18:07 schreef Clavis het volgende:
Voedzame maaltijd weer bij HvK. Waarom niet probreren om met radijsjes, komkommers, wortels weet ik het wat toch er iets van te maken. Als je het voorschotelt gaan ze misschien toch iets proeven. Echt triest om te zien.
Ik ben nog van de vroegere seriequote:Op maandag 3 november 2025 17:34 schreef Muisjeruisje het volgende:
Die nieuwe post van Debbie over haar nachtje weg 🫣 wat voor vreselijke tuinbroek heeft ze aan, en dan AM’s boek bij de haard lezen 😆
Lijkt bijna een inleiding naar het op wonderbaarlijke wijze beter worden.quote:Op maandag 3 november 2025 19:10 schreef Muisjeruisje het volgende:
Debbie deelt een oude foto, wat is zij veranderd zeg! Daar zag ze er nog vlotjes uit, inmiddels een onverzorgde vrouw die er ouder uitziet dan ze is
Nou dat,quote:Op maandag 3 november 2025 18:09 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Dit! Maak dan een broodje ei, soep met een tosti oid, maar nee, droge pasta
Ik heb 0 verstand van pleegzorg, maar ik kan me ook haast niet voorstellen dat je 'zomaar even' een pleegkind in huis haalt/krijgt.quote:Op maandag 3 november 2025 19:16 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
Dat van dat pleegkind bij AM vind ik buitengewoon onwaarschijnlijk eerlijk gezegd.
Het zal misschien een vriend of vriendin van één van de kinderen zijn geweest die tijdelijk even niet thuis kon wonen. AM maakt haar saaie leventje graag mooier dan het is natuurlijk.
Zij hebben geen ruimte over voor een eigen slaapplek voor een pleegkind, en iemand die naar eigen zeggen bedreigd wordt én bovendien haar hele privé leven online deelt is sws geen veilig persoon voor jeugdzorg.
Ze heeft haar uitkering binnen en zal bij vlagen wel haar toneelstukje opvoeren .quote:Op maandag 3 november 2025 19:18 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Lijkt bijna een inleiding naar het op wonderbaarlijke wijze beter worden.
Eerder deelde ze dat ze nooit meer beter wordt. Nu wordt ze weer wie ze was.
Ze zal wel moeten denk ik, zo verstrikt in haar leugens dat ze het zelf ook niet meer vol kan houden.
Een week alleen met de kinderen, gevolgd door een weekend vol activiteiten. Geen oppasmeisjes meer te zien, geen huishoudelijke hulp meer te zien.
Of ze blijft gewoon doorgaan met liegen. Dat kan ook🤡
Het is een Mitsubishi Outlander van 10 jaar oud. Wel positief: maar 100.000km gereden. Meestal hebben ze meer. Maar waarom zo’n bakbeest van een auto die ook nog eens al wat jaartjes meegaat voor zo’n bedrag, als je de auto niet veel gebruikt en het de auto naast de gezinsauto is? Maar ik blijk er anders in staan dan een aantal hier en ook dat mag natuurlijk 😉quote:Op maandag 3 november 2025 18:43 schreef SophiaLoren het volgende:
[..]
Dat was nog van voor mijn tijd, maar ken de karakters wel. Daar lijkt het wel op ja 😆quote:Op maandag 3 november 2025 19:12 schreef Hope88 het volgende:
[..]
Nou dit! Zet er lekker bakjes komkommer, tomaat en wortel naast de droge pasta. En hoezo een banaan delen? Waarom niet gewoon een hele banaan?
Misschien kan ze een solo tripje naat Lourdes doen, dan komt ze ineens genezen terug en kan ze weer normaal doenquote:Op maandag 3 november 2025 19:18 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Lijkt bijna een inleiding naar het op wonderbaarlijke wijze beter worden.
Eerder deelde ze dat ze nooit meer beter wordt. Nu wordt ze weer wie ze was.
Ze zal wel moeten denk ik, zo verstrikt in haar leugens dat ze het zelf ook niet meer vol kan houden.
Een week alleen met de kinderen, gevolgd door een weekend vol activiteiten. Geen oppasmeisjes meer te zien, geen huishoudelijke hulp meer te zien.
Of ze blijft gewoon doorgaan met liegen. Dat kan ook🤡
Nou, er is een tijd geweest dat we de kamer van Jet minder in beeld hadden, of dat Jet bij Lot sliep...dan zou het best wel kunnen dat er toen iemand extra bij ze in huis was?quote:Op maandag 3 november 2025 19:16 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
Dat van dat pleegkind bij AM vind ik buitengewoon onwaarschijnlijk eerlijk gezegd.
Het zal misschien een vriend of vriendin van één van de kinderen zijn geweest die tijdelijk even niet thuis kon wonen. AM maakt haar saaie leventje graag mooier dan het is natuurlijk.
Zij hebben geen ruimte over voor een eigen slaapplek voor een pleegkind, en iemand die naar eigen zeggen bedreigd wordt én bovendien haar hele privé leven online deelt is sws geen veilig persoon voor jeugdzorg.
Heeft ze dat gedeeld, over die uitkering?quote:Op maandag 3 november 2025 19:25 schreef Henrike het volgende:
[..]
Ze heeft haar uitkering binnen en zal bij vlagen wel haar toneelstukje opvoeren .
Ze ziet er laatste week ook verzorgder uit, komt vast door het afval spuitje
Over die solo vakantie gesproken, het wordt wel weer tijd! Er is bijna een jaar voorbij. Een jaar waarin ze alles heeft gegeven voor haar kinderen! Ik gun haar echt tijd voor zichzelf❤quote:Op maandag 3 november 2025 19:32 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Misschien kan ze een solo tripje naat Lourdes doen, dan komt ze ineens genezen terug en kan ze weer normaal doen
Ik vind het ook veel geld en zeker voor zo’n bak van 10 jaar oudquote:Op maandag 3 november 2025 19:27 schreef Danielle_ het volgende:
[..]
Het is een Mitsubishi Outlander van 10 jaar oud. Wel positief: maar 100.000km gereden. Meestal hebben ze meer. Maar waarom zo’n bakbeest van een auto die ook nog eens al wat jaartjes meegaat voor zo’n bedrag, als je de auto niet veel gebruikt en het de auto naast de gezinsauto is? Maar ik blijk er anders in staan dan een aantal hier en ook dat mag natuurlijk 😉
Ik vraag me dat ook af. Ik kan iets gemist hebben. Of worden er hier aannames gedaan over een uitkering?quote:Op maandag 3 november 2025 19:36 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Heeft ze dat gedeeld, over die uitkering?
Of aardappel kroketten met broccoli of een onaantrekkelijke wortelquote:Op maandag 3 november 2025 19:18 schreef Henrike het volgende:
[..]
Nou dat,
Een tosti is toch zo gemaakt.
Het is daar altijd pizza lasagne of droge pasta
Het zijn aannamesquote:Op maandag 3 november 2025 19:55 schreef NineMilka het volgende:
[..]
Ik vraag me dat ook af. Ik kan iets gemist hebben. Of worden er hier aannames gedaan over een uitkering?
Tja AM laat zich liever omringen met mensen van samenwerkingen die, als er geen content/likes/geld meer te verdienen valt, haar laten vallen als een baksteen. Het was tijdens de boekpresentatie pijnlijk duidelijk dat zij werkelijk niemand, buiten haar gezin om, heeft die met haar omgaat vanuit vriendschap/liefde.quote:Op maandag 3 november 2025 18:34 schreef Earring het volgende:
Gek eigenlijk dat AM haar schoonmoeder niet bij de presentatie was. Dat zij het opnam voor de ouders van AM is haar duidelijk niet in dank afgenomen.
Niks geen familie behalve haar eigen gezin.
Ik las ook een reactie van iemand die schreef dat Iris zo lekker nuchter is. Ik zie een compleet ander persoon denk ik.quote:Op maandag 3 november 2025 20:10 schreef Lovelii2026 het volgende:
Iris zeilster die in de podcast zo stellig zegt dat Michelle NIET op vrouwen valt . Heel apart want Michelle zelf zegt van wel. Leuke vriendin
Ik denk ook niet dat zij door de screening komt voor pleegzorg. Zal wel tijdelijke opvang geweest zijn. Ik vraag me nog steeds af of het de dochter van Wouter was. Volgens mij kwam die even in beeld in de partybus.quote:Op maandag 3 november 2025 19:33 schreef Vingerkeautje het volgende:
[..]
Nou, er is een tijd geweest dat we de kamer van Jet minder in beeld hadden, of dat Jet bij Lot sliep...dan zou het best wel kunnen dat er toen iemand extra bij ze in huis was?
Maar ik durf bijna wel te stellen dat dat een 'bekend' kind was dat acuut een slaapplek nodig had. Want pleegzorg is toch echt wel een heel 'ding'. Dat doe je niet zomaar...En daar heeft AM het veels te druk voor...zij plant zelfs de lunch nog in haar schema omdat ze denkt dat ze het vergeet..
Dat was echt een bijzonder stukje. Mb is alleen verliefd geweest op 'Sjaak', maar daarvoor ging ze er heel vaak 'bovenop ' voor een uurtje.quote:Op maandag 3 november 2025 20:10 schreef Lovelii2026 het volgende:
Iris zeilster die in de podcast zo stellig zegt dat Michelle NIET op vrouwen valt . Heel apart want Michelle zelf zegt van wel. Leuke vriendin
Toch enig voor haar kinderen om te horenquote:Op maandag 3 november 2025 20:40 schreef Snaky het volgende:
[..]
Dat was echt een bijzonder stukje. Mb is alleen verliefd geweest op 'Sjaak', maar daarvoor ging ze er heel vaak 'bovenop ' voor een uurtje.
Ik begrijp echt niet waarom dit programma zoveel aandacht aan haar besteedt.quote:Op maandag 3 november 2025 20:51 schreef Lalaland79 het volgende:
MB is bijna wekelijks te zien op de istagram pagina van rtl boulevard. Nu weer met dat ze nooit meer een relatie aangaat met een vrouw. Waar zullen ze die info nu weer vandaan hebben🤔🤪
De zusvan is diegene met paisly jasje. Zij is schoonheidsspecialiste vertelde AM ooit toen ze daar heen ging voor haar wenkbrauwen, dus die geef ik de meeste kans hahaquote:Op maandag 3 november 2025 20:49 schreef Johanna38 het volgende:
Ik zit even te spieken op de openbare insta van degrillendebroervan en daar staat op de derde rij een foto van de familie en iemand zegt dat het een leuke foto is van zijn ouders en zus. Zou dan de zusvan diegene zijn met de ruitjesblouse of dat jasje met paisley-figuren?
Ik ben verder niet nieuwsgierig hoor, maar wil wel graag alles weten.
Misschien kan ze overwinteren, ze doet al zoveel voor haar kinderen, die meid verdient rustquote:Op maandag 3 november 2025 19:38 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Over die solo vakantie gesproken, het wordt wel weer tijd! Er is bijna een jaar voorbij. Een jaar waarin ze alles heeft gegeven voor haar kinderen! Ik gun haar echt tijd voor zichzelf❤
En dat ze sokken aan tijdens sex een afknapper vind, want dat zie je als je standje reverse cowgirl doet 🫣 echt, hou dat lekker voor jezelf, leuk voor je kinderen dat dit online staatquote:Op maandag 3 november 2025 20:58 schreef Hyacinth het volgende:
[..]
Toch enig voor haar kinderen om te horen
grillen_met_wouterquote:Op maandag 3 november 2025 21:13 schreef Roesssst het volgende:
AM
Wat is ook alweer het insta account van die broer? Dat heeft hij veranderd.
Het lijkt net of ze gewoon niet stilstaan bij het feit dat dit bij hun kinderen terecht kan komen.quote:Op maandag 3 november 2025 21:16 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
En dat ze sokken aan tijdens sex een afknapper vind, want dat zie je als je standje reverse cowgirl doet 🫣 echt, hou dat lekker voor jezelf, leuk voor je kinderen dat dit online staat
Verse pizza haalt ze volgens mij enkel uit de koopjes-bak dus de kans dat er blauwe kaas op zit vind ik aannemelijk. Die liggen er (in ieder geval bij mijn supermarkten) vaker in dan ‘gewone’ pizza’s salami of margaritha.quote:Op maandag 3 november 2025 19:50 schreef Maremare het volgende:
Zat te kijken naar de pizza die HVK had gebakken voor de kinderen. Lijkt wel blauwe kaas die erop zit. Of is het spinazie of pesto? Als het blauwe kaas is snap ik wel dat die kinderen het niet eten.
Komkommertijd denk ik. Ze kunnen beter iets brengen over een wannabe bn'er dan dat ze niks te melden hebben. En een poly is blijkbaar hip. Zapte vanavond langs GTST en zag daar ook een pol-verhaallijn.quote:Op maandag 3 november 2025 20:59 schreef NineMilka het volgende:
[..]
Ik begrijp echt niet waarom dit programma zoveel aandacht aan haar besteedt.
Ze is echt geen helder licht hoor. Mijn 7-jarige is echt een makkelijke en bij vlagen zelfs avontuurlijke eter. Maar blauwe kaas haalt ie z'n neus echt voor op.quote:Op maandag 3 november 2025 21:41 schreef Danielle_ het volgende:
[..]
Verse pizza haalt ze volgens mij enkel uit de koopjes-bak dus de kans dat er blauwe kaas op zit vind ik aannemelijk. Die liggen er (in ieder geval bij mijn supermarkten) vaker in dan ‘gewone’ pizza’s salami of margaritha.
Wat een frisse knappe vrouw is dat zeg. Een van die meisjes op de foto lijkt wel een beetje op Jet.quote:Op maandag 3 november 2025 21:03 schreef Earring het volgende:
[..]
De zusvan is diegene met paisly jasje. Zij is schoonheidsspecialiste vertelde AM ooit toen ze daar heen ging voor haar wenkbrauwen, dus die geef ik de meeste kans haha
Ik heb geprobeerd het transcript te lezen van die podcast, dat is mogelijk nog erger dan naar het gezwets luisteren. Mijn ogen bloeden er van 😂.quote:Op maandag 3 november 2025 20:40 schreef Snaky het volgende:
[..]
Dat was echt een bijzonder stukje. Mb is alleen verliefd geweest op 'Sjaak', maar daarvoor ging ze er heel vaak 'bovenop ' voor een uurtje.
Zij doet gewoon geen klap op het eten uit.quote:Op maandag 3 november 2025 22:07 schreef Maremare het volgende:
[..]
Ze is echt geen helder licht hoor. Mijn 7-jarige is echt een makkelijke en bij vlagen zelfs avontuurlijke eter. Maar blauwe kaas haalt ie z'n neus echt voor op.
Inderdaad! De ouders zien er flink ouder uit. Ik heb te doen met die mensen. Verder zag ik nog een sneer tijdens een vakantiepost. 'Niet geschikt voor grote gezinnen gewoon niet proberen'.quote:Op maandag 3 november 2025 22:15 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Wat een frisse knappe vrouw is dat zeg. Een van die meisjes op de foto lijkt wel een beetje op Jet.
JvP was de enige op wie ze verliefd was, maar in de tijd daardoor was ze vaak fysiek aangetrokken tot vrouwen en daar ging ze 'bovenop '.quote:Op maandag 3 november 2025 22:17 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ik heb geprobeerd het transcript te lezen van die podcast, dat is mogelijk nog erger dan naar het gezwets luisteren. Mijn ogen bloeden er van 😂.
Maar zegt ze nou dat Jacqueline de enige vrouw is waar ze verliefd op is geweest? Of waar ze 'bovenop' ging?
Ook weer zo'n leuk feitje die de kinderen zeker later graag nog eens willen horen...quote:Op maandag 3 november 2025 22:17 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ik heb geprobeerd het transcript te lezen van die podcast, dat is mogelijk nog erger dan naar het gezwets luisteren. Mijn ogen bloeden er van 😂.
Maar zegt ze nou dat Jacqueline de enige vrouw is waar ze verliefd op is geweest? Of waar ze 'bovenop' ging?
Je kan nog zo chique proberen te doen en jimmy choo schoenen aan doen, het blijft ergens wat goedkoop overkomen.quote:Op maandag 3 november 2025 22:51 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Ook weer zo'n leuk feitje die de kinderen zeker later graag nog eens willen horen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |