TV-presentator?quote:Op zaterdag 8 november 2025 20:40 schreef NailQueen het volgende:
Wat doet Ellie Lust tegenwoordig eigenlijk?
quote:Op zaterdag 8 november 2025 20:40 schreef NailQueen het volgende:
Wat doet Ellie Lust tegenwoordig eigenlijk?
quote:
quote:Op zaterdag 8 november 2025 20:18 schreef Perrin het volgende:
Ik heb een voorgevoel dat het een legendarische aflevering gaat worden.
quote:Op zaterdag 8 november 2025 20:41 schreef Redefine het volgende:
Een opdracht in Porto rondom het drinken van Porto met behulp van porto's.
Dat zou de opdracht wel redden. Ik ben het hele verhaal nu al kwijt 🤣quote:Op zaterdag 8 november 2025 20:43 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Zou lachen zijn als B100 uit een van de tonnen komt.
Het is dan ook weer chaos troefquote:Op zaterdag 8 november 2025 20:45 schreef eborn het volgende:
[..]
Dat zou de opdracht wel redden. Ik ben het hele verhaal nu al kwijt 🤣
Anders zijn de biechten niet meer nodig 😆quote:Op zaterdag 8 november 2025 20:46 schreef Mortaxx het volgende:
Waarom wordt de opdracht niet even uitgelegd van te voren
Meestal heb ik niet zo'n probleem met mijn aandacht erbij houden. Maar als er een opdracht wordt uitgelegd bij WIDM dan is dit mijn brein:quote:Op zaterdag 8 november 2025 20:45 schreef eborn het volgende:
[..]
Dat zou de opdracht wel redden. Ik ben het hele verhaal nu al kwijt 🤣
Het moet de laatste jaren niet de bedoeling zijn dat wij als kijkers de opdrachten gaan snappen natuurlijk.quote:Op zaterdag 8 november 2025 20:46 schreef Mortaxx het volgende:
Waarom wordt de opdracht niet even uitgelegd van te voren
Die moet wel zijn quotum halen, anders mist die zijn provisie.quote:Op zaterdag 8 november 2025 20:47 schreef Koen66 het volgende:
En die port instructeur blijft maar doorgaan
Of hij heeft zelf geen smaak?quote:Op zaterdag 8 november 2025 20:50 schreef roos94 het volgende:
Sahil heeft een afgrijselijk vest uit de jaren 90s zolderkast van papa getrokken?
Alle vier.quote:
Voor welke opdracht?quote:Op zaterdag 8 november 2025 20:53 schreef Meke het volgende:
Is dit niet ook de rivier van George destijds?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |