Da boeit de makers van WIDM helaas niks.quote:Op zaterdag 1 november 2025 20:56 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Dan moet je sowieso niet meedoen.
Ze zijn toegevoegd aan de OP.quote:
Richard Groenendijkquote:
Anne-Mariequote:
De Mol met losers.quote:Op zaterdag 1 november 2025 20:58 schreef Redefine het volgende:
Had toch liever allemaal oud mollen of allemaal vroege afvallers gehad.
Ik denk zelf ook dat weten hoe een mol opereert, met name qua kleine dingen, gunstiger is dan weten hoe je een mol ontmaskert. Met name omdat ze allen geen mol hebben ontmaskert.quote:Op zaterdag 1 november 2025 20:59 schreef HappyCharly het volgende:
Lijkt me dat de oud mollen voordeel hebben. Due hebben inside informatie. Benieuwd of dat zo ook blijkt.
Tien keer Ron Boszhard lijkt mij niet echt een leuk seizoen.quote:
Dit zijn ook mollen die we in het 2020 jubilieumseizoen of streamingseizoen nog als gast hebben teruggezien.quote:Op zaterdag 1 november 2025 20:58 schreef Redefine het volgende:
Had toch liever allemaal oud mollen of allemaal vroege afvallers gehad.
Een aantal winnaars deed dat ook wel.quote:Op zaterdag 1 november 2025 21:01 schreef svann het volgende:
Eigenlijk hadden ze dit seizoen moeten doen dat de pot naar het goede doel van de winnaar gaat.
Dat was een mooie loser, wat had hij er de pluris in.quote:Op zaterdag 1 november 2025 21:01 schreef Redefine het volgende:
[..]
Tien keer Ron Boszhard lijkt mij niet echt een leuk seizoen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |