En tot 2 uur in haar nest liggen broeden 🤢 en dan morgen een nachtje weg zonder kinderen.quote:Op zaterdag 1 november 2025 16:48 schreef Huisopdehoek het volgende:
Debbie heeft selectieve FOMO. Feestje van AM, kerstfotoshoot, Allen thuis met de kinderen, kerstboom opzetten, hysterische unboxing van een doos, nagels laten doen, lippen op laten spuiten: allemaal FOMO, dus dat doet ze.
Even naar de bruiloft van je neef of een gesprek met het UWV: Dat Kan Ik Echt Niet Want #lóngcovid #neuronogwar #adhd #nog veel meer.
🤡🤥
Ze vergeet hem zelf ook regelmatig. In de zomer was hij met de middelste op pad naar de speeltuinen en had Debbie dat niet door.quote:Op zaterdag 1 november 2025 18:47 schreef Lodelie het volgende:
Ik heb Debbie nooit gevolgd, nooit van haar gehoord. Toen de topic hier samen zijn gevoegd, ben ik af en toe bij haar gaan kijken na wat ik hier las.
Ik zie nu pas dat zij nog een klein kind heeft! Dat wist ik helemaal niet, ik wist alleen die twee op de basisschool. Tenminste dat meisje hoor je haar over en wist dat er nog een was. Maar er is dus nog een klein kindje, ik ben best in shock.
Dat vraag ik me ook af.quote:Op zaterdag 1 november 2025 17:03 schreef JaNeeDan het volgende:
Lekker kerstig ook in je korte mouwen en op blote voeten.
Morgen lekker in de yurt! Sorry dat ik het zeg maar ik vraag me steeds vaker af waarom zij kinderen heeft.
Helemaal mee eens. Slachtofferschap vind ik altijd zeer ergerlijk en onvolwassen en in het geval van AM en andere influencers die hierbij ook nog hun kinderen in de ellende slepen, vind ik het gejammer en gesnotter over hoe zielig ze wel niet zijn vooral een sluwe bliksemafleider om hun eigen verantwoordelijkheid te ontlopen.quote:Op zaterdag 1 november 2025 16:48 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Als je werk niet meer zo leuk is, om wat voor reden dan ook, dan moet je gewoon stoppen.
Daarom ben ik gestopt bij baan X, omdat er onderling gepest werd. Daarom ben ik gestopt bij bedrijf Y, omdat de 'haat' tegen de medewerkers veel was en de directie daar niet voldoende achterstond. Een slachtofferrol pak je alleen als je daarvoor kiest.
Geen idee, het was wel zero sugar?quote:Op zaterdag 1 november 2025 19:33 schreef Miepje77 het volgende:
Geloven jullie dat Pascal dat blik monster Energy drink op heeft?
Of ze het op heeft of niet, dat steeds in beeld brengen van eten en drinken is haar geval niet gezond en een slecht teken.quote:Op zaterdag 1 november 2025 19:33 schreef Miepje77 het volgende:
Er zitten maar 3 kcal in....dus tja denk dat ze deze wel durft. Enne ze wandelt heel veel voor iemand met zwaar ondergewicht (elke therapeut en kliniek zou dit afraden)quote:Op zaterdag 1 november 2025 19:33 schreef Miepje77 het volgende:
En het delen van (al dan niet echt ontvangen) berichten zodat de volgers kunnen zien hoe Vreselijk het allemaal is zodat ze weer heel veel veren in hun anus krijgen en hartjes en ‘ze zein gewoon jaloers want jij heb zulke lieve kinderen en ik wil meer van ze zien’ berichten.quote:Op zaterdag 1 november 2025 19:33 schreef Juulia het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Slachtofferschap vind ik altijd zeer ergerlijk en onvolwassen en in het geval van AM en andere influencers die hierbij ook nog hun kinderen in de ellende slepen, vind ik het gejammer en gesnotter over hoe zielig ze wel niet zijn vooral een sluwe bliksemafleider om hun eigen verantwoordelijkheid te ontlopen.
Wat je zegt: stop met je baan als je er zoveel last van hebt. En stop met janken.
Snap wat je zegt, mag toch hopen dat dit de mensen van hier hun afreageermethode isquote:Op zaterdag 1 november 2025 18:41 schreef SterreKaatje het volgende:
Toch zet me dit alles aan het denken.
Ik heb de indruk dat wij (op een paar mensen na) hier op een volwassen en enigszins nette manier discussiëren over de influencers en wat ze plaatsen. Ja, dat is vanuit ergernis en ja dat doen we hier omdat we niet om een niets geblokt willen worden.
Ik kwam hier ooit terecht na een post van een influencer en wilde hier wel even iedereen de les gaan lezen. Toen las ik een tijdje mee en kreeg andere inzichten.
Hoe kritisch ik hier ook kan zijn, ik blijf schrikken van de DM's die sommige influencers krijgen. En soms laat het me twijfelen (ook na het zien van het taalgebruik en gebrek aan nuance van sommige meeschrijvers)
Gaan mensen van hier echt zo ver dat ze bedrijven aanschrijven, haat en dreigberichten sturen naar influencers?
Of is dit weer een heel andere groep mensen?
Ik mag hopen van niet. Als iemand zijn leven zo laat bepalen door een vreemde, dan gaat het te ver. Ik kan mij er weinig bij voorstellen dat je berichten gaat sturen of bedrijven gaat contacten.quote:Op zaterdag 1 november 2025 18:41 schreef SterreKaatje het volgende:
Ik heb de indruk dat wij (op een paar mensen na) hier op een volwassen en enigszins nette manier discussiëren over de influencers en wat ze plaatsen. Ja, dat is vanuit ergernis en ja dat doen we hier omdat we niet om een niets geblokt willen worden.
Ik kwam hier ooit terecht na een post van een influencer en wilde hier wel even iedereen de les gaan lezen. Toen las ik een tijdje mee en kreeg andere inzichten.
Hoe kritisch ik hier ook kan zijn, ik blijf schrikken van de DM's die sommige influencers krijgen. En soms laat het me twijfelen (ook na het zien van het taalgebruik en gebrek aan nuance van sommige meeschrijvers)
Gaan mensen van hier echt zo ver dat ze bedrijven aanschrijven, haat en dreigberichten sturen naar influencers?
Ik geloof er niet in dat dat mensen van hier zijn. Nou twijfel ik ook aan het feit of ze echt zoveel berichten krijgen, dat is een andere discussie.quote:Op zaterdag 1 november 2025 18:41 schreef SterreKaatje het volgende:
Dat vraag ik me ook weleens af. Maar hier ga je daar toch geen antwoord op krijgen.quote:Op zaterdag 1 november 2025 18:41 schreef SterreKaatje het volgende:
Nee. Jij wel? Ik heb d'r volgens mij nog nooit echt zien eten of drinken of tekenen. Alleen foto's van bijvoorbeeld een dichte reep koek oid...quote:Op zaterdag 1 november 2025 19:33 schreef Miepje77 het volgende:
Er zit geen suiker in en amper calorieën. Dus why not?quote:Op zaterdag 1 november 2025 19:33 schreef Miepje77 het volgende:
Jammer eigenlijk, had haar gedrag wel willen bestuderen 👀quote:Op zaterdag 1 november 2025 21:46 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Ligt het aan mij of heeft iedereen die op het feestje van Annemarie was soort van expres Debbie niet gefilmd? Sommige filmpjes filmen mensen in het rond maar slaan over waar Debbie zou staan 🤣🤷
Al die Annemarie volgers die haar boek via Debbie willen winnen is ook komisch.. Debbie voelt zich ineens helemaal een ster
Ik had precies hetzelfde. Maar het lijkt er meer op dat oudste zoon geen zin heeft in de Terstal kleren showen (gelijk heeft ie!).quote:Op zaterdag 1 november 2025 21:46 schreef Avea het volgende:
Ik dacht bij die reclamestorie van MB dat ze haar oudste zoon misschien ook wel gaat afschermen, aangezien hij daar met z'n rug naar de camera staat. Al leek het er in de storie daarna weer niet op.
En vervolgens moest ik heel hard lachen om die vriendinnenfoto waarop ze weer extreem oranje afsteekt naast haar vriendinnen haha dat zie je zelf toch ook als je de foto's terugkijkt?
Zou zij dit zelf echt niet zien? En dan een kilo blush ook nog eropquote:Op zaterdag 1 november 2025 21:46 schreef Avea het volgende:
Ik dacht bij die reclamestorie van MB dat ze haar oudste zoon misschien ook wel gaat afschermen, aangezien hij daar met z'n rug naar de camera staat. Al leek het er in de storie daarna weer niet op.
En vervolgens moest ik heel hard lachen om die vriendinnenfoto waarop ze weer extreem oranje afsteekt naast haar vriendinnen haha dat zie je zelf toch ook als je de foto's terugkijkt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |