Waar heb je het in godsnaam over?quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 16:34 schreef JAM het volgende:
[..]
Ho eens even, ik kom ook niet tot die 60. Ik vind dat wat gegoochel. Ik denk alleen dat het komt van '40% van de Nederlanders wil een rechts kabinet', dus dat betekent dan dat 60 een midden- of links kabinet willen, niet?
Het plaatje dat HowardRoark postte. De Ipsos exit poll. 20% wil links (kan niet), 40% door het midden, 40% wil rechts.quote:
quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 16:39 schreef 2172619626795 het volgende:
80% van Nederland heeft centrum en centrumrechts gestemd.
Antidemocratische partij plaatst antidemocratische drek.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 16:42 schreef koemleit het volgende:
Ik zie dat Geert op social media insinueert dat de uitslag niet klopt.
Ofjah, hij plaatst afbeeldingen van mensen die zeggen dat er iets niet klopt en zegt daarbij "dit zou onderzocht moeten worden".
wat een vieze ophitser. Dit is gewoon ophitsen. De domme zullen het nog geloven ook.
"waar komen ineens al die stemmen uit Amsterdam vandaan???" en dat is nog een van de netste reacties.
Moet ik het uitleggen?
Je kunt gaan kijken bij het tellen van de stemmen. Je kunt controleren of het klopt. Je mag zelf opschrijven wat de uitslag is. Je kunt daarna controleren of de uitslag die jij hebt gezien ook zo is doorgeven voor jouw stembureau. En dat kan voor elk stembureau in Nederland. Fraude is vrijwel onmogelijk. Het is allemaal openbaar.
Ik vind het echt zorgelijk dat hele hordes mongolen dit geloven. En achter hem aanlopen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 16:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Antidemocratische partij plaatst antidemocratische drek.
Vervolgens moeten we het dan wel antidemocratisch vinden als niemand met zo’n gek wil samenwerken.
Erg gevaarlijk voor een partij met zoveel aanhang.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 16:41 schreef Straatcommando. het volgende:
Wilders gaat vol maga met berichten over valse stemmen en dat soort zaken..zie zijn socials.
Ik vind het eigenlijk wel prima dat ze zichzelf op deze manier zo overduidelijk buitenspel zetten.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 16:44 schreef koemleit het volgende:
[..]
Ik vind het echt zorgelijk dat hele hordes mongolen dit geloven. En achter hem aanlopen.
Zo gaan we echt naar de klote.
een aanhang met minder bedeelde.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 16:44 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Erg gevaarlijk voor een partij met zoveel aanhang.
Dit iddquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 16:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk wel prima dat ze zichzelf op deze manier zo overduidelijk buitenspel zetten.
tot ze niet meer buitenspel staan. Zie de US.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 16:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk wel prima dat ze zichzelf op deze manier zo overduidelijk buitenspel zetten.
Het enige wat ik wilde zeggen (ik word hier een beetje de maat genomen om niets) is dat die 60 komt van het rekensommetje 100 - 40 = 60, naar aanleiding van de vraag - los van de verkiezingsuitslagen - 'Wat voor een kabinet wilt u?' dat bij Ipsos langskwam. Daar gaaf 40 procent van de gevraagden aan een rechts kabinet te willen, waar iemand anders de conclusie aan verbond: 'Dan wil dus 60 een midden of links kabinet'. Dat leek mij gegoochel, maar ja. Kunnen we het nu ergens anders over hebben?quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 16:39 schreef 2172619626795 het volgende:
[..]
Waar heb je het in godsnaam over?
ALLE enigszins linkse partijen bij elkaar opgeteld komen tot 20% van de zetels. ALLE linkse partijen, 20%.
Waarom zou het dan recht doen aan de verkiezingsuitslag om GroenLinks in het kabinet te doen? 80% van Nederland heeft centrum en (centrum)rechts gestemd.
Als Groenlinks desondanks een vinger in de pap moet en zal hebben, maak er dan een minderheidskabinet van met gedoogsteun van GL-PvdA op links en gedoogsteun van JA21 op rechts.
Als je A zegt, moet je namelijk ook B zeggen. Dan is het echt een weerspiegeling die recht doet aan de verkiezingsuitslag.
Ja we leven oprecht in een idiocracy. De meest domme mensen zijn het luidst en ze papagaaien alles van elkaar na, zolang ze naar de mond gepraat wordt tenminste.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 16:46 schreef koemleit het volgende:
[..]
tot ze niet meer buitenspel staan. Zie de US.
Dinsdag bestorming van het torentjequote:Op vrijdag 31 oktober 2025 16:41 schreef Straatcommando. het volgende:
Wilders gaat vol maga met berichten over valse stemmen en dat soort zaken..zie zijn socials.
En als Jetten de komende jaren onderuit gaat, is er een redelijke kans op een Trump - Biden - opnieuw Trump-achtig verloop.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 16:46 schreef koemleit het volgende:
[..]
tot ze niet meer buitenspel staan. Zie de US.
Ik kan niet zeggen helaas dat ik echt verbaasd ben.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 16:41 schreef Straatcommando. het volgende:
Ik zie nu ook in dat ik de verkeerde heb gequote.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 16:48 schreef JAM het volgende:
[..]
Het enige wat ik wilde zeggen (ik word hier een beetje de maat genomen om niets) is dat die 60 komt van het rekensommetje 100 - 40 = 60, naar aanleiding van de vraag - los van de verkiezingsuitslagen - 'Wat voor een kabinet wilt u?' dat bij Ipsos langskwam. Daar gaaf 40 procent van de gevraagden aan een rechts kabinet te willen, waar iemand anders de conclusie aan verbond: 'Dan wil dus 60 een midden of links kabinet'. Dat leek mij gegochel, maar ja. Kunnen we het nu ergens anders over hebben?
Inderdaad. De laatste keer had ie 37 zetels. Ik hoorde niemand over Fraude. Want iedereen weet dat er geen Fraude is. Maar goed, verloren en dus Fraude!!!!quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 16:49 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ja we leven oprecht in een idiocracy. De meest domme mensen zijn het luidst en ze papagaaien alles van elkaar na, zolang ze naar de mond gepraat wordt tenminste.
Ik helaas ook niet, maar met dat simpele frituur volk wat daar op stemt kan dat vervelende gevolgen hebbenquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 16:51 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik kan niet zeggen helaas dat ik echt verbaasd ben.
Ik denk dat dit een weinig doordachte opmerking is welke vooral gebaseerd is op emotie.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 16:46 schreef koemleit het volgende:
[..]
een aanhang met minder bedeelde.
Ik denk dat alleen hij en FVD dit hun aanhang kan wijsmaken.
Als Timmermans dit zou beweren dan zou ie in de peilingen gedecimineerd worden. Geert niet, die heeft een aanhang vol mongolen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |