Nou dit! Zet er lekker bakjes komkommer, tomaat en wortel naast de droge pasta. En hoezo een banaan delen? Waarom niet gewoon een hele banaan?quote:Op maandag 3 november 2025 18:07 schreef Clavis het volgende:
Voedzame maaltijd weer bij HvK. Waarom niet probreren om met radijsjes, komkommers, wortels weet ik het wat toch er iets van te maken. Als je het voorschotelt gaan ze misschien toch iets proeven. Echt triest om te zien.
Ik ben nog van de vroegere seriequote:Op maandag 3 november 2025 17:34 schreef Muisjeruisje het volgende:
Die nieuwe post van Debbie over haar nachtje weg 🫣 wat voor vreselijke tuinbroek heeft ze aan, en dan AM’s boek bij de haard lezen 😆
Lijkt bijna een inleiding naar het op wonderbaarlijke wijze beter worden.quote:Op maandag 3 november 2025 19:10 schreef Muisjeruisje het volgende:
Debbie deelt een oude foto, wat is zij veranderd zeg! Daar zag ze er nog vlotjes uit, inmiddels een onverzorgde vrouw die er ouder uitziet dan ze is
Nou dat,quote:Op maandag 3 november 2025 18:09 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Dit! Maak dan een broodje ei, soep met een tosti oid, maar nee, droge pasta
Ik heb 0 verstand van pleegzorg, maar ik kan me ook haast niet voorstellen dat je 'zomaar even' een pleegkind in huis haalt/krijgt.quote:Op maandag 3 november 2025 19:16 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
Dat van dat pleegkind bij AM vind ik buitengewoon onwaarschijnlijk eerlijk gezegd.
Het zal misschien een vriend of vriendin van één van de kinderen zijn geweest die tijdelijk even niet thuis kon wonen. AM maakt haar saaie leventje graag mooier dan het is natuurlijk.
Zij hebben geen ruimte over voor een eigen slaapplek voor een pleegkind, en iemand die naar eigen zeggen bedreigd wordt én bovendien haar hele privé leven online deelt is sws geen veilig persoon voor jeugdzorg.
Ze heeft haar uitkering binnen en zal bij vlagen wel haar toneelstukje opvoeren .quote:Op maandag 3 november 2025 19:18 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Lijkt bijna een inleiding naar het op wonderbaarlijke wijze beter worden.
Eerder deelde ze dat ze nooit meer beter wordt. Nu wordt ze weer wie ze was.
Ze zal wel moeten denk ik, zo verstrikt in haar leugens dat ze het zelf ook niet meer vol kan houden.
Een week alleen met de kinderen, gevolgd door een weekend vol activiteiten. Geen oppasmeisjes meer te zien, geen huishoudelijke hulp meer te zien.
Of ze blijft gewoon doorgaan met liegen. Dat kan ook🤡
Het is een Mitsubishi Outlander van 10 jaar oud. Wel positief: maar 100.000km gereden. Meestal hebben ze meer. Maar waarom zo’n bakbeest van een auto die ook nog eens al wat jaartjes meegaat voor zo’n bedrag, als je de auto niet veel gebruikt en het de auto naast de gezinsauto is? Maar ik blijk er anders in staan dan een aantal hier en ook dat mag natuurlijk 😉quote:Op maandag 3 november 2025 18:43 schreef SophiaLoren het volgende:
[..]
15 k voor een auto is toch niet zo gek. En heel eerlijk, ik denk dat je kunt verbazen wat er fluflu van haar formaat al kan verdienen.![]()
Buiten de linkjes, de samenwerking. Daar gaan flinke bedragen doorheen.
Dat was nog van voor mijn tijd, maar ken de karakters wel. Daar lijkt het wel op ja 😆quote:Op maandag 3 november 2025 19:12 schreef Hope88 het volgende:
[..]
Nou dit! Zet er lekker bakjes komkommer, tomaat en wortel naast de droge pasta. En hoezo een banaan delen? Waarom niet gewoon een hele banaan?
Misschien kan ze een solo tripje naat Lourdes doen, dan komt ze ineens genezen terug en kan ze weer normaal doenquote:Op maandag 3 november 2025 19:18 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Lijkt bijna een inleiding naar het op wonderbaarlijke wijze beter worden.
Eerder deelde ze dat ze nooit meer beter wordt. Nu wordt ze weer wie ze was.
Ze zal wel moeten denk ik, zo verstrikt in haar leugens dat ze het zelf ook niet meer vol kan houden.
Een week alleen met de kinderen, gevolgd door een weekend vol activiteiten. Geen oppasmeisjes meer te zien, geen huishoudelijke hulp meer te zien.
Of ze blijft gewoon doorgaan met liegen. Dat kan ook🤡
Nou, er is een tijd geweest dat we de kamer van Jet minder in beeld hadden, of dat Jet bij Lot sliep...dan zou het best wel kunnen dat er toen iemand extra bij ze in huis was?quote:Op maandag 3 november 2025 19:16 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
Dat van dat pleegkind bij AM vind ik buitengewoon onwaarschijnlijk eerlijk gezegd.
Het zal misschien een vriend of vriendin van één van de kinderen zijn geweest die tijdelijk even niet thuis kon wonen. AM maakt haar saaie leventje graag mooier dan het is natuurlijk.
Zij hebben geen ruimte over voor een eigen slaapplek voor een pleegkind, en iemand die naar eigen zeggen bedreigd wordt én bovendien haar hele privé leven online deelt is sws geen veilig persoon voor jeugdzorg.
Heeft ze dat gedeeld, over die uitkering?quote:Op maandag 3 november 2025 19:25 schreef Henrike het volgende:
[..]
Ze heeft haar uitkering binnen en zal bij vlagen wel haar toneelstukje opvoeren .
Ze ziet er laatste week ook verzorgder uit, komt vast door het afval spuitje
Over die solo vakantie gesproken, het wordt wel weer tijd! Er is bijna een jaar voorbij. Een jaar waarin ze alles heeft gegeven voor haar kinderen! Ik gun haar echt tijd voor zichzelf❤quote:Op maandag 3 november 2025 19:32 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Misschien kan ze een solo tripje naat Lourdes doen, dan komt ze ineens genezen terug en kan ze weer normaal doen
Ik vind het ook veel geld en zeker voor zo’n bak van 10 jaar oudquote:Op maandag 3 november 2025 19:27 schreef Danielle_ het volgende:
[..]
Het is een Mitsubishi Outlander van 10 jaar oud. Wel positief: maar 100.000km gereden. Meestal hebben ze meer. Maar waarom zo’n bakbeest van een auto die ook nog eens al wat jaartjes meegaat voor zo’n bedrag, als je de auto niet veel gebruikt en het de auto naast de gezinsauto is? Maar ik blijk er anders in staan dan een aantal hier en ook dat mag natuurlijk 😉
Ik vraag me dat ook af. Ik kan iets gemist hebben. Of worden er hier aannames gedaan over een uitkering?quote:Op maandag 3 november 2025 19:36 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Heeft ze dat gedeeld, over die uitkering?
Of aardappel kroketten met broccoli of een onaantrekkelijke wortelquote:Op maandag 3 november 2025 19:18 schreef Henrike het volgende:
[..]
Nou dat,
Een tosti is toch zo gemaakt.
Het is daar altijd pizza lasagne of droge pasta
Het zijn aannamesquote:Op maandag 3 november 2025 19:55 schreef NineMilka het volgende:
[..]
Ik vraag me dat ook af. Ik kan iets gemist hebben. Of worden er hier aannames gedaan over een uitkering?
Tja AM laat zich liever omringen met mensen van samenwerkingen die, als er geen content/likes/geld meer te verdienen valt, haar laten vallen als een baksteen. Het was tijdens de boekpresentatie pijnlijk duidelijk dat zij werkelijk niemand, buiten haar gezin om, heeft die met haar omgaat vanuit vriendschap/liefde.quote:Op maandag 3 november 2025 18:34 schreef Earring het volgende:
Gek eigenlijk dat AM haar schoonmoeder niet bij de presentatie was. Dat zij het opnam voor de ouders van AM is haar duidelijk niet in dank afgenomen.
Niks geen familie behalve haar eigen gezin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |