abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219167351
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 november 2025 10:03 schreef Henrike het volgende:

[..]
Maar als je al een ijzertekort hebt waarom dan een buikoperatie?
Wacht dan totdat je dat op peil hebt.
Ik volg haar niet, maar is het ijzertekort niet juist een gevolg van de operatie? Veel bloed verloren bv?
pi_219167363
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2025 11:26 schreef Earring het volgende:
AM had het boek graag aan de paardrij vriendin willen uit rijken. Ons taalwonder!
Ik hoop dat het boek over Jaimy op 1 komt en niet dat van AM
Was ChatGPT offline vanochtend?
;)
pi_219167409
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2025 12:51 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Ik dacht dat het over Flip of Flap ging. Want die hadden een afspraak bij de kinderarts
Dacht ik ook, maar misschien is gewoon een kinderarts due vertrekt of zo (je weet het bij DBM nooit), ze gaan vandaag een dagje shoppen dus verwacht dat het meevalt. (Hoop het natuurlijk ook)
pi_219167431
quote:

[..]
Ik dacht dat het over Flip of Flap ging. Want die hadden een afspraak bij de kinderarts
Ja door het drammen van moeder. Die vindt dat interessant.
Moeder mankeert wat met haar fascinatie voor zieke kinderen.

[ Bericht 3% gewijzigd door Beppie12345 op 01-11-2025 14:46:36 (Aanvulling) ]
pi_219167459
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2025 12:59 schreef IlseMarije het volgende:

[..]
Dacht ik ook, maar misschien is gewoon een kinderarts due vertrekt of zo (je weet het bij DBM nooit), ze gaan vandaag een dagje shoppen dus verwacht dat het meevalt. (Hoop het natuurlijk ook)
Ik denk het ook, want ze ging daarna meteen over op nieuwe plinten die ze heeft gelegd.
pi_219167475
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2025 12:53 schreef Harper het volgende:

[..]
Ik volg haar niet, maar is het ijzertekort niet juist een gevolg van de operatie? Veel bloed verloren bv?
Nee, dit heeft ze al een tijd ondanks alle gesponsorde vitamines.
pi_219167609
Die Blije mama, Huis vol Kids, Sanneke; het is toch allemaal echt wel het laagste van de samenleving hoor. Ik volg ze niet, kijk naar aanleiding van hier af en toe bij ze, maar ik vind het zulk simpel volk. Wat een medelijden heb ik met die kinderen. Die groeien toch helemaal niet leuk op? Ik kijk maar niet te vaak, het is een soort ramptoerisme.

Ik ken in het echt ook helemaal niet zulke mensen, jullie wel?
pi_219167647
quote:

[..]
Oh, geen idee want ik ben geblokt en niet vaak zin om anoniem te kijken.
pi_219167726
‘Het meest persoonlijke boek van AMG’

Want die eerste was veel minder persoonlijk? Ze heeft meerdere boeken op haar naam maar dit is de meest persoonlijke?
pi_219167733
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2025 09:46 schreef Lovelii2026 het volgende:
Lotte die bloed en ijzer nodig heeft gehad ??? En dat allemaal voor het perfecte plaatje
Ik vind dit ook echt bizar. Die meid liep toch altihd te pronken dat die buik haar zo dierbaar was, kids gemaakt enzo. Ergens zegt mijn gevoel dat Joeri hier ook wel wat een aandeel in heeft?
pi_219167972
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2025 13:35 schreef Iris2.0 het volgende:

[..]
Ik vind dit ook echt bizar. Die meid liep toch altihd te pronken dat die buik haar zo dierbaar was, kids gemaakt enzo. Ergens zegt mijn gevoel dat Joeri hier ook wel wat een aandeel in heeft?
Ik snap eigenlijk niet dat ze zo'n zware ingreep heeft gekregen met een ijzertekort.
pi_219168152
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2025 14:01 schreef Sstt1993 het volgende:

[..]
Ik snap eigenlijk niet dat ze zo'n zware ingreep heeft gekregen met een ijzertekort.
Ik snap niet dat ze hem deed
pi_219168164
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2025 14:01 schreef Sstt1993 het volgende:

[..]
Dit begrijp ik ook niet. Dat het überhaupt mag vind ik bizar. Ik bedoel, het is geen operatie die noodzakelijk is.
pi_219168207
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2025 09:23 schreef Henrike het volgende:
De man van Jennifer stapte inderdaad in de bus, bij het liedje" in de naam van Jezus" zie je hem instappen.
Daarna in de bus heeft hij een over the top dansende Rens voor zijn neus staan.
Sneu voor die man die meegaat omdat het eerste exemplaar aan zijn vrouw is opgedragen.
Had dat wat ingetogener gedaan, het is nog maar zo kort geleden.
Plaats vervangende schaamte voor deze actie, zo niet inleven in een ander.
Hij is er zelf bij hè? Het was van tevoren bekend wat voor gekkigheid het zou worden. Als hij niet mee had gewild dan had hij vast zijn eigen auto gepakt. Meine gute wat is het hier toch altijd zwart wit. Maar vooral zwart.
pi_219168445
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2025 09:57 schreef NineMilka het volgende:

[..]
Ja, categorie wereldverbeteraars hoor. Eerst als levensmissie hebben zoveel mogelijk aandacht te krijgen online en daarna janken hoe heftig het is.
Ze zijn zo wereldvreemd. Alsof ‘wij’, diegene met de échte banen, nooit shit over ons heen krijgen. Diegene die bv in de zorg, psychiatrie, politie etc werken krijgen nou ook niet bepaald de meest vriendelijke woorden te horen. En ook daar moeten we mee dealen, van ons af laten glijden en doorgaan. Want dat is het echte leven met echte mensen.
pi_219168573
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2025 14:21 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Hij is er zelf bij hè? Het was van tevoren bekend wat voor gekkigheid het zou worden. Als hij niet mee had gewild dan had hij vast zijn eigen auto gepakt. Meine gute wat is het hier toch altijd zwart wit. Maar vooral zwart.
Tsja ik vind het niet getuigen van veel empathie. Die man kan vooraf niet weten dat er snoeiharde muziek wordt gedraaid en dat er zo idioot wordt gedaan in een rijdende bus.
pi_219168610
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2025 14:41 schreef Zonnepit het volgende:

[..]
Ze zijn zo wereldvreemd. Alsof ‘wij’, diegene met de échte banen, nooit shit over ons heen krijgen. Diegene die bv in de zorg, psychiatrie, politie etc werken krijgen nou ook niet bepaald de meest vriendelijke woorden te horen. En ook daar moeten we mee dealen, van ons af laten glijden en doorgaan. Want dat is het echte leven met echte mensen.
Dit! Maar dan zeggen ze waarschijnlijk dat wij er zelf voor hebben gekozen om met ‘zulke’ mensen te werken.
pi_219168639
Ik vind di koffiekopjes met smile dus wel echt heel erg leuk.
pi_219168676
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2025 14:41 schreef Zonnepit het volgende:

[..]
Hoe vaak ik al niet met de dood bedreigd ben, ben uitgescholden of er naar me geschreeuw is tijdens mijn werk valt niet meer bij te houden. Zou er een boek over kunnen schrijven 🤭
Dat het gebeurd betekent natuurlijk niet dat het normaal is. Dat het maar normaal is om mensen (van welke beroepsgroep dan ook) zo te behandelen.
Als AM echt bedreigd wordt o.i.d. dan is dat natuurlijk ook niet normaal, ook niet als zij er voor kiest om iedere scheet online te zetten.
Dat ze dan misschien eens achter de oren moet krabben of ze haar minderjarige kinderen moet beschermen vind ik een ander verhaal.
pi_219168699
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2025 15:01 schreef Henrike het volgende:

[..]
Tsja ik vind het niet getuigen van veel empathie. Die man kan vooraf niet weten dat er snoeiharde muziek wordt gedraaid en dat er zo idioot wordt gedaan in een rijdende bus.
Als je de familie Geerts een beetje kent, en AM doet t overkomen alsof deze vrouw dichterbij haar stond dan Mirjam (van IJsland), en je wist dat er een partybus zou komen (je hebt t bijna niet kunnen missen), dan had je 1+1 kunnen doen dat het er zo uit zou zien.
Die partybus heb je niet om rustig in de gordel naar classic fm te gaan zitten luisteren natuurlijk.

Vond de beelden in de bus er echt enorm ongemakkelijk uitzien overigens. Maar goed AM zal het leuk gevonden hebben.
  zaterdag 1 november 2025 @ 15:37:50 #196
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_219168860
Die partybus heeft AM geregeld omdat ze dan stoer wordt gevonden en hip wil doen met haar "pubers", soort 2e jeugd perikelen. Wel triest te zien dat ze zo weinig sociale contacten heeft, alleen maar contentgerelateerde mensen.
pi_219168874
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2025 15:01 schreef Henrike het volgende:

[..]
Nee? Dat heeft AM anders tig keer laten weten. En ik zag hem net ook gewoon swingen op een filmpje. Als iemand dichtbij overlijdt dan is dat verschrikkelijk. En elke dag is al dan al zwaar genoeg. Maar juist zulke lichtpuntjes kunnen je er doorheen helpen. Even niet denken aan alle verdriet, even niet alleen maar duisternis. En ja, ik spreek helaas uit ervaring.
pi_219168918
Ik heb wel zitten grinniken bij de storie van AM over haat tegen progressieve vrouwen. Als ze iets niet is, dan is het progressief.

En ik snap haar haat tegen Tim Hofman ook niet, behalve dat hij heel kritisch is over influencers die kinderen in beeld brengen, heeft hij haar toch nooit persoonlijk benoemd? Zijn item ging toch over andere influencers?
pi_219169023
Ik vind het echt bizar dat er een soort beweging lijkt te komen waarbij influencers in de slachtofferrol kruipen en de nadruk leggen op alle haat die ze krijgen. En vervolgens elkaar hier ook in de steunen en voor elkaar opkomen.

Zoals hierboven benoemd zijn er verschillende beroepen waarbij mensen ook te maken krijgen met haat, bedreigingen ed. Met als groot verschil dat deze mensen hun kinderen niet meenemen naar hun werk, dat ze hun kinderen niet exposen voor hun werk en dat ze daar gewoon mee doorgaan ondanks haat reacties.

Ik keur uiteraard alle vormen van haat af, maar als het je gebeurd dan snap ik niet dat je keuze maakt om gewoon door te gaan ipv je kinderen te beschermen. Het eigen ego, het geld, de bekendheid is dus toch belangrijker. Er is altijd een keuze en ik vind dat Influencers die keuze heel bewust maken en heb daar dus ook geen medelijden mee of empathie voor.
pi_219169031
Iemand DM’t haar met ‘dit boek moeten echt alle influencers en aankomende influencers VERPLICHT lezen voordat ze wat mogen posten’

Koekoek..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')