Ga toch even kijken, een hakkende Maarten wil je echt niet missenquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 17:26 schreef JaNeeDan het volgende:
Ik volg AM niet dus ik ben voor de titel uitgegaan van wat er in het vorige topic werd geschreven.
Ik ben geblokkeerd en via mollygram zijn de hoeveelheid stories van AM niet door te komen. Afgelopen zomer een paar keer geprobeerd maar bij zoveel stories loopt mollygram steeds vast. Anders zou ik zeker even kijken.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 17:26 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Ga toch even kijken, een hakkende Maarten wil je echt niet missen
Ik kijk via Facebook, daar kun je net zo snel doorheen skippen als Instaquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 17:31 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ik ben geblokkeerd en via mollygram zijn de hoeveelheid stories van AM niet door te komen. Afgelopen zomer een paar keer geprobeerd maar bij zoveel stories loopt mollygram steeds vast. Anders zou ik zeker even kijken.
Ik heb geen FB😬quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 17:32 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Ik kijk via Facebook, daar kun je net zo snel doorheen skippen als Insta
Rens is zo overheersend, vreselijk ventjequote:Op vrijdag 31 oktober 2025 17:33 schreef Henrike het volgende:
Werkelijk dan heb je een boekpresentatie en ga je als man van in je hoodie en wastafel mee.
En die Rens, wat is hij aandachtsziek zeg, met zijn tuinbroek , lijkt kabouter Klus wel
Julia is toch precies zo?quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 17:40 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Rens is zo overheersend, vreselijk ventje
Maar er eten ook andere kinderen mee 😵 en bestek??quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 17:57 schreef Muisjeruisje het volgende:
Bij hvk weer droge pasta voor de kinderen
Ben ik het wel mee eens. Toch hoop ik dat AM die zwarte jumpsuite aan heeft ipv die spijkerbroek met gatenquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 17:50 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Ik ben blij dat iedereen draagt wat hij of zij zelf wil. Dit is wat bij dit gezin past. Als ze heel iets anders zouden dragen zou het nog minder geloofwaardig zijn. En het ziet eruit alsof ze het naar hun zin heb. Good for them.
😂 dat was ook een goede geweestquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 18:28 schreef Geertje_G het volgende:
Niet "het busje komt zo" als titel? 😇
AM omringt zich graag met gelijkgestemden, allemaal vreemde luitjes.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 18:14 schreef Muisjeruisje het volgende:
Brenda van Liefslabel is er ook, ik vind dat een vreemde vrouw
Ik zou raar opkijken als mn kind bij iemand kale pasta als avondeten had gekregen. Zit volgens mij nieteens iets van kaas overheen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 17:57 schreef Muisjeruisje het volgende:
Bij hvk weer droge pasta voor de kinderen
Zou ze ook een foto kussen hebben van haarzelf in haar bolide?quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 18:54 schreef JaNeeDan het volgende:
Debbie en foto cadeau’s … tja, die vrouw is gewoon echt verliefd op zichzelf😍
Zo verliefd dat ze in de overtuiging leeft dat iedereen dat is.
Echt een heel apart cadeau.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 18:59 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Laten we even met zijn alle rete blij zijn dat we geen vrienden zijn met Debbie 🤣😂 heeft iemand onder ons iemand in zijn vrienden/familie die bij iedere gelegenheid een foto in welke vorm dan ook van zichzelf geeft? 😂🤣 de tandjes jongens... geef een bloemetje of doos chocola als je niets beters weet 🤦♂️ iemand jarig? Foto van Debbie iemand trouwens? Foto van Debbie... iedereen een fotocadeau van Debbie onder de boom! Speciaal moment? Tadaaaaa Foto van Debbie 🥳
Ik heb nog niet eens aan iedere muur een foto van mijn eigen kinderen... Waarom zou iemand Debbie merch willen?quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 19:04 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Zouden opa en oma al een Debbie kussen hebben?
Misschien word dit haar nieuwe inkomstenstroom, Lether Merchandise
Ik heb geen foto’s in huis. Ja, in albums en digitaal. Maar zeker niet in het zicht. Als je een Debbie in je familie- of vriendenkring hebt word je ermee doodgegooid, of je het nou leuk vindt of niet.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 18:59 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Laten we even met zijn alle rete blij zijn dat we geen vrienden zijn met Debbie 🤣😂 heeft iemand onder ons iemand in zijn vrienden/familie die bij iedere gelegenheid een foto in welke vorm dan ook van zichzelf geeft? 😂🤣 de tandjes jongens... geef een bloemetje of doos chocola als je niets beters weet 🤦♂️ iemand jarig? Foto van Debbie iemand trouwens? Foto van Debbie... iedereen een fotocadeau van Debbie onder de boom! Speciaal moment? Tadaaaaa Foto van Debbie 🥳
Ja eens, ik vind het er gezellig uit zien. Leuk toch dit voor ze.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 17:50 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Ik ben blij dat iedereen draagt wat hij of zij zelf wil. Dit is wat bij dit gezin past. Als ze heel iets anders zouden dragen zou het nog minder geloofwaardig zijn. En het ziet eruit alsof ze het naar hun zin heb. Good for them.
Op vrijdag 31 oktober 2025 17:50 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Op vrijdag 31 oktober 2025 17:50 schreef Hocuspocus2 het volgende:Daar zeg je het helemaal goedquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 18:11 schreef Weerikier het volgende:
Ik ben vooral verbijsterd over die bus met vlammenwerpers op het dak, de keiharde muziek die over straat schalt, het gedrag van Rens en de wastas om Maarten zn schouder.
De kleding zou ik niet zo doen , mocht het mijn boek presentatie zijn. Maar laten we wel wezen, het is ook wel een bepaald soort boek voor een bepaald soort publiek van een bepaald soort schrijfster 😉
🤣🤣quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 18:28 schreef Geertje_G het volgende:
Niet "het busje komt zo" als titel? 😇
Ik ben geblockt, gaf ze een fotokalender? Of een fotomok?quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 18:29 schreef Lalaland79 het volgende:
Wat een geweldig cadeau heeft Debbie voor AM😍 #sarcasme
Die gedragen zich alsof ze een wereldster of op zijn minst BN'er zijn, gieren!quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 19:35 schreef JaNeeDan het volgende:
Debbie en Sanneke maken beiden een hoop drama mee, net als AM. Ze voelen zich wel heel belangrijk zeg.
Ja, 2 foto kussens!quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 19:37 schreef Geertje_G het volgende:
Omg ik was sarcastisch maar er was idd een fotocadeaus??? Wow.
Een foto kussen, kan ze heerlijk tussen Am en Maarten liggenquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 19:35 schreef Geertje_G het volgende:
[..]
Ik ben geblockt, gaf ze een fotokalender? Of een fotomok?
Ben jij ook zo benieuwd naar Sanneke’s review 🫣quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 19:35 schreef JaNeeDan het volgende:
Debbie en Sanneke maken beiden een hoop drama mee, net als AM. Ze voelen zich wel heel belangrijk zeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |