Ik vind Jetten goed te pruimen zolang hij niet in campagnemodus zit.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 16:26 schreef capricia het volgende:
Wat Jetten zojuist zegt:
Groot breed midden. jA21 heeft niet de eerste voorkeur. Wel moet er ook recht gedaan worden aan die kiezers. Op o.a. het thema migratie.
Hoe kom je bij 60% dan?quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 16:24 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
60% van Nederland wil kabinet door het midden of een links kabinet.
Volgens de populisten logica moet dat dan de doorslag geven. Dus JA21 opzouten. Daar mag capricia het mee doen.
Fair enough. Het voordeel van de twijfel is hij bij mij al lang verloren maar hierover liegen zou wel écht onbestaanbaar zijn, dat zie ik dan ook weer niet perse voor me.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 16:23 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Nou ja, dat weten we bij Eerdmans niet.
Hij zegt dat er Joden waren ondergedoken bij zijn opa op zolder. Daar is geen aanwijzing voor te vinden, maar hoe vind je daar sowieso bewijs voor?
Ik denk dat Jetten een van minst polariserende lijsttrekkers is van deze verkiezingen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 16:27 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik vind Jetten goed te pruimen zolang hij niet in campagnemodus zit.
Ik vind Jetten goed te pruimen zolang hij niet in campagnemodus zit.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 16:26 schreef capricia het volgende:
Wat Jetten zojuist zegt:
Groot breed midden. jA21 heeft niet de eerste voorkeur. Wel moet er ook recht gedaan worden aan die kiezers. Op o.a. het thema migratie.
Dit is wel een hele creatieve interpretatie van de uitslag.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 16:24 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Volgens de populisten logica moet dat dan de doorslag geven. Dus JA21 opzouten. Daar mag capricia het mee doen.
100 - 40 = 60. Het is een beetje gegoochel, maar ja.quote:
Ik ben lang niet zo naief meer om het met dat laatste eens te zijn.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 16:13 schreef Mutant01 het volgende:
Ze kunnen groeien tot ze een ons wegen, maar er iets van bakken lukt ze niet. Ze zijn uitgespeeld.
Het was overduidelijk veel te orchestreerd en gelikt. Nu maakt dat voor zijn standpunten niet uit, maar ik kon er er niet tegen. Alsof ik naar het draaiboek van een spindoctor zat te luisterenquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 16:28 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik denk dat Jetten een van minst polariserende lijsttrekkers is van deze verkiezingen.
Goed verhaal.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 16:19 schreef capricia het volgende:
Ik ga even luisteren wat de maistro zelf zegt.
[ X ]
Edit: groot breed midden. jA21 heeft niet de eerste voorkeur. Wel moet er ook recht gedaan worden aan die kiezers. Op o.a. het thema migratie.
Gisteren waren we nog een haatdragend rechts land aan het worden. Vandaag zijn we centrum links.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 16:24 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 30 oktober 2025 00:49 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
En men blijft maar knalhard en hardvochtig rechts stemmen... ik zie het niet meer goedkomen met dit harde en haatdragende land. Waar bepaalde thema's gewoon worden weggedrukt.
Dat maakt nog niet tot hoe je die 60 komt, dooie struik.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 16:29 schreef JAM het volgende:
[..]
100 - 40 = 60. Het is een beetje gegoochel, maar ja.
Dat was dan ook zo.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 16:30 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Het was overduidelijk veel te orchestreerd en gelikt. Nu maakt dat voor zijn standpunten niet uit, maar ik kon er er niet tegen. Alsof ik naar het draaiboek van een spindoctor zat te luisteren
Vooral omdat hij lange tijd ook niet echt meegedaan heeft natuurlijk.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 16:28 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik denk dat Jetten een van minst polariserende lijsttrekkers is van deze verkiezingen.
Hij geeft zijn voorkeuren aan, dat is een eerste weg om duidelijkheid te creeeren over het pad wat men gaat volgen als D66 na maandag de eerste stappen richting de verkenning mag zetten.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 16:29 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik vind Jetten goed te pruimen zolang hij niet in campagnemodus zit.
[..]
Dit is wel een hele creatieve interpretatie van de uitslag.
Paarse stropdas.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 16:19 schreef capricia het volgende:
[ X ]
Edit: groot breed midden. jA21 heeft niet de eerste voorkeur. Wel moet er ook recht gedaan worden aan die kiezers. Op o.a. het thema migratie.
quote:Kamervoorzitter Bosma wil snelle formatie: ‘Geen automatisme dat grootste partij in kabinet komt’
PVV-Kamervoorzitter Martin Bosma hoopt dinsdag een verkenner te kunnen benaderen, als de einduitslag bekend is. Volgens de Kamervoorzitter is het land gebaat bij ‘een snelle formatie’. Daarbij kan het voorkomen dat de grootste partij níet in het kabinet komt, zegt Bosma.
Ho eens even, ik kom ook niet tot die 60. Ik vind dat wat gegoochel. Ik denk alleen dat het komt van '40% van de Nederlanders wil een rechts kabinet', dus dat betekent dan dat 60 een midden- of links kabinet willen, niet?quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 16:31 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Dat maakt nog niet tot hoe je die 60 komt, dooie struik.
Een overdaad aan rechtse media daar. BNR, SBS6, Cafe Kokhalsman, het AD met VVDer Elodie Verweij, RTL, Powned... brrrrr... allemaal rechtse hyperige hijgers. Hypercommerciele productdiversificatie van dezelfde agenda.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 16:19 schreef capricia het volgende:
[ X ]
Vergeet Wierd niet die live bij VI nog net geen zenuwinzinking kreeg toen hij de uitslag zag.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 16:35 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Een overdaad aan rechtse media daar. BNR, SBS6, Cafe Kokhalsman, het AD met VVDer Elodie Verweij, RTL, Powned... brrrrr... allemaal rechtse hyperige hijgers.
Die connectie zocht ik, dat 100-40 60 maakt kan ik zelf met de nodige moeit ook wel uitvogelen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 16:34 schreef JAM het volgende:
[..]
Ho eens even, ik kom ook niet tot die 60. Ik vind dat wat gegoochel. Ik denk alleen dat het komt van '40% van de Nederlanders wil een rechts kabinet', dus dat betekent dan dat 60 een midden- of links kabinet willen, niet?
En dat vindt een heel groot deel van de bevolking helemaal primaquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 16:29 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ik ben lang niet zo naief meer om het met dat laatste eens te zijn.
Ik hoop het niet, maar ik verwacht in de toekomst Amerikaanse toestanden of oud Europese toestanden. Dat weer een of andere zelfbenoemd president, keizer, koning, of fuhrer de macht grijpt en wil afrekenen met allerlei minderheden/andersdenkenden.
Kan gewoon samen gaan. 60% wil op zijn minst door het midden en tegelijkertijd dendert de onderdrukking van links en/of alles dat kwetsbaar is, de afbraak van de rechtsstaat en recht van de sterkste, gewoon door (een agenda die jij ondersteunt).quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 16:31 schreef capricia het volgende:
[..]
Gisteren waren we nog een haatdragend rechts land aan het worden. Vandaag zijn we centrum links.
Wat is het nou?
Waar heb je het in godsnaam over?quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 16:34 schreef JAM het volgende:
[..]
Ho eens even, ik kom ook niet tot die 60. Ik vind dat wat gegoochel. Ik denk alleen dat het komt van '40% van de Nederlanders wil een rechts kabinet', dus dat betekent dan dat 60 een midden- of links kabinet willen, niet?
Het plaatje dat HowardRoark postte. De Ipsos exit poll. 20% wil links (kan niet), 40% door het midden, 40% wil rechts.quote:
quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 16:39 schreef 2172619626795 het volgende:
80% van Nederland heeft centrum en centrumrechts gestemd.
Antidemocratische partij plaatst antidemocratische drek.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 16:42 schreef koemleit het volgende:
Ik zie dat Geert op social media insinueert dat de uitslag niet klopt.
Ofjah, hij plaatst afbeeldingen van mensen die zeggen dat er iets niet klopt en zegt daarbij "dit zou onderzocht moeten worden".
wat een vieze ophitser. Dit is gewoon ophitsen. De domme zullen het nog geloven ook.
"waar komen ineens al die stemmen uit Amsterdam vandaan???" en dat is nog een van de netste reacties.
Moet ik het uitleggen?
Je kunt gaan kijken bij het tellen van de stemmen. Je kunt controleren of het klopt. Je mag zelf opschrijven wat de uitslag is. Je kunt daarna controleren of de uitslag die jij hebt gezien ook zo is doorgeven voor jouw stembureau. En dat kan voor elk stembureau in Nederland. Fraude is vrijwel onmogelijk. Het is allemaal openbaar.
Ik vind het echt zorgelijk dat hele hordes mongolen dit geloven. En achter hem aanlopen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 16:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Antidemocratische partij plaatst antidemocratische drek.
Vervolgens moeten we het dan wel antidemocratisch vinden als niemand met zo’n gek wil samenwerken.
Erg gevaarlijk voor een partij met zoveel aanhang.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 16:41 schreef Straatcommando. het volgende:
Wilders gaat vol maga met berichten over valse stemmen en dat soort zaken..zie zijn socials.
Ik vind het eigenlijk wel prima dat ze zichzelf op deze manier zo overduidelijk buitenspel zetten.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 16:44 schreef koemleit het volgende:
[..]
Ik vind het echt zorgelijk dat hele hordes mongolen dit geloven. En achter hem aanlopen.
Zo gaan we echt naar de klote.
een aanhang met minder bedeelde.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 16:44 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Erg gevaarlijk voor een partij met zoveel aanhang.
Dit iddquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 16:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk wel prima dat ze zichzelf op deze manier zo overduidelijk buitenspel zetten.
tot ze niet meer buitenspel staan. Zie de US.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 16:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk wel prima dat ze zichzelf op deze manier zo overduidelijk buitenspel zetten.
Het enige wat ik wilde zeggen (ik word hier een beetje de maat genomen om niets) is dat die 60 komt van het rekensommetje 100 - 40 = 60, naar aanleiding van de vraag - los van de verkiezingsuitslagen - 'Wat voor een kabinet wilt u?' dat bij Ipsos langskwam. Daar gaaf 40 procent van de gevraagden aan een rechts kabinet te willen, waar iemand anders de conclusie aan verbond: 'Dan wil dus 60 een midden of links kabinet'. Dat leek mij gegoochel, maar ja. Kunnen we het nu ergens anders over hebben?quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 16:39 schreef 2172619626795 het volgende:
[..]
Waar heb je het in godsnaam over?
ALLE enigszins linkse partijen bij elkaar opgeteld komen tot 20% van de zetels. ALLE linkse partijen, 20%.
Waarom zou het dan recht doen aan de verkiezingsuitslag om GroenLinks in het kabinet te doen? 80% van Nederland heeft centrum en (centrum)rechts gestemd.
Als Groenlinks desondanks een vinger in de pap moet en zal hebben, maak er dan een minderheidskabinet van met gedoogsteun van GL-PvdA op links en gedoogsteun van JA21 op rechts.
Als je A zegt, moet je namelijk ook B zeggen. Dan is het echt een weerspiegeling die recht doet aan de verkiezingsuitslag.
Ja we leven oprecht in een idiocracy. De meest domme mensen zijn het luidst en ze papagaaien alles van elkaar na, zolang ze naar de mond gepraat wordt tenminste.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 16:46 schreef koemleit het volgende:
[..]
tot ze niet meer buitenspel staan. Zie de US.
Dinsdag bestorming van het torentjequote:Op vrijdag 31 oktober 2025 16:41 schreef Straatcommando. het volgende:
Wilders gaat vol maga met berichten over valse stemmen en dat soort zaken..zie zijn socials.
En als Jetten de komende jaren onderuit gaat, is er een redelijke kans op een Trump - Biden - opnieuw Trump-achtig verloop.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 16:46 schreef koemleit het volgende:
[..]
tot ze niet meer buitenspel staan. Zie de US.
Ik kan niet zeggen helaas dat ik echt verbaasd ben.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 16:41 schreef Straatcommando. het volgende:
Ik zie nu ook in dat ik de verkeerde heb gequote.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 16:48 schreef JAM het volgende:
[..]
Het enige wat ik wilde zeggen (ik word hier een beetje de maat genomen om niets) is dat die 60 komt van het rekensommetje 100 - 40 = 60, naar aanleiding van de vraag - los van de verkiezingsuitslagen - 'Wat voor een kabinet wilt u?' dat bij Ipsos langskwam. Daar gaaf 40 procent van de gevraagden aan een rechts kabinet te willen, waar iemand anders de conclusie aan verbond: 'Dan wil dus 60 een midden of links kabinet'. Dat leek mij gegochel, maar ja. Kunnen we het nu ergens anders over hebben?
Inderdaad. De laatste keer had ie 37 zetels. Ik hoorde niemand over Fraude. Want iedereen weet dat er geen Fraude is. Maar goed, verloren en dus Fraude!!!!quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 16:49 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ja we leven oprecht in een idiocracy. De meest domme mensen zijn het luidst en ze papagaaien alles van elkaar na, zolang ze naar de mond gepraat wordt tenminste.
Ik helaas ook niet, maar met dat simpele frituur volk wat daar op stemt kan dat vervelende gevolgen hebbenquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 16:51 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik kan niet zeggen helaas dat ik echt verbaasd ben.
Ik denk dat dit een weinig doordachte opmerking is welke vooral gebaseerd is op emotie.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 16:46 schreef koemleit het volgende:
[..]
een aanhang met minder bedeelde.
Ik denk dat alleen hij en FVD dit hun aanhang kan wijsmaken.
Als Timmermans dit zou beweren dan zou ie in de peilingen gedecimineerd worden. Geert niet, die heeft een aanhang vol mongolen.
Nee, ze zijn rechts progressief.quote:
Die zijn al de hele tijd aan het droeftoeteren dat het niet klopt.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 16:52 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik helaas ook niet, maar met dat simpele frituur volk wat daar op stemt kan dat vervelende gevolgen hebben
Er zweeft ergens een plaatje rond van een klant op Facebook die "hoe kan het nou je ziet alleen maar pvv op Facebook"quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 16:51 schreef koemleit het volgende:
[..]
Inderdaad. De laatste keer had ie 37 zetels. Ik hoorde niemand over Fraude. Want iedereen weet dat er geen Fraude is. Maar goed, verloren en dus Fraude!!!!
Ik vind dat dit echt moet worden aangepakt, en dat de vaderlandse media duidelijk moeten maken dat ie echt uit z'n nek lult. Maar goed vanavond in VI zal het wel iets worden als
"ik hoor in mijn omgeving ook veel meer PVV dan D66 dus dat gevoel van Geert kan ik ergens wel snappen"
ok maar stikstof, klimaat , gender neurtraliteit en BJCQFGZ en biodiversiteit zal de VVD dan ook werkelijk worst wezenquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 16:26 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Er zit nogal verschil in politici die onderhandelingsskills hebben en een kiezer die denkt dat alles een aan of uit knop is.
Het zijn slechts gelegenheidsargumenten. Ook toen PVV in 2012 flink verloor waren er de usual suspects (Duk toen ook al) met de mening dat je deze zielige mensen niet mag negeren, dat het een signaal is aan de gevestigde orde, ondemocratisch enzovoort. De Telegraaf wilde een coalitie met PvdA absoluut niet en vond dat PVV erbij moest blijven.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 16:06 schreef JAM het volgende:
[..]
Ik vind het ook verwonderlijk dat er bij formaties e.d. gekeken wordt naar wie nu de 'winnaars' en de 'verliezers' zijn. Dat zou geen enkele rol van betekenis moeten spelen. Wat doet het er in godsnaam toe hoeveel zetels een partij bij voorgaande verkiezingen heeft gescoord? Wat doen zogenaamde 'trends' in de samenleving ertoe? Dat is betekenis op cijfertjes plakken die er helemaal niet is.
Omdat JA21 nu 'gewonnen' heeft - maar nog steeds ruimschoots minder zetels dan GL-PvdA die 'verloren hebben', hebben ze opeens meer aanspraak op regeringsdeelname ondanks dat er enkele honderdduizenden mensen minder op hen gestemd hebben? Wat is dat voor een vreemdsoortige scorebordgedachte? Dat slaat toch als een tang op een varken, kom op zeg. Het is de TOTO niet.
Hij heeft blijkbaar ook niet echt door dat zijn ex-tokkies vooral zijn uitgevlogen naar JA21 of weer terug zijn bij Forum.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 16:51 schreef koemleit het volgende:
[..]
Inderdaad. De laatste keer had ie 37 zetels. Ik hoorde niemand over Fraude. Want iedereen weet dat er geen Fraude is. Maar goed, verloren en dus Fraude!!!!
Ik vind dat dit echt moet worden aangepakt, en dat de vaderlandse media duidelijk moeten maken dat ie echt uit z'n nek lult. Maar goed vanavond in VI zal het wel iets worden als
"ik hoor in mijn omgeving ook veel meer PVV dan D66 dus dat gevoel van Geert kan ik ergens wel snappen"
Vlaggenparade op de A12.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 16:49 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Dinsdag bestorming van het torentje
Volgens mij had hij iemand BBB voor hem laten stemmen toch? Dus wat verwacht hij dan?quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 16:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Vergeet Wierd niet die live bij VI nog net geen zenuwinzinking kreeg toen hij de uitslag zag.
Ja maar omdat Henk en Anita op de hoek ook PVV hebben gestemd moet heel NL het ook wel hebben gedaan.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 16:52 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Er zweeft ergens een plaatje rond van een klant op Facebook die "hoe kan het nou je ziet alleen maar pvv op Facebook"
Nee, progressief rechts.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 15:53 schreef capricia het volgende:
[..]
Midden.
En als je dan progressief links tegenover radicaal rechts zet, is het vrij duidelijk waar de winst zit.
we gaan zien hoeveel stemmers Geert kwijt gaat raken na deze beweringen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 16:52 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik denk dat dit een weinig doordachte opmerking is welke vooral gebaseerd is op emotie.
Precies. Zolang het maar democratisch gebeurt blijkbaar.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 16:38 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
En dat vindt een heel groot deel van de bevolking helemaal prima
Dat is natuurlijk absoluut geen bewijs voor jouw stelling. Of die nou 0 zetels verliest of allemaal.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 16:54 schreef koemleit het volgende:
[..]
we gaan zien hoeveel stemmers Geert kwijt gaat raken na deze beweringen.
We zijn al naar de kloten mafk..... Dankzij het wanbeleid van de afgelopen pakweg 30 jaar. Mensen als mongolen wegzetten die je totaal niet kent. En het het dan hebben over polariseren 🤣🤣🤣quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 16:44 schreef koemleit het volgende:
[..]
Ik vind het echt zorgelijk dat hele hordes mongolen dit geloven. En achter hem aanlopen.
Het is en blijft gewoon een gevaarlijke gek.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 16:41 schreef Straatcommando. het volgende:
Ook de berichten die hij deelt zijn zo kinderlijk te weerleggen dat dit gewoon bewust haatzaaien is.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 16:56 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Het is en blijft gewoon een gevaarlijke gek.
Zo ongelooflijk treurig inderdaad. En uiteraard ook weer op zo’n laffe manier door “klopt dit?” te posten. Dit is dus precies de reden waarom je nooit meer met deze partij samen zou moeten willen werken.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 16:41 schreef Straatcommando. het volgende:
quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 16:10 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Volgens velen de woke-partij van Nederland. Ik zie ze meer als centrum-links inderdaad.
Het is een kwestie van tijd voordat die achterban klaar is om Den Haag te bestormen. We hebben daar een paar jaar terug in de VS al een steekproef van gezien.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 16:44 schreef koemleit het volgende:
[..]
Ho ho we gaan hem niet demoniseren hequote:Op vrijdag 31 oktober 2025 16:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Ook de berichten die hij deelt zijn zo kinderlijk te weerleggen dat dit gewoon bewust haatzaaien is.
owjah dan krijgen we dit weer.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 16:56 schreef matspontius het volgende:
[..]
We zijn al naar de kloten mafk..... Dankzij het wanbeleid van de afgelopen pakweg 30 jaar. Mensen als mongolen wegzetten die je totaal niet kent. En het het dan hebben over polariseren 🤣🤣🤣
Wook hep gewonne!1quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 16:10 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Volgens velen de woke-partij van Nederland. Ik zie ze meer als centrum-links inderdaad.
Factcheck: ruime meerderheid van de VVD-kiezers en VVD-leden willen gewoon weer met PVV samenwerken.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 16:57 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Zo ongelooflijk treurig inderdaad. En uiteraard ook weer op zo’n laffe manier door “klopt dit?” te posten. Dit is dus precies de reden waarom je nooit meer met deze partij samen zou moeten willen werken.
Was ANP niet van John de Mol en daarvoor Fentener van Vlissingen?quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 17:00 schreef Mutant01 het volgende:
ANP66: even claimen dat ze in handen zijn van D66.
Rene: "Ja maar Johan, misschien heeft hij zelfs gelijk, ik ken niemand die Jetten heeft gestemd ouwe reus."quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 16:51 schreef koemleit het volgende:
HowardRoark snapt niet waarom niemand met PVV wil werken. Daar heb je het.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 16:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Antidemocratische partij plaatst antidemocratische drek.
Vervolgens moeten we het dan wel antidemocratisch vinden als niemand met zo’n gek wil samenwerken.
Wat zou er spelen in Venray?quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 16:58 schreef Mutant01 het volgende:
Haha Wilders is echt aan het spartelen:
https://x.com/geertwilderspvv/status/1984285401339879550
Een burgermeester heeft zelf ook werkelijk 0.0 invloed op het hele verkeizingsproces,- dat nog even daargelaten.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 16:58 schreef Mutant01 het volgende:
Haha Wilders is echt aan het spartelen:
https://x.com/geertwilderspvv/status/1984285401339879550
Echt vreemd.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 17:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
HowardRoark snapt niet waarom niemand met PVV wil werken. Daar heb je het.
Het is natuurlijk wel bijzonder zijn achterban hierop aan te vallen gezien ze op hem gestemd hebben voordat die deze uitlatingen heeft gedaan. Snap dat je met dit soort posts makkelijk scoort in POL, maar heel redelijk vind ik het allemaal niet per se.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 16:59 schreef koemleit het volgende:
[..]
owjah dan krijgen we dit weer.
Mensen die achter iemand aanlopen die beweert dat er stemfraude is gepleegd (aantoonbaar niet waar) dan ben je een mongool en een gevaar voor de democratie.
Maar oweej als je dat zegt, dan ben jij aan "polarisen" en "die mensen moeten we erbij houden".
Pleur toch op. Geert is nu echt een charlatan die kwaadwillig mensen ophitst.
Te laat, die staat inmiddels al op het tribunalenlijstje.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 17:03 schreef JAM het volgende:
[..]
Een burgermeester heeft zelf ook werkelijk 0.0 invloed op het hele verkeizingsproces,- dat nog even daargelaten.
Ranzig mannetje is het toch.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 17:00 schreef Isdatzo het volgende:
Wilders doet een stop the stealtje. Wat een ranzige ophitser is het toch ook.
1 van de veiligste en welvarende landen met een gelukkige bevolking. Het gras zal best ergens anders nog groener zijn maar daar zitten ze niet op 'ons' te wachten.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 16:56 schreef matspontius het volgende:
[..]
We zijn al naar de kloten mafk..... Dankzij het wanbeleid van de afgelopen pakweg 30 jaar. Mensen als mongolen wegzetten die je totaal niet kent. En het het dan hebben over polariseren 🤣🤣🤣
Aha, want hiervoor waren zijn uitlatingen altijd heel redelijk en normaal.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 17:04 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Het is natuurlijk wel bijzonder zijn achterban hierop aan te vallen gezien ze op hem gestemd hebben voordat die deze uitlatingen heeft gedaan. Snap dat je met dit soort posts makkelijk scoort in POL, maar heel redelijk vind ik het allemaal niet per se.
Geert is dus ala Trump al aan het voorsorteren om D66 buitenspel te zetten.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 16:33 schreef capricia het volgende:
Bosma doet er ook zijn plasje over:
[..]
Ik las op Twitter dat hij eigenlijk lid wilde worden van de PVV, maar dat was hem niet gelukt.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 17:04 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Te laat, die staat inmiddels al op het tribunalenlijstje.
We gaan zien hoeveel achterban hem dit kost. Bij Geert bekijkt de achterban moet wat ze vinden en zoeken daar een partij bij. Maar ze luisteren naar de partij (Geert) om te kijken wat ze vinden.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 17:04 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Het is natuurlijk wel bijzonder zijn achterban hierop aan te vallen gezien ze op hem gestemd hebben voordat die deze uitlatingen heeft gedaan. Snap dat je met dit soort posts makkelijk scoort in POL, maar heel redelijk vind ik het allemaal niet per se.
Wat een onzin. D66 heeft zowel linkse als rechtse standpunten. Dus midden.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 16:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, progressief rechts.
Er bestaat géén middenpartij.
CDA is ook rechts. Conservatief rechts. Al zijn er partijen die nóg conservatiever en nóg rechtser zijn.
Die kerel heeft al 20 jaar last van racistische, fascistische, nationalistische, onrechtstatelijke, ondemocratische uitspattingen. Het zou onderhand wel helder moeten zijn wat voor een soort gozer dit is.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 17:04 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Dat zeg ik natuurlijk niet, kan je in mijn post gewoon lezen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 17:05 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Aha, want hiervoor waren zijn uitlatingen altijd heel redelijk en normaal.
Announce de bestorming van het Binnenhof. Hek opengooien, en het slot erop.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 16:54 schreef koemleit het volgende:
[..]
we gaan zien hoeveel stemmers Geert kwijt gaat raken na deze beweringen.
Nee, is van Chris Oomen. Is wel van Talpa geweest.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 17:01 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Was ANP niet van John de Mol en daarvoor Fentener van Vlissingen?
Kijk het is allemaal niet heel complex wat ik schrijf toch? Het is gewoon onredelijk om mensen aan te vallen op de acties van een politicus welke plaatsvinden na hun stem. Kan je er andere zaken bijhalen maar dat is een andere discussie.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 17:08 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Die kerel heeft al 20 jaar last van racistische, fascistische, nationalistische, onrechtstatelijke, ondemocratische uitspattingen. Het zou onderhand wel helder moeten zijn wat voor een soort gozer dit is.
Een brandje? Waardoor het stemmen tellen vertraagd is?quote:
Wilders is toch al jaren bezig zijn kiezers op te hitsen naar dit niveau?quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 17:11 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Kijk het is allemaal niet heel complex wat ik schrijf toch? Het is gewoon onredelijk om mensen aan te vallen op de acties van een politicus welke plaatsvinden na hun stem. Kan je er andere zaken bijhalen maar dat is een andere discussie.
Ze zijn progressief rechts.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 17:08 schreef 2172619626795 het volgende:
[..]
Wat een onzin. D66 heeft zowel linkse als rechtse standpunten. Dus midden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |