Ik ben ook wel echt fan van dilling, dus ben wel benieuwd naar de aflevering.quote:Op zondag 2 november 2025 10:57 schreef Lostit het volgende:
Had niet gezien dat ik de laatste poster zou zijn…
Maar goed, Milou is flink aan het kopiëren en er komt dus een aflevering over wol aan. Kijken of iedereen nog zo’n fan is van dilling als dat ze nu doen voorkomen.
Mee eens. Die regels zouden beter uitgevoerd en gehandhaafd mogen worden.quote:Op zondag 2 november 2025 11:22 schreef Geertje_G het volgende:
We snappen natuurlijk allemaal dat die producten van influencers reclame is. Maar 9 vd 10 doen net alsof het niet zo is. Alsof ze al jaren product x gebruiken.
Bv die koffie bij AM, pas na een hele tijd werd duidelijk dat dat een samenwerking was.
Bij mij viel het kwartje echt pas laat.
In tijdschriften staat tenminste nog advertorial boven aan een blz.
Ja, echt jammer. Was altijd wel fan dit merk, maar ik vind die influencersreisjes steeds echt zwaar overdreven.quote:Op zondag 2 november 2025 09:57 schreef Huisopdehoek het volgende:
Kapten en Son heeft ook weer flink uitgepakt met allerlei fluflus, naar het buitenland, feesten, hotels, eten en programma’s.
= overpriced kleding en tassen.
En omdat veel fluflus het nooit vermelden, of wit op een witte achtergrond/achteraf een keer in één van de vele posts, ga ik er van uit dat vrijwel alles (verkapte) reclame is.quote:Op zondag 2 november 2025 11:22 schreef Geertje_G het volgende:
We snappen natuurlijk allemaal dat die producten van influencers reclame is. Maar 9 vd 10 doen net alsof het niet zo is. Alsof ze al jaren product x gebruiken.
Bv die koffie bij AM, pas na een hele tijd werd duidelijk dat dat een samenwerking was.
Bij mij viel het kwartje echt pas laat.
In tijdschriften staat tenminste nog advertorial boven aan een blz.
Dan ben je denk ik geblokkeerd, account bestaat nog steedsquote:Op zondag 2 november 2025 12:04 schreef Rimboequeen het volgende:
Onlangs door een tip even gekeken bij Willines warme huis. Account is nu leeg/weg? Ik vond het een heel sneu meisje, net zoals Elyse, zo labiel.
Huh wat vreemd, 1x gekekenquote:Op zondag 2 november 2025 12:20 schreef dertigjarenzon het volgende:
[..]
Dan ben je denk ik geblokkeerd, account bestaat nog steeds
Wat zei ze erover, qua gelijkwaardigheid? Ik kom echt niet door die podcast heen, en het script is nog ergerquote:Op zondag 2 november 2025 11:43 schreef JaNeeDan het volgende:
Iemand de nieuwe podcast al geluisterd? Ik heb hem aangezet terwijl ik in huis aan het aanrommelen was. Wat mij opviel is dat MB eigenlijk de hele gelijkwaardigheid in de poly ontkrachtte. Terwijl ze toch al die tijd hebben verkondigd dat het o zo gelijkwaardig was.
Verder vind ik het vooral een hoop van de hak op de tak en door elkaar heen praten.
Hij rent maar kijkt naar de camera 🤦♀ dat Judith dat zelf niet zietquote:Op zondag 2 november 2025 11:49 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Judith 🤦♂️ echt... Bob deed een femke bolletje op zijn veel oudere tegenstander 🤦♂️ och vrouw... echt... je ziet hem kijken "oh mama filmt dan moet ik presteren " en whyyyyy moet je vermelden dat die ander ouder is? Nee VEEL ouder zelfs? Misschien boeit het dat kind totaal niet en heeft hij gewoon lol met zijn eigen tijd schema?
Arme bob zal eens een off day hebben zeg
Jaaa dit denk ik ook. Ik had het er laatst met vrienden over hoe gevaarlijk het eigenlijk is. Dat je “fan” bent van iemand vanwege zijn levensstijl terwijl dat dus compleet nep is. Dat je het ene moment zweert bij je wolletjes en daarna het meest synthetische pakje ooit aanprijst. Dat influencers producten krijgen en vervolgens op vinted knallen nadat ze er geld mee hebben verdiend.quote:Op zondag 2 november 2025 12:13 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
En omdat veel fluflus het nooit vermelden, of wit op een witte achtergrond/achteraf een keer in één van de vele posts, ga ik er van uit dat vrijwel alles (verkapte) reclame is.
Ja dat las ik ook in de comments, maar ik heb geen idee wat mulesing is.quote:Op zondag 2 november 2025 12:25 schreef Rimboequeen het volgende:
Over de merinowol, ik denk dat het oa gaat over mulesing. Zo zielig!
Nou,echt smullen 🤣🤣🤣quote:Op zondag 2 november 2025 12:29 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Jij ging zeker kijken voor lekkere recepten inspo 🫣
Het in elke post vermelden hoeft niet. Alleen in de eerste en laatste post van het "reclameblok".quote:Op zondag 2 november 2025 12:13 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
En omdat veel fluflus het nooit vermelden, of wit op een witte achtergrond/achteraf een keer in één van de vele posts, ga ik er van uit dat vrijwel alles (verkapte) reclame is.
Dat is waar stroken wol/huid afgeknipt word (zonder verdoving) bij het achterwerk om het schoon te houden zodat er geen ‘flystrike’ kan ontstaan. Vreselijke praktijkquote:Op zondag 2 november 2025 12:30 schreef Lostit het volgende:
[..]
Ja dat las ik ook in de comments, maar ik heb geen idee wat mulesing is.
Maar het lijkt mij ook wel leuk dat blijkt dat alle wol gewoon wol is met dezelfde “speciale” eigenschappen en dat half Nederland in veel te dure wolletjes loopt. Zoiets.
Ze hadden het over gelijkwaardigheid in een relatie, dat ze dat beiden (Iris en MB) heel belangrijk vinden. MB zei niet wat er niet gelijkwaardig was maar ze maakte wel duidelijk dat dit in de poly ontbrak.quote:Op zondag 2 november 2025 12:25 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Wat zei ze erover, qua gelijkwaardigheid? Ik kom echt niet door die podcast heen, en het script is nog erger
Ho ho, dat kan ze niet hoor. Plannen, autisme, wind. Zo al drie redenen waarom dat allemaal niet lukt.quote:Op zondag 2 november 2025 13:22 schreef papierentas het volgende:
Sanneke heeft wel echt een heel vol weekend ja. Boodschappen doen, lunchen, op visite. Die boodschappen kan ze toch prima doordeweeks doen op de bakfiets. Dan ga je voor een paar dagen wat halen en je bent eruit. Ze doet nu net of het weekend vol is, maar dat is het niet en als het wel zo voelt, moet je minder plannen in het weekend en je bakfiets doordeweeks eens gaan gebruiken.
Dan moet ze de planner van haar bestie aanschaffen.quote:Op zondag 2 november 2025 13:26 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ho ho, dat kan ze niet hoor. Plannen, autisme, wind. Zo al drie redenen waarom dat allemaal niet lukt.
Dat vind ik dus zo irritant aan die podcast. Ze zeggen van alles maar ook totaal niks. Er zit geen verdieping in, geen doorvragen. Het is gewoon leeg gekletsquote:Op zondag 2 november 2025 13:24 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ze hadden het over gelijkwaardigheid in een relatie, dat ze dat beiden (Iris en MB) heel belangrijk vinden. MB zei niet wat er niet gelijkwaardig was maar ze maakte wel duidelijk dat dit in de poly ontbrak.
Eens. Het lijkt er ook op dat ze gewoon over vragen heen praten wanneer ze ze niet willen beantwoorden. En het is één grote wedstrijd tussen Iris en MB: wie is er beter, leuker. Triest bestaan eigenlijk.quote:Op zondag 2 november 2025 13:31 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Dat vind ik dus zo irritant aan die podcast. Ze zeggen van alles maar ook totaal niks. Er zit geen verdieping in, geen doorvragen. Het is gewoon leeg geklets
Ik vind die Iris ook echt niet leuk eigenlijkquote:Op zondag 2 november 2025 13:39 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Eens. Het lijkt er ook op dat ze gewoon over vragen heen praten wanneer ze ze niet willen beantwoorden. En het is één grote wedstrijd tussen Iris en MB: wie is er beter, leuker. Triest bestaan eigenlijk.
Misschien heeft ze een lijntje met andere z-list flu’s, over wie ze moet blokkeren?quote:Op zondag 2 november 2025 13:58 schreef Die_van_verderop het volgende:
[..]
Ik kan me niet eens herinneren dat ik bij haar heb gekeken, maar kan haar ook niet vinden?
Nee absoluut niet. Die vind zichzelf echt heel heel erg speciaal. Heel de tijd dat engelse geleuter en hoe ze alleen al praat... zij irriteert me mateloos. Ik houd niet van mensen met dit soort karakters.quote:Op zondag 2 november 2025 14:10 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Ik vind die Iris ook echt niet leuk eigenlijk
Ahw nee dat is echt heel naar. Bah.quote:Op zondag 2 november 2025 13:11 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Dat is waar stroken wol/huid afgeknipt word (zonder verdoving) bij het achterwerk om het schoon te houden zodat er geen ‘flystrike’ kan ontstaan. Vreselijke praktijk
Ze heeft haar account omgedoopt naarquote:Op zondag 2 november 2025 14:12 schreef Wijkje79 het volgende:
Het is Wiline met 1 l, misschien dat jullie het daarom niet kunnen vinden?!
Die is vast al aan het knuffelen met koeien.quote:Op zondag 2 november 2025 14:11 schreef Muisjeruisje het volgende:
Zou de Feniks trouwens al herrezen zijn uit haar grot?
Dat is het!quote:Op zondag 2 november 2025 14:12 schreef Wijkje79 het volgende:
Het is Wiline met 1 l, misschien dat jullie het daarom niet kunnen vinden?!
Ze praten over mensen en situaties die niet zijn ingeleid. Iris weet iedere vraag of verhaal zo te draaien dat het over haar gaat en ze neemt daarbij zoveel zijwegen dat ik de draad kwijtraak. En Michelle heeft ook niet zoveel interessants te melden.quote:Op zondag 2 november 2025 13:39 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Eens. Het lijkt er ook op dat ze gewoon over vragen heen praten wanneer ze ze niet willen beantwoorden. En het is één grote wedstrijd tussen Iris en MB: wie is er beter, leuker. Triest bestaan eigenlijk.
Dat vond ik inderdaad ook heel apart. Alsof zij beter dan MB zelf weet wat ze voelt. Wat ik ook apart vond is dat MB zei geen relatie weer te willen met een vrouw of niet meer verliefd te worden op een vrouw. Hoe kan ze dat weten? Sex met een vrouw wil ze wel. Gewoon een uurtje er bovenop en dan klaar. Ik vond het rare uitspraken.quote:Op zondag 2 november 2025 15:34 schreef Cyan het volgende:
[..]
Ze praten over mensen en situaties die niet zijn ingeleid. Iris weet iedere vraag of verhaal zo te draaien dat het over haar gaat en ze neemt daarbij zoveel zijwegen dat ik de draad kwijtraak. En Michelle heeft ook niet zoveel interessants te melden.
Deze podcast beweerde Iris dat Michelle niet op vrouwen valt. Michelle gaf aan dat dat wel zo was. Maar volgens Iris was het echt niet zo. 🧐 Het lijkt wel alsof Iris het bestaan van Jacqueline ontkent. Ze heeft het alleen maar over Koen en de relatie tussen Michelle en Koen.
Dat heeft ze letterlijk zo gezegd dus dat heb ik ook zo geïnterpreteerd. En ik kreeg de indruk dat er toch wel sprake was van (een beetje) jaloezie in de poly. Ondanks dat ze het hardste riep dat er van jaloezie geen sprake was.quote:Op zondag 2 november 2025 15:39 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Dat vond ik inderdaad ook heel apart. Alsof zij beter dan MB zelf weet wat ze voelt. Wat ik ook apart vond is dat MB zei geen relatie weer te willen met een vrouw of niet meer verliefd te worden op een vrouw. Hoe kan ze dat weten? Sex met een vrouw wil ze wel. Gewoon een uurtje er bovenop en dan klaar. Ik vond het rare uitspraken.
Of ik heb niet goed geluisterd en blijkt het toch anders te zijn.
Zou zij echt pas 30 zijn??? Ik dacht halverwege de 40 joh 😅🫣quote:Op zondag 2 november 2025 15:13 schreef Rimboequeen het volgende:
[..]
Ze heeft haar account omgedoopt naar
Wiline1996. Ik heb haar gevonden.
Edit, dat is haar 2e account, voor de andere ben ik blijkbaar geblokkeerd 🤣🤣🤣
Plus 1, kan me niet heugen dat ik ooit heb gekeken bij haar.quote:Op zondag 2 november 2025 13:30 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ik heb ook gekeken n.a.v. een bericht hier en kan haar nu ook niet meer vinden😆
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |