Retteketet ze wilt ook met de geertjes naar bedquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 19:40 schreef Henrike het volgende:
[..]
Een foto kussen, kan ze heerlijk tussen Am en Maarten liggen
Naughty elfje spelen
In de kachel 😂🤣👍quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 19:42 schreef Nieve het volgende:
Maar even, zelfs als mijn beste vriendin mij zo'n kussen zou geven zou ik ook echt niet weten wat ik daarmee aan moet.
Ik bedoel, op de bank in de woonkamer is weird, laat staan tussen mij en mijn man in in bedWaar laat je zo'n ding dan?!
Ouch, pijnlijk dat ze geen vriendin genoemd wordt terwijl ze daar zelf zo mee paradeert. Alsnog snapt ze de hint niet geloof ik.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 19:39 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
"Mijn vriendin al ben ik in het boek gedegradeerd tot eencollegavan" 🤣😂
Kijk... ik weet dat je sommige dingen niet mag delen hier... maar ik weet zeker dat "eencollegavan" eigenlijk al te hoog gegrepen is in deze relatie
Debbie is gewoon een algemeen lachwekkend onderwerp bij menig flu bijeenkomst..
Die kussens liggen straks ook gewoon in de kliko na een periode van schijn "kijk hoe leuk"
Bij AM vast ookquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 19:41 schreef Rudypaula het volgende:
Lijkt meer een voodoo pop maar wat in en in triest. Bij mij beland dit in dd kliko
Dat kan toch helemaal niet, met een adres en telefoonnummer iemands account opzeggen?quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 19:53 schreef Nieve het volgende:
Bizar wel als het echt zo is dat mensen het energiecontract van Debbie op wilden zeggen.
Maar, als je dan zoveel rare en nare dingen meemaakt online met je account waarom ga je dan niet een normale baan in de anonimiteit zoeken? Mensen dienen zich gewoon te gedragen natuurlijk, maar in het geval van Debbie stelt haar account ook geen reet voor laten we eerlijk zijn. Ze is verre van een grote influencer, al vindt ze dat zelf wel.
Ik vraag mezelf wel af of dit is gebeurd of ze dit vooral zegt zodat ze lekker naast Annemarie kan staan en kan zeggen dat dit soort dingen haar ook gebeuren zodat mensen haar ook zielig vinden. Hoe weet iemand waar jij je energieleverancier überhaupt hebt?quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 19:53 schreef Nieve het volgende:
Bizar wel als het echt zo is dat mensen het energiecontract van Debbie op wilden zeggen.
Maar, als je dan zoveel rare en nare dingen meemaakt online met je account waarom ga je dan niet een normale baan in de anonimiteit zoeken? Mensen dienen zich gewoon te gedragen natuurlijk, maar in het geval van Debbie stelt haar account ook geen reet voor laten we eerlijk zijn. Ze is verre van een grote influencer, al vindt ze dat zelf wel.
Dat mensen haar telefoon nummer achterhaalde is ook lichtelijk overdreven.. tot een paar maanden terug kon je in Google theletherfamily in typen en kreeg je naam, adres en telefoonnummer kant en klaar aangeleverd omdat ze het zelf openbaar online had gezet.. dat mensen er rare dingen mee doen is niet goed natuurlijk.. maar ze doet nu net alsof het erg moeilijk was om te vinden...quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 19:53 schreef Nieve het volgende:
Sanneke baalt dat ze niet uitgenodigd is.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 20:07 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Ik zag zo'n fotokussen toen ook bij Eva Hermans, zij had ze voor haar nichtjes/neefjes laten maken als herinnering. Dat vind ik leuk, maar toch niet aan een volwassen 'vriendin'?
En Sanneke hengelt naar een 'vriendschap' met AM.
En dat haar van AM, dat zit toch helemaal niet mooi? Vind het heel vreemd staan en die staart ziet eruit alsof het wel wat verzorging kan gebruiken.
Als je bedenkt hoe moeilijk het überhaupt is om een account op te zeggen... lijkt het me weer een net niet mogelijk verhaalquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 20:01 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Dat kan toch helemaal niet, met een adres en telefoonnummer iemands account opzeggen?
Denk dat je Erin en Debbie niet meer op dezelfde verjaardag wilt uitnodigen... al zou ik persoonlijk liever een week met Erin in een huisje zitten dan een uur op een verjaardag met Debbie.. (bij wijze van spreken) maar ieder zijn keus natuurlijkquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 20:14 schreef Johanna38 het volgende:
Mocht miniliefde niet komen? Of is dat geen collegavriendin?
De moeder van MayraLouise mocht wel komen. 🥸🥸🥸
Ik zou haast ook een boek chatGTP-en zodat ik Debbie ook kan uitnodigen🥳💃🦄
Dat vroeg ik me ook af. Erin schrijft in ieder geval veel leuker dan Debbie dus waarom zij niet jn het boek staat? Ze zal weg afgevallen zijn, ik las ooit bij AM dat niet alles in het boek konquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 20:14 schreef Johanna38 het volgende:
Mocht miniliefde niet komen? Of is dat geen collegavriendin?
De moeder van MayraLouise mocht wel komen. 🥸🥸🥸
Ik zou haast ook een boek chatGTP-en zodat ik Debbie ook kan uitnodigen🥳💃🦄
Misschien heeft erin minder rare dingen met volgers mee gemaakt 🤔🤷quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 20:22 schreef Earring het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me ook af. Erin schrijft in ieder geval veel leuker dan Debbie dus waarom zij niet jn het boek staat? Ze zal weg afgevallen zijn, ik las ooit bij AM dat niet alles in het boek kon
Nou dat dus he. Wie ligt er zo in bed.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 20:36 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Debbie checked out... en niemand die dit gelooft *zwaait naar Debbie die volledig aangekleed in bed ligt te scrollen! Gefeliciteerd meid! Aandacht!*
Nee nu wordt zij de hele tijd gefilmd en heeft door hoe ongemakkelijk dit is dus liet van schrik haad telefoon vallen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 20:52 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Maar... uhm... is annemarie nu ineens gestopt ofzo? 🤣
Die was toch niet gegaan, want dan had ze de bank af gemoetenquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 20:08 schreef Beertjeteddy het volgende:
[..]
Sanneke baalt dat ze niet uitgenodigd is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |