Ik vind alle reclame op sociale media ongeloofwaardig, tenzij ik buiten de reclame om zie dat de producten daadwerkelijk gebruikt worden.quote:Op zaterdag 1 november 2025 22:14 schreef SterreKaatje het volgende:
Ik moest trouwens gisteren nog wel lachen om de storie van RealityFBI dat veel influencers zeggen dat ze veel DM's krijgen, maar dat zoiets dus ook letterlijk in de 'hand out' staat van het bedrijf staat.
En daarnaast: Men kan ook zelf op een vragensticker reageren of zichzelf berichten sturen. Ik vind dit dus om te gieren. Hoe lang nemen we deze mensen nog serieus? ( Als we dat al deden? )
Ik vermoed dus dat de meeste B-influencers, zoals hier besproken, zichzelf heel vaak een bericht sturen of zelf reageren op de vragensticker![]()
Van de week zag ik een TikTok van iemand die geïnfluenced was en zo’n schoonmaakapparaat heeft gekocht. Ze vond het helemaal niks. Ook meerdere reacties van mensen die hem ook hadden gekocht en niet tevreden zijn.quote:Op zaterdag 1 november 2025 22:30 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ik vind alle reclame op sociale media ongeloofwaardig, tenzij ik buiten de reclame om zie dat de producten daadwerkelijk gebruikt worden.
Maar als ze beginnen met 'ik kreeg zoveel vragen in mijn DM over mijn dekbedden (of elk ander willekeurig product' dan haak ik al af.
Of als ze ineens tips gaan vragen voor dagjes of vakantieparken in NL(zoals LiekedeB), dan weet je dat de volgende samenwerking dat ene dagje weg is dat o zo vaak getipt is.
Ik heb ooit, na 100x de reclame te hebben gezien, die wild deo gekocht, wat een miskoop. Laatste keer dat ik iets heb gekocht wat wordt aangeraden 🙈.quote:Op zaterdag 1 november 2025 22:35 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Van de week zag ik een TikTok van iemand die geïnfluenced was en zo’n schoonmaakapparaat heeft gekocht. Ze vond het helemaal niks. Ook meerdere reacties van mensen die hem ook hadden gekocht en niet tevreden zijn.
Die apparaten zie je buiten de campagnes om ook niet.
Ik ben al jaren heel enthousiast! Ooit overgestapt omdat het goedkoper was op dat moment dan Loveli. Vast door een influencer, weet niet meer wie.quote:Op zaterdag 1 november 2025 22:39 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ik heb ooit, na 100x de reclame te hebben gezien, die wild deo gekocht, wat een miskoop. Laatste keer dat ik iets heb gekocht wat wordt aangeraden 🙈.
Over dat ze FOMO is en dat ze ondanks hoe beroerd ze zich voelt geen dingen afzegt?quote:Op zaterdag 1 november 2025 23:18 schreef Kaatjepuk het volgende:
Debbie is sarcastisch in haar story’s.
Toch, mag ik hopen, ik denk het?!
Zolang het voor zichzelf is zegt ze sowieso niet af.. stel dat een kind jarig is of iets anders leuks is het dikke vinger ik lig op bed!quote:Op zaterdag 1 november 2025 23:27 schreef Maremare het volgende:
[..]
Over dat ze FOMO is en dat ze ondanks hoe beroerd ze zich voelt geen dingen afzegt?
Kruipt hij inmiddels al? Mijn zoon liep op zijn leeftijd en praatte toch al 6 woordjes. *Schept op*. Boeit het? Ieder kind eigen tempo.quote:Op zaterdag 1 november 2025 20:02 schreef Beertjeteddy het volgende:
Tuurlijk Debbie.
Ik vind het vooral narcistisch om zo erg te genieten dat je om de 2/3 maanden een fotoshoot nodig hebt en daarvoor wel de energie kan hebben maar niet om iets leuks te doen met je kinderen. Bah. En dan de dag ervoor ook nog weg kunnen. Wat hoop ik toch dat iemand van UWV bij haar meekijkt en de WMO. Het is toch ontzettend ziek dat andere mensen met bijvoorbeeld gehandicapte kinderen of zwaar demente ouders zo ontzettend hun best moeten doen om hulp te krijgen en deze troela krijgt het in haar schoot geworpen.
Man man, nergens de energie voor behalve als Debbie het leuk vind. Ik heb diep medelijden met haar kinderen en dan druk ik mezelf erg zwak uit.
En Sanneke... wat hier ook gezegd is. Haar zoon loopt absoluut niet vooruit hoor van wat wij te zien krijgen. En dat bedoel ik absoluut niet kut of naar. Maar dan te doen alsof je kind zwaar vooruit loopt?
Als hij kleine zinnen kon zeggen en kon lopen liep hij flink vooruit. Het is een lief en guitig mannetje en ik snap dat voor elke ouder zijn of haar kind bijzonder is maar dit is gewoon niet van toepassing en dat is ook niet erg, maar ik denk ook dat Sanneke daarin haar kind niet uitdaagt omdat ze te druk is met op haar bank liggen met haar mobiel. Ik snap in ieder geval waarom ze ineens dikke BFF is met Debbie. Zelfde laken en pak die 2.
We zitten in hetzelfde algoritme 🤣 daarom laat ik mijzelf ook niet snel influencen, vertrouw er helemaal niks van.quote:Op zaterdag 1 november 2025 22:35 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Van de week zag ik een TikTok van iemand die geïnfluenced was en zo’n schoonmaakapparaat heeft gekocht. Ze vond het helemaal niks. Ook meerdere reacties van mensen die hem ook hadden gekocht en niet tevreden zijn.
Die apparaten zie je buiten de campagnes om ook niet.
Debbie durft met droge ogen te beweren dat ze constant haar grenzen over gaat voor haar kinderen.quote:Op zaterdag 1 november 2025 23:27 schreef Maremare het volgende:
[..]
Over dat ze FOMO is en dat ze ondanks hoe beroerd ze zich voelt geen dingen afzegt?
Ik heb een keer een melding gemaakt bij de vermoeidheidkliniek over mevrouw Debbie die een filmpje had geplaatst met beeld en geluid materiaal van een arts. Uiteraard meer voor de privacy van desbetreffende arts. Hierop kreeg ik vrij snel een mail van de vermoeidheidkliniek dat ze contact op hadden genomen met Debbie met het verzoek het filmpje direct te verwijderen en ze waren dankbaar voor de melding. Verder zijn ze mijn energie niet waard. Toch geloof ik dat het veel gebeurt. Heel iets anders maar afgelopen week met de rechtszaak van Marco Borsato kwam ik ook op de Instagram pagina van het meisje/dochter en als je ziet wat voor reacties daar staan van volwassen personen, nou daar lusten de honden echt geen brood van. Ongeacht of Marco Borsato wel of niet schuldig is, je wel of geen fan bent, je bent volwassen en je gaat als een één of ander viswijf tekeer op een Instagram pagina van iemand die je niet kent. (en dan heb ik het niet over vijf reacties maar echt over honderden). Het was zo bizar. Ik kreeg echt plaatsvervangende schaamte. Dus ja ik denk dat we dus echt mensen zijn, en dan voornamelijk vrouwen die dit doen.quote:Op zaterdag 1 november 2025 18:41 schreef SterreKaatje het volgende:
Toch zet me dit alles aan het denken.
Ik heb de indruk dat wij (op een paar mensen na) hier op een volwassen en enigszins nette manier discussiëren over de influencers en wat ze plaatsen. Ja, dat is vanuit ergernis en ja dat doen we hier omdat we niet om een niets geblokt willen worden.
Ik kwam hier ooit terecht na een post van een influencer en wilde hier wel even iedereen de les gaan lezen. Toen las ik een tijdje mee en kreeg andere inzichten.
Hoe kritisch ik hier ook kan zijn, ik blijf schrikken van de DM's die sommige influencers krijgen. En soms laat het me twijfelen (ook na het zien van het taalgebruik en gebrek aan nuance van sommige meeschrijvers)
Gaan mensen van hier echt zo ver dat ze bedrijven aanschrijven, haat en dreigberichten sturen naar influencers?
Of is dit weer een heel andere groep mensen?
Ik verslikte me echt zowat in mijn thee vanavond toen ik haar stories bekeek. Ook nog als argument voor zoveel activiteit aanvoeren dat het werktripje van Roy er vrij kort van tevoren bij kwam. Dacht dat hij iedere zes weken weg was 🤡quote:Op zondag 2 november 2025 00:15 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Debbie durft met droge ogen te beweren dat ze constant haar grenzen over gaat voor haar kinderen.
In werkelijkheid gaat ze vooral haar grenzen over voor haar eigen gewin en plezier.
Ja, energy drank is echt zo’n anorexia-staple omdat je, als je je energie niet meer uit kcal wil halen, ze maar uit cafeïne gaat halen. In de meeste klinieken is het hartstikke verboden, ook omdat je bloeddruk er helemaal wappie van gaat.quote:Op zaterdag 1 november 2025 19:33 schreef Miepje77 het volgende:
Geloven jullie dat Pascal dat blik monster Energy drink op heeft?
Goede wijn heeft geen krans nodig.quote:Op zaterdag 1 november 2025 22:39 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ik heb ooit, na 100x de reclame te hebben gezien, die wild deo gekocht, wat een miskoop. Laatste keer dat ik iets heb gekocht wat wordt aangeraden 🙈.
Het zoontje van Sanneke loopt absoluut niet voor. Sterker nog, ik zie hem eigenlijk zelden bewegen. En dat is helemaal prima, eigen tempo. Maar waar zij het vandaan haalt dat haar zoontje voor zou lopen???quote:Op zondag 2 november 2025 00:11 schreef SophiaLoren het volgende:
[..]
Kruipt hij inmiddels al? Mijn zoon liep op zijn leeftijd en praatte toch al 6 woordjes. *Schept op*. Boeit het? Ieder kind eigen tempo.
Maar Sanneke die niks aan voedingspatroon kan veranderen?
Dan heb je echt een plank voor de kop.
Ik kan me best voorstellen dat er ergernis bestaat , ik erger me ook aan de manier waarop Debbie de boel beduvelt.quote:Op zaterdag 1 november 2025 21:20 schreef Hyacinth het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook weleens af. Maar hier ga je daar toch geen antwoord op krijgen.
AM progressief? Dat is hetzelfde als beweren dat Esther Ouwehand extreem rechts is.🤣🤣🤣🙈quote:Op zaterdag 1 november 2025 15:50 schreef Lostit het volgende:
Ik heb wel zitten grinniken bij de storie van AM over haat tegen progressieve vrouwen. Als ze iets niet is, dan is het progressief.
En ik snap haar haat tegen Tim Hofman ook niet, behalve dat hij heel kritisch is over influencers die kinderen in beeld brengen, heeft hij haar toch nooit persoonlijk benoemd? Zijn item ging toch over andere influencers?
Ze zal zich wel beter voelen door de b12, maar moet natuurlijk even het afslank spuitje benoemen want reclame, en zo kan ze verdoezelen dat het niet eens zo slecht ging.quote:Op zondag 2 november 2025 00:15 schreef SophiaLoren het volgende:
Nou die ozempic is wel wondermiddel bij Debbie he. Km zich fitter te laten voelen.
Van een feestelijke boekpresentatie naar een fotoshoot tot een hele avond Halloween vieren!
Ja dat heeft ze de WMO wijsgemaakt.quote:Op zondag 2 november 2025 00:31 schreef Maremare het volgende:
[..]
Ik verslikte me echt zowat in mijn thee vanavond toen ik haar stories bekeek. Ook nog als argument voor zoveel activiteit aanvoeren dat het werktripje van Roy er vrij kort van tevoren bij kwam. Dacht dat hij iedere zes weken weg was 🤡
Of je (schoon)zoon of -dochter vragen om precies te schrijven waar jij het over wil hebben, waar je volgers met ‘hoe durven ze! Ze zijn jaloers/hebben geen leven!’ kunnen reageren. En hartjes kunnen sturen, veren in je reet kunnen stoppen.quote:Op zaterdag 1 november 2025 22:14 schreef SterreKaatje het volgende:
Ik moest trouwens gisteren nog wel lachen om de storie van RealityFBI dat veel influencers zeggen dat ze veel DM's krijgen, maar dat zoiets dus ook letterlijk in de 'hand out' staat van het bedrijf staat.
En daarnaast: Men kan ook zelf op een vragensticker reageren of zichzelf berichten sturen. Ik vind dit dus om te gieren. Hoe lang nemen we deze mensen nog serieus? ( Als we dat al deden? )
Ik vermoed dus dat de meeste B-influencers, zoals hier besproken, zichzelf heel vaak een bericht sturen of zelf reageren op de vragensticker![]()
Maar die van haar is écht niet gevaarlijk, en door al haar (Google) kennis weet ze heel goed wat ze doet en moet laten 🙄quote:Op zondag 2 november 2025 08:43 schreef Henrike het volgende:
[..]
Ze zal zich wel beter voelen door de b12, maar moet natuurlijk even het afslank spuitje benoemen want reclame, en zo kan ze verdoezelen dat het niet eens zo slecht ging.
Komt ineens allemaal door het afslankmiddel( waar afgelopen weekend in verschillende kranten voor werd gewaarschuwd)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |