Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In MemoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar SeptemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Btw, ik denk dat je mij niet eens aan kan.quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Wat bedoel je daarmee? In een gevecht? Of dat ik in een relatie het onderspit zou delven ofzo? Wat bedoel je als ik vragen mag?quote:Op donderdag 30 oktober 2025 00:24 schreef Sally het volgende:
[..]
Btw, ik denk dat je mij niet eens aan kan.![]()
Hm, kan beter. Maar gaat ook lekker over het algemeenquote:Op donderdag 30 oktober 2025 00:24 schreef Oriente het volgende:
[..]
Stabieldruk, maar das niet erg
met jou?
![]()
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Je kent mijn privéleven helemaal niet.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 00:25 schreef Masberum het volgende:
[..]
Wat bedoel je daarmee? In een gevecht? Of dat ik in een relatie het onderspit zou delven ofzo? Wat bedoel je als ik vragen mag?
Oh, ook niet echt de behoefte om er nog eens extra wat over te vertellen.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Dan hoop ik dat het snel nog beter gaatquote:Op donderdag 30 oktober 2025 00:26 schreef Sally het volgende:
[..]
Hm, kan beter. Maar gaat ook lekker over het algemeen![]()
(potdomme ik klink bijna als ChatGPT nu)
![]()
Wat is dit voor een rare reactie? Ik vraag wat je ermee bedoelt dat ik je niet aankanquote:Op donderdag 30 oktober 2025 00:26 schreef Sally het volgende:
[..]
Je kent mijn privéleven helemaal niet.![]()
Lol. Ik doe geen drugsquote:![]()
Hoe staat het met jouw (sociaal geaccepteerde) drug - alcohol?
ik zie geen posts meer in R&P, dus het zal wel goed gaan?Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Waarom negeer je mijn vraag over dat ik je niet aankan als ik vragen mag?quote:Op donderdag 30 oktober 2025 00:29 schreef Sally het volgende:
[..]
Lol. Ik doe geen drugs![]()
Hoe staat het met jouw (sociaal geaccepteerde) drug - alcohol?
ik zie geen posts meer in R&P, dus het zal wel goed gaan?![]()
Sally weegt 175 kilo, die til je niet zomaar opquote:Op donderdag 30 oktober 2025 00:31 schreef Masberum het volgende:
[..]
Waarom negeer je mijn vraag over dat ik je niet aankan als ik vragen mag?![]()
hahaha! Beetje een gemaakte reactie idd - of anders een clicheetjequote:Op donderdag 30 oktober 2025 00:27 schreef Oriente het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat het snel nog beter gaat(potdomme ik klink bijna als ChatGPT nu)
Oke, dank jequote:Op donderdag 30 oktober 2025 00:32 schreef Oriente het volgende:
[..]
Sally weegt 175 kilo, die til je niet zomaar op![]()
Je kent mijn privéleven niet, zei ik.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 00:31 schreef Masberum het volgende:
[..]
Waarom negeer je mijn vraag over dat ik je niet aankan als ik vragen mag?
Maar mogelijk heb je wel eens wat ergens op FOK! gelezen over wat mijn hobby's zijn
Nou dat gelukkig niet, maar wel de afgelopen jaren ondanks dat ik flink was afgevallen weer kilo's erbij gekregen.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 00:32 schreef Oriente het volgende:
[..]
Sally weegt 175 kilo, die til je niet zomaar op
Maar sumoworstelen is niet mijn hobby, ja
Raket emoji poppetje ding -quote:Op donderdag 30 oktober 2025 00:32 schreef Sally het volgende:
[..]
hahaha! Beetje een gemaakte reactie idd - of anders een clicheetje![]()
![]()
Nee ik heb daar niks over gelezen. Ik vroeg wat je bedoelde. Maar ik krijg nu het idee dat je op me gaat zitten en het daarmee gedaan is.. wat wil je van me als je zelf niet eens normaal kan reageren?quote:Op donderdag 30 oktober 2025 00:33 schreef Sally het volgende:
[..]
Je kent mijn privéleven niet, zei ik.
Maar mogelijk heb je wel eens wat ergens op FOK! gelezen over wat mijn hobby's zijn![]()
Oh was gekkigheid hoor, heb geen idee wat je wel of niet weegt en zou me ook een sumoworst wezenquote:Op donderdag 30 oktober 2025 00:34 schreef Sally het volgende:
[..]
Nou dat gelukkig niet, maar wel de afgelopen jaren ondanks dat ik flink was afgevallen weer kilo's erbij gekregen.
Maar sumoworstelen is niet mijn hobby, ja
Mijn bmi is volgens die metertjes ook te hoog, maar ik ben ook niet van het sumoworstelen![]()
Ik ga hier niet openbaren wat mijn speciale hobby is.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 00:35 schreef Masberum het volgende:
[..]
Nee ik heb daar niks over gelezen. Ik vroeg wat je bedoelde. Maar ik krijg nu het idee dat je op me gaat zitten en het daarmee gedaan is.. wat wil je van me als je zelf niet eens normaal kan reageren?
Maar ik had het al genuanceerd:Want stiekem nam ik aan dat je vraag of ik vrijgezel ben, voortkwam uit een verlangen naar 'een vrouw' dan wel 'een relatie aan te gaan'?quote:Op donderdag 30 oktober 2025 00:24 schreef Sally het volgende:
[..]
Btw, ik denk dat je mij niet eens aan kan.
Of heb ik dat verkeerd geďnterpreteerd?Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Ja ik heb geen vrouw verder nodig dus ja dat heb je verkeerd geinterpreteerd.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 00:40 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik ga hier niet openbaren wat mijn speciale hobby is.
Maar ik had het al genuanceerd:
[..]
Want stiekem nam ik aan dat je vraag of ik vrijgezel ben, voortkwam uit een verlangen naar 'een vrouw' dan wel 'een relatie aan te gaan'?
Of heb ik dat verkeerd geďnterpreteerd?![]()
Waarom negeer jij mijn vraag over hoe het met je alcoholverslaving/gebruik gaat?Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Nou ja omdat het niet wordt gesteld vanuit een helpende vraag maar meer vanuit een 'als ik hem hierop kan pakken dan heb ik gewonnen en heb ik hem gepakt' visiequote:Op donderdag 30 oktober 2025 00:42 schreef Sally het volgende:
Waarom negeer jij mijn vraag over hoe het met je alcoholverslaving/gebruik gaat?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: