abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219180666
Debbie in de yurt met tante Saraaaaah
Het bed mooi in beeld, zal ze er tot 14:30 inleggen? Gezellig voor sarah
pi_219180742
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2025 22:12 schreef NineMilka het volgende:

[..]
Heftig ja. Ook voor de meisjes. Het is niet fraai in zo’n situatie op te groeien (kan ik uit ervaring vertellen). Ik hoop dat het gezin hulp heeft.
Eens, al voor de derde in aantocht was vond ik het gezin door Kyra haar (mentale) welzijn erg kwetsbaar en zag ik wat zorgelijke dynamieken. Ik begreep daarom ook niet dat ze de meisjes niet naar een opvang of psz deed, dat was voor beide partijen goed geweest denk ik.
pi_219180861
Ik vind het ontzettend sneu voor Kyra. Ik vind het zoals hier al gezegd is wel goed dat ze inderdaad is gestopt met haar kinderen te delen en hun problemen. Dat kan ik alleen maar toejuichen. Vind ik een goede verandering en ik hoop dat het zo blijft.

Ik vind het ook goed dat ze open is over haar gevoelens en ik verwacht ook wel dat ze goede, mentale ondersteuning heeft. Ik denk ook dat zij de juiste hulp krijgt vanuit haar familie en netwerk dus dat is alleen maar mooi. Hoop dat ze gauw mentaal in ieder geval op mag knappen.

Lichamelijk is met EDS heel erg moeilijk heb ik wel eens begrepen en gehoord in podcasts waar ze over deze ziekte spraken. Heel verschillend ook.
pi_219180946
Heeft Brenda van liefslabel ze niet alle 24 in het kratje of waarom is die story over de mammavan zo ontzettend weird ?
pi_219181257
Owh owh owh mb toch…nu de roddel er is dat ze gezien is met die andere kerel post ze een foto van koen bij haar ouders hahaha

Gelukkig dat hvk niet zwanger is dan!
pi_219181341
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2025 14:44 schreef Farfallefalle het volgende:
Ik snap ook echt niet waarom je, als je elke dag de hele dag thuis bent, in het weekend boodschappen zou gaan doen. Ik heb geen hekel aan boodschappen doen maar in het weekend vind ik het vaak echt veel te druk. Ik werk full-time maar probeer het zelfs dan nog door de week te doen.
Haha same. Was toevallig zaterdagochtend in de winkel hier. Allemaal oude mensen en dacht dus precies hetzelfde. WHY. Superdruk.

Ik vraag me oprecht af wat Sanneke in huis doet versus Dion. Lekker met de bakfiets boodschappen doen.
pi_219181344
quote:
1s.gif Op zondag 2 november 2025 23:34 schreef Beertjeteddy het volgende:
Ik vind het ontzettend sneu voor Kyra. Ik vind het zoals hier al gezegd is wel goed dat ze inderdaad is gestopt met haar kinderen te delen en hun problemen. Dat kan ik alleen maar toejuichen. Vind ik een goede verandering en ik hoop dat het zo blijft.

Ik vind het ook goed dat ze open is over haar gevoelens en ik verwacht ook wel dat ze goede, mentale ondersteuning heeft. Ik denk ook dat zij de juiste hulp krijgt vanuit haar familie en netwerk dus dat is alleen maar mooi. Hoop dat ze gauw mentaal in ieder geval op mag knappen.

Lichamelijk is met EDS heel erg moeilijk heb ik wel eens begrepen en gehoord in podcasts waar ze over deze ziekte spraken. Heel verschillend ook.
EDS is echt een heftige ziekte. Maar hoe het zich uit bij iemand weet je niet altijd. Ik ken iemand die niet meer kan lopen, volledig rolstoelafhankelijk, en een stoma en sondevoeding heeft door eds. Meisje is 38. versus iemand die wel veel pijn heeft en vermoeidheid maar op zich nog wel het e.e.a. kan.

Hoop echt dat Kyra zich beter gaat voelen. Vind het ook goed dat ze erover deelt hoor. Maar over EDS zegt ze eigenlijk vrij weinig toch? Vooral de depressie.
pi_219181382
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2025 07:48 schreef SophiaLoren het volgende:

[..]
EDS is echt een heftige ziekte. Maar hoe het zich uit bij iemand weet je niet altijd. Ik ken iemand die niet meer kan lopen, volledig rolstoelafhankelijk, en een stoma en sondevoeding heeft door eds. Meisje is 38. versus iemand die wel veel pijn heeft en vermoeidheid maar op zich nog wel het e.e.a. kan.

Hoop echt dat Kyra zich beter gaat voelen. Vind het ook goed dat ze erover deelt hoor. Maar over EDS zegt ze eigenlijk vrij weinig toch? Vooral de depressie.
Ik las het alsof ze op Curaçao minder last had van de EDS, maar dat zegt ze idd niet letterlijk.
pi_219181422
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2025 06:53 schreef Loveischocolala het volgende:
Owh owh owh mb toch…nu de roddel er is dat ze gezien is met die andere kerel post ze een foto van koen bij haar ouders hahaha

Gelukkig dat hvk niet zwanger is dan!
Zal hvk de waarheid zeggen? Ik twijfel.
pi_219181556
Dat MB ook naar voetbal gaat in Koen zijn weekend vind ik heel positief. Inclusief dat ze samen naar de ouders van Michelle gaan.

Ze vertelde in de podcast dat ze rechtstreeks uit Amsterdam naar huis is gereden, dus eerst tot 5 uur op stap en daarna doorrijden. Dat lijkt me niet zo slim.

En die Iris, vreselijk wat een portret met haar gemaakte Engelse accent en 'so' en 'like' in elke zin. Ik snap echt niet wat MB in die griet ziet.
pi_219181662
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2025 08:13 schreef Henrike het volgende:

[..]
Zal hvk de waarheid zeggen? Ik twijfel.
Degene wou haar wel zwanger maken haha…
pi_219181739
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2025 08:43 schreef Loveischocolala het volgende:

[..]
O echt hè, wat er dan ook voor engerds reageren.
pi_219181761
Ik heb bij zowel Debbie, AM, Kyra, Michelle en hvk het vermoeden dat ze zoveel kinderen hebben omdat ze verslaafd zijn aan de aandacht die zwanger zijn en kinderen krijgen met zich mee brengt. Of dat nou 3 of 8 kinderen zijn. Wanneer je zwanger bent of een klein kindje hebt krijg je ook gewoon heel veel aandacht en interesse van anderen.

En krijgen ze die aandacht niet (meer) , dan proberen ze dat te krijgen via een andere weg (instagram).

Het was beter geweest als bovenstaande dames goed naar zichzelf hadden gekeken. En het bij 1 of 2 kinderen hadden gehouden.
pi_219181809
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2025 00:23 schreef poohenzo het volgende:
Heeft Brenda van liefslabel ze niet alle 24 in het kratje of waarom is die story over de mammavan zo ontzettend weird ?
Ik keek eerst zonder geluid toen viel het mij niet zo op. Maar nu net met geluid; Die klopt niet hoor.
Alsof ze een kleuterklas voorleest. Niet om aan te horen.
pi_219181819
😨 zegt Judith nu echt dat ze nu maandag ochtend pas bob zijn schooltas leeg maakt om weer te vullen? Ik... wow... heel weekend liggen kweken... sprakeloos!

(Ga mij aub niet vertellen dat het raar is dat wij iedere dag na school direct onze tassen leeg halen en de bakjes leeg maken en iedere dag afwassen?? )
pi_219181821
Hebben jullie ook dat al je die titel van het boek hoort of leest; Wat niemand weet. Dat je dan in je hoofd steeds zo'n stemmetje hoort dat zegt: "Dat ik Repelsteeltje heet"
pi_219181823
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2025 09:00 schreef Weerikier het volgende:
Ik heb bij zowel Debbie, AM, Kyra, Michelle en hvk het vermoeden dat ze zoveel kinderen hebben omdat ze verslaafd zijn aan de aandacht die zwanger zijn en kinderen krijgen met zich mee brengt. Of dat nou 3 of 8 kinderen zijn. Wanneer je zwanger bent of een klein kindje hebt krijg je ook gewoon heel veel aandacht en interesse van anderen.

En krijgen ze die aandacht niet (meer) , dan proberen ze dat te krijgen via een andere weg (instagram).

Het was beter geweest als bovenstaande dames goed naar zichzelf hadden gekeken. En het bij 1 of 2 kinderen hadden gehouden.
Eerlijk? Ik heb bij veel influencers het idee dat ze kinderen krijgen uit commercieel oogpunt. Een baby scoort nou eenmaal beter dan een puber.
pi_219181831
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2025 09:14 schreef Roesssst het volgende:
Hebben jullie ook dat al je die titel van het boek hoort of leest; Wat niemand weet. Dat je dan in je hoofd steeds zo'n stemmetje hoort dat zegt: "Dat ik Repelsteeltje heet"
Hahaha, nu wel😂
pi_219181832
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2025 09:00 schreef Weerikier het volgende:

Dat gevoel dat ze daarom zoveel kinderen hebben heb ik niet. Dat van die aandacht ben ik wel met je eens, sommige mensen hebben dat blijkbaar nodig.
Debbie vraagt vooral aandacht met haar ziek zijn.
Toen ze aan kinderen begon was ze dat nog niet.
Ik denk juist dat het dames zijn die zichzelf vooral op 1 zetten.
Hvk onderneemt veel met de kinderen maar sociaal emotioneel vind ik haar echt tekortschieten, dat heb ik bij Debbie ook.
AM gebruikt haar kinderen voor eigen inkomsten, dat vind ik vreselijk.
Mb is ontzettend gek met haar kinderen, lief voor ze maar heeft het zelf allemaal niet rustig en steady in haar leven.
Ik geloof oprecht dat ze veel van hun kinderen houden ,en als wij als moeder alles zo in beeld zouden zetten geloof ik ook dat we allemaal niet perfect zijn.
En dat hoeft ook niet.
Maar de drang om alles van je gezin op social media te zetten, die zal ik nooit begrijpen.
pi_219181836
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2025 09:13 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
😨 zegt Judith nu echt dat ze nu maandag ochtend pas bob zijn schooltas leeg maakt om weer te vullen? Ik... wow... heel weekend liggen kweken... sprakeloos!

(Ga mij aub niet vertellen dat het raar is dat wij iedere dag na school direct onze tassen leeg halen en de bakjes leeg maken en iedere dag afwassen?? )
Maar autonoom opvoeden, Bob moet dat zelf doen
Haha lekker broeien die bacterieen
Nee hoor wat jij doet is normaal.
Laat je toch niet liggen
pi_219181871
Huh moet je dat schoonmaken dan die bakjes? Nee toch… de restjes wat overblijft gaan toch de dag erna ook weer mee erin hahahah
pi_219181889
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2025 08:43 schreef Loveischocolala het volgende:

[..]
Ik denk dat ze al met m aan het dm’en is voor een date!
pi_219181952
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2025 09:13 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

Nee, dat is niet raar. Een schooltas pak je uit. Ik ben vooral verbaasd dat haar zoon dat niet zelf moet doen. Misschien is dat ook een stukje autonomie, geen zin dus gebeurt het niet.
Ik wil nu niet weten hoe het zit met sporttassen.
pi_219182005
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2025 09:10 schreef Roesssst het volgende:

[..]
Ik keek eerst zonder geluid toen viel het mij niet zo op. Maar nu net met geluid; Die klopt niet hoor.
Alsof ze een kleuterklas voorleest. Niet om aan te horen.
Die reel doet me een beetje denken aan de filmpjes van LuckyTV over werken bij de NOS.
pi_219182121
Sanneke moet nog een keer klagen over hoe een onzin de wintertijd is. Mens je hebt de hele dag de tijd om te liggen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')