abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219166065
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2025 09:58 schreef Paardrijden123 het volgende:
Kelly Caresse woont tegenwoordig niet meer in een gewoon huis, maar in “de villa”. 🫣 Dat moet in elke TikTok post benoemt worden.
Net als de "boerderij" van MB dus.
pi_219166112
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2025 06:24 schreef Beppie12345 het volgende:

[..]
Haar kennende zal het wel los lopen.
Ze heeft slecht nieuws gehad en is er geschrokken zegt ze. Klinkt dus idd ernstig, maar ze wil nog niks met familie en vrienden delen want er is nog geen duidelijkheid? Dus het is nog niet zeker of het slecht nieuws is ofzo? Of weer paniekvoetbal? Maar goed ze heeft weer even aandacht...
pi_219166118
Gelukkig ben ik niet de enige die het zich afvraagt, maar wat moet je met zo'n lelijk bedrukt kussen? Zoiets eindigt toch als poetsdoek of in de prullenbak? (Wat mij dan weer aan het hart zou gaan, want doodzonde van alle gebruikte grondstoffen).

En dan komen alle signeermiddagen nog met alle goedbedoelde, maar onnodige cadeaus. Ik zou er een beetje kriegel van worden en de meeste dingen kun je ook niet weggeven of naar de kringloop brengen.
pi_219166127
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 19:18 schreef Nieve het volgende:
Wat een ongepast cadeau zeg. How can i make this about me, zoals altijd.
Ik snap de titel vriendin ook niet in deze, ik zie ze werkelijk nooit iets samen doen.
Ja en in het boek heet Debbie decollega van. Denk dat Am het ook niet echt als vriendschap ziet dan
pi_219166184
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2025 10:55 schreef opwegnaar het volgende:

[..]
Ze heeft slecht nieuws gehad en is er geschrokken zegt ze. Klinkt dus idd ernstig, maar ze wil nog niks met familie en vrienden delen want er is nog geen duidelijkheid? Dus het is nog niet zeker of het slecht nieuws is ofzo? Of weer paniekvoetbal? Maar goed ze heeft weer even aandacht...
Zeg dan niks denk ik dan.
Maar nu krijgt ze natuurlijk veel dm’s en dat zal wel de bedoeling zijn. Aandacht inderdaad
pi_219166237
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2025 10:38 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Sanneke89
En wel lief doen❤ (of alleen kijken).
Niet alleen kijken, op alle linkjes drukken in haar stories zodat ze geld krijgt.
pi_219166346
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2025 10:38 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Sanneke89
En wel lief doen❤ (of alleen kijken).
Nou ik ben geblokt. Nooit die vrouw gevolgt of op gereageerd. Heel gek en vreemd
pi_219166354
quote:

[..]
Dus familie en vrienden lezen nu eerst op insta dat ze slecht nieuws hebben gehad. 🙈 Handig
pi_219166370
quote:

[..]
Ja dat denk ik.
pi_219166392
AM had het boek graag aan de paardrij vriendin willen uit rijken. Ons taalwonder!
Ik hoop dat het boek over Jaimy op 1 komt en niet dat van AM
pi_219166406
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2025 10:15 schreef Schevetuin het volgende:
Het arme schaap bij hvk al vanaf 1 uur wakker. Maar ‘gelukkig’ gaat ze voortaan zelf naar beneden.

Wat een armoe.
Ja dat is een heel zielig triest meisje.
pi_219166417
Annemarie was overprikkelT en had graag de besteller aan de paardrijjuf willen 'uitrIJken'. Tot zover de bestsellerauteur. En echt WAAROM weer een hele post over de overledene die nu 'vereeuwigd ' is in haar boek. Bespottelijk. Dankzij dat stomme boek is deze vrouw vereeuwigd. Hoe durf je het te schrijven?
pi_219166435
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2025 11:26 schreef Earring het volgende:
AM had het boek graag aan de paardrij vriendin willen uit rijken. Ons taalwonder!
Ik hoop dat het boek over Jaimy op 1 komt en niet dat van AM
Mosterd
pi_219166444
,

[ Bericht 100% gewijzigd door Snaky op 01-11-2025 11:30:28 ]
pi_219166483
De huismuts is op Mallorca. Ik weet niet meer zeker of ik hier laatst las dat iemand het sneu vond dat ze zoveel hebben moeten inleveren maar ik heb niet het gevoel dat het nodig is om medelijden te hebben met haar en haar man.
pi_219166492
De Jelies

Ik zie het hier om mij heen ook gebeuren. De geëmigreerde personen, die de grootste mond hebben over de “buitenlanders” die moeten integreren, zijn zelf geen haar beter. Ze leven in een NLse gemeenschap, praten de taal igv de Jelies Spaans niet en weten niets van de Spaanse gewoontes.

De Jelies hebben een NL enclave uitgekozen om te wonen, puur omdat ze zelf ook wel weten dat ze de Spaanse taal niet onder de knie krijgen. De oudste meiden gestopt met school, de jongste zullen de taal nog wel onder de knie krijgen op school. Die kunnen straks al het vertaal werk voor va en ma doen.

Ik heb met die kinderen te doen echt. En va en ma daar zeg ik maar niets over, daar kan ik geen goed woord voor vinden.
pi_219166524
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2025 11:33 schreef JaNeeDan het volgende:
De huismuts is op Mallorca. Ik weet niet meer zeker of ik hier laatst las dat iemand het sneu vond dat ze zoveel hebben moeten inleveren maar ik heb niet het gevoel dat het nodig is om medelijden te hebben met haar en haar man.
Nou inderdaad. Die maken hele leuke tripjes.
Maar voorlopig moeten alle inkomsten nog ingeleverd worden zegt ze erbij.
Toch denk ik dat ze hier wel een oplossing voor gevonden hebben want wat ze deelt vind ik helemaal niet sneu
pi_219166540
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2025 09:46 schreef Lovelii2026 het volgende:
Lotte die bloed en ijzer nodig heeft gehad ??? En dat allemaal voor het perfecte plaatje
Was het nu zo dat zij een gastric bypass gehad heeft?

Ze kwam toevallig gisteren langs op mn insta (voor het eerst) en ik vind dat er echt helemaal niks mis is met haar lijf. Had zij ook last van haar overtollig vel?
pi_219166629
Ik geloof echt wel dat Annemarie het goed bedoelt met die post en misschien zijn de nabestaanden er door geraakt en blij mee. Maar de post komt zo gemaakt en ongemakkelijk over, dat ze hem, denk ik, beter weg had kunnen laten.

Want laten we reëel zijn: niemand gaat een boek kopen, zodat een voor hen onbekende, waaraan een boek is opgedragen, niet vergeten wordt. Het lijkt nu vooral zelfpromotie, hoewel ik echt wel geloof dat dat niet de intentie is. En de volgers lijken er niet om te malen gelukkig.
pi_219166733
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2025 11:38 schreef Mk1986 het volgende:

[..]
Was het nu zo dat zij een gastric bypass gehad heeft?

Ze kwam toevallig gisteren langs op mn insta (voor het eerst) en ik vind dat er echt helemaal niks mis is met haar lijf. Had zij ook last van haar overtollig vel?
Nee ze heeft een buik(wand?) correctie gehad en een borstlift
pi_219167073
Am heeft Debbie getagd, die meid zal uit haar nest glijden van blijdschap 🫣

Ik zie nu pas hoe enorm groot die kussen zijn 🫣
pi_219167186
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2025 09:46 schreef Lovelii2026 het volgende:
Lotte die bloed en ijzer nodig heeft gehad ??? En dat allemaal voor het perfecte plaatje
En ze slikt elke dag tig vitamine pillen en eet genoeg groente en fruit volgens mij. Worden die waardes van te voren niet gecontroleerd?
pi_219167257
quote:

[..]
Misschien heeft opa of oma griep en kan het een longontsteking worden. Ofzo.

Bijzonder dat ik haar berichten niet serieus kan nemen, maar met een korrel zout.
pi_219167264
Ik ben eigenlijk vooral teleurgesteld dat Hester Zitvast er was, ik kan haar kik vaak wel waarderen
pi_219167330
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 november 2025 12:45 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Misschien heeft opa of oma griep en kan het een longontsteking worden. Ofzo.

Bijzonder dat ik haar berichten niet serieus kan nemen, maar met een korrel zout.
Ik dacht dat het over Flip of Flap ging. Want die hadden een afspraak bij de kinderarts
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')