Och jongens mijn maag deed even alsof we in de python zaten toen ik dit las🤢quote:Op maandag 3 november 2025 09:25 schreef Loveischocolala het volgende:
Huh moet je dat schoonmaken dan die bakjes? Nee toch… de restjes wat overblijft gaan toch de dag erna ook weer mee erin hahahah
Tja mijn zoon doet dat ook zelf.. maar zoals alles in het leven is dit hem geleerd door ons als ouders.. al vanaf peuterspeelzaal.. eerst bakje uit je tas en op het aanrecht zetten daarna kan je spelen 🤷 nu loopt hij naar binnen en doet dit automatisch 😂🤷quote:Op maandag 3 november 2025 09:32 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Nee, dat is niet raar. Een schooltas pak je uit. Ik ben vooral verbaasd dat haar zoon dat niet zelf moet doen. Misschien is dat ook een stukje autonomie, geen zin dus gebeurt het niet.
Ik wil nu niet weten hoe het zit met sporttassen.
Juist bij Michelle heb ik het gevoel dat ze nooit 4 kinderen met Koen had moeten krijgen.quote:Op maandag 3 november 2025 09:16 schreef Henrike het volgende:
[..]
Dat gevoel dat ze daarom zoveel kinderen hebben heb ik niet. Dat van die aandacht ben ik wel met je eens, sommige mensen hebben dat blijkbaar nodig.
Debbie vraagt vooral aandacht met haar ziek zijn.
Toen ze aan kinderen begon was ze dat nog niet.
Ik denk juist dat het dames zijn die zichzelf vooral op 1 zetten.
Hvk onderneemt veel met de kinderen maar sociaal emotioneel vind ik haar echt tekortschieten, dat heb ik bij Debbie ook.
AM gebruikt haar kinderen voor eigen inkomsten, dat vind ik vreselijk.
Mb is ontzettend gek met haar kinderen, lief voor ze maar heeft het zelf allemaal niet rustig en steady in haar leven.
Ik geloof oprecht dat ze veel van hun kinderen houden ,en als wij als moeder alles zo in beeld zouden zetten geloof ik ook dat we allemaal niet perfect zijn.
En dat hoeft ook niet.
Maar de drang om alles van je gezin op social media te zetten, die zal ik nooit begrijpen.
Bij sommige mensen heb ik door hun manier van praten het idee dat ze onder invloed zijn.quote:Op maandag 3 november 2025 00:23 schreef poohenzo het volgende:
Heeft Brenda van liefslabel ze niet alle 24 in het kratje of waarom is die story over de mammavan zo ontzettend weird ?
Zijn jullie echt verbaasd? Dit is het niveau van AM haar doelgroep....quote:Op maandag 3 november 2025 10:13 schreef Vingerkeautje het volgende:
[..]
Bij sommige mensen heb ik door hun manier van praten het idee dat ze onder invloed zijn.
Hier wordt dat regelmatig vergeten en ik vergeet het ook regelmatig zelf. Ik zie geloof ik het probleem ook niet zo. Gewoon afwassen en klaar.quote:Op maandag 3 november 2025 09:32 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Nee, dat is niet raar. Een schooltas pak je uit. Ik ben vooral verbaasd dat haar zoon dat niet zelf moet doen. Misschien is dat ook een stukje autonomie, geen zin dus gebeurt het niet.
Ik wil nu niet weten hoe het zit met sporttassen.
MB zet haar kinderen net zo goed in voor haar eigen inkomsten. Of zijn we de dansende Olivia waar vieze mannetjes op reageerde voor ter stal even vergeten?quote:Op maandag 3 november 2025 09:16 schreef Henrike het volgende:
[..]
Dat gevoel dat ze daarom zoveel kinderen hebben heb ik niet. Dat van die aandacht ben ik wel met je eens, sommige mensen hebben dat blijkbaar nodig.
Debbie vraagt vooral aandacht met haar ziek zijn.
Toen ze aan kinderen begon was ze dat nog niet.
Ik denk juist dat het dames zijn die zichzelf vooral op 1 zetten.
Hvk onderneemt veel met de kinderen maar sociaal emotioneel vind ik haar echt tekortschieten, dat heb ik bij Debbie ook.
AM gebruikt haar kinderen voor eigen inkomsten, dat vind ik vreselijk.
Mb is ontzettend gek met haar kinderen, lief voor ze maar heeft het zelf allemaal niet rustig en steady in haar leven.
Ik geloof oprecht dat ze veel van hun kinderen houden ,en als wij als moeder alles zo in beeld zouden zetten geloof ik ook dat we allemaal niet perfect zijn.
En dat hoeft ook niet.
Maar de drang om alles van je gezin op social media te zetten, die zal ik nooit begrijpen.
Maar jij vind het belangrijk. Mij boeit het echt niet zo. En zo heeft ieder zijn eigen speerpunten in de opvoeding. Ik zie echt het probleem niet.quote:Op maandag 3 november 2025 09:57 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Tja mijn zoon doet dat ook zelf.. maar zoals alles in het leven is dit hem geleerd door ons als ouders.. al vanaf peuterspeelzaal.. eerst bakje uit je tas en op het aanrecht zetten daarna kan je spelen 🤷 nu loopt hij naar binnen en doet dit automatisch 😂🤷
Tuurlijk vergeten ze dit direct in de puberteit en als ze naar de middelbare gaan 😂 maar op de basisschool
Oh jongens hoe doet ze dit in vakanties????
Maar het ging toch alleen om een schoolfoto briefje?quote:Op maandag 3 november 2025 09:13 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
😨 zegt Judith nu echt dat ze nu maandag ochtend pas bob zijn schooltas leeg maakt om weer te vullen? Ik... wow... heel weekend liggen kweken... sprakeloos!
(Ga mij aub niet vertellen dat het raar is dat wij iedere dag na school direct onze tassen leeg halen en de bakjes leeg maken en iedere dag afwassen?? )
Je hebt een tijdje terug de story gemist dat ze 's ochtends Bob zijn lunch in een al vies (lees: gewoonweg smerig) trommeltje deed? Wil natuurlijk niet zeggen dat dat nu het hele weekend in zn tas heeft gezeten maar het zou mij niet verbazen. Ze heeft in ieder geval niet zelf die tas leeggehaald vrijdag 😉quote:Op maandag 3 november 2025 10:11 schreef Barbamamaatje het volgende:
Ik heb de story van Juud 3 keer terug gekeken maar ik zie toch nergens dat ze de trommels en bekers er vandaag pas uitgehaald heeft....
Mijn kind is even oud als Bob en haalt zelf (heel autonoom) haar trommel uit haar tas einde van de dag en dan kan het ook zomaar gebeuren dat ik de volgende dag bij het vullen ineens een brief, werkje of uitnodiging tegenkom....
Ik begrijp niet hoe jullie hier aan de haal gaan op basis van eigen invulling?
Ze klinkt een beetje alsof ze traag van begrip is 😅🙈quote:Op maandag 3 november 2025 10:24 schreef ZombieQueen het volgende:
Oh potjandosie die voice over van Brenda / liefslabel. Oh wat erg hahahahahaha.
Nouja... goed voor de weerstand wel. Gadverdamme wat een gorigheid.quote:Op maandag 3 november 2025 10:26 schreef Jenn1806 het volgende:
[..]
Je hebt een tijdje terug de story gemist dat ze 's ochtends Bob zijn lunch in een al vies (lees: gewoonweg smerig) trommeltje deed? Wil natuurlijk niet zeggen dat dat nu het hele weekend in zn tas heeft gezeten maar het zou mij niet verbazen. Ze heeft in ieder geval niet zelf die tas leeggehaald vrijdag 😉
Ze klinkt een beetje achtergebleven ja...quote:Op maandag 3 november 2025 10:28 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ze klinkt een beetje alsof ze traag van begrip is 😅🙈
Hier is het echt tas leeg.. dus geen papiertjes of rommel erin 🤷 we zijn dus misschien best raar daarin 😂👍 trommels en bekers op aanrecht de rest op de eettafel...quote:Op maandag 3 november 2025 10:25 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Maar het ging toch alleen om een schoolfoto briefje?
Hier pakken ze zelf hun tas uit als ze uit school komen (als we laat zijn van de bso willen wij het nog wel eens doen) en dan komt t ook wel voor dat ik eens een traktatie of briefje later vind dan de dag zelf.
Die heb ik gemist (of juist niet)quote:Op maandag 3 november 2025 10:26 schreef Jenn1806 het volgende:
[..]
Je hebt een tijdje terug de story gemist dat ze 's ochtends Bob zijn lunch in een al vies (lees: gewoonweg smerig) trommeltje deed? Wil natuurlijk niet zeggen dat dat nu het hele weekend in zn tas heeft gezeten maar het zou mij niet verbazen. Ze heeft in ieder geval niet zelf die tas leeggehaald vrijdag 😉
Zij doet toch een winterslaap? Juist handig danquote:Op maandag 3 november 2025 09:51 schreef papierentas het volgende:
Sanneke moet nog een keer klagen over hoe een onzin de wintertijd is. Mens je hebt de hele dag de tijd om te liggen.
Dit. Ook zij heeft jarenlang gewerkt aan het neerzetten van een mooi plaatje van haar gezin, ideaal om spullen aan de man te brengen.quote:Op maandag 3 november 2025 10:21 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
MB zet haar kinderen net zo goed in voor haar eigen inkomsten. Of zijn we de dansende Olivia waar vieze mannetjes op reageerde voor ter stal even vergeten?
[/umaar dat zeg of ontken ik toch ook niet ? Dat ze dat niet doetquote:Op maandag 3 november 2025 10:21 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
MB zet haar kinderen net zo goed in voor haar eigen inkomsten. Of zijn we de dansende Olivia waar vieze mannetjes op reageerde voor ter stal even vergeten?
🤢 viezerikquote:Op maandag 3 november 2025 09:13 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
😨 zegt Judith nu echt dat ze nu maandag ochtend pas bob zijn schooltas leeg maakt om weer te vullen? Ik... wow... heel weekend liggen kweken... sprakeloos!
(Ga mij aub niet vertellen dat het raar is dat wij iedere dag na school direct onze tassen leeg halen en de bakjes leeg maken en iedere dag afwassen?? )
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |