Eens.quote:Op maandag 3 november 2025 16:09 schreef Fenne het volgende:
[..]
Dit vind ik altijd zulke rare opmerkingen, hoezo voor rekening van haar man komen? Veel gezinnen hebben gewoon geld gezamenlijk hoor, ook als de vrouw minder verdient mag daar dan gewoon een auto van gekocht worden.
Lekker zelf weten toch?quote:Op maandag 3 november 2025 16:46 schreef Danielle_ het volgende:
[..]
Ik zeg dit, omdat ik in het geval van Milou het idee heb dat het ‘influencerschap’ hun maandelijks meer kost dan het oplevert. Prima dat haar man haar dit dan gunt omdat ze hun geld als gezamenlijk zien, maar ik vind dit bedrag voor een auto als ze ‘m ook nog eens niet veel gebruikt best wel over de top in het geval van Milou. Ze heeft het zelf toch ook over HAAR auto die ZIJ gekocht heeft?
En ik mag me daar lekker over verwonderen en nieuwsgierig naar zijn toch, hoe het bij Milou gaat?quote:Op maandag 3 november 2025 17:06 schreef Fenne het volgende:
[..]
Lekker zelf weten toch?
Ik heb het ook altijd over mijn auto, al is ie van ons beiden, want ik rij er meestal in.
Voor deze uitgever is AM gewoon een makkelijke melkkoe. Verkoop gegarandeerd natuurlijk.quote:Op maandag 3 november 2025 17:13 schreef Jenn1806 het volgende:
Jemig wat een ellenlang voorwoord in het boek van AM en al die blanco regels ertussen leest niet prettig. Overduidelijk dat chat GPT hier veelvuldig voor ingezet is, ik snap werkelijk niet waarom een uitgeverij dit oké vindt!
Liegen doet ze al jaren toch, ook toen ze het nog niet in boeken schreef 🤣quote:Op maandag 3 november 2025 17:28 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
[..]
Voor deze uitgever is AM gewoon een makkelijke melkkoe. Verkoop gegarandeerd natuurlijk.
En als je tegen AM zegt dat ze een echte auteur is doet ze alles voor je. Zelfs liegen.
Wat erg. 😱quote:Op maandag 3 november 2025 17:39 schreef Muisjeruisje het volgende:
Triest weer bij hvk, pizza lusten ze niet vandaag, dus maar weer een restje droge pasta en een banaan delen?
Klopt, maar voor de verkoopcijfers scoort de ene fantasie net ff lekkerder dan de ander.quote:Op maandag 3 november 2025 17:31 schreef Danielle_ het volgende:
[..]
Liegen doet ze al jaren toch, ook toen ze het nog niet in boeken schreef 🤣
Dit! Maak dan een broodje ei, soep met een tosti oid, maar nee, droge pastaquote:Op maandag 3 november 2025 18:07 schreef Clavis het volgende:
Voedzame maaltijd weer bij HvK. Waarom niet probreren om met radijsjes, komkommers, wortels weet ik het wat toch er iets van te maken. Als je het voorschotelt gaan ze misschien toch iets proeven. Echt triest om te zien.
Huisvolkidsquote:Op maandag 3 november 2025 18:06 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
Wie is HvK eigenlijk? Volg haar niet....
Ze laat nu toch ook nog steeds de geboortefilmpjes/fotos zien van meer dan 20 jaar geledenquote:Op maandag 3 november 2025 13:53 schreef Louuuu_lou het volgende:
[..]
Mijn god zeg, dan ben je 50 jaar en zit je nóg met de reacties van je broer en zus op je schoolmusical? Heeft zij überhaupt ooit geleerd om dingen te verwerken en te laten rusten? Ze blijft echt alles dat ooit gebeurd is in het leven maar herkauwen en herkauwen. Dat niemand die vrouw eens naar goede therapie heeft gestuurd is echt een raadsel
De Feesboek moeders vinden het boek ook pRaChTiG.quote:Op maandag 3 november 2025 18:12 schreef Geertje_G het volgende:
Nu staan alle leugens van AM in boeken. Voorheen swifferde ze haar posts op insta (om te voorkomen dat we zien dat ze veel stukken tekst hergebruikt, en het werd zichtbaar dat ze zichzelf tegenspreekt). Vind ik grappig.
15 k voor een auto is toch niet zo gek. En heel eerlijk, ik denk dat je kunt verbazen wat er fluflu van haar formaat al kan verdienen.quote:Op maandag 3 november 2025 14:51 schreef Danielle_ het volgende:
Milou heeft een nieuwe auto, vraagprijs 15,5K. Ik kan er niks aan doen, maar in het geval van Milou ben ik toch benieuwd hoe zoiets bekostigd wordt. De Chinezen zullen niet echt helpen voor haar inkomen verwacht ik en gejatte werkboeken evenmin? Zal wel weer voor rekening van haar man komen, omdat ze er samen in blijven geloven dat Milou echt een grote influencer kan worden. Ofzo. Met driekwart gekochte volgers.
Ik denk dat er meer binnenkomt dan “wij” denken. Hoewel ze nu noodgedwongen moet stoppen met haar werkboek over schoonmaken, dus dat zal een flinke kostenpost zijn. Daarbij denk ik dat ze bijv minder geld sparen voor het onderhoud en verbouwing van het huis. Ik moet altijd gruwelen als ik zie hoeveel schimmel er in de badkamers te vinden is en al die viezigheid in de wc’s. Maargoed, als ze het bij elkaar heeft verdiend met alle linkjes, dan heeft ze dat gewoon goed gedaan.quote:Op maandag 3 november 2025 18:43 schreef SophiaLoren het volgende:
[..]
15 k voor een auto is toch niet zo gek. En heel eerlijk, ik denk dat je kunt verbazen wat er fluflu van haar formaat al kan verdienen.![]()
Buiten de linkjes, de samenwerking. Daar gaan flinke bedragen doorheen.
Voor 15K kun je niet eens meer een nieuwe koektrommel kopen tegenwoordig. Dus 15K zegt mij weinig. Maar het kan ook private lease zijn of wat dan ook.quote:Op maandag 3 november 2025 18:43 schreef SophiaLoren het volgende:
[..]
15 k voor een auto is toch niet zo gek. En heel eerlijk, ik denk dat je kunt verbazen wat er fluflu van haar formaat al kan verdienen.![]()
Buiten de linkjes, de samenwerking. Daar gaan flinke bedragen doorheen.
¤15000 voor een gezinsauto is toch niet bijzonder veel? Ik volg haar niet dus ik weet niet wat voor auto ze gekocht heeft maar dit zal vast geen hele dikke luxe bak zijn.quote:Op maandag 3 november 2025 17:22 schreef Danielle_ het volgende:
[..]
En ik mag me daar lekker over verwonderen en nieuwsgierig naar zijn toch, hoe het bij Milou gaat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |