abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219162038
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 20:42 schreef ZombieQueen het volgende:
Debbie die een 'persoonlijk cadeau' iets te letterlijk neemt. _O-
Ze had beter zo'n foeilelijke kaars in elkaar kunnen flansen dan zo'n vreselijk lelijk kussen
pi_219162080
Nou Debbie ligt hoor, met kleding aan .
Snel meelezen hier.
Wat ik me afvraag hè, zou Roy ook zo'n fotokussen meekrijgen naar zijn reisjes naar het buitenland?
Ook gênant als je vrouw dit geeft bij een boekpresentatie.
Hij mocht mee als chauffeur maar niet op het foto kussen
pi_219162113
De liefde tussen Sanneke en Debbie snap ik wel, allebei dezelfde hobby 😴😴😴🥱🥱
pi_219162135
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 19:41 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Ben jij ook zo benieuwd naar Sanneke’s review 🫣
Kan niet wachten.
pi_219162139
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 19:42 schreef Nieve het volgende:
Maar even, zelfs als mijn beste vriendin mij zo'n kussen zou geven zou ik ook echt niet weten wat ik daarmee aan moet.
Ik bedoel, op de bank in de woonkamer is weird, laat staan tussen mij en mijn man in in bed :') Waar laat je zo'n ding dan?!
In de kliko.
pi_219162171
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 19:53 schreef Nieve het volgende:
Bizar wel als het echt zo is dat mensen het energiecontract van Debbie op wilden zeggen.
Maar, als je dan zoveel rare en nare dingen meemaakt online met je account waarom ga je dan niet een normale baan in de anonimiteit zoeken? Mensen dienen zich gewoon te gedragen natuurlijk, maar in het geval van Debbie stelt haar account ook geen reet voor laten we eerlijk zijn. Ze is verre van een grote influencer, al vindt ze dat zelf wel.
Dan moet je ook net weten op wiens naam zo’n contract staan. Lijkt mij sterk dat dit is gebeurd. Met alleen een wilde gok kom je er niet. Voor het opzeggen van een contract is echt wel meer nodig dan een achternaam en telefoonnummer.
pi_219162292
🤣 Debbie leest hier dat ze niet geloofd word dat ze gaat slapen.. trekt snel pyjama aan en laat het nog even zien.. een uur nadat ze naar bed ging 🤣👍 Pinokkio zou jaloers zijn op haar talent

Een komt goed klomp van lot.. tja lot is net 5... die snapt niet wat een chronische leugenaar is 🤷
Sorry lot... dit gaat nooit goed komen helaas
pi_219162300
Debbie, die meid die overprikkeld raakt van alles in de wereld, heeft een heel assortiment troep aan haar telefoon hangen wat knispert.
pi_219162734
Wat een vertoning. En het meest gênante is dat al de naam van de overleden paardrijd juf misbruikt in haar eigen voordeel.

Een stempel van een heks, een boek wat totaal niets met de paarden juf te maken heeft en dat de tekst: “zodat we haar niet vergeten”

How can I make this about me. Plaatsvervangende schaamte in het kwadraat. Wat is dit een vreselijke vertoning.
pi_219162901
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 22:21 schreef Kletsdoos165 het volgende:
Wat een vertoning. En het meest gênante is dat al de naam van de overleden paardrijd juf misbruikt in haar eigen voordeel.

Een stempel van een heks, een boek wat totaal niets met de paarden juf te maken heeft en dat de tekst: “zodat we haar niet vergeten”

How can I make this about me. Plaatsvervangende schaamte in het kwadraat. Wat is dit een vreselijke vertoning.
Ja vreselijk. Ik volg AM ondertussen al zeker vanaf de geboorte van Jet en heb haar werkelijk nog nooit wat over de paardenjuf horen zeggen. En nu paradeert ze er mee alsof het een van haar beste vriendinnen was :r
pi_219163046
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 22:39 schreef Sushirijst het volgende:

[..]
Ja vreselijk. Ik volg AM ondertussen al zeker vanaf de geboorte van Jet en heb haar werkelijk nog nooit wat over de paardenjuf horen zeggen. En nu paradeert ze er mee alsof het een van haar beste vriendinnen was :r
Maar de nabestaanden van die mevrouw zijn er toch mee akkoord gegaan. Ze waren toch ook op de presentatie vanavond?
pi_219163292
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 21:26 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Dan moet je ook net weten op wiens naam zo’n contract staan. Lijkt mij sterk dat dit is gebeurd. Met alleen een wilde gok kom je er niet. Voor het opzeggen van een contract is echt wel meer nodig dan een achternaam en telefoonnummer.
Nou dat. Maar het schrijft natuurlijk lekker, ‘dat die Vreselijke Volgers zoiets doen!’
pi_219164308
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 22:56 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Maar de nabestaanden van die mevrouw zijn er toch mee akkoord gegaan. Ze waren toch ook op de presentatie vanavond?
Ja ik zag bij Debbie dat AM een man vast hield. Hij huilde.
pi_219164312
Ben benieuwd wat dbm te horen heeft gekregen bij de arts vanochtend. Ze had slecht nieuws gekregen. Klinkt heel ernstig.
pi_219164357
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 19:53 schreef Nieve het volgende:
Bizar wel als het echt zo is dat mensen het energiecontract van Debbie op wilden zeggen.
Maar, als je dan zoveel rare en nare dingen meemaakt online met je account waarom ga je dan niet een normale baan in de anonimiteit zoeken? Mensen dienen zich gewoon te gedragen natuurlijk, maar in het geval van Debbie stelt haar account ook geen reet voor laten we eerlijk zijn. Ze is verre van een grote influencer, al vindt ze dat zelf wel.
Ik vind vooral dat die vrouwen zich allemaal zo belangrijk voor doen. Alsof ze de wereld aan het redden zijn met hun werk en als echte strijders doorgaan :')
Je ‘baan’ kan prima gemist worden, dus heb je last, zoek dan een écht belangrijke baan.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_219164391
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2025 00:10 schreef Overrozen14 het volgende:
Ben benieuwd wat dbm te horen heeft gekregen bij de arts vanochtend. Ze had slecht nieuws gekregen. Klinkt heel ernstig.
Ja ik las het ook. Ik zou het niet gedeeld hebben als ik haar was.
pi_219164476
AM leek zelf heel blij met de hele avond, fijn voor haar. Dat boek is toch een prestatie, en ze vindt dit soort dingen spannend zegt ze vaak, dus ik ben blij voor haar dat ze een goede avond heeft gehad.

Vraag me wel af of er eten bij zat, hoop het wel voor de gasten. Een uur heen, 2 uur daar en dan weer terug... ik zou balen als ik het dan met een bitterbal en een vlammetje moet doen, haha.

DBM, zielig dat ze er extra zorgen bij heeft.
pi_219164521
Oh ik dacht toch dat het een iets grotere happening zou zijn dan dit… de uitgever had kennelijk geen budget voor een echt feestje vrijgemaakt?🙊 even op de vrijdagmiddagborrel proosten op het kantoor van de uitgever ziet er toch wat treurig uit. Maar goed, toch een spannende dag lijkt, fijn als ze het leuk hebben gehad
pi_219164655
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2025 00:10 schreef Overrozen14 het volgende:
Haar kennende zal het wel los lopen.
pi_219164690
Misschien (bewust) buiten beeld, maar ik zag Sam niet volgens mij?

Update: nog eens gekeken en zag hem wel bij instappen bus. Hoop dan dat ie bewust wat uit beeld is gehouden!

[ Bericht 47% gewijzigd door Appeltje123 op 01-11-2025 06:53:01 (Toevoeging) ]
pi_219164711
My two cents, zij kiezen ervoor om iedereen de kleding te laten dragen die hij/zij het prettigst vindt, dat mag natuurlijk. Maar ik vond het voor zo'n gelegenheid nogal gewoontjes, een alledaags kloffie (behalve Jet).
Het kan toch wel iets netter?
En dan die bus, met die herrie....wat een tokkies.
pi_219164748
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2025 07:21 schreef Vingerkeautje het volgende:
My two cents, zij kiezen ervoor om iedereen de kleding te laten dragen die hij/zij het prettigst vindt, dat mag natuurlijk. Maar ik vond het voor zo'n gelegenheid nogal gewoontjes, een alledaags kloffie (behalve Jet Lot).
Het kan toch wel iets netter?
En dan die bus, met die herrie....wat een tokkies.
De kleding vind ik niet zo belangrijk, de uitvoering van het geheel wel.
pi_219164768
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2025 00:43 schreef Snaky het volgende:

[..]
Ja ik las het ook. Ik zou het niet gedeeld hebben als ik haar was.
Maar ik had het ook niet op mijn insta vermeldt, gaat niemand wat aan.
pi_219164782
Ben een paar keer op een boekpresentatie geweest, en die waren doorgaans in een boekhandel na sluitingstijd, waar de meeste mensen gewoon in hun kloffie naar toe kwamen. Ik ben daardoor meer verbaasd over de partybus dan over de kleding.
pi_219164790
Debbie had toch een speciale weegschaal aangeschaft? En ze vermeldde dat ze last had van spierafbraak? Nou denk dat de oorzaak wel duidelijk is, haar geweldige afslank spuitjes
Staat nu een groot artikel in onze regionale krant.
Voordat men aan zo'n middel begint hoort er een gedegen bloedonderzoek te worden gedaan, ijzerwaardes,schildklier, indulinewaarden enz.
Debbie kan alles wel aan haar longcovid wijten maar deze injecties maken haar eerder slechter dan beter.
En zeker weten dat ze ze heeft of nog steeds gebruikt. Zij is niet afgevallen door te sporten.
In het artikel staat ook dat er uitdroging op de loer ligt, mensen moeten electrolyten drinken om dit te voorkomen.
Goh, daar adverteerde ze laatst toch ook mee?

[ Bericht 12% gewijzigd door Henrike op 01-11-2025 08:23:30 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')