Moeilijk te geloven dat er niet zoiets achter een vraag als Ben je Vrijgezel zit.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 00:41 schreef Masberum het volgende:
[..]
Ja ik heb geen vrouw verder nodig dus ja dat heb je verkeerd geinterpreteerd.
Oh nee hoor.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 00:43 schreef Masberum het volgende:
[..]
Nou ja omdat het niet wordt gesteld vanuit een helpende vraag maar meer vanuit een 'als ik hem hierop kan pakken dan heb ik gewonnen en heb ik hem gepakt' visie
Misschien dat iemand gewoon niet kan geloven dat je een relatie hebt met jouw gedrag. Ik gooi maar een balletje op die bij jou nooit zou aankomenquote:Op donderdag 30 oktober 2025 00:45 schreef Sally het volgende:
[..]
Moeilijk te geloven dat er niet zoiets achter een vraag als Ben je Vrijgezel zit.
Hm, die zinnen moet ik nog even 3x lezen.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 00:45 schreef Masberum het volgende:
Maar ik heb geen probleem om te antwoorden hoor zodra ik dat geadresseerd heb. De laatste maand drink ik en heb ik terugvallen. De mate waarin ik niet drink in de laatste maand is vergelijkbaar met denk ik ongeveer hoeveel ik in de laatste 3 jaar niet heb gedronken.
Wat is er mis met jou?quote:Op donderdag 30 oktober 2025 00:47 schreef Sally het volgende:
[..]
Hm, die zinnen moet ik nog even 3x lezen.
De grammaticale fout lees ik gewoon overheen, maar hoe je stelt dat je niet drinkt, is even een denkwerkje.
Ook omdat de zinnen niet helemaal logisch zijn opgebouwd. Maar andere users kunnen dat soms nog veel erger
Wow, dat is een leuke.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 00:46 schreef Masberum het volgende:
[..]
Misschien dat iemand gewoon niet kan geloven dat je een relatie hebt met jouw gedrag. Ik gooi maar een balletje op die bij jou nooit zou aankomen
Wat is er mis met jou?quote:
Oke, ik wens u een fijne nachtquote:Op donderdag 30 oktober 2025 00:49 schreef Sally het volgende:
[..]
Wow, dat is een leuke.
En het heeft ook niets te maken met jou als mijn gesprekspartner, dat ik af en toe wat stekelig reageer?
[..]
Wat is er mis met jou?
Idd, je zou gaan slapen, toch?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trusten dan maar.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Oh nee hoor, hij vindt het alleen maar leukquote:
Oke, goed om te horen. Ik weet niet echt hoever ik kan meegaan in dit soort gedrag.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 00:53 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh nee hoor, hij vindt het alleen maar leuk![]()
Ach, het zal ook niet per se aan jou liggen toch, dat ik zo reageer.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 00:54 schreef Masberum het volgende:
[..]
Oke, goed om te horen. Ik weet niet echt hoever ik kan meegaan in dit soort gedrag.
Je reacties slaan nergens op. Ik denk dat je zo op iedereen reageert die het niet met je eens is..quote:Op donderdag 30 oktober 2025 00:55 schreef Sally het volgende:
[..]
Ach, het zal ook niet per se aan jou liggen toch, dat ik zo reageer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |