Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In MemoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar SeptemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Btw, ik denk dat je mij niet eens aan kan.quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Wat bedoel je daarmee? In een gevecht? Of dat ik in een relatie het onderspit zou delven ofzo? Wat bedoel je als ik vragen mag?quote:Op donderdag 30 oktober 2025 00:24 schreef Sally het volgende:
[..]
Btw, ik denk dat je mij niet eens aan kan.![]()
Hm, kan beter. Maar gaat ook lekker over het algemeenquote:Op donderdag 30 oktober 2025 00:24 schreef Oriente het volgende:
[..]
Stabieldruk, maar das niet erg
met jou?
![]()
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Je kent mijn privéleven helemaal niet.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 00:25 schreef Masberum het volgende:
[..]
Wat bedoel je daarmee? In een gevecht? Of dat ik in een relatie het onderspit zou delven ofzo? Wat bedoel je als ik vragen mag?
Oh, ook niet echt de behoefte om er nog eens extra wat over te vertellen.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Dan hoop ik dat het snel nog beter gaatquote:Op donderdag 30 oktober 2025 00:26 schreef Sally het volgende:
[..]
Hm, kan beter. Maar gaat ook lekker over het algemeen![]()
(potdomme ik klink bijna als ChatGPT nu)
![]()
Wat is dit voor een rare reactie? Ik vraag wat je ermee bedoelt dat ik je niet aankanquote:Op donderdag 30 oktober 2025 00:26 schreef Sally het volgende:
[..]
Je kent mijn privéleven helemaal niet.![]()
Lol. Ik doe geen drugsquote:![]()
Hoe staat het met jouw (sociaal geaccepteerde) drug - alcohol?
ik zie geen posts meer in R&P, dus het zal wel goed gaan?Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Waarom negeer je mijn vraag over dat ik je niet aankan als ik vragen mag?quote:Op donderdag 30 oktober 2025 00:29 schreef Sally het volgende:
[..]
Lol. Ik doe geen drugs![]()
Hoe staat het met jouw (sociaal geaccepteerde) drug - alcohol?
ik zie geen posts meer in R&P, dus het zal wel goed gaan?![]()
Sally weegt 175 kilo, die til je niet zomaar opquote:Op donderdag 30 oktober 2025 00:31 schreef Masberum het volgende:
[..]
Waarom negeer je mijn vraag over dat ik je niet aankan als ik vragen mag?![]()
hahaha! Beetje een gemaakte reactie idd - of anders een clicheetjequote:Op donderdag 30 oktober 2025 00:27 schreef Oriente het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat het snel nog beter gaat(potdomme ik klink bijna als ChatGPT nu)
Oke, dank jequote:Op donderdag 30 oktober 2025 00:32 schreef Oriente het volgende:
[..]
Sally weegt 175 kilo, die til je niet zomaar op![]()
Je kent mijn privéleven niet, zei ik.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 00:31 schreef Masberum het volgende:
[..]
Waarom negeer je mijn vraag over dat ik je niet aankan als ik vragen mag?
Maar mogelijk heb je wel eens wat ergens op FOK! gelezen over wat mijn hobby's zijn
Nou dat gelukkig niet, maar wel de afgelopen jaren ondanks dat ik flink was afgevallen weer kilo's erbij gekregen.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 00:32 schreef Oriente het volgende:
[..]
Sally weegt 175 kilo, die til je niet zomaar op
Maar sumoworstelen is niet mijn hobby, ja
Raket emoji poppetje ding -quote:Op donderdag 30 oktober 2025 00:32 schreef Sally het volgende:
[..]
hahaha! Beetje een gemaakte reactie idd - of anders een clicheetje![]()
![]()
Nee ik heb daar niks over gelezen. Ik vroeg wat je bedoelde. Maar ik krijg nu het idee dat je op me gaat zitten en het daarmee gedaan is.. wat wil je van me als je zelf niet eens normaal kan reageren?quote:Op donderdag 30 oktober 2025 00:33 schreef Sally het volgende:
[..]
Je kent mijn privéleven niet, zei ik.
Maar mogelijk heb je wel eens wat ergens op FOK! gelezen over wat mijn hobby's zijn![]()
Oh was gekkigheid hoor, heb geen idee wat je wel of niet weegt en zou me ook een sumoworst wezenquote:Op donderdag 30 oktober 2025 00:34 schreef Sally het volgende:
[..]
Nou dat gelukkig niet, maar wel de afgelopen jaren ondanks dat ik flink was afgevallen weer kilo's erbij gekregen.
Maar sumoworstelen is niet mijn hobby, ja
Mijn bmi is volgens die metertjes ook te hoog, maar ik ben ook niet van het sumoworstelen![]()
Ik ga hier niet openbaren wat mijn speciale hobby is.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 00:35 schreef Masberum het volgende:
[..]
Nee ik heb daar niks over gelezen. Ik vroeg wat je bedoelde. Maar ik krijg nu het idee dat je op me gaat zitten en het daarmee gedaan is.. wat wil je van me als je zelf niet eens normaal kan reageren?
Maar ik had het al genuanceerd:Want stiekem nam ik aan dat je vraag of ik vrijgezel ben, voortkwam uit een verlangen naar 'een vrouw' dan wel 'een relatie aan te gaan'?quote:Op donderdag 30 oktober 2025 00:24 schreef Sally het volgende:
[..]
Btw, ik denk dat je mij niet eens aan kan.
Of heb ik dat verkeerd geďnterpreteerd?Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Ja ik heb geen vrouw verder nodig dus ja dat heb je verkeerd geinterpreteerd.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 00:40 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik ga hier niet openbaren wat mijn speciale hobby is.
Maar ik had het al genuanceerd:
[..]
Want stiekem nam ik aan dat je vraag of ik vrijgezel ben, voortkwam uit een verlangen naar 'een vrouw' dan wel 'een relatie aan te gaan'?
Of heb ik dat verkeerd geďnterpreteerd?![]()
Waarom negeer jij mijn vraag over hoe het met je alcoholverslaving/gebruik gaat?Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Nou ja omdat het niet wordt gesteld vanuit een helpende vraag maar meer vanuit een 'als ik hem hierop kan pakken dan heb ik gewonnen en heb ik hem gepakt' visiequote:Op donderdag 30 oktober 2025 00:42 schreef Sally het volgende:
Waarom negeer jij mijn vraag over hoe het met je alcoholverslaving/gebruik gaat?![]()
Moeilijk te geloven dat er niet zoiets achter een vraag als Ben je Vrijgezel zit.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 00:41 schreef Masberum het volgende:
[..]
Ja ik heb geen vrouw verder nodig dus ja dat heb je verkeerd geinterpreteerd.Oh nee hoor.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 00:43 schreef Masberum het volgende:
[..]
Nou ja omdat het niet wordt gesteld vanuit een helpende vraag maar meer vanuit een 'als ik hem hierop kan pakken dan heb ik gewonnen en heb ik hem gepakt' visie
Vanwaar kwam jouw vraag of ik aan de drugs zat, dan?
En ja, op zich ben ik wel nieuwsgierig naar hoe het daarmee staat.
Je topics in R&P waren ... niet misselijk zal ik maar zeggen.
Inmiddels gelukt om al wat langer nuchter te zijn?
Naar de AA te gaan?Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Maar ik heb geen probleem om te antwoorden hoor zodra ik dat geadresseerd heb. De laatste maand drink ik en heb ik terugvallen. De mate waarin ik niet drink in de laatste maand is vergelijkbaar met denk ik ongeveer hoeveel ik in de laatste 3 jaar niet heb gedronken.![]()
Misschien dat iemand gewoon niet kan geloven dat je een relatie hebt met jouw gedrag. Ik gooi maar een balletje op die bij jou nooit zou aankomenquote:Op donderdag 30 oktober 2025 00:45 schreef Sally het volgende:
[..]
Moeilijk te geloven dat er niet zoiets achter een vraag als Ben je Vrijgezel zit.![]()
DonderdagThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Hm, die zinnen moet ik nog even 3x lezen.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 00:45 schreef Masberum het volgende:
Maar ik heb geen probleem om te antwoorden hoor zodra ik dat geadresseerd heb. De laatste maand drink ik en heb ik terugvallen. De mate waarin ik niet drink in de laatste maand is vergelijkbaar met denk ik ongeveer hoeveel ik in de laatste 3 jaar niet heb gedronken.
De grammaticale fout lees ik gewoon overheen, maar hoe je stelt dat je niet drinkt, is even een denkwerkje.
Ook omdat de zinnen niet helemaal logisch zijn opgebouwd. Maar andere users kunnen dat soms nog veel erger
Wat is er mis met jou?quote:Op donderdag 30 oktober 2025 00:47 schreef Sally het volgende:
[..]
Hm, die zinnen moet ik nog even 3x lezen.
De grammaticale fout lees ik gewoon overheen, maar hoe je stelt dat je niet drinkt, is even een denkwerkje.
Ook omdat de zinnen niet helemaal logisch zijn opgebouwd. Maar andere users kunnen dat soms nog veel erger![]()
Wow, dat is een leuke.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 00:46 schreef Masberum het volgende:
[..]
Misschien dat iemand gewoon niet kan geloven dat je een relatie hebt met jouw gedrag. Ik gooi maar een balletje op die bij jou nooit zou aankomen
En het heeft ook niets te maken met jou als mijn gesprekspartner, dat ik af en toe wat stekelig reageer?Wat is er mis met jou?quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Oke, ik wens u een fijne nachtquote:Op donderdag 30 oktober 2025 00:49 schreef Sally het volgende:
[..]
Wow, dat is een leuke.
En het heeft ook niets te maken met jou als mijn gesprekspartner, dat ik af en toe wat stekelig reageer?
[..]
Wat is er mis met jou?![]()
Idd, je zou gaan slapen, toch?quote:
Hup, ga eens slapen? (edit: en nee, niet omdat ik dan puntjes kan scoren. zo ben ik dan niet)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trusten dan maar.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Oh nee hoor, hij vindt het alleen maar leukquote:![]()
Oke, goed om te horen. Ik weet niet echt hoever ik kan meegaan in dit soort gedrag.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 00:53 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh nee hoor, hij vindt het alleen maar leuk![]()
![]()
Ach, het zal ook niet per se aan jou liggen toch, dat ik zo reageer.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 00:54 schreef Masberum het volgende:
[..]
Oke, goed om te horen. Ik weet niet echt hoever ik kan meegaan in dit soort gedrag.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
qqqqqqqqqqqqqqOp maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Je reacties slaan nergens op. Ik denk dat je zo op iedereen reageert die het niet met je eens is..quote:Op donderdag 30 oktober 2025 00:55 schreef Sally het volgende:
[..]
Ach, het zal ook niet per se aan jou liggen toch, dat ik zo reageer.![]()
Oh wacht,
bolk.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
blokOp maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
blokOp maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Waarom praat je hier in die post dan gewoon?quote:Op donderdag 30 oktober 2025 00:59 schreef loveislikeakiss het volgende:
dts is niet voor gewoon praten![]()
BalkOp maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
ik praat jij praat alles praatquote:Op donderdag 30 oktober 2025 01:00 schreef Masberum het volgende:
[..]
Waarom praat je hier in die post dan gewoon?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Klinkt goed!quote:Op donderdag 30 oktober 2025 01:01 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik praat jij praat alles praat
ik ben vooral aan het wachten zodat ik meer snoep kan verzamelen voor halloweenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ah ja, die game?quote:Op donderdag 30 oktober 2025 01:05 schreef loveislikeakiss het volgende:
ik ben vooral aan het wachten zodat ik meer snoep kan verzamelen voor halloweenOp maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Ik lees af en toe grappige dingen hier in deze topic reeks jaquote:
geen idee of dat veel is?quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
ik ook nietquote:
schijnbaar heb je er duizend nodig en dat kost de meeste wel 2 jaar
dus dit jaar is basis leggen voor volgend jaarHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Oh wow.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 01:09 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik ook niet
dus dit jaar is basis leggen voor volgend jaar
Dat is een hoop, ik heb er maar 102quote:Op donderdag 30 oktober 2025 01:09 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik ook niet
dus dit jaar is basis leggen voor volgend jaar![]()
Verder verzamelen dan! En niet snoepenquote:Op donderdag 30 oktober 2025 01:22 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat is een hoop, ik heb er maar 102
Verder moordenquote:Op donderdag 30 oktober 2025 01:23 schreef Sally het volgende:
[..]
Verder verzamelen dan! En niet snoepenHet gaat tenslotte om dat Torn spelletje
Maar ik had niet goed begrepen dat je updates kunt kopen voor je mandje en dan is de kans op snoepjes een stuk groter; kreeg daarnet 6 ipv 1![]()
Ah, succes dan!quote:Op donderdag 30 oktober 2025 01:24 schreef devzero het volgende:
[..]
Verder moordenHet gaat tenslotte om dat Torn spelletje
Maar ik had niet goed begrepen dat je updates kunt kopen voor je mandje en dan is de kans op snoepjes een stuk groter; kreeg daarnet 6 ipv 1quote:![]()
en de nachtploeg is gearriveerd. * Sally gaat slapen.![]()
![]()
![]()
Nog even verkiezingsprogramma zitten kijken, nu afsluiten met terugkijken late journaal over de nieuws uit de rest van de wereld.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Mag ik je iets persoonlijks vragen?quote:Op donderdag 30 oktober 2025 01:25 schreef Sally het volgende:
[..]
Ah, succes dan!
[..]![]()
en de nachtploeg is gearriveerd. * Sally gaat slapen.![]()
![]()
![]()
Nog even verkiezingsprogramma zitten kijken, nu afsluiten met terugkijken late journaal over de nieuws uit de rest van de wereld.
Nee? Oh dan vind ik dat heel kinderlijk om zoiets te verbieden![]()
Ja hey, ik vond het een wel erg persoonlijke vraag, van Masberum.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 01:29 schreef devzero het volgende:
[..]
Mag ik je iets persoonlijks vragen?
Nee? Oh dan vind ik dat heel kinderlijk om zoiets te verbieden
En als hij overdag had gepost en meegelezen, dan had hij het antwoord gewoon geweten.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Het was gewoon een botte en kinderachtige vraag.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 01:33 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja hey, ik vond het een wel erg persoonlijke vraag, van Masberum.
En als hij overdag had gepost en meegelezen, dan had hij het antwoord gewoon geweten.![]()
Met een bijbedoeling.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 01:35 schreef devzero het volgende:
[..]
Het was gewoon een botte en kinderachtige vraag.
Net zoals hij zei dat ik een strikvraag stelde (wat ik niet deed), hoopte hij mogelijk op dat " 'als ik hem haar hierop kan pakken dan heb ik gewonnen en heb ik hem haar gepakt' visie". En dan had ik een fikse repliek terug gehad, of zo![]()
Nou ja. Ik zal me er maar niet meer druk om maken.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Doe je wel je gordijnen goed dicht vanavond....quote:Op donderdag 30 oktober 2025 01:42 schreef Sally het volgende:
[..]
Met een bijbedoeling.
Net zoals hij zei dat ik een strikvraag stelde (wat ik niet deed), hoopte hij mogelijk op dat " 'als ik hem haar hierop kan pakken dan heb ik gewonnen en heb ik hem haar gepakt' visie". En dan had ik een fikse repliek terug gehad, of zo![]()
Nou ja. Ik zal me er maar niet meer druk om maken.![]()
Oh ja, net gedaanquote:Op donderdag 30 oktober 2025 01:43 schreef devzero het volgende:
[..]
Doe je wel je gordijnen goed dicht vanavond....
GefeliciteerdThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Goedemorgen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Heer Killem.quote:
Dame Mutske.quote:![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Lekker sliepe.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 30-10-2025 02:30
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Dankewol Moni.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op donderdag 30 oktober 2025 02:40 schreef KillemWieft het volgende:
[ afbeelding ]
Bijzondere duikbril.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:
Dit is geen Duits.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 03:23 schreef FreshFruit het volgende:
@:Mario390
Bekijk deze YouTube-video
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Dat dacht ik echt, wat dan wel ?quote:
De taal van een of andere opstandige etnische minderheid.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 03:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat dacht ik echt, wat dan wel ?
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Jo binne altiid wolkom.
Is het lekker rustig waar jij woont? Het wordt me te druk hier aan de rand van het centrum.quote:Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Vanwaar ik woon is dit ongeveer 10 minuten fietsen.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 03:57 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Is het lekker rustig waar jij woont? Het wordt me te druk hier aan de rand van het centrum.
Hey Mario.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Jawohl.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Heer UN.quote:
Goedemorgen. Had jij deze verkiezingsuitslag verwacht ?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hmm, nee niet verwacht, stuk minder PVV dan verwacht, meer D66 dan verwacht, GL/PvdA kijk ik niet zo van op. Wel dicht bij elkaar, zal een centrumlinks kabinet worden. Ik gok op D66, VVD, GL-PvdA, CU en SP, moet er wel een zetel bij nog.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Zie je mening graag tegemoet.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
D66, VVD, PVV en FvD hebben wel 76 maar denk niet dat dat er van zal komen.. Hoewel een rechts kabinet wel realistischer is.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Jij bent goed wakker.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 04:57 schreef _UserName_ het volgende:
Hmm, nee niet verwacht, stuk minder PVV dan verwacht, meer D66 dan verwacht, GL/PvdA kijk ik niet zo van op. Wel dicht bij elkaar, zal een centrumlinks kabinet worden. Ik gok op D66, VVD, GL-PvdA, CU en SP, moet er wel een zetel bij nog.![]()
Ik zat ook al te rekenen, en had CU er nog niet bij.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
SP.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ben ik ook voor gegaan, op sociaal gebied zit ik vol op SP, wat immigratie, buitenlands en Europees beleid betreft zit ik meer in het centrum, maar vind sociale zekerheid belangrijker. Jyske heeft mij wel een ruk naar links laten makenTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Ik ben best wel hoopvol als in positief over deze uitslag. Alles beter dan het vorige zooitje.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 05:05 schreef _UserName_ het volgende:
Ben ik ook voor gegaan, op sociaal gebied zit ik vol op SP, wat immigratie, buitenlands en Europees beleid betreft zit ik meer in het centrum, maar vind sociale zekerheid belangrijker. Jyske heeft mij wel een ruk naar links laten maken“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
zal mij benieuwen wat er uit gaat komen, ondanks de winst van D66 zie ik meer mogelijkheden op rechts dan op links, maar als de VVD buigt en samen gaat werken met GL-PvdA, dan wordt het sowieso links kabinet, dan kan je naar D66, GL-PvdA, VVD, CU en SP bv, als er een zetel in geheel bij komt (nu 75). Anders wordt het VVD, PVV, D66, Fvd, zit op 76.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
wat boeit me dit onzin, en vor dat sta je om 5 00 opquote:Op donderdag 30 oktober 2025 05:15 schreef _UserName_ het volgende:
zal mij benieuwen wat er uit gaat komen, ondanks de winst van D66 zie ik meer mogelijkheden op rechts dan op links, maar als de VVD buigt en samen gaat werken met GL-PvdA, dan wordt het sowieso links kabinet, dan kan je naar D66, GL-PvdA, VVD, CU en SP bv, als er een zetel in geheel bij komt (nu 75). Anders wordt het VVD, PVV, D66, Fvd, zit op 76.![]()
![]()
![]()
Doe eens lief.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 05:20 schreef mario390 het volgende:
[..]
wat boeit me dit onzin, en vor dat sta je om 5 00 op
Nou ik werd dus wakker en dacht: zo, en nu ga ik FOK! op, mario irriteren en met FF over politiek praten. Wat denk je zelf, dat ik een glazen bol heb om te weten wie er is? Dat zie ik pas zodra ik "Moggűh" zegquote:Op donderdag 30 oktober 2025 05:20 schreef mario390 het volgende:
[..]
wat boeit me dit onzin, en vor dat sta je om 5 00 op![]()
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Wat denk je van deze ?quote:Op donderdag 30 oktober 2025 05:22 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Nou ik werd dus wakker en dacht: zo, en nu ga ik FOK! op, mario irriteren en met FF over politiek praten. Wat denk je zelf, dat ik een glazen bol heb om te weten wie er is? Dat zie ik pas zodra ik "Moggűh" zeg
Ach, dit is elke ochtend, zeiken omdat ik er ben, dan dondert ie maar lekker zelf op.. Het is dat ik niet zo kinderachtig ben om TR's te zetten maar het is wel fakking triest elke keer hierover te zeiken.quote:Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
als VVD draait (goh) en toch met GL gaat samenwerking is dit de enige juistequote:Op donderdag 30 oktober 2025 05:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wat denk je van deze ?[ afbeelding ]
Ik zit hier hier de hele nacht en vermaak me kostelijk. En heb dan geen zin in gezeik.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 05:23 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ac, dit is elke ochtend, zeiken omdat ik er ben, dan dondert ie maar lekker zelf op.. Het is dat ik niet zo kinderachtig ben om TR's te zetten maar het is wel fakking triest elke keer hierover te zeiken.
Dat snap ik heel goed maar dan zal je echt mario aan moeten kijkenquote:Op donderdag 30 oktober 2025 05:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik zit hier hier de hele nacht en vermaak me kostelijk. En heb dan geen zin in gezeik.
Goh doet het hem.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 05:24 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
als VVD draait (goh) en toch met GL gaat samenwerking is dit de enige juiste![]()
Draaien is VVD niet vreemd.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op donderdag 30 oktober 2025 05:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Goh doet het hem.![]()
Draaien is VVD niet vreemd.
Mooie is dat je die ook echt hoortTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Fransie ook opgestapt las ik, maar denk ondanks het dicht bij elkaar zit er geen grote veranderingen komenquote:Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Dat gaat ook niet heel snel. Maar ik heb nu wel meer vertrouwen in hoe het verder gaat.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 05:35 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Fransie ook opgestapt las ik, maar denk ondanks het dicht bij elkaar zit er geen grote veranderingen komen“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
interessant wel.. Als D66 het niet lukt kan PVV het proberen met BBB, FvD, Ja21, CDA en VVD?
BBB en FvD zijn niet eens nodigTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Ik ga even poepen.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 05:41 schreef _UserName_ het volgende:
interessant wel.. Als D66 het niet lukt kan PVV het probere met BBB, FvD, Ja21, CDA en VVD?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Het is toch vrij duidelijk dat niemand met de PVV wil regeren ?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik denk dat als D66 het niet lukt iets te vormen, men dan ineens wel met PVV wil, was 2 jaar terug net zo dacht ikTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Maar mijn beste confrčre, dat waren hele andere tijden.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 05:53 schreef _UserName_ het volgende:
Ik denk dat als D66 het niet lukt iets te vormen, men dan ineens wel met PVV wil, was 2 jaar terug net zo dacht ik“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
PVV is wel zichtbaar door het ijs gezakt ja.. We gaan het zien, ik hoop in ieder geval op centrumlinks, dat de SP nog iets kan betekenenTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Wanneer denk je dat we een nieuw kabinet hebben?quote:Op donderdag 30 oktober 2025 05:58 schreef _UserName_ het volgende:
PVV is wel zichtbaar door het ijs gezakt ja.. We gaan het zien, ik hoop in ieder geval op centrumlinks, dat de SP nog iets kan betekenen“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Voorjaarsreces 2026: vrijdag 13 februari 2026 tot en met maandag 23 februari 2026;“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Meireces 2026: vrijdag 24 april tot en met maandag 11 mei 2026;
Zomerreces 2026: vrijdag 3 juli tot en met maandag 31 augustus 2026.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik heb toch iets fout gedaan in mijn leven.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat zijn de dromen
Weet niet eens meer waar ik over heb gedroomdTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Ik ga ook nog even dromen. Fijne dag skatsjes,
Lekker sliepe freonquote:Op donderdag 30 oktober 2025 06:25 schreef FreshFruit het volgende:
Ik ga ook nog even dromen. Fijne dag skatsjes,
Wat een fijne dag! Vandaar dat ik ff kom posten.
Jehovah=Power of God Lucifer=Light of God Satan=Love of God Jesus=Unity of God![]()
Ik ben hier niet meer voor punten hoor.
Jehovah=Power of God Lucifer=Light of God Satan=Love of God Jesus=Unity of God![]()
Ik kom straks wel weer ff voorbij. Even wandelen. De zon is heerlijk vandaag.
Hey Lafquote:Op donderdag 30 oktober 2025 06:37 schreef laforest het volgende:
Ik ben hier niet meer voor punten hoor.dat is lang geleden, hoe is het daar?
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
quote:
Goed goedquote:Op donderdag 30 oktober 2025 06:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Lafdat is lang geleden, hoe is het daar?
En met jou?
D66
quote:
Zo even naar de winkel lopen. Deze week nog steeds redelijk warm hier. Echt lekker.Jehovah=Power of God Lucifer=Light of God Satan=Love of God Jesus=Unity of God![]()
Fijn te horen.quote:
Hier gaat alles nog hetzelfde
En ik ben niet blij met Jetten, maar goed het volk heeft gekozen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Beter dan hierquote:Op donderdag 30 oktober 2025 07:00 schreef laforest het volgende:
[..]
Zo even naar de winkel lopen. Deze week nog steeds redelijk warm hier. Echt lekker.Waar zit je?
![]()
Hier is het gedaan met de warmte gelukkig, we hebben een paar dagen met veel wind en regen gehad.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 07:00 schreef laforest het volgende:
[..]
Zo even naar de winkel lopen. Deze week nog steeds redelijk warm hier. Echt lekker.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Als je mij een beetje kent dan weet je dat ik wel blij ben met dit voorlopige resultaat. Mijn partij.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 07:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Fijn te horen.
Hier gaat alles nog hetzelfde
En ik ben niet blij met Jetten, maar goed het volk heeft gekozen.
Maar anyway, blij je weer te spreken. Tijdje geleden.
Deze week was het 27 en zonnig. Nu is het nog vroeg en 16/zonnig. Zal niet meer dan 23/24 worden. Ik merk wel dat de zomer voorbij is.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 07:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier is het gedaan met de warmte gelukkig, we hebben een paar dagen met veel wind en regen gehad.
Je mag ook blij zijn, niets mis mee. We gaan wel zien wat het gaat worden.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 07:03 schreef laforest het volgende:
[..]
Als je mij een beetje kent dan weet je dat ik wel blij ben met dit voorlopige resultaat. Mijn partij.
Maar anyway, blij je weer te spreken. Tijdje geleden.
Ja, dat is zeker een tijdje geleden. Nog steeds geen spijt dat je op zwart bent gegaan?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Morguh KW ik duim voor je vandaag. Heel veel succesquote:
23/24 is nog lekker, dat hou ik ook nog wel vol.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 07:05 schreef laforest het volgende:
[..]
Deze week was het 27 en zonnig. Nu is het nog vroeg en 16/zonnig. Zal niet meer dan 23/24 worden. Ik merk wel dat de zomer voorbij is.
Hoe is het met de kleine?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wel 'spijt'. Ik mis het wel, laat ik het zo zeggen.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 07:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je mag ook blij zijn, niets mis mee. We gaan wel zien wat het gaat worden.
Ja, dat is zeker een tijdje geleden. Nog steeds geen spijt dat je op zwart bent gegaan?
Erg goed. Blinkt uit op school. Ik ben trots op hem.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 07:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
23/24 is nog lekker, dat hou ik ook nog wel vol.
Hoe is het met de kleine?
@Dotteke spijt is niet het juiste woord. Vind het wel jammer.Jehovah=Power of God Lucifer=Light of God Satan=Love of God Jesus=Unity of God![]()
Ik had "mijlpaal" als TTIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Succes broeder!quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Heb een paar keer daar gemod omdat er geen mod was.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 07:07 schreef laforest het volgende:
[..]
Wel 'spijt'. Ik mis het wel, laat ik het zo zeggen.
Heb toen vaak aan je gedacht.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Altijd fijn als je trots op je kind kan zijn.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 07:08 schreef laforest het volgende:
[..]
Erg goed. Blinkt uit op school. Ik ben trots op hem.
Kan je het niet terug laten draaien?quote:Op donderdag 30 oktober 2025 07:11 schreef laforest het volgende:
@:Dotteke spijt is niet het juiste woord. Vind het wel jammer.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Morguh MT6quote:
quote:Op donderdag 30 oktober 2025 07:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb een paar keer daar gemod omdat er geen mod was.
Heb toen vaak aan je gedacht.
Absoluut. Recentelijk had hij zijn eerste schoolreisje. Toen miste ik hem wel hoor.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 07:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Altijd fijn als je trots op je kind kan zijn.
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 30-10-2025 07:30
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Ik denk het niet.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 07:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan je het niet terug laten draaien?
Ik zit helemaal niet in die materie daar, dus moelijk modden. Soms denk ik wat bedoelen ze nu in hemelsnaamquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Voor hem wel leuk, neem aan dat hij er van genoten heeft.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 07:29 schreef laforest het volgende:
[..]
Absoluut. Recentelijk had hij zijn eerste schoolreisje. Toen miste ik hem wel hoor.
In wat voor klas/groep zit hij nu?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wie niet waagt wie niet wint.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Daar kan ik inkomen. Dat heb ik gestudeerd, maar voor de meesten is gewoon nonsense.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 07:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zit helemaal niet in die materie daar, dus moelijk modden. Soms denk ik wat bedoelen ze nu in hemelsnaam
Eerste klas, maar weet niet of dat gelijk loopt met Nederland.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 07:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Voor hem wel leuk, neem aan dat hij er van genoten heeft.
In wat voor klas/groep zit hij nu?
Hij vond het prachtig. Mooie foto's en video's van.Jehovah=Power of God Lucifer=Light of God Satan=Love of God Jesus=Unity of God![]()
Mja, denk niet dat men op mij zit te wachten.quote:Jehovah=Power of God Lucifer=Light of God Satan=Love of God Jesus=Unity of God![]()
Ik ga maar niet zeggen wat ik er af en toe van dacht. Maar het was even heel erg. Lavenderr vroeg of ik even wilde kijken daar en wilde moddenquote:Op donderdag 30 oktober 2025 07:34 schreef laforest het volgende:
[..]
Daar kan ik inkomen. Dat heb ik gestudeerd, maar voor de meesten is gewoon nonsense.ik zeg ja hoor doe ik wel even. Euhhhh daar had ik al snel spijt van
Ja voor kinderen is zo schoolreisje een hele ervaring, zeker zo'n eerstequote:Op donderdag 30 oktober 2025 07:35 schreef laforest het volgende:
[..]
Eerste klas, maar weet niet of dat gelijk loopt met Nederland.
Hij vond het prachtig. Mooie foto's en video's van.
Ze beginnen h ier met 4 in groep 1, (groep drie was vroeger de 1ste)
Toen was het twee jaar kleuterschool en dan ging je naar de 1ste klasWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat is zeker waarquote:Op donderdag 30 oktober 2025 07:37 schreef JustinK het volgende:
[..]
Wie niet schijt wie niet stinkt.
Mensen zijn het vertrouwen in de politiek kwijt, baalde van kabinet rutte
En nu komen dezelfde partijen terug die er een zooitje van gemaakt hebben.
Kabinet Rutte IV: VVD, D66, CDA en ChristenUnie.
Kabinet Rutte III: VVD, CDA, D66 en ChristenUnie.
Kabinet Rutte II: VVD en PvdA.
Kabinet Rutte I: VVD en CDA, met gedoogsteun van de PVV.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
![]()
![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Zellufquote:Op donderdag 30 oktober 2025 07:48 schreef DJMO het volgende:
[..]
[..]
Jullie zijn ook ongestd ja?
Bekijk deze YouTube-video
[ afbeelding ]![]()
Dottiequote:
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:quote:![]()
Je komt zo nog aan de 11.000 punten
Zou ik even bij mijn kleindochter gaan koffie drinken voor haar verjaardag. Ze zit in Maleisië dus is maar een klein stukje
Dit ga je nooit meer overtreffen, denk dat die wel het meest haalbare is.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ALs ik vanavond niet die bewonersavond had en er nog dingen voor moet doen en dingen heen moet brengen had ik het misschien wel gedaanquote:
Mooi aantal welquote:Op donderdag 30 oktober 2025 08:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dit ga je nooit meer overtreffen, denk dat die wel het meest haalbare is.![]()
![]()
JUSSIEquote:
15.000 is ook wel mooiquote:maar dat gaat niemand redden vermoed ik
Moet wel reëel zijnquote:Op donderdag 30 oktober 2025 08:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
15.000 is ook wel mooimaar dat gaat niemand redden vermoed ik
![]()
![]()
Je bent er nu natuurlijk een weekend niet geweestquote:![]()
Dus had hoger gekund
Maar geen 15kquote:Op donderdag 30 oktober 2025 08:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je bent er nu natuurlijk een weekend niet geweest![]()
Dus had hoger gekund![]()
![]()
Maar met 10.000 ben je zeker de ongevenaarde BolKKing, the best Bolker ever
@Haags, heb jij er wel eens zoveel gehaald?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee, 12.000 hooguitquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
He Blubke, je hebt de paal van Jussie weggehaaldquote:![]()
Beterschap, niet leuk in je vakantie ziek zijnWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat is hier. 2 jaar kleuterklas en dan klas 1.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 07:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja voor kinderen is zo schoolreisje een hele ervaring, zeker zo'n eerste
Ze beginnen h ier met 4 in groep 1, (groep drie was vroeger de 1ste)
Toen was het twee jaar kleuterschool en dan ging je naar de 1ste klasJehovah=Power of God Lucifer=Light of God Satan=Love of God Jesus=Unity of God![]()
Uit de TT gehaald door iemandquote:
Pinniequote:
Ik ben benieuwd wat de volgende TT gaat wordenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Verdacht welquote:
O dan is hij dus al aan het lezen, schrijven en rekenen?quote:Op donderdag 30 oktober 2025 08:26 schreef laforest het volgende:
[..]
Dat is hier. 2 jaar kleuterklas en dan klas 1.
Het gaat zo hard als ze eenmaal beginnen op schoolWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik zou ook ziek zijn als mijn paal ineens weg isIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Paalloos door het leven
![]()
![]()
Lafieeeequote:Op donderdag 30 oktober 2025 08:26 schreef laforest het volgende:
[..]
Dat is hier. 2 jaar kleuterklas en dan klas 1.![]()
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
Forum Opties Forumhop: Hop naar: