Ga toch even kijken, een hakkende Maarten wil je echt niet missenquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 17:26 schreef JaNeeDan het volgende:
Ik volg AM niet dus ik ben voor de titel uitgegaan van wat er in het vorige topic werd geschreven.
Ik ben geblokkeerd en via mollygram zijn de hoeveelheid stories van AM niet door te komen. Afgelopen zomer een paar keer geprobeerd maar bij zoveel stories loopt mollygram steeds vast. Anders zou ik zeker even kijken.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 17:26 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Ga toch even kijken, een hakkende Maarten wil je echt niet missen
Ik kijk via Facebook, daar kun je net zo snel doorheen skippen als Instaquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 17:31 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ik ben geblokkeerd en via mollygram zijn de hoeveelheid stories van AM niet door te komen. Afgelopen zomer een paar keer geprobeerd maar bij zoveel stories loopt mollygram steeds vast. Anders zou ik zeker even kijken.
Ik heb geen FB😬quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 17:32 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Ik kijk via Facebook, daar kun je net zo snel doorheen skippen als Insta
Rens is zo overheersend, vreselijk ventjequote:Op vrijdag 31 oktober 2025 17:33 schreef Henrike het volgende:
Werkelijk dan heb je een boekpresentatie en ga je als man van in je hoodie en wastafel mee.
En die Rens, wat is hij aandachtsziek zeg, met zijn tuinbroek , lijkt kabouter Klus wel
Julia is toch precies zo?quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 17:40 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Rens is zo overheersend, vreselijk ventje
Maar er eten ook andere kinderen mee 😵 en bestek??quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 17:57 schreef Muisjeruisje het volgende:
Bij hvk weer droge pasta voor de kinderen
Ben ik het wel mee eens. Toch hoop ik dat AM die zwarte jumpsuite aan heeft ipv die spijkerbroek met gatenquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 17:50 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Ik ben blij dat iedereen draagt wat hij of zij zelf wil. Dit is wat bij dit gezin past. Als ze heel iets anders zouden dragen zou het nog minder geloofwaardig zijn. En het ziet eruit alsof ze het naar hun zin heb. Good for them.
😂 dat was ook een goede geweestquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 18:28 schreef Geertje_G het volgende:
Niet "het busje komt zo" als titel? 😇
AM omringt zich graag met gelijkgestemden, allemaal vreemde luitjes.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 18:14 schreef Muisjeruisje het volgende:
Brenda van Liefslabel is er ook, ik vind dat een vreemde vrouw
Ik zou raar opkijken als mn kind bij iemand kale pasta als avondeten had gekregen. Zit volgens mij nieteens iets van kaas overheen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 17:57 schreef Muisjeruisje het volgende:
Bij hvk weer droge pasta voor de kinderen
Zou ze ook een foto kussen hebben van haarzelf in haar bolide?quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 18:54 schreef JaNeeDan het volgende:
Debbie en foto cadeau’s … tja, die vrouw is gewoon echt verliefd op zichzelf😍
Zo verliefd dat ze in de overtuiging leeft dat iedereen dat is.
Echt een heel apart cadeau.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 18:59 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Laten we even met zijn alle rete blij zijn dat we geen vrienden zijn met Debbie 🤣😂 heeft iemand onder ons iemand in zijn vrienden/familie die bij iedere gelegenheid een foto in welke vorm dan ook van zichzelf geeft? 😂🤣 de tandjes jongens... geef een bloemetje of doos chocola als je niets beters weet 🤦♂️ iemand jarig? Foto van Debbie iemand trouwens? Foto van Debbie... iedereen een fotocadeau van Debbie onder de boom! Speciaal moment? Tadaaaaa Foto van Debbie 🥳
Ik heb nog niet eens aan iedere muur een foto van mijn eigen kinderen... Waarom zou iemand Debbie merch willen?quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 19:04 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Zouden opa en oma al een Debbie kussen hebben?
Misschien word dit haar nieuwe inkomstenstroom, Lether Merchandise
Ik heb geen foto’s in huis. Ja, in albums en digitaal. Maar zeker niet in het zicht. Als je een Debbie in je familie- of vriendenkring hebt word je ermee doodgegooid, of je het nou leuk vindt of niet.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 18:59 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Laten we even met zijn alle rete blij zijn dat we geen vrienden zijn met Debbie 🤣😂 heeft iemand onder ons iemand in zijn vrienden/familie die bij iedere gelegenheid een foto in welke vorm dan ook van zichzelf geeft? 😂🤣 de tandjes jongens... geef een bloemetje of doos chocola als je niets beters weet 🤦♂️ iemand jarig? Foto van Debbie iemand trouwens? Foto van Debbie... iedereen een fotocadeau van Debbie onder de boom! Speciaal moment? Tadaaaaa Foto van Debbie 🥳
Ja eens, ik vind het er gezellig uit zien. Leuk toch dit voor ze.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 17:50 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Ik ben blij dat iedereen draagt wat hij of zij zelf wil. Dit is wat bij dit gezin past. Als ze heel iets anders zouden dragen zou het nog minder geloofwaardig zijn. En het ziet eruit alsof ze het naar hun zin heb. Good for them.
Op vrijdag 31 oktober 2025 17:50 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Op vrijdag 31 oktober 2025 17:50 schreef Hocuspocus2 het volgende:Daar zeg je het helemaal goedquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 18:11 schreef Weerikier het volgende:
Ik ben vooral verbijsterd over die bus met vlammenwerpers op het dak, de keiharde muziek die over straat schalt, het gedrag van Rens en de wastas om Maarten zn schouder.
De kleding zou ik niet zo doen , mocht het mijn boek presentatie zijn. Maar laten we wel wezen, het is ook wel een bepaald soort boek voor een bepaald soort publiek van een bepaald soort schrijfster 😉
🤣🤣quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 18:28 schreef Geertje_G het volgende:
Niet "het busje komt zo" als titel? 😇
Ik ben geblockt, gaf ze een fotokalender? Of een fotomok?quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 18:29 schreef Lalaland79 het volgende:
Wat een geweldig cadeau heeft Debbie voor AM😍 #sarcasme
Die gedragen zich alsof ze een wereldster of op zijn minst BN'er zijn, gieren!quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 19:35 schreef JaNeeDan het volgende:
Debbie en Sanneke maken beiden een hoop drama mee, net als AM. Ze voelen zich wel heel belangrijk zeg.
Ja, 2 foto kussens!quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 19:37 schreef Geertje_G het volgende:
Omg ik was sarcastisch maar er was idd een fotocadeaus??? Wow.
Een foto kussen, kan ze heerlijk tussen Am en Maarten liggenquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 19:35 schreef Geertje_G het volgende:
[..]
Ik ben geblockt, gaf ze een fotokalender? Of een fotomok?
Ben jij ook zo benieuwd naar Sanneke’s review 🫣quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 19:35 schreef JaNeeDan het volgende:
Debbie en Sanneke maken beiden een hoop drama mee, net als AM. Ze voelen zich wel heel belangrijk zeg.
Retteketet ze wilt ook met de geertjes naar bedquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 19:40 schreef Henrike het volgende:
[..]
Een foto kussen, kan ze heerlijk tussen Am en Maarten liggen
Naughty elfje spelen
In de kachel 😂🤣👍quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 19:42 schreef Nieve het volgende:
Maar even, zelfs als mijn beste vriendin mij zo'n kussen zou geven zou ik ook echt niet weten wat ik daarmee aan moet.
Ik bedoel, op de bank in de woonkamer is weird, laat staan tussen mij en mijn man in in bedWaar laat je zo'n ding dan?!
Ouch, pijnlijk dat ze geen vriendin genoemd wordt terwijl ze daar zelf zo mee paradeert. Alsnog snapt ze de hint niet geloof ik.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 19:39 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
"Mijn vriendin al ben ik in het boek gedegradeerd tot eencollegavan" 🤣😂
Kijk... ik weet dat je sommige dingen niet mag delen hier... maar ik weet zeker dat "eencollegavan" eigenlijk al te hoog gegrepen is in deze relatie
Debbie is gewoon een algemeen lachwekkend onderwerp bij menig flu bijeenkomst..
Die kussens liggen straks ook gewoon in de kliko na een periode van schijn "kijk hoe leuk"
Bij AM vast ookquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 19:41 schreef Rudypaula het volgende:
Lijkt meer een voodoo pop maar wat in en in triest. Bij mij beland dit in dd kliko
Dat kan toch helemaal niet, met een adres en telefoonnummer iemands account opzeggen?quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 19:53 schreef Nieve het volgende:
Bizar wel als het echt zo is dat mensen het energiecontract van Debbie op wilden zeggen.
Maar, als je dan zoveel rare en nare dingen meemaakt online met je account waarom ga je dan niet een normale baan in de anonimiteit zoeken? Mensen dienen zich gewoon te gedragen natuurlijk, maar in het geval van Debbie stelt haar account ook geen reet voor laten we eerlijk zijn. Ze is verre van een grote influencer, al vindt ze dat zelf wel.
Ik vraag mezelf wel af of dit is gebeurd of ze dit vooral zegt zodat ze lekker naast Annemarie kan staan en kan zeggen dat dit soort dingen haar ook gebeuren zodat mensen haar ook zielig vinden. Hoe weet iemand waar jij je energieleverancier überhaupt hebt?quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 19:53 schreef Nieve het volgende:
Bizar wel als het echt zo is dat mensen het energiecontract van Debbie op wilden zeggen.
Maar, als je dan zoveel rare en nare dingen meemaakt online met je account waarom ga je dan niet een normale baan in de anonimiteit zoeken? Mensen dienen zich gewoon te gedragen natuurlijk, maar in het geval van Debbie stelt haar account ook geen reet voor laten we eerlijk zijn. Ze is verre van een grote influencer, al vindt ze dat zelf wel.
Dat mensen haar telefoon nummer achterhaalde is ook lichtelijk overdreven.. tot een paar maanden terug kon je in Google theletherfamily in typen en kreeg je naam, adres en telefoonnummer kant en klaar aangeleverd omdat ze het zelf openbaar online had gezet.. dat mensen er rare dingen mee doen is niet goed natuurlijk.. maar ze doet nu net alsof het erg moeilijk was om te vinden...quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 19:53 schreef Nieve het volgende:
Sanneke baalt dat ze niet uitgenodigd is.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 20:07 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Ik zag zo'n fotokussen toen ook bij Eva Hermans, zij had ze voor haar nichtjes/neefjes laten maken als herinnering. Dat vind ik leuk, maar toch niet aan een volwassen 'vriendin'?
En Sanneke hengelt naar een 'vriendschap' met AM.
En dat haar van AM, dat zit toch helemaal niet mooi? Vind het heel vreemd staan en die staart ziet eruit alsof het wel wat verzorging kan gebruiken.
Als je bedenkt hoe moeilijk het überhaupt is om een account op te zeggen... lijkt het me weer een net niet mogelijk verhaalquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 20:01 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Dat kan toch helemaal niet, met een adres en telefoonnummer iemands account opzeggen?
Denk dat je Erin en Debbie niet meer op dezelfde verjaardag wilt uitnodigen... al zou ik persoonlijk liever een week met Erin in een huisje zitten dan een uur op een verjaardag met Debbie.. (bij wijze van spreken) maar ieder zijn keus natuurlijkquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 20:14 schreef Johanna38 het volgende:
Mocht miniliefde niet komen? Of is dat geen collegavriendin?
De moeder van MayraLouise mocht wel komen. 🥸🥸🥸
Ik zou haast ook een boek chatGTP-en zodat ik Debbie ook kan uitnodigen🥳💃🦄
Dat vroeg ik me ook af. Erin schrijft in ieder geval veel leuker dan Debbie dus waarom zij niet jn het boek staat? Ze zal weg afgevallen zijn, ik las ooit bij AM dat niet alles in het boek konquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 20:14 schreef Johanna38 het volgende:
Mocht miniliefde niet komen? Of is dat geen collegavriendin?
De moeder van MayraLouise mocht wel komen. 🥸🥸🥸
Ik zou haast ook een boek chatGTP-en zodat ik Debbie ook kan uitnodigen🥳💃🦄
Misschien heeft erin minder rare dingen met volgers mee gemaakt 🤔🤷quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 20:22 schreef Earring het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me ook af. Erin schrijft in ieder geval veel leuker dan Debbie dus waarom zij niet jn het boek staat? Ze zal weg afgevallen zijn, ik las ooit bij AM dat niet alles in het boek kon
Nou dat dus he. Wie ligt er zo in bed.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 20:36 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Debbie checked out... en niemand die dit gelooft *zwaait naar Debbie die volledig aangekleed in bed ligt te scrollen! Gefeliciteerd meid! Aandacht!*
Nee nu wordt zij de hele tijd gefilmd en heeft door hoe ongemakkelijk dit is dus liet van schrik haad telefoon vallen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 20:52 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Maar... uhm... is annemarie nu ineens gestopt ofzo? 🤣
Die was toch niet gegaan, want dan had ze de bank af gemoetenquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 20:08 schreef Beertjeteddy het volgende:
[..]
Sanneke baalt dat ze niet uitgenodigd is.
Ze had beter zo'n foeilelijke kaars in elkaar kunnen flansen dan zo'n vreselijk lelijk kussenquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 20:42 schreef ZombieQueen het volgende:
Debbie die een 'persoonlijk cadeau' iets te letterlijk neemt.
Kan niet wachten.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 19:41 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Ben jij ook zo benieuwd naar Sanneke’s review 🫣
In de kliko.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 19:42 schreef Nieve het volgende:
Maar even, zelfs als mijn beste vriendin mij zo'n kussen zou geven zou ik ook echt niet weten wat ik daarmee aan moet.
Ik bedoel, op de bank in de woonkamer is weird, laat staan tussen mij en mijn man in in bedWaar laat je zo'n ding dan?!
Dan moet je ook net weten op wiens naam zo’n contract staan. Lijkt mij sterk dat dit is gebeurd. Met alleen een wilde gok kom je er niet. Voor het opzeggen van een contract is echt wel meer nodig dan een achternaam en telefoonnummer.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 19:53 schreef Nieve het volgende:
Ja vreselijk. Ik volg AM ondertussen al zeker vanaf de geboorte van Jet en heb haar werkelijk nog nooit wat over de paardenjuf horen zeggen. En nu paradeert ze er mee alsof het een van haar beste vriendinnen wasquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 22:21 schreef Kletsdoos165 het volgende:
Wat een vertoning. En het meest gênante is dat al de naam van de overleden paardrijd juf misbruikt in haar eigen voordeel.
Een stempel van een heks, een boek wat totaal niets met de paarden juf te maken heeft en dat de tekst: “zodat we haar niet vergeten”
How can I make this about me. Plaatsvervangende schaamte in het kwadraat. Wat is dit een vreselijke vertoning.
Maar de nabestaanden van die mevrouw zijn er toch mee akkoord gegaan. Ze waren toch ook op de presentatie vanavond?quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 22:39 schreef Sushirijst het volgende:
[..]
Ja vreselijk. Ik volg AM ondertussen al zeker vanaf de geboorte van Jet en heb haar werkelijk nog nooit wat over de paardenjuf horen zeggen. En nu paradeert ze er mee alsof het een van haar beste vriendinnen was
Nou dat. Maar het schrijft natuurlijk lekker, ‘dat die Vreselijke Volgers zoiets doen!’quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 21:26 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Dan moet je ook net weten op wiens naam zo’n contract staan. Lijkt mij sterk dat dit is gebeurd. Met alleen een wilde gok kom je er niet. Voor het opzeggen van een contract is echt wel meer nodig dan een achternaam en telefoonnummer.
Ja ik zag bij Debbie dat AM een man vast hield. Hij huilde.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 22:56 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Maar de nabestaanden van die mevrouw zijn er toch mee akkoord gegaan. Ze waren toch ook op de presentatie vanavond?
Ik vind vooral dat die vrouwen zich allemaal zo belangrijk voor doen. Alsof ze de wereld aan het redden zijn met hun werk en als echte strijders doorgaanquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 19:53 schreef Nieve het volgende:
Ja ik las het ook. Ik zou het niet gedeeld hebben als ik haar was.quote:Op zaterdag 1 november 2025 00:10 schreef Overrozen14 het volgende:
Ben benieuwd wat dbm te horen heeft gekregen bij de arts vanochtend. Ze had slecht nieuws gekregen. Klinkt heel ernstig.
Haar kennende zal het wel los lopen.quote:Op zaterdag 1 november 2025 00:10 schreef Overrozen14 het volgende:
Ben benieuwd wat dbm te horen heeft gekregen bij de arts vanochtend. Ze had slecht nieuws gekregen. Klinkt heel ernstig.
De kleding vind ik niet zo belangrijk, de uitvoering van het geheel wel.quote:Op zaterdag 1 november 2025 07:21 schreef Vingerkeautje het volgende:
My two cents, zij kiezen ervoor om iedereen de kleding te laten dragen die hij/zij het prettigst vindt, dat mag natuurlijk. Maar ik vond het voor zo'n gelegenheid nogal gewoontjes, een alledaags kloffie (behalve Jet Lot).
Het kan toch wel iets netter?
En dan die bus, met die herrie....wat een tokkies.
Maar ik had het ook niet op mijn insta vermeldt, gaat niemand wat aan.quote:Op zaterdag 1 november 2025 00:43 schreef Snaky het volgende:
[..]
Ja ik las het ook. Ik zou het niet gedeeld hebben als ik haar was.
Misschien heeft ze het zelf groter gemaakt dan het is. Ze had natuurlijk ook zelf de feestbus mee naar een restaurant kunnen nemen op haar kosten.quote:Op zaterdag 1 november 2025 02:09 schreef Louuuu_lou het volgende:
Oh ik dacht toch dat het een iets grotere happening zou zijn dan dit… de uitgever had kennelijk geen budget voor een echt feestje vrijgemaakt?🙊 even op de vrijdagmiddagborrel proosten op het kantoor van de uitgever ziet er toch wat treurig uit. Maar goed, toch een spannende dag lijkt, fijn als ze het leuk hebben gehad
Bankaardappel ik ga stuk🤣quote:Op zaterdag 1 november 2025 08:35 schreef Weerikier het volgende:
Aaah wat moeten we allemaal een medelijden hebben met zowel de geweldige AM, die een heel boek heeft geschreven over hoe zwaar het leven is als fluflu, als Debbie die ook al zo dapper is met haar krap aan 12 duizend volgers..
En ja, hou je vast, ook voor onze bank aardappel Sanneke is het leven enorm zwaar want God jeetje, wat steken de meisjes hun hoofd allemaal boven het maaiveld uit.
Wat zouden we zonder jullie moeten?!
Volhouden hoor, zo enorm knap!
Ben vooral heel benieuwd naar de boeken die jullie kinderen schrijven over 10/20 jaar 😅
Ik vond de combinatie ook ongepast. Of had bij een borrel in de buurt het ‘opdragen aan zodat we haar niet vergeten’ gedaan en daarna (door) met de feestbus en herrie naar de uitgever.quote:Op zaterdag 1 november 2025 08:53 schreef Weerikier het volgende:
Ik heb zelden zo een gênante vertoning gezien als deze boek presentatie.
Was gewoon netjes met je eigen vervoer gegaan, rustig die kant op gereden. Had netjes je boek opgedragen aan de overleden paardrij juf , als dat je zo vreselijk aan het hart lag.
Als je echt een jonge weduwnaar erbij wil betrekken , gedraag je er dan ook naar.
Volgens mij zag ik hem instappen jaquote:Op zaterdag 1 november 2025 09:11 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Ik vond de combinatie ook ongepast. Of had bij een borrel in de buurt het ‘opdragen aan zodat we haar niet vergeten’ gedaan en daarna (door) met de feestbus en herrie naar de uitgever.
Was die-man-van ook mee in de bus? Kan me voorstellen dat je je dan ontzettend ongemakkelijk voelt.
Nou dit idd. Als je taboedoorbrekend over menstruatie wil praten helemaal prima. Maar daarbij hoef je niet te vermelden wel menstruatie ondergoed ze gebruiken.quote:Op zaterdag 1 november 2025 08:53 schreef JaNeeDan het volgende:
Sanneke snapt er weer eens niks van. Iemand stuurt haar iets over AM. Het gaat niet om openlijk praten over menstruatie. Het gaat om het feit dat zij haar dochters hierin betrekt. Iedereen weet dat meiden op een gegeven moment gaan menstrueren. Dit als moeder met 10.000-en volgers delen is gewoon niet oké. Vroeger niet, vandaag niet, in de toekomst ook niet.
En het gaat ook niet om de menstruatie, het gaat om het delen van je kinderen en hún leven.
Maar het is Sanneke, altijd preken voor eigen parochie en niet na kunnen denken.
🫣quote:Op zaterdag 1 november 2025 08:52 schreef Snaky het volgende:
De Jelies zijn in Madrid naar een flamingoshow geweest.
Ik vind het gewoon onwijs triest dat dit meisje dan gewoon alleen beneden zit, waarschijnlijk op haar tablet oidquote:Op zaterdag 1 november 2025 09:13 schreef Henrike het volgende:
Hvk: Jayda is al vanaf 01:00 beneden kon niet meer slapen.
Dan mag ze de dus gewoon naar beneden kind is 8?
Ben ik dan nou zo ouderwets, hier gebeurde dat echt niet.
Pak maar even een boekje en probeer het daarna nog maar keer. Maar hier bleven ze in bed.
Ja en waarom slaapt ze niet? Zie dat witte snoetje aan die tafel. Zou ze überhaupt welquote:Op zaterdag 1 november 2025 09:20 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon onwijs triest dat dit meisje dan gewoon alleen beneden zit, waarschijnlijk op haar tablet oid
Dir wilde ik ook schrijven. 'Gelukkig maakt ze me niet wakker' zegt moeder ook nog. Het is haar (enige) taak om voor haar kinderen te zorgen. Ik zou me zorgen maken als een kind van die leeftijd blijkbaar regelmatig 's nachts wakker wordt en niet meer kan slapen.quote:Op zaterdag 1 november 2025 09:13 schreef Henrike het volgende:
Hvk: Jayda is al vanaf 01:00 beneden kon niet meer slapen.
Dan mag ze de dus gewoon naar beneden kind is 8?
Ben ik dan nou zo ouderwets, hier gebeurde dat echt niet.
Pak maar even een boekje en probeer het daarna nog maar keer. Maar hier bleven ze in bed.
Ik zie ze nu echt zitten in een zaaltje waar op het podium roze vogels in lange jurken ronddansen.quote:
Ik zou zeggen: zoek het uit met je egotrip, ik ga niet mee. Het is waarschijnlijk goed bedoeld maar zo vreselijk misplaatst.quote:Op zaterdag 1 november 2025 09:23 schreef Henrike het volgende:
De man van Jennifer stapte inderdaad in de bus, bij het liedje" in de naam van Jezus" zie je hem instappen.
Daarna in de bus heeft hij een over the top dansende Rens voor zijn neus staan.
Sneu voor die man die meegaat omdat het eerste exemplaar aan zijn vrouw is opgedragen.
Had dat wat ingetogener gedaan, het is nog maar zo kort geleden.
Plaats vervangende schaamte voor deze actie, zo niet inleven in een ander.
Ik snap gewoon echt niet waarom ze daar zijn gaan wonenquote:Op zaterdag 1 november 2025 09:41 schreef Snaky het volgende:
[..]
Ik zie ze nu echt zitten in een zaaltje waar op het podium roze vogels in lange jurken ronddansen.
Best triest als je al zo lang in Spanje woont en je kent dit soort woorden niet.
Ze snapt het volgens mij gewoon echt niet, ze mist gewoon waar het echt om gaatquote:Op zaterdag 1 november 2025 09:40 schreef papierentas het volgende:
Ach Sanneke is boos op de Am haatclub, want het gaat heel ver. Wij moeten medelijden hebben met influcencers die hun kinderen, voor geld en spullen, op internet gooien. Zij zijn het slachtoffer en niemand begrijpt dat, het is allemaal zo oneerlijk.
Sjongejonge. Wat een domme reactie is dat toch weer.quote:Op zaterdag 1 november 2025 09:40 schreef papierentas het volgende:
Ach Sanneke is boos op de Am haatclub, want het gaat heel ver. Wij moeten medelijden hebben met influcencers die hun kinderen, voor geld en spullen, op internet gooien. Zij zijn het slachtoffer en niemand begrijpt dat, het is allemaal zo oneerlijk.
Maar nog wel even voor de wol reclame een foto van haar 'oude' buik.quote:Op zaterdag 1 november 2025 09:46 schreef Lovelii2026 het volgende:
Lotte die bloed en ijzer nodig heeft gehad ??? En dat allemaal voor het perfecte plaatje
Of ze doet alsof ze dom is, of ze is dom. Maar ze is er als de kippen bij nu om ook mee te liften op het ChatGpt opstelletje van AM. Linken naar AM, misschien linkt zij wel naar Sanneke, woehoeeee meer vieuws en misschien wat nieuwe volgers erbij. Maar nu in de slachtofferrol gaan zitten want mensen doen haar dit allemaal aan ofzo, wat voor wereld leeft zij in.quote:Op zaterdag 1 november 2025 09:44 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Ze snapt het volgens mij gewoon echt niet, ze mist gewoon waar het echt om gaat
Gezellig, met heel veel gezellige Nederlanders genieten in Spanje 😁🫣quote:Op zaterdag 1 november 2025 09:44 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Ik snap gewoon echt niet waarom ze daar zijn gaan wonen
Ja, categorie wereldverbeteraars hoor. Eerst als levensmissie hebben zoveel mogelijk aandacht te krijgen online en daarna janken hoe heftig het is.quote:Op zaterdag 1 november 2025 08:35 schreef Weerikier het volgende:
Aaah wat moeten we allemaal een medelijden hebben met zowel de geweldige AM, die een heel boek heeft geschreven over hoe zwaar het leven is als fluflu, als Debbie die ook al zo dapper is met haar krap aan 12 duizend volgers..
En ja, hou je vast, ook voor onze bank aardappel Sanneke is het leven enorm zwaar want God jeetje, wat steken de meisjes hun hoofd allemaal boven het maaiveld uit.
Wat zouden we zonder jullie moeten?!
Volhouden hoor, zo enorm knap!
Ben vooral heel benieuwd naar de boeken die jullie kinderen schrijven over 10/20 jaar 😅
Maar als je al een ijzertekort hebt waarom dan een buikoperatie?quote:Op zaterdag 1 november 2025 09:46 schreef Lovelii2026 het volgende:
Lotte die bloed en ijzer nodig heeft gehad ??? En dat allemaal voor het perfecte plaatje
Nou inderdaad dat ja, maar goed Am kon natuurlijk zichzelf niet filmen misschien mocht Debbie die taak op zich nemen.quote:Op zaterdag 1 november 2025 10:05 schreef Huisopdehoek het volgende:
Zou ‘de weduwnaar van’ er op zitten te wachten dat hij huilend op insta wordt geplaatst door frau Lether?
En wat een verschil, het letterlijk oplezen van een tekst op een blaadje en ‘af en toe kijken naar wat steekwoorden/tekst’ door die vrouw in die oranje trui.
Maar het zullen de zenuwen wel geweest zijn.
Of ze is pissig dat Debbie al iets heeft gedeeld voordat zij het zelf kon doen, en is ze nu die foeilelijke kussens kapot aan het snijden. 😁quote:Op zaterdag 1 november 2025 10:09 schreef Henrike het volgende:
[..]
Nou inderdaad dat ja, maar goed Am kon natuurlijk zichzelf niet filmen misschien mocht Debbie die taak op zich nemen.
Ik vind het echt te gek dat die man met zijn emoties zo op insta wordt gezet
Dan doet ze in ieder geval iets nuttigs, 1 Debbie is genoegquote:Op zaterdag 1 november 2025 10:16 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Of ze is pissig dat Debbie al iets heeft gedeeld voordat zij het zelf kon doen, en is ze nu die foeilelijke kussens kapot aan het snijden. 😁
Het is een mooi huis, maar voor een villa staan de huizen waar zij woont toch behoorlijk dicht op elkaarquote:Op zaterdag 1 november 2025 09:58 schreef Paardrijden123 het volgende:
Kelly Caresse woont tegenwoordig niet meer in een gewoon huis, maar in “de villa”. 🫣 Dat moet in elke TikTok post benoemt worden.
Of voodoo aan het doenquote:Op zaterdag 1 november 2025 10:16 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Of ze is pissig dat Debbie al iets heeft gedeeld voordat zij het zelf kon doen, en is ze nu die foeilelijke kussens kapot aan het snijden. 😁
Misschien heeft niemand Sanneke verteld dat het ook Peppie’s kind isquote:Op zaterdag 1 november 2025 10:14 schreef Huisopdehoek het volgende:
Sanneke veroordeelt fluflus die hun kinderen huilend/kwetsbaar/ziek/in het ziekenhuis op insta plaatst.
Dat klopt niet, vindt ze ongepast. Terecht.
Maar dat haar wannabe-bestie AM vertelde dat de tweeling ongesteld was vanaf hun 11e (ofzo) en nu regelmatig voor de snuks-centen vertelt dat ze boxers dragen tijdens hun menstruatie en een menstruatiebadpak, dat valt niet onder ‘kwetsbaar’ maar onder ‘open zijn over menstruatie’
Koekoek.
En Sanneke en AM, het is júllie kind, niet ‘mijn kind’;.
Sanneke deelde laatst haar eigen zieke kind. Zij is geen haar beter dan de rest.quote:Op zaterdag 1 november 2025 10:14 schreef Huisopdehoek het volgende:
Sanneke veroordeelt fluflus die hun kinderen huilend/kwetsbaar/ziek/in het ziekenhuis op insta plaatst.
Dat klopt niet, vindt ze ongepast. Terecht.
Maar dat haar wannabe-bestie AM vertelde dat de tweeling ongesteld was vanaf hun 11e (ofzo) en nu regelmatig voor de snuks-centen vertelt dat ze boxers dragen tijdens hun menstruatie en een menstruatiebadpak, dat valt niet onder ‘kwetsbaar’ maar onder ‘open zijn over menstruatie’
Koekoek.
En Sanneke en AM, het is júllie kind, niet ‘mijn kind’.
Ik las het ook.quote:Op zaterdag 1 november 2025 08:52 schreef Snaky het volgende:
De Jelies zijn in Madrid naar een flamingoshow geweest.
Dat vertekent wel een beetje. Al die tuinen zijn nog niet aangelegd/volgroeit. Het zijn percelen van +1000m2. Dat is geen doorsnee percelen.quote:Op zaterdag 1 november 2025 10:35 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Het is een mooi huis, maar voor een villa staan de huizen waar zij woont toch behoorlijk dicht op elkaar
Net als de "boerderij" van MB dus.quote:Op zaterdag 1 november 2025 09:58 schreef Paardrijden123 het volgende:
Kelly Caresse woont tegenwoordig niet meer in een gewoon huis, maar in “de villa”. 🫣 Dat moet in elke TikTok post benoemt worden.
Ze heeft slecht nieuws gehad en is er geschrokken zegt ze. Klinkt dus idd ernstig, maar ze wil nog niks met familie en vrienden delen want er is nog geen duidelijkheid? Dus het is nog niet zeker of het slecht nieuws is ofzo? Of weer paniekvoetbal? Maar goed ze heeft weer even aandacht...quote:Op zaterdag 1 november 2025 06:24 schreef Beppie12345 het volgende:
[..]
Haar kennende zal het wel los lopen.
Ja en in het boek heet Debbie decollega van. Denk dat Am het ook niet echt als vriendschap ziet danquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 19:18 schreef Nieve het volgende:
Wat een ongepast cadeau zeg. How can i make this about me, zoals altijd.
Ik snap de titel vriendin ook niet in deze, ik zie ze werkelijk nooit iets samen doen.
Zeg dan niks denk ik dan.quote:Op zaterdag 1 november 2025 10:55 schreef opwegnaar het volgende:
[..]
Ze heeft slecht nieuws gehad en is er geschrokken zegt ze. Klinkt dus idd ernstig, maar ze wil nog niks met familie en vrienden delen want er is nog geen duidelijkheid? Dus het is nog niet zeker of het slecht nieuws is ofzo? Of weer paniekvoetbal? Maar goed ze heeft weer even aandacht...
Niet alleen kijken, op alle linkjes drukken in haar stories zodat ze geld krijgt.quote:Op zaterdag 1 november 2025 10:38 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Sanneke89
En wel lief doen❤ (of alleen kijken).
Nou ik ben geblokt. Nooit die vrouw gevolgt of op gereageerd. Heel gek en vreemdquote:Op zaterdag 1 november 2025 10:38 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Sanneke89
En wel lief doen❤ (of alleen kijken).
Dus familie en vrienden lezen nu eerst op insta dat ze slecht nieuws hebben gehad. 🙈 Handigquote:Op zaterdag 1 november 2025 10:55 schreef opwegnaar het volgende:
[..]
Ze heeft slecht nieuws gehad en is er geschrokken zegt ze. Klinkt dus idd ernstig, maar ze wil nog niks met familie en vrienden delen want er is nog geen duidelijkheid? Dus het is nog niet zeker of het slecht nieuws is ofzo? Of weer paniekvoetbal? Maar goed ze heeft weer even aandacht...
Ja dat denk ik.quote:Op zaterdag 1 november 2025 10:55 schreef opwegnaar het volgende:
[..]
Ja dat is een heel zielig triest meisje.quote:Op zaterdag 1 november 2025 10:15 schreef Schevetuin het volgende:
Het arme schaap bij hvk al vanaf 1 uur wakker. Maar ‘gelukkig’ gaat ze voortaan zelf naar beneden.
Wat een armoe.
Mosterdquote:Op zaterdag 1 november 2025 11:26 schreef Earring het volgende:
AM had het boek graag aan de paardrij vriendin willen uit rijken. Ons taalwonder!
Ik hoop dat het boek over Jaimy op 1 komt en niet dat van AM
Nou inderdaad. Die maken hele leuke tripjes.quote:Op zaterdag 1 november 2025 11:33 schreef JaNeeDan het volgende:
De huismuts is op Mallorca. Ik weet niet meer zeker of ik hier laatst las dat iemand het sneu vond dat ze zoveel hebben moeten inleveren maar ik heb niet het gevoel dat het nodig is om medelijden te hebben met haar en haar man.
Was het nu zo dat zij een gastric bypass gehad heeft?quote:Op zaterdag 1 november 2025 09:46 schreef Lovelii2026 het volgende:
Nee ze heeft een buik(wand?) correctie gehad en een borstliftquote:Op zaterdag 1 november 2025 11:38 schreef Mk1986 het volgende:
[..]
Was het nu zo dat zij een gastric bypass gehad heeft?
Ze kwam toevallig gisteren langs op mn insta (voor het eerst) en ik vind dat er echt helemaal niks mis is met haar lijf. Had zij ook last van haar overtollig vel?
En ze slikt elke dag tig vitamine pillen en eet genoeg groente en fruit volgens mij. Worden die waardes van te voren niet gecontroleerd?quote:Op zaterdag 1 november 2025 09:46 schreef Lovelii2026 het volgende:
Misschien heeft opa of oma griep en kan het een longontsteking worden. Ofzo.quote:Op zaterdag 1 november 2025 10:55 schreef opwegnaar het volgende:
[..]
Ik dacht dat het over Flip of Flap ging. Want die hadden een afspraak bij de kinderartsquote:Op zaterdag 1 november 2025 12:45 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Misschien heeft opa of oma griep en kan het een longontsteking worden. Ofzo.
Bijzonder dat ik haar berichten niet serieus kan nemen, maar met een korrel zout.
Ik volg haar niet, maar is het ijzertekort niet juist een gevolg van de operatie? Veel bloed verloren bv?quote:Op zaterdag 1 november 2025 10:03 schreef Henrike het volgende:
[..]
Maar als je al een ijzertekort hebt waarom dan een buikoperatie?
Wacht dan totdat je dat op peil hebt.
Was ChatGPT offline vanochtend?quote:Op zaterdag 1 november 2025 11:26 schreef Earring het volgende:
AM had het boek graag aan de paardrij vriendin willen uit rijken. Ons taalwonder!
Ik hoop dat het boek over Jaimy op 1 komt en niet dat van AM
Dacht ik ook, maar misschien is gewoon een kinderarts due vertrekt of zo (je weet het bij DBM nooit), ze gaan vandaag een dagje shoppen dus verwacht dat het meevalt. (Hoop het natuurlijk ook)quote:Op zaterdag 1 november 2025 12:51 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Ik dacht dat het over Flip of Flap ging. Want die hadden een afspraak bij de kinderarts
Ja door het drammen van moeder. Die vindt dat interessant.quote:Op zaterdag 1 november 2025 12:51 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Ik dacht dat het over Flip of Flap ging. Want die hadden een afspraak bij de kinderarts
Ik denk het ook, want ze ging daarna meteen over op nieuwe plinten die ze heeft gelegd.quote:Op zaterdag 1 november 2025 12:59 schreef IlseMarije het volgende:
[..]
Dacht ik ook, maar misschien is gewoon een kinderarts due vertrekt of zo (je weet het bij DBM nooit), ze gaan vandaag een dagje shoppen dus verwacht dat het meevalt. (Hoop het natuurlijk ook)
Nee, dit heeft ze al een tijd ondanks alle gesponsorde vitamines.quote:Op zaterdag 1 november 2025 12:53 schreef Harper het volgende:
[..]
Ik volg haar niet, maar is het ijzertekort niet juist een gevolg van de operatie? Veel bloed verloren bv?
Oh, geen idee want ik ben geblokt en niet vaak zin om anoniem te kijken.quote:Op zaterdag 1 november 2025 12:51 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Ik vind dit ook echt bizar. Die meid liep toch altihd te pronken dat die buik haar zo dierbaar was, kids gemaakt enzo. Ergens zegt mijn gevoel dat Joeri hier ook wel wat een aandeel in heeft?quote:Op zaterdag 1 november 2025 09:46 schreef Lovelii2026 het volgende:
Ik snap eigenlijk niet dat ze zo'n zware ingreep heeft gekregen met een ijzertekort.quote:Op zaterdag 1 november 2025 13:35 schreef Iris2.0 het volgende:
[..]
Ik vind dit ook echt bizar. Die meid liep toch altihd te pronken dat die buik haar zo dierbaar was, kids gemaakt enzo. Ergens zegt mijn gevoel dat Joeri hier ook wel wat een aandeel in heeft?
Ik snap niet dat ze hem deedquote:Op zaterdag 1 november 2025 14:01 schreef Sstt1993 het volgende:
[..]
Ik snap eigenlijk niet dat ze zo'n zware ingreep heeft gekregen met een ijzertekort.
Dit begrijp ik ook niet. Dat het überhaupt mag vind ik bizar. Ik bedoel, het is geen operatie die noodzakelijk is.quote:Op zaterdag 1 november 2025 14:01 schreef Sstt1993 het volgende:
[..]
Ik snap eigenlijk niet dat ze zo'n zware ingreep heeft gekregen met een ijzertekort.
Hij is er zelf bij hè? Het was van tevoren bekend wat voor gekkigheid het zou worden. Als hij niet mee had gewild dan had hij vast zijn eigen auto gepakt. Meine gute wat is het hier toch altijd zwart wit. Maar vooral zwart.quote:Op zaterdag 1 november 2025 09:23 schreef Henrike het volgende:
De man van Jennifer stapte inderdaad in de bus, bij het liedje" in de naam van Jezus" zie je hem instappen.
Daarna in de bus heeft hij een over the top dansende Rens voor zijn neus staan.
Sneu voor die man die meegaat omdat het eerste exemplaar aan zijn vrouw is opgedragen.
Had dat wat ingetogener gedaan, het is nog maar zo kort geleden.
Plaats vervangende schaamte voor deze actie, zo niet inleven in een ander.
Ze zijn zo wereldvreemd. Alsof ‘wij’, diegene met de échte banen, nooit shit over ons heen krijgen. Diegene die bv in de zorg, psychiatrie, politie etc werken krijgen nou ook niet bepaald de meest vriendelijke woorden te horen. En ook daar moeten we mee dealen, van ons af laten glijden en doorgaan. Want dat is het echte leven met echte mensen.quote:Op zaterdag 1 november 2025 09:57 schreef NineMilka het volgende:
[..]
Ja, categorie wereldverbeteraars hoor. Eerst als levensmissie hebben zoveel mogelijk aandacht te krijgen online en daarna janken hoe heftig het is.
Tsja ik vind het niet getuigen van veel empathie. Die man kan vooraf niet weten dat er snoeiharde muziek wordt gedraaid en dat er zo idioot wordt gedaan in een rijdende bus.quote:Op zaterdag 1 november 2025 14:21 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Hij is er zelf bij hè? Het was van tevoren bekend wat voor gekkigheid het zou worden. Als hij niet mee had gewild dan had hij vast zijn eigen auto gepakt. Meine gute wat is het hier toch altijd zwart wit. Maar vooral zwart.
Dit! Maar dan zeggen ze waarschijnlijk dat wij er zelf voor hebben gekozen om met ‘zulke’ mensen te werken.quote:Op zaterdag 1 november 2025 14:41 schreef Zonnepit het volgende:
[..]
Ze zijn zo wereldvreemd. Alsof ‘wij’, diegene met de échte banen, nooit shit over ons heen krijgen. Diegene die bv in de zorg, psychiatrie, politie etc werken krijgen nou ook niet bepaald de meest vriendelijke woorden te horen. En ook daar moeten we mee dealen, van ons af laten glijden en doorgaan. Want dat is het echte leven met echte mensen.
Hoe vaak ik al niet met de dood bedreigd ben, ben uitgescholden of er naar me geschreeuw is tijdens mijn werk valt niet meer bij te houden. Zou er een boek over kunnen schrijven 🤭quote:Op zaterdag 1 november 2025 14:41 schreef Zonnepit het volgende:
[..]
Ze zijn zo wereldvreemd. Alsof ‘wij’, diegene met de échte banen, nooit shit over ons heen krijgen. Diegene die bv in de zorg, psychiatrie, politie etc werken krijgen nou ook niet bepaald de meest vriendelijke woorden te horen. En ook daar moeten we mee dealen, van ons af laten glijden en doorgaan. Want dat is het echte leven met echte mensen.
Als je de familie Geerts een beetje kent, en AM doet t overkomen alsof deze vrouw dichterbij haar stond dan Mirjam (van IJsland), en je wist dat er een partybus zou komen (je hebt t bijna niet kunnen missen), dan had je 1+1 kunnen doen dat het er zo uit zou zien.quote:Op zaterdag 1 november 2025 15:01 schreef Henrike het volgende:
[..]
Tsja ik vind het niet getuigen van veel empathie. Die man kan vooraf niet weten dat er snoeiharde muziek wordt gedraaid en dat er zo idioot wordt gedaan in een rijdende bus.
Nee? Dat heeft AM anders tig keer laten weten. En ik zag hem net ook gewoon swingen op een filmpje. Als iemand dichtbij overlijdt dan is dat verschrikkelijk. En elke dag is al dan al zwaar genoeg. Maar juist zulke lichtpuntjes kunnen je er doorheen helpen. Even niet denken aan alle verdriet, even niet alleen maar duisternis. En ja, ik spreek helaas uit ervaring.quote:Op zaterdag 1 november 2025 15:01 schreef Henrike het volgende:
[..]
Tsja ik vind het niet getuigen van veel empathie. Die man kan vooraf niet weten dat er snoeiharde muziek wordt gedraaid en dat er zo idioot wordt gedaan in een rijdende bus.
DIT.quote:Op zaterdag 1 november 2025 16:10 schreef Lodelie het volgende:
Ik vind het echt bizar dat er een soort beweging lijkt te komen waarbij influencers in de slachtofferrol kruipen en de nadruk leggen op alle haat die ze krijgen. En vervolgens elkaar hier ook in de steunen en voor elkaar opkomen.
Zoals hierboven benoemd zijn er verschillende beroepen waarbij mensen ook te maken krijgen met haat, bedreigingen ed. Met als groot verschil dat deze mensen hun kinderen niet meenemen naar hun werk, dat ze hun kinderen niet exposen voor hun werk en dat ze daar gewoon mee doorgaan ondanks haat reacties.
Ik keur uiteraard alle vormen van haat af, maar als het je gebeurd dan snap ik niet dat je keuze maakt om gewoon door te gaan ipv je kinderen te beschermen. Het eigen ego, het geld, de bekendheid is dus toch belangrijker. Er is altijd een keuze en ik vind dat Influencers die keuze heel bewust maken en heb daar dus ook geen medelijden mee of empathie voor.
Ach idd, al die keren dat ze niets kon rondom belangrijke gebeurtenissen in het leven van haar kinderen...quote:Op zaterdag 1 november 2025 16:54 schreef Henrike het volgende:
Debbie : wat een komiek, ze kan moeilijk dingen afzeggen ook al is ze nog zo beroerd.
Triest als je bedenkt dat ze met de verjaardag van Jay niet meeging naar de Mac.
Niet naar de bruiloft van haar neef, enz.
Morgen lekker in de yurt zonder kids
Dat is toch wel heel zielig hè. Als je kind van 9 jaar al wakker is om 1 uur ‘s nachts. Dat negeer je niet als moeder. Wat speelt er waardoor zij de hele nacht niet kan slapen, maakt ze zich zorgen?quote:Op zaterdag 1 november 2025 11:27 schreef Beppie12345 het volgende:
[..]
Ja dat is een heel zielig triest meisje.
Ik vind daar vrij weinig van. Of nouja, ik vind heus wel eens dingen niet mooi maar het boeit me verder niet.quote:Op zaterdag 1 november 2025 17:14 schreef Kletsdoos165 het volgende:
Sanneke is ook de deur weer eens uit geweest. Dat ze nog weet hoe ze M in de buggy moet zetten. De filmpjes waarin ze praat scroll ik door, ik kan haar stem niet aanhoren.
En dan dat gezeur over dat zij AM begrijpt. Ze doet er echt alles aan om bij AM in beeld te komen en wat mee te kunnen pikken van de stories van AM.
Wat vinden jullie van de outfit van AM? Een tuinbroek, bomberjas, “Vera staart” en lompe laarzen voor zoiets groots als een boek lancering? ze is ma flodder in het kwadraat.
De zaterdagse boodschappen, misschien komt ze vanavond nog met haar boodschappenlijstje.quote:Op zaterdag 1 november 2025 17:14 schreef Kletsdoos165 het volgende:
Sanneke is ook de deur weer eens uit geweest. Dat ze nog weet hoe ze M in de buggy moet zetten. De filmpjes waarin ze praat scroll ik door, ik kan haar stem niet aanhoren.
En dan dat gezeur over dat zij AM begrijpt. Ze doet er echt alles aan om bij AM in beeld te komen en wat mee te kunnen pikken van de stories van AM.
Maar laten we het in perspectief blijven zien. Wij hebben het over B-influencers en laten we zeggen vijf van de tienduizenden?! Dat AM Debbie moet taggen spreekt van armoe. (en grappig welk perspectief zij beiden hebben op hun relatie)quote:Op zaterdag 1 november 2025 16:10 schreef Lodelie het volgende:
Ik vind het echt bizar dat er een soort beweging lijkt te komen waarbij influencers in de slachtofferrol kruipen en de nadruk leggen op alle haat die ze krijgen. En vervolgens elkaar hier ook in de steunen en voor elkaar opkomen.
Zoals hierboven benoemd zijn er verschillende beroepen waarbij mensen ook te maken krijgen met haat, bedreigingen ed. Met als groot verschil dat deze mensen hun kinderen niet meenemen naar hun werk, dat ze hun kinderen niet exposen voor hun werk en dat ze daar gewoon mee doorgaan ondanks haat reacties.
Ik keur uiteraard alle vormen van haat af, maar als het je gebeurd dan snap ik niet dat je keuze maakt om gewoon door te gaan ipv je kinderen te beschermen. Het eigen ego, het geld, de bekendheid is dus toch belangrijker. Er is altijd een keuze en ik vind dat Influencers die keuze heel bewust maken en heb daar dus ook geen medelijden mee of empathie voor.
Ik ben ook wel benieuwd wat ze bedoelde met de voedingsadviezen en dat ze daar niet veel positief aan kan veranderen.quote:Op zaterdag 1 november 2025 17:32 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
De zaterdagse boodschappen, misschien komt ze vanavond nog met haar boodschappenlijstje.
En ja, het taggen van en praten over Debbie en AM valt wel op.
Het is echt triest... voor de kinderen dan. Zoals net ook gezegd werd: we hebben haar nog nooit iets met Liam zien doen, wat juist goed kan omdat de andere 2 op school zitten.quote:Op zaterdag 1 november 2025 17:03 schreef JaNeeDan het volgende:
Lekker kerstig ook in je korte mouwen en op blote voeten.
Morgen lekker in de yurt! Sorry dat ik het zeg maar ik vraag me steeds vaker af waarom zij kinderen heeft.
Ik vind het vreselijk hoe ze zich kleed maar goed, daar zijn de meningen over verdeeld.quote:Op zaterdag 1 november 2025 17:14 schreef Kletsdoos165 het volgende:
Wat vinden jullie van de outfit van AM? Een tuinbroek, bomberjas, “Vera staart” en lompe laarzen voor zoiets groots als een boek lancering? ze is ma flodder in het kwadraat.
Vergeet Halloween niet! Staat ook nog op het programma. Energie over dit weekend.quote:Op zaterdag 1 november 2025 17:48 schreef Henrike het volgende:
[..]
Het is echt triest... voor de kinderen dan. Zoals net ook gezegd werd: we hebben haar nog nooit iets met Liam zien doen, wat juist goed kan omdat de andere 2 op school zitten.
Het kereltje zit altijd binnen bij moeders.
En dan is Roy hele week weg, komt thuis en ze peren m samen. Vandaag lag ze tot 14:00 in bed. Dan worden de kinderen meegenomen voor de zoveelste fotoshoot.
En morgen zit mevrouw tussen de koeien.
Was dan niet naar die boekpresentatie gegaan en had hè energie bewaard voor een activiteit met het gezin.
En Roy is ook een oen, zijn voetbal opgezegd en nu mag hij braaf op een kleedje poseren voor de kerstshoot, wat zal hij zich genaaid voelen.
Die voelt zich niet genaaid hoor, die is compleet vrijwillig een figurant in de grote Debbie show.quote:Op zaterdag 1 november 2025 17:48 schreef Henrike het volgende:
[..]
Het is echt triest... voor de kinderen dan. Zoals net ook gezegd werd: we hebben haar nog nooit iets met Liam zien doen, wat juist goed kan omdat de andere 2 op school zitten.
Het kereltje zit altijd binnen bij moeders.
En dan is Roy hele week weg, komt thuis en ze peren m samen. Vandaag lag ze tot 14:00 in bed. Dan worden de kinderen meegenomen voor de zoveelste fotoshoot.
En morgen zit mevrouw tussen de koeien.
Was dan niet naar die boekpresentatie gegaan en had hè energie bewaard voor een activiteit met het gezin.
En Roy is ook een oen, zijn voetbal opgezegd en nu mag hij braaf op een kleedje poseren voor de kerstshoot, wat zal hij zich genaaid voelen.
Ik vind hem niet eens een figurant. Hij heeft net zo goed een hoofdrol in deze show.quote:Op zaterdag 1 november 2025 18:29 schreef Nieve het volgende:
[..]
Die voelt zich niet genaaid hoor, die is compleet vrijwillig een figurant in de grote Debbie show.
En tot 2 uur in haar nest liggen broeden 🤢 en dan morgen een nachtje weg zonder kinderen.quote:Op zaterdag 1 november 2025 16:48 schreef Huisopdehoek het volgende:
Debbie heeft selectieve FOMO. Feestje van AM, kerstfotoshoot, Allen thuis met de kinderen, kerstboom opzetten, hysterische unboxing van een doos, nagels laten doen, lippen op laten spuiten: allemaal FOMO, dus dat doet ze.
Even naar de bruiloft van je neef of een gesprek met het UWV: Dat Kan Ik Echt Niet Want #lóngcovid #neuronogwar #adhd #nog veel meer.
🤡🤥
Ze vergeet hem zelf ook regelmatig. In de zomer was hij met de middelste op pad naar de speeltuinen en had Debbie dat niet door.quote:Op zaterdag 1 november 2025 18:47 schreef Lodelie het volgende:
Ik heb Debbie nooit gevolgd, nooit van haar gehoord. Toen de topic hier samen zijn gevoegd, ben ik af en toe bij haar gaan kijken na wat ik hier las.
Ik zie nu pas dat zij nog een klein kind heeft! Dat wist ik helemaal niet, ik wist alleen die twee op de basisschool. Tenminste dat meisje hoor je haar over en wist dat er nog een was. Maar er is dus nog een klein kindje, ik ben best in shock.
Dat vraag ik me ook af.quote:Op zaterdag 1 november 2025 17:03 schreef JaNeeDan het volgende:
Lekker kerstig ook in je korte mouwen en op blote voeten.
Morgen lekker in de yurt! Sorry dat ik het zeg maar ik vraag me steeds vaker af waarom zij kinderen heeft.
Helemaal mee eens. Slachtofferschap vind ik altijd zeer ergerlijk en onvolwassen en in het geval van AM en andere influencers die hierbij ook nog hun kinderen in de ellende slepen, vind ik het gejammer en gesnotter over hoe zielig ze wel niet zijn vooral een sluwe bliksemafleider om hun eigen verantwoordelijkheid te ontlopen.quote:Op zaterdag 1 november 2025 16:48 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Als je werk niet meer zo leuk is, om wat voor reden dan ook, dan moet je gewoon stoppen.
Daarom ben ik gestopt bij baan X, omdat er onderling gepest werd. Daarom ben ik gestopt bij bedrijf Y, omdat de 'haat' tegen de medewerkers veel was en de directie daar niet voldoende achterstond. Een slachtofferrol pak je alleen als je daarvoor kiest.
Geen idee, het was wel zero sugar?quote:Op zaterdag 1 november 2025 19:33 schreef Miepje77 het volgende:
Geloven jullie dat Pascal dat blik monster Energy drink op heeft?
Of ze het op heeft of niet, dat steeds in beeld brengen van eten en drinken is haar geval niet gezond en een slecht teken.quote:Op zaterdag 1 november 2025 19:33 schreef Miepje77 het volgende:
Er zitten maar 3 kcal in....dus tja denk dat ze deze wel durft. Enne ze wandelt heel veel voor iemand met zwaar ondergewicht (elke therapeut en kliniek zou dit afraden)quote:Op zaterdag 1 november 2025 19:33 schreef Miepje77 het volgende:
En het delen van (al dan niet echt ontvangen) berichten zodat de volgers kunnen zien hoe Vreselijk het allemaal is zodat ze weer heel veel veren in hun anus krijgen en hartjes en ‘ze zein gewoon jaloers want jij heb zulke lieve kinderen en ik wil meer van ze zien’ berichten.quote:Op zaterdag 1 november 2025 19:33 schreef Juulia het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Slachtofferschap vind ik altijd zeer ergerlijk en onvolwassen en in het geval van AM en andere influencers die hierbij ook nog hun kinderen in de ellende slepen, vind ik het gejammer en gesnotter over hoe zielig ze wel niet zijn vooral een sluwe bliksemafleider om hun eigen verantwoordelijkheid te ontlopen.
Wat je zegt: stop met je baan als je er zoveel last van hebt. En stop met janken.
Snap wat je zegt, mag toch hopen dat dit de mensen van hier hun afreageermethode isquote:Op zaterdag 1 november 2025 18:41 schreef SterreKaatje het volgende:
Toch zet me dit alles aan het denken.
Ik heb de indruk dat wij (op een paar mensen na) hier op een volwassen en enigszins nette manier discussiëren over de influencers en wat ze plaatsen. Ja, dat is vanuit ergernis en ja dat doen we hier omdat we niet om een niets geblokt willen worden.
Ik kwam hier ooit terecht na een post van een influencer en wilde hier wel even iedereen de les gaan lezen. Toen las ik een tijdje mee en kreeg andere inzichten.
Hoe kritisch ik hier ook kan zijn, ik blijf schrikken van de DM's die sommige influencers krijgen. En soms laat het me twijfelen (ook na het zien van het taalgebruik en gebrek aan nuance van sommige meeschrijvers)
Gaan mensen van hier echt zo ver dat ze bedrijven aanschrijven, haat en dreigberichten sturen naar influencers?
Of is dit weer een heel andere groep mensen?
Ik mag hopen van niet. Als iemand zijn leven zo laat bepalen door een vreemde, dan gaat het te ver. Ik kan mij er weinig bij voorstellen dat je berichten gaat sturen of bedrijven gaat contacten.quote:Op zaterdag 1 november 2025 18:41 schreef SterreKaatje het volgende:
Ik heb de indruk dat wij (op een paar mensen na) hier op een volwassen en enigszins nette manier discussiëren over de influencers en wat ze plaatsen. Ja, dat is vanuit ergernis en ja dat doen we hier omdat we niet om een niets geblokt willen worden.
Ik kwam hier ooit terecht na een post van een influencer en wilde hier wel even iedereen de les gaan lezen. Toen las ik een tijdje mee en kreeg andere inzichten.
Hoe kritisch ik hier ook kan zijn, ik blijf schrikken van de DM's die sommige influencers krijgen. En soms laat het me twijfelen (ook na het zien van het taalgebruik en gebrek aan nuance van sommige meeschrijvers)
Gaan mensen van hier echt zo ver dat ze bedrijven aanschrijven, haat en dreigberichten sturen naar influencers?
Ik geloof er niet in dat dat mensen van hier zijn. Nou twijfel ik ook aan het feit of ze echt zoveel berichten krijgen, dat is een andere discussie.quote:Op zaterdag 1 november 2025 18:41 schreef SterreKaatje het volgende:
Dat vraag ik me ook weleens af. Maar hier ga je daar toch geen antwoord op krijgen.quote:Op zaterdag 1 november 2025 18:41 schreef SterreKaatje het volgende:
Nee. Jij wel? Ik heb d'r volgens mij nog nooit echt zien eten of drinken of tekenen. Alleen foto's van bijvoorbeeld een dichte reep koek oid...quote:Op zaterdag 1 november 2025 19:33 schreef Miepje77 het volgende:
Er zit geen suiker in en amper calorieën. Dus why not?quote:Op zaterdag 1 november 2025 19:33 schreef Miepje77 het volgende:
Jammer eigenlijk, had haar gedrag wel willen bestuderen 👀quote:Op zaterdag 1 november 2025 21:46 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Ligt het aan mij of heeft iedereen die op het feestje van Annemarie was soort van expres Debbie niet gefilmd? Sommige filmpjes filmen mensen in het rond maar slaan over waar Debbie zou staan 🤣🤷
Al die Annemarie volgers die haar boek via Debbie willen winnen is ook komisch.. Debbie voelt zich ineens helemaal een ster
Ik had precies hetzelfde. Maar het lijkt er meer op dat oudste zoon geen zin heeft in de Terstal kleren showen (gelijk heeft ie!).quote:Op zaterdag 1 november 2025 21:46 schreef Avea het volgende:
Ik dacht bij die reclamestorie van MB dat ze haar oudste zoon misschien ook wel gaat afschermen, aangezien hij daar met z'n rug naar de camera staat. Al leek het er in de storie daarna weer niet op.
En vervolgens moest ik heel hard lachen om die vriendinnenfoto waarop ze weer extreem oranje afsteekt naast haar vriendinnen haha dat zie je zelf toch ook als je de foto's terugkijkt?
Zou zij dit zelf echt niet zien? En dan een kilo blush ook nog eropquote:Op zaterdag 1 november 2025 21:46 schreef Avea het volgende:
Ik dacht bij die reclamestorie van MB dat ze haar oudste zoon misschien ook wel gaat afschermen, aangezien hij daar met z'n rug naar de camera staat. Al leek het er in de storie daarna weer niet op.
En vervolgens moest ik heel hard lachen om die vriendinnenfoto waarop ze weer extreem oranje afsteekt naast haar vriendinnen haha dat zie je zelf toch ook als je de foto's terugkijkt?
Ik vind alle reclame op sociale media ongeloofwaardig, tenzij ik buiten de reclame om zie dat de producten daadwerkelijk gebruikt worden.quote:Op zaterdag 1 november 2025 22:14 schreef SterreKaatje het volgende:
Ik moest trouwens gisteren nog wel lachen om de storie van RealityFBI dat veel influencers zeggen dat ze veel DM's krijgen, maar dat zoiets dus ook letterlijk in de 'hand out' staat van het bedrijf staat.
En daarnaast: Men kan ook zelf op een vragensticker reageren of zichzelf berichten sturen. Ik vind dit dus om te gieren. Hoe lang nemen we deze mensen nog serieus? ( Als we dat al deden? )
Ik vermoed dus dat de meeste B-influencers, zoals hier besproken, zichzelf heel vaak een bericht sturen of zelf reageren op de vragensticker![]()
Van de week zag ik een TikTok van iemand die geïnfluenced was en zo’n schoonmaakapparaat heeft gekocht. Ze vond het helemaal niks. Ook meerdere reacties van mensen die hem ook hadden gekocht en niet tevreden zijn.quote:Op zaterdag 1 november 2025 22:30 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ik vind alle reclame op sociale media ongeloofwaardig, tenzij ik buiten de reclame om zie dat de producten daadwerkelijk gebruikt worden.
Maar als ze beginnen met 'ik kreeg zoveel vragen in mijn DM over mijn dekbedden (of elk ander willekeurig product' dan haak ik al af.
Of als ze ineens tips gaan vragen voor dagjes of vakantieparken in NL(zoals LiekedeB), dan weet je dat de volgende samenwerking dat ene dagje weg is dat o zo vaak getipt is.
Ik heb ooit, na 100x de reclame te hebben gezien, die wild deo gekocht, wat een miskoop. Laatste keer dat ik iets heb gekocht wat wordt aangeraden 🙈.quote:Op zaterdag 1 november 2025 22:35 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Van de week zag ik een TikTok van iemand die geïnfluenced was en zo’n schoonmaakapparaat heeft gekocht. Ze vond het helemaal niks. Ook meerdere reacties van mensen die hem ook hadden gekocht en niet tevreden zijn.
Die apparaten zie je buiten de campagnes om ook niet.
Ik ben al jaren heel enthousiast! Ooit overgestapt omdat het goedkoper was op dat moment dan Loveli. Vast door een influencer, weet niet meer wie.quote:Op zaterdag 1 november 2025 22:39 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ik heb ooit, na 100x de reclame te hebben gezien, die wild deo gekocht, wat een miskoop. Laatste keer dat ik iets heb gekocht wat wordt aangeraden 🙈.
Over dat ze FOMO is en dat ze ondanks hoe beroerd ze zich voelt geen dingen afzegt?quote:Op zaterdag 1 november 2025 23:18 schreef Kaatjepuk het volgende:
Debbie is sarcastisch in haar story’s.
Toch, mag ik hopen, ik denk het?!
Zolang het voor zichzelf is zegt ze sowieso niet af.. stel dat een kind jarig is of iets anders leuks is het dikke vinger ik lig op bed!quote:Op zaterdag 1 november 2025 23:27 schreef Maremare het volgende:
[..]
Over dat ze FOMO is en dat ze ondanks hoe beroerd ze zich voelt geen dingen afzegt?
Kruipt hij inmiddels al? Mijn zoon liep op zijn leeftijd en praatte toch al 6 woordjes. *Schept op*. Boeit het? Ieder kind eigen tempo.quote:Op zaterdag 1 november 2025 20:02 schreef Beertjeteddy het volgende:
Tuurlijk Debbie.
Ik vind het vooral narcistisch om zo erg te genieten dat je om de 2/3 maanden een fotoshoot nodig hebt en daarvoor wel de energie kan hebben maar niet om iets leuks te doen met je kinderen. Bah. En dan de dag ervoor ook nog weg kunnen. Wat hoop ik toch dat iemand van UWV bij haar meekijkt en de WMO. Het is toch ontzettend ziek dat andere mensen met bijvoorbeeld gehandicapte kinderen of zwaar demente ouders zo ontzettend hun best moeten doen om hulp te krijgen en deze troela krijgt het in haar schoot geworpen.
Man man, nergens de energie voor behalve als Debbie het leuk vind. Ik heb diep medelijden met haar kinderen en dan druk ik mezelf erg zwak uit.
En Sanneke... wat hier ook gezegd is. Haar zoon loopt absoluut niet vooruit hoor van wat wij te zien krijgen. En dat bedoel ik absoluut niet kut of naar. Maar dan te doen alsof je kind zwaar vooruit loopt?
Als hij kleine zinnen kon zeggen en kon lopen liep hij flink vooruit. Het is een lief en guitig mannetje en ik snap dat voor elke ouder zijn of haar kind bijzonder is maar dit is gewoon niet van toepassing en dat is ook niet erg, maar ik denk ook dat Sanneke daarin haar kind niet uitdaagt omdat ze te druk is met op haar bank liggen met haar mobiel. Ik snap in ieder geval waarom ze ineens dikke BFF is met Debbie. Zelfde laken en pak die 2.
We zitten in hetzelfde algoritme 🤣 daarom laat ik mijzelf ook niet snel influencen, vertrouw er helemaal niks van.quote:Op zaterdag 1 november 2025 22:35 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Van de week zag ik een TikTok van iemand die geïnfluenced was en zo’n schoonmaakapparaat heeft gekocht. Ze vond het helemaal niks. Ook meerdere reacties van mensen die hem ook hadden gekocht en niet tevreden zijn.
Die apparaten zie je buiten de campagnes om ook niet.
Debbie durft met droge ogen te beweren dat ze constant haar grenzen over gaat voor haar kinderen.quote:Op zaterdag 1 november 2025 23:27 schreef Maremare het volgende:
[..]
Over dat ze FOMO is en dat ze ondanks hoe beroerd ze zich voelt geen dingen afzegt?
Ik heb een keer een melding gemaakt bij de vermoeidheidkliniek over mevrouw Debbie die een filmpje had geplaatst met beeld en geluid materiaal van een arts. Uiteraard meer voor de privacy van desbetreffende arts. Hierop kreeg ik vrij snel een mail van de vermoeidheidkliniek dat ze contact op hadden genomen met Debbie met het verzoek het filmpje direct te verwijderen en ze waren dankbaar voor de melding. Verder zijn ze mijn energie niet waard. Toch geloof ik dat het veel gebeurt. Heel iets anders maar afgelopen week met de rechtszaak van Marco Borsato kwam ik ook op de Instagram pagina van het meisje/dochter en als je ziet wat voor reacties daar staan van volwassen personen, nou daar lusten de honden echt geen brood van. Ongeacht of Marco Borsato wel of niet schuldig is, je wel of geen fan bent, je bent volwassen en je gaat als een één of ander viswijf tekeer op een Instagram pagina van iemand die je niet kent. (en dan heb ik het niet over vijf reacties maar echt over honderden). Het was zo bizar. Ik kreeg echt plaatsvervangende schaamte. Dus ja ik denk dat we dus echt mensen zijn, en dan voornamelijk vrouwen die dit doen.quote:Op zaterdag 1 november 2025 18:41 schreef SterreKaatje het volgende:
Ik verslikte me echt zowat in mijn thee vanavond toen ik haar stories bekeek. Ook nog als argument voor zoveel activiteit aanvoeren dat het werktripje van Roy er vrij kort van tevoren bij kwam. Dacht dat hij iedere zes weken weg was 🤡quote:Op zondag 2 november 2025 00:15 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Debbie durft met droge ogen te beweren dat ze constant haar grenzen over gaat voor haar kinderen.
In werkelijkheid gaat ze vooral haar grenzen over voor haar eigen gewin en plezier.
Ja, energy drank is echt zo’n anorexia-staple omdat je, als je je energie niet meer uit kcal wil halen, ze maar uit cafeïne gaat halen. In de meeste klinieken is het hartstikke verboden, ook omdat je bloeddruk er helemaal wappie van gaat.quote:Op zaterdag 1 november 2025 19:33 schreef Miepje77 het volgende:
Goede wijn heeft geen krans nodig.quote:Op zaterdag 1 november 2025 22:39 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ik heb ooit, na 100x de reclame te hebben gezien, die wild deo gekocht, wat een miskoop. Laatste keer dat ik iets heb gekocht wat wordt aangeraden 🙈.
Het zoontje van Sanneke loopt absoluut niet voor. Sterker nog, ik zie hem eigenlijk zelden bewegen. En dat is helemaal prima, eigen tempo. Maar waar zij het vandaan haalt dat haar zoontje voor zou lopen???quote:Op zondag 2 november 2025 00:11 schreef SophiaLoren het volgende:
[..]
Kruipt hij inmiddels al? Mijn zoon liep op zijn leeftijd en praatte toch al 6 woordjes. *Schept op*. Boeit het? Ieder kind eigen tempo.
Maar Sanneke die niks aan voedingspatroon kan veranderen?
Dan heb je echt een plank voor de kop.
Ik kan me best voorstellen dat er ergernis bestaat , ik erger me ook aan de manier waarop Debbie de boel beduvelt.quote:Op zaterdag 1 november 2025 21:20 schreef Hyacinth het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook weleens af. Maar hier ga je daar toch geen antwoord op krijgen.
AM progressief? Dat is hetzelfde als beweren dat Esther Ouwehand extreem rechts is.🤣🤣🤣🙈quote:Op zaterdag 1 november 2025 15:50 schreef Lostit het volgende:
Ik heb wel zitten grinniken bij de storie van AM over haat tegen progressieve vrouwen. Als ze iets niet is, dan is het progressief.
En ik snap haar haat tegen Tim Hofman ook niet, behalve dat hij heel kritisch is over influencers die kinderen in beeld brengen, heeft hij haar toch nooit persoonlijk benoemd? Zijn item ging toch over andere influencers?
Ze zal zich wel beter voelen door de b12, maar moet natuurlijk even het afslank spuitje benoemen want reclame, en zo kan ze verdoezelen dat het niet eens zo slecht ging.quote:Op zondag 2 november 2025 00:15 schreef SophiaLoren het volgende:
Nou die ozempic is wel wondermiddel bij Debbie he. Km zich fitter te laten voelen.
Van een feestelijke boekpresentatie naar een fotoshoot tot een hele avond Halloween vieren!
Ja dat heeft ze de WMO wijsgemaakt.quote:Op zondag 2 november 2025 00:31 schreef Maremare het volgende:
[..]
Ik verslikte me echt zowat in mijn thee vanavond toen ik haar stories bekeek. Ook nog als argument voor zoveel activiteit aanvoeren dat het werktripje van Roy er vrij kort van tevoren bij kwam. Dacht dat hij iedere zes weken weg was 🤡
Of je (schoon)zoon of -dochter vragen om precies te schrijven waar jij het over wil hebben, waar je volgers met ‘hoe durven ze! Ze zijn jaloers/hebben geen leven!’ kunnen reageren. En hartjes kunnen sturen, veren in je reet kunnen stoppen.quote:Op zaterdag 1 november 2025 22:14 schreef SterreKaatje het volgende:
Ik moest trouwens gisteren nog wel lachen om de storie van RealityFBI dat veel influencers zeggen dat ze veel DM's krijgen, maar dat zoiets dus ook letterlijk in de 'hand out' staat van het bedrijf staat.
En daarnaast: Men kan ook zelf op een vragensticker reageren of zichzelf berichten sturen. Ik vind dit dus om te gieren. Hoe lang nemen we deze mensen nog serieus? ( Als we dat al deden? )
Ik vermoed dus dat de meeste B-influencers, zoals hier besproken, zichzelf heel vaak een bericht sturen of zelf reageren op de vragensticker![]()
Maar die van haar is écht niet gevaarlijk, en door al haar (Google) kennis weet ze heel goed wat ze doet en moet laten 🙄quote:Op zondag 2 november 2025 08:43 schreef Henrike het volgende:
[..]
Ze zal zich wel beter voelen door de b12, maar moet natuurlijk even het afslank spuitje benoemen want reclame, en zo kan ze verdoezelen dat het niet eens zo slecht ging.
Komt ineens allemaal door het afslankmiddel( waar afgelopen weekend in verschillende kranten voor werd gewaarschuwd)
Gisteren op mn werk het boek even ingekeken , en ik ben toch wel geschrokken. Ik wist dat ze het niet heel nauw neemt met de waarheid, maar dit vond ik toch echt erg, vooral omdat je weet dat haar weinig kritische volgers dit allemaal blind geloven.quote:Op zaterdag 1 november 2025 11:46 schreef Tarantelle het volgende:
Ik geloof echt wel dat Annemarie het goed bedoelt met die post en misschien zijn de nabestaanden er door geraakt en blij mee. Maar de post komt zo gemaakt en ongemakkelijk over, dat ze hem, denk ik, beter weg had kunnen laten.
Want laten we reëel zijn: niemand gaat een boek kopen, zodat een voor hen onbekende, waaraan een boek is opgedragen, niet vergeten wordt. Het lijkt nu vooral zelfpromotie, hoewel ik echt wel geloof dat dat niet de intentie is. En de volgers lijken er niet om te malen gelukkig.
Ze deelt niet veel over haar zoon omdat anderen hun kind met die van haar vergeleken en omdat M zo snel was werden andere moeders onzeker. Wat een clown en wat ik zie is M gewoon een gemiddeld kind, absoluut niet super snel. Geeft helemaal niet, komt allemaal vast goed.quote:Op zondag 2 november 2025 08:40 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Het zoontje van Sanneke loopt absoluut niet voor. Sterker nog, ik zie hem eigenlijk zelden bewegen. En dat is helemaal prima, eigen tempo. Maar waar zij het vandaan haalt dat haar zoontje voor zou lopen???
Dat stuk achterin gaat niet over de paardrijdende vriendin hoor.quote:Op zaterdag 1 november 2025 17:22 schreef Lief17 het volgende:
Ik heb het boek gelezen van AM en ik vind het oprecht leuk om te lezen. Er staat achterin een heel mooi stuk over de paardrijdende vriendin en ik vind dat echt een mooi eerbetoon.
Verder vind ik die partybus juist wel leuk. Maar ik ga ook graag naar feesten en zo. Dat hoeft niet op te houden als je rond de 50 bent.
Ik zag het ook ja. Heb een donkerbruin vermoeden dat ze Milou van de lekkeredingetjeswinkel bedoelt. Die heeft een werkboek gemaakt met alle content van haar befaamde taaktober gemaakt. Eerst stond het nog tussen de highlights op haar pagina, maar dat is ineens verdwenen.quote:Op zondag 2 november 2025 09:14 schreef Avea het volgende:
Ben wel benieuwd wie Amber Girelle bedoeld met haar berichtjes over het kopiëren van haar content.
Zij doet altijd van die schoonmaak challenges enz en nu heeft iemand blijkbaar een werkboek gemaakt en aangeboden met precies haar ideeën.
Netjes dat ze de naam weglaat maar wil zulke mensen het liefst meteen blokkeren. Denk dat ik de persoon niet volg want nog niet voorbij zien komen, al doen er wel steeds meer "uitstelklusjes".
Als ze die paar uur dan nog zou besteden aan iets doen… maar zelfs dat doet ze niet. Tenzij Dion thuis is. Dan ploft ze in de auto en laat zich rijden.quote:Op zondag 2 november 2025 09:29 schreef Latteanais het volgende:
Sanneke die het maar lastig vindt dat haar kind slaapjes doet overdag. Kan ze maar steeds een paar uur iets doen. 🙈
100% Milou. Ze heeft haar reel over het werkboek verwijderd. Copycat Milouquote:Op zondag 2 november 2025 09:15 schreef Pimpelpaars123 het volgende:
[..]
Ik zag het ook ja. Heb een donkerbruin vermoeden dat ze Milou van de lekkeredingetjeswinkel bedoelt. Die heeft een werkboek gemaakt met alle content van haar befaamde taaktober gemaakt. Eerst stond het nog tussen de highlights op haar pagina, maar dat is ineens verdwenen.
Ik geloof er niks van. Jammergenoeg.quote:Op zaterdag 1 november 2025 21:23 schreef Paardenbloemmeisje het volgende:
[..]
Nee. Jij wel? Ik heb d'r volgens mij nog nooit echt zien eten of drinken of tekenen. Alleen foto's van bijvoorbeeld een dichte reep koek oid...
Mijn kinderen sliepen met 14/15 maanden helemaal niet meer overdag. Ik zou haar wel willen horen als dat bij haar zo gaat. Heeft ze alle tijd om de deur uit te gaan maar ook dan vindt ze wel iets om over te klagen.quote:Op zondag 2 november 2025 09:40 schreef meesterinbreekster het volgende:
Niemand had sanneke verteld dat een klein kindje nog een tijd twee dutjes doet, schande!
Dus blijven er nog de nodige dagen over dat ze niks doet. Want Dion niet thuis. Zelfs een wandeling over het park tussen de dutjes door is niet mogelijk.quote:Op zondag 2 november 2025 09:40 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Als ze die paar uur dan nog zou besteden aan iets doen… maar zelfs dat doet ze niet. Tenzij Dion thuis is. Dan ploft ze in de auto en laat zich rijden.
Zij is de definitie van lui.quote:Op zondag 2 november 2025 09:54 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Dus blijven er nog de nodige dagen over dat ze niks doet. Want Dion niet thuis. Zelfs een wandeling over het park tussen de dutjes door is niet mogelijk.
Dit, ik was stiekem zo enorm jaloers op ouders wiens kinderen gewoon 2 uur per dag sliepen. Leek mij zalig. Natuurlijk is het weleens lastig als je een dag weg moet (dat was bij ons dan weer geen enkel probleem), maar het feit dat je op een vrije dag gewoon even een tijd vrij bent en kunt doen wat je wilt doen leek mij altijd zo zalig.quote:Op zondag 2 november 2025 09:47 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Mijn kinderen sliepen met 14/15 maanden helemaal niet meer overdag. Ik zou haar wel willen horen als dat bij haar zo gaat. Heeft ze alle tijd om de deur uit te gaan maar ook dan vindt ze wel iets om over te klagen.
Maar ze gaan dus na het boodschappen doen terug naar huis zodat het kind kan slapen. Dan weer de deur uit om ergens te gaan lunchen. Dan weer terug naar huis zodat het kind weer kan slapen en daarna naar haar moeder. Maar verder kan ze niks want autisme? Werken en meedraaien in de maatschappij kan ze niet maar drie keer per dag op pad lukt wel. Oké dan Sanneke…
Milou volgt haar wel 👀quote:Op zondag 2 november 2025 09:15 schreef Pimpelpaars123 het volgende:
[..]
Ik zag het ook ja. Heb een donkerbruin vermoeden dat ze Milou van de lekkeredingetjeswinkel bedoelt. Die heeft een werkboek gemaakt met alle content van haar befaamde taaktober gemaakt. Eerst stond het nog tussen de highlights op haar pagina, maar dat is ineens verdwenen.
In het vorige topic nog gebeurd hoor.quote:Op zaterdag 1 november 2025 21:01 schreef Tarantelle het volgende:
[..]
Ik mag hopen van niet. Als iemand zijn leven zo laat bepalen door een vreemde, dan gaat het te ver. Ik kan mij er weinig bij voorstellen dat je berichten gaat sturen of bedrijven gaat contacten.
Ik denk dat het een nieuwe vorm van reclamemaken is. Ik zie ook grote merken samenwerken met influencers. Mensen lezen amper tijdschriften waar hun reclames of advertorials te zien zijn. Hoe maak je je merk zichtbaar? Door je producten daar te laten zien, waar mensen het meeste zijn. En dat is tegenwoordig niet meer in het reclameblok op tv, maar via een reclameblok op instagram, tiktok en facebook.quote:Op zondag 2 november 2025 08:34 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
[..]
Goede wijn heeft geen krans nodig.
Wanneer je je als bedrijf verlaagt tot dit niveau verkoop je zooi.
Wel heel slimme marketing, want volgers van dit soort kanalen zijn meestal niet de slimste. Die maak je vrij simpel van alles wijs.
Waarom denk je dat deze uitgever voor AM koos? Echt niet omdat ze kan schrijven hoor. Een hele dikke duim en heel veel AI, meer is het ook deze keer weer niet. Maar die volgers kopen toch wel, en laten zich door moe G. ook nog aansturen om een goede review te schrijven. En AM kun je ook best wijsmaken dat ze een echte schrijver is.
Zakelijk echt heel slim beken dus!
Ja,uiteraard.quote:Op zondag 2 november 2025 10:20 schreef Flipperkast_007 het volgende:
[..]
Ik denk dat het een nieuwe vorm van reclamemaken is. Ik zie ook grote merken samenwerken met influencers. Mensen lezen amper tijdschriften waar hun reclames of advertorials te zien zijn. Hoe maak je je merk zichtbaar? Door je producten daar te laten zien, waar mensen het meeste zijn. En dat is tegenwoordig niet meer in het reclameblok op tv, maar via een reclameblok op instagram, tiktok en facebook.
Hier slapen ze allemaal tot ze naar school gaan nog 1,5 a 2uur 🙈 en dat was echt een heerlijk moment voor mezelf haha. En nu slaapt de 5jarige in vakanties en weekenden soms nog s middags nog een uurtje.quote:Op zondag 2 november 2025 10:05 schreef Tarantelle het volgende:
[..]
Dit, ik was stiekem zo enorm jaloers op ouders wiens kinderen gewoon 2 uur per dag sliepen. Leek mij zalig. Natuurlijk is het weleens lastig als je een dag weg moet (dat was bij ons dan weer geen enkel probleem), maar het feit dat je op een vrije dag gewoon even een tijd vrij bent en kunt doen wat je wilt doen leek mij altijd zo zalig.
En dan je kind ophalen van het kdv en dan horen dat ie heerlijk 2 uur geslapen had en ik dan wist dat ik of man tot 23 uur of later met kind in de weer zouden zijn. Wurgneigjngen kreeg ik dan spontaan 😁.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |