Net als de "boerderij" van MB dus.quote:Op zaterdag 1 november 2025 09:58 schreef Paardrijden123 het volgende:
Kelly Caresse woont tegenwoordig niet meer in een gewoon huis, maar in “de villa”. 🫣 Dat moet in elke TikTok post benoemt worden.
Ze heeft slecht nieuws gehad en is er geschrokken zegt ze. Klinkt dus idd ernstig, maar ze wil nog niks met familie en vrienden delen want er is nog geen duidelijkheid? Dus het is nog niet zeker of het slecht nieuws is ofzo? Of weer paniekvoetbal? Maar goed ze heeft weer even aandacht...quote:Op zaterdag 1 november 2025 06:24 schreef Beppie12345 het volgende:
[..]
Haar kennende zal het wel los lopen.
Ja en in het boek heet Debbie decollega van. Denk dat Am het ook niet echt als vriendschap ziet danquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 19:18 schreef Nieve het volgende:
Wat een ongepast cadeau zeg. How can i make this about me, zoals altijd.
Ik snap de titel vriendin ook niet in deze, ik zie ze werkelijk nooit iets samen doen.
Zeg dan niks denk ik dan.quote:Op zaterdag 1 november 2025 10:55 schreef opwegnaar het volgende:
[..]
Ze heeft slecht nieuws gehad en is er geschrokken zegt ze. Klinkt dus idd ernstig, maar ze wil nog niks met familie en vrienden delen want er is nog geen duidelijkheid? Dus het is nog niet zeker of het slecht nieuws is ofzo? Of weer paniekvoetbal? Maar goed ze heeft weer even aandacht...
Niet alleen kijken, op alle linkjes drukken in haar stories zodat ze geld krijgt.quote:Op zaterdag 1 november 2025 10:38 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Sanneke89
En wel lief doen❤ (of alleen kijken).
Nou ik ben geblokt. Nooit die vrouw gevolgt of op gereageerd. Heel gek en vreemdquote:Op zaterdag 1 november 2025 10:38 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Sanneke89
En wel lief doen❤ (of alleen kijken).
Dus familie en vrienden lezen nu eerst op insta dat ze slecht nieuws hebben gehad. 🙈 Handigquote:Op zaterdag 1 november 2025 10:55 schreef opwegnaar het volgende:
[..]
Ze heeft slecht nieuws gehad en is er geschrokken zegt ze. Klinkt dus idd ernstig, maar ze wil nog niks met familie en vrienden delen want er is nog geen duidelijkheid? Dus het is nog niet zeker of het slecht nieuws is ofzo? Of weer paniekvoetbal? Maar goed ze heeft weer even aandacht...
Ja dat denk ik.quote:Op zaterdag 1 november 2025 10:55 schreef opwegnaar het volgende:
[..]
Ja dat is een heel zielig triest meisje.quote:Op zaterdag 1 november 2025 10:15 schreef Schevetuin het volgende:
Het arme schaap bij hvk al vanaf 1 uur wakker. Maar ‘gelukkig’ gaat ze voortaan zelf naar beneden.
Wat een armoe.
Mosterdquote:Op zaterdag 1 november 2025 11:26 schreef Earring het volgende:
AM had het boek graag aan de paardrij vriendin willen uit rijken. Ons taalwonder!
Ik hoop dat het boek over Jaimy op 1 komt en niet dat van AM
Nou inderdaad. Die maken hele leuke tripjes.quote:Op zaterdag 1 november 2025 11:33 schreef JaNeeDan het volgende:
De huismuts is op Mallorca. Ik weet niet meer zeker of ik hier laatst las dat iemand het sneu vond dat ze zoveel hebben moeten inleveren maar ik heb niet het gevoel dat het nodig is om medelijden te hebben met haar en haar man.
Was het nu zo dat zij een gastric bypass gehad heeft?quote:Op zaterdag 1 november 2025 09:46 schreef Lovelii2026 het volgende:
Lotte die bloed en ijzer nodig heeft gehad ??? En dat allemaal voor het perfecte plaatje
Nee ze heeft een buik(wand?) correctie gehad en een borstliftquote:Op zaterdag 1 november 2025 11:38 schreef Mk1986 het volgende:
[..]
Was het nu zo dat zij een gastric bypass gehad heeft?
Ze kwam toevallig gisteren langs op mn insta (voor het eerst) en ik vind dat er echt helemaal niks mis is met haar lijf. Had zij ook last van haar overtollig vel?
En ze slikt elke dag tig vitamine pillen en eet genoeg groente en fruit volgens mij. Worden die waardes van te voren niet gecontroleerd?quote:Op zaterdag 1 november 2025 09:46 schreef Lovelii2026 het volgende:
Lotte die bloed en ijzer nodig heeft gehad ??? En dat allemaal voor het perfecte plaatje
Misschien heeft opa of oma griep en kan het een longontsteking worden. Ofzo.quote:Op zaterdag 1 november 2025 10:55 schreef opwegnaar het volgende:
[..]
Ik dacht dat het over Flip of Flap ging. Want die hadden een afspraak bij de kinderartsquote:Op zaterdag 1 november 2025 12:45 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Misschien heeft opa of oma griep en kan het een longontsteking worden. Ofzo.
Bijzonder dat ik haar berichten niet serieus kan nemen, maar met een korrel zout.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |