abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219165497
Ik dacht toch even te kijken waarover ik oordeel door het 1e boek van AM eens op te zoeken.
Je kan op de eerste 20 pagina's of zo lezen, dat heb ik dus gedaan.
Maar serieus, wtf?! Wat een totaal bizar boek!

Haar ouders worden met de grond gelijk gemaakt. In ene komt er een aanranding en een verkrachting naar voren binnen 4 zinnen. En dat allemaal in een Jip en Janneke taal alsof ik een 4+ boekje uit plaatselijke bieb aan het lezen ben.

Niet te geloven, dit is toch geen schrijven? Dat 2e boek zal geen haar beter zijn neem ik aan.
pi_219165502
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2025 09:40 schreef papierentas het volgende:
Ach Sanneke is boos op de Am haatclub, want het gaat heel ver. Wij moeten medelijden hebben met influcencers die hun kinderen, voor geld en spullen, op internet gooien. Zij zijn het slachtoffer en niemand begrijpt dat, het is allemaal zo oneerlijk.
Sjongejonge. Wat een domme reactie is dat toch weer.
Annemarie de grote taboedoorbreker wordt niet genoeg gewaardeerd voor haar openheid over menstruatie bij haar 12 jarigen. Dan snap je toch echt niet waar het over gaat.
pi_219165503
Lotte die bloed en ijzer nodig heeft gehad ??? En dat allemaal voor het perfecte plaatje
pi_219165526
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2025 09:46 schreef Lovelii2026 het volgende:
Lotte die bloed en ijzer nodig heeft gehad ??? En dat allemaal voor het perfecte plaatje
Maar nog wel even voor de wol reclame een foto van haar 'oude' buik.
pi_219165545
Ik check net in, en ben mosterd,over de boekpresentatie. Had focus deze week ff anders, lees verkiezingen en vieze Marco. Afijn; wat was dat die boekpresentatie? En een knuffel van Deb en Annemarie? Dat dit soort mensen bestaan 💙🤣
pi_219165548
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2025 09:44 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Ze snapt het volgens mij gewoon echt niet, ze mist gewoon waar het echt om gaat
Of ze doet alsof ze dom is, of ze is dom. Maar ze is er als de kippen bij nu om ook mee te liften op het ChatGpt opstelletje van AM. Linken naar AM, misschien linkt zij wel naar Sanneke, woehoeeee meer vieuws en misschien wat nieuwe volgers erbij. Maar nu in de slachtofferrol gaan zitten want mensen doen haar dit allemaal aan ofzo, wat voor wereld leeft zij in.
pi_219165563
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2025 09:44 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Ik snap gewoon echt niet waarom ze daar zijn gaan wonen
Gezellig, met heel veel gezellige Nederlanders genieten in Spanje 😁🫣

[ Bericht 0% gewijzigd door Tarantelle op 01-11-2025 10:05:39 ]
pi_219165573
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2025 08:35 schreef Weerikier het volgende:
Aaah wat moeten we allemaal een medelijden hebben met zowel de geweldige AM, die een heel boek heeft geschreven over hoe zwaar het leven is als fluflu, als Debbie die ook al zo dapper is met haar krap aan 12 duizend volgers..
En ja, hou je vast, ook voor onze bank aardappel Sanneke is het leven enorm zwaar want God jeetje, wat steken de meisjes hun hoofd allemaal boven het maaiveld uit.
Wat zouden we zonder jullie moeten?!

Volhouden hoor, zo enorm knap!

Ben vooral heel benieuwd naar de boeken die jullie kinderen schrijven over 10/20 jaar 😅
Ja, categorie wereldverbeteraars hoor. Eerst als levensmissie hebben zoveel mogelijk aandacht te krijgen online en daarna janken hoe heftig het is.
pi_219165577
Kelly Caresse woont tegenwoordig niet meer in een gewoon huis, maar in “de villa”. 🫣 Dat moet in elke TikTok post benoemt worden.
pi_219165609
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2025 09:46 schreef Lovelii2026 het volgende:
Maar als je al een ijzertekort hebt waarom dan een buikoperatie?
Wacht dan totdat je dat op peil hebt.
pi_219165618
Zou ‘de weduwnaar van’ er op zitten te wachten dat hij huilend op insta wordt geplaatst door frau Lether?

En wat een verschil, het letterlijk oplezen van een tekst op een blaadje en ‘af en toe kijken naar wat steekwoorden/tekst’ door die vrouw in die oranje trui.
Maar het zullen de zenuwen wel geweest zijn.
pi_219165649
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2025 10:05 schreef Huisopdehoek het volgende:
Zou ‘de weduwnaar van’ er op zitten te wachten dat hij huilend op insta wordt geplaatst door frau Lether?

En wat een verschil, het letterlijk oplezen van een tekst op een blaadje en ‘af en toe kijken naar wat steekwoorden/tekst’ door die vrouw in die oranje trui.
Maar het zullen de zenuwen wel geweest zijn.
Nou inderdaad dat ja, maar goed Am kon natuurlijk zichzelf niet filmen misschien mocht Debbie die taak op zich nemen.
Ik vind het echt te gek dat die man met zijn emoties zo op insta wordt gezet
pi_219165692
Sanneke veroordeelt fluflus die hun kinderen huilend/kwetsbaar/ziek/in het ziekenhuis op insta plaatst.
Dat klopt niet, vindt ze ongepast. Terecht.

Maar dat haar wannabe-bestie AM vertelde dat de tweeling ongesteld was vanaf hun 11e (ofzo) en nu regelmatig voor de snuks-centen vertelt dat ze boxers dragen tijdens hun menstruatie en een menstruatiebadpak, dat valt niet onder ‘kwetsbaar’ maar onder ‘open zijn over menstruatie’

Koekoek.

En Sanneke en AM, het is júllie kind, niet ‘mijn kind’.
pi_219165702
Het arme schaap bij hvk al vanaf 1 uur wakker. Maar ‘gelukkig’ gaat ze voortaan zelf naar beneden.

Wat een armoe.
pi_219165705
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2025 10:09 schreef Henrike het volgende:

[..]
Nou inderdaad dat ja, maar goed Am kon natuurlijk zichzelf niet filmen misschien mocht Debbie die taak op zich nemen.
Ik vind het echt te gek dat die man met zijn emoties zo op insta wordt gezet
Of ze is pissig dat Debbie al iets heeft gedeeld voordat zij het zelf kon doen, en is ze nu die foeilelijke kussens kapot aan het snijden. 😁
pi_219165718
Oh, en meer mannen moeten worden aangesproken, en niet ‘vrouwen die vrouwen aanvallen’ want die vrouwen proberen al dingen te veranderen. 🤪

(Maarja, zolang er geen regels zijn kunnen ze niet zelf bedenken dat je kinderen exposed die daar zelf niet om hebben gevraagd of toestemming voor hebben gegeven)
pi_219165723
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2025 10:16 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Of ze is pissig dat Debbie al iets heeft gedeeld voordat zij het zelf kon doen, en is ze nu die foeilelijke kussens kapot aan het snijden. 😁
Dan doet ze in ieder geval iets nuttigs, 1 Debbie is genoeg
pi_219165786
Waar kan ik die sanneke volgen
pi_219165866
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2025 09:58 schreef Paardrijden123 het volgende:
Kelly Caresse woont tegenwoordig niet meer in een gewoon huis, maar in “de villa”. 🫣 Dat moet in elke TikTok post benoemt worden.
Het is een mooi huis, maar voor een villa staan de huizen waar zij woont toch behoorlijk dicht op elkaar
pi_219165882
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2025 10:16 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Of voodoo aan het doen
pi_219165894
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2025 10:14 schreef Huisopdehoek het volgende:
Sanneke veroordeelt fluflus die hun kinderen huilend/kwetsbaar/ziek/in het ziekenhuis op insta plaatst.

Maar dat haar wannabe-bestie AM vertelde dat de tweeling ongesteld was vanaf hun 11e (ofzo) en nu regelmatig voor de snuks-centen vertelt dat ze boxers dragen tijdens hun menstruatie en een menstruatiebadpak, dat valt niet onder ‘kwetsbaar’ maar onder ‘open zijn over menstruatie’

Koekoek.

En Sanneke en AM, het is júllie kind, niet ‘mijn kind’;.
Misschien heeft niemand Sanneke verteld dat het ook Peppie’s kind is
pi_219165912
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2025 10:26 schreef Overrozen14 het volgende:
Waar kan ik die sanneke volgen
Sanneke89
En wel lief doen❤ (of alleen kijken).
pi_219165940
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2025 10:14 schreef Huisopdehoek het volgende:

Koekoek.

En Sanneke en AM, het is júllie kind, niet ‘mijn kind’.
Sanneke deelde laatst haar eigen zieke kind. Zij is geen haar beter dan de rest.
pi_219166004
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2025 08:52 schreef Snaky het volgende:
De Jelies zijn in Madrid naar een flamingoshow geweest.
Ik las het ook.
Ze hebben na 3? jaar Spanje nog steeds geen idee.
pi_219166057
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2025 10:35 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Het is een mooi huis, maar voor een villa staan de huizen waar zij woont toch behoorlijk dicht op elkaar
Dat vertekent wel een beetje. Al die tuinen zijn nog niet aangelegd/volgroeit. Het zijn percelen van +1000m2. Dat is geen doorsnee percelen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')