Dat ze zo ver mogelijk op verschillende voertuigen moesten reizen, George als mega-ver ging, helemaal gevierd werd..quote:
Ik weet niet meer in welke regio waren. Qua type rivier en hoe die loopt en van de beelden die ik kan herinneren zou de Douro wel kunnen ja. Maar zou ook zomaar ergens anders in het land kunnen zijnquote:Op zaterdag 8 november 2025 20:54 schreef Meke het volgende:
[..]
Dat ze zo ver mogelijk op verschillende voertuigen moesten reizen, George als mega-ver ging, helemaal gevierd werd..
.. Tot bleek dat ze ook weer terug moesten zwemmen (?)
Nee ik weet dat ook niet meer zekerquote:Op zaterdag 8 november 2025 20:56 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik weet niet meer in welke regio waren. Qua type rivier en hoe die loopt en van de beelden die ik kan herinneren zou de Douro wel kunnen ja. Maar zou ook zomaar ergens anders in het land kunnen zijn
Ik vind Jurre niet leuk. Vond ik eerst al niet. En nu doet hij weer mee.quote:Op zaterdag 8 november 2025 20:57 schreef superniger het volgende:
Vervelend clubje die 4 wijnproevers.
Ja, zeker als ze van te voren weet waar haar favoriete port zit.quote:Op zaterdag 8 november 2025 20:58 schreef Redefine het volgende:
Hoe weet jij dat nou? Lijkt mij vrij logisch dat een echte port drinker wel proeft dat die niet haar favoriete port is.
Nouja, zo verkeerdquote:
Zo jammer dat die seizoenen niet meer fatsoenlijk zijn te zien. Maar ja de enige beelden die er nog zijn, zien er nog slechter uit dan beelden uit 1910.quote:Op zaterdag 8 november 2025 20:57 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee ik weet dat ook niet meer zekerZou wel leuk zijn
Ah joh is toch lachenquote:Op zaterdag 8 november 2025 20:57 schreef superniger het volgende:
Vervelend clubje die 4 wijnproevers.
Ik heb ze ergens nog op dvd'tjes liggenquote:Op zaterdag 8 november 2025 20:59 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zo jammer dat die seizoenen niet meer fatsoenlijk zijn te zien. Maar ja de enige beelden die er nog zijn, zien er nog slechter uit dan beelden uit 1910.
Ach Porto in april kan ook troosteloos zijnquote:Op zaterdag 8 november 2025 21:00 schreef Meke het volgende:
Wel een beetje troosteloos, Portugal in januari
quote:Op zaterdag 8 november 2025 21:01 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ach Porto in april kan ook troosteloos zijn![]()
Al was het gelukkig maar één dag dat ik bijna van de brug afwaaide.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |