Da boeit de makers van WIDM helaas niks.quote:Op zaterdag 1 november 2025 20:56 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Dan moet je sowieso niet meedoen.
Ze zijn toegevoegd aan de OP.quote:
Richard Groenendijkquote:
Anne-Mariequote:
De Mol met losers.quote:Op zaterdag 1 november 2025 20:58 schreef Redefine het volgende:
Had toch liever allemaal oud mollen of allemaal vroege afvallers gehad.
Ik denk zelf ook dat weten hoe een mol opereert, met name qua kleine dingen, gunstiger is dan weten hoe je een mol ontmaskert. Met name omdat ze allen geen mol hebben ontmaskert.quote:Op zaterdag 1 november 2025 20:59 schreef HappyCharly het volgende:
Lijkt me dat de oud mollen voordeel hebben. Due hebben inside informatie. Benieuwd of dat zo ook blijkt.
Tien keer Ron Boszhard lijkt mij niet echt een leuk seizoen.quote:
Dit zijn ook mollen die we in het 2020 jubilieumseizoen of streamingseizoen nog als gast hebben teruggezien.quote:Op zaterdag 1 november 2025 20:58 schreef Redefine het volgende:
Had toch liever allemaal oud mollen of allemaal vroege afvallers gehad.
Een aantal winnaars deed dat ook wel.quote:Op zaterdag 1 november 2025 21:01 schreef svann het volgende:
Eigenlijk hadden ze dit seizoen moeten doen dat de pot naar het goede doel van de winnaar gaat.
Dat was een mooie loser, wat had hij er de pluris in.quote:Op zaterdag 1 november 2025 21:01 schreef Redefine het volgende:
[..]
Tien keer Ron Boszhard lijkt mij niet echt een leuk seizoen.
Verbaasde me zelf ook hoe recent de meeste kandidaten en mollen waren. Als je 25 jaar hebt dan is dit allemaal wel heel recent.quote:Op zaterdag 1 november 2025 21:01 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Dit zijn ook mollen die we in het 2020 jubilieumseizoen of streamingseizoen nog als gast hebben teruggezien.
Eerste seizoen alweer 25 jaar geledenquote:Op zaterdag 1 november 2025 21:03 schreef jcdragon het volgende:
Oud mollen, oud kandidaten... Ik voel me ook oud
Ach 9 keer 500,- valt best mee.quote:Op zaterdag 1 november 2025 21:04 schreef Scorpion_17 het volgende:
T mag wat kosten, al die mensen naar portugal
Hopelijk hadden ze wel hun whereabouts goed ingevuld.quote:Op zaterdag 1 november 2025 21:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat zat er in ja, opvallend veel oud-winnaars waren enkele dagen zoek
Vandaar zeker dichtbij in Portugal en niet de halve wereld overquote:Op zaterdag 1 november 2025 21:05 schreef spapaars het volgende:
Behoorlijke reiskosten met al die oud-mollen.
Boos!quote:
Ja hij heeft het seizoen van Klaas gewonnenquote:Op zaterdag 1 november 2025 21:06 schreef NailQueen het volgende:
Huh? Heeft Tim Hofman meegedaan aan WIDM? Dat was ik helemaal vergeten
2016quote:Op zaterdag 1 november 2025 21:06 schreef NailQueen het volgende:
Huh? Heeft Tim Hofman meegedaan aan WIDM? Dat was ik helemaal vergeten
Ja. Al zullen ze een jubileum seizoen denk ik ook niet zo snel op een dure locatie doen.quote:Op zaterdag 1 november 2025 21:05 schreef Moira het volgende:
[..]
Vandaar zeker dichtbij in Portugal en niet de halve wereld over
Rik moest presenterenquote:Op zaterdag 1 november 2025 21:06 schreef Yesse het volgende:
Welke oud-winnaar zou niet hebben gekund last-minute?
Waar was dat vorige jubileumseizoen ook alweer? Ook Europa?quote:Op zaterdag 1 november 2025 21:06 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. Al zullen ze een jubileum seizoen denk ik ook niet zo snel op een dure locatie doen.
Ja. Toscane.quote:Op zaterdag 1 november 2025 21:07 schreef Moira het volgende:
[..]
Waar was dat vorige jubileumseizoen ook alweer? Ook Europa?
Toscanequote:Op zaterdag 1 november 2025 21:07 schreef Moira het volgende:
[..]
Italiequote:Op zaterdag 1 november 2025 21:07 schreef Moira het volgende:
[..]
Volgend seizoen in Belgie!quote:Op zaterdag 1 november 2025 21:05 schreef Moira het volgende:
[..]
Vandaar zeker dichtbij in Portugal en niet de halve wereld over
Beter dan niet deugen.quote:
Rondje door Nederland.quote:
Italiequote:Op zaterdag 1 november 2025 21:07 schreef Moira het volgende:
[..]
Limburg of Friesland, dat is al bijna het buitenland.quote:
Waarschijnlijk wel. Maar ik denk dat ze voor de jubileum seizoenen wat minder budget reserveren dan voor reguliere seizoenen.quote:Op zaterdag 1 november 2025 21:08 schreef Moira het volgende:
[..]
ohjaaa ik dacht toen ook ivm corona dichtbij
Sanne was een van haar grootste afnemers.quote:Op zaterdag 1 november 2025 21:09 schreef Scorpion_17 het volgende:
Hoezo is het drugssmokkelaar Imannuelle "van harte gegund"?
Dat seizoen was voor de pandemie opgenomenquote:Op zaterdag 1 november 2025 21:08 schreef Moira het volgende:
[..]
Dat was in 2019 opgenomen, nog voor corona. Het idee van dat seizoen was vooral de link met de Renaissancequote:Op zaterdag 1 november 2025 21:08 schreef Moira het volgende:
[..]
Of de Achterhoek.quote:Op zaterdag 1 november 2025 21:08 schreef Felagund het volgende:
[..]
Limburg of Friesland, dat is al bijna het buitenland.
De Achterhoek.quote:
Tjaquote:Op zaterdag 1 november 2025 21:08 schreef Scorpion_17 het volgende:
Merel, Annemarie, Dennis zijn wel duidelijk wat ouder allemaal
Dat had ik niet verwacht.quote:Op zaterdag 1 november 2025 21:08 schreef Scorpion_17 het volgende:
Merel, Annemarie, Dennis zijn wel duidelijk wat ouder allemaal
Enige voordeel is dat ze Ron gelukkig hebben thuisgelatenquote:Op zaterdag 1 november 2025 21:13 schreef roos94 het volgende:
Ok ik kijk nu pas. Liep beetje achter.
Maar wat een matige groepsopstelling...
Georgina?
Daniel Boissevain?
Jennifer Hoffman?
Hello??
Jeetje.. ik vind eigenlijk niemand leuk van deze groep.
Ik dacht ook dat Jennifer Hoffman mee zou doen. Loes Haverkort vind ik de budget versie van Jennifer Hoffman.quote:Op zaterdag 1 november 2025 21:13 schreef roos94 het volgende:
Georgina?
Daniel Boissevain?
Jennifer Hoffman?
Hello??
Maar dit gebeurt dus wel als de groep gesplitst wordt?quote:Op zaterdag 1 november 2025 21:01 schreef Mortaxx het volgende:
Zou wel raar zijn als het oud mollen gedeelte eerst zou zijn gespeeld en de Mol in het andere groepje zit en weet welke koffer ze moeten overslaan
Dus snap die discussie van ze niet
Chris Zeegers had ik ook nog een kans gegund.quote:Op zaterdag 1 november 2025 21:13 schreef roos94 het volgende:
Georgina?
Daniel Boissevain?
Jennifer Hoffman?
Hello??
Ik vind Loes, Jurre, Immanuele, Merel en Nathan écht geen leuke mensen om naar te kijken.quote:Op zaterdag 1 november 2025 21:14 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Enige voordeel is dat ze Ron gelukkig hebben thuisgelaten
Dan zal ze er wel uitgaan vandaagquote:Op zaterdag 1 november 2025 21:16 schreef Legoblokje het volgende:
Anne-Marie heeft wel erg veel biechten vergeleken met de rest.
Tim ook wel.quote:Op zaterdag 1 november 2025 21:15 schreef Redefine het volgende:
Marc-Marie is eigenlijk de enige die fatsoenlijke vragen stelt en ook op een wat scherpere manier.
Ja dat is waar. Mag je van hem ook wel verwachtenquote:
Tietuhquote:Op zaterdag 1 november 2025 21:18 schreef Mortaxx het volgende:
https://lh5.googleusercon(...)uywQglSn466E5B7_NLJ-
Never forget
Daarna nog met haar voorgevel in een koffietafelboek gaan staan. Dat waren ook goede plaatjesquote:Op zaterdag 1 november 2025 21:18 schreef Mortaxx het volgende:
https://lh5.googleusercon(...)uywQglSn466E5B7_NLJ-
Never forget
Bezuinigingen he.quote:Op zaterdag 1 november 2025 21:19 schreef tralalala het volgende:
Dit voelt als een filler-aflevering. En dat voor aflevering 1.
Meestal zijn dat ook wel al een beetje de filler afbeeldingenquote:Op zaterdag 1 november 2025 21:19 schreef tralalala het volgende:
Dit voelt als een filler-aflevering. En dat voor aflevering 1.
Ah. Als de PVV hun zin zou krijgen, dan wordt het een seizoen opgenomen voor een green screen in Aalsmeer.quote:
Ja. Al zou het voor de kijkcijfers vrees ik weinig uitmaken.quote:Op zaterdag 1 november 2025 21:21 schreef Devolder het volgende:
Als deze aflevering kenmerkend voor dit seizoen wordt dan hadden ze het beter niet kunnen doen
Dit programma kan prima op rtlquote:Op zaterdag 1 november 2025 21:21 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ah. Als de PVV hun zin zou krijgen, dan wordt het een seizoen opgenomen voor een green screen in Aalsmeer.
Die zouden het al helemaal gaan verkloten.quote:
Met als opdrachten spijkerpoepen en koekhappen!quote:Op zaterdag 1 november 2025 21:21 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ah. Als de PVV hun zin zou krijgen, dan wordt het een seizoen opgenomen voor een green screen in Aalsmeer.
Eens.quote:Op zaterdag 1 november 2025 21:23 schreef Legoblokje het volgende:
Ik zou het wel vrij lame vinden als een van de 5 oud-mollen opnieuw Mol is, had dan 10 oud-mollen gedaan.
Ja en nee. Want Dennis is de enige van de 5 die echt een topmol was in 2007. Die zou ik wel een tweede keer gunnen. Hij moet het nu dan compleet anders spelen.quote:Op zaterdag 1 november 2025 21:23 schreef Legoblokje het volgende:
Ik zou het wel vrij lame vinden als een van de 5 oud-mollen opnieuw Mol is, had dan 10 oud-mollen gedaan.
Is in België ook prima te doen. Er is dan in ieder geval al wel budget om echt uit te pakken.quote:Op zaterdag 1 november 2025 21:24 schreef spapaars het volgende:
[..]
Met een halfuurtje reclame ertussendoor, dus nee liever niet.
Dat ja. Aangevuld met zes vooruitblikken voor de reclame zelf. En een terugblik na de reclame.quote:Op zaterdag 1 november 2025 21:24 schreef spapaars het volgende:
[..]
Heeft de Belg ook en die doen het beterquote:Op zaterdag 1 november 2025 21:24 schreef spapaars het volgende:
[..]
Met Ruben Nicolai die de schijtlollige presentator uithangt. En een cliffhanger op het einde dat we pas volgende week de afvaller weten.quote:Op zaterdag 1 november 2025 21:25 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat ja. Aangevuld met zes vooruitblikken voor de reclame zelf. En een terugblik na de reclame.
Maar per land is er nog wel een verschil of reclames tijdens een programma echt storend zijn of niet. RTL is er wel een koning in om programma's van anderhalf uur voor je gevoel een dag te laten duren...quote:Op zaterdag 1 november 2025 21:25 schreef eborn het volgende:
[..]
Is in België ook prima te doen. Er is dan in ieder geval al wel budget om echt uit te pakken.
Ja, maar die hebben er echt een team achter zitten die er een goed programma van willen maken.quote:Op zaterdag 1 november 2025 21:26 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Heeft de Belg ook en die doen het beter
Daar kun je inderdaad wel vergif op innemen dat je die dan pas aan het begin van de volgende aflevering ziet.quote:Op zaterdag 1 november 2025 21:27 schreef Felagund het volgende:
[..]
Met Ruben Nicolai die de schijtlollige presentator uithangt. En een cliffhanger op het einde dat we pas volgende week de afvaller weten.
Die wel ja. Maar dat komt denk ik vooral omdat ze later na jaren het programma weer op de buis brachten. Dan moet je wel met iets komen wat goed in elkaar steekt. In Nederland hoeven de makers weinig te doen om veel kijkcijfers te hebben.quote:Op zaterdag 1 november 2025 21:27 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ja, maar die hebben er echt een team achter zitten die er een goed programma van willen maken.
Daar zit de geest van Nathan.quote:
quote:Op donderdag 29 december 2022 09:17 schreef roos94 het volgende:
De laatste jaren kiest widm graag een lgbt mol, dus ik ga voor Jurre als schot voor de boeg.
x2quote:Op zaterdag 1 november 2025 21:09 schreef Redefine het volgende:
'Immanellle wat leuk dat je weer vrij bent'
U ontvangt ook geen vrijstelling voor die straf.quote:Op zaterdag 1 november 2025 21:31 schreef Felagund het volgende:
U moet direct naar de gevangenis, u gaat niet langs start, u ontvangt geen 200 euro.
Dat zou nog best kunnen.quote:Op zaterdag 1 november 2025 21:33 schreef Moira het volgende:
Of om Immanuelle alsnog terug te halen?
Onmeunig mooi!quote:Op zaterdag 1 november 2025 21:34 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Mooiste stukje Nederland, mag van mij best.
Zij wel zal Ron Boszhard zeggen mocht ze mogen blijvenquote:Op zaterdag 1 november 2025 21:33 schreef Moira het volgende:
20 dec is de finalequote:Op zaterdag 1 november 2025 21:39 schreef roos94 het volgende:
Hoeveeel afleveringen heeft dit seizoen?
Zelf had ik de 'juryleden' wel als team willen zien (maar zonder Tim, ook al bracht hij me de overwinning in de prono destijds).quote:Op zaterdag 1 november 2025 21:32 schreef roos94 het volgende:
Ik baal echt van de teamopstelling.. serieus. Dit is het sterrenteam van het Jubileumseizoen? Meen je toch niet?
Dit zijn ook geen kandidaten die fan favorites zijn (behalve Dennis en Nathan), memorabel zijn of in het spel nog iets 'af te maken' hebben. Dat hadden ze in 2020 wel beter verdeeld.quote:Op zaterdag 1 november 2025 21:32 schreef roos94 het volgende:
Ik baal echt van de teamopstelling.. serieus. Dit is het sterrenteam van het Jubileumseizoen? Meen je toch niet?
Oud mollen was nog wel prima geweest als ze het allemaal waren, omdat het dan minder bijzonder was. Nu heb je toch de helft kandidaten die jarenlang binnen de kring van het programma hebben gehoord hoe bijzonder ze wel niet waren, dat het lastig is om dan daar niet in te gaan geloven.quote:Op zaterdag 1 november 2025 22:31 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind het echt een vreselijke groep geloof ik, met name de Oud-Mollen vond ik stuk voor stuk in hun eigen seizoen al niet veel soeps, op Dennis na. Anne-Marie zit eigenlijk nonstop in mijn irritatiezone.
Dennis deed wel weer iets teveel zijn best om de Mol uit te hangen trouwens, maar dat gold bijna voor iedereen
Dat is niet te hopen, het is sowieso al bizar dat ze een drugsdealer een podium geven alsof er niets gebeurd is.quote:Op zaterdag 1 november 2025 21:33 schreef Moira het volgende:
Volgens mij vindt niemand haar ook leuk. Ik lees overal negatieve reacties op haar deelname. Rare keuze van de makers.quote:Op zondag 2 november 2025 12:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is niet te hopen, het is sowieso al bizar dat ze een drugsdealer een podium geven alsof er niets gebeurd is.
Toch bedankt voor je bijdragequote:Op zondag 2 november 2025 17:31 schreef Hugo_Treger het volgende:
Op (veler) verzoek opgezet, maar na vijf minuten van niets dan gekakel en chaos weer afgezet. Mij zien jullie derhalve in dit topic niet terug.
Staat genoteerdquote:Op zondag 2 november 2025 17:31 schreef Hugo_Treger het volgende:
Op (veler) verzoek opgezet, maar na vijf minuten van niets dan gekakel en chaos weer afgezet. Mij zien jullie derhalve in dit topic niet terug.
Ik ben, afgezien van onze afvaller, ook niet heel erg in de negatieve modi belandt. Als je oud-mollen wil mee laten doen snap ik ook alweer de keuze voor een verdeling van 5/5. Kan ook wel een leuke dynamiek gaan geven in de groep.quote:Op zondag 2 november 2025 16:22 schreef DilanoNirvana het volgende:
Ben ik de enige die iedereen leuk vind? Mooi dat er een extra editie is van de mol. En dan in februari weer. We boffen maar😁
Zal wel apart voor Sarah zijn, want die gaat vanaf volgende aflevering (na de rechtbank in deze aflevering) gewoon weer verder als kandidatenbegeleidster.quote:Op zondag 2 november 2025 23:46 schreef DilanoNirvana het volgende:
Juist leuk extra veel wie is de mol, deze serie en dan volgendjaar weer.
Voor mij is Merel de Mol😁
Jurre heeft wel al onder de grond gelegen.quote:Op zaterdag 1 november 2025 20:53 schreef HappyCharly het volgende:
Jurre is hopelijk niet de mol
Heeft nu al meermaals obvious gemold
Als je al weet wie er mee doen verklapt de testvraag deze week sowieso niets.quote:Op dinsdag 4 november 2025 08:50 schreef Cirilico het volgende:
Tot wanneer kan je vraag invullen in app?
Ik heb nog niet gekeken en wil mezelf liever nog niet spoileren.
Morgenochtend 10:00uquote:Op dinsdag 4 november 2025 08:50 schreef Cirilico het volgende:
Tot wanneer kan je vraag invullen in app?
Ik heb nog niet gekeken en wil mezelf liever nog niet spoileren.
Ik ben heeel benieuwd wat ze met al die vragen gaan doen. Sowieso wel grappig dat hier de vijf onbekende Mollen wel genoemd waren, terwijl die in de aflevering niet in de tijdlijn zatenquote:Op dinsdag 4 november 2025 15:23 schreef NailQueen het volgende:
Wie gaat zich aanmelden?![]()
Aanmelden NPO Start-editie Wie is de Mol? seizoen 2
In Trust Nobody zeiden ze dat Sarah dit jaar het afvallershotel doet, dus hier nog niets weet en daarna dus ook alleen de afvallers begeleid, waardoor dit zo mogelijk wasquote:Op maandag 3 november 2025 01:08 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Zal wel apart voor Sarah zijn, want die gaat vanaf volgende aflevering (na de rechtbank in deze aflevering) gewoon weer verder als kandidatenbegeleidster.
Verder denk ik zelf dat Merel niet erg waarschijnlijk is als mol, maar daar heb ik mezelf al een keer in vergist.
Er staat ookquote:Op dinsdag 4 november 2025 15:36 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik ben heeel benieuwd wat ze met al die vragen gaan doen. Sowieso wel grappig dat hier de vijf onbekende Mollen wel genoemd waren, terwijl die in de aflevering niet in de tijdlijn zaten![]()
Iets met molloten versus nolloten lijkt me heel erg leuk
Ik denk dat ze hiermee het wieisdemol.com forum mee bedoelen. Die is goed bekend bij de makers. Ik ga er niet vanuit dat de makers hier meelezenquote:Ben je actief op Wie is de Mol? fora? Deel dan hier een link naar jouw profiel
Ja hoor, ik denk gewoon overal, volgens mij zijn er nog wel meer fora, discordgroepen etcquote:Op dinsdag 4 november 2025 16:02 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Er staat ook
[..]
Ik denk dat ze hiermee het wieisdemol.com forum mee bedoelen. Die is goed bekend bij de makers. Ik ga er niet vanuit dat de makers hier meelezen![]()
Ja!quote:
Is vroegah volgens mij wel eens voorgekomen hoor, in de hoogtijdagen van RLS toen we nog daar zaten. Ook wel eens interview met producer geweest meen ikquote:Op dinsdag 4 november 2025 16:02 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Er staat ook
[..]
Ik denk dat ze hiermee het wieisdemol.com forum mee bedoelen. Die is goed bekend bij de makers. Ik ga er niet vanuit dat de makers hier meelezen![]()
En ik heb hier thuis lopen verkondigen dat het om 20:00 begint, sukkel ikquote:Op zaterdag 8 november 2025 20:02 schreef roos94 het volgende:
Oh ik was het helemaal vergeten joh. Zie ineens dit topic lol!
Ik hoop hetquote:Op zaterdag 8 november 2025 20:18 schreef Perrin het volgende:
Ik heb een voorgevoel dat het een legendarische aflevering gaat worden.
Wel nodig na twee minuten geen post, inderdaadquote:
Ja ik zou Nathan echt waanzinnig vindenquote:Op zaterdag 8 november 2025 20:32 schreef Moira het volgende:
zou wel eccht gieren zijn als ze Nathan hebben gekozen hoorMaar ik hoop op Dennis
Nathan werd door de ex-winnaars aangewezen als Mol vorige afleveringquote:Op zaterdag 8 november 2025 20:32 schreef Isane het volgende:
Wacht, er is een mol..en rutjes is ook een soort van mol?
Als hij de mol is ga je dit in de finale sowieso 5000 keer terughorenquote:Op zaterdag 8 november 2025 20:32 schreef Moira het volgende:
zou wel eccht gieren zijn als ze Nathan hebben gekozen hoorMaar ik hoop op Dennis
Ja ik vind al die 'er gaat geld uit de pot/je kunt minder verdienen' dingen meestal ook jammerquote:
Zeker weten iddquote:Op zaterdag 8 november 2025 20:33 schreef roos94 het volgende:
[..]
Als hij de mol is ga je dit in de finale sowieso 5000 keer terughoren
"Ja hoor jullie hoorden gewoon zwart op wit dat Nathan in aflevering 2 de mol al was !!!!!"
Ik kan als ik naar Nathan kijk alleen maar aan Dre Hazes denken. Gezicht, mond, stem, manier van doen..quote:Op zaterdag 8 november 2025 20:34 schreef Felagund het volgende:
Heeft Nathan nog iemand bezocht in bed?
Hij lijkt mij wel een stuk sympathieker.quote:Op zaterdag 8 november 2025 20:34 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ik kan als ik naar Nathan kijk alleen maar aan Dre Hazes denken. Gezicht, mond, stem, manier van doen..
Ik loop een beetje achter en dacht in eerste instantie dat dit gewoon de standaardreactie op Ethordiscipline wasquote:
TV-presentator?quote:Op zaterdag 8 november 2025 20:40 schreef NailQueen het volgende:
Wat doet Ellie Lust tegenwoordig eigenlijk?
quote:Op zaterdag 8 november 2025 20:40 schreef NailQueen het volgende:
Wat doet Ellie Lust tegenwoordig eigenlijk?
quote:
quote:Op zaterdag 8 november 2025 20:18 schreef Perrin het volgende:
Ik heb een voorgevoel dat het een legendarische aflevering gaat worden.
quote:Op zaterdag 8 november 2025 20:41 schreef Redefine het volgende:
Een opdracht in Porto rondom het drinken van Porto met behulp van porto's.
Dat zou de opdracht wel redden. Ik ben het hele verhaal nu al kwijt 🤣quote:Op zaterdag 8 november 2025 20:43 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Zou lachen zijn als B100 uit een van de tonnen komt.
Het is dan ook weer chaos troefquote:Op zaterdag 8 november 2025 20:45 schreef eborn het volgende:
[..]
Dat zou de opdracht wel redden. Ik ben het hele verhaal nu al kwijt 🤣
Anders zijn de biechten niet meer nodig 😆quote:Op zaterdag 8 november 2025 20:46 schreef Mortaxx het volgende:
Waarom wordt de opdracht niet even uitgelegd van te voren
Meestal heb ik niet zo'n probleem met mijn aandacht erbij houden. Maar als er een opdracht wordt uitgelegd bij WIDM dan is dit mijn brein:quote:Op zaterdag 8 november 2025 20:45 schreef eborn het volgende:
[..]
Dat zou de opdracht wel redden. Ik ben het hele verhaal nu al kwijt 🤣
Het moet de laatste jaren niet de bedoeling zijn dat wij als kijkers de opdrachten gaan snappen natuurlijk.quote:Op zaterdag 8 november 2025 20:46 schreef Mortaxx het volgende:
Waarom wordt de opdracht niet even uitgelegd van te voren
Die moet wel zijn quotum halen, anders mist die zijn provisie.quote:Op zaterdag 8 november 2025 20:47 schreef Koen66 het volgende:
En die port instructeur blijft maar doorgaan
Of hij heeft zelf geen smaak?quote:Op zaterdag 8 november 2025 20:50 schreef roos94 het volgende:
Sahil heeft een afgrijselijk vest uit de jaren 90s zolderkast van papa getrokken?
Alle vier.quote:
Voor welke opdracht?quote:Op zaterdag 8 november 2025 20:53 schreef Meke het volgende:
Is dit niet ook de rivier van George destijds?
Dat ze zo ver mogelijk op verschillende voertuigen moesten reizen, George als mega-ver ging, helemaal gevierd werd..quote:
Ik weet niet meer in welke regio waren. Qua type rivier en hoe die loopt en van de beelden die ik kan herinneren zou de Douro wel kunnen ja. Maar zou ook zomaar ergens anders in het land kunnen zijnquote:Op zaterdag 8 november 2025 20:54 schreef Meke het volgende:
[..]
Dat ze zo ver mogelijk op verschillende voertuigen moesten reizen, George als mega-ver ging, helemaal gevierd werd..
.. Tot bleek dat ze ook weer terug moesten zwemmen (?)
Nee ik weet dat ook niet meer zekerquote:Op zaterdag 8 november 2025 20:56 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik weet niet meer in welke regio waren. Qua type rivier en hoe die loopt en van de beelden die ik kan herinneren zou de Douro wel kunnen ja. Maar zou ook zomaar ergens anders in het land kunnen zijn
Ik vind Jurre niet leuk. Vond ik eerst al niet. En nu doet hij weer mee.quote:Op zaterdag 8 november 2025 20:57 schreef superniger het volgende:
Vervelend clubje die 4 wijnproevers.
Ja, zeker als ze van te voren weet waar haar favoriete port zit.quote:Op zaterdag 8 november 2025 20:58 schreef Redefine het volgende:
Hoe weet jij dat nou? Lijkt mij vrij logisch dat een echte port drinker wel proeft dat die niet haar favoriete port is.
Nouja, zo verkeerdquote:
Zo jammer dat die seizoenen niet meer fatsoenlijk zijn te zien. Maar ja de enige beelden die er nog zijn, zien er nog slechter uit dan beelden uit 1910.quote:Op zaterdag 8 november 2025 20:57 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee ik weet dat ook niet meer zekerZou wel leuk zijn
Ah joh is toch lachenquote:Op zaterdag 8 november 2025 20:57 schreef superniger het volgende:
Vervelend clubje die 4 wijnproevers.
Ik heb ze ergens nog op dvd'tjes liggenquote:Op zaterdag 8 november 2025 20:59 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zo jammer dat die seizoenen niet meer fatsoenlijk zijn te zien. Maar ja de enige beelden die er nog zijn, zien er nog slechter uit dan beelden uit 1910.
Ach Porto in april kan ook troosteloos zijnquote:Op zaterdag 8 november 2025 21:00 schreef Meke het volgende:
Wel een beetje troosteloos, Portugal in januari
quote:Op zaterdag 8 november 2025 21:01 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ach Porto in april kan ook troosteloos zijn![]()
Al was het gelukkig maar één dag dat ik bijna van de brug afwaaide.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |