Dan mag je mij wijzen op de keren dat die eerder de verkiezingen alhier zo in twijfel heeft gebracht, daar ben ik niet bekend mee.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 17:12 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Wilders is toch al jaren bezig zijn kiezers op te hitsen naar dit niveau?
Lekker helder verhaal ook.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 17:07 schreef koemleit het volgende:
[..]
We gaan zien hoeveel achterban hem dit kost. Bij Geert bekijkt de achterban moet wat ze vinden en zoeken daar een partij bij. Maar ze luisteren naar de partij (Geert) om te kijken wat ze vinden.
Dezelfde achterban die blijft stemmen op een populist die keer op keer laat zien onmogelijk te zijn om mee samen te werken, die keer op keer met onuitvoerbare en onrechtsstatelijke plannen komt, die keer op keer bevolkingsgroepen tegen elkaar op tracht te zetten, ... .quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 17:04 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Het is natuurlijk wel bijzonder zijn achterban hierop aan te vallen gezien ze op hem gestemd hebben voordat die deze uitlatingen heeft gedaan. Snap dat je met dit soort posts makkelijk scoort in POL, maar heel redelijk vind ik het allemaal niet per se.
Ja ik beweer toch ook niet anders?quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 17:15 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dezelfde achterban die blijft stemmen op een populist die keer op keer laat zien onmogelijk te zijn om mee samen te werken, die keer op keer met onuitvoerbare en onrechtsstatelijke plannen komt, die keer op keer bevolkingsgroepen tegen elkaar op tracht te zetten, ... .
Daar kan je zijn achterban prima op aankijken.
Die mafketel zit daar vanwege hun stem.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 17:11 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Kijk het is allemaal niet heel complex wat ik schrijf toch? Het is gewoon onredelijk om mensen aan te vallen op de acties van een politicus welke plaatsvinden na hun stem. Kan je er andere zaken bijhalen maar dat is een andere discussie.
Nee, dat is dus precies het punt van mensen langzaam maar zeker naar dat punt brengen met je ophitsende boodschappen. Telkens werd er weer wat meer as gevaarlijk en oneerlijk aangewezen. En nu zijn zelfs de verkiezingen niet meer oke. Hij kan er ook voor kiezen om al die mensen die opmerkingen maken die verkiezingsfraude insinueren te kalmeren en te zeggen dat het kut is dat hij verloren heeft, maar dat we hier in NL niet aan het proces hoeven twijfelen en dat hij er ook van overtuigd is dat het gewoon eerlijk is gegaan. Zoals altijd.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 17:13 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Dan mag je mij wijzen op de keren dat die eerder de verkiezingen alhier zo in twijfel heeft gebracht, daar ben ik niet bekend mee.
Ja dat lijkt mij evident.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 17:15 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Die mafketel zit daar vanwege hun stem.
Zeker mag je de 1.7 miljoen mensen aanspreken die op deze man stemmen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 17:15 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dezelfde achterban die blijft stemmen op een populist die keer op keer laat zien onmogelijk te zijn om mee samen te werken, die keer op keer met onuitvoerbare en onrechtsstatelijke plannen komt, die keer op keer bevolkingsgroepen tegen elkaar op tracht te zetten, ... .
Daar kan je zijn achterban prima op aankijken.
Dat zouden we alleen krijgen als de PVV met pakweg 60 zou winnen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 16:49 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Dinsdag bestorming van het torentje
Bijzonder, de letterlijk alle kies en stemwijzers hadden D66 in de linkerhelft van het politieke spectrum geplaatst, maar nu is het ineens een rechtse partij?quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 16:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, ze zijn rechts progressief.
Jawelquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 17:15 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja ik beweer toch ook niet anders?
Vorige keer won hij ruim, dus lijkt me ook stug, niet op hem gestemd hoor maar anp had toch wel even kunnen wachten met uitroepen van D66 als winnaar, uiteindelijk wil er niemand met PVV regeren dus D66 was sowieso aan zet geweest om een regering te vormen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 17:13 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Dan mag je mij wijzen op de keren dat die eerder de verkiezingen alhier zo in twijfel heeft gebracht, daar ben ik niet bekend mee.
Dat hebben we vorige maand al gehad met de WIJ SIJN NEDURLAND demonstratie van Els_rechtsquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 17:10 schreef De_Verschoppeling het volgende:
[..]
Announce de bestorming van het Binnenhof. Hek opengooien, en het slot erop.
Daar werd ik gisteren nog belachelijk voor gemaakt toen ik hetzelfde claimde.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 17:16 schreef HowardRoark het volgende:
Bijzonder, de letterlijk alle kies en stemwijzers hadden D66 in de linkerhelft van het politieke spectrum geplaatst, maar nu is het ineens een rechtse partij?
Ze zijn (radicaal) midden. Zo beschrijft D66 zichzelf ook.quote:
Afbranden die traditionele media!quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 17:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
Vorige keer won hij ruim, dus lijkt me ook stug, niet op hem gestemd hoor maar anp had toch wel even kunnen wachten met uitroepen van D66 als winnaar, uiteindelijk wil er niemand met PVV regeren dus D66 was sowieso aan zet geweest om een regering te vormen.
Nee het gaat erom dat zijn achterban expliciet verantwoordelijk werd gehouden voor iets wat die politicus in kwestie heeft voltrokken na het stemmen, dat is natuurlijk gewoon niet fair. Al kan je nog zoveel ander kwalijks over Wilders verkondigen, wat niet moeilijk is.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 17:15 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nee, dat is dus precies het punt van mensen langzaam maar zeker naar dat punt brengen met je ophitsende boodschappen. Telkens werd er weer wat meer as gevaarlijk en oneerlijk aangewezen. En nu zijn zelfs de verkiezingen niet meer oke. Hij kan er ook voor kiezen om al die mensen die opmerkingen maken die verkiezingsfraude insinueren te kalmeren en te zeggen dat het kut is dat hij verloren heeft, maar dat we hier in NL niet aan het proces hoeven twijfelen en dat hij er ook van overtuigd is dat het gewoon eerlijk is gegaan. Zoals altijd.
Hij kiest ervoor om het te voeden, en dat doet hij al jaren.
Boeit me niet in het minst hoe ze zichzelf omschrijven. Naar mijn mening zijn ze rechts progressief.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 17:18 schreef 2172619626795 het volgende:
[..]
Ze zijn (radicaal) midden. Zo beschrijft D66 zichzelf ook.
Het draait niet allemaal om economie.
Wilders heeft helaas (voor hem) de tijd niet meer mee. Dit trucje is al eens door Trump uitgevoerd en de klad begint erin te komen. Hij heeft de uitslag en de regeringsvooruitzichten niet meer aan zijn zijde. Ook al zou hij hypothetisch nog een zetel winnen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 16:41 schreef Straatcommando. het volgende:
Wilders gaat vol maga met berichten over valse stemmen en dat soort zaken..zie zijn socials.
Waar dan?quote:
Ook dat inderdaad.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 17:16 schreef HowardRoark het volgende:
Bijzonder, de letterlijk alle kies en stemwijzers hadden D66 in de linkerhelft van het politieke spectrum geplaatst, maar nu is het ineens een rechtse partij?
Hoe durft men net als in ongeveer elk land ter wereld al een winnaar uit te roepen terwijl nog niet elke stem geteld isquote:
Ho ho. Dat deden Jacobse en Van Es al 40 jaar geleden.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 16:58 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Het is een kwestie van tijd voordat die achterban klaar is om Den Haag te bestormen. We hebben daar een paar jaar terug in de VS al een steekproef van gezien.
Natuurlijk kun je zijn achterban daar heel goed verantwoordelijk voor houden. Als ze een beetje hebben opgelet, is zijn anti-democratische gedrag al een hele tijd aan de gang. Oproepen dat mensen niet de beslissingen van de gemeentes moeten accepteren, want de gemeente is niet de baas, maar de mensen zelf. Dat is de opmaat naar dit. Dit was te voorspellen, en dus kun je ze daar prima verantwoordelijk voor houden.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 17:19 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Nee het gaat erom dat zijn achterban expliciet verantwoordelijk werd gehouden voor iets wat die politicus in kwestie heeft voltrokken na het stemmen, dat is natuurlijk gewoon niet fair. Al kan je nog zoveel ander kwalijks over Wilders verkondigen, wat niet moeilijk is.
Dat het heel gevaarlijk is waar Wilders nu mee bezig heb ik reeds voor deze hele discussie al ondubbelzinnig gepost.
Dat is wat anders, en die mening (alhoewel ik hem niet deel) begrijp ik wel.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 17:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
Naar mijn mening zijn ze rechts progressief.
Ik vraag mij vooral af waarom hij zo graag wil winnen, het maakt niets uit. D66 zal gaan formeren. Het lijkt er beetje op alsof de trukendoos leeg is bij de PVV en men nu wild om zich aan het slaan is. Het is een beetje gênant en ook oprecht gevaarlijk.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 17:19 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Nee het gaat erom dat zijn achterban expliciet verantwoordelijk werd gehouden voor iets wat die politicus in kwestie heeft voltrokken na het stemmen, dat is natuurlijk gewoon niet fair. Al kan je nog zoveel ander kwalijks over Wilders verkondigen, wat niet moeilijk is.
Dat het heel gevaarlijk is waar Wilders nu mee bezig heb ik reeds voor deze hele discussie al ondubbelzinnig gepost.
Ik vind het nog veel gekker dat GL opeens tot het midden wordt gerekend, die heb ik toch echt net zo op de flanken zitten als JA21.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 17:16 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dat zouden we alleen krijgen als de PVV met pakweg 60 zou winnen.
[..]
Het is nogal flauw natuurlijk om eerst zijn achterban dom te noemen en ze vervolgens te manen dat ze niet hadden voorzien dat dit zou komen. En laten we eerlijk zijn zelfs voor Wilders is dit een new low.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 17:20 schreef Aberkullie het volgende:
Je kunt niet op een radicaal rechtse ophitser stemmen en dan heel geshockeerd zijn als hij blijft ophitsen.
Wat ik vreemd vind is dat zo'n eenmans partij uberhaupt mag, zou nooit meer dan 1 zetel mogen krijgen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 17:20 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Wilders heeft helaas (voor hem) de tijd niet meer mee. Dit trucje is al eens door Trump uitgevoerd en de klad begint erin te komen. Hij heeft de uitslag en de regeringsvooruitzichten niet meer aan zijn zijde. Ook al zou hij hypothetisch nog een zetel winnen.
Nee hoor, dit ligt precies in de lijn der verwachting.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 17:22 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Het is nogal flauw natuurlijk om eerst zijn achterban dom te noemen en ze vervolgens te manen dat ze niet hadden voorzien dat dit zou komen. En laten we eerlijk zijn zelfs voor Wilders is dit een new low.
Fijn, dank jequote:Op vrijdag 31 oktober 2025 17:21 schreef 2172619626795 het volgende:
[..]
Dat is wat anders, en die mening (alhoewel ik hem niet deel) begrijp ik wel.
Hij heeft gisteren natuurlijk een tweet gepost waarin hij claimt dat PVV nu eenmaal de grootste is en dat niemand maar dan ook niemand hen kan verslaan.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 17:21 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ik vraag mij vooral af waarom hij zo graag wil winnen, het maakt niets uit. D66 zal gaan formeren. Het lijkt er beetje op alsof de trukendoos leeg is bij de PVV en men nu wild om zich aan het slaan is. Het is een beetje gênant en ook oprecht gevaarlijk.
Bijzonder om te vernemen dat generaliseren nu ineens wel mag.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 17:21 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Natuurlijk kun je zijn achterban daar heel goed verantwoordelijk voor houden. Als ze een beetje hebben opgelet, is zijn anti-democratische gedrag al een hele tijd aan de gang. Oproepen dat mensen niet de beslissingen van de gemeentes moeten accepteren, want de gemeente is niet de baas, maar de mensen zelf. Dat is de opmaat naar dit. Dit was te voorspellen, en dus kun je ze daar prima verantwoordelijk voor houden.
Wilders en zijn achterban houden elkaar in stand.
GroenLinks-PvdA is geen middenpartij, maar een uitgesproken linkse partij.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 17:21 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ik vind het nog veel gekker dat GL opeens tot het midden wordt gerekend, die heb ik toch echt no zo op de flanken zitten als JA21.
Ik denk gewoon een beetje trollen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 17:21 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ik vraag mij vooral af waarom hij zo graag wil winnen, het maakt niets uit. D66 zal gaan formeren. Het lijkt er beetje op alsof de trukendoos leeg is bij de PVV en men nu wild om zich aan het slaan is. Het is een beetje gênant en ook oprecht gevaarlijk.
In dit topic. Wilders doet Wildersdingen, en jij zegt dat het bijzonder is dat zijn achterban daarop wordt aangevallen. Misschien weet je het nu weer?quote:
Er zijn inmiddels voldoende partijen die inderdaad wetgeving willen invoeren die een partij verplichten om ook democratisch te zijn, dus met leden en dergelijke.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 17:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat ik vreemd vind is dat zo'n eenmans partij uberhaupt mag, zou nooit meer dan 1 zetel mogen krijgen.
Dat zal, maar het gaat dus per definitie nergens om.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 17:23 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Hij heeft gisteren natuurlijk een tweet gepost waarin hij claimt dat PVV nu eenmaal de grootste is en dat niemand maar dan ook niemand hen kan verslaan.
Toch pijnlijk als dat dan toch gebeurt.
Dan komt er wel weer iets nieuws op rechts of groeien JA21 en FvD flink. Het is niet zo dat zonder de PVV dat deel van electoraat ineens volledig weg zal vallen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 17:24 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Er zijn inmiddels voldoende partijen die inderdaad wetgeving willen invoeren die een partij verplichten om ook democratisch te zijn, dus met leden en dergelijke.
kan Wilders bijna met pensioen.
quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 17:21 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Natuurlijk kun je zijn achterban daar heel goed verantwoordelijk voor houden. Als ze een beetje hebben opgelet, is zijn anti-democratische gedrag al een hele tijd aan de gang. Oproepen dat mensen niet de beslissingen van de gemeentes moeten accepteren, want de gemeente is niet de baas, maar de mensen zelf. Dat is de opmaat naar dit. Dit was te voorspellen, en dus kun je ze daar prima verantwoordelijk voor houden.
Wilders en zijn achterban houden elkaar in stand.
Ik kan mij niet herinneren dat dit bijvoorbeeld tijdens de verkiezingsdebatten naar voren is gekomen vanuit de andere partijen?quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 17:22 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Nee hoor, dit ligt precies in de lijn der verwachting.
Geen idee wie dat zijn.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 17:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ho ho. Dat deden Jacobse en Van Es al 40 jaar geleden.
Dat vind je helemaal niet bijzonder. Prima hoor.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 17:23 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Bijzonder om te vernemen dat generaliseren nu ineens wel mag.
[..]
GroenLinks-PvdA is geen middenpartij, maar een uitgesproken linkse partij.
Verdwenen containers met stembiljetten. Het is letterlijk overgenomen uit de US. Zorgwekkend.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 17:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
Wisten we natuurlijk al, maar tóch fijn dat het officieel tegengesproken wordt: https://www.noordhollands(...)onzin/101641008.html
Ik zal het nog wat voor je verduidelijken, dit krijg je bij onfrisse rechtse clubjes waarvan de halve kieslijst is gevuld met veroordeelde criminelen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 17:25 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
[..]
Ik kan mij niet herinneren dat dit bijvoorbeeld tijdens de verkiezingsdebatten naar voren is gekomen vanuit de andere partijen?
Tsja. Ik vind het dan weer onbeschrijflijk dat jij je dat afvraagt. Je bent normaal toch ook bijzonder stellig richting antisemitisme. Nu zijn het meteen al 'grappen" en vind je het kennelijk geen enkel probleem dat een partij die claimt fatsoenlijk te zijn nog nooit afstand heeft gedaan hiervan.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 15:52 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Verwerpelijk natuurlijk, voor zover ik weet kijkt zij zelf ook niet bepaald positief terug op die vermeende 'grappen'.
Wat ik mij echter wel afvraag is waarom dit door een bepaalde groep mensen tot in treurnis wordt opgebracht. We hebben het hier over tweets van 2012 dacht ik? Dit waar men wegkijkt, bagatelliseert of zelfs meedoet bij/aan hedendaagse vormen van antisemitisme. Het komt nogal hypocriet over. Deze bespottelijke tweets van Nanninga worden bijna altijd boven water gehaald zodra het over JA21 gaat. Al is het verleden van een grootouder van Eerdmans sinds recent ook een talking point geworden.
intentiequote:Op vrijdag 31 oktober 2025 17:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tsja. Ik vind het dan weer onbeschrijflijk dat jij je dat afvraagt. Je bent normaal toch ook bijzonder stellig richting antisemitisme. Nu zijn het meteen al 'grappen" en vind je het kennelijk geen enkel probleem dat een partij die claimt fatsoenlijk te zijn nog nooit afstand heeft gedaan hiervan.
Zou je het oke vinden als een linkse politicus zulke uitspraken had gedaan, ook al lang geleden, en een coalitie in zou gaan? Zou je Nanninga een ministerspost toekennen?
Nee wacht even, jij stelt dat ik verkondig dat mensen de achterban van Wilders niet mogen aankijken op zijn onmogelijke samenwerking, zijn onuitvoerbare plannen en het tegen elkaar opzetten van bevolkingsgroepen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 17:24 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
In dit topic. Wilders doet Wildersdingen, en jij zegt dat het bijzonder is dat zijn achterban daarop wordt aangevallen. Misschien weet je het nu weer?
Dat zegt ze ook niet.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 17:25 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dat zal, maar het gaat dus per definitie nergens om.
[..]
Dan komt er wel weer iets nieuws op rechts of groeien JA21 en FvD flink. Het is niet zo dat zonder de PVV dat deel van electoraat ineens volledig weg zal vallen.
Gênant.. jaquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 17:21 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Oke, en onfrisse partijen zijn BBB, Ja21, PVV, VVD(?).quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 17:28 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Ik zal het nog wat voor je verduidelijken, dit krijg je bij onfrisse rechtse clubjes waarvan de halve kieslijst is gevuld met veroordeelde criminelen.
Wilders doet Wildersdingen. C'est ça.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 17:30 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Nee wacht even, jij stelt dat ik verkondig dat mensen de achterban van Wilders niet mogen aankijken op zijn onmogelijke samenwerking, zijn onuitvoerbare plannen en het tegen elkaar opzetten van bevolkingsgroepen.
Dat ontken ik, niet ineens ergens anders over beginnen svp.
Dat moet je aan D66 vragen. Als buitenstaander denk ik omdat ze vinden van zichzelf altijd voor het midden te gaan. Hoe ver dat ook moet gaan als je van radicaal links en radicaal rechts het “radicale” midden moet vinden.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 17:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Fijn, dank je![]()
Kun je ook nog even uitleggen wat 'radicaal midden' (een contradictio in terminus) precies zou moeten zijn?
Moet ik dit lezen als een sorry ik schoof je dingen in de schoenen die je niet hebt gezegd?quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 17:32 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Wilders doet Wildersdingen. C'est ça.
Mwah. Als de onafhankelijkheid van de Kiesraad nu al wordt betwist kan het snel richting Amerikaanse toestanden gaanquote:
quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 15:22 schreef Hexagon het volgende:
https://x.com/geertwilder(...)3lZCR6f-UO7yllg&s=08
Bassie de clown, mimimi
Mooi dat we het er in ieder geval over eens kunnen zijn dat ze progressief zijnquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 17:33 schreef 2172619626795 het volgende:
[..]
Dat moet je aan D66 vragen. Als buitenstaander denk ik omdat ze vinden van zichzelf altijd voor het midden te gaan. Hoe ver dat ook moet gaan als je van radicaal links en radicaal rechts het “radicale” midden moet vinden.
Maar de politieke kleur van D66 is sowieso een groot punt van discussie die zelfs doorgewinterde D66’ers zelf niet duidelijk kunnen benoemen. Dat geven ze zelf ook toe, en dat is al decennia lang hetzelfde.
Dat gebrek aan duidelijke “identiteit” was ook altijd een probleem in het positioneren, waardoor ze altijd maar moeilijk de kiezers wisten te bereiken.
Dat ze progressief zijn is voor iedereen duidelijk.
Jazeker wél gevaarlijk.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 17:30 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Gênant.. ja
Gevaarlijk.. nee
'Trump' is een ballon qua macht, hij drijft al lang niet meer op bredere steun maar op een minderheid en miljardairs en om hem heen vrezen ze voor zijn gezondheid en de toekomst van de MAGA beweging. De stuiptrekkingen met de zeer toekomstige val van de beweging kan nog best gevaarlijk zijn, maar we moeten niet te bang zijn nu we geen bestuur meer hebben die de rode loper daarvoor klaarlegt.
Wilders is voor onbepaalde tijd vleugellam en zo vermoeid als hij eruit ziet, zullen zn acties worden.
Hoe jij dingen leest moet je zelf weten maatje, maar dat staat er niet he?quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 17:33 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Moet ik dit lezen als een sorry ik schoof je dingen in de schoenen die je niet hebt gezegd?
Nee en dat vond ik wel verrassend na zulke onwaarheden over mij als persoon.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 17:36 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Hoe jij dingen leest moet je zelf weten maatje, maar dat staat er niet he?
Ghostbuster Bontenbal wil daar wat aan doen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 17:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat ik vreemd vind is dat zo'n eenmans partij uberhaupt mag, zou nooit meer dan 1 zetel mogen krijgen.
Deze hoop had ik ook nog.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 17:39 schreef xpompompomx het volgende:
Het lag wel in de lijn der verwachting dat Wilders op de Maga-tour zou gaan als er een kans is dat hij net niet zou gaan winnen. Gevaarlijk gedrag is dat wel en ik dacht Nederland onwaardig, maar kennelijk had ik de lat te hoog liggen.
Is dit FB ofzo?quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 17:37 schreef Diabool het volgende:
Wilders wat een loser.
Geef me een like als je het hier mee eens bent
Hier trap ik niet in Geert, straks heb ik de AIVD aan de deur staanquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 17:37 schreef Diabool het volgende:
Wilders wat een loser.
Geef me een like als je het hier mee eens bent
Met uitzondering van user @Fok-it ?quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 17:37 schreef FlippingCoin het volgende:
zonder onaardig te willen doen ben ik niet onder de indruk van jullie algemene leesvaardigheid.
Het wachten is op Carolijn die hem gelijk geeft.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 17:39 schreef xpompompomx het volgende:
Het lag wel in de lijn der verwachting dat Wilders op de Maga-tour zou gaan als er een kans is dat hij net niet zou gaan winnen. Gevaarlijk gedrag is dat wel en ik dacht Nederland onwaardig, maar kennelijk had ik de lat te hoog liggen.
Uiteraard. 😇quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 17:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Met uitzondering van user @:Fok-it ?
Hahaha, ja, laten we daar dan maar de focus op houdenquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 17:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Mooi dat we het er in ieder geval over eens kunnen zijn dat ze progressief zijn
En dan zijn er hier mensen die niet geloven dat er stemmen verdwijnen en erbij gegoocheld worden.quote:Secretaris-directeur van de Kiesraad is Hans Klok, benoemd in 2023
Eigenlijk elke partij wel die graag met ze samenwerkt.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 17:32 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Oke, en onfrisse partijen zijn BBB, Ja21, PVV, VVD(?).
Hiervan zijn de halve kieslijsten veroordeelde criminelen, en deze mensen gaan de verkiezingsuitslag betwisten. We gaan het meemaken!
Ik weet dus niet of dat een verbetering zal zijn. Een beter georganiseerde PVV zoals MAGA of Orban zijn meute is gevaarlijker.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 17:39 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Ghostbuster Bontenbal wil daar wat aan doen.
Het CDA wil een nieuwe wet voor politieke partijen waarbij interne democratie en leden verplicht worden. "Als je als partij deelneemt aan de democratie, moet je ook democratisch georganiseerd zijn. Ik weet er alles van - als ik iets doe in mijn partij wat men niet leuk vindt, dan krijg ik een partijbestuur die er iets van vindt, dan zeggen de leden er iets van, dat is een zegen."
Bron: NOS
De kans dat er bijval van D66 en PvdAGL komt is groot. Het wordt alleen heel interessant hoe een VVD dit gaat bekijken. De PVV is toch een beetje hun kaapvaarder geweest.
Stuiptrekkingsgevaarlijk misschien. Maar belangrijk om hier in het Monaco aan de Rijn verbonden te blijven tegen dit soort fascistische trekjes.quote:
Dat posten zou pas grappig zijn. Dan krijgt Wilders credits. Gemiste kans.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 17:42 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
En dan zijn er hier mensen die niet geloven dat er stemmen verdwijnen en erbij gegoocheld worden.
Daar zijn we allang.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 17:41 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Hier trap ik niet in Geert, straks heb ik de AIVD aan de deur staan
Fascisme wordt hier door de zeef van coalities gedrukt, waardoor het moeilijker houvast krijgt.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 17:43 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Ik weet dus niet of dat een verbetering zal zijn. Een beter georganiseerde PVV zoals MAGA of Orban zijn meute is gevaarlijker.
We mogen héél blij zijn dat PVV incompetent bleek.
De voornaamste reden van de CDA blokkade tegenover PVV en FvD blijft de incompetentie, niet het principe.
quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 17:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mwah. Als de onafhankelijkheid van de Kiesraad nu al wordt betwist kan het snel richting Amerikaanse toestanden gaan
Dit inderdaad, ik denk dat er nu koortsachtig getracht wordt om Wilders aan de lijn te krijgen want hij moet deze keutel voor het weekend intrekken.quote:
Er werkt vast een D66er bij de kiesraad!!!!quote:
Wilders heeft een historie van onbereikbaar zijn als die domme dingen doet.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 17:54 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
[..]
Dit inderdaad, ik denk dat er nu koortsachtig getracht wordt om Wilders aan de lijn te krijgen want hij moet deze keutel voor het weekend intrekken.
Zijn achterban is al ontvankelijker dan anderen voor dit soort alu-hoedjes samenzweringen.
Van Nederlandse cultuur naar bananenrepubliekpraktijken. Wat een cultuurverrijker die Wildersquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 17:39 schreef xpompompomx het volgende:
Ik denk alleen niet dat dit goed aanslaat bij de gemiddelde PVV-stemmer.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 17:39 schreef xpompompomx het volgende:
Precies mijn punt, reken maar dat ie al 20 gemiste oproepen heeft van Schoof.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 17:55 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Wilders heeft een historie van onbereikbaar zijn als die domme dingen doet.
en een paar flink volgescholden voicemails.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 17:56 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Precies mijn punt, reken maar dat ie al 20 gemiste oproepen heeft van Schoof.
Ik denk het wel. Ze begonnen er zelf mee nota bene. Wilders speelt er 'alleen' op in...quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 17:56 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ik denk alleen niet dat dit goed aanslaat bij de gemiddelde PVV-stemmer.
Partijen zoals BBB, JA21 ed zijn allemaal variaties op dezelfde agenda met dezelfde uitgeschakelde en gemankeerde ledendemocratie.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 17:54 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Fascisme wordt hier door de zeef van coalities gedrukt, waardoor het moeilijker houvast krijgt.
quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 17:58 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Partijen zoals BBB, JA21 ed zijn allemaal variaties op dezelfde agenda met dezelfde uitgeschakelde en gemankeerde ledendemocratie.
Uiterlijk verschillend maar onderhuids komend van dezelfde fabriek - daar zit het gevaar.
Nee dat klopt. Met een heel kleine foutmarge.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 17:57 schreef Diabool het volgende:
Volgens mij kan het heel simpel zijn.
Het aantal stempassen die in een kieslokaal ingeleverd is moet toch gelijk zijn aan het aantal stembiljetten die in de bus gegooid zijn?
Zeg ik nu iets doms?
En al die D66 poppetjes zijn de afgelopen twee jaar geplaatst. Behalve rechters. Die zijn al sinds 1966 actief als D66 rechters.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 17:54 schreef franklop het volgende:
[..]
Er werkt vast een D66er bij de kiesraad!!!!
Het is vooral waanzinnig sneu dat dit inmiddels bijna de helft van onze kiezers betreft want geloof mij, het gros van zijn kiezers gaat nu niet opeens denken 'oh dit is het moment dat ons Geert te ver gaat'quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 17:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
Het is gewoon waanzinnig sneu dat een gemeente en kiesraad zich moeten gaan verdedigen. Hou toch op.
Dan lijkt het mij gewoon een kwestie dat als er twijfel is op een locatie je het aantal stempassen erbij gaat pakken en dat telt met het aantal stembiljettenquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 17:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nee dat klopt. Met een heel kleine foutmarge.
Meeste gemeenten tellen op verkiezingsavond ook alleen op partijniveau, de volgende dag op persoonsniveau. Daar kom je dan ook de verschillen tegen als die er zijn.
Als het zo groot is als Wilders zegt dan had je dat echt wel gemerkt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |