Da boeit de makers van WIDM helaas niks.quote:Op zaterdag 1 november 2025 20:56 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Dan moet je sowieso niet meedoen.
Ze zijn toegevoegd aan de OP.quote:
Richard Groenendijkquote:
Anne-Mariequote:
De Mol met losers.quote:Op zaterdag 1 november 2025 20:58 schreef Redefine het volgende:
Had toch liever allemaal oud mollen of allemaal vroege afvallers gehad.
Ik denk zelf ook dat weten hoe een mol opereert, met name qua kleine dingen, gunstiger is dan weten hoe je een mol ontmaskert. Met name omdat ze allen geen mol hebben ontmaskert.quote:Op zaterdag 1 november 2025 20:59 schreef HappyCharly het volgende:
Lijkt me dat de oud mollen voordeel hebben. Due hebben inside informatie. Benieuwd of dat zo ook blijkt.
Tien keer Ron Boszhard lijkt mij niet echt een leuk seizoen.quote:
Dit zijn ook mollen die we in het 2020 jubilieumseizoen of streamingseizoen nog als gast hebben teruggezien.quote:Op zaterdag 1 november 2025 20:58 schreef Redefine het volgende:
Had toch liever allemaal oud mollen of allemaal vroege afvallers gehad.
Een aantal winnaars deed dat ook wel.quote:Op zaterdag 1 november 2025 21:01 schreef svann het volgende:
Eigenlijk hadden ze dit seizoen moeten doen dat de pot naar het goede doel van de winnaar gaat.
Dat was een mooie loser, wat had hij er de pluris in.quote:Op zaterdag 1 november 2025 21:01 schreef Redefine het volgende:
[..]
Tien keer Ron Boszhard lijkt mij niet echt een leuk seizoen.
Verbaasde me zelf ook hoe recent de meeste kandidaten en mollen waren. Als je 25 jaar hebt dan is dit allemaal wel heel recent.quote:Op zaterdag 1 november 2025 21:01 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Dit zijn ook mollen die we in het 2020 jubilieumseizoen of streamingseizoen nog als gast hebben teruggezien.
Eerste seizoen alweer 25 jaar geledenquote:Op zaterdag 1 november 2025 21:03 schreef jcdragon het volgende:
Oud mollen, oud kandidaten... Ik voel me ook oud
Ach 9 keer 500,- valt best mee.quote:Op zaterdag 1 november 2025 21:04 schreef Scorpion_17 het volgende:
T mag wat kosten, al die mensen naar portugal
Hopelijk hadden ze wel hun whereabouts goed ingevuld.quote:Op zaterdag 1 november 2025 21:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat zat er in ja, opvallend veel oud-winnaars waren enkele dagen zoek
Vandaar zeker dichtbij in Portugal en niet de halve wereld overquote:Op zaterdag 1 november 2025 21:05 schreef spapaars het volgende:
Behoorlijke reiskosten met al die oud-mollen.
Boos!quote:
Ja hij heeft het seizoen van Klaas gewonnenquote:Op zaterdag 1 november 2025 21:06 schreef NailQueen het volgende:
Huh? Heeft Tim Hofman meegedaan aan WIDM? Dat was ik helemaal vergeten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |