abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219174702
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2025 11:46 schreef Tarantelle het volgende:
Ik geloof echt wel dat Annemarie het goed bedoelt met die post en misschien zijn de nabestaanden er door geraakt en blij mee. Maar de post komt zo gemaakt en ongemakkelijk over, dat ze hem, denk ik, beter weg had kunnen laten.

Want laten we reëel zijn: niemand gaat een boek kopen, zodat een voor hen onbekende, waaraan een boek is opgedragen, niet vergeten wordt. Het lijkt nu vooral zelfpromotie, hoewel ik echt wel geloof dat dat niet de intentie is. En de volgers lijken er niet om te malen gelukkig.
Gisteren op mn werk het boek even ingekeken , en ik ben toch wel geschrokken. Ik wist dat ze het niet heel nauw neemt met de waarheid, maar dit vond ik toch echt erg, vooral omdat je weet dat haar weinig kritische volgers dit allemaal blind geloven.

Ik vraag me af of ze haar eigen verhaaltjes misschien zelf ook gelooft?
pi_219174704
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2025 08:40 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Het zoontje van Sanneke loopt absoluut niet voor. Sterker nog, ik zie hem eigenlijk zelden bewegen. En dat is helemaal prima, eigen tempo. Maar waar zij het vandaan haalt dat haar zoontje voor zou lopen???
Ze deelt niet veel over haar zoon omdat anderen hun kind met die van haar vergeleken en omdat M zo snel was werden andere moeders onzeker. Wat een clown en wat ik zie is M gewoon een gemiddeld kind, absoluut niet super snel. Geeft helemaal niet, komt allemaal vast goed.
pi_219174765
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2025 17:22 schreef Lief17 het volgende:
Ik heb het boek gelezen van AM en ik vind het oprecht leuk om te lezen. Er staat achterin een heel mooi stuk over de paardrijdende vriendin en ik vind dat echt een mooi eerbetoon.

Verder vind ik die partybus juist wel leuk. Maar ik ga ook graag naar feesten en zo. Dat hoeft niet op te houden als je rond de 50 bent.
Dat stuk achterin gaat niet over de paardrijdende vriendin hoor.
Dat gaat over iemand die bekend was bij een bedrijf waar AM ook vaak komt, en waarvan mensen niet mochten weten dat ze weleens diepe gesprekken had met AM, want dat moest geheim blijven. Dat was bij Jennefer dus allemaal niet het geval.
Het enige bedrijf waarvan bij iedereen bekend is dat ze er al jaren komt is de manege in Nootdorp. Dat deelt ze overal openbaar, hoeft dus ook niet geheim te blijven.

Daarnaast zegt ze in haar boek dat ze niet weet of deze vrouw nu nog leeft, terwijl Jennefer al overleden was toen het boek nog niet af was. Ook die begrafenis werd destijds openbaar gedeeld.

Wanneer dit wel over de paardrij juf gaat zou dat wel echt heel erg zijn. En ik vind AM online een rare vrouw, maar dat ze zó slecht zou zijn dat ze wil scoren met overleden personen dat geloof ik niet. Dan zou de weduwnaar van Jennefer ook niet zijn ingestapt neem ik aan.

[ Bericht 12% gewijzigd door Debuurvrouwvan op 02-11-2025 09:33:43 ]
pi_219174811
Ben wel benieuwd wie Amber Girelle bedoeld met haar berichtjes over het kopiëren van haar content.

Zij doet altijd van die schoonmaak challenges enz en nu heeft iemand blijkbaar een werkboek gemaakt en aangeboden met precies haar ideeën.
Netjes dat ze de naam weglaat maar wil zulke mensen het liefst meteen blokkeren. Denk dat ik de persoon niet volg want nog niet voorbij zien komen, al doen er wel steeds meer "uitstelklusjes".
pi_219174823
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2025 09:14 schreef Avea het volgende:
Ben wel benieuwd wie Amber Girelle bedoeld met haar berichtjes over het kopiëren van haar content.

Zij doet altijd van die schoonmaak challenges enz en nu heeft iemand blijkbaar een werkboek gemaakt en aangeboden met precies haar ideeën.
Netjes dat ze de naam weglaat maar wil zulke mensen het liefst meteen blokkeren. Denk dat ik de persoon niet volg want nog niet voorbij zien komen, al doen er wel steeds meer "uitstelklusjes".
Ik zag het ook ja. Heb een donkerbruin vermoeden dat ze Milou van de lekkeredingetjeswinkel bedoelt. Die heeft een werkboek gemaakt met alle content van haar befaamde taaktober gemaakt. Eerst stond het nog tussen de highlights op haar pagina, maar dat is ineens verdwenen.
pi_219174835
Miniliefde met het standaard verslag van de afgelopen nacht… ik ga echt niet onthouden Hoelaat iedereen naast m’n bed stond hoor 🥲 vind het ook niet boeiend en eerder irritant
pi_219174890
Sanneke die het maar lastig vindt dat haar kind slaapjes doet overdag. Kan ze maar steeds een paar uur iets doen. 🙈
pi_219174934
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2025 09:29 schreef Latteanais het volgende:
Sanneke die het maar lastig vindt dat haar kind slaapjes doet overdag. Kan ze maar steeds een paar uur iets doen. 🙈
Als ze die paar uur dan nog zou besteden aan iets doen… maar zelfs dat doet ze niet. Tenzij Dion thuis is. Dan ploft ze in de auto en laat zich rijden.
pi_219174938
Niemand had sanneke verteld dat een klein kindje nog een tijd twee dutjes doet, schande!
pi_219174942
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2025 09:15 schreef Pimpelpaars123 het volgende:

[..]
Ik zag het ook ja. Heb een donkerbruin vermoeden dat ze Milou van de lekkeredingetjeswinkel bedoelt. Die heeft een werkboek gemaakt met alle content van haar befaamde taaktober gemaakt. Eerst stond het nog tussen de highlights op haar pagina, maar dat is ineens verdwenen.
100% Milou. Ze heeft haar reel over het werkboek verwijderd. Copycat Milou
pi_219174966
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2025 21:23 schreef Paardenbloemmeisje het volgende:

[..]
Nee. Jij wel? Ik heb d'r volgens mij nog nooit echt zien eten of drinken of tekenen. Alleen foto's van bijvoorbeeld een dichte reep koek oid...
Ik geloof er niks van. Jammergenoeg.
pi_219174972
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2025 09:40 schreef meesterinbreekster het volgende:
Niemand had sanneke verteld dat een klein kindje nog een tijd twee dutjes doet, schande!
Mijn kinderen sliepen met 14/15 maanden helemaal niet meer overdag. Ik zou haar wel willen horen als dat bij haar zo gaat. Heeft ze alle tijd om de deur uit te gaan maar ook dan vindt ze wel iets om over te klagen.

Maar ze gaan dus na het boodschappen doen terug naar huis zodat het kind kan slapen. Dan weer de deur uit om ergens te gaan lunchen. Dan weer terug naar huis zodat het kind weer kan slapen en daarna naar haar moeder. Maar verder kan ze niks want autisme? Werken en meedraaien in de maatschappij kan ze niet maar drie keer per dag op pad lukt wel. Oké dan Sanneke…
pi_219175006
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2025 09:40 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Als ze die paar uur dan nog zou besteden aan iets doen… maar zelfs dat doet ze niet. Tenzij Dion thuis is. Dan ploft ze in de auto en laat zich rijden.
Dus blijven er nog de nodige dagen over dat ze niks doet. Want Dion niet thuis. Zelfs een wandeling over het park tussen de dutjes door is niet mogelijk.
pi_219175011
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2025 09:54 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Dus blijven er nog de nodige dagen over dat ze niks doet. Want Dion niet thuis. Zelfs een wandeling over het park tussen de dutjes door is niet mogelijk.
Zij is de definitie van lui.
pi_219175020
Kapten en Son heeft ook weer flink uitgepakt met allerlei fluflus, naar het buitenland, feesten, hotels, eten en programma’s.

= overpriced kleding en tassen.
pi_219175043
‘Ze hebben een vol weekend en hebben het idee dat ze constant aan het rennen zijn’

😂

En die neusgat-stories.. waarom? Koop voor een paar euro zo’n houder voor in de auto bij de action. En een keer niet uit lunchen en je kunt zo’n ring op een standaard kopen zodat de kruis-stories ook niet meer hoeven.
pi_219175047
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2025 09:47 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Mijn kinderen sliepen met 14/15 maanden helemaal niet meer overdag. Ik zou haar wel willen horen als dat bij haar zo gaat. Heeft ze alle tijd om de deur uit te gaan maar ook dan vindt ze wel iets om over te klagen.

Maar ze gaan dus na het boodschappen doen terug naar huis zodat het kind kan slapen. Dan weer de deur uit om ergens te gaan lunchen. Dan weer terug naar huis zodat het kind weer kan slapen en daarna naar haar moeder. Maar verder kan ze niks want autisme? Werken en meedraaien in de maatschappij kan ze niet maar drie keer per dag op pad lukt wel. Oké dan Sanneke…
Dit, ik was stiekem zo enorm jaloers op ouders wiens kinderen gewoon 2 uur per dag sliepen. Leek mij zalig. Natuurlijk is het weleens lastig als je een dag weg moet (dat was bij ons dan weer geen enkel probleem), maar het feit dat je op een vrije dag gewoon even een tijd vrij bent en kunt doen wat je wilt doen leek mij altijd zo zalig.

En dan je kind ophalen van het kdv en dan horen dat ie heerlijk 2 uur geslapen had en ik dan wist dat ik of man tot 23 uur of later met kind in de weer zouden zijn. Wurgneigjngen kreeg ik dan spontaan 😁.
pi_219175063
Waar is DBM gebleven?

Yazio is ook lekker aan de reclame gegaan: een weekendje Mallorca waarin de flu's met elkaar mogen koken en iets van yoga doen, en allemaal hebben ze een kortingscode.
pi_219175123
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2025 09:15 schreef Pimpelpaars123 het volgende:

[..]
Milou volgt haar wel 👀
pi_219175139
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2025 21:01 schreef Tarantelle het volgende:

[..]
Ik mag hopen van niet. Als iemand zijn leven zo laat bepalen door een vreemde, dan gaat het te ver. Ik kan mij er weinig bij voorstellen dat je berichten gaat sturen of bedrijven gaat contacten.

In het vorige topic nog gebeurd hoor.
pi_219175188
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2025 08:34 schreef Debuurvrouwvan het volgende:

[..]
Goede wijn heeft geen krans nodig.
Wanneer je je als bedrijf verlaagt tot dit niveau verkoop je zooi.

Wel heel slimme marketing, want volgers van dit soort kanalen zijn meestal niet de slimste. Die maak je vrij simpel van alles wijs.

Waarom denk je dat deze uitgever voor AM koos? Echt niet omdat ze kan schrijven hoor. Een hele dikke duim en heel veel AI, meer is het ook deze keer weer niet. Maar die volgers kopen toch wel, en laten zich door moe G. ook nog aansturen om een goede review te schrijven. En AM kun je ook best wijsmaken dat ze een echte schrijver is.

Zakelijk echt heel slim beken dus!
Ik denk dat het een nieuwe vorm van reclamemaken is. Ik zie ook grote merken samenwerken met influencers. Mensen lezen amper tijdschriften waar hun reclames of advertorials te zien zijn. Hoe maak je je merk zichtbaar? Door je producten daar te laten zien, waar mensen het meeste zijn. En dat is tegenwoordig niet meer in het reclameblok op tv, maar via een reclameblok op instagram, tiktok en facebook.
pi_219175328
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2025 10:20 schreef Flipperkast_007 het volgende:

[..]
Ik denk dat het een nieuwe vorm van reclamemaken is. Ik zie ook grote merken samenwerken met influencers. Mensen lezen amper tijdschriften waar hun reclames of advertorials te zien zijn. Hoe maak je je merk zichtbaar? Door je producten daar te laten zien, waar mensen het meeste zijn. En dat is tegenwoordig niet meer in het reclameblok op tv, maar via een reclameblok op instagram, tiktok en facebook.
Ja,uiteraard.

Maar een serieus bedrijf probeert geen producten te slijten aan de volgers van vrouw Geerts.

In haar stories probeert AM wel om bij dit soort bedrijven in the picture te komen, tot op heden zonder succes.

Bedrijven kijken naar hun afzetmarkt, en passen zich daar op aan.
In de Arts en Auto worden andere producten aangeboden dan in de Libelle, en dat is online echt niet anders.

De Belgische wastassenverkoopster , de plaatselijke koffiebrander en de Delftse stofzuigerverkoper zijn mensen die prima aansluiten bij haar volgers en content.

En er bestaan dus nog altijd mensen die niet begrijpen dat AM gewoon betaald wordt om te zeggen dat ze blij is met een product, en je dus nooit kunt weten of ze dit meent of dat ze weer centjes nodig heeft.
pi_219175343
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2025 10:05 schreef Tarantelle het volgende:

[..]
Dit, ik was stiekem zo enorm jaloers op ouders wiens kinderen gewoon 2 uur per dag sliepen. Leek mij zalig. Natuurlijk is het weleens lastig als je een dag weg moet (dat was bij ons dan weer geen enkel probleem), maar het feit dat je op een vrije dag gewoon even een tijd vrij bent en kunt doen wat je wilt doen leek mij altijd zo zalig.

En dan je kind ophalen van het kdv en dan horen dat ie heerlijk 2 uur geslapen had en ik dan wist dat ik of man tot 23 uur of later met kind in de weer zouden zijn. Wurgneigjngen kreeg ik dan spontaan 😁.
Hier slapen ze allemaal tot ze naar school gaan nog 1,5 a 2uur 🙈 en dat was echt een heerlijk moment voor mezelf haha. En nu slaapt de 5jarige in vakanties en weekenden soms nog s middags nog een uurtje.
Ik kan me er echt niks bij voorstellen dat kinderen na 1,5j al niet meer slapen haha.
pi_219175355
Ik denk ook dat de meeste nmensen hun kind meenemen en dat die dan op een gegeven moment toch in slaap vallen in de wagen. En zo niet, dan savonds vroeg naar hun bed toe.
pi_219175384
Wat ik overigens niet goed begrijp is dat AM geen andere ouders om zich heen had die " het echte verhaal" over ouderschap deelden. Ze doet het nu voorkomen of zij de eerste was die dat deed, en daarmee een weg baande. Misschien bedoelt ze dan online? Dst zou kunnen,10 jaar geleden had ik ook al geen feesboek, ik trof andere ouders gewoon in de echte wereld. En Irl was dat al doodnormaal, ook 25 jaar geleden. Maar zij zal weinig andere ouders ontmoeten wellicht?

En dan dat gelul over dat het hebben van een tweeling de hel is. En dan ook nog beweren dat andere tweelingouders dát wilden horen....

Hoe kom je toch zo kortzichtig?

Ik heb zelf een tweeling, en geloof me, dat is zeker geen hel. Het is ook echt niet veel zwaarder dan 1 kind. In haar chaotische , pedagogisch zwakke hoofd wellicht wel, maar dat geldt absoluut niet voor iedere tweeling ouder.

Er zullen best ouders zijn die het ook zo ervaren, maar dat geldt voor alles rondom ouderschap.

N=1 lijkt AM sws niet helemaal te begrijpen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')