Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In MemoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar SeptemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont![]()
De paal van @JustinK is verbannen
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust![]()
quote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:41 schreef greysbones het volgende:
De paal van @:Justink is verbannen![]()
![]()
Tijd voor wat nieuwsquote:
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Geen paalquote:
Klaar met de paal
Het is over
Met de paal
De paal is finitoEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
De paal komt harder terug dan ie ooit geweest is!quote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Geen paal
Klaar met de paal
Het is over
Met de paal
De paal is finito![]()
![]()
Uhuquote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:47 schreef JustinK het volgende:
[..]
De paal komt harder terug dan ie ooit geweest is!Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Slaap welquote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:49 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik ga slapen want moe
[ afbeelding ]Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Na 11 topics is het wel weer eens tijd voor iets nieuwsquote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:41 schreef greysbones het volgende:
De paal van @:Justink is verbannen![]()
The return of the paalquote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:50 schreef devzero het volgende:
[..]
Na 11 topics is het wel weer eens tijd voor iets nieuws![]()
Thats what she saidquote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:50 schreef devzero het volgende:
[..]
Na 11 topics is het wel weer eens tijd voor iets nieuwsEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Devquote:
Kun je geen scriptje maken
Dat elke keer als Jus de TT heeft
Er komt te staan Greys is de beste
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Er is een tijd van komen...quote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:56 schreef Masberum het volgende:
[..]
Hé? Wat bedoel je? Je verlaat DTS?![]()
Die hoor je morgen ook welquote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:57 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Twijfel of ik uitslag afwacht![]()
Ja als je doodgaat ja. Je hoeft niet elke keer winnaar te worden, maar je kan toch wel af en toe gewoon hier blijven posten als je er zin in hebt.. waarom zo geforceerd kappen?quote:![]()
Alles of niets!quote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:59 schreef Masberum het volgende:
[..]
Ja als je doodgaat ja. Je hoeft niet elke keer winnaar te worden, maar je kan toch wel af en toe gewoon hier blijven posten als je er zin in hebt.. waarom zo geforceerd kappen?![]()
Okquote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:01 schreef Masberum het volgende:
[..]
Nou jij blijft gewoon hoor. Daar heb je verder niks over te zeggen![]()
En nog iets, je gaat het volgende seizoen ook gewoon winnen. Je gaat niet alleen hier blijven, je gaat winnen, punt! (ja uitroepteken maar oke)![]()
quote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:03 schreef Masberum het volgende:
En nog iets, je gaat het volgende seizoen ook gewoon winnen. Je gaat niet alleen hier blijven, je gaat winnen, punt! (ja uitroepteken maar oke)quote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:59 schreef Masberum het volgende:
[..]
Ja als je doodgaat ja. Je hoeft niet elke keer winnaar te worden, maar je kan toch wel af en toe gewoon hier blijven posten als je er zin in hebt.. waarom zo geforceerd kappen?![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 29-10-2025 21:30
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
quote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:35 schreef maily het volgende:
[ afbeelding ]
zet dat ook vooral in de krant![]()
![]()
https://www.omroepbrabant(...)compleet-leeggeroofd![]()
![]()
dorpse naïviteit?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:35 schreef maily het volgende:
[ afbeelding ]
zet dat ook vooral in de krant![]()
![]()
https://www.omroepbrabant(...)compleet-leeggeroofdUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
ik denk het ....quote:
maar zoals vaker in het nieuws; als er ergens iets gebeurd is en de pers gaat mensen interviewen, dat mensen dan met foto en naam in het artikel geplaatst worden ....
ik zou er vriendelijk voor bedanken.![]()
Net zoiets als een politie agent die gaat uitleggen hoe je moet inbrekenquote:Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Huh
Bleef fok weer ff hangen ..Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
![]()
Linkje naar de afbeelding, Shii volgens Domnivoor en AI: Domnivoor in AI / laat hier zien hoe jij een bepaalde user voor je ziet #6![]()
net nog mijn billen geveegd, komt wel heel dichtbij zoUw ADH vitamine Worst
Grote jongenquote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:48 schreef hemarookworst het volgende:
net nog mijn billen geveegd, komt wel heel dichtbij zo![]()
Droog of vochtig ?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:48 schreef hemarookworst het volgende:
net nog mijn billen geveegd, komt wel heel dichtbij zoEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Nee hoor.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:46 schreef Masberum het volgende:
Ow nee, daar gaat ze weer de vloer met ons aanvegen
Linkje naar de afbeelding, Shii volgens Domnivoor en AI: Domnivoor in AI / laat hier zien hoe jij een bepaalde user voor je ziet #6![]()
Oh weer reacties in het zwarte gat.
Beetje druk op de ketel en floep fok is weer traaaagEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Drama weer met reageren.Linkje naar de afbeelding, Shii volgens Domnivoor en AI: Domnivoor in AI / laat hier zien hoe jij een bepaalde user voor je ziet #6![]()
Ja dan krijg je ditquote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:53 schreef greysbones het volgende:
I
[..]
s de schuld van @:Maily
Die heeft in FB gezegd dat het goed gaat![]()
![]()
I jinxed itquote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:53 schreef greysbones het volgende:
I
[..]
s de schuld van @:Maily
Die heeft in FB gezegd dat het goed gaat![]()
![]()
![]()
Oleeeeee
Posts gaan door de plee
Hupsakeee
Weg ermeeEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
spoel maar lekker doorquote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:54 schreef greysbones het volgende:
Oleeeeee
Posts gaan door de plee
Hupsakeee
Weg ermee
regenwater genoeg![]()
![]()
Gewoon met drinkwaterquote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:55 schreef maily het volgende:
[..]
spoel maar lekker door
regenwater genoeg
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
quote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:55 schreef maily het volgende:
[..]
jij had dat eerder gequote dan dat ik mijn reactie kon zien![]()
![]()
En dat blijf ik raar vindenquote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:55 schreef maily het volgende:
[..]
jij had dat eerder gequote dan dat ik mijn reactie kon zien
Waarom ziet de 1 de Posts sneller dan de ander ..
of likes op een Posts die je zelf (nog) niet zietEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
snap ik ook nietquote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
En dat blijf ik raar vinden
Waarom ziet de 1 de Posts sneller dan de ander ..
of likes op een Posts die je zelf (nog) niet ziet![]()
Waar is ons orakel als je hem nodig hebtEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Vanochtend/vanmiddag leek het weer snel dus ik dacht, nou laat ik maar weer een maandje abo nemen. Maar jammer. Geld voor wat? Om de advertenties te omzeilen, maar verder?Linkje naar de afbeelding, Shii volgens Domnivoor en AI: Domnivoor in AI / laat hier zien hoe jij een bepaalde user voor je ziet #6![]()
Samen vooruit.Linkje naar de afbeelding, Shii volgens Domnivoor en AI: Domnivoor in AI / laat hier zien hoe jij een bepaalde user voor je ziet #6![]()
Hopen dat het snel weer normaal werktquote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:58 schreef Shii het volgende:
Vanochtend/vanmiddag leek het weer snel dus ik dacht, nou laat ik maar weer een maandje abo nemen. Maar jammer. Geld voor wat? Om de advertenties te omzeilen, maar verder?![]()
Eensquote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:58 schreef Shii het volgende:
Vanochtend/vanmiddag leek het weer snel dus ik dacht, nou laat ik maar weer een maandje abo nemen. Maar jammer. Geld voor wat? Om de advertenties te omzeilen, maar verder?Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Ja, het is vooral heel irritant. En denk misschien zijn al die gigantische advertenties wel de oorzaak. Maar goed, ik heb er ook geen verstand van.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 22:01 schreef JustinK het volgende:
[..]
Hopen dat het snel weer normaal werktLinkje naar de afbeelding, Shii volgens Domnivoor en AI: Domnivoor in AI / laat hier zien hoe jij een bepaalde user voor je ziet #6![]()
Hier ook geen verstand vanEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Opdonderen met je tieten.quote:Linkje naar de afbeelding, Shii volgens Domnivoor en AI: Domnivoor in AI / laat hier zien hoe jij een bepaalde user voor je ziet #6![]()
Ik weet het ook niet. Misschien wel de plaatjes van mario...quote:Op woensdag 29 oktober 2025 22:03 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja, het is vooral heel irritant. En denk misschien zijn al die gigantische advertenties wel de oorzaak. Maar goed, ik heb er ook geen verstand van.![]()
Ja bolk gvdIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Of ruim 10.000 bolkjens.....quote:Op woensdag 29 oktober 2025 22:04 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet. Misschien wel de plaatjes van mario...
Oh ja, sorry daarvoor.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 22:06 schreef JustinK het volgende:
[..]
Wie weet![]()
Maar die zijn alleen nodig omdat jullie bolken
![]()
![]()
![]()
![]()
Een script wat ieder nieuw deel probeert te kapen. Mensen kunnen bieden op een TTquote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dev
Kun je geen scriptje maken
Dat elke keer als Jus de TT heeft
Er komt te staan Greys is de beste![]()
![]()
De Foe lijstquote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:58 schreef Shii het volgende:
Vanochtend/vanmiddag leek het weer snel dus ik dacht, nou laat ik maar weer een maandje abo nemen. Maar jammer. Geld voor wat? Om de advertenties te omzeilen, maar verder?![]()
![]()
Doe ik niet aan. Degenen die ik het liefst op de foe lijst zou zien kunnen er niet op omdat ze crew zijn.quote:Linkje naar de afbeelding, Shii volgens Domnivoor en AI: Domnivoor in AI / laat hier zien hoe jij een bepaalde user voor je ziet #6![]()
Dat is waarschijnlijk ook de persoon die ik er op wil hebbenquote:Op woensdag 29 oktober 2025 22:26 schreef Shii het volgende:
[..]
Doe ik niet aan. Degenen die ik het liefst op de foe lijst zou zien kunnen er niet op omdat ze crew zijn.![]()
![]()
Jij gaat op de foe lijst ja.quote:
Ik heb er meer dan één.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 22:27 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat is waarschijnlijk ook de persoon die ik er op wil hebbenLinkje naar de afbeelding, Shii volgens Domnivoor en AI: Domnivoor in AI / laat hier zien hoe jij een bepaalde user voor je ziet #6![]()
quote:Op woensdag 29 oktober 2025 22:29 schreef devzero het volgende:
[..]
Hij post sneller dan de Foe optie kan verbergen![]()
![]()
![]()
Heeequote:Op woensdag 29 oktober 2025 22:24 schreef devzero het volgende:
[..]
Een script wat ieder nieuw deel probeert te kapen. Mensen kunnen bieden op een TT
De bedenker krijgt dibs
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Zeker weten, politieke keuzes, niet wel, eens.... oppositie....Linkje naar de afbeelding, Shii volgens Domnivoor en AI: Domnivoor in AI / laat hier zien hoe jij een bepaalde user voor je ziet #6![]()
Ik vind er wel wat van hoor. .....Linkje naar de afbeelding, Shii volgens Domnivoor en AI: Domnivoor in AI / laat hier zien hoe jij een bepaalde user voor je ziet #6![]()
waterquote:Op woensdag 29 oktober 2025 22:49 schreef Shii het volgende:
Zeker weten, politieke keuzes, niet wel, eens.... oppositie....![]()
![]()
Tapt een glaasje.quote:
netjes weet ik niet, maar wel gestemdquote:Linkje naar de afbeelding, Shii volgens Domnivoor en AI: Domnivoor in AI / laat hier zien hoe jij een bepaalde user voor je ziet #6![]()
Ik kleurde een beetje buiten de lijntjes.... hopelijk niet ongeldig....
Dat telt nietquote:Op woensdag 29 oktober 2025 22:55 schreef Shii het volgende:
Ik kleurde een beetje buiten de lijntjes.... hopelijk niet ongeldig....![]()
![]()
Gewoon doenquote:Op woensdag 29 oktober 2025 22:56 schreef Koen66 het volgende:
ik krijg altijd de neiging een groen potlood mee te nemen![]()
![]()
Ik zal jouw bolks eens niet tellen.....quote:
Prima, doet Monitor welquote:Op woensdag 29 oktober 2025 22:56 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik zal jouw bolks eens niet tellen.....![]()
![]()
Alle bolletjes van een partij inkleuren, alle bolletjes kleuren, een hele streep door een partij, allemaal tegengekomen als stembureaulidUw ADH vitamine Worst
Je maakt wat mee!quote:Op woensdag 29 oktober 2025 23:00 schreef hemarookworst het volgende:
Alle bolletjes van een partij inkleuren, alle bolletjes kleuren, een hele streep door een partij, allemaal tegengekomen als stembureaulid![]()
alle bolletjesquote:Op woensdag 29 oktober 2025 23:00 schreef hemarookworst het volgende:
Alle bolletjes van een partij inkleuren, alle bolletjes kleuren, een hele streep door een partij, allemaal tegengekomen als stembureaulid
Dan sta je een uur in het hokjeSame shit, different day
SC hopper present![]()
Gewoon lekker krassen.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 23:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
alle bolletjes
Dan sta je een uur in het hokjeLinkje naar de afbeelding, Shii volgens Domnivoor en AI: Domnivoor in AI / laat hier zien hoe jij een bepaalde user voor je ziet #6![]()
ja er stond idd wel iemand best lang in het hokjequote:Op woensdag 29 oktober 2025 23:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
alle bolletjes
Dan sta je een uur in het hokje
Uw ADH vitamine Worst
Je moet ook wel genieten van je biertjequote:Op woensdag 29 oktober 2025 23:03 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ja er stond idd wel iemand best lang in het hokje![]()
![]()
stond hier een bord dat je na 21:00 mee kon komen kijken of het tellen eerlijk gingquote:Op woensdag 29 oktober 2025 23:04 schreef hemarookworst het volgende:
en tellen tot bijna 3u s'nachtsSame shit, different day
SC hopper present![]()
Uitvouwen en weer terugvouwen kost ook wel tijd.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 23:03 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ja er stond idd wel iemand best lang in het hokje
ik zat daarstraks ietwat te stuntelenquote:Op woensdag 29 oktober 2025 23:05 schreef Shii het volgende:
[..]
Uitvouwen en weer terugvouwen kost ook wel tijd.Same shit, different day
SC hopper present![]()
is ook toegestaan, maar nooit meegemaakt in de 10 jaar dat ik dat deedquote:Op woensdag 29 oktober 2025 23:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
stond hier een bord dat je na 21:00 mee kon komen kijken of het tellen eerlijk gingUw ADH vitamine Worst
Ik had ook geen strakke vouwen meer.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 23:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik zat daarstraks ietwat te stuntelenLinkje naar de afbeelding, Shii volgens Domnivoor en AI: Domnivoor in AI / laat hier zien hoe jij een bepaalde user voor je ziet #6![]()
wel een goed wapen tegen wappies die beweren dat het niet eerlijk gaatquote:Op woensdag 29 oktober 2025 23:06 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
is ook toegestaan, maar nooit meegemaakt in de 10 jaar dat ik dat deedSame shit, different day
SC hopper present![]()
Hoax, stemmen verloopt altijd en immers volledig eerlijk en aan het einde van de telling wint Ferrari altijd volledig terechtquote:Op woensdag 29 oktober 2025 23:06 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
is ook toegestaan, maar nooit meegemaakt in de 10 jaar dat ik dat deed
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
uiteraard las ik vrouwenquote:Op woensdag 29 oktober 2025 23:07 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik had ook geen strakke vouwen meer.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
quote:
het is altijd al toegestaanquote:Op woensdag 29 oktober 2025 23:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wel een goed wapen tegen wappies die beweren dat het niet eerlijk gaatUw ADH vitamine Worst
Je leest wat je wil lezen of is dit persoonlijke ervaring?quote:
Vraag me af of Klaver niet beter had gepresteerd i.p.v. Timmermans.
Maar ja dat is achteraf.Linkje naar de afbeelding, Shii volgens Domnivoor en AI: Domnivoor in AI / laat hier zien hoe jij een bepaalde user voor je ziet #6![]()
ik denk het welquote:Op woensdag 29 oktober 2025 23:09 schreef Shii het volgende:
Maar ja dat is achteraf.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ik denk wel dat Klaver meer geitenwollensokken linksen op de hand had gekregen.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 23:09 schreef Shii het volgende:
Maar ja dat is achteraf.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
die hele fusie tussen die 2 partijen is sowieso geen goed ideequote:Op woensdag 29 oktober 2025 23:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik denk wel dat Klaver meer geitenwollensokken linksen op de hand had gekregen.Same shit, different day
SC hopper present![]()
Jij moet van muis zeker verplicht geitenwollensokken dragen.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 23:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik denk wel dat Klaver meer geitenwollensokken linksen op de hand had gekregen.
is Muis een Klaver liefhebber?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 23:11 schreef Shii het volgende:
[..]
Jij moet van muis zeker verplicht geitenwollensokken dragen.Same shit, different day
SC hopper present![]()
Apart met een achterkamer afspraak hadden ze in de coalitie gesprekken waarschijnlijk grotere daadkracht gekregen denk ik.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 23:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
die hele fusie tussen die 2 partijen is sowieso geen goed ideeOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Muis verplicht mij helemaal niks, ik vind geitenwollensokken gewoon lekker om te dragen.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 23:11 schreef Shii het volgende:
[..]
Jij moet van muis zeker verplicht geitenwollensokken dragen.
En dat moet ik helemaal niet onder dwang zeggen van haar
quote:Op woensdag 29 oktober 2025 23:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Muis verplicht mij helemaal niks, ik vind geitenwollensokken gewoon lekker om te dragen.
En dat moet ik helemaal niet onder dwang zeggen van haar
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Dat ging bij mij niet helemaal goed.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 23:05 schreef Shii het volgende:
[..]
Uitvouwen en weer terugvouwen kost ook wel tijd.![]()
![]()
![]()
Meely vouw proquote:Op woensdag 29 oktober 2025 23:14 schreef maily het volgende:
[..]
Dat ging bij mij niet helemaal goed.![]()
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ik heb vanmiddag muis wel praktisch aan haar haren naar het stembureau moeten slepen![]()
Ze wilde perse zelf gaan stemmen, maar vanmiddag had ze toch geen zin om helemaal 400 meter naar het stembureau te lopen
Jep!quote:
Is die masburbatie nog steeds aan het trollen
Wat bedoel je?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 23:17 schreef DerRabbit het volgende:
Is die masburbatie nog steeds aan het trollen![]()
In deze donkere dagen kan ik wel snappen dat je behoefte hebt aan de lente in de ogen van de tandarts assistentquote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ik heb maar gewoon wat gedaanquote:Op woensdag 29 oktober 2025 23:14 schreef maily het volgende:
[..]
Dat ging bij mij niet helemaal goed.![]()
![]()
Ik had van het weekend een Coke Cherry met spiced rum. Dat was best lekkerquote:Op woensdag 29 oktober 2025 23:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik had nwt rum en een bifi worstje
Doe mij maar een spiced cherry zonder cokequote:Op woensdag 29 oktober 2025 23:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik had van het weekend een Coke Cherry met spiced rum. Dat was best lekker![]()
![]()
Laatst een documentaire gekeken en ik vergeet niet die Mirjam Bikker die op haar telefoontje bezig is terwijl er een discussie gaande is over het aanpassen van de euthanasiewet met de moeder van een meisje waar het allemaal om draait voor haar....Linkje naar de afbeelding, Shii volgens Domnivoor en AI: Domnivoor in AI / laat hier zien hoe jij een bepaalde user voor je ziet #6![]()
quote:Op woensdag 29 oktober 2025 23:26 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
is op vanwege leverproblemen![]()
![]()
![]()
![]()
Druk bezig in een tel spel op FOK! Prioriteitenquote:Op woensdag 29 oktober 2025 23:26 schreef Shii het volgende:
Laatst een documentaire gekeken en ik vergeet niet die Mirjam Bikker die op haar telefoontje bezig is terwijl er een discussie gaande is over het aanpassen van de euthanasiewet met de moeder van een meisje waar het allemaal om draait voor haar....![]()
Echt walgelijk, en wat de reden dan ook is om even te appen, typen, enz., maar tijdens zo'n heftig onderwerp leg je je mobieltje maar even weg.Linkje naar de afbeelding, Shii volgens Domnivoor en AI: Domnivoor in AI / laat hier zien hoe jij een bepaalde user voor je ziet #6![]()
Helemaal mee eens. Op de middelbare scholen hier mogen ze hun telefoontjes niet gebruiken tijdens de les, dus waarom wel bij zo'n debat.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 23:37 schreef Shii het volgende:
Echt walgelijk, en wat de reden dan ook is om even te appen, typen, enz., maar tijdens zo'n heftig onderwerp leg je je mobieltje maar even weg.![]()
Ja snap het ook niet. Viel me al eerder op tijdens debatten, maar bij zo'n precair onderwerp waarbij ook familie aanwezig is en eigenlijk de aanleiding waardoor je uberhaupt op zo'n moratorium komt.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 23:41 schreef devzero het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Op de middelbare scholen hier mogen ze hun telefoontjes niet gebruiken tijdens de les, dus waarom wel bij zo'n debat.Linkje naar de afbeelding, Shii volgens Domnivoor en AI: Domnivoor in AI / laat hier zien hoe jij een bepaalde user voor je ziet #6![]()
ja fLinkje naar de afbeelding, Shii volgens Domnivoor en AI: Domnivoor in AI / laat hier zien hoe jij een bepaalde user voor je ziet #6![]()
![]()
bolk.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
bolkOp maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
B
O
L
K
Edit: ohw, hoofd- en kleine letters maakt niet meer uit tegenwoordig voor '2x dezelfde reactie plaatsen'![]()
BOLKOp maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
![]()
Maar ik ga nu slapen dus je mag en kan alle punten krijgen die je krijgt. Van alle personen gun ik jou het het meest (samen met nog iets van 5 zoals kree etc. maar oke)![]()
Bruhquote:Op donderdag 30 oktober 2025 00:18 schreef Masberum het volgende:
Ben je nog vrijgezel als ik vragen mag?![]()
Hi.quote:
Lang geleden dat ik jou hier zag (of meer: sprak)!
=========================================Nee, dat mag je niet.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 00:18 schreef Masberum het volgende:
Ben je nog vrijgezel als ik vragen mag?Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Hoi Sallyquote:Op donderdag 30 oktober 2025 00:20 schreef Sally het volgende:
[..]
Hi.
Kan kloppen, ben niet mega actief meer op FOK!maar af en toe nog ff random meeposten toch
![]()
![]()
Gezelligquote:Op donderdag 30 oktober 2025 00:21 schreef Oriente het volgende:
[..]
Hoi Sally
Kan kloppen, ben niet mega actief meer op FOK!maar af en toe nog ff random meeposten toch
![]()
Hoe is het?Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Kinderlijk om zoiets te verbiedenquote:Op donderdag 30 oktober 2025 00:20 schreef Sally het volgende:
[..]
Hi.
=========================================
[..]
Nee, dat mag je niet.![]()
Inkoppertje hoor.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 00:22 schreef Masberum het volgende:
[..]
Kinderlijk om zoiets te verbieden
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Forum Opties Forumhop: Hop naar: