Ik vind Jetten goed te pruimen zolang hij niet in campagnemodus zit.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 16:26 schreef capricia het volgende:
Wat Jetten zojuist zegt:
Groot breed midden. jA21 heeft niet de eerste voorkeur. Wel moet er ook recht gedaan worden aan die kiezers. Op o.a. het thema migratie.
Hoe kom je bij 60% dan?quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 16:24 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
60% van Nederland wil kabinet door het midden of een links kabinet.
Volgens de populisten logica moet dat dan de doorslag geven. Dus JA21 opzouten. Daar mag capricia het mee doen.
Fair enough. Het voordeel van de twijfel is hij bij mij al lang verloren maar hierover liegen zou wel écht onbestaanbaar zijn, dat zie ik dan ook weer niet perse voor me.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 16:23 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Nou ja, dat weten we bij Eerdmans niet.
Hij zegt dat er Joden waren ondergedoken bij zijn opa op zolder. Daar is geen aanwijzing voor te vinden, maar hoe vind je daar sowieso bewijs voor?
Ik denk dat Jetten een van minst polariserende lijsttrekkers is van deze verkiezingen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 16:27 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik vind Jetten goed te pruimen zolang hij niet in campagnemodus zit.
Ik vind Jetten goed te pruimen zolang hij niet in campagnemodus zit.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 16:26 schreef capricia het volgende:
Wat Jetten zojuist zegt:
Groot breed midden. jA21 heeft niet de eerste voorkeur. Wel moet er ook recht gedaan worden aan die kiezers. Op o.a. het thema migratie.
Dit is wel een hele creatieve interpretatie van de uitslag.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 16:24 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Volgens de populisten logica moet dat dan de doorslag geven. Dus JA21 opzouten. Daar mag capricia het mee doen.
100 - 40 = 60. Het is een beetje gegoochel, maar ja.quote:
Ik ben lang niet zo naief meer om het met dat laatste eens te zijn.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 16:13 schreef Mutant01 het volgende:
Ze kunnen groeien tot ze een ons wegen, maar er iets van bakken lukt ze niet. Ze zijn uitgespeeld.
Het was overduidelijk veel te orchestreerd en gelikt. Nu maakt dat voor zijn standpunten niet uit, maar ik kon er er niet tegen. Alsof ik naar het draaiboek van een spindoctor zat te luisterenquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 16:28 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik denk dat Jetten een van minst polariserende lijsttrekkers is van deze verkiezingen.
Goed verhaal.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 16:19 schreef capricia het volgende:
Ik ga even luisteren wat de maistro zelf zegt.
[ X ]
Edit: groot breed midden. jA21 heeft niet de eerste voorkeur. Wel moet er ook recht gedaan worden aan die kiezers. Op o.a. het thema migratie.
Gisteren waren we nog een haatdragend rechts land aan het worden. Vandaag zijn we centrum links.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 16:24 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 30 oktober 2025 00:49 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
En men blijft maar knalhard en hardvochtig rechts stemmen... ik zie het niet meer goedkomen met dit harde en haatdragende land. Waar bepaalde thema's gewoon worden weggedrukt.
Dat maakt nog niet tot hoe je die 60 komt, dooie struik.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 16:29 schreef JAM het volgende:
[..]
100 - 40 = 60. Het is een beetje gegoochel, maar ja.
Dat was dan ook zo.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 16:30 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Het was overduidelijk veel te orchestreerd en gelikt. Nu maakt dat voor zijn standpunten niet uit, maar ik kon er er niet tegen. Alsof ik naar het draaiboek van een spindoctor zat te luisteren
Vooral omdat hij lange tijd ook niet echt meegedaan heeft natuurlijk.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 16:28 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik denk dat Jetten een van minst polariserende lijsttrekkers is van deze verkiezingen.
Hij geeft zijn voorkeuren aan, dat is een eerste weg om duidelijkheid te creeeren over het pad wat men gaat volgen als D66 na maandag de eerste stappen richting de verkenning mag zetten.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 16:29 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik vind Jetten goed te pruimen zolang hij niet in campagnemodus zit.
[..]
Dit is wel een hele creatieve interpretatie van de uitslag.
Paarse stropdas.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 16:19 schreef capricia het volgende:
[ X ]
Edit: groot breed midden. jA21 heeft niet de eerste voorkeur. Wel moet er ook recht gedaan worden aan die kiezers. Op o.a. het thema migratie.
quote:Kamervoorzitter Bosma wil snelle formatie: ‘Geen automatisme dat grootste partij in kabinet komt’
PVV-Kamervoorzitter Martin Bosma hoopt dinsdag een verkenner te kunnen benaderen, als de einduitslag bekend is. Volgens de Kamervoorzitter is het land gebaat bij ‘een snelle formatie’. Daarbij kan het voorkomen dat de grootste partij níet in het kabinet komt, zegt Bosma.
Ho eens even, ik kom ook niet tot die 60. Ik vind dat wat gegoochel. Ik denk alleen dat het komt van '40% van de Nederlanders wil een rechts kabinet', dus dat betekent dan dat 60 een midden- of links kabinet willen, niet?quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 16:31 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Dat maakt nog niet tot hoe je die 60 komt, dooie struik.
Een overdaad aan rechtse media daar. BNR, SBS6, Cafe Kokhalsman, het AD met VVDer Elodie Verweij, RTL, Powned... brrrrr... allemaal rechtse hyperige hijgers. Hypercommerciele productdiversificatie van dezelfde agenda.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 16:19 schreef capricia het volgende:
[ X ]
Vergeet Wierd niet die live bij VI nog net geen zenuwinzinking kreeg toen hij de uitslag zag.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 16:35 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Een overdaad aan rechtse media daar. BNR, SBS6, Cafe Kokhalsman, het AD met VVDer Elodie Verweij, RTL, Powned... brrrrr... allemaal rechtse hyperige hijgers.
Die connectie zocht ik, dat 100-40 60 maakt kan ik zelf met de nodige moeit ook wel uitvogelen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 16:34 schreef JAM het volgende:
[..]
Ho eens even, ik kom ook niet tot die 60. Ik vind dat wat gegoochel. Ik denk alleen dat het komt van '40% van de Nederlanders wil een rechts kabinet', dus dat betekent dan dat 60 een midden- of links kabinet willen, niet?
En dat vindt een heel groot deel van de bevolking helemaal primaquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 16:29 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ik ben lang niet zo naief meer om het met dat laatste eens te zijn.
Ik hoop het niet, maar ik verwacht in de toekomst Amerikaanse toestanden of oud Europese toestanden. Dat weer een of andere zelfbenoemd president, keizer, koning, of fuhrer de macht grijpt en wil afrekenen met allerlei minderheden/andersdenkenden.
Kan gewoon samen gaan. 60% wil op zijn minst door het midden en tegelijkertijd dendert de onderdrukking van links en/of alles dat kwetsbaar is, de afbraak van de rechtsstaat en recht van de sterkste, gewoon door (een agenda die jij ondersteunt).quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 16:31 schreef capricia het volgende:
[..]
Gisteren waren we nog een haatdragend rechts land aan het worden. Vandaag zijn we centrum links.
Wat is het nou?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |