abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219175397
We gaan door!

Topicreeks: Topicreeks: Mommyvloggers aan de overkant #1 en Topicreeks: Topicreeks: Familievloggers #1 zijn gesloten en we gaan door met één topic voor alle vloggers/influencers, dus niet alleen de mommy- en familievloggers.

Klets gezellig mee, maar hou het netjes!

Tip: lees eerst het hele topic door voordat je reageert, dat scheelt misverstanden en ouwe koeien uit de sloot halen. Soms is gewoon 'alles' al gezegd.

- Reageer op wat de influencers laten zien, niet op inside of 'van horen van' informatie.
- Het op een hatelijke manier verbasteren van namen van influencers en gezin en het gebruiken van scheldnamen is niet toegestaan.
- Houd het netjes wat betreft de minderjarige kinderen.

Wij als mods zien natuurlijk niet alles en daarom hebben we op FOK! een topic report (TR) systeem waarmee je ons kunt helpen. Denk je een post te zien die niet door de beugel kan dan kun je een TR plaatsen. Daarmee kun je zelf meehelpen FOK! en de topics leuk te houden. Het kost de moderators teveel tijd om een terugkoppeling te geven op elk topic report, maar jullie kunnen er van uit gaan dat elke TR serieus beoordeeld wordt. Wil je een terugkoppeling? Vraag er om in je TR.Info uit MED

Ongeoorloofde posts worden verwijderd, zo werkt dat nou eenmaal op FOK!, omdat het voor ons niet altijd mogelijk is alles te lezen kan het gebeuren dat er toch nog een post verwijderd had moeten worden, zet dan (nogmaals) een TR, moderators zijn ook maar mensen. Het kan ook gebeuren dat er teveel tekst verwijderd wordt, of dat quotes verwijderd worden, want soms zitten we mobiel of moet het snel en dan gaat er onbedoeld weleens meer weg, maak er geen ramp van, er worden echt niet meteen strafpunten gegeven.

Wil je, om welke reden dan ook, anoniem kijken dan kan dat bijvoorbeeld hier: https://anonyig.com/en/ of www.mollygram.com (vaak sneller)

Voor feedback, opmerkingen en vragen aan de moderators kun je hier terecht SHO / [SHO FB] The SHO goes on

In Mededelingen vind je de userpolicy en de aanvulling daarop, ook staan er nog wat andere regeltjes en tips. En je vindt er ook ons banbeleid.
pi_219175402
Had niet gezien dat ik de laatste poster zou zijn…

Maar goed, Milou is flink aan het kopiëren en er komt dus een aflevering over wol aan. Kijken of iedereen nog zo’n fan is van dilling als dat ze nu doen voorkomen.
pi_219175495
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2025 10:57 schreef Lostit het volgende:
Had niet gezien dat ik de laatste poster zou zijn…

Maar goed, Milou is flink aan het kopiëren en er komt dus een aflevering over wol aan. Kijken of iedereen nog zo’n fan is van dilling als dat ze nu doen voorkomen.
Ik ben ook wel echt fan van dilling, dus ben wel benieuwd naar de aflevering.

En Milou kan niet anders dan kopiëren. Ik geloof echt niet dat haar taaktober zelf bedacht is. Maar goed, ongeveer de helft van de content is gekopieerd.
pi_219175535
We snappen natuurlijk allemaal dat die producten van influencers reclame is. Maar 9 vd 10 doen net alsof het niet zo is. Alsof ze al jaren product x gebruiken.
Bv die koffie bij AM, pas na een hele tijd werd duidelijk dat dat een samenwerking was.
Bij mij viel het kwartje echt pas laat.
In tijdschriften staat tenminste nog advertorial boven aan een blz.
pi_219175541
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2025 11:22 schreef Geertje_G het volgende:
We snappen natuurlijk allemaal dat die producten van influencers reclame is. Maar 9 vd 10 doen net alsof het niet zo is. Alsof ze al jaren product x gebruiken.
Bv die koffie bij AM, pas na een hele tijd werd duidelijk dat dat een samenwerking was.
Mee eens. Die regels zouden beter uitgevoerd en gehandhaafd mogen worden.

Zo kwam ik er 2 weken geleden pas achter dat de Belevenissenboerderij vanaf Lots geboorte al een samenwerking is geweest.
pi_219175542
Ik zag trouwens dat er een soort reunie aflevering van een huis vol komt. Ben wel benieuwd!
(Ook of am naar haar bestie aka de Kraantjes gaat kijken).
pi_219175605
Iemand de nieuwe podcast al geluisterd? Ik heb hem aangezet terwijl ik in huis aan het aanrommelen was. Wat mij opviel is dat MB eigenlijk de hele gelijkwaardigheid in de poly ontkrachtte. Terwijl ze toch al die tijd hebben verkondigd dat het o zo gelijkwaardig was.
Verder vind ik het vooral een hoop van de hak op de tak en door elkaar heen praten.
pi_219175646
Judith 🤦‍♂️ echt... Bob deed een femke bolletje op zijn veel oudere tegenstander 🤦‍♂️ och vrouw... echt... je ziet hem kijken "oh mama filmt dan moet ik presteren " en whyyyyy moet je vermelden dat die ander ouder is? Nee VEEL ouder zelfs? Misschien boeit het dat kind totaal niet en heeft hij gewoon lol met zijn eigen tijd schema?
Arme bob zal eens een off day hebben zeg
pi_219175712
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2025 09:57 schreef Huisopdehoek het volgende:
Kapten en Son heeft ook weer flink uitgepakt met allerlei fluflus, naar het buitenland, feesten, hotels, eten en programma’s.

= overpriced kleding en tassen.
Ja, echt jammer. Was altijd wel fan dit merk, maar ik vind die influencersreisjes steeds echt zwaar overdreven.
pi_219175719
Onlangs door een tip even gekeken bij Willines warme huis. Account is nu leeg/weg? Ik vond het een heel sneu meisje, net zoals Elyse, zo labiel.
pi_219175803
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2025 11:22 schreef Geertje_G het volgende:
En omdat veel fluflus het nooit vermelden, of wit op een witte achtergrond/achteraf een keer in één van de vele posts, ga ik er van uit dat vrijwel alles (verkapte) reclame is.
pi_219175843
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2025 12:04 schreef Rimboequeen het volgende:
Onlangs door een tip even gekeken bij Willines warme huis. Account is nu leeg/weg? Ik vond het een heel sneu meisje, net zoals Elyse, zo labiel.
Dan ben je denk ik geblokkeerd, account bestaat nog steeds :)
pi_219175890
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2025 12:20 schreef dertigjarenzon het volgende:

[..]
Dan ben je denk ik geblokkeerd, account bestaat nog steeds :)
Huh wat vreemd, 1x gekeken
pi_219175895
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2025 11:43 schreef JaNeeDan het volgende:
Iemand de nieuwe podcast al geluisterd? Ik heb hem aangezet terwijl ik in huis aan het aanrommelen was. Wat mij opviel is dat MB eigenlijk de hele gelijkwaardigheid in de poly ontkrachtte. Terwijl ze toch al die tijd hebben verkondigd dat het o zo gelijkwaardig was.
Verder vind ik het vooral een hoop van de hak op de tak en door elkaar heen praten.
Wat zei ze erover, qua gelijkwaardigheid? Ik kom echt niet door die podcast heen, en het script is nog erger
pi_219175898
Over de merinowol, ik denk dat het oa gaat over mulesing. Zo zielig!
pi_219175907
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2025 11:49 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Judith 🤦‍♂️ echt... Bob deed een femke bolletje op zijn veel oudere tegenstander 🤦‍♂️ och vrouw... echt... je ziet hem kijken "oh mama filmt dan moet ik presteren " en whyyyyy moet je vermelden dat die ander ouder is? Nee VEEL ouder zelfs? Misschien boeit het dat kind totaal niet en heeft hij gewoon lol met zijn eigen tijd schema?
Arme bob zal eens een off day hebben zeg
Hij rent maar kijkt naar de camera 🤦♀ dat Judith dat zelf niet ziet
pi_219175921
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2025 12:13 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
En omdat veel fluflus het nooit vermelden, of wit op een witte achtergrond/achteraf een keer in één van de vele posts, ga ik er van uit dat vrijwel alles (verkapte) reclame is.
Jaaa dit denk ik ook. Ik had het er laatst met vrienden over hoe gevaarlijk het eigenlijk is. Dat je “fan” bent van iemand vanwege zijn levensstijl terwijl dat dus compleet nep is. Dat je het ene moment zweert bij je wolletjes en daarna het meest synthetische pakje ooit aanprijst. Dat influencers producten krijgen en vervolgens op vinted knallen nadat ze er geld mee hebben verdiend.
Ik denk dat heel veel mensen dit niet doorhebben, als ik de reacties zo lees onder de posts van influencers.
pi_219175930
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2025 12:24 schreef Rimboequeen het volgende:

[..]
Jij ging zeker kijken voor lekkere recepten inspo 🫣
pi_219175934
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2025 12:25 schreef Rimboequeen het volgende:
Over de merinowol, ik denk dat het oa gaat over mulesing. Zo zielig!
Ja dat las ik ook in de comments, maar ik heb geen idee wat mulesing is.

Maar het lijkt mij ook wel leuk dat blijkt dat alle wol gewoon wol is met dezelfde “speciale” eigenschappen en dat half Nederland in veel te dure wolletjes loopt. Zoiets.
pi_219176095
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2025 12:29 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Jij ging zeker kijken voor lekkere recepten inspo 🫣
Nou,echt smullen 🤣🤣🤣
pi_219176099
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2025 12:13 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Het in elke post vermelden hoeft niet. Alleen in de eerste en laatste post van het "reclameblok".
Maar ook dat gebeurt heel vaak niet. Zelfs bij influencers waarbij het vrijwel altijd duidelijk dat iets een samenwerking is, omdat de merknaam getagd wordt oid, staat lang niet altijd iets als #ad of #betaaldpartnerschap.
Maar zolang niemand er consequenties aan verbindt (Instagram bv), verandert er niks.
pi_219176210
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2025 12:48 schreef Rimboequeen het volgende:

[..]
Nou,echt smullen 🤣🤣🤣
Kattenkots 🤮
pi_219176223
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2025 12:30 schreef Lostit het volgende:

[..]
Ja dat las ik ook in de comments, maar ik heb geen idee wat mulesing is.

Maar het lijkt mij ook wel leuk dat blijkt dat alle wol gewoon wol is met dezelfde “speciale” eigenschappen en dat half Nederland in veel te dure wolletjes loopt. Zoiets.
Dat is waar stroken wol/huid afgeknipt word (zonder verdoving) bij het achterwerk om het schoon te houden zodat er geen ‘flystrike’ kan ontstaan. Vreselijke praktijk
pi_219176288
Sanneke heeft wel echt een heel vol weekend ja. Boodschappen doen, lunchen, op visite. Die boodschappen kan ze toch prima doordeweeks doen op de bakfiets. Dan ga je voor een paar dagen wat halen en je bent er meteen even uit. Ze doet nu net of het weekend vol is, maar dat is het niet en als het wel zo voelt, moet je minder plannen in het weekend en je bakfiets doordeweeks eens gaan gebruiken.
pi_219176300
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2025 12:25 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Wat zei ze erover, qua gelijkwaardigheid? Ik kom echt niet door die podcast heen, en het script is nog erger
Ze hadden het over gelijkwaardigheid in een relatie, dat ze dat beiden (Iris en MB) heel belangrijk vinden. MB zei niet wat er niet gelijkwaardig was maar ze maakte wel duidelijk dat dit in de poly ontbrak.
pi_219176311
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2025 13:22 schreef papierentas het volgende:
Sanneke heeft wel echt een heel vol weekend ja. Boodschappen doen, lunchen, op visite. Die boodschappen kan ze toch prima doordeweeks doen op de bakfiets. Dan ga je voor een paar dagen wat halen en je bent eruit. Ze doet nu net of het weekend vol is, maar dat is het niet en als het wel zo voelt, moet je minder plannen in het weekend en je bakfiets doordeweeks eens gaan gebruiken.
Ho ho, dat kan ze niet hoor. Plannen, autisme, wind. Zo al drie redenen waarom dat allemaal niet lukt.
pi_219176344
quote:

[..]
Ik heb ook gekeken n.a.v. een bericht hier en kan haar nu ook niet meer vinden😆
pi_219176348
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2025 13:26 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ho ho, dat kan ze niet hoor. Plannen, autisme, wind. Zo al drie redenen waarom dat allemaal niet lukt.
Dan moet ze de planner van haar bestie aanschaffen.
pi_219176354
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2025 13:24 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ze hadden het over gelijkwaardigheid in een relatie, dat ze dat beiden (Iris en MB) heel belangrijk vinden. MB zei niet wat er niet gelijkwaardig was maar ze maakte wel duidelijk dat dit in de poly ontbrak.
Dat vind ik dus zo irritant aan die podcast. Ze zeggen van alles maar ook totaal niks. Er zit geen verdieping in, geen doorvragen. Het is gewoon leeg geklets
pi_219176427
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2025 13:31 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Dat vind ik dus zo irritant aan die podcast. Ze zeggen van alles maar ook totaal niks. Er zit geen verdieping in, geen doorvragen. Het is gewoon leeg geklets
Eens. Het lijkt er ook op dat ze gewoon over vragen heen praten wanneer ze ze niet willen beantwoorden. En het is één grote wedstrijd tussen Iris en MB: wie is er beter, leuker. Triest bestaan eigenlijk.
pi_219176596
quote:

[..]
Ik kan me niet eens herinneren dat ik bij haar heb gekeken, maar kan haar ook niet vinden?
pi_219176722
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2025 13:39 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Eens. Het lijkt er ook op dat ze gewoon over vragen heen praten wanneer ze ze niet willen beantwoorden. En het is één grote wedstrijd tussen Iris en MB: wie is er beter, leuker. Triest bestaan eigenlijk.
Ik vind die Iris ook echt niet leuk eigenlijk
pi_219176730
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2025 13:58 schreef Die_van_verderop het volgende:

[..]
Ik kan me niet eens herinneren dat ik bij haar heb gekeken, maar kan haar ook niet vinden?
Misschien heeft ze een lijntje met andere z-list flu’s, over wie ze moet blokkeren?
pi_219176737
Zou de Feniks trouwens al herrezen zijn uit haar grot?
pi_219176739
Het is Wiline met 1 l, misschien dat jullie het daarom niet kunnen vinden?!
pi_219176767
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2025 14:10 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Ik vind die Iris ook echt niet leuk eigenlijk
Nee absoluut niet. Die vind zichzelf echt heel heel erg speciaal. Heel de tijd dat engelse geleuter en hoe ze alleen al praat... zij irriteert me mateloos. Ik houd niet van mensen met dit soort karakters.

[ Bericht 3% gewijzigd door Beertjeteddy op 02-11-2025 14:47:16 ]
pi_219176850
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2025 13:11 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Dat is waar stroken wol/huid afgeknipt word (zonder verdoving) bij het achterwerk om het schoon te houden zodat er geen ‘flystrike’ kan ontstaan. Vreselijke praktijk
Ahw nee dat is echt heel naar. Bah.
pi_219177029
Ik snap ook echt niet waarom je, als je elke dag de hele dag thuis bent, in het weekend boodschappen zou gaan doen. Ik heb geen hekel aan boodschappen doen maar in het weekend vind ik het vaak echt veel te druk. Ik werk full-time maar probeer het zelfs dan nog door de week te doen.
pi_219177268
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2025 14:12 schreef Wijkje79 het volgende:
Ze heeft haar account omgedoopt naar
Wiline1996. Ik heb haar gevonden.

Edit, dat is haar 2e account, voor de andere ben ik blijkbaar geblokkeerd 🤣🤣🤣
pi_219177271
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2025 14:11 schreef Muisjeruisje het volgende:
Zou de Feniks trouwens al herrezen zijn uit haar grot?
Die is vast al aan het knuffelen met koeien.
pi_219177274
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2025 14:12 schreef Wijkje79 het volgende:
Dat is het!
pi_219177407
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2025 13:39 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ze praten over mensen en situaties die niet zijn ingeleid. Iris weet iedere vraag of verhaal zo te draaien dat het over haar gaat en ze neemt daarbij zoveel zijwegen dat ik de draad kwijtraak. En Michelle heeft ook niet zoveel interessants te melden.

Deze podcast beweerde Iris dat Michelle niet op vrouwen valt. Michelle gaf aan dat dat wel zo was. Maar volgens Iris was het echt niet zo. 🧐 Het lijkt wel alsof Iris het bestaan van Jacqueline ontkent. Ze heeft het alleen maar over Koen en de relatie tussen Michelle en Koen.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_219177424
Nou ik heb het boek gelezen, was toch wel benieuwd. Maar het is echt saai. Eigenlijk heb ik niets nieuws gelezen. Niets over broer, niets over ouders en niets over pleegkind. Ben gisteravond begonnen, rest vanmorgen was er met denk 5 uurtjes doorheen. Weinig tekst per pagina, als zogenaamde bestseller echt een aanfluiting
pi_219177444
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2025 15:34 schreef Cyan het volgende:

[..]
Ze praten over mensen en situaties die niet zijn ingeleid. Iris weet iedere vraag of verhaal zo te draaien dat het over haar gaat en ze neemt daarbij zoveel zijwegen dat ik de draad kwijtraak. En Michelle heeft ook niet zoveel interessants te melden.

Deze podcast beweerde Iris dat Michelle niet op vrouwen valt. Michelle gaf aan dat dat wel zo was. Maar volgens Iris was het echt niet zo. 🧐 Het lijkt wel alsof Iris het bestaan van Jacqueline ontkent. Ze heeft het alleen maar over Koen en de relatie tussen Michelle en Koen.
Dat vond ik inderdaad ook heel apart. Alsof zij beter dan MB zelf weet wat ze voelt. Wat ik ook apart vond is dat MB zei geen relatie weer te willen met een vrouw of niet meer verliefd te worden op een vrouw. Hoe kan ze dat weten? Sex met een vrouw wil ze wel. Gewoon een uurtje er bovenop en dan klaar. Ik vond het rare uitspraken.

Of ik heb niet goed geluisterd en blijkt het toch anders te zijn.
pi_219177459
MB een weekend alleen op de boerderij, maar volgens een juicechannel in Uden gespot met Tim 👀.
pi_219177490
quote:
1s.gif Op zondag 2 november 2025 15:39 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Dat vond ik inderdaad ook heel apart. Alsof zij beter dan MB zelf weet wat ze voelt. Wat ik ook apart vond is dat MB zei geen relatie weer te willen met een vrouw of niet meer verliefd te worden op een vrouw. Hoe kan ze dat weten? Sex met een vrouw wil ze wel. Gewoon een uurtje er bovenop en dan klaar. Ik vond het rare uitspraken.

Of ik heb niet goed geluisterd en blijkt het toch anders te zijn.
Dat heeft ze letterlijk zo gezegd dus dat heb ik ook zo geïnterpreteerd. En ik kreeg de indruk dat er toch wel sprake was van (een beetje) jaloezie in de poly. Ondanks dat ze het hardste riep dat er van jaloezie geen sprake was.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_219177524
Sanneke heeft wel een nieuw dieptepunt bereikt deze week. Ze heeft zicht opgesteld als al wetende over de politiek (maar weet net niks), ze heeft vervolgens letterlijk zitten janken om de politiek op the gram, ze heeft zichzelf vergeleken met ongeveer de grootste mom/familievlogger van dit moment en ze zit weer te zeiken in de auto. Ik vind haar zo onvolwassen.
pi_219177553
quote:
1s.gif Op zondag 2 november 2025 15:13 schreef Rimboequeen het volgende:

[..]
Ze heeft haar account omgedoopt naar
Wiline1996. Ik heb haar gevonden.

Edit, dat is haar 2e account, voor de andere ben ik blijkbaar geblokkeerd 🤣🤣🤣
Zou zij echt pas 30 zijn??? Ik dacht halverwege de 40 joh 😅🫣
pi_219177573
Debbie lekker een nachtje weg met tante Saraaaaaa, even tot rust komen in de natuur 🥱
pi_219177623
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2025 13:30 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ik heb ook gekeken n.a.v. een bericht hier en kan haar nu ook niet meer vinden😆
Plus 1, kan me niet heugen dat ik ooit heb gekeken bij haar.

(En hoi, ik ben nieuw member en lees al even mee 🙋🏼♀)

Edit: ik lees nu dat de naam anders is. Dank!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')