abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219159531
We gaan door!

Topicreeks: Topicreeks: Mommyvloggers aan de overkant #1 en Topicreeks: Topicreeks: Familievloggers #1 zijn gesloten en we gaan door met één topic voor alle vloggers/influencers, dus niet alleen de mommy- en familievloggers.

Klets gezellig mee, maar hou het netjes!

Tip: lees eerst het hele topic door voordat je reageert, dat scheelt misverstanden en ouwe koeien uit de sloot halen. Soms is gewoon 'alles' al gezegd.

- Reageer op wat de influencers laten zien, niet op inside of 'van horen van' informatie.
- Het op een hatelijke manier verbasteren van namen van influencers en gezin en het gebruiken van scheldnamen is niet toegestaan.
- Houd het netjes wat betreft de minderjarige kinderen.

Wij als mods zien natuurlijk niet alles en daarom hebben we op FOK! een topic report (TR) systeem waarmee je ons kunt helpen. Denk je een post te zien die niet door de beugel kan dan kun je een TR plaatsen. Daarmee kun je zelf meehelpen FOK! en de topics leuk te houden. Het kost de moderators teveel tijd om een terugkoppeling te geven op elk topic report, maar jullie kunnen er van uit gaan dat elke TR serieus beoordeeld wordt. Wil je een terugkoppeling? Vraag er om in je TR.Info uit MED

Ongeoorloofde posts worden verwijderd, zo werkt dat nou eenmaal op FOK!, omdat het voor ons niet altijd mogelijk is alles te lezen kan het gebeuren dat er toch nog een post verwijderd had moeten worden, zet dan (nogmaals) een TR, moderators zijn ook maar mensen. Het kan ook gebeuren dat er teveel tekst verwijderd wordt, of dat quotes verwijderd worden, want soms zitten we mobiel of moet het snel en dan gaat er onbedoeld weleens meer weg, maak er geen ramp van, er worden echt niet meteen strafpunten gegeven.

Wil je, om welke reden dan ook, anoniem kijken dan kan dat bijvoorbeeld hier: https://anonyig.com/en/ of www.mollygram.com (vaak sneller)

Voor feedback, opmerkingen en vragen aan de moderators kun je hier terecht SHO / [SHO FB] The SHO goes on

In Mededelingen vind je de userpolicy en de aanvulling daarop, ook staan er nog wat andere regeltjes en tips. En je vindt er ook ons banbeleid.
pi_219159551
Ik volg AM niet dus ik ben voor de titel uitgegaan van wat er in het vorige topic werd geschreven.
pi_219159556
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 17:26 schreef JaNeeDan het volgende:
Ik volg AM niet dus ik ben voor de titel uitgegaan van wat er in het vorige topic werd geschreven.
Ga toch even kijken, een hakkende Maarten wil je echt niet missen
pi_219159605
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 17:26 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Ga toch even kijken, een hakkende Maarten wil je echt niet missen
Ik ben geblokkeerd en via mollygram zijn de hoeveelheid stories van AM niet door te komen. Afgelopen zomer een paar keer geprobeerd maar bij zoveel stories loopt mollygram steeds vast. Anders zou ik zeker even kijken.
pi_219159623
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 17:31 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ik ben geblokkeerd en via mollygram zijn de hoeveelheid stories van AM niet door te komen. Afgelopen zomer een paar keer geprobeerd maar bij zoveel stories loopt mollygram steeds vast. Anders zou ik zeker even kijken.
Ik kijk via Facebook, daar kun je net zo snel doorheen skippen als Insta
pi_219159632
Werkelijk dan heb je een boekpresentatie en ga je als man van in je hoodie en wastas mee.
En die Rens, wat is hij aandachtsziek zeg, met zijn tuinbroek , lijkt kabouter Klus wel

[ Bericht 1% gewijzigd door Henrike op 31-10-2025 17:49:11 ]
pi_219159636
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 17:32 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Ik kijk via Facebook, daar kun je net zo snel doorheen skippen als Insta
Ik heb geen FB😬
pi_219159693
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 17:33 schreef Henrike het volgende:
Werkelijk dan heb je een boekpresentatie en ga je als man van in je hoodie en wastafel mee.
En die Rens, wat is hij aandachtsziek zeg, met zijn tuinbroek , lijkt kabouter Klus wel
Rens is zo overheersend, vreselijk ventje
pi_219159701
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 17:34 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ik heb geen FB😬
🫣 dan weet ik het ook niet 😆
pi_219159712
Welke kleding zou AM zelf dragen?
pi_219159775
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 17:40 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Rens is zo overheersend, vreselijk ventje
Julia is toch precies zo?
pi_219159780
Ik ben blij dat iedereen draagt wat hij of zij zelf wil. Dit is wat bij dit gezin past. Als ze heel iets anders zouden dragen zou het nog minder geloofwaardig zijn. En het ziet eruit alsof ze het naar hun zin heb. Good for them.
pi_219159782
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 17:48 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Julia is toch precies zo?
Ja irritant, ik vind vooral Jet een schatje en de tweeling zo bescheiden
pi_219159845
Ik zou me werkelijk kapot schamen als mijn gezelschap zich zo zou kleden en gedragen . Ik denk dat er gefelicitokkie op de taart staat
pi_219159846
Bij hvk weer droge pasta voor de kinderen
pi_219159891
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 17:57 schreef Muisjeruisje het volgende:
Maar er eten ook andere kinderen mee 😵 en bestek??
pi_219159897
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 17:50 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Ik ben blij dat iedereen draagt wat hij of zij zelf wil. Dit is wat bij dit gezin past. Als ze heel iets anders zouden dragen zou het nog minder geloofwaardig zijn. En het ziet eruit alsof ze het naar hun zin heb. Good for them.
Ben ik het wel mee eens. Toch hoop ik dat AM die zwarte jumpsuite aan heeft ipv die spijkerbroek met gaten
pi_219159905
Ik volg AM niet echt, even gekeken nav jullie berichten.
Ik ben heel erg pro aandoen waar je je lekker in voelt en blijkbaar vinden zij dit fijn. Zie het probleem niet zo.
Maar ik ben geboren en getogen in Den Haag (woon er al tijdje niet meer) en zij wonen daar volgens mij, dus wellicht is dat het. :')
pi_219159950
Ik ben vooral verbijsterd over die bus met vlammenwerpers op het dak, de keiharde muziek die over straat schalt, het gedrag van Rens en de wastas om Maarten zn schouder.

De kleding zou ik niet zo doen , mocht het mijn boek presentatie zijn. Maar laten we wel wezen, het is ook wel een bepaald soort boek voor een bepaald soort publiek van een bepaald soort schrijfster 😉
pi_219159973
Brenda van Liefslabel is er ook, ik vind dat een vreemde vrouw
pi_219160074
Niet "het busje komt zo" als titel? 😇
pi_219160085
Wat een geweldig cadeau heeft Debbie voor AM😍 #sarcasme
pi_219160146
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 18:28 schreef Geertje_G het volgende:
😂 dat was ook een goede geweest
pi_219160148
Omg, heeft Debbie nu weer van die vreselijke kussens van haarzelf en AM laten maken?!?!
pi_219160163
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 18:14 schreef Muisjeruisje het volgende:
Brenda van Liefslabel is er ook, ik vind dat een vreemde vrouw
AM omringt zich graag met gelijkgestemden, allemaal vreemde luitjes.
pi_219160187
Ik zou
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 17:57 schreef Muisjeruisje het volgende:
Ik zou raar opkijken als mn kind bij iemand kale pasta als avondeten had gekregen. Zit volgens mij nieteens iets van kaas overheen.
pi_219160222
Omg die cadeaus van Debbie, echt schaamteloos.

Jammer dat AM weer continue op haar papiertje zit te loeren tijdens haar speech. Maar waarschijnlijk is het allemaal weer samengesteld met chat GPT en afgetopt door die Marina (?), dan is het natuurlijk lastig onthouden als je het zelf niet hebt geschreven.

Heeft Vera nou echt niks in haar koffertje zitten om die pluizenbol van AM wat te temmen? Haar staart ziet er nog steeds zo dood uit als een pier. Ik vind het geen reclame maar goed.
pi_219160241
Debbie en foto cadeau’s … tja, die vrouw is gewoon echt verliefd op zichzelf😍
Zo verliefd dat ze in de overtuiging leeft dat iedereen dat is.
pi_219160278
Laten we even met zijn alle rete blij zijn dat we geen vrienden zijn met Debbie 🤣😂 heeft iemand onder ons iemand in zijn vrienden/familie die bij iedere gelegenheid een foto in welke vorm dan ook van zichzelf geeft? 😂🤣 de tandjes jongens... geef een bloemetje of doos chocola als je niets beters weet 🤦‍♂️ iemand jarig? Foto van Debbie iemand trouwens? Foto van Debbie... iedereen een fotocadeau van Debbie onder de boom! Speciaal moment? Tadaaaaa Foto van Debbie 🥳
pi_219160318
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 18:54 schreef JaNeeDan het volgende:
Debbie en foto cadeau’s … tja, die vrouw is gewoon echt verliefd op zichzelf😍
Zo verliefd dat ze in de overtuiging leeft dat iedereen dat is.
Zou ze ook een foto kussen hebben van haarzelf in haar bolide?
pi_219160326
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 18:59 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Laten we even met zijn alle rete blij zijn dat we geen vrienden zijn met Debbie 🤣😂 heeft iemand onder ons iemand in zijn vrienden/familie die bij iedere gelegenheid een foto in welke vorm dan ook van zichzelf geeft? 😂🤣 de tandjes jongens... geef een bloemetje of doos chocola als je niets beters weet 🤦‍♂️ iemand jarig? Foto van Debbie iemand trouwens? Foto van Debbie... iedereen een fotocadeau van Debbie onder de boom! Speciaal moment? Tadaaaaa Foto van Debbie 🥳
Echt een heel apart cadeau.

Zouden opa en oma al een Debbie kussen hebben?

Misschien word dit haar nieuwe inkomstenstroom, Lether Merchandise

[ Bericht 1% gewijzigd door Muisjeruisje op 31-10-2025 19:09:37 ]
pi_219160353
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 19:04 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Zouden opa en oma al een Debbie kussen hebben?

Misschien word dit haar nieuwe inkomstenstroom, Lether Merchandise
Ik heb nog niet eens aan iedere muur een foto van mijn eigen kinderen... Waarom zou iemand Debbie merch willen?
pi_219160398
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 18:59 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Ik heb geen foto’s in huis. Ja, in albums en digitaal. Maar zeker niet in het zicht. Als je een Debbie in je familie- of vriendenkring hebt word je ermee doodgegooid, of je het nou leuk vindt of niet.
pi_219160443
Wat een ongepast cadeau zeg. How can i make this about me, zoals altijd.
Ik snap de titel vriendin ook niet in deze, ik zie ze werkelijk nooit iets samen doen.
pi_219160458
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 17:50 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Ja eens, ik vind het er gezellig uit zien. Leuk toch dit voor ze.
pi_219160491
Tsja smaken [quote]0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 17:50 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[/quote
Ja dat kan,
Ik vind het geen gezicht, met de pen in de tuinbroek die je gisteren ook al aan had.
En ze hoeven echt niet in 3 delig pak , dat past ook niet bij ze.
pi_219160519
Tsja smaken [quote]0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 17:50 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[/quote
Ja dat kan,
Ik vind het geen gezicht, met de pen in de tuinbroek die je gisteren ook al aan had.
En ze hoeven echt niet in 3 delig pak , dat past ook niet bij ze.
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 18:11 schreef Weerikier het volgende:
Ik ben vooral verbijsterd over die bus met vlammenwerpers op het dak, de keiharde muziek die over straat schalt, het gedrag van Rens en de wastas om Maarten zn schouder.

De kleding zou ik niet zo doen , mocht het mijn boek presentatie zijn. Maar laten we wel wezen, het is ook wel een bepaald soort boek voor een bepaald soort publiek van een bepaald soort schrijfster 😉
Daar zeg je het helemaal goed
pi_219160563
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 18:28 schreef Geertje_G het volgende:
🤣🤣
pi_219160610
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 18:29 schreef Lalaland79 het volgende:
Wat een geweldig cadeau heeft Debbie voor AM😍 #sarcasme
Ik ben geblockt, gaf ze een fotokalender? Of een fotomok?
pi_219160612
Debbie en Sanneke maken beiden een hoop drama mee, net als AM. Ze voelen zich wel heel belangrijk zeg.
pi_219160646
Omg ik was sarcastisch maar er was idd een fotocadeaus??? Wow.
pi_219160667
Kon net via een genodigde een stukje bekijken, maar jemig wat kruipt am in de slachtofferrol zeg.
Ze laat een spoor van vernieling na in haar eigen familie, maar boehoe wat is zij kwetsbaar.
pi_219160670
"Mijn vriendin al ben ik in het boek gedegradeerd tot eencollegavan" 🤣😂

Kijk... ik weet dat je sommige dingen niet mag delen hier... maar ik weet zeker dat "eencollegavan" eigenlijk al te hoog gegrepen is in deze relatie
Debbie is gewoon een algemeen lachwekkend onderwerp bij menig flu bijeenkomst..

Die kussens liggen straks ook gewoon in de kliko na een periode van schijn "kijk hoe leuk"
pi_219160676
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 19:35 schreef JaNeeDan het volgende:
Debbie en Sanneke maken beiden een hoop drama mee, net als AM. Ze voelen zich wel heel belangrijk zeg.
Die gedragen zich alsof ze een wereldster of op zijn minst BN'er zijn, gieren!
Het zijn gewoon werkeloze moekes met een telefoon die verder helemaal niets te doen hebben en een aandachtsprobleem hebben.
pi_219160682
Maar hoe dan?
Debbie hele week alleen met de kids, hyper filmpjes gepost, vanmorgen keer extra naar school. Vanmorgen volgens haar gezondheidszorg doodmoe en uitgeput.
Dan nog naar de boek presentatie innAmstwrdam?
En ze staat ook nog eens rechtop op de foto naast Am.
Maar naar de dierentuin moet ze oordoppen in, zonnebril op en in haar electrische rolstoel.
Ze zit er nooit in, jammer geld
pi_219160698
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 19:37 schreef Geertje_G het volgende:
Omg ik was sarcastisch maar er was idd een fotocadeaus??? Wow.
Ja, 2 foto kussens!
pi_219160704
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 19:35 schreef Geertje_G het volgende:

[..]
Ik ben geblockt, gaf ze een fotokalender? Of een fotomok?
Een foto kussen, kan ze heerlijk tussen Am en Maarten liggen
Naughty elfje spelen
pi_219160707
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 19:35 schreef JaNeeDan het volgende:
Ben jij ook zo benieuwd naar Sanneke’s review 🫣
pi_219160712
Lijkt meer een voodoo pop maar wat in en in triest. Bij mij beland dit in dd kliko
pi_219160731
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 19:40 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Ja, 2 foto kussens!
Ja ze kon vast niet kiezen welke foto ze moest gebruiken dus dan maar beide.. 😂🤣🤦‍♂️
pi_219160743
Maar even, zelfs als mijn beste vriendin mij zo'n kussen zou geven zou ik ook echt niet weten wat ik daarmee aan moet.
Ik bedoel, op de bank in de woonkamer is weird, laat staan tussen mij en mijn man in in bed :') Waar laat je zo'n ding dan?!
pi_219160759
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 19:40 schreef Henrike het volgende:

[..]
Een foto kussen, kan ze heerlijk tussen Am en Maarten liggen
Naughty elfje spelen
Retteketet ze wilt ook met de geertjes naar bed
pi_219160768
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 19:42 schreef Nieve het volgende:
Maar even, zelfs als mijn beste vriendin mij zo'n kussen zou geven zou ik ook echt niet weten wat ik daarmee aan moet.
Ik bedoel, op de bank in de woonkamer is weird, laat staan tussen mij en mijn man in in bed :') Waar laat je zo'n ding dan?!
In de kachel 😂🤣👍
pi_219160796
Debbie zei toch in eerste instantie dat ze ook in de party bus ging? Gaat ze dan zeggen dat het niet ging vanwege haar gezondheid? Zo te zien was er überhaupt geen plek meer voor haar in de bus.
pi_219160811
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 19:39 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
"Mijn vriendin al ben ik in het boek gedegradeerd tot eencollegavan" 🤣😂

Kijk... ik weet dat je sommige dingen niet mag delen hier... maar ik weet zeker dat "eencollegavan" eigenlijk al te hoog gegrepen is in deze relatie
Debbie is gewoon een algemeen lachwekkend onderwerp bij menig flu bijeenkomst..

Die kussens liggen straks ook gewoon in de kliko na een periode van schijn "kijk hoe leuk"
Ouch, pijnlijk dat ze geen vriendin genoemd wordt terwijl ze daar zelf zo mee paradeert. Alsnog snapt ze de hint niet geloof ik.
pi_219160872
Bizar wel als het echt zo is dat mensen het energiecontract van Debbie op wilden zeggen.
Maar, als je dan zoveel rare en nare dingen meemaakt online met je account waarom ga je dan niet een normale baan in de anonimiteit zoeken? Mensen dienen zich gewoon te gedragen natuurlijk, maar in het geval van Debbie stelt haar account ook geen reet voor laten we eerlijk zijn. Ze is verre van een grote influencer, al vindt ze dat zelf wel.
pi_219160966
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 19:41 schreef Rudypaula het volgende:
Lijkt meer een voodoo pop maar wat in en in triest. Bij mij beland dit in dd kliko
Bij AM vast ook
pi_219160971
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 19:44 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
In de kachel 😂🤣👍
😂
pi_219160994
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 19:53 schreef Nieve het volgende:
Bizar wel als het echt zo is dat mensen het energiecontract van Debbie op wilden zeggen.
Maar, als je dan zoveel rare en nare dingen meemaakt online met je account waarom ga je dan niet een normale baan in de anonimiteit zoeken? Mensen dienen zich gewoon te gedragen natuurlijk, maar in het geval van Debbie stelt haar account ook geen reet voor laten we eerlijk zijn. Ze is verre van een grote influencer, al vindt ze dat zelf wel.
Dat kan toch helemaal niet, met een adres en telefoonnummer iemands account opzeggen?
pi_219161025
quote:
Ik vraag mezelf wel af of dit is gebeurd of ze dit vooral zegt zodat ze lekker naast Annemarie kan staan en kan zeggen dat dit soort dingen haar ook gebeuren zodat mensen haar ook zielig vinden. Hoe weet iemand waar jij je energieleverancier überhaupt hebt?
pi_219161089
Ik zag zo'n fotokussen toen ook bij Eva Hermans, zij had ze voor haar nichtjes/neefjes laten maken als herinnering. Dat vind ik leuk, maar toch niet aan een volwassen 'vriendin'?

En Sanneke hengelt naar een 'vriendschap' met AM.

En dat haar van AM, dat zit toch helemaal niet mooi? Vind het heel vreemd staan en die staart ziet eruit alsof het wel wat verzorging kan gebruiken.
pi_219161107
quote:
Dat mensen haar telefoon nummer achterhaalde is ook lichtelijk overdreven.. tot een paar maanden terug kon je in Google theletherfamily in typen en kreeg je naam, adres en telefoonnummer kant en klaar aangeleverd omdat ze het zelf openbaar online had gezet.. dat mensen er rare dingen mee doen is niet goed natuurlijk.. maar ze doet nu net alsof het erg moeilijk was om te vinden...
pi_219161113
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 20:07 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Ik zag zo'n fotokussen toen ook bij Eva Hermans, zij had ze voor haar nichtjes/neefjes laten maken als herinnering. Dat vind ik leuk, maar toch niet aan een volwassen 'vriendin'?

En Sanneke hengelt naar een 'vriendschap' met AM.

En dat haar van AM, dat zit toch helemaal niet mooi? Vind het heel vreemd staan en die staart ziet eruit alsof het wel wat verzorging kan gebruiken.
Sanneke baalt dat ze niet uitgenodigd is.
pi_219161152
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 20:01 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Dat kan toch helemaal niet, met een adres en telefoonnummer iemands account opzeggen?
Als je bedenkt hoe moeilijk het überhaupt is om een account op te zeggen... lijkt het me weer een net niet mogelijk verhaal
pi_219161228
Mocht miniliefde niet komen? Of is dat geen collegavriendin?

De moeder van MayraLouise mocht wel komen. 🥸🥸🥸

Ik zou haast ook een boek chatGTP-en zodat ik Debbie ook kan uitnodigen🥳💃🦄
pi_219161291
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 20:14 schreef Johanna38 het volgende:

Denk dat je Erin en Debbie niet meer op dezelfde verjaardag wilt uitnodigen... al zou ik persoonlijk liever een week met Erin in een huisje zitten dan een uur op een verjaardag met Debbie.. (bij wijze van spreken) maar ieder zijn keus natuurlijk
pi_219161366
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 20:14 schreef Johanna38 het volgende:

Dat vroeg ik me ook af. Erin schrijft in ieder geval veel leuker dan Debbie dus waarom zij niet jn het boek staat? Ze zal weg afgevallen zijn, ik las ooit bij AM dat niet alles in het boek kon
pi_219161506
Dus na de Elf fotoknuffel vorig jaar, nu een knuffel van hen samen en een knuffel van AM als heks. Dit is echt alleen maar om komende tijd bij AM in beeld te komen en genoemd te worden. Debbie is duidelijk op zoek naar meer volgers. Net als dat Sanneke het boek post. Wat zitten ze toch om aandacht verlegen.
pi_219161515
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 20:22 schreef Earring het volgende:

[..]
Dat vroeg ik me ook af. Erin schrijft in ieder geval veel leuker dan Debbie dus waarom zij niet jn het boek staat? Ze zal weg afgevallen zijn, ik las ooit bij AM dat niet alles in het boek kon
Misschien heeft erin minder rare dingen met volgers mee gemaakt 🤔🤷
pi_219161562
Debbie checked out... en niemand die dit gelooft *zwaait naar Debbie die volledig aangekleed in bed ligt te scrollen! Gefeliciteerd meid! Aandacht!*
pi_219161641
Debbie die een 'persoonlijk cadeau' iets te letterlijk neemt. _O-
pi_219161672
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 20:36 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Debbie checked out... en niemand die dit gelooft *zwaait naar Debbie die volledig aangekleed in bed ligt te scrollen! Gefeliciteerd meid! Aandacht!*
Nou dat dus he. Wie ligt er zo in bed.
pi_219161773
Maar... uhm... is annemarie nu ineens gestopt ofzo? 🤣
pi_219161884
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 20:52 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Maar... uhm... is annemarie nu ineens gestopt ofzo? 🤣
Nee nu wordt zij de hele tijd gefilmd en heeft door hoe ongemakkelijk dit is dus liet van schrik haad telefoon vallen.
pi_219161923
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 20:08 schreef Beertjeteddy het volgende:

[..]
Sanneke baalt dat ze niet uitgenodigd is.
Die was toch niet gegaan, want dan had ze de bank af gemoeten
pi_219162038
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 20:42 schreef ZombieQueen het volgende:
Debbie die een 'persoonlijk cadeau' iets te letterlijk neemt. _O-
Ze had beter zo'n foeilelijke kaars in elkaar kunnen flansen dan zo'n vreselijk lelijk kussen
pi_219162080
Nou Debbie ligt hoor, met kleding aan .
Snel meelezen hier.
Wat ik me afvraag hè, zou Roy ook zo'n fotokussen meekrijgen naar zijn reisjes naar het buitenland?
Ook gênant als je vrouw dit geeft bij een boekpresentatie.
Hij mocht mee als chauffeur maar niet op het foto kussen
pi_219162113
De liefde tussen Sanneke en Debbie snap ik wel, allebei dezelfde hobby 😴😴😴🥱🥱
pi_219162135
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 19:41 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Ben jij ook zo benieuwd naar Sanneke’s review 🫣
Kan niet wachten.
pi_219162139
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 19:42 schreef Nieve het volgende:
In de kliko.
pi_219162171
quote:
Dan moet je ook net weten op wiens naam zo’n contract staan. Lijkt mij sterk dat dit is gebeurd. Met alleen een wilde gok kom je er niet. Voor het opzeggen van een contract is echt wel meer nodig dan een achternaam en telefoonnummer.
pi_219162292
🤣 Debbie leest hier dat ze niet geloofd word dat ze gaat slapen.. trekt snel pyjama aan en laat het nog even zien.. een uur nadat ze naar bed ging 🤣👍 Pinokkio zou jaloers zijn op haar talent

Een komt goed klomp van lot.. tja lot is net 5... die snapt niet wat een chronische leugenaar is 🤷
Sorry lot... dit gaat nooit goed komen helaas
pi_219162300
Debbie, die meid die overprikkeld raakt van alles in de wereld, heeft een heel assortiment troep aan haar telefoon hangen wat knispert.
pi_219162734
Wat een vertoning. En het meest gênante is dat al de naam van de overleden paardrijd juf misbruikt in haar eigen voordeel.

Een stempel van een heks, een boek wat totaal niets met de paarden juf te maken heeft en dat de tekst: “zodat we haar niet vergeten”

How can I make this about me. Plaatsvervangende schaamte in het kwadraat. Wat is dit een vreselijke vertoning.
pi_219162901
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 22:21 schreef Kletsdoos165 het volgende:
Wat een vertoning. En het meest gênante is dat al de naam van de overleden paardrijd juf misbruikt in haar eigen voordeel.

Een stempel van een heks, een boek wat totaal niets met de paarden juf te maken heeft en dat de tekst: “zodat we haar niet vergeten”

How can I make this about me. Plaatsvervangende schaamte in het kwadraat. Wat is dit een vreselijke vertoning.
Ja vreselijk. Ik volg AM ondertussen al zeker vanaf de geboorte van Jet en heb haar werkelijk nog nooit wat over de paardenjuf horen zeggen. En nu paradeert ze er mee alsof het een van haar beste vriendinnen was :r
pi_219163046
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 22:39 schreef Sushirijst het volgende:

[..]
Ja vreselijk. Ik volg AM ondertussen al zeker vanaf de geboorte van Jet en heb haar werkelijk nog nooit wat over de paardenjuf horen zeggen. En nu paradeert ze er mee alsof het een van haar beste vriendinnen was :r
Maar de nabestaanden van die mevrouw zijn er toch mee akkoord gegaan. Ze waren toch ook op de presentatie vanavond?
pi_219163292
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 21:26 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Dan moet je ook net weten op wiens naam zo’n contract staan. Lijkt mij sterk dat dit is gebeurd. Met alleen een wilde gok kom je er niet. Voor het opzeggen van een contract is echt wel meer nodig dan een achternaam en telefoonnummer.
Nou dat. Maar het schrijft natuurlijk lekker, ‘dat die Vreselijke Volgers zoiets doen!’
pi_219164308
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 22:56 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Maar de nabestaanden van die mevrouw zijn er toch mee akkoord gegaan. Ze waren toch ook op de presentatie vanavond?
Ja ik zag bij Debbie dat AM een man vast hield. Hij huilde.
pi_219164312
Ben benieuwd wat dbm te horen heeft gekregen bij de arts vanochtend. Ze had slecht nieuws gekregen. Klinkt heel ernstig.
pi_219164357
quote:
Ik vind vooral dat die vrouwen zich allemaal zo belangrijk voor doen. Alsof ze de wereld aan het redden zijn met hun werk en als echte strijders doorgaan :')
Je ‘baan’ kan prima gemist worden, dus heb je last, zoek dan een écht belangrijke baan.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_219164391
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2025 00:10 schreef Overrozen14 het volgende:
Ben benieuwd wat dbm te horen heeft gekregen bij de arts vanochtend. Ze had slecht nieuws gekregen. Klinkt heel ernstig.
Ja ik las het ook. Ik zou het niet gedeeld hebben als ik haar was.
pi_219164476
AM leek zelf heel blij met de hele avond, fijn voor haar. Dat boek is toch een prestatie, en ze vindt dit soort dingen spannend zegt ze vaak, dus ik ben blij voor haar dat ze een goede avond heeft gehad.

Vraag me wel af of er eten bij zat, hoop het wel voor de gasten. Een uur heen, 2 uur daar en dan weer terug... ik zou balen als ik het dan met een bitterbal en een vlammetje moet doen, haha.

DBM, zielig dat ze er extra zorgen bij heeft.
pi_219164521
Oh ik dacht toch dat het een iets grotere happening zou zijn dan dit… de uitgever had kennelijk geen budget voor een echt feestje vrijgemaakt?🙊 even op de vrijdagmiddagborrel proosten op het kantoor van de uitgever ziet er toch wat treurig uit. Maar goed, toch een spannende dag lijkt, fijn als ze het leuk hebben gehad
pi_219164655
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2025 00:10 schreef Overrozen14 het volgende:
Haar kennende zal het wel los lopen.
pi_219164690
Misschien (bewust) buiten beeld, maar ik zag Sam niet volgens mij?

Update: nog eens gekeken en zag hem wel bij instappen bus. Hoop dan dat ie bewust wat uit beeld is gehouden!

[ Bericht 47% gewijzigd door Appeltje123 op 01-11-2025 06:53:01 (Toevoeging) ]
pi_219164711
My two cents, zij kiezen ervoor om iedereen de kleding te laten dragen die hij/zij het prettigst vindt, dat mag natuurlijk. Maar ik vond het voor zo'n gelegenheid nogal gewoontjes, een alledaags kloffie (behalve Jet).
Het kan toch wel iets netter?
En dan die bus, met die herrie....wat een tokkies.
pi_219164748
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2025 07:21 schreef Vingerkeautje het volgende:
My two cents, zij kiezen ervoor om iedereen de kleding te laten dragen die hij/zij het prettigst vindt, dat mag natuurlijk. Maar ik vond het voor zo'n gelegenheid nogal gewoontjes, een alledaags kloffie (behalve Jet Lot).
Het kan toch wel iets netter?
En dan die bus, met die herrie....wat een tokkies.
De kleding vind ik niet zo belangrijk, de uitvoering van het geheel wel.
pi_219164768
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2025 00:43 schreef Snaky het volgende:

[..]
Ja ik las het ook. Ik zou het niet gedeeld hebben als ik haar was.
Maar ik had het ook niet op mijn insta vermeldt, gaat niemand wat aan.
pi_219164782
Ben een paar keer op een boekpresentatie geweest, en die waren doorgaans in een boekhandel na sluitingstijd, waar de meeste mensen gewoon in hun kloffie naar toe kwamen. Ik ben daardoor meer verbaasd over de partybus dan over de kleding.
pi_219164790
Debbie had toch een speciale weegschaal aangeschaft? En ze vermeldde dat ze last had van spierafbraak? Nou denk dat de oorzaak wel duidelijk is, haar geweldige afslank spuitjes
Staat nu een groot artikel in onze regionale krant.
Voordat men aan zo'n middel begint hoort er een gedegen bloedonderzoek te worden gedaan, ijzerwaardes,schildklier, indulinewaarden enz.
Debbie kan alles wel aan haar longcovid wijten maar deze injecties maken haar eerder slechter dan beter.
En zeker weten dat ze ze heeft of nog steeds gebruikt. Zij is niet afgevallen door te sporten.
In het artikel staat ook dat er uitdroging op de loer ligt, mensen moeten electrolyten drinken om dit te voorkomen.
Goh, daar adverteerde ze laatst toch ook mee?

[ Bericht 12% gewijzigd door Henrike op 01-11-2025 08:23:30 ]
pi_219164956
Aaah wat moeten we allemaal een medelijden hebben met zowel de geweldige AM, die een heel boek heeft geschreven over hoe zwaar het leven is als fluflu, als Debbie die ook al zo dapper is met haar krap aan 12 duizend volgers..
En ja, hou je vast, ook voor onze bank aardappel Sanneke is het leven enorm zwaar want God jeetje, wat steken de meisjes hun hoofd allemaal boven het maaiveld uit.
Wat zouden we zonder jullie moeten?!

Volhouden hoor, zo enorm knap!

Ben vooral heel benieuwd naar de boeken die jullie kinderen schrijven over 10/20 jaar 😅
pi_219164971
Ik zie nu hoe ze daar aankomen...
Die partybus slaat echt nergens op, compleet opgehyped komen ze aan bij een uitgever voor een boekpresentatie waar nabestaanden bij zijn die net een jong iemand hebben verloren. En dan kom je hakkend uit een bus...

Zijn echt een stelletje tokkies
pi_219164992
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2025 02:09 schreef Louuuu_lou het volgende:
Oh ik dacht toch dat het een iets grotere happening zou zijn dan dit… de uitgever had kennelijk geen budget voor een echt feestje vrijgemaakt?🙊 even op de vrijdagmiddagborrel proosten op het kantoor van de uitgever ziet er toch wat treurig uit. Maar goed, toch een spannende dag lijkt, fijn als ze het leuk hebben gehad
Misschien heeft ze het zelf groter gemaakt dan het is. Ze had natuurlijk ook zelf de feestbus mee naar een restaurant kunnen nemen op haar kosten.
pi_219165034
De Jelies zijn in Madrid naar een flamingoshow geweest.
pi_219165038
Ik heb zelden zo een gênante vertoning gezien als deze boek presentatie.
Was gewoon netjes met je eigen vervoer gegaan, rustig die kant op gereden. Had netjes je boek opgedragen aan de overleden paardrij juf , als dat je zo vreselijk aan het hart lag.

Als je echt een jonge weduwnaar erbij wil betrekken , gedraag je er dan ook naar.
pi_219165039
Sanneke snapt er weer eens niks van. Iemand stuurt haar iets over AM. Het gaat niet om openlijk praten over menstruatie. Het gaat om het feit dat zij haar dochters hierin betrekt. Iedereen weet dat meiden op een gegeven moment gaan menstrueren. Dit als moeder met 10.000-en volgers delen is gewoon niet oké. Vroeger niet, vandaag niet, in de toekomst ook niet.
En het gaat ook niet om de menstruatie, het gaat om het delen van je kinderen en hún leven.
Maar het is Sanneke, altijd preken voor eigen parochie en niet na kunnen denken.
pi_219165139
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2025 08:35 schreef Weerikier het volgende:
Aaah wat moeten we allemaal een medelijden hebben met zowel de geweldige AM, die een heel boek heeft geschreven over hoe zwaar het leven is als fluflu, als Debbie die ook al zo dapper is met haar krap aan 12 duizend volgers..
En ja, hou je vast, ook voor onze bank aardappel Sanneke is het leven enorm zwaar want God jeetje, wat steken de meisjes hun hoofd allemaal boven het maaiveld uit.

Ben vooral heel benieuwd naar de boeken die jullie kinderen schrijven over 10/20 jaar 😅
Bankaardappel ik ga stuk🤣
pi_219165164
Minibelle:
Keileuk dat je dochter op een koor zit. Maar waarom moet er bij staan dat dat op een conservatorium is, en dat zij zelf ook in een bekend koor heeft gezongen.
Niet om het meisje hoor, maar kan nou niet zeggen dat ze echt een natuurtalent is wat ik zo hoor. En dat hoeft ook helemaal niet. Het meisje heeft er lol aan en daar gaat het om.
Maar altijd dat overdreven opscheppen van moeder , bah.
Leg die lat toch niet zo hoog.
pi_219165166
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2025 08:53 schreef Weerikier het volgende:
Ik heb zelden zo een gênante vertoning gezien als deze boek presentatie.
Was gewoon netjes met je eigen vervoer gegaan, rustig die kant op gereden. Had netjes je boek opgedragen aan de overleden paardrij juf , als dat je zo vreselijk aan het hart lag.

Als je echt een jonge weduwnaar erbij wil betrekken , gedraag je er dan ook naar.
Ik vond de combinatie ook ongepast. Of had bij een borrel in de buurt het ‘opdragen aan zodat we haar niet vergeten’ gedaan en daarna (door) met de feestbus en herrie naar de uitgever.
Was die-man-van ook mee in de bus? Kan me voorstellen dat je je dan ontzettend ongemakkelijk voelt.
pi_219165179
Voor de verandering vond ik deze tuinbroek leuk bij Annemarie staan. Verder niet gekeken, maar ze hebben vast lol gehad met zijn allen.
pi_219165184
Hvk: Jayda is al vanaf 01:00 beneden kon niet meer slapen.
Dan mag ze de dus gewoon naar beneden kind is 8?
Ben ik dan nou zo ouderwets, hier gebeurde dat echt niet.
Pak maar even een boekje en probeer het daarna nog maar keer. Maar hier bleven ze in bed.
pi_219165188
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2025 09:11 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Ik vond de combinatie ook ongepast. Of had bij een borrel in de buurt het ‘opdragen aan zodat we haar niet vergeten’ gedaan en daarna (door) met de feestbus en herrie naar de uitgever.
Was die-man-van ook mee in de bus? Kan me voorstellen dat je je dan ontzettend ongemakkelijk voelt.
Volgens mij zag ik hem instappen ja
pi_219165199
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2025 08:53 schreef JaNeeDan het volgende:
Sanneke snapt er weer eens niks van. Iemand stuurt haar iets over AM. Het gaat niet om openlijk praten over menstruatie. Het gaat om het feit dat zij haar dochters hierin betrekt. Iedereen weet dat meiden op een gegeven moment gaan menstrueren. Dit als moeder met 10.000-en volgers delen is gewoon niet oké. Vroeger niet, vandaag niet, in de toekomst ook niet.
En het gaat ook niet om de menstruatie, het gaat om het delen van je kinderen en hún leven.
Maar het is Sanneke, altijd preken voor eigen parochie en niet na kunnen denken.
Nou dit idd. Als je taboedoorbrekend over menstruatie wil praten helemaal prima. Maar daarbij hoef je niet te vermelden wel menstruatie ondergoed ze gebruiken.
pi_219165215
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2025 08:52 schreef Snaky het volgende:
🫣
pi_219165232
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2025 09:13 schreef Henrike het volgende:
Pak maar even een boekje en probeer het daarna nog maar keer. Maar hier bleven ze in bed.
Ik vind het gewoon onwijs triest dat dit meisje dan gewoon alleen beneden zit, waarschijnlijk op haar tablet oid
pi_219165257
De man van Jennifer stapte inderdaad in de bus, bij het liedje" in de naam van Jezus" zie je hem instappen.
Daarna in de bus heeft hij een over the top dansende Rens voor zijn neus staan.
Sneu voor die man die meegaat omdat het eerste exemplaar aan zijn vrouw is opgedragen.
Had dat wat ingetogener gedaan, het is nog maar zo kort geleden.
Plaats vervangende schaamte voor deze actie, zo niet inleven in een ander.
pi_219165306
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2025 09:20 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Ik vind het gewoon onwijs triest dat dit meisje dan gewoon alleen beneden zit, waarschijnlijk op haar tablet oid
Ja en waarom slaapt ze niet? Zie dat witte snoetje aan die tafel. Zou ze überhaupt wel
Praten over dingen die Jayda bezighouden?
Ik zie haar ook nooit 1;1 een keer wat doen met haar.
Louay en Zayn krijgen volop aandacht maar de meisjes daar.
Ik zie ook vaak 2 buurkinderen? Bij haar in huis. Dan kun je toch keer vragen of de kinderen daar keer mogen en die je een keer wat leuks net de meisjes.
Zo belangrijk keer 1:1
pi_219165413
Ik lees net het interview van Maike bij Linda. Ze heeft ooit een foto van Parker teruggevonden op tiktok met de hashtag autism awareness en reageert daar op: kinderen horen niet op social media. Ben je dan zo dom of doe je dom? Je deelt verdorie toch zelf je kind(eren) op SM waardoor die foto's beschikbaar zijn! Tegen de tijd dat hij 4 wordt krijgt hij ook een hartje over zijn gezicht 🤦‍♀️
pi_219165435
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2025 09:13 schreef Henrike het volgende:
Dir wilde ik ook schrijven. 'Gelukkig maakt ze me niet wakker' zegt moeder ook nog. Het is haar (enige) taak om voor haar kinderen te zorgen. Ik zou me zorgen maken als een kind van die leeftijd blijkbaar regelmatig 's nachts wakker wordt en niet meer kan slapen.
pi_219165444
Ach Sanneke is boos op de Am haatclub, want het gaat heel ver. Wij moeten medelijden hebben met influcencers die hun kinderen, voor geld en spullen, op internet gooien. Zij zijn het slachtoffer en niemand begrijpt dat, het is allemaal zo oneerlijk.
pi_219165461
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2025 09:18 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
🫣
Ik zie ze nu echt zitten in een zaaltje waar op het podium roze vogels in lange jurken ronddansen.
Best triest als je al zo lang in Spanje woont en je kent dit soort woorden niet.
pi_219165464
AM die zegt niks gefilmd te hebben, maar ze staat filmend op beeld als Maarten de bus uitkomt 😂
pi_219165474
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2025 09:23 schreef Henrike het volgende:
De man van Jennifer stapte inderdaad in de bus, bij het liedje" in de naam van Jezus" zie je hem instappen.
Sneu voor die man die meegaat omdat het eerste exemplaar aan zijn vrouw is opgedragen.
Ik zou zeggen: zoek het uit met je egotrip, ik ga niet mee. Het is waarschijnlijk goed bedoeld maar zo vreselijk misplaatst.
pi_219165494
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2025 09:41 schreef Snaky het volgende:

[..]
Ik zie ze nu echt zitten in een zaaltje waar op het podium roze vogels in lange jurken ronddansen.
Best triest als je al zo lang in Spanje woont en je kent dit soort woorden niet.
Ik snap gewoon echt niet waarom ze daar zijn gaan wonen
pi_219165495
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2025 09:40 schreef papierentas het volgende:
Ach Sanneke is boos op de Am haatclub, want het gaat heel ver. Wij moeten medelijden hebben met influcencers die hun kinderen, voor geld en spullen, op internet gooien. Zij zijn het slachtoffer en niemand begrijpt dat, het is allemaal zo oneerlijk.
Ze snapt het volgens mij gewoon echt niet, ze mist gewoon waar het echt om gaat
pi_219165497
Ik dacht toch even te kijken waarover ik oordeel door het 1e boek van AM eens op te zoeken.
Je kan op de eerste 20 pagina's of zo lezen, dat heb ik dus gedaan.
Maar serieus, wtf?! Wat een totaal bizar boek!

Haar ouders worden met de grond gelijk gemaakt. In ene komt er een aanranding en een verkrachting naar voren binnen 4 zinnen. En dat allemaal in een Jip en Janneke taal alsof ik een 4+ boekje uit plaatselijke bieb aan het lezen ben.

Niet te geloven, dit is toch geen schrijven? Dat 2e boek zal geen haar beter zijn neem ik aan.
pi_219165502
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2025 09:40 schreef papierentas het volgende:
Sjongejonge. Wat een domme reactie is dat toch weer.
Annemarie de grote taboedoorbreker wordt niet genoeg gewaardeerd voor haar openheid over menstruatie bij haar 12 jarigen. Dan snap je toch echt niet waar het over gaat.
pi_219165503
Lotte die bloed en ijzer nodig heeft gehad ??? En dat allemaal voor het perfecte plaatje
pi_219165526
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2025 09:46 schreef Lovelii2026 het volgende:
Lotte die bloed en ijzer nodig heeft gehad ??? En dat allemaal voor het perfecte plaatje
Maar nog wel even voor de wol reclame een foto van haar 'oude' buik.
pi_219165545
Ik check net in, en ben mosterd,over de boekpresentatie. Had focus deze week ff anders, lees verkiezingen en vieze Marco. Afijn; wat was dat die boekpresentatie? En een knuffel van Deb en Annemarie? Dat dit soort mensen bestaan 💙🤣
pi_219165548
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2025 09:44 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Ze snapt het volgens mij gewoon echt niet, ze mist gewoon waar het echt om gaat
Of ze doet alsof ze dom is, of ze is dom. Maar ze is er als de kippen bij nu om ook mee te liften op het ChatGpt opstelletje van AM. Linken naar AM, misschien linkt zij wel naar Sanneke, woehoeeee meer vieuws en misschien wat nieuwe volgers erbij. Maar nu in de slachtofferrol gaan zitten want mensen doen haar dit allemaal aan ofzo, wat voor wereld leeft zij in.
pi_219165563
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2025 09:44 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Ik snap gewoon echt niet waarom ze daar zijn gaan wonen
Gezellig, met heel veel gezellige Nederlanders genieten in Spanje 😁🫣

[ Bericht 0% gewijzigd door Tarantelle op 01-11-2025 10:05:39 ]
pi_219165573
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2025 08:35 schreef Weerikier het volgende:

Ja, categorie wereldverbeteraars hoor. Eerst als levensmissie hebben zoveel mogelijk aandacht te krijgen online en daarna janken hoe heftig het is.
pi_219165577
Kelly Caresse woont tegenwoordig niet meer in een gewoon huis, maar in “de villa”. 🫣 Dat moet in elke TikTok post benoemt worden.
pi_219165609
quote:
Maar als je al een ijzertekort hebt waarom dan een buikoperatie?
Wacht dan totdat je dat op peil hebt.
pi_219165618
Zou ‘de weduwnaar van’ er op zitten te wachten dat hij huilend op insta wordt geplaatst door frau Lether?

En wat een verschil, het letterlijk oplezen van een tekst op een blaadje en ‘af en toe kijken naar wat steekwoorden/tekst’ door die vrouw in die oranje trui.
Maar het zullen de zenuwen wel geweest zijn.
pi_219165649
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2025 10:05 schreef Huisopdehoek het volgende:
Zou ‘de weduwnaar van’ er op zitten te wachten dat hij huilend op insta wordt geplaatst door frau Lether?

En wat een verschil, het letterlijk oplezen van een tekst op een blaadje en ‘af en toe kijken naar wat steekwoorden/tekst’ door die vrouw in die oranje trui.
Maar het zullen de zenuwen wel geweest zijn.
Nou inderdaad dat ja, maar goed Am kon natuurlijk zichzelf niet filmen misschien mocht Debbie die taak op zich nemen.
Ik vind het echt te gek dat die man met zijn emoties zo op insta wordt gezet
pi_219165692
Sanneke veroordeelt fluflus die hun kinderen huilend/kwetsbaar/ziek/in het ziekenhuis op insta plaatst.
Dat klopt niet, vindt ze ongepast. Terecht.

Maar dat haar wannabe-bestie AM vertelde dat de tweeling ongesteld was vanaf hun 11e (ofzo) en nu regelmatig voor de snuks-centen vertelt dat ze boxers dragen tijdens hun menstruatie en een menstruatiebadpak, dat valt niet onder ‘kwetsbaar’ maar onder ‘open zijn over menstruatie’

Koekoek.

En Sanneke en AM, het is júllie kind, niet ‘mijn kind’.
pi_219165702
Het arme schaap bij hvk al vanaf 1 uur wakker. Maar ‘gelukkig’ gaat ze voortaan zelf naar beneden.

Wat een armoe.
pi_219165705
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2025 10:09 schreef Henrike het volgende:

[..]
Nou inderdaad dat ja, maar goed Am kon natuurlijk zichzelf niet filmen misschien mocht Debbie die taak op zich nemen.
Ik vind het echt te gek dat die man met zijn emoties zo op insta wordt gezet
Of ze is pissig dat Debbie al iets heeft gedeeld voordat zij het zelf kon doen, en is ze nu die foeilelijke kussens kapot aan het snijden. 😁
pi_219165718
Oh, en meer mannen moeten worden aangesproken, en niet ‘vrouwen die vrouwen aanvallen’ want die vrouwen proberen al dingen te veranderen. 🤪

(Maarja, zolang er geen regels zijn kunnen ze niet zelf bedenken dat je kinderen exposed die daar zelf niet om hebben gevraagd of toestemming voor hebben gegeven)
pi_219165723
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2025 10:16 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Of ze is pissig dat Debbie al iets heeft gedeeld voordat zij het zelf kon doen, en is ze nu die foeilelijke kussens kapot aan het snijden. 😁
Dan doet ze in ieder geval iets nuttigs, 1 Debbie is genoeg
pi_219165786
Waar kan ik die sanneke volgen
pi_219165866
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2025 09:58 schreef Paardrijden123 het volgende:
Kelly Caresse woont tegenwoordig niet meer in een gewoon huis, maar in “de villa”. 🫣 Dat moet in elke TikTok post benoemt worden.
Het is een mooi huis, maar voor een villa staan de huizen waar zij woont toch behoorlijk dicht op elkaar
pi_219165882
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2025 10:16 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Of voodoo aan het doen
pi_219165894
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2025 10:14 schreef Huisopdehoek het volgende:
Sanneke veroordeelt fluflus die hun kinderen huilend/kwetsbaar/ziek/in het ziekenhuis op insta plaatst.

Maar dat haar wannabe-bestie AM vertelde dat de tweeling ongesteld was vanaf hun 11e (ofzo) en nu regelmatig voor de snuks-centen vertelt dat ze boxers dragen tijdens hun menstruatie en een menstruatiebadpak, dat valt niet onder ‘kwetsbaar’ maar onder ‘open zijn over menstruatie’

Koekoek.

En Sanneke en AM, het is júllie kind, niet ‘mijn kind’;.
Misschien heeft niemand Sanneke verteld dat het ook Peppie’s kind is
pi_219165912
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2025 10:26 schreef Overrozen14 het volgende:
Waar kan ik die sanneke volgen
Sanneke89
En wel lief doen❤ (of alleen kijken).
pi_219165940
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2025 10:14 schreef Huisopdehoek het volgende:

Koekoek.

En Sanneke en AM, het is júllie kind, niet ‘mijn kind’.
Sanneke deelde laatst haar eigen zieke kind. Zij is geen haar beter dan de rest.
pi_219166004
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2025 08:52 schreef Snaky het volgende:
Ik las het ook.
Ze hebben na 3? jaar Spanje nog steeds geen idee.
pi_219166057
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2025 10:35 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Het is een mooi huis, maar voor een villa staan de huizen waar zij woont toch behoorlijk dicht op elkaar
Dat vertekent wel een beetje. Al die tuinen zijn nog niet aangelegd/volgroeit. Het zijn percelen van +1000m2. Dat is geen doorsnee percelen.
pi_219166065
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2025 09:58 schreef Paardrijden123 het volgende:
Net als de "boerderij" van MB dus.
pi_219166112
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2025 06:24 schreef Beppie12345 het volgende:

[..]
Haar kennende zal het wel los lopen.
Ze heeft slecht nieuws gehad en is er geschrokken zegt ze. Klinkt dus idd ernstig, maar ze wil nog niks met familie en vrienden delen want er is nog geen duidelijkheid? Dus het is nog niet zeker of het slecht nieuws is ofzo? Of weer paniekvoetbal? Maar goed ze heeft weer even aandacht...
pi_219166118
Gelukkig ben ik niet de enige die het zich afvraagt, maar wat moet je met zo'n lelijk bedrukt kussen? Zoiets eindigt toch als poetsdoek of in de prullenbak? (Wat mij dan weer aan het hart zou gaan, want doodzonde van alle gebruikte grondstoffen).

En dan komen alle signeermiddagen nog met alle goedbedoelde, maar onnodige cadeaus. Ik zou er een beetje kriegel van worden en de meeste dingen kun je ook niet weggeven of naar de kringloop brengen.
pi_219166127
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 19:18 schreef Nieve het volgende:
Wat een ongepast cadeau zeg. How can i make this about me, zoals altijd.
Ik snap de titel vriendin ook niet in deze, ik zie ze werkelijk nooit iets samen doen.
Ja en in het boek heet Debbie decollega van. Denk dat Am het ook niet echt als vriendschap ziet dan
pi_219166184
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2025 10:55 schreef opwegnaar het volgende:

[..]
Ze heeft slecht nieuws gehad en is er geschrokken zegt ze. Klinkt dus idd ernstig, maar ze wil nog niks met familie en vrienden delen want er is nog geen duidelijkheid? Dus het is nog niet zeker of het slecht nieuws is ofzo? Of weer paniekvoetbal? Maar goed ze heeft weer even aandacht...
Zeg dan niks denk ik dan.
Maar nu krijgt ze natuurlijk veel dm’s en dat zal wel de bedoeling zijn. Aandacht inderdaad
pi_219166237
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2025 10:38 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Sanneke89
Niet alleen kijken, op alle linkjes drukken in haar stories zodat ze geld krijgt.
pi_219166346
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2025 10:38 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Sanneke89
Nou ik ben geblokt. Nooit die vrouw gevolgt of op gereageerd. Heel gek en vreemd
pi_219166354
quote:

[..]
Dus familie en vrienden lezen nu eerst op insta dat ze slecht nieuws hebben gehad. 🙈 Handig
pi_219166370
quote:

[..]
Ja dat denk ik.
pi_219166392
AM had het boek graag aan de paardrij vriendin willen uit rijken. Ons taalwonder!
Ik hoop dat het boek over Jaimy op 1 komt en niet dat van AM
pi_219166406
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2025 10:15 schreef Schevetuin het volgende:
Het arme schaap bij hvk al vanaf 1 uur wakker. Maar ‘gelukkig’ gaat ze voortaan zelf naar beneden.

Wat een armoe.
Ja dat is een heel zielig triest meisje.
pi_219166417
Annemarie was overprikkelT en had graag de besteller aan de paardrijjuf willen 'uitrIJken'. Tot zover de bestsellerauteur. En echt WAAROM weer een hele post over de overledene die nu 'vereeuwigd ' is in haar boek. Bespottelijk. Dankzij dat stomme boek is deze vrouw vereeuwigd. Hoe durf je het te schrijven?
pi_219166435
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2025 11:26 schreef Earring het volgende:
AM had het boek graag aan de paardrij vriendin willen uit rijken. Ons taalwonder!
Mosterd
pi_219166444
,

[ Bericht 100% gewijzigd door Snaky op 01-11-2025 11:30:28 ]
pi_219166483
De huismuts is op Mallorca. Ik weet niet meer zeker of ik hier laatst las dat iemand het sneu vond dat ze zoveel hebben moeten inleveren maar ik heb niet het gevoel dat het nodig is om medelijden te hebben met haar en haar man.
pi_219166492
De Jelies

Ik zie het hier om mij heen ook gebeuren. De geëmigreerde personen, die de grootste mond hebben over de “buitenlanders” die moeten integreren, zijn zelf geen haar beter. Ze leven in een NLse gemeenschap, praten de taal igv de Jelies Spaans niet en weten niets van de Spaanse gewoontes.

De Jelies hebben een NL enclave uitgekozen om te wonen, puur omdat ze zelf ook wel weten dat ze de Spaanse taal niet onder de knie krijgen. De oudste meiden gestopt met school, de jongste zullen de taal nog wel onder de knie krijgen op school. Die kunnen straks al het vertaal werk voor va en ma doen.

Ik heb met die kinderen te doen echt. En va en ma daar zeg ik maar niets over, daar kan ik geen goed woord voor vinden.
pi_219166524
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2025 11:33 schreef JaNeeDan het volgende:
De huismuts is op Mallorca. Ik weet niet meer zeker of ik hier laatst las dat iemand het sneu vond dat ze zoveel hebben moeten inleveren maar ik heb niet het gevoel dat het nodig is om medelijden te hebben met haar en haar man.
Nou inderdaad. Die maken hele leuke tripjes.
Maar voorlopig moeten alle inkomsten nog ingeleverd worden zegt ze erbij.
Toch denk ik dat ze hier wel een oplossing voor gevonden hebben want wat ze deelt vind ik helemaal niet sneu
pi_219166540
quote:
Was het nu zo dat zij een gastric bypass gehad heeft?

Ze kwam toevallig gisteren langs op mn insta (voor het eerst) en ik vind dat er echt helemaal niks mis is met haar lijf. Had zij ook last van haar overtollig vel?
pi_219166629
Ik geloof echt wel dat Annemarie het goed bedoelt met die post en misschien zijn de nabestaanden er door geraakt en blij mee. Maar de post komt zo gemaakt en ongemakkelijk over, dat ze hem, denk ik, beter weg had kunnen laten.

Want laten we reëel zijn: niemand gaat een boek kopen, zodat een voor hen onbekende, waaraan een boek is opgedragen, niet vergeten wordt. Het lijkt nu vooral zelfpromotie, hoewel ik echt wel geloof dat dat niet de intentie is. En de volgers lijken er niet om te malen gelukkig.
pi_219166733
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2025 11:38 schreef Mk1986 het volgende:

[..]
Was het nu zo dat zij een gastric bypass gehad heeft?

Ze kwam toevallig gisteren langs op mn insta (voor het eerst) en ik vind dat er echt helemaal niks mis is met haar lijf. Had zij ook last van haar overtollig vel?
Nee ze heeft een buik(wand?) correctie gehad en een borstlift
pi_219167073
Am heeft Debbie getagd, die meid zal uit haar nest glijden van blijdschap 🫣

Ik zie nu pas hoe enorm groot die kussen zijn 🫣
pi_219167186
quote:
En ze slikt elke dag tig vitamine pillen en eet genoeg groente en fruit volgens mij. Worden die waardes van te voren niet gecontroleerd?
pi_219167257
quote:

[..]
Misschien heeft opa of oma griep en kan het een longontsteking worden. Ofzo.

Bijzonder dat ik haar berichten niet serieus kan nemen, maar met een korrel zout.
pi_219167264
Ik ben eigenlijk vooral teleurgesteld dat Hester Zitvast er was, ik kan haar kik vaak wel waarderen
pi_219167330
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 november 2025 12:45 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Misschien heeft opa of oma griep en kan het een longontsteking worden. Ofzo.

Bijzonder dat ik haar berichten niet serieus kan nemen, maar met een korrel zout.
Ik dacht dat het over Flip of Flap ging. Want die hadden een afspraak bij de kinderarts
pi_219167351
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 november 2025 10:03 schreef Henrike het volgende:

[..]
Maar als je al een ijzertekort hebt waarom dan een buikoperatie?
Wacht dan totdat je dat op peil hebt.
Ik volg haar niet, maar is het ijzertekort niet juist een gevolg van de operatie? Veel bloed verloren bv?
pi_219167363
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2025 11:26 schreef Earring het volgende:
Was ChatGPT offline vanochtend?
;)
pi_219167409
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2025 12:51 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Ik dacht dat het over Flip of Flap ging. Want die hadden een afspraak bij de kinderarts
Dacht ik ook, maar misschien is gewoon een kinderarts due vertrekt of zo (je weet het bij DBM nooit), ze gaan vandaag een dagje shoppen dus verwacht dat het meevalt. (Hoop het natuurlijk ook)
pi_219167431
quote:

[..]
Ja door het drammen van moeder. Die vindt dat interessant.
Moeder mankeert wat met haar fascinatie voor zieke kinderen.

[ Bericht 3% gewijzigd door Beppie12345 op 01-11-2025 14:46:36 (Aanvulling) ]
pi_219167459
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2025 12:59 schreef IlseMarije het volgende:

[..]
Dacht ik ook, maar misschien is gewoon een kinderarts due vertrekt of zo (je weet het bij DBM nooit), ze gaan vandaag een dagje shoppen dus verwacht dat het meevalt. (Hoop het natuurlijk ook)
Ik denk het ook, want ze ging daarna meteen over op nieuwe plinten die ze heeft gelegd.
pi_219167475
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2025 12:53 schreef Harper het volgende:

[..]
Ik volg haar niet, maar is het ijzertekort niet juist een gevolg van de operatie? Veel bloed verloren bv?
Nee, dit heeft ze al een tijd ondanks alle gesponsorde vitamines.
pi_219167609
Die Blije mama, Huis vol Kids, Sanneke; het is toch allemaal echt wel het laagste van de samenleving hoor. Ik volg ze niet, kijk naar aanleiding van hier af en toe bij ze, maar ik vind het zulk simpel volk. Wat een medelijden heb ik met die kinderen. Die groeien toch helemaal niet leuk op? Ik kijk maar niet te vaak, het is een soort ramptoerisme.

Ik ken in het echt ook helemaal niet zulke mensen, jullie wel?
pi_219167647
quote:

[..]
Oh, geen idee want ik ben geblokt en niet vaak zin om anoniem te kijken.
pi_219167726
‘Het meest persoonlijke boek van AMG’

Want die eerste was veel minder persoonlijk? Ze heeft meerdere boeken op haar naam maar dit is de meest persoonlijke?
pi_219167733
quote:
Ik vind dit ook echt bizar. Die meid liep toch altihd te pronken dat die buik haar zo dierbaar was, kids gemaakt enzo. Ergens zegt mijn gevoel dat Joeri hier ook wel wat een aandeel in heeft?
pi_219167972
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2025 13:35 schreef Iris2.0 het volgende:

[..]
Ik vind dit ook echt bizar. Die meid liep toch altihd te pronken dat die buik haar zo dierbaar was, kids gemaakt enzo. Ergens zegt mijn gevoel dat Joeri hier ook wel wat een aandeel in heeft?
Ik snap eigenlijk niet dat ze zo'n zware ingreep heeft gekregen met een ijzertekort.
pi_219168152
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2025 14:01 schreef Sstt1993 het volgende:

[..]
Ik snap eigenlijk niet dat ze zo'n zware ingreep heeft gekregen met een ijzertekort.
Ik snap niet dat ze hem deed
pi_219168164
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2025 14:01 schreef Sstt1993 het volgende:

[..]
Dit begrijp ik ook niet. Dat het überhaupt mag vind ik bizar. Ik bedoel, het is geen operatie die noodzakelijk is.
pi_219168207
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2025 09:23 schreef Henrike het volgende:
Hij is er zelf bij hè? Het was van tevoren bekend wat voor gekkigheid het zou worden. Als hij niet mee had gewild dan had hij vast zijn eigen auto gepakt. Meine gute wat is het hier toch altijd zwart wit. Maar vooral zwart.
pi_219168445
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2025 09:57 schreef NineMilka het volgende:

[..]
Ja, categorie wereldverbeteraars hoor. Eerst als levensmissie hebben zoveel mogelijk aandacht te krijgen online en daarna janken hoe heftig het is.
Ze zijn zo wereldvreemd. Alsof ‘wij’, diegene met de échte banen, nooit shit over ons heen krijgen. Diegene die bv in de zorg, psychiatrie, politie etc werken krijgen nou ook niet bepaald de meest vriendelijke woorden te horen. En ook daar moeten we mee dealen, van ons af laten glijden en doorgaan. Want dat is het echte leven met echte mensen.
pi_219168573
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2025 14:21 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Hij is er zelf bij hè? Het was van tevoren bekend wat voor gekkigheid het zou worden. Als hij niet mee had gewild dan had hij vast zijn eigen auto gepakt. Meine gute wat is het hier toch altijd zwart wit. Maar vooral zwart.
Tsja ik vind het niet getuigen van veel empathie. Die man kan vooraf niet weten dat er snoeiharde muziek wordt gedraaid en dat er zo idioot wordt gedaan in een rijdende bus.
pi_219168610
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2025 14:41 schreef Zonnepit het volgende:

[..]
Ze zijn zo wereldvreemd. Alsof ‘wij’, diegene met de échte banen, nooit shit over ons heen krijgen. Diegene die bv in de zorg, psychiatrie, politie etc werken krijgen nou ook niet bepaald de meest vriendelijke woorden te horen. En ook daar moeten we mee dealen, van ons af laten glijden en doorgaan. Want dat is het echte leven met echte mensen.
Dit! Maar dan zeggen ze waarschijnlijk dat wij er zelf voor hebben gekozen om met ‘zulke’ mensen te werken.
pi_219168639
Ik vind di koffiekopjes met smile dus wel echt heel erg leuk.
pi_219168676
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2025 14:41 schreef Zonnepit het volgende:

[..]
Hoe vaak ik al niet met de dood bedreigd ben, ben uitgescholden of er naar me geschreeuw is tijdens mijn werk valt niet meer bij te houden. Zou er een boek over kunnen schrijven 🤭
Dat het gebeurd betekent natuurlijk niet dat het normaal is. Dat het maar normaal is om mensen (van welke beroepsgroep dan ook) zo te behandelen.
Als AM echt bedreigd wordt o.i.d. dan is dat natuurlijk ook niet normaal, ook niet als zij er voor kiest om iedere scheet online te zetten.
Dat ze dan misschien eens achter de oren moet krabben of ze haar minderjarige kinderen moet beschermen vind ik een ander verhaal.
pi_219168699
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2025 15:01 schreef Henrike het volgende:

[..]
Tsja ik vind het niet getuigen van veel empathie. Die man kan vooraf niet weten dat er snoeiharde muziek wordt gedraaid en dat er zo idioot wordt gedaan in een rijdende bus.
Als je de familie Geerts een beetje kent, en AM doet t overkomen alsof deze vrouw dichterbij haar stond dan Mirjam (van IJsland), en je wist dat er een partybus zou komen (je hebt t bijna niet kunnen missen), dan had je 1+1 kunnen doen dat het er zo uit zou zien.
Die partybus heb je niet om rustig in de gordel naar classic fm te gaan zitten luisteren natuurlijk.

Vond de beelden in de bus er echt enorm ongemakkelijk uitzien overigens. Maar goed AM zal het leuk gevonden hebben.
pi_219168860
Die partybus heeft AM geregeld omdat ze dan stoer wordt gevonden en hip wil doen met haar "pubers", soort 2e jeugd perikelen. Wel triest te zien dat ze zo weinig sociale contacten heeft, alleen maar contentgerelateerde mensen.
pi_219168874
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2025 15:01 schreef Henrike het volgende:

[..]
Nee? Dat heeft AM anders tig keer laten weten. En ik zag hem net ook gewoon swingen op een filmpje. Als iemand dichtbij overlijdt dan is dat verschrikkelijk. En elke dag is al dan al zwaar genoeg. Maar juist zulke lichtpuntjes kunnen je er doorheen helpen. Even niet denken aan alle verdriet, even niet alleen maar duisternis. En ja, ik spreek helaas uit ervaring.
pi_219168918
Ik heb wel zitten grinniken bij de storie van AM over haat tegen progressieve vrouwen. Als ze iets niet is, dan is het progressief.

En ik snap haar haat tegen Tim Hofman ook niet, behalve dat hij heel kritisch is over influencers die kinderen in beeld brengen, heeft hij haar toch nooit persoonlijk benoemd? Zijn item ging toch over andere influencers?
pi_219169023
Ik vind het echt bizar dat er een soort beweging lijkt te komen waarbij influencers in de slachtofferrol kruipen en de nadruk leggen op alle haat die ze krijgen. En vervolgens elkaar hier ook in de steunen en voor elkaar opkomen.

Zoals hierboven benoemd zijn er verschillende beroepen waarbij mensen ook te maken krijgen met haat, bedreigingen ed. Met als groot verschil dat deze mensen hun kinderen niet meenemen naar hun werk, dat ze hun kinderen niet exposen voor hun werk en dat ze daar gewoon mee doorgaan ondanks haat reacties.

Ik keur uiteraard alle vormen van haat af, maar als het je gebeurd dan snap ik niet dat je keuze maakt om gewoon door te gaan ipv je kinderen te beschermen. Het eigen ego, het geld, de bekendheid is dus toch belangrijker. Er is altijd een keuze en ik vind dat Influencers die keuze heel bewust maken en heb daar dus ook geen medelijden mee of empathie voor.
pi_219169031
Iemand DM’t haar met ‘dit boek moeten echt alle influencers en aankomende influencers VERPLICHT lezen voordat ze wat mogen posten’

Koekoek..
pi_219169189
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2025 16:10 schreef Lodelie het volgende:
Ik vind het echt bizar dat er een soort beweging lijkt te komen waarbij influencers in de slachtofferrol kruipen en de nadruk leggen op alle haat die ze krijgen. En vervolgens elkaar hier ook in de steunen en voor elkaar opkomen.

Zoals hierboven benoemd zijn er verschillende beroepen waarbij mensen ook te maken krijgen met haat, bedreigingen ed. Met als groot verschil dat deze mensen hun kinderen niet meenemen naar hun werk, dat ze hun kinderen niet exposen voor hun werk en dat ze daar gewoon mee doorgaan ondanks haat reacties.

Ik keur uiteraard alle vormen van haat af, maar als het je gebeurd dan snap ik niet dat je keuze maakt om gewoon door te gaan ipv je kinderen te beschermen. Het eigen ego, het geld, de bekendheid is dus toch belangrijker. Er is altijd een keuze en ik vind dat Influencers die keuze heel bewust maken en heb daar dus ook geen medelijden mee of empathie voor.
DIT.
pi_219169205
"Ik ben Debbie en ik kan geen nee zeggen tegen dingen ongeacht hoe beroerd ik me voel"
-Inkomende oproep van haar neef die de moeite niet waard was want dat draaide niet om haar en kon ze geen aandacht mee vragen op insta-
pi_219169240
Als je werk niet meer zo leuk is, om wat voor reden dan ook, dan moet je gewoon stoppen.

Daarom ben ik gestopt bij baan X, omdat er onderling gepest werd. Daarom ben ik gestopt bij bedrijf Y, omdat de 'haat' tegen de medewerkers veel was en de directie daar niet voldoende achterstond. Een slachtofferrol pak je alleen als je daarvoor kiest.
pi_219169243
Debbie heeft selectieve FOMO. Feestje van AM, kerstfotoshoot, Allen thuis met de kinderen, kerstboom opzetten, hysterische unboxing van een doos, nagels laten doen, lippen op laten spuiten: allemaal FOMO, dus dat doet ze.

Even naar de bruiloft van je neef of een gesprek met het UWV: Dat Kan Ik Echt Niet Want #lóngcovid #neuronogwar #adhd #nog veel meer.

🤡🤥
pi_219169356
Debbie : wat een komiek, ze kan moeilijk dingen afzeggen ook al is ze nog zo beroerd.
Triest als je bedenkt dat ze met de verjaardag van Jay niet meeging naar de Mac.
Niet naar de bruiloft van haar neef, enz.
Morgen lekker in de yurt zonder kids
pi_219169362
Sanneke heeft last van het chronisch slachtoffer syndroom, dus ja deze 'rel' pakt ze maar wat graag mee.
Verder schept ze nog even verkapt op over haar zoon (ik zie eerder het tegenovergestelde bij hem maargoed), want daar waren ook weer allerlei opmerkingen over. Ik betwijfel of ze echt zo ontiegelijk veel kritische dm's krijgt, maar als wel kan ze er ook voor kiezen om niet op iedere kritische opmerking in te gaan en breed in stories uit te meten, maarja dan blijft er weinig over van haar account. Blijft bijzonder dat je zo je geld wil verdienen...
pi_219169374
Fijn dat Sanneke zich gehoord voelde bij de huisarts.
pi_219169441
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2025 16:54 schreef Henrike het volgende:
Debbie : wat een komiek, ze kan moeilijk dingen afzeggen ook al is ze nog zo beroerd.
Triest als je bedenkt dat ze met de verjaardag van Jay niet meeging naar de Mac.
Niet naar de bruiloft van haar neef, enz.
Morgen lekker in de yurt zonder kids
Ach idd, al die keren dat ze niets kon rondom belangrijke gebeurtenissen in het leven van haar kinderen...
Ze doet alleen iets met ze als het haar ook iets oplevert. (fotoshoots, sponsordealtjes, dierentuinuitjes waar alle aandacht naar haar uitgaat en dan moet ik nog steeds hard nadenken wat ze nou eigenlijk doet met hen)
Ik heb haar nog NOOIT in het leven van iig L iets in haar eentje met hem zien doen als een speeltuintje, bibliotheek of een kinderboerderij oid. ;(
pi_219169463
Lekker kerstig ook in je korte mouwen en op blote voeten.
Morgen lekker in de yurt! Sorry dat ik het zeg maar ik vraag me steeds vaker af waarom zij kinderen heeft.
pi_219169495
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2025 11:27 schreef Beppie12345 het volgende:

[..]
Ja dat is een heel zielig triest meisje.
Dat is toch wel heel zielig hè. Als je kind van 9 jaar al wakker is om 1 uur ‘s nachts. Dat negeer je niet als moeder. Wat speelt er waardoor zij de hele nacht niet kan slapen, maakt ze zich zorgen?

Gemiste kans dat ze hier niet de juiste aandacht op krijgt. Ik heb HVK regelmatig in bescherming geprobeerd te nemen maar ik het lijkt wel of mijn oogkleppen af zijn gevallen de laatste weken.

Wat zij doet is haar kinderen (amper) voorzien in de basis behoefte; schone kleding, een douche/bad, en een boterham. Maar voor emotionele aandacht lijkt totaal geen plaats in het gezin. Ik hoop dat ze niet weer zwanger wordt of is.
pi_219169627
Sanneke is ook de deur weer eens uit geweest. Dat ze nog weet hoe ze M in de buggy moet zetten. De filmpjes waarin ze praat scroll ik door, ik kan haar stem niet aanhoren.

En dan dat gezeur over dat zij AM begrijpt. Ze doet er echt alles aan om bij AM in beeld te komen en wat mee te kunnen pikken van de stories van AM.

Wat vinden jullie van de outfit van AM? Een tuinbroek, bomberjas, “Vera staart” en lompe laarzen voor zoiets groots als een boek lancering? ze is ma flodder in het kwadraat.
pi_219169686
Ik heb het boek gelezen van AM en ik vind het oprecht leuk om te lezen. Er staat achterin een heel mooi stuk over de paardrijdende vriendin en ik vind dat echt een mooi eerbetoon.

Verder vind ik die partybus juist wel leuk. Maar ik ga ook graag naar feesten en zo. Dat hoeft niet op te houden als je rond de 50 bent.
Forever yours, forever mine, forever ours...
pi_219169738
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2025 17:14 schreef Kletsdoos165 het volgende:
Sanneke is ook de deur weer eens uit geweest. Dat ze nog weet hoe ze M in de buggy moet zetten. De filmpjes waarin ze praat scroll ik door, ik kan haar stem niet aanhoren.

En dan dat gezeur over dat zij AM begrijpt. Ze doet er echt alles aan om bij AM in beeld te komen en wat mee te kunnen pikken van de stories van AM.

Wat vinden jullie van de outfit van AM? Een tuinbroek, bomberjas, “Vera staart” en lompe laarzen voor zoiets groots als een boek lancering? ze is ma flodder in het kwadraat.
Ik vind daar vrij weinig van. Of nouja, ik vind heus wel eens dingen niet mooi maar het boeit me verder niet.
Hoe iemand eruit ziet of hoe diegene zich graag kleedt zal ik niks over zeggen, dat is gewoon persoonlijke smaak.
Gaat mij hier meer om de bizarre acties van veel flu's.
pi_219169775
quote:

De zaterdagse boodschappen, misschien komt ze vanavond nog met haar boodschappenlijstje.

En ja, het taggen van en praten over Debbie en AM valt wel op.
pi_219169799
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2025 16:10 schreef Lodelie het volgende:

Maar laten we het in perspectief blijven zien. Wij hebben het over B-influencers en laten we zeggen vijf van de tienduizenden?! Dat AM Debbie moet taggen spreekt van armoe. (en grappig welk perspectief zij beiden hebben op hun relatie)
Kijk naar de kring die AM op zo'n moment om zich heeft. Geen enkele echte of bekende influencer haakt aan of durft zich hier aan te branden.

Ze roeren in eigen pot en de kleinen zoals Debbie en Sanneke proberen denk ik een graantje mee te pikken.
De rest blijft zn eigen ding doen omdat ze overtuigd zijn van wat ze doen en hebben genoeg aan de volwassen discussie.

Los van dit alles vind ik het wel echt heel tof dat AM dit samen met haar gezin doet. Ik denk dat ze het absoluut goed hebben samen.

[ Bericht 7% gewijzigd door SterreKaatje op 01-11-2025 17:46:00 ]
pi_219169848
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2025 17:32 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
De zaterdagse boodschappen, misschien komt ze vanavond nog met haar boodschappenlijstje.

En ja, het taggen van en praten over Debbie en AM valt wel op.
Ik ben ook wel benieuwd wat ze bedoelde met de voedingsadviezen en dat ze daar niet veel positief aan kan veranderen.
Ik verwacht dan ook een kassabon met heel veel gezonde dingen.
pi_219169941
Op fb bij Debbie wil iemand graag het boek van AM winnen. Het eerste boek had ze ook in 1 adem uitgelezen. Meer adem is er ook niet nodig😂😂
pi_219169948
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2025 17:03 schreef JaNeeDan het volgende:
Morgen lekker in de yurt! Sorry dat ik het zeg maar ik vraag me steeds vaker af waarom zij kinderen heeft.
Het is echt triest... voor de kinderen dan. Zoals net ook gezegd werd: we hebben haar nog nooit iets met Liam zien doen, wat juist goed kan omdat de andere 2 op school zitten.
Het kereltje zit altijd binnen bij moeders.
En dan is Roy hele week weg, komt thuis en ze peren m samen. Vandaag lag ze tot 14:00 in bed. Dan worden de kinderen meegenomen voor de zoveelste fotoshoot.
En morgen zit mevrouw tussen de koeien.
Was dan niet naar die boekpresentatie gegaan en had hè energie bewaard voor een activiteit met het gezin.
En Roy is ook een oen, zijn voetbal opgezegd en nu mag hij braaf op een kleedje poseren voor de kerstshoot, wat zal hij zich genaaid voelen.
pi_219169951
Wat een karikatuur is Debbie toch...🤡🤡🤡

Lijkt wel of de buit binnen is, lees: uitkering van het UWV, en mevrouw kan weer alles..

En weer zo'n blote voeten shoot...zucht..
pi_219169996
quote:

Ik vind het vreselijk hoe ze zich kleed maar goed, daar zijn de meningen over verdeeld.
Moeten ze uiteraard ook zelf weten.
Die haren waren in de zomervakantie al uitgedroogd en geplozen en dat is het nu nog.
Blijkbaar is dit zoals ze zich willen presenteren ,
Familie Tuinbroek.

[ Bericht 1% gewijzigd door Henrike op 01-11-2025 17:59:11 ]
pi_219170036
Bij Debbie vind ik het ook erg dat ze eerst leurt om een rolstoel. Daar neemt ze een filmpje mee op.
Op vakantiefoto's zien we 1 keer een geposeerde foto met het ding.
Daarna thuis is de oplader kwijt en moet hij aangepast.
Dan nog keer een zielige post incl alle accessoires zoals ketting oordoppen en zonnebril in de dierentuin.
Toen paste hij niet in de auto en nu zien we het ding nooit meer.
Hebben is het einde van het genot, mevrouw kan zeggen: ik heb een rolstoel
pi_219170221
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2025 17:48 schreef Henrike het volgende:

[..]
Het is echt triest... voor de kinderen dan. Zoals net ook gezegd werd: we hebben haar nog nooit iets met Liam zien doen, wat juist goed kan omdat de andere 2 op school zitten.
En dan is Roy hele week weg, komt thuis en ze peren m samen. Vandaag lag ze tot 14:00 in bed. Dan worden de kinderen meegenomen voor de zoveelste fotoshoot.
Was dan niet naar die boekpresentatie gegaan en had hè energie bewaard voor een activiteit met het gezin.
En Roy is ook een oen, zijn voetbal opgezegd en nu mag hij braaf op een kleedje poseren voor de kerstshoot, wat zal hij zich genaaid voelen.
Vergeet Halloween niet! Staat ook nog op het programma. Energie over dit weekend.
En Roy zich genaaid voelen? Nee hoor, die man is net zo erg als z’n partner. Er zijn daar in huis maar drie die genaaid worden en zelfs daar wordt nog onderscheid in gemaakt. De twee jongens worden het meest genaaid.
pi_219170230
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2025 17:48 schreef Henrike het volgende:

[..]
Die voelt zich niet genaaid hoor, die is compleet vrijwillig een figurant in de grote Debbie show.
pi_219170254
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2025 18:29 schreef Nieve het volgende:

[..]
Die voelt zich niet genaaid hoor, die is compleet vrijwillig een figurant in de grote Debbie show.
Ik vind hem niet eens een figurant. Hij heeft net zo goed een hoofdrol in deze show.
pi_219170323
Toch zet me dit alles aan het denken.

Ik heb de indruk dat wij (op een paar mensen na) hier op een volwassen en enigszins nette manier discussiëren over de influencers en wat ze plaatsen. Ja, dat is vanuit ergernis en ja dat doen we hier omdat we niet om een niets geblokt willen worden.

Ik kwam hier ooit terecht na een post van een influencer en wilde hier wel even iedereen de les gaan lezen. Toen las ik een tijdje mee en kreeg andere inzichten.

Hoe kritisch ik hier ook kan zijn, ik blijf schrikken van de DM's die sommige influencers krijgen. En soms laat het me twijfelen (ook na het zien van het taalgebruik en gebrek aan nuance van sommige meeschrijvers)
Gaan mensen van hier echt zo ver dat ze bedrijven aanschrijven, haat en dreigberichten sturen naar influencers?

Of is dit weer een heel andere groep mensen?
pi_219170399
Ik heb Debbie nooit gevolgd, nooit van haar gehoord. Toen de topic hier samen zijn gevoegd, ben ik af en toe bij haar gaan kijken na wat ik hier las.

Ik zie nu pas dat zij nog een klein kind heeft! Dat wist ik helemaal niet, ik wist alleen die twee op de basisschool. Tenminste dat meisje hoor je haar over en wist dat er nog een was. Maar er is dus nog een klein kindje, ik ben best in shock.
pi_219170533
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2025 16:48 schreef Huisopdehoek het volgende:
Debbie heeft selectieve FOMO. Feestje van AM, kerstfotoshoot, Allen thuis met de kinderen, kerstboom opzetten, hysterische unboxing van een doos, nagels laten doen, lippen op laten spuiten: allemaal FOMO, dus dat doet ze.

Even naar de bruiloft van je neef of een gesprek met het UWV: Dat Kan Ik Echt Niet Want #lóngcovid #neuronogwar #adhd #nog veel meer.

🤡🤥
En tot 2 uur in haar nest liggen broeden 🤢 en dan morgen een nachtje weg zonder kinderen.
pi_219170560
Sanneke die zegt dat ze aan haar voeding weinig kan veranderen,gelooft ze dat zelf echt?
pi_219170629
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2025 18:47 schreef Lodelie het volgende:
Ik heb Debbie nooit gevolgd, nooit van haar gehoord. Toen de topic hier samen zijn gevoegd, ben ik af en toe bij haar gaan kijken na wat ik hier las.

Ik zie nu pas dat zij nog een klein kind heeft! Dat wist ik helemaal niet, ik wist alleen die twee op de basisschool. Tenminste dat meisje hoor je haar over en wist dat er nog een was. Maar er is dus nog een klein kindje, ik ben best in shock.
Ze vergeet hem zelf ook regelmatig. In de zomer was hij met de middelste op pad naar de speeltuinen en had Debbie dat niet door.
En i.p.v. haar net 2 jarige zoeken was de kat die ze onderweg tegenkwam filmen belangrijk 8)7
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk
pi_219170745
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2025 17:03 schreef JaNeeDan het volgende:
Dat vraag ik me ook af.
Lekker goed afgeschermd ook weer, je ziet Jay’s gezicht gewoon
pi_219170754
Geloven jullie dat Pascal dat blik monster Energy drink op heeft?
pi_219170755
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2025 16:48 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Als je werk niet meer zo leuk is, om wat voor reden dan ook, dan moet je gewoon stoppen.

Daarom ben ik gestopt bij baan X, omdat er onderling gepest werd. Daarom ben ik gestopt bij bedrijf Y, omdat de 'haat' tegen de medewerkers veel was en de directie daar niet voldoende achterstond. Een slachtofferrol pak je alleen als je daarvoor kiest.
Helemaal mee eens. Slachtofferschap vind ik altijd zeer ergerlijk en onvolwassen en in het geval van AM en andere influencers die hierbij ook nog hun kinderen in de ellende slepen, vind ik het gejammer en gesnotter over hoe zielig ze wel niet zijn vooral een sluwe bliksemafleider om hun eigen verantwoordelijkheid te ontlopen.

Wat je zegt: stop met je baan als je er zoveel last van hebt. En stop met janken.
pi_219170794
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2025 19:33 schreef Miepje77 het volgende:
Geen idee, het was wel zero sugar?
pi_219170863
quote:
Of ze het op heeft of niet, dat steeds in beeld brengen van eten en drinken is haar geval niet gezond en een slecht teken.
pi_219171024
Tuurlijk Debbie.

Ik vind het vooral narcistisch om zo erg te genieten dat je om de 2/3 maanden een fotoshoot nodig hebt en daarvoor wel de energie kan hebben maar niet om iets leuks te doen met je kinderen. Bah. En dan de dag ervoor ook nog weg kunnen. Wat hoop ik toch dat iemand van UWV bij haar meekijkt en de WMO. Het is toch ontzettend ziek dat andere mensen met bijvoorbeeld gehandicapte kinderen of zwaar demente ouders zo ontzettend hun best moeten doen om hulp te krijgen en deze troela krijgt het in haar schoot geworpen.

Man man, nergens de energie voor behalve als Debbie het leuk vind. Ik heb diep medelijden met haar kinderen en dan druk ik mezelf erg zwak uit.

En Sanneke... wat hier ook gezegd is. Haar zoon loopt absoluut niet vooruit hoor van wat wij te zien krijgen. En dat bedoel ik absoluut niet kut of naar. Maar dan te doen alsof je kind zwaar vooruit loopt?
Als hij kleine zinnen kon zeggen en kon lopen liep hij flink vooruit. Het is een lief en guitig mannetje en ik snap dat voor elke ouder zijn of haar kind bijzonder is maar dit is gewoon niet van toepassing en dat is ook niet erg, maar ik denk ook dat Sanneke daarin haar kind niet uitdaagt omdat ze te druk is met op haar bank liggen met haar mobiel. Ik snap in ieder geval waarom ze ineens dikke BFF is met Debbie. Zelfde laken en pak die 2.
pi_219171127
quote:
Er zitten maar 3 kcal in....dus tja denk dat ze deze wel durft. Enne ze wandelt heel veel voor iemand met zwaar ondergewicht (elke therapeut en kliniek zou dit afraden)
pi_219171198
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2025 19:33 schreef Juulia het volgende:

[..]
Helemaal mee eens. Slachtofferschap vind ik altijd zeer ergerlijk en onvolwassen en in het geval van AM en andere influencers die hierbij ook nog hun kinderen in de ellende slepen, vind ik het gejammer en gesnotter over hoe zielig ze wel niet zijn vooral een sluwe bliksemafleider om hun eigen verantwoordelijkheid te ontlopen.

Wat je zegt: stop met je baan als je er zoveel last van hebt. En stop met janken.
En het delen van (al dan niet echt ontvangen) berichten zodat de volgers kunnen zien hoe Vreselijk het allemaal is zodat ze weer heel veel veren in hun anus krijgen en hartjes en ‘ze zein gewoon jaloers want jij heb zulke lieve kinderen en ik wil meer van ze zien’ berichten.
pi_219171852
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2025 18:41 schreef SterreKaatje het volgende:

Ik heb de indruk dat wij (op een paar mensen na) hier op een volwassen en enigszins nette manier discussiëren over de influencers en wat ze plaatsen. Ja, dat is vanuit ergernis en ja dat doen we hier omdat we niet om een niets geblokt willen worden.

Ik kwam hier ooit terecht na een post van een influencer en wilde hier wel even iedereen de les gaan lezen. Toen las ik een tijdje mee en kreeg andere inzichten.

Hoe kritisch ik hier ook kan zijn, ik blijf schrikken van de DM's die sommige influencers krijgen. En soms laat het me twijfelen (ook na het zien van het taalgebruik en gebrek aan nuance van sommige meeschrijvers)
Gaan mensen van hier echt zo ver dat ze bedrijven aanschrijven, haat en dreigberichten sturen naar influencers?

Snap wat je zegt, mag toch hopen dat dit de mensen van hier hun afreageermethode is
pi_219171926
quote:

Ik mag hopen van niet. Als iemand zijn leven zo laat bepalen door een vreemde, dan gaat het te ver. Ik kan mij er weinig bij voorstellen dat je berichten gaat sturen of bedrijven gaat contacten.

Anderzijds, ik lees weleens op Facebook en gezien de reacties daar van sommige mensen verbaast het mij niets dat je iemand reacties krijgt die veel te ver gaan. Op Facebook ga ik dus nooit in discussie, per definitie niet (ik zit alleen nog op Facebook omdat er in een paar besloten groepen veel kennis zit).
pi_219171981
quote:

Ik geloof er niet in dat dat mensen van hier zijn. Nou twijfel ik ook aan het feit of ze echt zoveel berichten krijgen, dat is een andere discussie.
pi_219172211
quote:

Dat vraag ik me ook weleens af. Maar hier ga je daar toch geen antwoord op krijgen.
pi_219172237
quote:
Nee. Jij wel? Ik heb d'r volgens mij nog nooit echt zien eten of drinken of tekenen. Alleen foto's van bijvoorbeeld een dichte reep koek oid...
pi_219172390
quote:
Er zit geen suiker in en amper calorieën. Dus why not?
pi_219172407
Ik pis trouwens in m’n broek van het feit dat Sanneke denkt dat zij hetzelfde niveau influencer is als AM. Dat mocht ze willen 🤣
pi_219172462
Sanneke vraagt waar mensen kerstkaarten laten afdrukken. Misschien heeft Debbie nog een kortingscode, zij was toch ambassadeur van zo’n kaarten handel? Ze heeft vast ook wel tips voor het maken van een kaart met eigen foto.
pi_219172501
Ik dacht bij die reclamestorie van MB dat ze haar oudste zoon misschien ook wel gaat afschermen, aangezien hij daar met z'n rug naar de camera staat. Al leek het er in de storie daarna weer niet op.

En vervolgens moest ik heel hard lachen om die vriendinnenfoto waarop ze weer extreem oranje afsteekt naast haar vriendinnen haha dat zie je zelf toch ook als je de foto's terugkijkt?
pi_219172508
Ligt het aan mij of heeft iedereen die op het feestje van Annemarie was soort van expres Debbie niet gefilmd? Sommige filmpjes filmen mensen in het rond maar slaan over waar Debbie zou staan 🤣🤷
Al die Annemarie volgers die haar boek via Debbie willen winnen is ook komisch.. Debbie voelt zich ineens helemaal een ster
pi_219172660
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2025 21:46 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Ligt het aan mij of heeft iedereen die op het feestje van Annemarie was soort van expres Debbie niet gefilmd? Sommige filmpjes filmen mensen in het rond maar slaan over waar Debbie zou staan 🤣🤷
Al die Annemarie volgers die haar boek via Debbie willen winnen is ook komisch.. Debbie voelt zich ineens helemaal een ster
Jammer eigenlijk, had haar gedrag wel willen bestuderen 👀
pi_219172675
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2025 21:46 schreef Avea het volgende:
Ik dacht bij die reclamestorie van MB dat ze haar oudste zoon misschien ook wel gaat afschermen, aangezien hij daar met z'n rug naar de camera staat. Al leek het er in de storie daarna weer niet op.

En vervolgens moest ik heel hard lachen om die vriendinnenfoto waarop ze weer extreem oranje afsteekt naast haar vriendinnen haha dat zie je zelf toch ook als je de foto's terugkijkt?
Ik had precies hetzelfde. Maar het lijkt er meer op dat oudste zoon geen zin heeft in de Terstal kleren showen (gelijk heeft ie!).

En dat oranje 😱
pi_219172732
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2025 21:46 schreef Avea het volgende:

Zou zij dit zelf echt niet zien? En dan een kilo blush ook nog erop
pi_219172802
Ik moest trouwens gisteren nog wel lachen om de storie van RealityFBI dat veel influencers zeggen dat ze veel DM's krijgen, maar dat zoiets dus ook letterlijk in de 'hand out' staat van het bedrijf staat.

En daarnaast: Men kan ook zelf op een vragensticker reageren of zichzelf berichten sturen. Ik vind dit dus om te gieren. Hoe lang nemen we deze mensen nog serieus? ( Als we dat al deden? )
Ik vermoed dus dat de meeste B-influencers, zoals hier besproken, zichzelf heel vaak een bericht sturen of zelf reageren op de vragensticker _O-
pi_219172851
Het is bijna knap hoe Annemarie met het hele gebeuren aan de haal gaat. Sluw en geslepen, want het haalt de aandacht weg bij waar het werkelijk om gaat. De werkelijke reden waarom er zoveel over haar gepraat wordt: dat ze de jeugd en privacy van haar kinderen verkwanselt en ze tentoonstelt voor de hele wereld.
pi_219172925
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2025 22:14 schreef SterreKaatje het volgende:
Ik moest trouwens gisteren nog wel lachen om de storie van RealityFBI dat veel influencers zeggen dat ze veel DM's krijgen, maar dat zoiets dus ook letterlijk in de 'hand out' staat van het bedrijf staat.

En daarnaast: Men kan ook zelf op een vragensticker reageren of zichzelf berichten sturen. Ik vind dit dus om te gieren. Hoe lang nemen we deze mensen nog serieus? ( Als we dat al deden? )
Ik vermoed dus dat de meeste B-influencers, zoals hier besproken, zichzelf heel vaak een bericht sturen of zelf reageren op de vragensticker _O-
Ik vind alle reclame op sociale media ongeloofwaardig, tenzij ik buiten de reclame om zie dat de producten daadwerkelijk gebruikt worden.
Maar als ze beginnen met 'ik kreeg zoveel vragen in mijn DM over mijn dekbedden (of elk ander willekeurig product' dan haak ik al af.

Of als ze ineens tips gaan vragen voor dagjes of vakantieparken in NL(zoals LiekedeB), dan weet je dat de volgende samenwerking dat ene dagje weg is dat o zo vaak getipt is.
pi_219172956
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2025 22:30 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ik vind alle reclame op sociale media ongeloofwaardig, tenzij ik buiten de reclame om zie dat de producten daadwerkelijk gebruikt worden.
Maar als ze beginnen met 'ik kreeg zoveel vragen in mijn DM over mijn dekbedden (of elk ander willekeurig product' dan haak ik al af.

Of als ze ineens tips gaan vragen voor dagjes of vakantieparken in NL(zoals LiekedeB), dan weet je dat de volgende samenwerking dat ene dagje weg is dat o zo vaak getipt is.
Van de week zag ik een TikTok van iemand die geïnfluenced was en zo’n schoonmaakapparaat heeft gekocht. Ze vond het helemaal niks. Ook meerdere reacties van mensen die hem ook hadden gekocht en niet tevreden zijn.

Die apparaten zie je buiten de campagnes om ook niet.
pi_219173005
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 november 2025 22:35 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Van de week zag ik een TikTok van iemand die geïnfluenced was en zo’n schoonmaakapparaat heeft gekocht. Ze vond het helemaal niks. Ook meerdere reacties van mensen die hem ook hadden gekocht en niet tevreden zijn.

Ik heb ooit, na 100x de reclame te hebben gezien, die wild deo gekocht, wat een miskoop. Laatste keer dat ik iets heb gekocht wat wordt aangeraden 🙈.
pi_219173326
Debbie is sarcastisch in haar story’s.

Toch, mag ik hopen, ik denk het?!
pi_219173366
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2025 22:39 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ik heb ooit, na 100x de reclame te hebben gezien, die wild deo gekocht, wat een miskoop. Laatste keer dat ik iets heb gekocht wat wordt aangeraden 🙈.
Ik ben al jaren heel enthousiast! Ooit overgestapt omdat het goedkoper was op dat moment dan Loveli. Vast door een influencer, weet niet meer wie.
pi_219173385
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2025 23:18 schreef Kaatjepuk het volgende:
Debbie is sarcastisch in haar story’s.

Toch, mag ik hopen, ik denk het?!
Over dat ze FOMO is en dat ze ondanks hoe beroerd ze zich voelt geen dingen afzegt?
pi_219173395
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 november 2025 23:27 schreef Maremare het volgende:

[..]
Over dat ze FOMO is en dat ze ondanks hoe beroerd ze zich voelt geen dingen afzegt?
Zolang het voor zichzelf is zegt ze sowieso niet af.. stel dat een kind jarig is of iets anders leuks is het dikke vinger ik lig op bed!
pi_219173656
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 november 2025 20:02 schreef Beertjeteddy het volgende:
Tuurlijk Debbie.

Ik vind het vooral narcistisch om zo erg te genieten dat je om de 2/3 maanden een fotoshoot nodig hebt en daarvoor wel de energie kan hebben maar niet om iets leuks te doen met je kinderen. Bah. En dan de dag ervoor ook nog weg kunnen. Wat hoop ik toch dat iemand van UWV bij haar meekijkt en de WMO. Het is toch ontzettend ziek dat andere mensen met bijvoorbeeld gehandicapte kinderen of zwaar demente ouders zo ontzettend hun best moeten doen om hulp te krijgen en deze troela krijgt het in haar schoot geworpen.

Man man, nergens de energie voor behalve als Debbie het leuk vind. Ik heb diep medelijden met haar kinderen en dan druk ik mezelf erg zwak uit.

En Sanneke... wat hier ook gezegd is. Haar zoon loopt absoluut niet vooruit hoor van wat wij te zien krijgen. En dat bedoel ik absoluut niet kut of naar. Maar dan te doen alsof je kind zwaar vooruit loopt?
Als hij kleine zinnen kon zeggen en kon lopen liep hij flink vooruit. Het is een lief en guitig mannetje en ik snap dat voor elke ouder zijn of haar kind bijzonder is maar dit is gewoon niet van toepassing en dat is ook niet erg, maar ik denk ook dat Sanneke daarin haar kind niet uitdaagt omdat ze te druk is met op haar bank liggen met haar mobiel. Ik snap in ieder geval waarom ze ineens dikke BFF is met Debbie. Zelfde laken en pak die 2.
Kruipt hij inmiddels al? Mijn zoon liep op zijn leeftijd en praatte toch al 6 woordjes. *Schept op*. Boeit het? Ieder kind eigen tempo.

Maar Sanneke die niks aan voedingspatroon kan veranderen?
Dan heb je echt een plank voor de kop.
pi_219173657
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 november 2025 22:35 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]

We zitten in hetzelfde algoritme 🤣 daarom laat ik mijzelf ook niet snel influencen, vertrouw er helemaal niks van.
pi_219173670
Nou die ozempic is wel wondermiddel bij Debbie he. Km zich fitter te laten voelen.
Van een feestelijke boekpresentatie naar een fotoshoot tot een hele avond Halloween vieren!
pi_219173672
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 november 2025 23:27 schreef Maremare het volgende:

[..]
Debbie durft met droge ogen te beweren dat ze constant haar grenzen over gaat voor haar kinderen.
In werkelijkheid gaat ze vooral haar grenzen over voor haar eigen gewin en plezier.
pi_219173697
quote:

Ik heb een keer een melding gemaakt bij de vermoeidheidkliniek over mevrouw Debbie die een filmpje had geplaatst met beeld en geluid materiaal van een arts. Uiteraard meer voor de privacy van desbetreffende arts. Hierop kreeg ik vrij snel een mail van de vermoeidheidkliniek dat ze contact op hadden genomen met Debbie met het verzoek het filmpje direct te verwijderen en ze waren dankbaar voor de melding. Verder zijn ze mijn energie niet waard. Toch geloof ik dat het veel gebeurt. Heel iets anders maar afgelopen week met de rechtszaak van Marco Borsato kwam ik ook op de Instagram pagina van het meisje/dochter en als je ziet wat voor reacties daar staan van volwassen personen, nou daar lusten de honden echt geen brood van. Ongeacht of Marco Borsato wel of niet schuldig is, je wel of geen fan bent, je bent volwassen en je gaat als een één of ander viswijf tekeer op een Instagram pagina van iemand die je niet kent. (en dan heb ik het niet over vijf reacties maar echt over honderden). Het was zo bizar. Ik kreeg echt plaatsvervangende schaamte. Dus ja ik denk dat we dus echt mensen zijn, en dan voornamelijk vrouwen die dit doen.
pi_219173719
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2025 00:15 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Debbie durft met droge ogen te beweren dat ze constant haar grenzen over gaat voor haar kinderen.
In werkelijkheid gaat ze vooral haar grenzen over voor haar eigen gewin en plezier.
Ik verslikte me echt zowat in mijn thee vanavond toen ik haar stories bekeek. Ook nog als argument voor zoveel activiteit aanvoeren dat het werktripje van Roy er vrij kort van tevoren bij kwam. Dacht dat hij iedere zes weken weg was 🤡
  zondag 2 november 2025 @ 07:49:15 #266
179307 Saboo
Hoi ik zit op fok
pi_219174451
quote:
Ja, energy drank is echt zo’n anorexia-staple omdat je, als je je energie niet meer uit kcal wil halen, ze maar uit cafeïne gaat halen. In de meeste klinieken is het hartstikke verboden, ook omdat je bloeddruk er helemaal wappie van gaat.

Ik denk dus dat het vooral weer een manier is om te laten zien dat ze nog steeds ziek is (of schijt heeft aan de behandeling/herstel).
pi_219174605
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2025 22:39 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Goede wijn heeft geen krans nodig.
Wanneer je je als bedrijf verlaagt tot dit niveau verkoop je zooi.

Wel heel slimme marketing, want volgers van dit soort kanalen zijn meestal niet de slimste. Die maak je vrij simpel van alles wijs.

Waarom denk je dat deze uitgever voor AM koos? Echt niet omdat ze kan schrijven hoor. Een hele dikke duim en heel veel AI, meer is het ook deze keer weer niet. Maar die volgers kopen toch wel, en laten zich door moe G. ook nog aansturen om een goede review te schrijven. En AM kun je ook best wijsmaken dat ze een echte schrijver is.

Zakelijk echt heel slim beken dus!
pi_219174638
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2025 00:11 schreef SophiaLoren het volgende:

[..]
Kruipt hij inmiddels al? Mijn zoon liep op zijn leeftijd en praatte toch al 6 woordjes. *Schept op*. Boeit het? Ieder kind eigen tempo.

Maar Sanneke die niks aan voedingspatroon kan veranderen?
Dan heb je echt een plank voor de kop.
Het zoontje van Sanneke loopt absoluut niet voor. Sterker nog, ik zie hem eigenlijk zelden bewegen. En dat is helemaal prima, eigen tempo. Maar waar zij het vandaan haalt dat haar zoontje voor zou lopen???
pi_219174641
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2025 21:20 schreef Hyacinth het volgende:

[..]
Dat vraag ik me ook weleens af. Maar hier ga je daar toch geen antwoord op krijgen.
Ik kan me best voorstellen dat er ergernis bestaat , ik erger me ook aan de manier waarop Debbie de boel beduvelt.
Maar ik zou nooit haatberichten gaan sturen, wel ooit een kritische vraag gesteld en daarna geblokt.
Dat vind ik dan wel weer dim, geef gewoon een eerlijk antwoord denk ik dan.
En berichten naar bedrijven zou ik ook niet doen, gaat me echt te ver.
pi_219174648
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2025 15:50 schreef Lostit het volgende:
Ik heb wel zitten grinniken bij de storie van AM over haat tegen progressieve vrouwen. Als ze iets niet is, dan is het progressief.

En ik snap haar haat tegen Tim Hofman ook niet, behalve dat hij heel kritisch is over influencers die kinderen in beeld brengen, heeft hij haar toch nooit persoonlijk benoemd? Zijn item ging toch over andere influencers?
AM progressief? Dat is hetzelfde als beweren dat Esther Ouwehand extreem rechts is.🤣🤣🤣🙈
pi_219174649
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2025 00:15 schreef SophiaLoren het volgende:
Nou die ozempic is wel wondermiddel bij Debbie he. Km zich fitter te laten voelen.
Van een feestelijke boekpresentatie naar een fotoshoot tot een hele avond Halloween vieren!
Ze zal zich wel beter voelen door de b12, maar moet natuurlijk even het afslank spuitje benoemen want reclame, en zo kan ze verdoezelen dat het niet eens zo slecht ging.
Komt ineens allemaal door het afslankmiddel( waar afgelopen weekend in verschillende kranten voor werd gewaarschuwd)
pi_219174656
quote:
1s.gif Op zondag 2 november 2025 00:31 schreef Maremare het volgende:

[..]
Ik verslikte me echt zowat in mijn thee vanavond toen ik haar stories bekeek. Ook nog als argument voor zoveel activiteit aanvoeren dat het werktripje van Roy er vrij kort van tevoren bij kwam. Dacht dat hij iedere zes weken weg was 🤡
Ja dat heeft ze de WMO wijsgemaakt.
Maar hij is hoogstens 3 tot 4 keer per jaar in het buitenland
pi_219174662
Nieuwe podcast MB, trots vertellen dat ze vanuit ADE doorrijdt in de auto naar huis , grenzeloos …
pi_219174680
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2025 22:14 schreef SterreKaatje het volgende:

Of je (schoon)zoon of -dochter vragen om precies te schrijven waar jij het over wil hebben, waar je volgers met ‘hoe durven ze! Ze zijn jaloers/hebben geen leven!’ kunnen reageren. En hartjes kunnen sturen, veren in je reet kunnen stoppen.
pi_219174687
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2025 08:43 schreef Henrike het volgende:

[..]
Ze zal zich wel beter voelen door de b12, maar moet natuurlijk even het afslank spuitje benoemen want reclame, en zo kan ze verdoezelen dat het niet eens zo slecht ging.
Komt ineens allemaal door het afslankmiddel( waar afgelopen weekend in verschillende kranten voor werd gewaarschuwd)
Maar die van haar is écht niet gevaarlijk, en door al haar (Google) kennis weet ze heel goed wat ze doet en moet laten 🙄
pi_219174702
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2025 11:46 schreef Tarantelle het volgende:
Ik geloof echt wel dat Annemarie het goed bedoelt met die post en misschien zijn de nabestaanden er door geraakt en blij mee. Maar de post komt zo gemaakt en ongemakkelijk over, dat ze hem, denk ik, beter weg had kunnen laten.

Want laten we reëel zijn: niemand gaat een boek kopen, zodat een voor hen onbekende, waaraan een boek is opgedragen, niet vergeten wordt. Het lijkt nu vooral zelfpromotie, hoewel ik echt wel geloof dat dat niet de intentie is. En de volgers lijken er niet om te malen gelukkig.
Gisteren op mn werk het boek even ingekeken , en ik ben toch wel geschrokken. Ik wist dat ze het niet heel nauw neemt met de waarheid, maar dit vond ik toch echt erg, vooral omdat je weet dat haar weinig kritische volgers dit allemaal blind geloven.

Ik vraag me af of ze haar eigen verhaaltjes misschien zelf ook gelooft?
pi_219174704
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2025 08:40 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Het zoontje van Sanneke loopt absoluut niet voor. Sterker nog, ik zie hem eigenlijk zelden bewegen. En dat is helemaal prima, eigen tempo. Maar waar zij het vandaan haalt dat haar zoontje voor zou lopen???
Ze deelt niet veel over haar zoon omdat anderen hun kind met die van haar vergeleken en omdat M zo snel was werden andere moeders onzeker. Wat een clown en wat ik zie is M gewoon een gemiddeld kind, absoluut niet super snel. Geeft helemaal niet, komt allemaal vast goed.
pi_219174765
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2025 17:22 schreef Lief17 het volgende:
Ik heb het boek gelezen van AM en ik vind het oprecht leuk om te lezen. Er staat achterin een heel mooi stuk over de paardrijdende vriendin en ik vind dat echt een mooi eerbetoon.

Verder vind ik die partybus juist wel leuk. Maar ik ga ook graag naar feesten en zo. Dat hoeft niet op te houden als je rond de 50 bent.
Dat stuk achterin gaat niet over de paardrijdende vriendin hoor.
Dat gaat over iemand die bekend was bij een bedrijf waar AM ook vaak komt, en waarvan mensen niet mochten weten dat ze weleens diepe gesprekken had met AM, want dat moest geheim blijven. Dat was bij Jennefer dus allemaal niet het geval.
Het enige bedrijf waarvan bij iedereen bekend is dat ze er al jaren komt is de manege in Nootdorp. Dat deelt ze overal openbaar, hoeft dus ook niet geheim te blijven.

Daarnaast zegt ze in haar boek dat ze niet weet of deze vrouw nu nog leeft, terwijl Jennefer al overleden was toen het boek nog niet af was. Ook die begrafenis werd destijds openbaar gedeeld.

Wanneer dit wel over de paardrij juf gaat zou dat wel echt heel erg zijn. En ik vind AM online een rare vrouw, maar dat ze zó slecht zou zijn dat ze wil scoren met overleden personen dat geloof ik niet. Dan zou de weduwnaar van Jennefer ook niet zijn ingestapt neem ik aan.

[ Bericht 12% gewijzigd door Debuurvrouwvan op 02-11-2025 09:33:43 ]
pi_219174811
Ben wel benieuwd wie Amber Girelle bedoeld met haar berichtjes over het kopiëren van haar content.

Zij doet altijd van die schoonmaak challenges enz en nu heeft iemand blijkbaar een werkboek gemaakt en aangeboden met precies haar ideeën.
Netjes dat ze de naam weglaat maar wil zulke mensen het liefst meteen blokkeren. Denk dat ik de persoon niet volg want nog niet voorbij zien komen, al doen er wel steeds meer "uitstelklusjes".
pi_219174823
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2025 09:14 schreef Avea het volgende:
Ben wel benieuwd wie Amber Girelle bedoeld met haar berichtjes over het kopiëren van haar content.

Zij doet altijd van die schoonmaak challenges enz en nu heeft iemand blijkbaar een werkboek gemaakt en aangeboden met precies haar ideeën.
Netjes dat ze de naam weglaat maar wil zulke mensen het liefst meteen blokkeren. Denk dat ik de persoon niet volg want nog niet voorbij zien komen, al doen er wel steeds meer "uitstelklusjes".
Ik zag het ook ja. Heb een donkerbruin vermoeden dat ze Milou van de lekkeredingetjeswinkel bedoelt. Die heeft een werkboek gemaakt met alle content van haar befaamde taaktober gemaakt. Eerst stond het nog tussen de highlights op haar pagina, maar dat is ineens verdwenen.
pi_219174835
Miniliefde met het standaard verslag van de afgelopen nacht… ik ga echt niet onthouden Hoelaat iedereen naast m’n bed stond hoor 🥲 vind het ook niet boeiend en eerder irritant
pi_219174890
Sanneke die het maar lastig vindt dat haar kind slaapjes doet overdag. Kan ze maar steeds een paar uur iets doen. 🙈
pi_219174934
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2025 09:29 schreef Latteanais het volgende:
Sanneke die het maar lastig vindt dat haar kind slaapjes doet overdag. Kan ze maar steeds een paar uur iets doen. 🙈
Als ze die paar uur dan nog zou besteden aan iets doen… maar zelfs dat doet ze niet. Tenzij Dion thuis is. Dan ploft ze in de auto en laat zich rijden.
pi_219174938
Niemand had sanneke verteld dat een klein kindje nog een tijd twee dutjes doet, schande!
pi_219174942
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2025 09:15 schreef Pimpelpaars123 het volgende:

[..]
Ik zag het ook ja. Heb een donkerbruin vermoeden dat ze Milou van de lekkeredingetjeswinkel bedoelt. Die heeft een werkboek gemaakt met alle content van haar befaamde taaktober gemaakt. Eerst stond het nog tussen de highlights op haar pagina, maar dat is ineens verdwenen.
100% Milou. Ze heeft haar reel over het werkboek verwijderd. Copycat Milou
pi_219174966
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2025 21:23 schreef Paardenbloemmeisje het volgende:

[..]
Nee. Jij wel? Ik heb d'r volgens mij nog nooit echt zien eten of drinken of tekenen. Alleen foto's van bijvoorbeeld een dichte reep koek oid...
Ik geloof er niks van. Jammergenoeg.
pi_219174972
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2025 09:40 schreef meesterinbreekster het volgende:
Niemand had sanneke verteld dat een klein kindje nog een tijd twee dutjes doet, schande!
Mijn kinderen sliepen met 14/15 maanden helemaal niet meer overdag. Ik zou haar wel willen horen als dat bij haar zo gaat. Heeft ze alle tijd om de deur uit te gaan maar ook dan vindt ze wel iets om over te klagen.

Maar ze gaan dus na het boodschappen doen terug naar huis zodat het kind kan slapen. Dan weer de deur uit om ergens te gaan lunchen. Dan weer terug naar huis zodat het kind weer kan slapen en daarna naar haar moeder. Maar verder kan ze niks want autisme? Werken en meedraaien in de maatschappij kan ze niet maar drie keer per dag op pad lukt wel. Oké dan Sanneke…
pi_219175006
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2025 09:40 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Als ze die paar uur dan nog zou besteden aan iets doen… maar zelfs dat doet ze niet. Tenzij Dion thuis is. Dan ploft ze in de auto en laat zich rijden.
Dus blijven er nog de nodige dagen over dat ze niks doet. Want Dion niet thuis. Zelfs een wandeling over het park tussen de dutjes door is niet mogelijk.
pi_219175011
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2025 09:54 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Dus blijven er nog de nodige dagen over dat ze niks doet. Want Dion niet thuis. Zelfs een wandeling over het park tussen de dutjes door is niet mogelijk.
Zij is de definitie van lui.
pi_219175020
Kapten en Son heeft ook weer flink uitgepakt met allerlei fluflus, naar het buitenland, feesten, hotels, eten en programma’s.

= overpriced kleding en tassen.
pi_219175043
‘Ze hebben een vol weekend en hebben het idee dat ze constant aan het rennen zijn’

😂

En die neusgat-stories.. waarom? Koop voor een paar euro zo’n houder voor in de auto bij de action. En een keer niet uit lunchen en je kunt zo’n ring op een standaard kopen zodat de kruis-stories ook niet meer hoeven.
pi_219175047
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2025 09:47 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Mijn kinderen sliepen met 14/15 maanden helemaal niet meer overdag. Ik zou haar wel willen horen als dat bij haar zo gaat. Heeft ze alle tijd om de deur uit te gaan maar ook dan vindt ze wel iets om over te klagen.

Maar ze gaan dus na het boodschappen doen terug naar huis zodat het kind kan slapen. Dan weer de deur uit om ergens te gaan lunchen. Dan weer terug naar huis zodat het kind weer kan slapen en daarna naar haar moeder. Maar verder kan ze niks want autisme? Werken en meedraaien in de maatschappij kan ze niet maar drie keer per dag op pad lukt wel. Oké dan Sanneke…
Dit, ik was stiekem zo enorm jaloers op ouders wiens kinderen gewoon 2 uur per dag sliepen. Leek mij zalig. Natuurlijk is het weleens lastig als je een dag weg moet (dat was bij ons dan weer geen enkel probleem), maar het feit dat je op een vrije dag gewoon even een tijd vrij bent en kunt doen wat je wilt doen leek mij altijd zo zalig.

En dan je kind ophalen van het kdv en dan horen dat ie heerlijk 2 uur geslapen had en ik dan wist dat ik of man tot 23 uur of later met kind in de weer zouden zijn. Wurgneigjngen kreeg ik dan spontaan 😁.
pi_219175063
Waar is DBM gebleven?

Yazio is ook lekker aan de reclame gegaan: een weekendje Mallorca waarin de flu's met elkaar mogen koken en iets van yoga doen, en allemaal hebben ze een kortingscode.
pi_219175123
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2025 09:15 schreef Pimpelpaars123 het volgende:

[..]
Milou volgt haar wel 👀
pi_219175139
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2025 21:01 schreef Tarantelle het volgende:

[..]
Ik mag hopen van niet. Als iemand zijn leven zo laat bepalen door een vreemde, dan gaat het te ver. Ik kan mij er weinig bij voorstellen dat je berichten gaat sturen of bedrijven gaat contacten.

In het vorige topic nog gebeurd hoor.
pi_219175188
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2025 08:34 schreef Debuurvrouwvan het volgende:

[..]
Goede wijn heeft geen krans nodig.
Wanneer je je als bedrijf verlaagt tot dit niveau verkoop je zooi.

Wel heel slimme marketing, want volgers van dit soort kanalen zijn meestal niet de slimste. Die maak je vrij simpel van alles wijs.

Waarom denk je dat deze uitgever voor AM koos? Echt niet omdat ze kan schrijven hoor. Een hele dikke duim en heel veel AI, meer is het ook deze keer weer niet. Maar die volgers kopen toch wel, en laten zich door moe G. ook nog aansturen om een goede review te schrijven. En AM kun je ook best wijsmaken dat ze een echte schrijver is.

Zakelijk echt heel slim beken dus!
Ik denk dat het een nieuwe vorm van reclamemaken is. Ik zie ook grote merken samenwerken met influencers. Mensen lezen amper tijdschriften waar hun reclames of advertorials te zien zijn. Hoe maak je je merk zichtbaar? Door je producten daar te laten zien, waar mensen het meeste zijn. En dat is tegenwoordig niet meer in het reclameblok op tv, maar via een reclameblok op instagram, tiktok en facebook.
pi_219175328
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2025 10:20 schreef Flipperkast_007 het volgende:

[..]
Ik denk dat het een nieuwe vorm van reclamemaken is. Ik zie ook grote merken samenwerken met influencers. Mensen lezen amper tijdschriften waar hun reclames of advertorials te zien zijn. Hoe maak je je merk zichtbaar? Door je producten daar te laten zien, waar mensen het meeste zijn. En dat is tegenwoordig niet meer in het reclameblok op tv, maar via een reclameblok op instagram, tiktok en facebook.
Ja,uiteraard.

Maar een serieus bedrijf probeert geen producten te slijten aan de volgers van vrouw Geerts.

In haar stories probeert AM wel om bij dit soort bedrijven in the picture te komen, tot op heden zonder succes.

Bedrijven kijken naar hun afzetmarkt, en passen zich daar op aan.
In de Arts en Auto worden andere producten aangeboden dan in de Libelle, en dat is online echt niet anders.

De Belgische wastassenverkoopster , de plaatselijke koffiebrander en de Delftse stofzuigerverkoper zijn mensen die prima aansluiten bij haar volgers en content.

En er bestaan dus nog altijd mensen die niet begrijpen dat AM gewoon betaald wordt om te zeggen dat ze blij is met een product, en je dus nooit kunt weten of ze dit meent of dat ze weer centjes nodig heeft.
pi_219175343
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2025 10:05 schreef Tarantelle het volgende:

[..]
Dit, ik was stiekem zo enorm jaloers op ouders wiens kinderen gewoon 2 uur per dag sliepen. Leek mij zalig. Natuurlijk is het weleens lastig als je een dag weg moet (dat was bij ons dan weer geen enkel probleem), maar het feit dat je op een vrije dag gewoon even een tijd vrij bent en kunt doen wat je wilt doen leek mij altijd zo zalig.

En dan je kind ophalen van het kdv en dan horen dat ie heerlijk 2 uur geslapen had en ik dan wist dat ik of man tot 23 uur of later met kind in de weer zouden zijn. Wurgneigjngen kreeg ik dan spontaan 😁.
Hier slapen ze allemaal tot ze naar school gaan nog 1,5 a 2uur 🙈 en dat was echt een heerlijk moment voor mezelf haha. En nu slaapt de 5jarige in vakanties en weekenden soms nog s middags nog een uurtje.
Ik kan me er echt niks bij voorstellen dat kinderen na 1,5j al niet meer slapen haha.
pi_219175355
Ik denk ook dat de meeste nmensen hun kind meenemen en dat die dan op een gegeven moment toch in slaap vallen in de wagen. En zo niet, dan savonds vroeg naar hun bed toe.
pi_219175384
Wat ik overigens niet goed begrijp is dat AM geen andere ouders om zich heen had die " het echte verhaal" over ouderschap deelden. Ze doet het nu voorkomen of zij de eerste was die dat deed, en daarmee een weg baande. Misschien bedoelt ze dan online? Dst zou kunnen,10 jaar geleden had ik ook al geen feesboek, ik trof andere ouders gewoon in de echte wereld. En Irl was dat al doodnormaal, ook 25 jaar geleden. Maar zij zal weinig andere ouders ontmoeten wellicht?

En dan dat gelul over dat het hebben van een tweeling de hel is. En dan ook nog beweren dat andere tweelingouders dát wilden horen....

Hoe kom je toch zo kortzichtig?

Ik heb zelf een tweeling, en geloof me, dat is zeker geen hel. Het is ook echt niet veel zwaarder dan 1 kind. In haar chaotische , pedagogisch zwakke hoofd wellicht wel, maar dat geldt absoluut niet voor iedere tweeling ouder.

Er zullen best ouders zijn die het ook zo ervaren, maar dat geldt voor alles rondom ouderschap.

N=1 lijkt AM sws niet helemaal te begrijpen.
pi_219175392
Keuringsdienst van waarde komt maandag met een aflevering over merinowol en andere wol. Ben benieuwd wat daaruit komt, zag ook kleding van dilling liggen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')