Misschien kan ze de bakjes wassen in het badwater, nadat zij en en Bob er in hebben liggen marinerenquote:Op maandag 3 november 2025 09:13 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
😨 zegt Judith nu echt dat ze nu maandag ochtend pas bob zijn schooltas leeg maakt om weer te vullen? Ik... wow... heel weekend liggen kweken... sprakeloos!
(Ga mij aub niet vertellen dat het raar is dat wij iedere dag na school direct onze tassen leeg halen en de bakjes leeg maken en iedere dag afwassen?? )
Als ze de sokken gebruikt om af te wassen zijn die ook gelijk schoon 😂quote:Op maandag 3 november 2025 11:00 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Misschien kan ze de bakjes wassen in het badwater, nadat zij en en Bob er in hebben liggen marineren
🤢quote:Op maandag 3 november 2025 11:12 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Als ze de sokken gebruikt om af te wassen zijn die ook gelijk schoon 😂
En belonen met hartjes en duimpjes. AM zit in een echoput en komt daar niet meer uitquote:Op maandag 3 november 2025 10:56 schreef Weerikier het volgende:
AM wil graag recensies voor haar boek.
Maar alleen alsjeblieft positieve. Als je iets negatiefs ziet, graag meteen melden want dat is natuurlijk haat!
Nee joh, god bewaar dat iemand je schrijfsel niet de hemel in prijst.
Als het allemaal zo zwaar en vreselijk is dat influencer zijn, hou er dan gewoon mee op. Je kinderen zullen je later dankbaar zijn.
Maar nee, die dopamine shotjes die ze krijgt van Ina uit Alkmaar en Jolanda uit Lekkerkerk die zo vreselijk genieten van Lotje die een pannenkoek eet voor de lunch zijn haar meer waard.
Ze doet de voiceover alsof ze een Nijntje-boek voorleest.quote:Op maandag 3 november 2025 00:23 schreef poohenzo het volgende:
Heeft Brenda van liefslabel ze niet alle 24 in het kratje of waarom is die story over de mammavan zo ontzettend weird ?
Melden omdat? Mensen hun mening niet mogen geven?quote:Op maandag 3 november 2025 10:56 schreef Weerikier het volgende:
AM wil graag recensies voor haar boek.
Maar alleen alsjeblieft positieve. Als je iets negatiefs ziet, graag meteen melden want dat is natuurlijk haat!
Nee joh, god bewaar dat iemand je schrijfsel niet de hemel in prijst.
Als het allemaal zo zwaar en vreselijk is dat influencer zijn, hou er dan gewoon mee op. Je kinderen zullen je later dankbaar zijn.
Maar nee, die dopamine shotjes die ze krijgt van Ina uit Alkmaar en Jolanda uit Lekkerkerk die zo vreselijk genieten van Lotje die een pannenkoek eet voor de lunch zijn haar meer waard.
Zie nu dat slechte recensies melden ik zelf gemaakt heb van het verhaal. Maar zo kwam het op mij over met die hashtag #stukjeonlineopvoeding die AM bij haar storie over die recensies plaatst.quote:Op maandag 3 november 2025 11:54 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
Me
[..]
Melden omdat? Mensen hun mening niet mogen geven?
Dat zou pas echt een soap zijn zeg, reviews melden omdat ze niet in jouw grote " steek zoveel mogelijk veren in de bips van vrouw Geerts-show" passen.
Wat een zielig vrouwtje is het toch ook.
Zo blij dat ik die hele enge kleeffamilie geblokkeerd heb.
Ik vind het wel een patroon, AM omringt zich met behoorlijk vreemde dames. Ik noem een paar namen, Brenda van LiefsLabel, Marina vd Wal, zelfbenoemd psycholoog en coach, Fieke Opdam, ex non en cabaretier schijnt, Anke v Delden, professioneel gekkie.quote:Op maandag 3 november 2025 11:36 schreef AccurateAllegiance het volgende:
[..]
Ze doet de voiceover alsof ze een Nijntje-boek voorleest.
Zijn inderdaad bijzondere mensen.quote:Op maandag 3 november 2025 12:16 schreef Rimboequeen het volgende:
[..]
Ik vind het wel een patroon, AM omringt zich met behoorlijk vreemde dames. Ik noem een paar namen, Brenda van LiefsLabel, Marina vd Wal, zelfbenoemd psycholoog en coach, Fieke Opdam, ex non en cabaretier schijnt, Anke v Delden, professioneel gekkie.
Geen idee, maar grote kans dat t van een samenwerking is en ze dus dezelfde hebben 😅quote:Op maandag 3 november 2025 12:19 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Heeft de vader van jvp dezelfde armband als Koen?
Eens met alles wat je zegt, ik vind het juist ook positief hoe ze met de kinderen omgaan en dat ze gewoon beide ouders zien ook al is het iemand anders zijn weekend. Dat is toch alleen maar fijn voor de kinderen? Ik zie het probleem ook niet zo.quote:Op maandag 3 november 2025 08:27 schreef Snaky het volgende:
Dat MB ook naar voetbal gaat in Koen zijn weekend vind ik heel positief. Inclusief dat ze samen naar de ouders van Michelle gaan.
Ze vertelde in de podcast dat ze rechtstreeks uit Amsterdam naar huis is gereden, dus eerst tot 5 uur op stap en daarna doorrijden. Dat lijkt me niet zo slim.
En die Iris, vreselijk wat een portret met haar gemaakte Engelse accent en 'so' en 'like' in elke zin. Ik snap echt niet wat MB in die griet ziet.
En met mensen die haar naar de mond praten. Als je kritisch bent richting AM wordt je in het echte leven ook gewoon 'geblokkeerd'.quote:Op maandag 3 november 2025 12:16 schreef Rimboequeen het volgende:
[..]
Ik vind het wel een patroon, AM omringt zich met behoorlijk vreemde dames. Ik noem een paar namen, Brenda van LiefsLabel, Marina vd Wal, zelfbenoemd psycholoog en coach, Fieke Opdam, ex non en cabaretier schijnt, Anke v Delden, professioneel gekkie.
Sanneke niet anders. Een jaar geleden een keer een gesprek met haar gehad via DM. Een normaal en vriendelijk gesprek over een simpel onderwerp. Maar de toon veranderde toen ik het anders zag. Kreeg een hoop shit over me heen en toen werd ik geblokt. Compleet verbaasd was ik. Wel jammer dat ik niet meet kan neuzen nu :-Pquote:Op maandag 3 november 2025 13:04 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
En met mensen die haar naar de mond praten. Als je kritisch bent richting AM wordt je in het echte leven ook gewoon 'geblokkeerd'.
Het zijn idd allemaal aparte dames.
Je kunt gewoon anoniem kijken. Ik kijk geen enkele fluflu via IG omdat ik ze geen views gun.quote:Op maandag 3 november 2025 13:08 schreef KeurigeKakatoe het volgende:
[..]
Sanneke niet anders. Een jaar geleden een keer een gesprek met haar gehad via DM. Een normaal en vriendelijk gesprek over een simpel onderwerp. Maar de toon veranderde toen ik het anders zag. Kreeg een hoop shit over me heen en toen werd ik geblokt. Compleet verbaasd was ik. Wel jammer dat ik niet meet kan neuzen nu :-P
Inderdaad! Nog een eigenschap die veel fluflu's gemeen hebben...issues, heel veel issues.quote:Op maandag 3 november 2025 13:30 schreef Maretakje het volgende:
Ik vind het zo vreemd dat elke influencer / momfluenecer alles als haat ziet.
Vaak zie je iemand neergehaald worden met naam en toenaam in een verhaal. Als je dan de reactie leest zie ik alleen maar een kritische noot.
Bij het inkijk exemplaar van het boek van AM las ik al bij het voorwoord:
Als ik erover nadenk, vind ik het best bijzonder dat juist ík in-
fluencer ben geworden – en er vrouwen zijn die naar mij kijken
ter inspiratie. Als kind viel ik vaak buiten de groep….. Ik had geen behoefte
aan de spotlights; het voelde veiliger om onzichtbaar te blij-
ven….. Mijn broertje en zusje hebben me nog jaren-
lang gepest vanwege mijn, zoals zij het noemden, ‘waardeloze’
vertolking. ging over musical…
Het applaus dat ik kreeg, vond ik wel fijn.Wellicht omdat het
gedoe voorbij was en er een nieuwe fase begon; eindelijk naar
de middelbare school. Een nieuwe start maken, ergens waar
niemand me kende.
Als je het hele voorwoord lees dan zie je dat ze een beeld gecreëerd heeft wat waarschijnlijk alleen maar haar gevoel was en niet de werkelijkheid en zo is ze nog steeds. Heel hard roepen ik wil niet in de belangstelling staan, maar het juist wel doen met “baanbrekende “ onzin. En ze geniet alleen van het applaus, als iemand kritisch is dan is het pesten of haat (zie broer en zus hebben haar jaren gepest).
Zij heeft echt een goede therapeut nodig en niet de zelfbenoemde psycholoog Marina van de Wal (die mij na een kritische vraag geblokkeerd heeft)
Mijn god zeg, dan ben je 50 jaar en zit je nóg met de reacties van je broer en zus op je schoolmusical? Heeft zij überhaupt ooit geleerd om dingen te verwerken en te laten rusten? Ze blijft echt alles dat ooit gebeurd is in het leven maar herkauwen en herkauwen. Dat niemand die vrouw eens naar goede therapie heeft gestuurd is echt een raadselquote:Op maandag 3 november 2025 13:30 schreef Maretakje het volgende:
Ik vind het zo vreemd dat elke influencer / momfluenecer alles als haat ziet.
Vaak zie je iemand neergehaald worden met naam en toenaam in een verhaal. Als je dan de reactie leest zie ik alleen maar een kritische noot.
Bij het inkijk exemplaar van het boek van AM las ik al bij het voorwoord:
Als ik erover nadenk, vind ik het best bijzonder dat juist ík in-
fluencer ben geworden – en er vrouwen zijn die naar mij kijken
ter inspiratie. Als kind viel ik vaak buiten de groep….. Ik had geen behoefte
aan de spotlights; het voelde veiliger om onzichtbaar te blij-
ven….. Mijn broertje en zusje hebben me nog jaren-
lang gepest vanwege mijn, zoals zij het noemden, ‘waardeloze’
vertolking. ging over musical…
Het applaus dat ik kreeg, vond ik wel fijn.Wellicht omdat het
gedoe voorbij was en er een nieuwe fase begon; eindelijk naar
de middelbare school. Een nieuwe start maken, ergens waar
niemand me kende.
Als je het hele voorwoord lees dan zie je dat ze een beeld gecreëerd heeft wat waarschijnlijk alleen maar haar gevoel was en niet de werkelijkheid en zo is ze nog steeds. Heel hard roepen ik wil niet in de belangstelling staan, maar het juist wel doen met “baanbrekende “ onzin. En ze geniet alleen van het applaus, als iemand kritisch is dan is het pesten of haat (zie broer en zus hebben haar jaren gepest).
Zij heeft echt een goede therapeut nodig en niet de zelfbenoemde psycholoog Marina van de Wal (die mij na een kritische vraag geblokkeerd heeft)
Wat zou de reden zijn dat ouders van nu, eo eva enz dit soort gekkies toch een podium geven?quote:Op maandag 3 november 2025 13:45 schreef Pimpelpaars123 het volgende:
De meeste fluflus zijn geen fluflu geworden omdat ze het buskruit hebben uitgevonden en zo lekker kunnen functioneren in de maatschappij. Enkele uitzonderingen daargelaten uiteraard, maar AM, Debbie, Milou, Sarah Rebecca, DBM, Sanneke en nog een hele eindeloze lijst, hebben allemaal externe validatie nodig en storten in wanneer iemand een andere mening heeft. Zelfreflectie en flexibiliteit is ze vreemd en wanen zich veilig in hun bubbel met mensen die het met ze eens zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |