abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219164956
Aaah wat moeten we allemaal een medelijden hebben met zowel de geweldige AM, die een heel boek heeft geschreven over hoe zwaar het leven is als fluflu, als Debbie die ook al zo dapper is met haar krap aan 12 duizend volgers..
En ja, hou je vast, ook voor onze bank aardappel Sanneke is het leven enorm zwaar want God jeetje, wat steken de meisjes hun hoofd allemaal boven het maaiveld uit.
Wat zouden we zonder jullie moeten?!

Volhouden hoor, zo enorm knap!

Ben vooral heel benieuwd naar de boeken die jullie kinderen schrijven over 10/20 jaar 😅
pi_219164971
Ik zie nu hoe ze daar aankomen...
Die partybus slaat echt nergens op, compleet opgehyped komen ze aan bij een uitgever voor een boekpresentatie waar nabestaanden bij zijn die net een jong iemand hebben verloren. En dan kom je hakkend uit een bus...

Zijn echt een stelletje tokkies
pi_219164992
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2025 02:09 schreef Louuuu_lou het volgende:
Oh ik dacht toch dat het een iets grotere happening zou zijn dan dit… de uitgever had kennelijk geen budget voor een echt feestje vrijgemaakt?🙊 even op de vrijdagmiddagborrel proosten op het kantoor van de uitgever ziet er toch wat treurig uit. Maar goed, toch een spannende dag lijkt, fijn als ze het leuk hebben gehad
Misschien heeft ze het zelf groter gemaakt dan het is. Ze had natuurlijk ook zelf de feestbus mee naar een restaurant kunnen nemen op haar kosten.
pi_219165034
De Jelies zijn in Madrid naar een flamingoshow geweest.
pi_219165038
Ik heb zelden zo een gênante vertoning gezien als deze boek presentatie.
Was gewoon netjes met je eigen vervoer gegaan, rustig die kant op gereden. Had netjes je boek opgedragen aan de overleden paardrij juf , als dat je zo vreselijk aan het hart lag.

Als je echt een jonge weduwnaar erbij wil betrekken , gedraag je er dan ook naar.
pi_219165039
Sanneke snapt er weer eens niks van. Iemand stuurt haar iets over AM. Het gaat niet om openlijk praten over menstruatie. Het gaat om het feit dat zij haar dochters hierin betrekt. Iedereen weet dat meiden op een gegeven moment gaan menstrueren. Dit als moeder met 10.000-en volgers delen is gewoon niet oké. Vroeger niet, vandaag niet, in de toekomst ook niet.
En het gaat ook niet om de menstruatie, het gaat om het delen van je kinderen en hún leven.
Maar het is Sanneke, altijd preken voor eigen parochie en niet na kunnen denken.
pi_219165139
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2025 08:35 schreef Weerikier het volgende:
Aaah wat moeten we allemaal een medelijden hebben met zowel de geweldige AM, die een heel boek heeft geschreven over hoe zwaar het leven is als fluflu, als Debbie die ook al zo dapper is met haar krap aan 12 duizend volgers..
En ja, hou je vast, ook voor onze bank aardappel Sanneke is het leven enorm zwaar want God jeetje, wat steken de meisjes hun hoofd allemaal boven het maaiveld uit.
Wat zouden we zonder jullie moeten?!

Volhouden hoor, zo enorm knap!

Ben vooral heel benieuwd naar de boeken die jullie kinderen schrijven over 10/20 jaar 😅
Bankaardappel ik ga stuk🤣
pi_219165164
Minibelle:
Keileuk dat je dochter op een koor zit. Maar waarom moet er bij staan dat dat op een conservatorium is, en dat zij zelf ook in een bekend koor heeft gezongen.
Niet om het meisje hoor, maar kan nou niet zeggen dat ze echt een natuurtalent is wat ik zo hoor. En dat hoeft ook helemaal niet. Het meisje heeft er lol aan en daar gaat het om.
Maar altijd dat overdreven opscheppen van moeder , bah.
Leg die lat toch niet zo hoog.
pi_219165166
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2025 08:53 schreef Weerikier het volgende:
Ik heb zelden zo een gênante vertoning gezien als deze boek presentatie.
Was gewoon netjes met je eigen vervoer gegaan, rustig die kant op gereden. Had netjes je boek opgedragen aan de overleden paardrij juf , als dat je zo vreselijk aan het hart lag.

Als je echt een jonge weduwnaar erbij wil betrekken , gedraag je er dan ook naar.
Ik vond de combinatie ook ongepast. Of had bij een borrel in de buurt het ‘opdragen aan zodat we haar niet vergeten’ gedaan en daarna (door) met de feestbus en herrie naar de uitgever.
Was die-man-van ook mee in de bus? Kan me voorstellen dat je je dan ontzettend ongemakkelijk voelt.
pi_219165179
Voor de verandering vond ik deze tuinbroek leuk bij Annemarie staan. Verder niet gekeken, maar ze hebben vast lol gehad met zijn allen.
pi_219165184
Hvk: Jayda is al vanaf 01:00 beneden kon niet meer slapen.
Dan mag ze de dus gewoon naar beneden kind is 8?
Ben ik dan nou zo ouderwets, hier gebeurde dat echt niet.
Pak maar even een boekje en probeer het daarna nog maar keer. Maar hier bleven ze in bed.
pi_219165188
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2025 09:11 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Ik vond de combinatie ook ongepast. Of had bij een borrel in de buurt het ‘opdragen aan zodat we haar niet vergeten’ gedaan en daarna (door) met de feestbus en herrie naar de uitgever.
Was die-man-van ook mee in de bus? Kan me voorstellen dat je je dan ontzettend ongemakkelijk voelt.
Volgens mij zag ik hem instappen ja
pi_219165199
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2025 08:53 schreef JaNeeDan het volgende:
Sanneke snapt er weer eens niks van. Iemand stuurt haar iets over AM. Het gaat niet om openlijk praten over menstruatie. Het gaat om het feit dat zij haar dochters hierin betrekt. Iedereen weet dat meiden op een gegeven moment gaan menstrueren. Dit als moeder met 10.000-en volgers delen is gewoon niet oké. Vroeger niet, vandaag niet, in de toekomst ook niet.
En het gaat ook niet om de menstruatie, het gaat om het delen van je kinderen en hún leven.
Maar het is Sanneke, altijd preken voor eigen parochie en niet na kunnen denken.
Nou dit idd. Als je taboedoorbrekend over menstruatie wil praten helemaal prima. Maar daarbij hoef je niet te vermelden wel menstruatie ondergoed ze gebruiken.
pi_219165215
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2025 08:52 schreef Snaky het volgende:
De Jelies zijn in Madrid naar een flamingoshow geweest.
🫣
pi_219165232
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2025 09:13 schreef Henrike het volgende:
Pak maar even een boekje en probeer het daarna nog maar keer. Maar hier bleven ze in bed.
Ik vind het gewoon onwijs triest dat dit meisje dan gewoon alleen beneden zit, waarschijnlijk op haar tablet oid
pi_219165257
De man van Jennifer stapte inderdaad in de bus, bij het liedje" in de naam van Jezus" zie je hem instappen.
Daarna in de bus heeft hij een over the top dansende Rens voor zijn neus staan.
Sneu voor die man die meegaat omdat het eerste exemplaar aan zijn vrouw is opgedragen.
Had dat wat ingetogener gedaan, het is nog maar zo kort geleden.
Plaats vervangende schaamte voor deze actie, zo niet inleven in een ander.
pi_219165306
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2025 09:20 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Ik vind het gewoon onwijs triest dat dit meisje dan gewoon alleen beneden zit, waarschijnlijk op haar tablet oid
Ja en waarom slaapt ze niet? Zie dat witte snoetje aan die tafel. Zou ze überhaupt wel
Praten over dingen die Jayda bezighouden?
Ik zie haar ook nooit 1;1 een keer wat doen met haar.
Louay en Zayn krijgen volop aandacht maar de meisjes daar.
Ik zie ook vaak 2 buurkinderen? Bij haar in huis. Dan kun je toch keer vragen of de kinderen daar keer mogen en die je een keer wat leuks net de meisjes.
Zo belangrijk keer 1:1
pi_219165413
Ik lees net het interview van Maike bij Linda. Ze heeft ooit een foto van Parker teruggevonden op tiktok met de hashtag autism awareness en reageert daar op: kinderen horen niet op social media. Ben je dan zo dom of doe je dom? Je deelt verdorie toch zelf je kind(eren) op SM waardoor die foto's beschikbaar zijn! Tegen de tijd dat hij 4 wordt krijgt hij ook een hartje over zijn gezicht 🤦‍♀️
pi_219165435
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2025 09:13 schreef Henrike het volgende:
Dir wilde ik ook schrijven. 'Gelukkig maakt ze me niet wakker' zegt moeder ook nog. Het is haar (enige) taak om voor haar kinderen te zorgen. Ik zou me zorgen maken als een kind van die leeftijd blijkbaar regelmatig 's nachts wakker wordt en niet meer kan slapen.
pi_219165444
Ach Sanneke is boos op de Am haatclub, want het gaat heel ver. Wij moeten medelijden hebben met influcencers die hun kinderen, voor geld en spullen, op internet gooien. Zij zijn het slachtoffer en niemand begrijpt dat, het is allemaal zo oneerlijk.
pi_219165461
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2025 09:18 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
🫣
Ik zie ze nu echt zitten in een zaaltje waar op het podium roze vogels in lange jurken ronddansen.
Best triest als je al zo lang in Spanje woont en je kent dit soort woorden niet.
pi_219165464
AM die zegt niks gefilmd te hebben, maar ze staat filmend op beeld als Maarten de bus uitkomt 😂
pi_219165474
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2025 09:23 schreef Henrike het volgende:
De man van Jennifer stapte inderdaad in de bus, bij het liedje" in de naam van Jezus" zie je hem instappen.
Daarna in de bus heeft hij een over the top dansende Rens voor zijn neus staan.
Sneu voor die man die meegaat omdat het eerste exemplaar aan zijn vrouw is opgedragen.
Had dat wat ingetogener gedaan, het is nog maar zo kort geleden.
Plaats vervangende schaamte voor deze actie, zo niet inleven in een ander.
Ik zou zeggen: zoek het uit met je egotrip, ik ga niet mee. Het is waarschijnlijk goed bedoeld maar zo vreselijk misplaatst.
pi_219165494
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2025 09:41 schreef Snaky het volgende:

[..]
Ik zie ze nu echt zitten in een zaaltje waar op het podium roze vogels in lange jurken ronddansen.
Best triest als je al zo lang in Spanje woont en je kent dit soort woorden niet.
Ik snap gewoon echt niet waarom ze daar zijn gaan wonen
pi_219165495
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2025 09:40 schreef papierentas het volgende:
Ach Sanneke is boos op de Am haatclub, want het gaat heel ver. Wij moeten medelijden hebben met influcencers die hun kinderen, voor geld en spullen, op internet gooien. Zij zijn het slachtoffer en niemand begrijpt dat, het is allemaal zo oneerlijk.
Ze snapt het volgens mij gewoon echt niet, ze mist gewoon waar het echt om gaat
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')