Was ANP niet van John de Mol en daarvoor Fentener van Vlissingen?quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 17:00 schreef Mutant01 het volgende:
ANP66: even claimen dat ze in handen zijn van D66.
Rene: "Ja maar Johan, misschien heeft hij zelfs gelijk, ik ken niemand die Jetten heeft gestemd ouwe reus."quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 16:51 schreef koemleit het volgende:
"ik hoor in mijn omgeving ook veel meer PVV dan D66 dus dat gevoel van Geert kan ik ergens wel snappen"
HowardRoark snapt niet waarom niemand met PVV wil werken. Daar heb je het.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 16:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Antidemocratische partij plaatst antidemocratische drek.
Vervolgens moeten we het dan wel antidemocratisch vinden als niemand met zo’n gek wil samenwerken.
Wat zou er spelen in Venray?quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 16:58 schreef Mutant01 het volgende:
Haha Wilders is echt aan het spartelen:
https://x.com/geertwilderspvv/status/1984285401339879550
Een burgermeester heeft zelf ook werkelijk 0.0 invloed op het hele verkeizingsproces,- dat nog even daargelaten.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 16:58 schreef Mutant01 het volgende:
Haha Wilders is echt aan het spartelen:
https://x.com/geertwilderspvv/status/1984285401339879550
Echt vreemd.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 17:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
HowardRoark snapt niet waarom niemand met PVV wil werken. Daar heb je het.
Het is natuurlijk wel bijzonder zijn achterban hierop aan te vallen gezien ze op hem gestemd hebben voordat die deze uitlatingen heeft gedaan. Snap dat je met dit soort posts makkelijk scoort in POL, maar heel redelijk vind ik het allemaal niet per se.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 16:59 schreef koemleit het volgende:
[..]
owjah dan krijgen we dit weer.
Mensen die achter iemand aanlopen die beweert dat er stemfraude is gepleegd (aantoonbaar niet waar) dan ben je een mongool en een gevaar voor de democratie.
Maar oweej als je dat zegt, dan ben jij aan "polarisen" en "die mensen moeten we erbij houden".
Pleur toch op. Geert is nu echt een charlatan die kwaadwillig mensen ophitst.
Te laat, die staat inmiddels al op het tribunalenlijstje.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 17:03 schreef JAM het volgende:
[..]
Een burgermeester heeft zelf ook werkelijk 0.0 invloed op het hele verkeizingsproces,- dat nog even daargelaten.
Ranzig mannetje is het toch.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 17:00 schreef Isdatzo het volgende:
Wilders doet een stop the stealtje. Wat een ranzige ophitser is het toch ook.
1 van de veiligste en welvarende landen met een gelukkige bevolking. Het gras zal best ergens anders nog groener zijn maar daar zitten ze niet op 'ons' te wachten.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 16:56 schreef matspontius het volgende:
[..]
We zijn al naar de kloten mafk..... Dankzij het wanbeleid van de afgelopen pakweg 30 jaar. Mensen als mongolen wegzetten die je totaal niet kent. En het het dan hebben over polariseren 🤣🤣🤣
Aha, want hiervoor waren zijn uitlatingen altijd heel redelijk en normaal.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 17:04 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Het is natuurlijk wel bijzonder zijn achterban hierop aan te vallen gezien ze op hem gestemd hebben voordat die deze uitlatingen heeft gedaan. Snap dat je met dit soort posts makkelijk scoort in POL, maar heel redelijk vind ik het allemaal niet per se.
Geert is dus ala Trump al aan het voorsorteren om D66 buitenspel te zetten.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 16:33 schreef capricia het volgende:
Bosma doet er ook zijn plasje over:
[..]
Ik las op Twitter dat hij eigenlijk lid wilde worden van de PVV, maar dat was hem niet gelukt.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 17:04 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Te laat, die staat inmiddels al op het tribunalenlijstje.
We gaan zien hoeveel achterban hem dit kost. Bij Geert bekijkt de achterban moet wat ze vinden en zoeken daar een partij bij. Maar ze luisteren naar de partij (Geert) om te kijken wat ze vinden.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 17:04 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Het is natuurlijk wel bijzonder zijn achterban hierop aan te vallen gezien ze op hem gestemd hebben voordat die deze uitlatingen heeft gedaan. Snap dat je met dit soort posts makkelijk scoort in POL, maar heel redelijk vind ik het allemaal niet per se.
Wat een onzin. D66 heeft zowel linkse als rechtse standpunten. Dus midden.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 16:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, progressief rechts.
Er bestaat géén middenpartij.
CDA is ook rechts. Conservatief rechts. Al zijn er partijen die nóg conservatiever en nóg rechtser zijn.
Die kerel heeft al 20 jaar last van racistische, fascistische, nationalistische, onrechtstatelijke, ondemocratische uitspattingen. Het zou onderhand wel helder moeten zijn wat voor een soort gozer dit is.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 17:04 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Dat zeg ik natuurlijk niet, kan je in mijn post gewoon lezen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 17:05 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Aha, want hiervoor waren zijn uitlatingen altijd heel redelijk en normaal.
Announce de bestorming van het Binnenhof. Hek opengooien, en het slot erop.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 16:54 schreef koemleit het volgende:
[..]
we gaan zien hoeveel stemmers Geert kwijt gaat raken na deze beweringen.
Nee, is van Chris Oomen. Is wel van Talpa geweest.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 17:01 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Was ANP niet van John de Mol en daarvoor Fentener van Vlissingen?
Kijk het is allemaal niet heel complex wat ik schrijf toch? Het is gewoon onredelijk om mensen aan te vallen op de acties van een politicus welke plaatsvinden na hun stem. Kan je er andere zaken bijhalen maar dat is een andere discussie.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 17:08 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Die kerel heeft al 20 jaar last van racistische, fascistische, nationalistische, onrechtstatelijke, ondemocratische uitspattingen. Het zou onderhand wel helder moeten zijn wat voor een soort gozer dit is.
Een brandje? Waardoor het stemmen tellen vertraagd is?quote:
Wilders is toch al jaren bezig zijn kiezers op te hitsen naar dit niveau?quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 17:11 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Kijk het is allemaal niet heel complex wat ik schrijf toch? Het is gewoon onredelijk om mensen aan te vallen op de acties van een politicus welke plaatsvinden na hun stem. Kan je er andere zaken bijhalen maar dat is een andere discussie.
Ze zijn progressief rechts.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 17:08 schreef 2172619626795 het volgende:
[..]
Wat een onzin. D66 heeft zowel linkse als rechtse standpunten. Dus midden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |