abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219159531
We gaan door!

Topicreeks: Topicreeks: Mommyvloggers aan de overkant #1 en Topicreeks: Topicreeks: Familievloggers #1 zijn gesloten en we gaan door met één topic voor alle vloggers/influencers, dus niet alleen de mommy- en familievloggers.

Klets gezellig mee, maar hou het netjes!

Tip: lees eerst het hele topic door voordat je reageert, dat scheelt misverstanden en ouwe koeien uit de sloot halen. Soms is gewoon 'alles' al gezegd.

- Reageer op wat de influencers laten zien, niet op inside of 'van horen van' informatie.
- Het op een hatelijke manier verbasteren van namen van influencers en gezin en het gebruiken van scheldnamen is niet toegestaan.
- Houd het netjes wat betreft de minderjarige kinderen.

Wij als mods zien natuurlijk niet alles en daarom hebben we op FOK! een topic report (TR) systeem waarmee je ons kunt helpen. Denk je een post te zien die niet door de beugel kan dan kun je een TR plaatsen. Daarmee kun je zelf meehelpen FOK! en de topics leuk te houden. Het kost de moderators teveel tijd om een terugkoppeling te geven op elk topic report, maar jullie kunnen er van uit gaan dat elke TR serieus beoordeeld wordt. Wil je een terugkoppeling? Vraag er om in je TR.Info uit MED

Ongeoorloofde posts worden verwijderd, zo werkt dat nou eenmaal op FOK!, omdat het voor ons niet altijd mogelijk is alles te lezen kan het gebeuren dat er toch nog een post verwijderd had moeten worden, zet dan (nogmaals) een TR, moderators zijn ook maar mensen. Het kan ook gebeuren dat er teveel tekst verwijderd wordt, of dat quotes verwijderd worden, want soms zitten we mobiel of moet het snel en dan gaat er onbedoeld weleens meer weg, maak er geen ramp van, er worden echt niet meteen strafpunten gegeven.

Wil je, om welke reden dan ook, anoniem kijken dan kan dat bijvoorbeeld hier: https://anonyig.com/en/ of www.mollygram.com (vaak sneller)

Voor feedback, opmerkingen en vragen aan de moderators kun je hier terecht SHO / [SHO FB] The SHO goes on

In Mededelingen vind je de userpolicy en de aanvulling daarop, ook staan er nog wat andere regeltjes en tips. En je vindt er ook ons banbeleid.
pi_219159551
Ik volg AM niet dus ik ben voor de titel uitgegaan van wat er in het vorige topic werd geschreven.
pi_219159556
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 17:26 schreef JaNeeDan het volgende:
Ik volg AM niet dus ik ben voor de titel uitgegaan van wat er in het vorige topic werd geschreven.
Ga toch even kijken, een hakkende Maarten wil je echt niet missen
pi_219159605
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 17:26 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Ga toch even kijken, een hakkende Maarten wil je echt niet missen
Ik ben geblokkeerd en via mollygram zijn de hoeveelheid stories van AM niet door te komen. Afgelopen zomer een paar keer geprobeerd maar bij zoveel stories loopt mollygram steeds vast. Anders zou ik zeker even kijken.
pi_219159623
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 17:31 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ik ben geblokkeerd en via mollygram zijn de hoeveelheid stories van AM niet door te komen. Afgelopen zomer een paar keer geprobeerd maar bij zoveel stories loopt mollygram steeds vast. Anders zou ik zeker even kijken.
Ik kijk via Facebook, daar kun je net zo snel doorheen skippen als Insta
pi_219159632
Werkelijk dan heb je een boekpresentatie en ga je als man van in je hoodie en wastas mee.
En die Rens, wat is hij aandachtsziek zeg, met zijn tuinbroek , lijkt kabouter Klus wel

[ Bericht 1% gewijzigd door Henrike op 31-10-2025 17:49:11 ]
pi_219159636
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 17:32 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Ik kijk via Facebook, daar kun je net zo snel doorheen skippen als Insta
Ik heb geen FB😬
pi_219159693
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 17:33 schreef Henrike het volgende:
Werkelijk dan heb je een boekpresentatie en ga je als man van in je hoodie en wastafel mee.
En die Rens, wat is hij aandachtsziek zeg, met zijn tuinbroek , lijkt kabouter Klus wel
Rens is zo overheersend, vreselijk ventje
pi_219159701
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 17:34 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ik heb geen FB😬
🫣 dan weet ik het ook niet 😆
pi_219159712
Welke kleding zou AM zelf dragen?
pi_219159775
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 17:40 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Rens is zo overheersend, vreselijk ventje
Julia is toch precies zo?
pi_219159780
Ik ben blij dat iedereen draagt wat hij of zij zelf wil. Dit is wat bij dit gezin past. Als ze heel iets anders zouden dragen zou het nog minder geloofwaardig zijn. En het ziet eruit alsof ze het naar hun zin heb. Good for them.
pi_219159782
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 17:48 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Julia is toch precies zo?
Ja irritant, ik vind vooral Jet een schatje en de tweeling zo bescheiden
pi_219159845
Ik zou me werkelijk kapot schamen als mijn gezelschap zich zo zou kleden en gedragen . Ik denk dat er gefelicitokkie op de taart staat
pi_219159846
Bij hvk weer droge pasta voor de kinderen
pi_219159891
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 17:57 schreef Muisjeruisje het volgende:
Maar er eten ook andere kinderen mee 😵 en bestek??
pi_219159897
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 17:50 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Ik ben blij dat iedereen draagt wat hij of zij zelf wil. Dit is wat bij dit gezin past. Als ze heel iets anders zouden dragen zou het nog minder geloofwaardig zijn. En het ziet eruit alsof ze het naar hun zin heb. Good for them.
Ben ik het wel mee eens. Toch hoop ik dat AM die zwarte jumpsuite aan heeft ipv die spijkerbroek met gaten
pi_219159905
Ik volg AM niet echt, even gekeken nav jullie berichten.
Ik ben heel erg pro aandoen waar je je lekker in voelt en blijkbaar vinden zij dit fijn. Zie het probleem niet zo.
Maar ik ben geboren en getogen in Den Haag (woon er al tijdje niet meer) en zij wonen daar volgens mij, dus wellicht is dat het. :')
pi_219159950
Ik ben vooral verbijsterd over die bus met vlammenwerpers op het dak, de keiharde muziek die over straat schalt, het gedrag van Rens en de wastas om Maarten zn schouder.

De kleding zou ik niet zo doen , mocht het mijn boek presentatie zijn. Maar laten we wel wezen, het is ook wel een bepaald soort boek voor een bepaald soort publiek van een bepaald soort schrijfster 😉
pi_219159973
Brenda van Liefslabel is er ook, ik vind dat een vreemde vrouw
pi_219160074
Niet "het busje komt zo" als titel? 😇
pi_219160085
Wat een geweldig cadeau heeft Debbie voor AM😍 #sarcasme
pi_219160146
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 18:28 schreef Geertje_G het volgende:
😂 dat was ook een goede geweest
pi_219160148
Omg, heeft Debbie nu weer van die vreselijke kussens van haarzelf en AM laten maken?!?!
pi_219160163
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 18:14 schreef Muisjeruisje het volgende:
Brenda van Liefslabel is er ook, ik vind dat een vreemde vrouw
AM omringt zich graag met gelijkgestemden, allemaal vreemde luitjes.
pi_219160187
Ik zou
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 17:57 schreef Muisjeruisje het volgende:
Ik zou raar opkijken als mn kind bij iemand kale pasta als avondeten had gekregen. Zit volgens mij nieteens iets van kaas overheen.
pi_219160222
Omg die cadeaus van Debbie, echt schaamteloos.

Jammer dat AM weer continue op haar papiertje zit te loeren tijdens haar speech. Maar waarschijnlijk is het allemaal weer samengesteld met chat GPT en afgetopt door die Marina (?), dan is het natuurlijk lastig onthouden als je het zelf niet hebt geschreven.

Heeft Vera nou echt niks in haar koffertje zitten om die pluizenbol van AM wat te temmen? Haar staart ziet er nog steeds zo dood uit als een pier. Ik vind het geen reclame maar goed.
pi_219160241
Debbie en foto cadeau’s … tja, die vrouw is gewoon echt verliefd op zichzelf😍
Zo verliefd dat ze in de overtuiging leeft dat iedereen dat is.
pi_219160278
Laten we even met zijn alle rete blij zijn dat we geen vrienden zijn met Debbie 🤣😂 heeft iemand onder ons iemand in zijn vrienden/familie die bij iedere gelegenheid een foto in welke vorm dan ook van zichzelf geeft? 😂🤣 de tandjes jongens... geef een bloemetje of doos chocola als je niets beters weet 🤦‍♂️ iemand jarig? Foto van Debbie iemand trouwens? Foto van Debbie... iedereen een fotocadeau van Debbie onder de boom! Speciaal moment? Tadaaaaa Foto van Debbie 🥳
pi_219160318
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 18:54 schreef JaNeeDan het volgende:
Debbie en foto cadeau’s … tja, die vrouw is gewoon echt verliefd op zichzelf😍
Zo verliefd dat ze in de overtuiging leeft dat iedereen dat is.
Zou ze ook een foto kussen hebben van haarzelf in haar bolide?
pi_219160326
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 18:59 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Laten we even met zijn alle rete blij zijn dat we geen vrienden zijn met Debbie 🤣😂 heeft iemand onder ons iemand in zijn vrienden/familie die bij iedere gelegenheid een foto in welke vorm dan ook van zichzelf geeft? 😂🤣 de tandjes jongens... geef een bloemetje of doos chocola als je niets beters weet 🤦‍♂️ iemand jarig? Foto van Debbie iemand trouwens? Foto van Debbie... iedereen een fotocadeau van Debbie onder de boom! Speciaal moment? Tadaaaaa Foto van Debbie 🥳
Echt een heel apart cadeau.

Zouden opa en oma al een Debbie kussen hebben?

Misschien word dit haar nieuwe inkomstenstroom, Lether Merchandise

[ Bericht 1% gewijzigd door Muisjeruisje op 31-10-2025 19:09:37 ]
pi_219160353
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 19:04 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Zouden opa en oma al een Debbie kussen hebben?

Misschien word dit haar nieuwe inkomstenstroom, Lether Merchandise
Ik heb nog niet eens aan iedere muur een foto van mijn eigen kinderen... Waarom zou iemand Debbie merch willen?
pi_219160398
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 18:59 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Ik heb geen foto’s in huis. Ja, in albums en digitaal. Maar zeker niet in het zicht. Als je een Debbie in je familie- of vriendenkring hebt word je ermee doodgegooid, of je het nou leuk vindt of niet.
pi_219160443
Wat een ongepast cadeau zeg. How can i make this about me, zoals altijd.
Ik snap de titel vriendin ook niet in deze, ik zie ze werkelijk nooit iets samen doen.
pi_219160458
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 17:50 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Ja eens, ik vind het er gezellig uit zien. Leuk toch dit voor ze.
pi_219160491
Tsja smaken [quote]0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 17:50 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[/quote
Ja dat kan,
Ik vind het geen gezicht, met de pen in de tuinbroek die je gisteren ook al aan had.
En ze hoeven echt niet in 3 delig pak , dat past ook niet bij ze.
pi_219160519
Tsja smaken [quote]0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 17:50 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[/quote
Ja dat kan,
Ik vind het geen gezicht, met de pen in de tuinbroek die je gisteren ook al aan had.
En ze hoeven echt niet in 3 delig pak , dat past ook niet bij ze.
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 18:11 schreef Weerikier het volgende:
Ik ben vooral verbijsterd over die bus met vlammenwerpers op het dak, de keiharde muziek die over straat schalt, het gedrag van Rens en de wastas om Maarten zn schouder.

De kleding zou ik niet zo doen , mocht het mijn boek presentatie zijn. Maar laten we wel wezen, het is ook wel een bepaald soort boek voor een bepaald soort publiek van een bepaald soort schrijfster 😉
Daar zeg je het helemaal goed
pi_219160563
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 18:28 schreef Geertje_G het volgende:
🤣🤣
pi_219160610
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 18:29 schreef Lalaland79 het volgende:
Wat een geweldig cadeau heeft Debbie voor AM😍 #sarcasme
Ik ben geblockt, gaf ze een fotokalender? Of een fotomok?
pi_219160612
Debbie en Sanneke maken beiden een hoop drama mee, net als AM. Ze voelen zich wel heel belangrijk zeg.
pi_219160646
Omg ik was sarcastisch maar er was idd een fotocadeaus??? Wow.
pi_219160667
Kon net via een genodigde een stukje bekijken, maar jemig wat kruipt am in de slachtofferrol zeg.
Ze laat een spoor van vernieling na in haar eigen familie, maar boehoe wat is zij kwetsbaar.
pi_219160670
"Mijn vriendin al ben ik in het boek gedegradeerd tot eencollegavan" 🤣😂

Kijk... ik weet dat je sommige dingen niet mag delen hier... maar ik weet zeker dat "eencollegavan" eigenlijk al te hoog gegrepen is in deze relatie
Debbie is gewoon een algemeen lachwekkend onderwerp bij menig flu bijeenkomst..

Die kussens liggen straks ook gewoon in de kliko na een periode van schijn "kijk hoe leuk"
pi_219160676
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 19:35 schreef JaNeeDan het volgende:
Debbie en Sanneke maken beiden een hoop drama mee, net als AM. Ze voelen zich wel heel belangrijk zeg.
Die gedragen zich alsof ze een wereldster of op zijn minst BN'er zijn, gieren!
Het zijn gewoon werkeloze moekes met een telefoon die verder helemaal niets te doen hebben en een aandachtsprobleem hebben.
pi_219160682
Maar hoe dan?
Debbie hele week alleen met de kids, hyper filmpjes gepost, vanmorgen keer extra naar school. Vanmorgen volgens haar gezondheidszorg doodmoe en uitgeput.
Dan nog naar de boek presentatie innAmstwrdam?
En ze staat ook nog eens rechtop op de foto naast Am.
Maar naar de dierentuin moet ze oordoppen in, zonnebril op en in haar electrische rolstoel.
Ze zit er nooit in, jammer geld
pi_219160698
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 19:37 schreef Geertje_G het volgende:
Omg ik was sarcastisch maar er was idd een fotocadeaus??? Wow.
Ja, 2 foto kussens!
pi_219160704
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 19:35 schreef Geertje_G het volgende:

[..]
Ik ben geblockt, gaf ze een fotokalender? Of een fotomok?
Een foto kussen, kan ze heerlijk tussen Am en Maarten liggen
Naughty elfje spelen
pi_219160707
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 19:35 schreef JaNeeDan het volgende:
Ben jij ook zo benieuwd naar Sanneke’s review 🫣
pi_219160712
Lijkt meer een voodoo pop maar wat in en in triest. Bij mij beland dit in dd kliko
pi_219160731
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 19:40 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Ja, 2 foto kussens!
Ja ze kon vast niet kiezen welke foto ze moest gebruiken dus dan maar beide.. 😂🤣🤦‍♂️
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')