Of de Achterhoek.quote:Op zaterdag 1 november 2025 21:08 schreef Felagund het volgende:
[..]
Limburg of Friesland, dat is al bijna het buitenland.
De Achterhoek.quote:
Tjaquote:Op zaterdag 1 november 2025 21:08 schreef Scorpion_17 het volgende:
Merel, Annemarie, Dennis zijn wel duidelijk wat ouder allemaal
Dat had ik niet verwacht.quote:Op zaterdag 1 november 2025 21:08 schreef Scorpion_17 het volgende:
Merel, Annemarie, Dennis zijn wel duidelijk wat ouder allemaal
Enige voordeel is dat ze Ron gelukkig hebben thuisgelatenquote:Op zaterdag 1 november 2025 21:13 schreef roos94 het volgende:
Ok ik kijk nu pas. Liep beetje achter.
Maar wat een matige groepsopstelling...
Georgina?
Daniel Boissevain?
Jennifer Hoffman?
Hello??
Jeetje.. ik vind eigenlijk niemand leuk van deze groep.
Ik dacht ook dat Jennifer Hoffman mee zou doen. Loes Haverkort vind ik de budget versie van Jennifer Hoffman.quote:Op zaterdag 1 november 2025 21:13 schreef roos94 het volgende:
Georgina?
Daniel Boissevain?
Jennifer Hoffman?
Hello??
Maar dit gebeurt dus wel als de groep gesplitst wordt?quote:Op zaterdag 1 november 2025 21:01 schreef Mortaxx het volgende:
Zou wel raar zijn als het oud mollen gedeelte eerst zou zijn gespeeld en de Mol in het andere groepje zit en weet welke koffer ze moeten overslaan
Dus snap die discussie van ze niet
Chris Zeegers had ik ook nog een kans gegund.quote:Op zaterdag 1 november 2025 21:13 schreef roos94 het volgende:
Georgina?
Daniel Boissevain?
Jennifer Hoffman?
Hello??
Ik vind Loes, Jurre, Immanuele, Merel en Nathan écht geen leuke mensen om naar te kijken.quote:Op zaterdag 1 november 2025 21:14 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Enige voordeel is dat ze Ron gelukkig hebben thuisgelaten
Dan zal ze er wel uitgaan vandaagquote:Op zaterdag 1 november 2025 21:16 schreef Legoblokje het volgende:
Anne-Marie heeft wel erg veel biechten vergeleken met de rest.
Tim ook wel.quote:Op zaterdag 1 november 2025 21:15 schreef Redefine het volgende:
Marc-Marie is eigenlijk de enige die fatsoenlijke vragen stelt en ook op een wat scherpere manier.
Ja dat is waar. Mag je van hem ook wel verwachtenquote:
Tietuhquote:Op zaterdag 1 november 2025 21:18 schreef Mortaxx het volgende:
https://lh5.googleusercon(...)uywQglSn466E5B7_NLJ-
Never forget
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |