Een bestseller zegt natuurlijk niks over de kwaliteit. De volgmoekes kopen massaal dat boek en dan komt ze bovenaan in die top 60.quote:Op zondag 2 november 2025 15:37 schreef Lampje88 het volgende:
Nou ik heb het boek gelezen, was toch wel benieuwd. Maar het is echt saai. Eigenlijk heb ik niets nieuws gelezen. Niets over broer, niets over ouders en niets over pleegkind. Ben gisteravond begonnen, rest vanmorgen was er met denk 5 uurtjes doorheen. Weinig tekst per pagina, als zogenaamde bestseller echt een aanfluiting
Als ze van 1996 is is ze nog geen 30. Veel van die refomeisjes zien er al heel vroeg oud uit. Ik ben regelmatig in de biblebelt en wat je daar ziet!!! Vrouwen die halverwege 30 zijn en er uitzien als bejaarde vrouwen, stoet kinderen er achteraan. Helemaal in zwart/donkergrijs gekleed, altijd lange rok en knotje, geen make up.quote:Op zondag 2 november 2025 15:50 schreef Jenn1806 het volgende:
[..]
Zou zij echt pas 30 zijn??? Ik dacht halverwege de 40 joh 😅🫣
Dinanentjes is ook zo een..quote:Op zondag 2 november 2025 16:09 schreef Rimboequeen het volgende:
[..]
Als ze van 1996 is is ze nog geen 30. Veel van die refomeisjes zien er al heel vroeg oud uit. Ik ben regelmatig in de biblebelt en wat je daar ziet!!! Vrouwen die halverwege 30 zijn en er uitzien als bejaarde vrouwen, stoet kinderen er achteraan. Helemaal in zwart/donkergrijs gekleed, altijd lange rok en knotje, geen make up.
De mannen in zwart pak, altijd zwarte, donkerblauwe of donkergrijze auto. Ne*ken in het donker om weer een zieltje op de wereld te zetten.
Verschrikkelijk!!!
Oh wow, ik zat me al af te vragen of ze nog bevriend was met haar 🫣quote:Op zondag 2 november 2025 15:52 schreef Sstt1993 het volgende:
Debbie lekker een nachtje weg met tante Saraaaaaa, even tot rust komen in de natuur 🥱
Welkom!quote:Op zondag 2 november 2025 16:01 schreef KeurigeKakatoe het volgende:
[..]
Plus 1, kan me niet heugen dat ik ooit heb gekeken bij haar.
(En hoi, ik ben nieuw member en lees al even mee 🙋🏼♀)
Edit: ik lees nu dat de naam anders is. Dank!
En ze zit ook in de MLM (multi level marketing/piramide), dat is nogal populair in de Biblebelt. (Zag daar laatst iets interessants over op tv, veel Mormonen doen dat, de meest grote MLM bedrijven waaronder DoTerra en Livingoils komen uit Utah, waar veel mormonen wonen)quote:Op zondag 2 november 2025 16:09 schreef Rimboequeen het volgende:
[..]
Als ze van 1996 is is ze nog geen 30. Veel van die refomeisjes zien er al heel vroeg oud uit. Ik ben regelmatig in de biblebelt en wat je daar ziet!!! Vrouwen die halverwege 30 zijn en er uitzien als bejaarde vrouwen, stoet kinderen er achteraan. Helemaal in zwart/donkergrijs gekleed, altijd lange rok en knotje, geen make up.
De mannen in zwart pak, altijd zwarte, donkerblauwe of donkergrijze auto. Ne*ken in het donker om weer een zieltje op de wereld te zetten.
Verschrikkelijk!!!
Ach, ze is vrijgezel. En vind t best positief dat ze een keer niet 4 dagen in Amsterdam is😅quote:Op zondag 2 november 2025 15:41 schreef Die_van_verderop het volgende:
MB een weekend alleen op de boerderij, maar volgens een juicechannel in Uden gespot met Tim 👀.
I’m heb echt geen zin om te luisteren naar dat geleuter maar hoezo ontkrachte M de gelijkwaardigheid? Wat zei ze dan?quote:Op zondag 2 november 2025 11:43 schreef JaNeeDan het volgende:
Iemand de nieuwe podcast al geluisterd? Ik heb hem aangezet terwijl ik in huis aan het aanrommelen was. Wat mij opviel is dat MB eigenlijk de hele gelijkwaardigheid in de poly ontkrachtte. Terwijl ze toch al die tijd hebben verkondigd dat het o zo gelijkwaardig was.
Verder vind ik het vooral een hoop van de hak op de tak en door elkaar heen praten.
Blijkbaar niet alleen volgmoekes. Zo verdient ze de centen wel.quote:Op zondag 2 november 2025 16:01 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Een bestseller zegt natuurlijk niks over de kwaliteit. De volgmoekes kopen massaal dat boek en dan komt ze bovenaan in die top 60.
Haar vorige boek vond ik echt een aanfluiting, kan me niet voorstellen dat het 2e boek beter is 😅
Ik heb haar vorige boek geprobeerd te luisteren via Spotify (zal ze vast iets voor krijgen, ik weet niet hoe dat werkt), maar ben afgehaakt, wat een verschrikking.quote:Op zondag 2 november 2025 16:53 schreef NineMilka het volgende:
[..]
Blijkbaar niet alleen volgmoekes. Zo verdient ze de centen wel.
Zie bericht 25 in dit topic. Ik weet niet meer wat de exacte woorden van MB waren maar wel dat de gelijkwaardigheid ontbrak.quote:Op zondag 2 november 2025 16:50 schreef proud_mami het volgende:
[..]
I’m heb echt geen zin om te luisteren naar dat geleuter maar hoezo ontkrachte M de gelijkwaardigheid? Wat zei ze dan?
De eerdere 3 afl. lukten mij ook niet. Deze heb ik gewoon aangezet terwijl ik andere dingen deed.quote:Op zondag 2 november 2025 16:57 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ik heb haar vorige boek geprobeerd te luisteren via Spotify (zal ze vast iets voor krijgen, ik weet niet hoe dat werkt), maar ben afgehaakt, wat een verschrikking.
Ik had t over t boek van AM, die had ik aangezet tijdens het huishouden en de honden uitlaten, maar kwam er niet doorheen.quote:Op zondag 2 november 2025 17:01 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
De eerdere 3 afl. lukten mij ook niet. Deze heb ik gewoon aangezet terwijl ik andere dingen deed.
Oeps, hoe kom ik er nou bij dat het om de podcast ging😬.quote:Op zondag 2 november 2025 17:19 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ik had t over t boek van AM, die had ik aangezet tijdens het huishouden en de honden uitlaten, maar kwam er niet doorheen.
De podcast van MB ben ik niet aan begonnen, die kleine stukjes op insta kan ik al niet naar luisteren met dat constante Engels tussendoor en het nikszeggende gezwets🙈
Precies dit!! Het ontmaskeren en shamen van forummers vond ze een geweldig spelletje. Blijkt ze zelf ook in de door Marina omschreven groep te passen. (Ik las een fragment bii kluijvje)quote:Op zondag 2 november 2025 16:51 schreef Danielle_ het volgende:
Ik wil nog even iets toevoegen aan de influencers in slachtofferrol: laten we niet vergeten hoe ze zelf denken mensen te mogen exposen en bedreigen! Zeker Annemarie is daar in het verleden niet vies van gebleken, met haar zoon die iedereen wel even zou ontmaskeren onder andere. Maar oh, wat is het toch zielig als iemand iets aan durft te kaarten wat de influ’s niet in willen zien…
Dit is wat ze er over zegt:quote:Op zondag 2 november 2025 17:00 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Zie bericht 25 in dit topic. Ik weet niet meer wat de exacte woorden van MB waren maar wel dat de gelijkwaardigheid ontbrak.
Mijn eigen invulling (die ik ook al eens beschreef toen de poly net was gestart): K en MB hadden al een heel verleden samen en hun gezamenlijke kinderen waren er altijd en de kinderen van J niet.
quote:Nou ja, ik denk bij het principe van dat dat de hele situatie zoals die was zeg maar dat dat in die end gewoon niet werkte. Dat dat niet lukte. En als je het dan hebt weet je, dingen moeten gelijkwaardig zijn eh om iets te laten lukken. Dat geldt maar twee, dat geldt maar drie, dat geldt denk ik überhaupt zo. En als dat niet is, dan wordt het gewoon heel lastig.
Wat jij omschrijft, dat gevoel heb ik ook bij Iris. Ze voelt zich ook duidelijk verheven boven MB.quote:Op zondag 2 november 2025 18:33 schreef Gooischevrouw het volgende:
Man man man ik heb me door de podcast van Michelle en Iris doorgeworsteld, en dat ging niet makkelijk. Wat is Iris een vreselijke vrouw, heel de tijd met dat Engels tussendoor. Ze geeft Michelle amper de ruimte om überhaupt een vraag te beantwoorden en dan nog niet gesproken over het stukje waarvan ze zelf beter denkt te weten of Michelle wel of niet op vrouwen valt… vreselijk mens, maar echt vreselijk. Als ik Michelle was zou ik afstand van die meid nemen, ik heb echt een red flag gevoel bij die Iris. Ik krijg ook zwaar het idee dat zij maar al te graag zou willen exposen wat er nou werkelijk speelt tussen K, J&M. Die heeft een bloedhekel aan J en het lijkt wel of ze M helemaal in haar team wil trekken terwijl ik juist het gevoel heb dat het nog prima (vriendschappelijk) botert tussen M&J. Ik vind Iris echt een stoker in die podcast. Als dit een voorproefje is van hoe ze buiten de podcast is…. 🚩
Anyway, ik luisterde even vanweg de post van JaNee en ik heb ook het idee dat er iets mis was met de gelijkwaardigheid, maar is dit niet al eerder erkend door hun? Dat voornamelijk Jacqueline het hier moeilijk mee had? Ik denk wanneer dit constant terug komt binnen de relatie dat het dan idd niet werkt. Ik zie zomaar voor mij dat J daar veelvoudig over geklaagd heeft en ik denk wel dat je dit op een gegeven moment zat bent als je de andere twee bent. Je kan immers het verleden tussen Koen en Michelle niet uitwissen hoe gelijkwaardig je het ook wil maken, dat kan nooit 100% in die positie. Overigens kreeg ik wel echt de vibes dat het óf K of J (of beide) was die wilde stoppen en niet perse M.
Ben echt reuze benieuwd of K&J uiteindelijk samen eindigen.
Kijk naar Teunie van eenvoudig leven, ze is 58 maar ziet er uit als 85quote:Op zondag 2 november 2025 16:09 schreef Rimboequeen het volgende:
[..]
Verschrikkelijk!!!
Ik denk sowieso dat het nooit gelijkwaardig zou kunnen worden in deze poly.quote:Op zondag 2 november 2025 18:40 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Wat jij omschrijft, dat gevoel heb ik ook bij Iris. Ze voelt zich ook duidelijk verheven boven MB.
Naar mijn idee benadrukte MB juist dat alles gelijkwaardig was in de poly. Ik heb daar altijd vraagtekens bij gehad.
J en K heb ik nog niet opgegeven.
Ja en toch is dit wel een keer benoemd in een vlog dacht ik bij een q&A (want de rest keek ik niet), dat J hier wel eens moeite mee had. Ik zal eens kijken of ik het terug kan vinden.quote:Op zondag 2 november 2025 18:40 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Wat jij omschrijft, dat gevoel heb ik ook bij Iris. Ze voelt zich ook duidelijk verheven boven MB.
Naar mijn idee benadrukte MB juist dat alles gelijkwaardig was in de poly. Ik heb daar altijd vraagtekens bij gehad.
J en K heb ik nog niet opgegeven.
Ja de jurk lijkt een positiejurkquote:Op zondag 2 november 2025 18:49 schreef Nieve het volgende:
Die post van hvk… Die jurk van haar ziet er toch wel erg positiejurkachtig uit. Het zal toch niet?! 🙈
Prima vergelijking!quote:
Dan heb ik het sowieso gemist want de vlogs keek ik niet. Een keer een poging gedaan maar het geratel van MB en het gedrag van JvP (niks zeggen maar steeds als een bakvis lachen om en naar MB) maakten dat het me niet lukte.quote:Op zondag 2 november 2025 18:52 schreef Gooischevrouw het volgende:
[..]
Ja en toch is dit wel een keer benoemd in een vlog dacht ik bij een q&A (want de rest keek ik niet), dat J hier wel eens moeite mee had. Ik zal eens kijken of ik het terug kan vinden.
Ja die Iris vind zichzelf heel wat… vreselijk (heb ik dat woord al gezegd 🤣)
Ja sorry, zag later dat je al had geantwoord 🤦🏼♀ ik ben ook hip want adhd 😂quote:Op zondag 2 november 2025 17:00 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Zie bericht 25 in dit topic. Ik weet niet meer wat de exacte woorden van MB waren maar wel dat de gelijkwaardigheid ontbrak.
Mijn eigen invulling (die ik ook al eens beschreef toen de poly net was gestart): K en MB hadden al een heel verleden samen en hun gezamenlijke kinderen waren er altijd en de kinderen van J niet.
Ze hebben veel volgers die fan zijn.quote:Op zondag 2 november 2025 18:56 schreef Lalaland79 het volgende:
Wel apart om te lezen dat de podcast van MB niet doorheen te komen is. Qua Engelse woorden en onduidelijk gesproken. Maar wat zijn de luistercijfers dan? Ze blijven er toch mee doorgaan.
Je hoeft geen sorry te zeggen hoor. Voor mij was verwijzen naar dat bericht gewoon wat makkelijker. Had het ook even kunnen kopiëren😉quote:Op zondag 2 november 2025 19:30 schreef proud_mami het volgende:
[..]
Ja sorry, zag later dat je al had geantwoord 🤦🏼♀ ik ben ook hip want adhd 😂
Dit is, weliswaar uitgebreider, wat ik ook schreef.quote:Op zondag 2 november 2025 18:48 schreef Henrike het volgende:
[..]
Ik denk sowieso dat het nooit gelijkwaardig zou kunnen worden in deze poly.
K en M hebben nu eenmaal een geschiedenis samen. Zij hebben gezamenlijk 4 kinderen , de andere 3 zijn van J .
Dat lijkt mij gewoon al moeilijker, ook al
Houd je nog zo van de andere 3, je eigen voelt toch anders( ook al wordt dat vaak ontkend)
Als puntje bij paaltje komt kies je toch voor je eigen.
Ik kan mij heel goed voorstellen dat beide punten wat doet met je gelijkwaardigheid.
Een vrouw als J moet zich overal tussen werken, bij familie, bij vrienden.
Het was blijkbaar toch moeilijker dan het leek.
En ja , voor hetzelfde geld was het wel gelukt, nu is het niet zo en dat is gewoon jammer, vooral voor de kinderen.
Ik hoop ook dat het toch nog goed komt tussen mb en k , maar denk het eerlijk gezegd niet.
Hopelijk vinden ze alle 3 hun weg en nieuw geluk
Ja daar hebben geen ervaring mee maar denk echt dat dat gewoon zo is, ook al doe je nog zo je best.quote:Op zondag 2 november 2025 19:34 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Dit is, weliswaar uitgebreider, wat ik ook schreef.
En uit ervaring weet ik, en durf ik toe te geven, eigen kinderen voelen anders.
Als je Iris haar stories moet geloven wordt de podcast erg goed ontvangen. Dit is hun manier om iets terug te doen voor vrouwen. 🤔 Maar Iris heeft volgens mij nogal het idee dat zij Gods gift to women is dus ik zou het met een korreltje zout nemen.quote:Op zondag 2 november 2025 18:56 schreef Lalaland79 het volgende:
Wel apart om te lezen dat de podcast van MB niet doorheen te komen is. Qua Engelse woorden en onduidelijk gesproken. Maar wat zijn de luistercijfers dan? Ze blijven er toch mee doorgaan.
Maar dit weet je toch helemaal niet, misschien zien ze elkaar achter de schermen nog gewoon maar wordt dat niet in beeld gebracht om zo de meningen van buitenaf niet te hoeven incasseren.quote:Op zondag 2 november 2025 19:44 schreef Kletsdoos165 het volgende:
Wel bijzonder dat ze nu toegeven dat de poly nooit gelijkwaardig is geweest.
Ik vind er echt van alles van. Maar ik houd mijn mond want ik vind het zo verschrikkelijk zielig voor de zeven betrokken kinderen. Ineens moeten ze elkaar en hun bonus papa/mama missen. En dan wordt er online toch onderling subtiel met modder gegooid.
Die Iris zit echt in mijn irritatie. Hoe ze praat, hoe ze zich voordoet.quote:Op zondag 2 november 2025 19:47 schreef Cyan het volgende:
[..]
Als je Iris haar stories moet geloven wordt de podcast erg goed ontvangen. Dit is hun manier om iets terug te doen voor vrouwen. 🤔 Maar Iris heeft volgens mij nogal het idee dat zij Gods gift to women is dus ik zou het met een korreltje zout nemen.
Ik heb hem ook geluisterd en echt puur en alleen uit nieuwsgierigheid en omdat ik juice wil.😂 denk dat daar ook de meeste luisteraars van komen.. want inhoudelijk is het echt he le maal niks.quote:Op zondag 2 november 2025 19:47 schreef Cyan het volgende:
[..]
Als je Iris haar stories moet geloven wordt de podcast erg goed ontvangen. Dit is hun manier om iets terug te doen voor vrouwen. 🤔 Maar Iris heeft volgens mij nogal het idee dat zij Gods gift to women is dus ik zou het met een korreltje zout nemen.
Op zondag 2 november 2025 15:37 schreef Lampje88 het volgende:
Ik ook niet. Misschien had het niets met de poly te maken, maar is de bom gebarsten toen Koen en Jacq achter de affaire van MB kwamen, zoals de juicekanalen ten tijde van de breuk vermeldden.quote:Op zondag 2 november 2025 20:10 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
Volgens RealityFBI is MB met Tim in Uden in haar auto gespot (de man met wie ze volgens de juice nu al ruim 2 jaar een affaire heeft). Mies die voor het eerst een weekend alleen op de boerderie zou zijn, is daar dan dus met Tim. Klopt de juice toch.
Wat een drama als ze met hem verder gaat lijkt me dat (ivm alle kinderen en Koen en Robin die teamgenoten van hem zijn geweest). Ik snap haar gezeur over gelijkwaardigheid in de poly ook niet als ze er al die tijd iemand bij had. 🤔
Een soort poly poly...quote:Op zondag 2 november 2025 20:10 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
Wat een drama als ze met hem verder gaat lijkt me dat (ivm alle kinderen en Koen en Robin die teamgenoten van hem zijn geweest). Ik snap haar gezeur over gelijkwaardigheid in de poly ook niet als ze er al die tijd iemand bij had. 🤔
Ja, dat was in januari.quote:Op zondag 2 november 2025 20:30 schreef lila01 het volgende:
[..]
Ik ook niet. Misschien had het niets met de poly te maken, maar is de bom gebarsten toen Koen en Jacq achter de affaire van MB kwamen, zoals de juiceksnalen ten tijde van de breuk vermeldden.
Ja, dat was in januari.quote:Op zondag 2 november 2025 20:30 schreef lila01 het volgende:
[..]
Ik ook niet. Misschien had het niets met de poly te maken, maar is de bom gebarsten toen Koen en Jacq achter de affaire van MB kwamen, zoals de juiceksnalen ten tijde van de breuk vermeldden.
OMG, RealityFBI plaatst een foto van Koen en Tim naast elkaar in voetbaltenue, om te laten zien dat Mies een type heeft. Koen 2.0 inderdaad 😂quote:Op zondag 2 november 2025 20:30 schreef lila01 het volgende:
[..]
Nee inderdaad ... Maar dat is ook wat we hier al zeiden.quote:Op zondag 2 november 2025 20:43 schreef Lalaland79 het volgende:
Eerste review op het boek van AM staat al op Bol...
Dat helpt niet bij de verkoop ervan🙃
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |