intentiequote:Op vrijdag 31 oktober 2025 17:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tsja. Ik vind het dan weer onbeschrijflijk dat jij je dat afvraagt. Je bent normaal toch ook bijzonder stellig richting antisemitisme. Nu zijn het meteen al 'grappen" en vind je het kennelijk geen enkel probleem dat een partij die claimt fatsoenlijk te zijn nog nooit afstand heeft gedaan hiervan.
Zou je het oke vinden als een linkse politicus zulke uitspraken had gedaan, ook al lang geleden, en een coalitie in zou gaan? Zou je Nanninga een ministerspost toekennen?
Nee wacht even, jij stelt dat ik verkondig dat mensen de achterban van Wilders niet mogen aankijken op zijn onmogelijke samenwerking, zijn onuitvoerbare plannen en het tegen elkaar opzetten van bevolkingsgroepen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 17:24 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
In dit topic. Wilders doet Wildersdingen, en jij zegt dat het bijzonder is dat zijn achterban daarop wordt aangevallen. Misschien weet je het nu weer?
Dat zegt ze ook niet.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 17:25 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dat zal, maar het gaat dus per definitie nergens om.
[..]
Dan komt er wel weer iets nieuws op rechts of groeien JA21 en FvD flink. Het is niet zo dat zonder de PVV dat deel van electoraat ineens volledig weg zal vallen.
Gênant.. jaquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 17:21 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ik vraag mij vooral af waarom hij zo graag wil winnen, het maakt niets uit. D66 zal gaan formeren. Het lijkt er beetje op alsof de trukendoos leeg is bij de PVV en men nu wild om zich aan het slaan is. Het is een beetje gênant en ook oprecht gevaarlijk.
Oke, en onfrisse partijen zijn BBB, Ja21, PVV, VVD(?).quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 17:28 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Ik zal het nog wat voor je verduidelijken, dit krijg je bij onfrisse rechtse clubjes waarvan de halve kieslijst is gevuld met veroordeelde criminelen.
Wilders doet Wildersdingen. C'est ça.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 17:30 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Nee wacht even, jij stelt dat ik verkondig dat mensen de achterban van Wilders niet mogen aankijken op zijn onmogelijke samenwerking, zijn onuitvoerbare plannen en het tegen elkaar opzetten van bevolkingsgroepen.
Dat ontken ik, niet ineens ergens anders over beginnen svp.
Dat moet je aan D66 vragen. Als buitenstaander denk ik omdat ze vinden van zichzelf altijd voor het midden te gaan. Hoe ver dat ook moet gaan als je van radicaal links en radicaal rechts het “radicale” midden moet vinden.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 17:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Fijn, dank je![]()
Kun je ook nog even uitleggen wat 'radicaal midden' (een contradictio in terminus) precies zou moeten zijn?
Moet ik dit lezen als een sorry ik schoof je dingen in de schoenen die je niet hebt gezegd?quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 17:32 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Wilders doet Wildersdingen. C'est ça.
Mwah. Als de onafhankelijkheid van de Kiesraad nu al wordt betwist kan het snel richting Amerikaanse toestanden gaanquote:
quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 15:22 schreef Hexagon het volgende:
https://x.com/geertwilder(...)3lZCR6f-UO7yllg&s=08
Bassie de clown, mimimi
Mooi dat we het er in ieder geval over eens kunnen zijn dat ze progressief zijnquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 17:33 schreef 2172619626795 het volgende:
[..]
Dat moet je aan D66 vragen. Als buitenstaander denk ik omdat ze vinden van zichzelf altijd voor het midden te gaan. Hoe ver dat ook moet gaan als je van radicaal links en radicaal rechts het “radicale” midden moet vinden.
Maar de politieke kleur van D66 is sowieso een groot punt van discussie die zelfs doorgewinterde D66’ers zelf niet duidelijk kunnen benoemen. Dat geven ze zelf ook toe, en dat is al decennia lang hetzelfde.
Dat gebrek aan duidelijke “identiteit” was ook altijd een probleem in het positioneren, waardoor ze altijd maar moeilijk de kiezers wisten te bereiken.
Dat ze progressief zijn is voor iedereen duidelijk.
Jazeker wél gevaarlijk.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 17:30 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Gênant.. ja
Gevaarlijk.. nee
'Trump' is een ballon qua macht, hij drijft al lang niet meer op bredere steun maar op een minderheid en miljardairs en om hem heen vrezen ze voor zijn gezondheid en de toekomst van de MAGA beweging. De stuiptrekkingen met de zeer toekomstige val van de beweging kan nog best gevaarlijk zijn, maar we moeten niet te bang zijn nu we geen bestuur meer hebben die de rode loper daarvoor klaarlegt.
Wilders is voor onbepaalde tijd vleugellam en zo vermoeid als hij eruit ziet, zullen zn acties worden.
Hoe jij dingen leest moet je zelf weten maatje, maar dat staat er niet he?quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 17:33 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Moet ik dit lezen als een sorry ik schoof je dingen in de schoenen die je niet hebt gezegd?
Nee en dat vond ik wel verrassend na zulke onwaarheden over mij als persoon.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 17:36 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Hoe jij dingen leest moet je zelf weten maatje, maar dat staat er niet he?
Ghostbuster Bontenbal wil daar wat aan doen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 17:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat ik vreemd vind is dat zo'n eenmans partij uberhaupt mag, zou nooit meer dan 1 zetel mogen krijgen.
Deze hoop had ik ook nog.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 17:39 schreef xpompompomx het volgende:
Het lag wel in de lijn der verwachting dat Wilders op de Maga-tour zou gaan als er een kans is dat hij net niet zou gaan winnen. Gevaarlijk gedrag is dat wel en ik dacht Nederland onwaardig, maar kennelijk had ik de lat te hoog liggen.
Is dit FB ofzo?quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 17:37 schreef Diabool het volgende:
Wilders wat een loser.
Geef me een like als je het hier mee eens bent
Hier trap ik niet in Geert, straks heb ik de AIVD aan de deur staanquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 17:37 schreef Diabool het volgende:
Wilders wat een loser.
Geef me een like als je het hier mee eens bent
Met uitzondering van user @Fok-it ?quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 17:37 schreef FlippingCoin het volgende:
zonder onaardig te willen doen ben ik niet onder de indruk van jullie algemene leesvaardigheid.
Het wachten is op Carolijn die hem gelijk geeft.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 17:39 schreef xpompompomx het volgende:
Het lag wel in de lijn der verwachting dat Wilders op de Maga-tour zou gaan als er een kans is dat hij net niet zou gaan winnen. Gevaarlijk gedrag is dat wel en ik dacht Nederland onwaardig, maar kennelijk had ik de lat te hoog liggen.
Uiteraard. 😇quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 17:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Met uitzondering van user @:Fok-it ?
Hahaha, ja, laten we daar dan maar de focus op houdenquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 17:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Mooi dat we het er in ieder geval over eens kunnen zijn dat ze progressief zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |