Kan ze weer zeggen dat ze haat krijgtquote:Op zondag 2 november 2025 20:43 schreef Lalaland79 het volgende:
Eerste review op het boek van AM staat al op Bol...
Dat helpt niet bij de verkoop ervan🙃
En dat dit dé reden is dat ze dit boek MOEST schrijven. Annemarie, onze influencende Messias.quote:Op zondag 2 november 2025 21:04 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Kan ze weer zeggen dat ze haat krijgt
Dat de medicatie niet helpt lees ik niet in deze post, het is vooral heimwee naar de Antillen en dan het feit dat ze daar minder last heeft van EDS.quote:Op zondag 2 november 2025 21:18 schreef Lalaland79 het volgende:
De laatste post van Kyra is ook niet zo mooi. Erg balen dat de medicijnen voor de depressie nog niet helpen. Hopelijk gaat ze ook dr draai hier in Nederland weer vinden want dat helpt niet bij je mentale gezondheid
Op hebban is de review ook niet positiefquote:Op zondag 2 november 2025 20:43 schreef Lalaland79 het volgende:
Eerste review op het boek van AM staat al op Bol...
Dat helpt niet bij de verkoop ervan🙃
Daar is 1 slechte review, de rest allemaal positieve volgmoekes die AM lijken te adoreren 😅quote:Op zondag 2 november 2025 21:42 schreef IlseMarije het volgende:
[..]
Op hebban is de review ook niet positief
Ik geloof het direct. Is ook wel realistischer dan zeggen dat alles gelijkwaardig is.quote:Op zondag 2 november 2025 20:04 schreef Gooischevrouw het volgende:
[..]
Maar dit weet je toch helemaal niet, misschien zien ze elkaar achter de schermen nog gewoon maar wordt dat niet in beeld gebracht om zo de meningen van buitenaf niet te hoeven incasseren.
En modder gooien is wel een groot woord, ik heb de podcast geluisterd en ze geeft antwoord op een vraag van twee zinnen, verder heeft ze het er niet over gehad.
@:janeedan, ik kan het stukje zo snel niet vinden maar ik ben er 99% zeker van dat er toen kort iets over is gezegd in de trant dat het voor J niet altijd makkelijk is en dat ze daar zoveel mogelijk rekening mee houden, dat ze het niet constant over vroeger hebben en of over dingen die ze hebben meegemaakt.
Misschien was die aankoop juist om gelijkwaardigheid te creëeren. Allemaal 1/3 inbreng.quote:Op zondag 2 november 2025 21:50 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Als de poly nooit gelijkwaardig was waarom dan toch die boerderij kopen? Alleen maar om de schoneschijn op te houden? Is er wel iets echt in het leven van MB?
Dan hadden ze beter kunnen kiezen voor relatietherapie ipv zo’n kostbaar en ingrijpend project.quote:Op zondag 2 november 2025 21:51 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Misschien was die aankoop juist om gelijkwaardigheid te creëeren. Allemaal 1/3 inbreng.
en ze gehad toch? Dat heeft ze laatst ergens vermeldt.quote:Op zondag 2 november 2025 21:54 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Dan hadden ze beter kunnen kiezen voor relatietherapie ipv zo’n kostbaar en ingrijpend project.
Gelukkig wat er iemand in haar comments die het brutaal vroeg (ik haat de “ben je zwanger?” vraag zo). Ze reageerde met “no”. Dus dat ook weer helder haha.quote:Op zondag 2 november 2025 19:19 schreef Kletsdoos165 het volgende:
HVK heeft een foto van haarzelf en de kinderen gepost bij de zoete zusjes. Er werd hier al over gespeculeerd, zou ze weer zwanger zijn?
Een juicekanaal vermeldde dat ze een relatietherapeut volgde. MB heeft verteld dat ze zelf in therapie was. Maar of ze nu relatietherapie hebben gehad? Geen idee.quote:Op zondag 2 november 2025 21:58 schreef Henrike het volgende:
Hebb
[..]
en ze gehad toch? Dat heeft ze laatst ergens vermeldt.
Zeker! Dan had J nu misschien niet in CP hoeven zitten.quote:Op zondag 2 november 2025 21:54 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Dan hadden ze beter kunnen kiezen voor relatietherapie ipv zo’n kostbaar en ingrijpend project.
Misschien gebeurt het andersom ook wel. Wat ik niet begrijp is haar wekelijke riedeltje: niet mijn weekend, toch naar voetbal.quote:Op zondag 2 november 2025 22:09 schreef Jenn1806 het volgende:
Ik krijg wel heel erg het idee dat MB de kinderen zoveel mogelijk claimt. En ik snap heus dat ze haar kinderen mist en zoveel mogelijk bij ze wil zijn maar zo krijgt Koen toch ook niet zijn tijd? Ik zou daar als vader zijnde niet blij mee zijn denk ik. Maar wellicht vindt Koen het prima en dat vind ik dan erg nobel van hem!
Heftig ja. Ook voor de meisjes. Het is niet fraai in zo’n situatie op te groeien (kan ik uit ervaring vertellen). Ik hoop dat het gezin hulp heeft.quote:Op zondag 2 november 2025 21:18 schreef Lalaland79 het volgende:
De laatste post van Kyra is ook niet zo mooi. Erg balen dat de medicijnen voor de depressie nog niet helpen. Hopelijk gaat ze ook dr draai hier in Nederland weer vinden want dat helpt niet bij je mentale gezondheid
Van wat ze eerder deelden, waren ze volgens mij sowieso weinig bij koen(/jvp)'s familie en vrienden. Ook geen idee wat koen hele tijd met die kinderen doet natuurlijk.quote:Op zondag 2 november 2025 22:09 schreef Jenn1806 het volgende:
Ik krijg wel heel erg het idee dat MB de kinderen zoveel mogelijk claimt. En ik snap heus dat ze haar kinderen mist en zoveel mogelijk bij ze wil zijn maar zo krijgt Koen toch ook niet zijn tijd? Ik zou daar als vader zijnde niet blij mee zijn denk ik. Maar wellicht vindt Koen het prima en dat vind ik dan erg nobel van hem!
quote:Op zondag 2 november 2025 21:24 schreef Danielle_ het volgende:
[..]
En dat dit dé reden is dat ze dit boek MOEST schrijven. Annemarie, onze influencende Messias.
😂😂
Koen was er zelf ook zag ik.quote:Op zondag 2 november 2025 22:02 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Ik lees bij Kyra vooral de heimwee, al kan ik me nog een tijd herinneren dat Curaçao niet als positief beschreven werd of iig haar jeugd op curaçao niet. Ik vind haar op de foto uitgeblust ogen.
Wat ik me bij MB dan weer afvraag; na de voetbal was het tijd voor worstenbroodjes bij opa&oma, gaan de kinderen dan in Koen zijn weekend mee naar haar ouders?
komt denk ik ook omdat Koen trainer is, de 2 kleintjes kan hij dan niet ook in de gaten houden.quote:Op zondag 2 november 2025 22:12 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Misschien gebeurt het andersom ook wel. Wat ik niet begrijp is haar wekelijke riedeltje: niet mijn weekend, toch naar voetbal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |